loading...
مسائل زناشویی
محسن بازدید : 809 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

وضعیت رفتارهای جنسی زنان و مردان ایرانی |آموزش

وضعیت رفتارهای جنسی زنان و مردان ایرانی

بررسی رفتارهای جنسی زنان و مردان

دکتر اسماعیل غلامعلی‌پور، نتایج پژوهش میدانی خود را با عنوان «نگرش‌ها و رفتارهای جنسی در تهران با تأکید بر بهداشت جنسی خانواده» ارایه داد.

او در آغاز سخنان خود گفت: ناهنجاری جنسی از سه دیدگاه روانشناسی، فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی قابل بررسی است. مواردی مانند کودک‌آزاری و سادیسم جنسی در حوزه روانشناسی قرار می‌گیرد. رفتارهای جنسی خارج از نرم جامعه و فرهنگ عمومی مانند داشتن شرکای جنسی متعدد یا روابط پیش از ازدواج و روابط فرازناشویی در زمره ناهنجاری‌های فرهنگی قرار دارند و آسیب‌های اجتماعی نیز مواردی مانند مزاحمت، خشونت جنسی و روسپی‌گری را شامل می‌شود.

سلامت جنسی جامعه فراتر از سلامت جنسی زناشویی و خانواده است


غلامعلی‌پور اظهار داشت: بهداشت یا سلامت جنسی به هماهنگی و سازگاری جنبه‌های جسمی، عاطفی، عقلانی و اجتماعی امر جنسی که شخصیت و رابطه را پربارتر می‌کند، گفته می‌شود. سلامت جنسی خانواده نیز به رضایت بالا از رابطه جنسی، عاطفی، زناشویی گفته می‌شود به شکلی که فرد خودارضایی، روابط فرازناشویی، کشش به سمت روسپی‌ها و غیره به دلیل عدم رضایت جنسی نداشته باشد. سلامت جنسی جامعه فراتر از سلامت جنسی زناشویی و خانواده است و به بهداشت جنسی همه افراد جامعه مربوط می‌شود.

او در رابطه با پژوهش خود عنوان داشت: این پیمایش افراد 15 تا 49 سال را دربرمی‌گیرد و در 42 شاخص تعیین شده است. طبق نظر اکثریت نمونه‌ها، روابط مردان و زنان چه از سوی مردان و چه از سوی زنان، افزایش یافته است. هرچند این روابط برای مردان 30 درصد بیشتر از زنان و به دو شکل عاطفی و کشش به سمت زنان دارای خدمات جنسی ارزیابی شده است. طبق نتایج این پژوهش 53 درصد معتقدند رابطه جنسی در محل کار افزایش یافته است. 53 درصد نیز اعتقاد به افزایش میزان سفرهای جنسی به خارج از کشور دارند.

23 درصد افراد متأهل از رابطه جنسی با همسرشان رضایت کامل دارند


غلامعلی‌پور در ادامه گفت: 52 درصد عنوان داشتند مردان بعد از ازدواج هم خودارضایی می‌کنند. 42 درصد گفتند کسانی را می‌شناسند که رابطه جنسی خارج از ازدواج دارند. 70 درصد نیز معتقد بودند در بین اطرافیان خود کسی را سراغ دارند که از رابطه جنسی با همسرش ناراضی است. ‌27 درصد از پاسخ‌گویان عدم رضایت جنسی را یکی از عوامل طلاق دانستند. 88 درصد از زنان پاسخ‌گو اعلام کردند که در صورت عدم رضایت جنسی، زوجین باید از هم جدا شوند. 23 درصد از افراد متأهل گفتند از رابطه جنسی با همسرشان رضایت کامل دارند، 26 درصد رضایت کم و بسیار کم و 45 درصد تا حدی رضایت دارند.

او افزود: 60 درصد افراد متأهل عنوان داشتند که مواردی پیش آمده است که به کسی غیر از همسر خود تمایل جنسی پیدا کرده‌اند. 30 درصد گفتند به میزان زیاد و بسیار زیاد، 15 درصد تا حدی و 30 درصد به میزان کم و خیلی کم میل جنسی خود را سرکوب کرده‌اند. 70 درصد از پاسخ‌گویان اظهار داشتند که به سایت‌های جنسی سر زده‌اند. 54 درصد خودارضایی می‌کنند که این میزان در میان مجردین بیشتر است، اما متأهلین هم خودارضایی دارند. 60 درصد از یک تا چند بار رابطه جنسی خارج از ازدواج داشته‌اند. 45 درصد از افراد متأهل نیز روابط زناشویی خود را پرتنش ارزیابی کردند.

غلامعلی‌پور خاطرنشان کرد: به دلیل وجود این تلقی که خانواده مکانی است که ارضای عاطفی و جسمی در آن اتفاق می‌افتد، سیاست‌گذاری‌های باعجله‌ای صورت می‌گیرد که جوانان زودتر ازدواج کنند تا سریع‌تر به سلامت جنسی جامعه بیفزاییم. توصیفی که از وضعیت آماری داریم نشان می‌دهد رابطه جنسی زناشویی مطلوب افراد نیست و کارکرد روانی، عاطفی و جنسی آن مخدوش شده است.

فانتزی‌سازی رسانه‌ای از رابطه زناشویی


او با اشاره به تغییرات اجتماعی و اقتصادی در جامعه گفت: دو تغییر در جامعه ما اتفاق افتاده است. یکی از این تغییرات در زمینه نقش‌های زن و شوهر و در ارزش‌های جامعه است. تغییر دیگر به فانتزی‌سازی رسانه‌ای از رابطه جنسی و افزایش احساس محرومیت جنسی برمی‌گردد. به این شکل که تصاویر، نمادها و جلوه‌های بصری از رابطه جنسی به‌گونه‌ای فانتزی‌سازی می‌شود که در افراد احساس محرومیت به‌وجود می‌آید. رسانه‌های جدید به این فانتزی‌سازی دامن زده‌اند و موجب تنوع‌خواهی جنسی شده‌اند. نتیجه اختلالات در رابطه فرازناشویی و فانتزی‌سازی نیز به‌وجود آمدن عدم رضایت جنسی است.

اختلالات زناشویی باعث کاهش رضایت از رابطه جنسی می‌شود


غلامعلی‌پور تصریح کرد: ممنوعیت‌های دوره نوجوانی باعث می‌شود افراد خیال ایده‌آلی از رابطه جنسی بعد از ازدواج داشته باشند و چون با فیلم‌ها خودارضایی کرده‌اند، باعث می‌شود آن خیال با واقعیت شکاف داشته باشد. این ممنوعیت و از سوی دیگر تحریک، باعث می‌شود نیاز جنسی دلیل اصلی ازدواج باشد و مسئله عقلانیت ازدواج زیر سؤال برود. همچنین، اختلالات زناشویی باعث کاهش رضایت از رابطه جنسی می‌شود. از سوی دیگر باید اشاره داشت که سن و تأهل، تأثیر محسوسی بر رضایت جنسی ندارند و بسیاری از کسانی که ازدواج هم کرده‌اند، رضایت جنسی کمی دارند.

با بهترشدن شرایط اقتصادی، طلاق افزایش می‌یابد


او اظهار داشت: در حال حاضر رضایت جنسی و عاطفی در جامعه ما وضعیت مطلوبی ندارد، اما چرا نسبت به این شرایط میزان طلاق کم است؟ یکی از عواملی که باعث کم‌بودن طلاق می‌شود این است که زنانی در جامعه وجود دارند که به دلیل مشکلات معیشتی مجبورند با مشکلات و ناکامی‌های جنسی کنار بیایند و مردانی هم هستند که با وجود ناکامی جنسی حس می‌کنند توانایی پرداخت مهریه و تأمین فرزندان و تشکیل یک زندگی جدید را ندارند و به همین دلیل جدا نمی‌شوند. باید توجه داشته باشیم که با بهترشدن شرایط مادی اگر عقلانیت ازدواج را ترویج نکنیم، طلاق به شدت افزایش پیدا می‌کند.

اخلاق جنسی در ایران جنبه سیاسی یافته است


غلامعلی‌پور خاطرنشان کرد: آگاهی از سلامت جنسی در جامعه ما ضعیف است. همچنین سن ازدواج بالا رفته و دختران و پسران زیادی وجود دارند که رابطه جنسی مشترک ندارند و معمولاً در فانتزی‌های خود رابطه جنسی برقرار می‌کنند که با خودارضایی همراه است. بهداشت جنسی تنها یک مسئله جنسی شهری نیست، بلکه در روستاها هم با این مسئله مواجه هستیم. از سوی دیگر، اخلاق جنسی در ایران جنبه سیاسی یافته است که این امر باعث می‌شود برخورد واقع‌بینانه نداشته باشیم و نتوانیم به درستی سیاست‌گذاری کنیم. خانواده در کارکردهای عاطفی و روانی با اختلال مواجه شده و تشکیل خانواده لزوماً منجر به رضایت جنسی نمی‌شود. آگاهی و آموزش جنسی نیز لزوماً مورد نیاز کودکان و نوجوانان نیست، بلکه والدین هم نیاز به آگاهی جنسی دارند. همچنین این آموزش‌ها تنها برای برقراری رابطه جنسی نیست، بلکه بخشی از آن مربوط به این است که ازدواج تنها محدود به رابطه جنسی نمی‌شود و ابعاد مختلفی را دربرمی‌گیرد.

در ادامه این نشست دکتر سید علی آذین؛ متخصص پزشکی اجتماعی، فلوشیپ سلامت جنسی و عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی، طی سخنانی گفت: سلامت جنسی عبارتست از رفاه و آسایش فیزیکی، هیجانی و اجتماعی در امور مرتبط با جنسیت. سلامت جنسی نیازمند برخورد مثبت و امکان برخورداری از روابط ایمن جنسی به دور از خشونت، تبعیض و اجبار است. برای رسیدن به سلامت جنسی و حفظ آن، باید حقوق جنسی افراد مورد احترام قرار گیرد و تأمین شود. نمی‌شود بدون درک درست از جنسینگی (سکچوالیتی) برای تأمین سلامت جنسی راهکارهایی داشت.

اهمیت سکچوالیتی و پیچیدگی‌های آن


او با اشاره به این‌که اهمیت موضوع سکچوالیتی به‌تدریج برای ارگان‌ها مشخص می‌شود، عنوان داشت: باید جنسینگی را خوب بشناسیم و برای حقوق جنسی افراد احترام قایل شویم. جنسینگی آدم‌ها بسیار فراتر از روابط جنسی آن‌هاست و شامل مسایلی همچون هویت جنسی، نقش جنسی، صمیمیت جنسی، باروری و... می‌شود. جنسینگی خود را به شکل افکار، تخیلات، نقش‌ها و مسئولیت آدم‌ها نشان می‌دهد و فراتر از تجدید نسل است. از صبح تا شب کمتر جنبه‌ای از زندگی انسان است که با جنسینگی او مرتبط نباشد. در این‌‌که انسان با چه وضعی از خانه خارج می‌شود، چگونه و با چه وسیله‌ای سر کار می‌رود، تعاملاتش با دیگران، نوع غذا خوردن و کار کردن و... ملاحظاتی از جنسینگی نقش دارد.‌

این متخصص پزشکی اجتماعی با بیان این‌که پیچیدگی‌های جنسینگی متأثر از عوامل زیست‌شناختی، روان‌شناختی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی است، اظهار داشت: تمام این عوامل با جنسینگی آدم‌ها ارتباط دارند و این‌که شما در ایران زندگی کنید یا اروپا یا آفریقا، روی جنسینگی شما اثر می‌گذارد. ما به عزم ملی و عمومی نیاز داریم تا روی این مسئله کار کنیم. این مسئله دغدغه همه دنیاست و می‌توانیم در این رابطه در یک جنبه‌هایی با دنیا همگام باشیم.

آذین ضمن اشاره به این‌که‌ شعار روز جهانی سلامت جنسی امسال «سلامت جنسی برای جامعه عادلانه‌تر» نام گرفته است، خاطرنشان کرد: امروز دغدغه آن‌ها مربوط به عدالت جنسی است، اما دغدغه‌های ما هنوز مربوط به چند دهه قبل است و هنوز باید این مفهوم را جا بیندازیم که سلامت جنسی برای همه افراد در همه سنین است و حتی کسانی که معلول، عقب‌مانده ذهنی و دارای بیماری‌های روانی هستند، حقوق جنسی دارند.‌

متغیرهایی که بر سکچوالیتی اثر می‌گذارند


او گفت: اگر جنسینگی در مرکز یک دایره باشد، در اطراف آن متغیرهایی وجود دارد که روی آن اثر می‌گذارند. برخی از این متغیرها عبارتند از: نظام ارزشی جامعه، نظام ارتباطات و رسانه‌های نوین که بر ارتباطات آدم‌ها اثر می‌گذارند و تصویر آدم‌ها از بدن و هویت خودشان. اتفاقی نیست که آمار جراحی‌های پلاستیک در ایران سرسام‌آور است. مسایل عمیق فرهنگی و اجتماعی پشت این مسئله قرار دارد. دنیا درگیر یک رودخانه پرتلاطم در زمینه امور جنسی است، اما در برخی جاها قایق عقلانیت وجود دارد و برخی جاها این مسئله را فراموش کرده‌اند تا ببینند این رودخانه خروشان جامعه را به کجا می‌برد. وقتی مداخله به موقع نباشد و آسیب‌های اجتماعی به‌وجود آید، نمی‌توان آن را کنترل کرد.

آذین بیان داشت: شواهد و آماری وجود ندارد و هنوز نمی‌دانیم چه اتفاقی در جامعه می‌افتد و مواردی که ما پزشکان می‌بینیم چقدر قابل تعمیم است. در شهرستان‌ها هم با همین مواردی مواجه هستیم که در تهران، اما مسئولین آن‌جا هنوز عشیره‌ای و قومی و استانی رفتار می‌کنند، اما باید توجه داشت که جهانی‌شدن اتفاقی است که برای همه می‌افتد و جامعه ما هم مستثنی نیست.‌ چه در حوزه سلامت، چه جامعه‌شناسی و روان‌شناسی مسایل مربوط به جنسینگی را باید با رویکردهای روانی، اجتماعی و ارتباطی ببینیم.‌

مردم در مورد عملکردها و قابلیت‌های جنسی خود نگران هستند


عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: وضعیت فعلی ما به این شکل است که تحت اثرات مختلف فرهنگی و رسانه‌ای آدم‌ها تبدیل به نظاره‌گرانی شده‌اند که نمی‌دانند تکلیفشان چیست و در مورد عملکردها و قابلیت‌های جنسی خود نگران هستند. ماهواره‌ها هم از این نگرانی مردم پول درمی‌آورند. مسئولین باید به داد مردمی باشند که نگران هستند که جذاب‌اند یا خیر و می‌توانند شریک جنسی خوبی باشند یا خیر؟ ما از این مسایل غفلت کرده‌ایم تا شبکه‌های ماهواره‌ای و باورهای غلط، روزبه‌روز نگرانی مردم را بیشتر کنند. ما باید اطلاعات و نگرش مناسب به مردم برسانیم و سیستم‌هایی داشته باشیم که دست مردم را بگیرد و به آن‌ها کمک کند.

ما در زمینه سلامت جنسی با غفلت عمومی روبه‌رو هستیم


به گزارش مهرخانه، در پایان نشست «شهر و سلامت جنسی»، دکتر شیرین احمدنیا؛ عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و مدیر گروه جامعه‌شناسی پزشکی انجمن جامعه‌شناسی، طی سخنانی گفت: ارتقای سطح سلامت شهروندان، مستلزم آموزش‌ است و والدین باید آموزش ببینند تا این آموزش‌ها را به فرزندان هم منتقل کنند.‌ ما همواره در این زمینه دچار چالش‌هایی بوده‌ایم، اما برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مقتضی است که به این مسئله توجه داشته باشیم. ما در زمینه سلامت جنسی با غفلت عمومی روبه‌رو هستیم، اما این مسئله باید از پشت پرده به صحنه بیاید و در این رابطه شفاف‌سازی صورت گیرد. ابتدا باید مسئله را شناسایی کنیم، سپس در این خصوص اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

تغییرات جامعه و پدید آمدن سبک‌های جدید زندگی


او با اشاره به این‌که جامعه با تغییرات زیادی روبه‌روست و سبک‌های مختلف و جدید زندگی به‌وجود آمده‌اند، خاطرنشان کرد: به رسمیت‌شناختن این تحولات ضروری است تا بدانیم تبعات آن در حیطه حیات جنسی جامعه چگونه است. یکی از مسایلی که در حوزه تغییرات اجتماعی با آن روبه‌رو هستیم، کوچک‌ترشدن خانواده‌ها و همچنین رشد زنان سرپرست خانوار از طریق بیوه‌شدن، طلاق یا عدم ازدواج است. از سوی دیگر، در جامعه سن ازدواج بالا رفته و فاصله دوره بلوغ و ازدواج زیاد شده و افراد در معرض نیازی هستند که کمترین آموزش در رابطه با آن وجود دارد که این مسئله تبعاتی چه در چارچوب ازدواج، چه قبل از آن و چه در جوار آن دارد.

آموزش‌های بهداشت جنسی از مسیر درست، یک ضرورت است


عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: از سویی با ارزش مثبت و از سوی دیگر با تغییرات ازدواج مواجه هستیم؛ یعنی افراد به ازدواج تمایل دارند، اما در این زمینه با موانع اقتصادی، فرهنگی و مضیقه ازدواج روبه‌رو هستند؛ به این معنا که در سنین مناسب ممکن است فرد مناسب خود را برای ازدواج پیدا نکنند. نسل‌های قدیم روی جوان‌ها نظارت داشتند، اما الان این نظارت محدودتر شده و انتخاب‌ها الزاماً با تأیید خانواده همراه نیست. از سوی دیگر، رفتارهایی انجام می‌شود که افراد مستقیماً در معرض خطر ناشی از رفتارهای جنسی قرار می‌گیرند؛ به همین دلیل آموزش‌های بهداشت جنسی از مسیر درست، یک ضرورت است.

افزایش شیوع ایدز از طریق رابطه جنسی


احمدنیا بیان داشت: شیوع رفتارهای پرخطر پیش و پس از ازدواج مشکلاتی مانند ایدز به‌وجود می‌آورد که شیوع این بیماری از طریق رابطه جنسی رو به افزایش است. یکی از مهم‌ترین عوامل جامعه‌پذیری، خانواده‌ها هستند که باید در حیطه مسایل بهداشتی آموزش دیده باشند تا آن را به بچه‌ها منتقل کنند. عامل دیگری جامعه‌پذیری، مدارس هستند که آموزش و پرورش هنوز در رابطه با آموزش مسایل جنسی به دانش‌آموزان مقاومت می‌کند، حتی آموزش عالی هم دچار محدودیت شده و درس تنظیم خانواده که قبلاً آموزش‌هایی در این خصوص داشت، حذف شده است.

او افزود: علاوه بر کشورهای توسعه‌یافته، در کشورهای در حال توسعه و حتی کشورهای اسلامی، مسئولان قانع شده‌اند که این ضرورت وجود دارد. اگر ما آموزش ندهیم، مجراهای اطلاع‌رسانی دیگری مثل رسانه‌ها وجود دارند که بدترین و گمراه‌کننده‌ترین اطلاعات را در سنین پایین به بچه‌ها یاد می‌دهند که این امر بر سلامت جنسی جامعه اثر گذاشته است.

درصد زیادی از طلاق‌ها به دلیل مشکلات جنسی است


احمدنیا با بیان این‌که سلامت جنسی در چارچوب سلامت اجتماعی می‌تواند مورد توجه قرار گیرد، گفت:‌ بخشی از سلامت اجتماعی به روابط زن و شوهر برمی‌گردد و مسئولیت اجتماعی ماست که به این مسئله بپردازیم. در حال حاضر درصد زیادی از طلاق‌ها به دلیل مشکلات جنسی است که با شناخت و آگاهی برطرف می‌شود. سلامت اجتماعی به این موضوع می‌پردازد که فرد در ارتباط با دیگران چگونه رفتار کند. احساس امنیت در خانواده مستلزم اطلاع‌رسانی است و در شرایط عدم وجود آموزش‌های رسمی و فعالیت نهادهای مرتبط، نمی‌توان انتظار بهبود وضعیت جامعه را داشت. متأسفانه رسانه‌ها که می‌توانند در جهت ارتقای سلامت و بهداشت به کار گرفته شوند، در جهت منفی عمل می‌کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در ادامه عنوان داشت: تجربه کشورهایی مشابه با فرهنگ ما، نشان می‌دهد که راهکارهایی مانند آموزش در مدارس، آموزش رفتارهای سالم، هوشیاری خانواده و پرداختن به ارتباطات سلامت در سطح خرد و کلان در این زمینه می‌تواند مؤثر باشد. در کشور زامبیا تهدید ایدز باعث شد به آموزش توجه بیشتری شود و کتاب‌های آموزشی در سطح دوره ابتدایی و متوسطه با آموزش به‌تدریج ذهنیت بچه‌ها را حول و حوش سنین بلوغ تا نیازهای جنسی‌شان آماده می‌کنند. فکر نکنید که ایران هم خیلی از این شرایط دور است.

منبع : سایت مهر خانه

گرداوری از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

 

نتایج یک پژوهش درباره رفتارهای جنسی زنان و مردان ایرانی ...
mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتایج یک پژوهش درباره رفتارهای جنسی زنان و مردان ایرانی/ فانتزی‌سازی ... توصیفی که از وضعیت آماری داریم نشان می‌دهد رابطه جنسی زناشویی مطلوب ...
وضعیت جنسی زنان و مردان ایرانی
tanzimkhanevadeh.ir/posts/1029/وضعیت-جنسی-زنان-و-مردان-ایرانی.html
۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وضعیت جنسی زنان و مردان ایرانی. دکتر اسماعیل غلامعلی‌پور، نتایج پژوهش میدانی خود را با عنوان «نگرش‌ها و رفتارهای جنسی در تهران با تأکید بر ...
همسرداری و ازدواج
www.parsnaz.ir/news_cats_10.html
همسرداری و ازدواج,طلاق,پرده بکارت,زندگی زناشویی,رابطه جنسی,شب زفاف,خواستگاری ... مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن · پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش ... چاقوکشی دختر 18 ساله مشهدی به هواخواهی دو پسر · فروش جسد زن و مرد ایرانی به جای مومیایی + .... چگونه رفتاری با همسر داغ دیده ام داشته باشم؟
بهترین حالات جنسی: 5 اشتباهی که اکثر آقایون مرتکب میشوند
www.beytoote.com/wedlock/learn/mistakes1-most-men.html
بزرگترین ترس آنها این است که خانمشان از آن وضعیت همیشگی خسته شده و درنتیجه میل و ... حتی وقتی می خواهید حالتتان را تغیر دهید، خشن رفتار کنید و به اینطرف و آنطرف ... قدیمیترین حالت رابطه جنسی (مرد روی زن خوابیده) برای اکثر افراد بهترین حالت رابطه جنسی است. .... محبوب ترین غذای ایرانی که زنان باردار نباید آنرا بخورند.
یک رفتار شناس جنسی: مساله خیانت در میان زنان به وضعیت ...
saamusic.ir/.../یک+رفتار+شناس+جنسی+مساله+خیانت+در+میان+زنان+به...
۱۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مشکلات جنسی مردان و زنان ایرانی در طول زندگی زناشویی یک رفتار شناس جنسی در مورد مشکلات جنسی بین زوجین اظهار داشت: باید به این موضوع توجه ...
زناشویی | رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی” - نمناک
namnak.com/1743-رفتارهای-غلط-زن-و-مرد-در-روابط-زناشویی.html
متداولترین روش ها و رفتارهایی که از سوی زن ها سبب توقف میل جنسی در آقایان می شود عبارتند از: 1. زن هایی که ... زنهایی که فقط به وضعیت مادی مرد توجه دارند. میدانم که ...
روابط جنسی اهمیت زیادی در زندگی زناشویی دارد - نوروفیدبک
mmsi.ir/روابط-جنسی-اهمیت-زیادی-در-زندگی-زناشوی/
موسسه مشاوران ستاره ایرانیان ... اهمیت روابط جنسی برای مردان به مانند اهمیت حرف زدن برای زنان است. ... وقتی كه یك زن به آرایش و وضعیت ظاهری خود در خانه رسیدگی كرده و همچنین در روابط جنسی با شوهرش در برخی موارد پیشقدم می‌شود، عشق و علاقه شوهرش را ...
همجنس‌گرایی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/همجنس‌گرایی
افراد زن و مردی که می‌خواهند جهت‌گیری جنسی همجنس‌گرایانه خود را به طور علنی ابراز .... INAH-3 بیشتر مانند حلقه‌ای از زنجیرهٔ هسته‌های شکل دهندهٔ رفتارهای جنسی مردان و زنان عمل ..... در سال ۲۰۱۰ برای نخستین بار در آلمان، گردهمایی زنان همجنسگرای ایرانی در شهر ... وضعیت حقوقی همجنس‌گرایی در جهان همجنس‌گرایی مجاز اما قانون خاصی برای آن ...
ابعاد آمارهای دولتی در مورد روابط جنسی نامشروع + متن ... - فرارو
fararu.com/.../ابعاد-آمارهای-دولتی-در-مورد-روابط-جنسی-نامشروع-متن-کام...
این آمار نشان می‌دهد وضعیت ایران در شاخص پانزدهم تفاوت بنیادین با وضعیت کانادا ... ‌در گزارش ترکیه 57% از انتقال ایدز ناشی از روابط جنسی زن و مرد و 9% آن ناشی از ...
زمان درگیر شدن دختران در روابط جنسی !؟ - که
www.irannaz.com/news_detail_13335.html
این روزها در خیابان ها، پارک ها و اماکن تفریحی پسران و دختران بسیاری را در حال تردد می بینیم، ... تجاوز 3 پسر و یک زن به 36 دختر در شهرهای ایران (عکس) ... دختران و پسرانی که مورد بی محبتی در خانواده قرار می گیرند و از وضعیت روانی و اجتماعی ... در حالی که در پسران، برقراری روابط جنسی انگیزه و هدف اصلی رابطه دوستی بوده است.
یک رفتار شناس جنسی: مساله خیانت در میان زنان به وضعیت ...
zibashahr.com › پیشنهاد
۱۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خیانت زن یک رفتار شناس جنسی با اشاره به اینکه خیانت جنسی را نمی توان با آموزه های دینی توجیه کرد ... یک مرد دین مدار باید علت عدم تمکین جنسی همسر خود ر ا جویا شود نه اینکه سریعا با سوء .... نگاهی به مراسم شب زفاف در ایران قدیم.
ضد حال های روابط جنسی زن و شوهر! - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/archives/210115.php
رابطه زناشویی , ,ضد حال های روابط جنسی زن و شوهر! ... ازدواج دختران بیگناه 9 ساله با مردان 78 ساله! + تصاویر ... نژاد پرستی در جامعه ایران از اعراب و افغان تا جوک های قومیتی .... در دنیای ارتباطات باید بگذارید همه از وضعیت زندگی جنسی شما مطلع باشند.
یک رفتار شناس جنسی: مساله خیانت در میان زنان به وضعیت ...
www.khabaronline.ir/detail/466352/society/social-damage
۱۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک رفتار شناس جنسی: مساله خیانت در میان زنان به وضعیت هشدار رسیده! ... یک مرد دین مدار باید علت عدم تمکین جنسی همسر خود ر ا جویا شود نه اینکه سریعا ...... توی خیلی از نقاط دنیا پایبندی به همسر از وضع کنونی ایران کمتر هست چرا ...
چند درصد از زنان ایرانی در رابطه جنسی به ارگاسم میرسند؟ - ...
bipardeh.blogsky.com/1388/02/26/post-23/
چند درصد از زنان ایرانی در رابطه جنسی به ارگاسم میرسند؟ - بی پرده - یادداشت های جنسی یک دختر - در دست طراحی است. ... همچنین سطح وضعیت رفاهی زندگی در رسیدن به ارگاسم تاثیر مستقیم دارد. در پایان به این نکته توجه می شود که در شروع حاملگی ... بررسی تنوع طلبی جنسی · ارگاسم در زنان و مردان چگونه است؟ زنان خیابانی · در رابطه ی ...
بدترین نوع رفتارها در رابطه جنسی - اخبار ایران و جهان ممتاز ...
www.momtaznews.com/بدترین-نوع-رفتارها-در-رابطه-جنسی/
در دنیای ارتباطات باید بگذارید همه از وضعیت زندگی جنسی شما مطلع باشند. ... مرد ایرلندی و یک زن ۲۷ ساله بریتانیایی به اتهام داشتن رابطه جنسی در پشت تاکسی در ...
مجله اینترنتی دلگرم | آخرین اخبار-زناشویی-سلامت و سبک ...
www.delgarm.com/
حمیده آرمیده و دریافت لوح همجنس بازان ایرانی . ... کشوری که زن هایش مردها را کتک می زنند! ... آخرین وضعیت آب و هوا .... خود را دوست دارید، ولی زمانی که او عصابی می شود ممکن است به خاطر رفتار بد و خارج از کنترلش گاهی از او احساس تنفر نیز بکنید. ... چگونه رابطه جنسی موفق با همسرمان داشته باشیم؟ ... خواسته های مردان از همسرشان چیست؟
دنیای پنهان روابط جنسی در نوجوانان ایرانی | Tavaana Article
https://tavaana.org/fa/.../دنیای-پنهان-روابط-جنسی-در-نوجوانان-ایرانی
دایره گسترده روابط جنسی بین نوجوانان ایرانی. ... نامشروع جنسی» و در ۸۲ صفحه عرضه شده بود، به بحث پیرامون وضعیت روابط جنسی در ایران پرداخت. ... با مفاهیم جنسی و محدود دانستن این امور در روابط جنسی بین زن و مرد موجب شده است که والدین نتوانند ...
رفتارهای زناشویی و جنسی - زندگی زناشویی و جنسی
www.meisamgolzad.ir/
زندگی زناشویی و جنسی. ... ۱۰ دزد میل جنسی زنان. ۱۰ دزد میل جن... آنچه زن و مرد از هم نمی پسندد ... چنانچه میدانیم عشق و علاقه عنصر اصلی نزدیک شدن زن و مرد به یکدیگر میباشد لیکن .... اس ام اس عاشقانه بهترین وضعیت دخول برای باردار کردن زن چرا من عاشق تو شدم آموزش ... ♥ثبت شده در ستاد ساماندهی و وزارت ارشاد اسلامی ایران♥ ساماندهی.
سلامت جنسی - شفا آنلاین
shafaonline.ir/fa/services/2
شفاآنلاین:سلامت جنسی>متخصص زنان، فلوشیپ ناباروری و عضو تیم تخصصی مرکز درمان ... نکاتی که مردان باید درباره بارداری همسرشان بدانند! ... شفا آنلاین>سلامت جنسی>یکی از محبوب ترین غذاهای ایرانی که در عین حال مصرفش بسیار ... زن بارداری که خوب می‌خوابد و گذشته از آن در وضعیت مناسبی آن را تجربه می‌کند نه تنها همواره ...
زنان با ناتوانی جنسی مردان چه کار کنند؟ - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir › سبک زندگی › بهبود سبک زندگی
۱۹ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تمایلات و رفتار جنسی در انسان در چهار حوزه تعریف می شود و اختلال های جنسی ... این وضع ممکن است به اعتراض زن بینجامد و زندگی زن و مرد را به کلی تحت .... ناتوانی و نارضایتی جنسی چقدر در طلاق های روزافزون در جامعه ایران موثرند؟
مراحل هيجان جنسي در زن و مرد - Salamat Iran Healers Parastari ...
www.iranhealers.com/modules.php?name=Sections&op...artid=507
ايجاد هيجان جنسي در زن و مرد طبق پژوهش هاي Masters و Johnson به ۴ بخش ... در کتاب پزشکي منتشره در ايران چنين آمده است:«هنگامي که تحريک جنسي ... اين که زن در رفتار جنسي خجالتي و کم روست به مسئله فيزيولوژي وي ... اگر احتمال سقط جنين وجود نداشته باشد، زن تا چند هفته قبل از وضع حمل هم ميتواند روابط جنسي داشته باشد.
دانستنی های روابط جنسی - کدبانوی ایرانی
kadbanoo.net/دانستنی-های-روابط-جنسی/
دانستنی های روابط جنسی - شخصیت جنسی افراد با هویت جنسی آنها تفاوت دارد، در ... اینها شکایت از وضعیت موجود می باشد. ... اند و ماماهای مرد و مهندس های زن تا دلتان بخواهد زیاد شده اند، متخصصان رفتار جنسی معتقدند هیچ نوع بیماری ای در این لایه وجود ندارد.
آموزش حالت های مختلف برای داشتن رابطه جنسی لذت بخش - ...
iranmadam.com/post/marriage-education.html
در این مطلب از ایران مادام آموزش های کاملی برای داشتن رابطه جنسی لذت بخش به شما ... در واقع در یک رابطه جنسی صحیح وضعیت به گونه ای است که دو طرف رابطه در هنگام ... در یک رابطه جنسی صحیح ابتدا زن به ارگاسم می رسد و سپس مرد با تحریک کمی به ...
آزار جنسی دختر 9 ساله توسط پدر و دوستان او ( این بار در ایران)
shallagh.blogfa.com/post/8
مادر <فاطمه>، دختری كه سال‌ها مورد آزار جنسی پدر و دوستان او قرار گرفته بود، ... و آمدهای افراد ناشناس به خانه‌شان و رفتارهای غیراخلا‌قی زنان و مردان برای او تعریف می‌كرد. ... بیرون آوردن دخترش از این وضعیت از ترس تكرار شدن ماجراهای قبلی و نقشه پلید ...
آمار مشکلات جنسی در زنان و مردان ایرانی اعلام شد - جوان پرس
www.javanpress.ir/شیوع-مشکلات-جنسی-در-زنان-ایرانی-۶۸-درصد/
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش‌های متفاوت درباره وضعیت هوا در پاییز و زمستان ... آمار مشکلات جنسی در زنان و مردان ایرانی اعلام شد ... جوان پرس : یک رفتار شناس جنسی در مورد مشکلات جنسی بین زوجین اظهار داشت: باید به این موضوع توجه کنیم که رابطه جنسی ...
آموزش كامل مسائل جنسي و روابط زناشويي - مربوط به خانومها
masaelejensie2010.blogfa.com/cat-4.aspx
متاسفانه بدلیل خجالت و یا عدم آگاهی، بسیاری از زنان از دادن گزارش درست رفتار های ... موضوعات مرتبط: مسائل جنسی زنان و مردان ، مشكلات بعد از ازدواج- مشكلات متاهلي ..... موضوعات مرتبط: بیماری های زنان ، مربوط به خانومها ، بیماریهای رایج جنسی در ایران ..... حمایت عاطفی و درک وضعیت روحی زن نخستین گام برای بهبود روابط عاطفی است.
روابط جنسی در مدرسه های ایران + عکس
amuzesh.rozblog.com/post/531
این خواننده زن با یک «روح» رابطه‌ی جنسی داشته است! ... مسائل جنسی علت اصلی خیانت مردان, 2, 2129, reza2 ... اندازد نام برد وگفت :متاسفانه وضعیت معیشیتی نامناسب خانواده ها ، خواهر و برادران بزرگتری که با وجود تحصیلات نتوانسته اند شغل مناسب و ...
دلنگرانی های جنسی مردانه - مجله سبک زندگی
www.sabkezendegee.ir/news/290
سبک زندگی: منظور از اضطراب جنسی مردانه تجربه وضعیت ناخوشآیندی است که ... فرد و چگونگی مدیریت رفتار جنسی وی بوده و بخش دیگر مربوط به همسر و ریشه ... مشکل زودانزالی که طبق امار مراکز درمانی در ایران ، زندگی جنسی 40 درصد از مردان ایرانی را ...
تفاوت هاي زن و مرد در رابطه جنسي - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/62143/تفاوت-هاي-زن-و-مرد-در-رابطه-جنسي
۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - عملکرد جنسی مرد در 19 سالگی را می توان با کارکرد جنسی زن 30 تا چهل ساله مقایسه کرد. ... موسوی: افزایش رفتارهای پرخطر جنسی در نسل جوان کشور، افزایش ... تجاوز حیات وحش به دختران خردسال/ اتفاقی که فقط در ایران رخ می دهد!
فساد جنسی بازیگر زن ایرانی + عکس | ساتین
saten.ir/17133/فساد-جنسی-بازیگر-زن-ایرانی-عکس/
این مرد تنها دلیل زندگی سحر قریشی است ! ... شهره آ غداشلو با نام اصلی پری وزیری‌تبار بازیگر ایرانی ساکن امریکا است که سالهاست به فعالیت های ... فساد جنسی از فساد اقتصادی و رانت خواری هزار بار بهتره، چون یه زن تن فروش هیچوقت دستش تو جیب ...
میل جنسی زنان در سنین مختلف - نگاتیوی دانلود | فیلم | کلیپ
negatv.ir/4890/میل-جنسی-زنان-در-سنین-مختلف/
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مقایسه تمایلات و گرایشات عاطفی و جنسی در مردان و زنان در سنین مختلف ... رفتار جنسی، زن، رفتار، ازدواج، بلوغ، زنای، سن، آمیزش جنسی، تربیت جنسی، که در فرهنگ ... زمان و منظور از اختلاف در میل جنسی و روابط زناشویی وضعیتی است که شدت کاهش اشتیاق ... مکمل های تقویت جنسی/بحث و بررسی صفحه 3 ایران سلامت.
تجربیات آزار جنسی زنان در جامعه از زبان یک خبرنگار | نظر
www.nazarnews.com/64565
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همه این وقت‌ها فکر می‌کنم این مردان همسر، پدر، برادر زنانی مثل من هستند و چقدر دلگیر است. ... در جامعه ایران امروز متاسفانه تکلیف مردان و زنان روشن نیست. .... اروپا این طور میگفت رفتار و نگاه جنسی مردان نسبت به زنان آن هم با وضعیت ...
دلیل بی میلی بعضی از زنان به روابط جنسی - ایران پو
www.iranpo.com/psychology/.../بی_میلی_زنان_به_رابطه_جنسی.html
ایران پو: دلیل بی میلی بعضی از زنان به روابط جنسی,گاهی بحث از یک نارضایتی جزیی آغاز می‌شود؛ نارضایتی از رفتار یا حتی ظاهر همسر که به قیمت عقب‌نشینی همسرش در رابطه جنسی به پایان می رسد ولی بحث درهمین جا تمام نمی‌شود. ... سربریدن دو مرد سوری به اتهام جاسوسی توسط داعش + تصاویر .... وضعیت زائران ایرانی پس از حادثه مکه.
انزال زودرس، درمان به دور از هیاهوی تبلیغات
shiateb.com/Pages/docsSimpleView.aspx?langid=1&sel=862
۱- ارضای جسمی طرفین: رابطه جنسی مطلوب رابطه ای است که در طیّ آن، هم زن و هم مرد، با ... آن جا که با وضعیت جسمی و روحی مردان در این روزها، مردانی که در هر نزدیکی بتوانند همسر خود ... خوشبختانه بسیاری از زنان ایرانی، با صبوری، این مشکل همسر خود را تحمّل می .... ۴- بسیاری از رفتارهای رایج در زندگی روزمرّه باعث سستی کمر می شوند و انزال ...
چگونه زن خود را تحریک کنیم - جوان ایرانی
www.irjavan.com/چگونه-زن-خود-را-تحریک-کنیم/
۲۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چگونه زن خود را تحریک کنیم بسیاری از مردان نمی دانند که چگونه باید همسرشان را تحریک کنند! نقاط حساس جنسی زن کجاست؟ چگونه می توان زن را به ...
Ravanpajoh - ضرورت ارتقاي سلامت جنسي زنان در ايران
www.ravanpajoh.com › مصاحبه‏ها
دكتر كينزي در ابتدا بر روي رفتارهاي جنسي مردان مطالعه كرد و به اين نتيجه رسيد كه .... ý در مقام يك متخصص، وضعيت بهداشت جنسي زنان ايران را، در مقايسه با ساير ...
بیشترین مشکلات جنسی مردان و زنان ایرانی :: بیتوته ...
beytote.blog.ir/post/بیشترین-مشکلات-جنسی-مردان-و-زنان-ایرانی
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واقعا‍‍ وضع اقتصادی بیشترین دلیل رو داره و من با نظر جامعه شناس . .... مشکلات جنسی مردان و زنان ایرانی در طول زندگی زناشویی یک رفتار شناس ...
رابطه جنسی و عشق : روزنامه پزشکی ایران
www.iran.pezeshk.us/archives/category/راهنماي-زوج-هاي-جوان
۲۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاهش میل جنسی در وضعیتی که از شکل بدن خود چندان رضایت ندارید و اعتماد به نفس شما را ... فراموش نکنید این تغییرات میتواند ظاهری و رفتاری باشد. ... گفتنی است این هورمون مردانه در زنان نیز وجود دارد و میل جنسی آنها را تحت تاثیر ...
آمارهای تکان دهنده از وضعیت روابط جنسی و ازدواج در جامعه بر ...
andisheh-kermanshah.ir/.../703-آمارهای-تکان-دهنده-از-وضعیت-روابط-جنس...
آمارهای تکان دهنده از وضعیت روابط جنسی و ازدواج در جامعه بر اساس گزارش مرکز ... موقت در جامعه می‌پردازد و پیشنهاد می‌کند که «کانون‌های ازدواج موقت» در ایران تشکیل شود و ... از این دسته زنان تحت سرپرستی و تامین مادی مردان متمکن قرار گیرند و بخشی از ...
چگونه و چرا گاهی زنان تمایلی به روابط جنسی ندارند
fa.parsiteb.com/news.php?nid=10036
چگونه و چرا گاهی زنان تمایلی به روابط جنسی ندارند ... مردان زير براي خانمها سرد كننده هستند : ... 6- مردهايي كه بيش از حد به ظاهر، قيافه و سرو و وضع زن اهميت ميدهند.
11 عامل مؤثر بر روابط جنسی و زناشویی - وبسوار
websavar.ir/fa/news/1414/11-عامل-مؤثر-بر-روابط-جنسی-و-زناشویی
در ایران 40% طلاق‌ها به علت عدم رضایت جنسی صورت می‌گیرد. این پدیده هر ... اکثر زنان و مردان متاهل از روابط جنسی خود لذت کامل و کافی را درک نمی‌کنند. .... چراكه زنان مسن برقراري رابطه‌ي جنسي را حتي در وضع ناخوشي و كسالت يك وظيفه و تكليف مي‌دانند.
نگرش‌ ها و رفتارهای جنسی در ایران - سلامت جنسی - ویستا بلاگ
jensi.vistablog.ir/post/1536
۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتایج یک پژوهش درباره رفتارهای جنسی زنان و مردان ایرانی - همسران . .... ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﻴﺰان آﮔﺎﻫﻲ، ﻧﮕﺮش و رﻓﺘﺎر ﭘﺰﺷﻜﺎن ﻋﻤﻮﻣﻲ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ رﻓﺘﺎر و وﺿﻌﻴﺖ ﺟﻨﺴﻲ ﺑﻴﻤﺎران ﻣﺮاﺟﻌﻪ.
آموزش دخول و روش های برقراری انواع رابطه جنسی (18+)
www.samatak.com/.../sign-education-and-the-establishment-of-a-variety-...
در این مقاله به شما آموزش جامع دخول و ارتبط جنسی صحیح با همسر را به شما آموزش می دهیم ... زنان از همسر خود خواسته های جنسی مختلفی دارند که یک مرد خوب باید بتواند ... پرخطر ترین آمیزش ها و رفتارهای جنسی ..... در این وضعیت زن تحریک زیادی را تجربه می کند و مرد با کنترل تحریک خویش می ... سرگرمی خطرناک بچه پولدارهای ایران + عکس.
رایج ترین مشکلات جنسی زن و شوهر - گهر
gahar.ir/رابطه-مشکلات-جنسی-و-طلاق-زن-و-شوهر/
۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرد سعی می‌کند زن خود را در رفتار و نیاز مانند یک مرد تصور کند یا مورد .... در ایران به علت وضعیت خاص ازدواج و بحث ارزش‌های اسلامی و پذیرفته شدن ...
نتایج یک پژوهش درباره رفتارهای جنسی زنان و مردان ایرانی ...
mpip.ir/نتایج-یک-پژوهش-درباره-رفتارهای-جنسی-زن/
۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتایج یک پژوهش درباره رفتارهای جنسی زنان و مردان ایرانی mpip.ir ... برچسب ها : پژوهش, جنسی, درباره, رفتارهای, زنان, مردان, نتایج, یک ...
دلایل خیانت زن و شوهرهای ایرانی | تیتر دانلود
titrdownload.ir/دلایل-خیانت-زن-و-شوهرهای-ایرانی/
دلایل خیانت در زن و شوهرهای ایرانی, 7 دلیل خیانت زنان .., هشت اعتراف مردان درباره دلایل ... خیانت به همسر,خیانت بین همسران,خیانت در رابطه خانوادگی,خیانت رفتاری,خیانت ذهنی ... ۲۶ جولای ۲۰۱۵ به چه دلیل یک زن شوهر دار، با مردان دیگر ارتباط عاطفی و یا جنسی ... خیانت/دلایل سردی رابطه زن و شوهر!, خیانت در میان زنان ایرانی به وضعیت هشدار ...
زنان خیابانی: مردان متاهل تقاضاهای جنسی نامتعارف دارند! + عکس
www.naghola.com/fun-18631.html
۱۸ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - جنجالی ترین بازیگر زن ایران ،سوءقصد یا زمین خوردن ؟ .... زنان خیابانی: مردان متاهل تقاضاهای جنسی نامتعارف دارند! ... ها که به پنجاه نفر هم می رسید از او وضعیت تاهل این مردان را پرسیدم ، در جوابم گفت: پسران مجرد بیشتر هستند؛ اکثر ...
زندگی شاد و موفق - سرد کننده های جنسی.. خانمها بیان تو
www.andarzhayekoochak.blogfa.com/category/28
۱ـ زن هایی که به گونه ای رفتار می کنند گویا از روابط جنسی خوششان نمی آید. ... موارد شکایتی از مردان: (همسرم با خجالت، شرمندگی و کنجکاوی تمام طوری به من دست میزنه انگار یه شی باستانی را ... ۹ـ زن هایی که خود نیز از ظاهر و قیافه و سر و وضع خودشان خوششان نمی آید، مرتبا خود را پایین می آورند و تحقیر می کنند. .... فرهنگ معماری ایران
مشکلات جنسی در مردان و زنان ایرانی! - آکا - روزنامه ،سلامت
www.akairan.com/marriage/zanashooi/2015820121925.html
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مشکلات جنسی مردان و زنان ایرانی در طول زندگی زناشویی. بنا به گزارش آکاایران : یک رفتار شناس جنسی در مورد مشکلات جنسی بین زوجین اظهار ..... ایتالیا بر روی ۱۱۸۹ زن در این زمینه بررسی هایی انجام داده و وضعیت جنسی روزانه شان را ...
روابط نامشروع جنسی؛ پیامد منفی فمینیسم در روابط زن و مرد
shiraze.ir/fa/news/29996/
«هانت» نتایج تحقیقات خود را درباره ی رفتار های جنسی در مردان و زنان در مقایسه با .... پیام یونسکو به چاپ رسیده است، این وضعیت (رواج و گسترش روابط آزاد جنسی و از ...
مسافران تایلند و آنتالیا، مراجعان تست ایدز - روز
www.roozonline.com/persian/news/newsitem/article/br-1f71e5664a.html
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نگرانی از روابط جنسی غیرامن در سفرهای خارجی ایرانیان ... سفر کرده‌اند، مراجعه و اعلام می‌کنند که وضعیت عادی نداشته و مواد روانگردان یا در مواردی الکل ... روابط جنسی مردان و زنان مجرد بدون آگاهی از چگونگی رفتار پیشگیرانه" اشاره کرد.
انواع انحرافات جنسی و درمان آنها | خانه روانشناسی ایران
www.iranpsy.ir/انواع-انحرافات-جنسی-و-درمان-آنها/
۱۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - انحرافات جنسی عبارتند از خیالات، تمایلات یا رفتارهای ناراحت کننده و تکرار شونده جنسی. ... انجام نمیدهند اما غالبا فکر میکنند که از تغییر دادن این وضعیت عاجزند. .... مراکز جنسی مردان و زنان بر اثر محرک جنسی خاص تحریک می شوند.
بحران مشکلات جنسی بين زن و شوهر ايراني
www.shomanews.com/.../بحران-مشکلات-جنسی-بين-زن-و-شوهر-ايراني
۲۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بحران مشکلات جنسی بين زن و شوهر ايراني ... رفتار جنسی یکی از غرایز اثرگذار است و همیشه بشر را تحت تأثیر روانی و اجتماعی خود قرار می‌دهد و تا آنجا پیش می‌رود که رفتار جنسی .... جديدترين اخبار از وضعیت رتبه بندی معلمان.
رابطه تنبلی جنسی مردان و خیانت زنان - آفتاب
www.aftabir.com/articles/.../رابطه-تنبلی-جنسی-مردان-و-خیانت-زنان
۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از این رو اگر بگوییم امروزه توازن عملیات جنسی در میان مردان و زنان نیز دچار گوناگونی و تحول شده است، ... وضعیت مردان در چنین شرایطی بسی حساستر و بحرانی تر است. .... جامعترین مجموعه آژانس های معتبر ایران تورهای لحظه آخر و ویژه.
تبعيض جنسی و حقوق بشر در ايران | Foundation for Iranian ...
www.fis-iran.org/fa/irannameh/volxix/gender-discrimination
«ميثاق رفع تبعيض عليه زنان» از سرکوبي زنان به دست مردان به صراحت سخن به ميان نمي .... نحوه رفتار نظام حاکم در ايران با زنان از شواهد وخامت وضع زنان در اغلب جوامع ...
تحفه ای از تایلند برای مردان ایرانی! - پویش
puyesh.net/fa/news/7199/تحفه-ای-از-تایلند-برای-مردان-ایرانی
۲۴ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حتی اگر مرد خانواده فریب نمی‌خورد، شک و شبهه‌ای که در همسر او ایجاد می‌شد، ... به گفته وی، رفتار برخی جوانان ایرانی در تایلند آنقدر زشت است که فیلم و ... درباره وضعیت ایدز در تایلند هم اشاره‌ای دارد: آمار بیماری‌های جنسی از جمله ایدز در ...
تصویری از وضعیت ایدز در ایران - همشهری آنلاین
www.hamshahrionline.ir/details/284950/Onlinedesk/editorials
۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... برخلاف این روند است. در این یادداشت کوتاه سعی شده تصویری از این وضعیت ارائه شود. ... وي گفت "رشد ايدز در مردان به خاطر اعتياد بالاست. در مورد زنان 35 درصد مبتلايان به دليل روابط جنسي به ايدز مبتلا شده‌اند. به گفته دكتر محمد ...
رابطه جنسی سرد - راهنمائی و مشاوره
ghazi39.persianblog.ir/tag/رابطه_جنسی_سرد
عصر ایران؛ هومان دوراندیش - اختلالات جنسی در زنان، یکی از علل مهم نارضایتی ... فرونشینی در مرد با دوره ای از بی پاسخی همراه است که بسته به سن و سال، وضعیت روحی و .... به طور مستقیم رابطه ای بین عدم رضایت از رفتار جنسی و گرایش به داشتن همسر ...
ضرورت ارتقای سلامت جنسی زنان - دکتر میترا مولائی نژاد
www.drmolaei.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=7425
دكتر كینزی در ابتدا بر روی رفتارهای جنسی مردان مطالعه كرد و به این نتیجه رسید كه .... در مقام یك متخصص، وضعیت بهداشت جنسی زنان ایران را، در مقایسه با سایر ...
خیانت‌ از نوع زنانه: وقتی زن به برقراری رابطه جنسی با مردان ...
www.persianv.com/zanan/246895.php
۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زنان ، خیانت زنانه ، رابطه جنسی با مردان دیگر ، دل خوشی از زندگی زناشویی ، طلاق عاطفی ... اما اینکه چرا چنین رفتاری در یک جامعه شیوع می‌یابد نیز باید گفت جامعه ایران جامعه‌ای جوان است که ..... واکنش حمید فرخ‌نژاد به وضعیت زادگاهش ...
ازدواج و زیست جنسی ایرانیان در دورهٔ قاجار ( تاریخ ایران ) - ...
www.taknaz.ir/news_detail_15792.html
درست است که نزد تمام قبائل و امم عالم، روابط جنسی از اهمیت زیادی برخوردار است، اما این ... بودند، در حالی که در تهران به ندرت زنی قبل از چهارده سالگی وضع حمل می کند… ... رسم است که مرد ایرانی در سفر، جنگ یا ماموریت هرگز زن خود را به همراه نمی برد و ... طرز رفتار و حرکت زن ایرانی ملیح است و دل ربا، در راه رفتن آزاد است و نرم و سبک پا.
موضوع: میل جنسی کم و زیاد مردان(اخبار و گزارشات) - ایران سلامت
forum.iransalamat.com/...جنسی.../میل-جنسی-کم-و-زیاد-مردان-اخبار-و-گز...
۱۹ تیر ۱۳۸۴ ه‍.ش. - كاهش ميل جنسي در مردان ميزان ميل جنسي طبيعي در هر فرد متفاوت است. در صورتي ... فمنیست ها و زن سالارها : « به این خروس نگاه کنید، آیا بدون آن تاج و دمش خروس می شود؟ پس چرا ... 1- زنهايي كه به گونه اي رفتار ميكنند كه گويي از سكس و معاشقه خوششان نمي آيد. ... 16- زنهايي كه فقط به وضع مالي و اقتصادي مرد اهميت ميدهند.
آموزشی - فانتزي هاي جنسي زنان
asemaneabi2013.blogfa.com/post/4
سازمان نظام روانشناسي و مشاوره ايران · دفتر مرکزي ... لذت ميبرند . اکثر زنان از مرد ان چاق و مردان لاغر بيزارند آنها مردي ميخواهند نه خيلي هيکلي و ... براي يک معاشقه ميتوانيد همسر خود را غافلگير کنيد اما اکثر زنان دوست دارند در بهترين وضعيت ... وجود نداشته باشد از ديگر تفاوت مردان و زنان در حين رابطه جنسي اينست که زنان به رفتارهاي.
گوشه‌ای از زندگی یک مرد دو زنه! - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=264031
۹ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آیا خانواده‌ای در کشور هست که مرد آن خانواده دو یا چند زن داشته باشد و خوشبخت هم باشند؟ .... من یه بانکی هستم وضع مالیمخوبه زن دارم زنممراضیه ازدواج کنم زیز یه سقف ایاکسی ... زن دوم گرفتن برازنده مرد إیرانی نیست چون زنان إیرانی به حد كافی بدبخت ... فرهنگی و روحی و مالی آنها باید برسه كی باید نیاز عاطفی و جنسی و.
باید فکری برای بیماری‌ جنسی مردان اسلام‌گرا کرد | Khodnevis
https://khodnevis.org/article/64311
زنان ایرانی هزینه‌ی بیماری‌های جنسی مردان اسلام‌گرا را می پردازند ... در این نوشته نخست به تبیین وضعیت ذهنی مردان اسلام‌گرا می‌پردازم. ... فوتبال ایران در جریان بازی تیم ایران و ویتنام نشان‌گر رفتار مقامات رژیم در شرایطی است که با زنان و دختران بدون ...
دلایل خیانت زن و شوهرهای ایرانی | جدیدترین مطالب - دانلود جدید
inewcontent.ir/2015/10/19/دلایل-خیانت-زن-و-شوهرهای-ایرانی/
۳ روز پیش - دلایل خیانت در زن و شوهرهای ایرانی, 7 دلیل خیانت زنان .., خیانت زن به همسر ... متأسفانه برخی اوقات رفتارهای ناشایستی از مردان سر می‌زند که دلیل بسیاری از ... ایم که به همسرانشان خیانت می کنند صرفا به این دلیل که شوهر نیاز جنسی زن را ... سردی رابطه زن و شوهر!, خیانت در میان زنان ایرانی به وضعیت هشدار رسیده است, ...
پایتخت بحران‌ های جنسی جهان - مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران ...
www.mashreghnews.ir/fa/news/149502/پایتخت-بحران‌-های-جنسی-جهان
۷ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به گزارش مشرق به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران ، این عکس ها، مدت کوتاهی ... که روابط جنسی آزاد دارد" منتشر شده است، گویای وضعیت اسفبار غیر اخلاقی در .... در میان تمام گروه‌های سنی مورد مطالعه، مردان نوعا 9.3 شریک جنسی زن در طول ...
دانستنیهای روابط جنسی سالم زن و مرد - بروز دانلود
newsdownload.ir/2015/02/18/دانستنیهای-روابط-جنسی-سالم-زن-و-مرد/
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روابط جنسی سکس نزدیکی مقاربت زن و مرد از دیدگاه اسلام، ترویج، تعطیل، تعدیل؟, روابط ... عقد روابط زن و مرد در دوران عقد پزشک اعظم سریال سرنوشت جوان ایرانی عکس بازیگران ایرانی ... زنهایی که فقط به وضعیت مادی مرد توجه دارند.
چگونه زنان را ارضا کنیم یا به ارگاسم برسانيم؟ - آبی روز
www.abirooz.com/.../646-چگونه-همسرتان-را-به-اوج-لذت-جنسی-برسانيد...
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بسیاری از مواقع همسر یا شریک جنسی تان با برخی رفتار ها مانند پوشیدن لباس زیر .... زن و مرد در این وضعیت صمیمیت بی نظیری را تجربه می کنند.
رابطه جنسی نوجوانان در ایران | گیل آمرد
www.gilamard.com/?p=1209
۲۸ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - چیزی که بیشتر ایرانیان نمی دانند این است که آموزش جنسی در دبیرستان با درس “تنظیم خانواده” ... 1 – ویژگی های احساسی و رفتاری دختران و پسران.
پايگاه اطلاع رسانی سلامت ايرانيان : تاثير چاقي بر سلامت ...
salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=40869&type=2
۲۸ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - ماهيت جنسي به عنوان مجموعه نگرش‌ها، رفتارها و افكار جنسي در نظر گرفته مي‌شود. ... اما وضعيت هرچه باشد كيفيت زندگي جنسي افراد چاق به دليل اضافه وزن تحت ... مشكلات جنسي ناشي از چاقي در مردان بيشتر از زنان شناخته شده‌ است.
دکتر شیخ - پاسخ به سوالات شما (اختلالات جنسی خانمها)
www.doctorsheikh.blogfa.com/cat-15.aspx
علت بخش عمده اي از مشكلات زناشويي به اختلالات مربوط به رابطه جنسي زن و مرد بر مي ... اختلالات جنسي در خانمها بپردازم و در آينده و در مباحث ديگر به رفتارهاي غلط مردان ..... در این پوزیشن ها آلت تناسلی مرد با نقطه جی که در دیواره قدامی واژن قرار دارد تماس ...
روابط جنسی و فساد اخلاقی اشرف پهلوی از دوران نوجوانی تا ...
funnos.com/4913/روابط-جنسی-و-فساد-اخلاقی-اشرف-پهلوی-از-د
۷ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - روابط جنسی و فساد اخلاقی اشرف پهلوی از دوران نوجوانی تا کهنسالی ! ... اشرف در سال ۱۳۴۴ که وضعیت مالی ایران به شدت وخیم بود تنها هفت دستگاه اتومبیل سوار اپل، مرسدس بنز ۲۳۰ و ۲۲۰ .... فرح پهلوی همسر دوم محمدرضا شاه پهلوی هم مرد.
آموزش مسايل جنسي
www.masaelejensi.blogfa.com/
... ایران زنان کمی به علت عدم شیوه های صحیح جنسی و همچنین عجله ی مردان به ارگاسم ... مردان توجه کنند که اگر زن بعد از برقراری رابطه جنسی به خواب رفت و پشتش را .... با یک تمرین ساده می توایند کنترل بیشتری بر روی رفتارهای جنسی خود بدست آورید. ... اجازه دهید خام از وضعیت بالا بودن سود برده و شما هم مدت زمان بیشتری سکس کنید
مشاوره جنسی - داستان دختر ایرانی و عروسی با مرد آمریكایی و ...
mednote.mihanblog.com/post/2
او مرا در اتاقی حبس و وادار می کرد با مردان غریبه رابطه جنسی داشته باشم و مورد تجاوز قرار ... بنابراین گزارش هم اکنون رسیدگی به وضعیت این زن ایرانی آغاز شده است.
بخش زنان و سلامت جنسی - مرکز ملی مطالعات اعتیاد ایران
incas.tums.ac.ir/page.php?slct_pg_id=319&sid=1&slc_lang=fa
تا کنون تحقيقات زيادی درباره اثرات مواد مخدر بر روی رفتارهای و عملکرد جنسی صورت ... بعلاوه، بيشتر مردان و زنانی که مصرف الکل و مواد را ترک می‌کنند، به دلايل مختلف .... در اين پروژه با هدف شناخت وضعيت "گروه درمانی" به عنوان درمان انتخابی در ...
مدت زمان درگیر شدن دختران در روابط جنسی در کمتر از شش ماه + ...
www.iranamerica.com › ... › ورود به تالار اجتماعی › بخش اجتماعی
۱۸ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 7پست - ‏7 نویسنده
طمینان خاطری که دختران و پسران از طریق برقراری دوستی بین خود جستجو می ... مدت با پسران دارند در آغاز رابطه دوستی علی رغم تصورشان درگیر روابط جنسی خواسته یا .... راستش اکه ی فکری به حال جوونای این مملکت نشه وضع خرابه.
افزایش میل جنسی و شعله ور کردن آتش روابط جنسی - موفق باشی
movafaghbashi.com › توسعه شخصی › روابط زناشویی
راههای زیادی برای افزایش میل جنسی و لذت بخش کردن روابط جنسی نیز وجود دارد . ... از جمله محصولات دیگر می توان به ویبراتورهای مخصوص مردان یا زنان، کوسن های .... متاسفانه در بین زنان ایرانی پیشقدم شدن در مسائل جنسی باعث میشود زن فکر کند از ... تمام تلاش تان را برای فراهم کردن مسکن و ماشین انجام میدهید و وضعیت اقتصادی تان و ...
عناوین مقالات پذیرفته شده در چهارمین کنگره خانواده و سلامت
congress.iranfaha.org/news_243.html
۱۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مقایسه اثربخشی داروی سیلد نافیل، محصول یک شرکت خارجی و دو شرکت داخلی 4. ... بررسی میزان خشونت جنسی و ارتباط آن با وضعیت سلامت جسمی و روانی در زنان ... بررسی رابطه سطح تحصیلات با میزان رضامندی جنسی در زنان و مردان 76. ... اثر بخشی درمان شناختی- رفتاری و مشارکت همسر در درمان اختلال نعوظی 95.
تجاوز جنسی مسعود رجوی به فرماندهان زن سازمان خلق و بیرون ...
www.saharngo.com/fa/story/1772
۱۱ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مسعود رجوی قبل از تجاوز جنسی به زنان گردنبندی منقوش به عکس خود را به گردنشان می ... با اینکه ما رفتارهای رجوی و تعاملش با زنان و دختران را می دیدیم اما هیچ گاه فکر ... که او را دیدیم وضعیت نامناسب داشت و افسرده و از لحاظ روانی دچار مشکل شده بود. ... خاک برسر رجوی که با ابروریزی با مرد زن نما ازز ایران بیرون رفت.
درخواست رابطه های جنسی عجیب! - زندگی سالم
zendegisalem.ir/visitorpages/show.aspx?IsDetailList=true&ItemID...1
۴ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش سایت زندگی سالم به نقل از آپام، حضور و ظهور زنان خیابانی در جامعه معضلی ... هم می رسید از او وضعیت تاهل این مردان را پرسیدم ، در جوابم گفت: پسران مجرد بیشتر .... شکار آزادانه گونه‌های نادر زیست بوم ایران توسط بیگانگان.
مشکلات جنسی زنان چیستند و چگونه درمان می شوند؟ - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - عصر ایران؛ هومان دوراندیش - اختلالات جنسی در زنان، یکی از علل مهم نارضایتی جنسی در ... به سن و سال، وضعیت روحی و ژنتیک مرد ممکن است از یک ربع تا حتی چند روز باشد. .... مرد با همسرش که ناتوانی جنسی دارد، چگونه باید رفتار کند؟
وضعیت زنان در دوران پهلوی +تصاویر - صراط
www.seratnews.ir › صفحه نخست › اجتماعي
۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مورد دیگر در ایران ما، زن مظلوم شد و آن دوره شاه سابق و شاه لاحق بود. .... نشان دادن بدن کاملا عریان دختران و رفتارهای جنسی مردان با آنها به رایج ترین ...
رابطه جنسي و عشق : پزشکان ایران
www.pezeshkan.org/?cat=46
۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در واقعیت ما شاهد مردان و زنان زیادی هستیم که در رابطه ی جنسی خود اضطراب زیادی را متحمل ... اقداماتی که می توانید جهت بهبود این وضعیت انجام دهید: .... مسائل رفتاری نیز ممکن است در توانایی شما برای داشتن رابطه‌جنسی تاثیر بگذارد.
لذت بخش ترین قسمت های بدن زن و مرد در روابط جنسی - روز از نو
roozazno.com/post/6705/لذت-بخش-ترین-قسمت-های-بدن-زن-و-مرد-در-روا/
روابط جنسی,اموزش,جنسی,لذت بخش,اندام زن و مرد,زن,مرد, ... مستشاران نظامی ایران در دمشق /به دنبال مبارزه با تروریسم هستیم · نخستین سفر پوتین پس از آغاز بحران /دیدار اسد با ... گزارش رویترز از وضعیت بازار تهران +تصاویر · تصاویر تشییع جنازه ...
نکات مهم در روابط جنسی زن و شوهر
parsrooz.net/نکات-مهم-در-روابط-جنسی-زن-و-شوهر/
کی از تنش های ایرانی ها سوالات و مشکلات خود در روابط زناشویی هست که اکثر آنها این ... ۱-رابطه جنسی یکی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد( بعد اقتصادی،بعد ...
مقایسه جنسی و روانشناسی بین زن و مرد - درمان ناتوانی جنسی ...
www.dohaclinic.org/articles/362-جنسی.html
صفحه نخست · هیئت علمی · مرکز بین الملل ایران · اخبار و مقالات · تماس با ما ... مردان از لحاظ جنسی موجوداتی بصری هستند اما زنان بیش از آنکه با نگاه کردن و یا لمس کردن از لحاظ ... دغدغه فکری مردان وضعیت مالی و زنان جذابیت فیزیکی است. ... ،مقاربت ،مقاربت جنسی ،تحریک جنسی ،رفتارهای جنسی ،آمیزش ،ارگاسم در مردان ،اسپرم ،تناسلی ...
ابعاد آمارهای دولتی در مورد روابط جنسی نامشروع + متن ... - شفاف
shafaf.ir/.../ابعاد-آمارهای-دولتی-در-مورد-روابط-جنسی-نامشروع-متن-کامل-...
این آمار نشان می‌دهد وضعیت ایران در شاخص پانزدهم تفاوت بنیادین با وضعیت کانادا ... ‌در گزارش ترکیه 57% از انتقال ایدز ناشی از روابط جنسی زن و مرد و 9% آن ناشی از ...
جایگاه زنان در ایران باستان - پارسیان دژ
parsiandej.ir › ایران باستان
جایگاه زنان در ایران باستان ، یونان باستان و اعراب بیابانگرد جاهلی ... جنسی است که بواسطه نزدیکی دو جنس موافق با یکدیگر ، یعنی مرد با مرد یا زن با زن ، دست می دهد. ... و اعراب با زنان و دختران، مانند چهارپايان رفتار مي کردند و آنان را به صورت کالا در معرض ... در ميان بعضي قبايل عرب، رسم چنين بود که زنان باردار به هنگام وضع حمل به ...
آریایی - میل جنسی‌ زنان بیشتر است، یا مردها؟ ...
rohaddin.blogfa.com/post-1312.aspx
متخصصين مي گويند ميل جنسي مردها بيشتر از زنان است ... گرايش خانم ها نسبت به آقايون در برابر رفتارهاي جنسي مختلف با گذشت زمان ... حتي برايشان مهم است كه با كسي باشند كه وضعيت مالي قابل قبولي داشته باشد تا ... منبع : ایرانیان انگلستان.
اموزش رابطه جنسي براي زوج هاي جوان و انواع دخول
tazeeeha.ir/post/549
در یک رابطه جنسی صحیح ابتدا زن به ارگاسم می رسد و سپس مرد با تحریک کمی به ارگاسم خواهد رسید. ... آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بهزاد پکس به نام نخ آخر با کودک پرخاشگر چه رفتاري داشته باشيم؟ .... در وضعیت پهلو به پهلو زن و مرد در کنار هم قرار گرفته و یکی به پهلوی چپ و دیگری به .... چرا بازيگران معروف ايراني ازدواج نميکنند؟
سوء استفاده های جنسی از زنان در محيط های کاری ايران
sonycard20.com/news/news_item.asp?NewsID=148
۱۵ مهر ۱۳۸۵ ه‍.ش. - وي تاکيد دارد که بحران بيکاري جسارت زنان را کمتر و وقاحت مردان را بيشتر کرده است. ... و آزار جنسي از طرف همکار مرد خود قرار نگرفته اند و دليل آن هم رفتار محکم خودشان بوده گفت: شما اگر چهار ... وضع قوانين حمايتي براي زنان آزار ديده
مدیران دیروز-امروز- فردا - آزار جنسی زنان شاغل در محیط کار
caspin55.blogfa.com/post-3.aspx
این در حالی است كه در تفكر اغلب زنان و مردان ایرانی ، آزار جنسی زمانی مطرح می شود كه ... باید اذعان داشت که رفتار زنان در محیط كار در چگونگی برخورد مردان با آنها موثر است و ... مخاطب نبوده وی را در وضعیت معذب و ناراحت قرار دهد ، آزار جنسی قلمداد میگردد" .
جوان پاتوق : علل بی میلی زنان به رابطه جنسی
javanpatogh.com/1390/10/15/علل-بی-میلی-زنان-به-رابطه-جنسی/
به گزارش جوان پاتوق؛ مردان زیر برای خانمها سرد کننده هستند : برگرفته از ... مردهایی که بیش از حد با زن خودشان در رابطه جنسی خشن رفتار می کنند. ( بهترین فردی که ...
تغییرات رفتاری زن و مرد بعد از رابطه جنسی
itplusplus.ir › ازدواج › ازدواج و همسرداری
تغییرات رفتاری زن و مرد بعد از رابطه جنسی. ... ایران بانو دات کام. تغییرات رفتاری زن و مرد بعد از رابطه ... کم حرفی در رابطه، یعنی وضعیت قرمز؟! وقتی همسرتان ...
خبرنامه دانشجویان ایران | آمار تکان دهنده از وضعیت روابط ...
iusnews.ir/fa/news.../آمار-تکان-دهنده-از-وضعیت-روابط-جنسی-در-جامعه/
۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آمار تکان دهنده از وضعیت روابط جنسی در جامعه ... بخشی از این دسته زنان تحت سرپرستی و تامین مادی مردان متمکن قرار گیرند و بخشی از ثروت جامعه در ...
مقلات جامعه شناسی - اختلال هويت جنسي در ايران
sociology82.blogfa.com/post-83.aspx
نگاهي به وضعيت بيماران دچار اختلال هويت جنسي در ايران ... رفتارهاي ايشان به اين رفتار جمعي ناخوشايند دامن مي زند و متاسفانه جامعه به هيچ وجه به اين درک و .... براي مجموعه اعمال جراحي خود و تا زمان تغيير شکل يافتن به يک زن يا مرد، رقمي در حدود 8 تا 15 ...
تحلیلی بر بی میلی جنسی زنان
tadbir24.ir/fa/news/23726/تحلیلی-بر-بی-میلی-جنسی-زنان
در سکس ، ” زن وابسته فرهنگ ” و ” مرد وابسته طبیعت ” است . لذا میل جنسی یک زن علاوه بر باورهای مذهبی ، میزان تحصیل و مطالعه ، موقعیت شغلی ، منزلت اجتماعی و …
[DOC]تفاوت¬ تبعيض «جنسي» و «جنسيتي»
www.ensani.ir/storage/Files/20120427103732-5207-538.doc
اصل مهمي كه امروزه مطرح است ، نه تفاوت هاي جنسي ميان زن و مرد ، بلكه رفتارهاي ..... اگرچه موقعيت اقتصادي اجتماعي زنان ايراني برحسب وضع محل و عرف و سنن محلي ...
خیانت، مشکلات جنسی و تورم مهمترین دلایل - خبرگزاری مهر
www.mehrnews.com/.../ساعتی-16-زوج-طلاق-می-گیرند-خیانت-مشکلات-...
۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در این جلسات به ریزبینی و باریک بینی زنان و مردان توجه می شود. ... هیجانی و فقدان مدیریت رفتار زناشویی از دیگر عوامل طلاق در ایران است.

پورتال جامع نازوب شامل،خبر،عکس،سرگرمی،مد،گردشگری ...
www.nazweb.ir/
زندگی وحشتناک این زن که ارواح مزاحمش می شدند! دعاهای بسیار جالب و خواندنی کودکان ایرانی · دخترانی که همسرشان را .... غسل کردن دیدنی زنان و مردان در آب 17- درجه!تصاویر · اخراج جنجالی بچه ... 7 دلیل دل زدگی خانم ها از روابط جنسی · مهم ترین فواید رابطه ...
جام‌جم سرا | آمار تکان دهنده از روابط جنسی دختر و پسر در ایران
sara.jamejamonline.ir/NewsPreview/1599919985655803174
۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آمار تکان دهنده از روابط جنسی دختر و پسر در ایران ... داده است که آمار روسپیگری بین زنان متاهل بیشتر از مجردهاست و 11 درصد ... و پسران نسبت به ۳۰ سال پیش، سه برابر شده و زمان شروع رابطه جنسی نیز به دوره راهنمایی رسیده است.
افکارنيوز - مشکلات جنسی در صدر دلایل طلاق در ایران
www.afkarnews.ir/vdccs4qim2bqo48.ala2.html
۱۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آب و هوا، تغییر شیوه‌های رفتاری در روابط زو ج‌ها و یا تاثیر پذیری از عوامل بیرونی همه می‌تواند تاثیرگذار باشد. ... مشهدی‌زاده با انتقاد به وضعیت اطلاع رسانی و آگاهی رسانی در زمینه ... وی با انتقاد از تابو شدن بیان مسایل جنسی و مشکلات زوجین در ... به طور مثال مرد برون‌گرا نمی‌تواند با زن درون‌گرا زندگی خوبی داشته باشد ...
انواع صدمه ديدن اندام هاي جنسي زن و مرد در رابطه جنسي
www.padida.ir/انواع-صدمه-ديدن-اندام-هاي-جنسي-زن-و-مرد/
گلشيفته دختر بي حيا ایرانی در آغوش كارگردان افغاني · چرا نباید رابطه جنسی ار مقعد داشته باشیم .... رفتار های زنان و مردان پس از رابطه جنسی ... انواع صدمه دیدن اندام های جنسی زن و مرد در رابطه جنسی ... باشد، در خود جا می دهد یا لااقل اگر وضعیت مناسبی برای آمیزش انتخاب شود، عدم تناسب نسبی آلت و مهبل تا حدود بسیاری جبران می شود.
آموزش گام به گام زناشویی
zanashooee93.blogfa.com/
شاید زن در شبی از شوهرش تمنای جنسی داشته باشد و در این شرایط اگر مرد بگوید که : ” نه ... با توجه به چنین حقیقتی زنان استادانه عمل می کنند و وضعیت مردان در چنین ... را نباید با بیش‌فعالی جنسی که روان‌شناسان و روان‌پزشکان آن را «اختلال رفتاری» .... از این موضوع نگذرید مخصوصا خانمهای جوان ایرانی که شرم و حیا شاید مانع از انجام این ...
ورود ممنوع - روابط شخصی
worodmamno.blogfa.com/cat-3.aspx
۲۹ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رابطه جنسی دهانی زن و مرد با آلت تناسلی و دلایل لیسیدن و مکیدن آلت تناسلی ..... آموزش دخول در روابط جنسی زن و مرد و انواع پوزیشن آن و توضیحات راجع به پوزیشن ها .... لطفا نظرات خود را در جهت راهنمایی به زوج های ایرانی ارائه بفرمایید .
آمار تکان دهنده مجلس از روابط جنسی در ایران - سایت خبری ...
www.tabnak.ir › اجتماعی › داخلی
۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آمار تکان دهنده مجلس از روابط جنسی در ایران ... به گفته وی، ارتباطِ پيش از دانشگاه دختران و پسران نسبت به ۳۰ سال پيش، سه .... همه کشور های اسلامی دیگر کاملا آزاد است ولی وضعیت ما بسیار فاجعه آمیز است؟ .... یعنی من بخوام زن بگیرم
آموزش جنسی - ساعت بورس
razafsha.blogfa.com/page/jensi.aspx
اینگونه زنان و مردان به دلیل نوع نگاه جامعه و خانواده در ایران به ارضای جنسی این ... از خستگی سعی می‌کنید همسرتان را کنترل کنید تا طور دیگری رفتار کند و هرچه ... ها و ترانسفرهاي عصبي در وضعيت متعادلي نباشند ، ميل جنسي، انگيختگي جنسي و اوج ...
ایسنا - گزارشی درباره وضعیت «زنان خیابانی»
www.isna.ir/fa/news/.../گزارشی-درباره-وضعیت-زنان-خیابانی
۳ روز پیش - به گزارش خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کارگروه .... خصوص مشتری‌های این زنان نیز تصریح کرد: اغلب مشتریان این زنان مردان 30 تا ... وی ادامه داد: این در حالیست که خیلی از این زنان هیچ رفتار پرخطر جنسی را ...
[PDF]ﺑﻬﺪاﺷﺖ ﺟﻨﺴﻲ در زﻧﺎن
www.ari.ir/pdf/pe/sm/10.pdf
9:45. -9:15. ﺳﺨﻨﺮاﻧﻲ ﺟﺎﻣﻊ. : دﻛﺘﺮ ﻣﺤﻤﺪ ﻋﺒﺪاﻻﺣﺪ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪه. UNFPA. در اﻳﺮان. - 10. 9:45. ﭘﺬﻳﺮاﻳﻲ. 11:50. -10 .... ﻛﺎﻧﺪوم در ﭘﻴﺸﮕﻴﺮي از اﻳﺪز و ﻣﻴﺰان اﺳﺘﻔﺎده از آن در ﻣﻴﺎن ﻣﺮدان ﻣﺠﺮد ﺟﻨﻮب ﺗﻬﺮان. 1383 ... ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﻴﺰان آﮔﺎﻫﻲ، ﻧﮕﺮش و رﻓﺘﺎر ﭘﺰﺷﻜﺎن ﻋﻤﻮﻣﻲ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ رﻓﺘﺎر و وﺿﻌﻴﺖ ﺟﻨﺴﻲ ﺑﻴﻤﺎران ﻣﺮاﺟﻌﻪ. ﻛﻨﻨﺪه ﺑ.
بهترین پرستار - آموزش مسائل جنسی
bestnurse.blogfa.com/post-36.aspx
وضعیت پاها: - زن پاها را کمی از هم باز می کند تا مرد ران خود را ما بین آن قرار دهد و ران ... چرا در کشور اسلامی ایران و کشورهای اروپایی وقتی جوانی ازدواج می کند، نوزادی که از ..... خود ارضایی در بعد از ازدواج بدلیل عدم رفتار جنسی مناسب صورت می گیرد و می ...
[PDF]ﻣﺸﻜﻼت رواﺑﻂ ﺟﻨﺴﻲ زﻧﺎﺷﻮﻳﻲ ﻧﺎﺷﻲ از زاﻳﻤﺎن در زﻧﺎن ﻧﺨﺴﺖ - Sid
www.sid.ir/fa/VEWSSID/J_pdf/52413855021.pdf
زن ﻧﺨﺴﺖ. زا ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﻲ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ و ﻣﺸﻜﻼت رواﺑﻂ ﺟﻨﺴﻲ. ،. 6-3. ﻣﺎه ﭘﺲ از زاﻳﻤﺎن در ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﺑﺎ. ﻗﺒﻞ از ﺣﺎﻣﻠﮕﻲ در ... ﻧﻴﺰ ﻣﺸﻜﻼت رواﺑﻂ ﺟﻨﺴﻲ ﻣﺮدان ﭘﺲ از ﺗﻮﻟﺪ ﻧﻮزاد. ﺑﺮرﺳﻲ ﺷﻮد ... ﻋﺼﺮ، ﻧﺒﺶ ﺧﻴﺎﺑﺎن ﺷﻬﻴﺪ ﺑﻬﺮاﻣﻲ، داﻧﺸﮕﺎه ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﻜﻲ و ﺧﺪﻣﺎت ﺑﻬﺪاﺷﺘﻲ درﻣﺎﻧﻲ. اﻳﺮان . Archive of SID www.SID. ..... ﺗﻮزﻳﻊ ﻓﺮاواﻧﻲ وﺿﻌﻴﺖ وﺟﻮد ﻣﺸﻜﻼت رواﺑﻂ ﺟﻨﺴﻲ ﭘﺲ از زاﻳﻤﺎن ﺑﺮﺣﺴﺐ وﺿﻌﻴﺖ وﺟﻮد اﻳﻦ ﻣﺸﻜﻼت ﻗﺒﻞ. از ﺣﺎﻣﻠﮕﻲ در ...
آسیب به دختران برای لذتِ سرکرده منافقین/ مسعود رجوی ...
www.rajanews.com/news/128175
۲۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این اظهارات تکان‌دهنده درباره رفتار جنسی فوق کثیف سران سازمان مجاهدین ... و غربی که همیشه جمهوری اسلامی ایران را به نقض حقوق بشر و حقوق زنان متهم ...
نتایج یک پژوهش درباره رفتارهای جنسی زنان و مردان ایرانی ...
nuza.nexrob.in/pnex728613_نتایج-یک-پژوهش-درباره-رفتارهای-جنسی-...
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتایج یک پژوهش درباره رفتارهای جنسی زنان و مردان ایرانی - نکسروب در این ... خودکشی بررسی اماری درجهان و ایران علل و عوامل اجتماعی و روانی وضعیت ...
دانستنیهای جنسی,ارگاسم زنان,ناتوانی جنسی,زود انزالی مردان ...
www.persianpersia.com/health/healthsub.php?catid=75
راههای رسیدن زنان به ارگاسم,ارگاسم در زنان,از سرد مزاجی زنان تا زود انزالی جنسی در مردان,ناتوانی جنسی در مردان و راه حل آن,ارگاسم جنسی در زنان,ارضاء جنسی در زنان,راههای ... ˝مردم در سیاست ایران˝اثر یرواند آبراهامیان در صدر کتاب‌های پرفروش‌ .... روماتوييد بر اندام‌هاي جنسي اثر نمي‌گذارد اما تغيير وضعيت ظاهري بيمار، بزرگ شدن دست يا پا و ...
گزارش های حقوقی ایرکو از وضعیت دگرباشان جنسی ایران | ...
www.irqo.org/persian/?cat=33
سال انتشار: ۲۰۱۴ تهیه شده توسط: سازمان ایرکو و کمیسیون بین‌المللی حقوق بشر زنان و مردان همجنس‌گرا (ایگل‌هرک) عنوان گزارش : سیستم قضایی ایران و روابط جنسی ...
آمارهای تکان‌دهنده از روابط جنسی - آفتاب
aftabnews.ir/fa/news/256128/آمارهای-تکان‌دهنده-از-روابط-جنسی
۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به وضعیت روابط جنسی در ایران پرداخته است. ... در این تحقیق ذکر شده است که آمار روسپیگری بین زنان متاهل بیشتر از مجردهاست و .... درگذشت یکی دیگر از «قویترین مردان ایران»+تصویر (۱۲ نظر).
دوران بارداری زن و شهوت جنسی بالای مرد - تعامل
www.taamolnews.ir/fa/news/.../دوران-بارداری-زن-و-شهوت-جنسی-بالای-مرد
۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر مرد داراي شهوت جنسي بالايي باشد و علاقه به سکس داشته باشه، در دوران ... وضعيت همسر در اين نزديكي ها بايد نكاتي را در نظر داشت و رعايت نمود.
تیغ و سنت: بررسی پیامدهای ناقص سازی جنسی زنان در ایران ...
www.alephba.org › جامعه
۲۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دکتر اکبری با اشاره به اینکه نقص عضو جنسی زنان سبب مشکلات جسمی و روحی در آنها ... دکتر بخارایی در ادامه سخنرانی اش به تفاوت‌های رفتاری در جامعه اخلاقی ... اسلامی ایران می‌گوید از بین بردن قدرت جنسی و باروری مرد یا زن موجب ارش است. ... شده که به طور ویژه به وضعیت زنان و کودکان دارای معلولیت پرداخته است.
زن ایده آل مردان ایرانی چه ویژگی هایی دارند
www.amazing.ir/1392/12/10/what-are-the-ideal-woman-for-men/
ویژگی زن خوب برای مردان ایرانی مردان ایرانی زن مورد علاقه مردان ایرانی زن ایده آل ... باور کنید مردی که حواسش به شما و زندگی‌تان و نیازهای‌تان است، در هر روز زندگی مشترک با ده‌ها عمل و رفتار کوچک و ... دخترانی که نیاز جنسی دارند اما خواستگار ندارند چه کنند .... پیامک و اس ام اس عاشقانه جدید خرداد ۹۳ · وضعیت هوای کشور در روز یکشنبه ۱۷ اذر ...
عاقبت روابط نامشروع بازیگر زن ایرانی! +عکس | جدیدترین ...
idownloadnew.ir/2015/09/.../عاقبت-روابط-نامشروع-بازیگر-زن-ایرانی-...
۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس بازیگران،تصاویر بازیگران زن ایرانی و خارجی،بازیگران مرد عاقبت ... در ملاء عام عاقبت رابطه جنسی ۳ زن با یک مرد عکس/ تجاوز جنسی داعش به همسر ... سینما در کنار ۴ همسر و فرزندانش + عکس »وضعیت حجاب زنان و دختران ایرانی ...
از خصوصیات رفتاری همسرتان خیانتکاری او را تشخیص دهید
www.hidoctor.ir/8515_از-خصوصیات-رفتاری-همسرتان-خیانتکاری-ا.html/
۱۸ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چرا برخی از زنان و مردان به همسران‌شان خیانت می‌کنند؟ ... مي‌گويند به طور متوسط مردان 10 برابر بیشتر از زنان هورمون تستوسترون (هورمون جنسی که اعتماد به نفس را زیاد می‌کند و فرد را جاه‌طلب‌تر .... این وضعیت تنها در ایران نیست.
نتایج یک پژوهش درباره رفتارهای جنسی زنان و مردان ایرانی
ayabazh.ir/.../نتایج+یک+پژوهش+درباره+رفتارهای+جنسی+زنان+و+مردان...
حجاب از دیدگاه فقها يکی از احکام اسلامی است که برای پوشش زنان و مردان وضع شده‌است و اصطلاحاً عبارت است از پوشاندن ضروری مو و سایر اعضای بدن به جز صورت و دو ...
حالتهای مختلف رابطه جنسی - کردستان - Blogfa
www.arrojad.blogfa.com/category/706/حالتهای-مختلف-رابطه-جنسی
وضعیت پاهای زن می تواند بر حسب نیاز و لذت جوئی در شکلهای مختلف تغییر یابد: ۱- در ابتدا ... امکان برابر برای زن و مرد جهت هر گونه عمل و رفتار جنسی - دخول کامل ...
Pargar (BBC Persian TV) | Facebook
https://www.facebook.com/bbcpargar/videos/659091200780301/
بحث بعدی پرگار: آیا آزار جنسی زنان بخشی از تجربه بزرگ شدن مردان در ایران است؟ ... در کتاب "وضعیت چهارم" تامس هریس اشاره ی جالبی دارد به اینکه والدین و سیستم ... سخن آخر: رفتارهای زشت مردانه بیش از آنکه حاصل بی توجهی به حقوق زنان باشد دست ...
مسائل جنسی؛ عامل اصلی ۶۰ درصد طلاق ها در ایران - Ettelaat.net -
ettelaat.net/15-oktober/news.asp?id=88834&sort=Iran
یک متخصص علوم رفتاری و آسیب شناس اجتماعی با بیان اینکه در بیش از پنج کلانشهر ... متأسفانه وضعیت خطرناک فعلی به حد هشدار رسیده و سطح آسیب از مردان و زنان مجرد ... بیش از ۶۰ درصد طلاق ها در ایران به دلیل عدم تفاهم جنسی همسران بوده است!
عوامل احتمالی ایجاد کننده ترنس ها - بلوغ ..قاعدگی.رشد جنسی ...
robabnaz8.persianblog.ir/tag/عوامل_احتمالی_ایجاد_کننده_ترنس_ها
به مردان ترنس سکشوال اصطلاحا ام تو اف گفته می شود یعنی مرد به زن ( میل تو فیمیل ) .... بسیار مهمی در شکل گیری و تکامل رفتارهای کودک و همسوئی آنها با هویت جنسی او دارد. ... اولین تغییر جنسیت در ایران در سال ۱۹۳۰ میلادی اتفاق افتاد که بر اساس آن ... مسأله دیگری که پس از عمل تغییر جنسیت مطرح است، وضعیت تأهل شخص می باشد.
عکس فساد جنسی در ترکیه
www.doctorfa.lol/tag/عکس-فساد-جنسی-در-ترکیه.html
در حالی که برای زنان، مردان تیره پوست جذابیت بیشتری دارد، مردان از زنان با پوست ... از سوی بازیگران زن سینمای ایران، به اتهام‌ فساد در سینمای ایران که به وضعیت ... که تفاوت های زن و مرد در رفتار و پاسخ جنسی تنها به جنبه های جسمی محدود نمی شوند.
اشتباهات زنان در رابطه جنسی با همسرشان | دانلود قدیم
nowdownload.ir/اشتباهات-زنان-در-رابطه-جنسی-با-همسرشان/
۳ آوريل ۲۰۱۳ ۵ اشـتـبـاه جـنـسـی مـردان در باره رابطه جنسی با زنان,۵ اشـتـبـاه ... روابط زناشویی اشتباهات رفتار زنان در روابط زناشویی با همسر · سرطان سینه ۲۵ ... و در چنین وضعیتی فشار زیادی به زن وارد می شود و لذت بردن از رابطه جنسی تمام برای ... گلشيفته دختر بي حيا ایرانی در آغوش كارگردان افغاني · چرا نباید رابطه جنسی ار مقعد .
بهترین حالات جنسی - اصفهان پاتوق
esfahanpatogh.com/بهترین-حالات-جنسی-6-mistakes-that-most-men-are/
بزرگترین نرس مردان این است که مبادا حالت های جنسی که با همسرشان دارند و ... و در چنین وضعیتی فشار زیادی به زن وارد می شود و لذت بردن از رابطه جنسی تمام ... حتی وقتی می خواهید حالتتان را تغیر دهید، خشن رفتار کنید و به اینطرف و ... Group - گروه GSM - جی‌اس‌ام Mobile - موبایل آلبوم آندرويد آهنگ آهنگ 90 آهنگ ایرانی آهنگ ایرانی جدید ...
5 نکته جالب در مورد امور جنسی آقایان - دانلود فیلم و سریال
www.doostiha.ir/1391/07/.../5-نکته-جالب-در-مورد-امور-جنسی-آقایان.html
۱۸ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - طرح سیوشرت برای اولین بار در ایران ... طبق گزارشات کینسلی (رفتار جنسی در مردان) 54% از مردها هر روز، یا چندین بار در روز ... آن مرد تشنه ساکاس و زن بی علاقه چیزی بیشتر از یک کلیشه مسخره است. ..... دانلود سریال وضعیت سفـید.
میگنا - آمار تکان‌دهنده مجلس از روابط جنسی در ایران
www.migna.ir/vdcf0jd0.w6dv0agiiw.html
۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ایران، نوزدهم خرداد گزارشی با عنوان «ازدواج موقت و تاثیر آن بر تعدیل روابط نامشروع جنسی» روی ... گزارشی درباره وضعیت «زنان خیابانی» ... تفاوت های احساسی میان زنان و مردان به نقل از روانشناسان.
مقاله ویژگی های خانوادگی افراد دارای رفتارهای پرخطر جنسی
aids.ir/.../news-133-مقاله-ویژگی-های-خانوادگی-افراد-دارای-رفتارهای-پرخ...
برای نمونه گیری تعداد 104 نفر از زنان دارای رفتار جنسی پر خطر از شهر تهران در سال ... رفتارهای پرخطر جنسی در گروه مورد بررسی نشان داد که بین وضعیت و چگونگی ... چاپ مقاله رابطه جنسی محافظت نشده با تزریق کنندگان مواد مخدر در بین زنان تن فروش ایرانی .... آیا با تماس دست مرد با مایع جنسی زن امکان مبتلا شدن به hiv وجود دارد؟
شهر و سلامت جنسی | انجمن جامعه‌شناسی ایران
www.isa.org.ir/session-report/7635
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نشست علمی و تخصصی شهر و سلامت جنسی از سلسله‌ نشست ‌های فرهنگ شهر ما روز ... موضوع نمی‌ دانیم دقیقا در چه وضعیتی قرار داریم، آیا با یک بحران روبه ‌رو هستیم؟ ... مهرخانه؛ نتایج یک پژوهش درباره رفتارهای جنسی زنان و مردان ایرانی/ ...
هویت جنسی زنان و دختران - سایت زیبا وب
www.zibaweb.com/zanan2.htm
آموزش جنسی ، مادران باردار ،مفاهیم جنسی ، مسائل جنسی ،مشکلات جنسی، اندام زنانه ، طلاق در ایران، اشعه ... آدامس -مراقبت از لب ها- مشاركت مردان در سلامت مادران- ناباروري عامل مهم در طلاق- هويت جنسي زنان چگونه شكل مي .... حالت پوست شما بيانگر وضعيت سلامت جسمتان است. ... آفتاب‌سوختگي: لاية خارجي لب‌ها نازك است و از آنها در برابر آفتاب
عاقبت رابطه نامشروع دختر 15 ساله ایرانی با دو مرد مسن!! | جدید ...
2newdownload2015.com › دسته‌بندی نشده › اخبار
۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رابطه نا مشروع دختر 15 ساله با دو پیر مرد,رابطه نامشروع یک زن با چند مرد, ... در گزارشی به وضعیت روابط جنسی در ایران پرداخته است در این گزارش ...
انتظارات زنان از مردان در رابطه جنسی و آشنایی با فانتزیهای ...
zatun2002.persianblog.ir/post/441/
17- نشاط جنسی بانوان /خانواده درمانی/بهترین کتاب دربازارکتاب ایران ..... زنان همچون مردان دارای تفکرات جنسی مختلفی هستند که از آنها به عنوان فانتیزیهای ... اما اکثر زنان دوست دارند در بهترین وضعیت از نظر ظاهری با همسر خود رابطه جنسی داشته ... از دیگر تفاوت مردان و زنان در حین رابطه جنسی اینست که زنان به رفتارهای قبل و بعد از ...
بهترین روش ارتباط جنسی در شب
queryha.ir/news/5843b24621e67087ed19b17ecf4e02fc_13/
تحویل رایگان به سراسر ایران | پرداخت هزینه درب منزل پس از تحویل کالا ... چون در این حرکات همواره مرد در یک وضعیت راحت قرار گرفته و براحتی و بدون هیچ ... شناسایی کنند و متوجه شوند که همسر آنها بیشتر از چه وضعیتی در نزدیكی جنسی لذت می برد. ..... رفتارهایی که زنان می‌پسندند راه‌های‌ استحکام روابط زناشویی راه هایی استثنایی ...
رازهای درباره ی مردان - all - صفحه نخست
victoriaaaapictures.persianblog.ir/tag/رازهای_درباره_ی_مردان
به همسر خود اجازه میدهید که هر طور دوست دارد با شما رفتار کند در صورتی که از سوی هیچ ... کمتر از آن بود باید بگویم وضعیت شما خطرناک است و رفتارتان با مردان مناسب نیست. ... بسیاری از رفتارهایی که از سوی زنان نسبت به مردان ارئه میشود به صورت .... شماره ی یک،باعث میشود که در بسیاری از ازدواجها رضایت جنسی وجود نداشته باشد.
طلاق به در خواست زن - پادشاه ایرانی
ehsani49.persianblog.ir/tag/طلاق_به_در_خواست_زن
۶ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - علیرغم اینکه علی الاصول طلاق به اراده مرد واقع می شود، اما در مواردی ممکن ... 4- ضرب و شتم یا هرگونه سوء رفتار مستمر زوج که عرفا با توجه به وضعیت زوجه قابل تحمل نباشد ... تا مدت ها در قانون مدنی ایران زن تنها در یک مورد حق درخواست طلاق داشت آن هم به .... آیا صلاح دلیل تنوع پذیری مردان و زنان در روابط جنسی نقش اخلاق در ...
نتایج یک پژوهش درباره رفتارهای جنسی زنان مردان ایرانی
topbux.ir/.../نتایج+یک+پژوهش+درباره+رفتارهای+جنسی+زنان+و+مردان+ا...
گزارش نشست بررسی پیامدهای ناقص سازی جنسی زنان در ایران. به نام خداوند جان .... طرح مجلس برای «اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی و فرزندان شهدای غیرا ..... اما نیمی از جمعیت جامعه دارای وضعیت بحرانی تر است. زنان سهم ...
زنان و آینده خانواده (آزادی رفتار جنسی و تأثیر آن بر خانواده ...
www.hawzah.net/fa/article/view/89090
هیأت» را می‌توان قدیمی‌ترین تشکل دینی و سیاسی در جامعه‌ی ایران دانست. ... کلمات کلیدی ماشینی : زنان، خانواده، آزادی، کودکان، رفتار جنسی، فمینیست، آزادی ... در آن به بهانه نفی سلطه مرد بر رفتار جنسی زن، عملاً امنیت و آرامش خاطر «مرد»، «زن» و بیشتر .... است و به طور خاص، مانع ارزیابی مستدل از وضعیتی گردیده که در آن بسر می بریم.
طالع بینی جنسی زنان و مردان متولد هر ماه (سری 2) - سوالی
soali.ir › زناشویی
در بخش قبل طالع بینی جنسی زنان و مردان متولد هر ماه سری ۱ را مشاهده نمودید. ... را دوست دارد و در زمان کوتاهی از وضعیت ساکن و رمانتیک به زنی پر از شهوت تبدیل میشود.
شناسايي عوامل مؤثر در انحرافات جنسي زنان - اسلام و پژوهش‌هاي ...
eslampajoheshha.nashriyat.ir/node/9
۶ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - شناسايی عوامل مؤثر در انحرافات جنسی زنان از ديدگاه مردان و زنان ... [174] دوب (998) انحرافات اجتماعي را عبارت از هر نوع وضعيت يا رفتاري مي داند كه .... كشور عزيزمان و اهداف ترقي گرايانه كه از دغدغه هاي هر ايراني، به ويژه مسئولين است و ...
از آزارهای جنسی زنان و انواع آن چه میدانید ؟ - مجله اینترنتی قانون
www.iranprisons.ir › حقوق جزا
۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هرگونه رفتارهای جنسی اعم از توجه نشان دادن به بدن زن،نگاه شهوت آلود و ازار دهنده،تماس ... بالاترین مرتبه از مراتب ارتباط نامشروع زن و مرد، آمیزش جنسی است که در .... خلوت سوار خودروهای افراد ناشناس شدن یا به خاط وضعیت ظاهری نامناسب و… .... انواع سرقت و جرایم آن - 1,494 views; در حقوق كيفري ايران منازعه چه جرمی دارد ؟
دام غربی برای بانوان ایرانی/دروغ های جنسی به بهانه برابری ...
www.farhangnews.ir/content/85127
۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همان‌طور که ممکن است یک مرد در محیط کار به زنی متلک بگوید یک مرد ممکن است با مرد ... آزاد جنسی علیه زنان در محیط‌های کاری در کشورهای غربی در سطوح مختلفی ... آزار جنسی ممکن است رویدادی منفرد یا الگوی رفتاری پیوسته و ثابت باشد. .... باشد که متاسفانه الان در جامعه ی ما دختران و زنان با وضعیت آرایش و حجاب آنچنان ...
نگرانی مجلس از افزایش روابط‌ جنسی نامشروع - شبکه خبر
www.irinn.ir/news/.../نگرانی-مجلس-از-افزایش-روابط‌-جنسی-نامشروع
۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به وضعیت روابط جنسی در ایران ... اشاره کرده که بر اساس آن، «آمار روسپیگری بین زنان متاهل بیشتر از مجردهاست».
دانلود آموزش روابط زناشویی جنسی تصویری عکس و فیلم+۱۸
3pide.ir/دانلود-آموزش-روابط-زناشویی-جنسی-تصویر/
۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش رابطه جنسی از راه پشت و مقعد زنان, آموزش رابطه جنسی در زمان بارداری و حاملگی زن, ... از جفت گیری و رابطه جنسی مردان با زنان, کاملترین آموزش رابطه جنسی و روابط زناشویی, کتاب و فایل ... برتری تسلیحات زیرزمینی ایران در برابر آمریکا ..... ۲۰:حالت ها و عکس ها و فیلم ها و کلیپ و پوزیشن های آموزش رابطه جنسی.
قدرت جنسي در مردان - صفحه اول
mohsenzade.com/index.php/.../article/.../269-1389-02-30-19-05-40
موضوع بحث ما درباره قدرت جنسي مردان مي باشد و اشكال در هر يك از زن یا مرد مي تواند .... محض تماس آلت با دستگاه تناسلي خارجي و قبل از دخول انزال واقع مي شود و در اينجاست ... قدرت جنسي را از دست بدهد اما آلت بزرگ تر از معمول از وضع خاصي دارد كه مرد و زن با ... و روش هاي ديگر چون رفتار درماني هيپتوتيزم درماني، ‌گروه درماني ، روش هاي درماني ...
رابطه تنبلی جنسی مردان و خیانت زنان - بورس نیوز
www.boursenews.ir/fa/news/131613
۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از این‌رو اگر بگوییم امروزه توازن عملیات جنسی در میان مردان و زنان نیز دچار گوناگونی و تحول شده ... وضعیت مردان در چنین شرایطی بسی حساستر و بحرانی‌تر است. ... جناب "ایرانی 2" صحبت نکردن در مورد همین مسائل از آنها تابو ساخته و این همه مشکل را دامن زده. ..... البته شایدم این بی میلی انعکاسی از رفتار خود شما باشه.
جهان نيوز - هوس‌رانی‌های شاه؛ از رابطه با محارم تا درخواست بدکاره ...
jahannews.com/vdcbf5baarhbg8p.uiur.html
۲۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دربار او دائم محل رفت و آمد فواحش خارجي و معشوقه‌هاي داخلي بود. ... شايد رفتار جنون‌آميز جنسي محمدرضا بي‌تأثير از آموزه‌هاي مادرش نبود، زيرا ... شاه و دلال محبت او عَلَم، در رابطه با اخلاق جنسي به اين اعتقاد رسيده بودند كه مردان بزرگ احتياج به يك ... محمدرضا شاه ضعف زيادي در برابر زنان داشت، در فساد اخلاقي حد و مرزي نمي ...
یک رفتار شناس جنسی: مساله خیانت در میان زنان به وضعیت ...
smskhune.ir/.../یک+رفتار+شناس+جنسی+مساله+خیانت+در+میان+زنان+به...
یک رفتار شناس جنسی مساله خیانت در میان زنان به وضعیت هشدار رسیده ... در این جا به بررسی تفاوت های تاثیر کاهش فعالیت جنسی بر زنان و مردان می پردازیم. .... نتیجه گرفته که حفظ حجاب فقط به تحریک بیشتر مردان ایرانی علیه زنان انجامیده است.
چگونه در مقابل پیشنهاد روابط جنسی نه بگوئید [آرشیو] - ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-128596.html
۸ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 81پست - ‏24 نویسنده
ما اقایون هم در وضع موجود کم مقصر نیستیم! ... رابطه جنسی برقرار نکرده باشه یا حداقل حداقل حداقل رابطه دوستی برقرار نکرده باشه با جنس مخالف یک مخالف اجتماع و یک .... این قاعده الهی نشون میده هر زن بدی مقابلش مرد بدی هم هست
آموزش جنسی نباشد، جامعه‌ ناهنجار می‌شود - نت شهر
www.netshahr.com › سبک زندگی › بهداشت و سلامت
۲۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دکتر سید علی آذین متخصص پزشکی اجتماعی گفت: با وضعیت نبود آموزش جنسی ... گروه جامعه شناسی پزشکی و سلامت انجمن جامعه‌ شناسی ایران روز گذشته ... مسائل جنسیت و رفتار جنسی ضروری است در حالی که در جامعه به زن و مرد نگاه ...
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
manaminam.parsiblog.com/
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سوء استفاده شرم آور بازیگر مرد ایرانی از یک دختر پولدار! به گزارش پرداد به نقل از ... 10 ویژگی همسر ایده آل در روابط جنسی. از ویژگی های مرد ایده آل ...
بهترین روش نزدیکی در روابط زناشویی و جنسی ۱۸+ » سیر تا ...
sirtapiyaz.ir/.../6465-چند-روش-نزدیکی-در-روابط-زناشویی-و-جنسی-(۱۸+...
۱۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چه کسانی در ایران نمیتوانند گوشی هوشمند داشته باشند؟ .... برخی از مردان به این نکته توجه ندارند و وضعیتی انتخاب می کنند که در حین رابطه زن آرامش نداشته و درد و رنج ... اموزش روابط جنسی,اموزش دادن زن روی تخت , اموزش سکس با ارامش.
HIV مثبت زنان متاهل و رفتارهای پرخطر جنسی با تمرکز بر ...
www.rytsas.com › سلامت › پزشکی
۹ ساعت پیش - HIV مثبت زنان متاهل و رفتارهای پرخطر جنسی با تمرکز بر تن فروشی! ... گزارشی از وضعیت تن فروشی و فاجعه افزایش ویروس HIV مثبت در ایران .... وی همچنین عنوان کرد: ۸۰ درصد آنها شاغل هستند و ۴۴ درصد این مردان در گروه های پردرآمد ...
مراحل 4 گانه هیجانات جنسی در زن مرد - تالاب
www.talab.ir/wedlock/.../4-steps-in-the-woman-s-sexual-excitement.html
ایجاد هیجان جنسی در زن و مرد طبق پژوهشهای Johnson و Masters به چهار بخش تقسیم می شود: .... این که زن در رفتار جنسی خجالتی و کمروست به مسئله فیزیولوژی وی برنمی گردد. ... اگر احتمال سقط جنین وجود نداشته باشد، زن تا چند هفته قبل از وضع حمل هم میتواند روابط جنسی داشته باشد. .... پایگاه های موشکی ایران در زیر زمین آماده اند!
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی - رابطه جنسی پس از ...
masaelejensihot.blogfa.com/tag/رابطه-جنسی-پس-از-زایمان
وضع حمل، وحشت از زایمان و بخیه های محل زایمان باعث تغییر شکل لگن زن می شوند که باعث درد و عدم ... برخی از مردان نیز نمی توانند همانند قبل رابطه جنسی برقرار کنند.
جزئیات فیلم و عکس مراحل عمل جنسی مردان - صفحه اصلی
axahang-rzb.tarnical.ir/page-501239.html
یک چهارم زنان و یک سوم مردان بر اثر دیدن عمل جنسی تحریک میشوند. اما زنان و مردان .... در این مطلب از ایران مادام به آموزش پوزیشن های مختلف نزدیکی جنسی ... عکس زیبا ...
تالار گفتگوی پرشین پت (MyPet.ir)
persianpet.org/forum/forum.php
رعایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در انجمن پرشین پت الزامیست و .... همسر یابی در حیوانات .... در این تالار به بحث و تبادل نظر درباره ی کلیه ی مسائل تخصصی مربوط به سگ نظیر , رفتار شناسی و نژاد شناسی سگها , اصول و روشهای تغذیه , مقالات ..... معرفی گونه های حیات وحش ایران و جهان، طبقه بندی آنها بر اساس وضعیت حفاظتی، ...
زن آمریکایی از تجربه برخورد با مردان ایرانی می گوید + تصاویر
www.chaharah.com/.../زن-آمریکایی-از-تجربه-برخورد-با-مردان-ایرانی-م...
۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زن آمریکایی از تجربه برخورد با مردان ایرانی می گوید + تصاویر ... درباره ایران در مقاله خود با عنوان "چگونه حجاب در ایران، آزار و اذیت جنسی ... پینوکیو نه تنها ادعا می‌کند که حجاب در ایران، وضعیت زنان را بدتر ... به نظر من، حجاب در ایران، نشانه‌ای است برای یادآوری این‌که انتظار می‌رود مردها چگونه نسبت به زنان رفتار کنند.
یک رفتار شناس جنسی: مساله خیانت در میان زنان به وضعیت ...
www.khabarog.ir/.../یک+رفتار+شناس+جنسی+مساله+خیانت+در+میان+زن...
۱۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک رفتار شناس جنسی مساله خیانت در میان زنان به وضعیت هشدار رسیده ... علت آرایش افراطی بین زنان ایرانی از زبان کارشناس ... اگه یه مرد یه ذره شعور داشته باشه به مردانگیش بر می خوره زنان هرزه زیر آرایش غلیظ عزت نفس پاینشان را ...
زن آمریکایی از تجربه برخورد با مردان ایرانی می‌گوید - زنان خبر
zanankhabar.ir/بایگانی/23845
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زن آمریکایی از تجربه برخورد با مردان ایرانی می‌گوید ... درباره ایران در مقاله خود با عنوان “چگونه حجاب در ایران، آزار و اذیت جنسی را ... پینوکیو نه تنها ادعا می‌کند که حجاب در ایران، وضعیت زنان را بدتر کرده، ... به نظر من، حجاب در ایران، نشانه‌ای است برای یادآوری این‌که انتظار می‌رود مردها چگونه نسبت به زنان رفتار کنند.
پژوهشی درباره رفتارهای جنسی زنان و مردان ایرانی
delaneshekasteh-ba.indexland.ir/.../نتایج+یک+پژوهش+درباره+رفتارهای...
پژوهشی درباره رفتارهای جنسی زنان و مردان ایرانی ..... حجاب از دیدگاه فقها يکی از احکام اسلامی است که برای پوشش زنان و مردان وضع شده‌است و اصطلاحاً عبارت است از ...
یک رفتار شناس جنسی: مساله خیانت در میان زنان به وضعیت ...
www.10tech.ir/.../یک+رفتار+شناس+جنسی+مساله+خیانت+در+میان+زنان...
۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک رفتار شناس جنسی مساله خیانت در میان زنان به وضعیت هشدار رسیده .... زنان ایران,لباس های محلی زنان و مردان ایرانی,لباس های سنتی زنان ایرانی ...
شمال نیوز :: ریشه و تبعات رفتارهای پر خطر جنسی در ایران
www.shomalnews.com/.../ریشه%20و%20تبعات%20رفتارهای%20پر%2...
به گزارش فرارو، عموم اوقات هنگامی که سخن از رفتارهای جنسی پر خطر به میان می‌آید ... یک استاد دانشگاه ریشه خشونت‌های کلامی در روابط زنان و مردان و برخی افعال غیر .... که چندی پیش درباره وضعیت ایدز در کشور از سوی ایران به سازمان ملل ارائه شد.
دختران جوان ایران روایت های مدرن از نابرابری های سنتی - ...
www.noormags.ir/.../دختران-جوان-ایران-روایت-های-مدرن-از-نابرابری-های-سن...
تصور و آرزوی آزادی پوشش،روابط و ابراز رفتارهای جنسی‌ بدون بروز خشونت و تجاوز ... و پسران و ارائه آمار و ارقامی‌ در این باب و گزارش وضعیت پس از انقلاب اسلامی ایران ...
آموزش جنسی سکس تحریک کردن زنان دختران با فیلم داغ
downloadnewfree2015.com/.../آموزش-جنسی-زناشویی-بیماری-لذت-رابطه...
۱۰ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - amozesh آموزش جنسی زناشویی آموزش تحریک کردن آموزش تصویری رابطه جنسی آموزش تصویری رفتارهای زناشویی آموزش تنظیم خانواده آموزش ... بدن زن و مرد در روابط جنسی آموزش رابطه جنسی (۱۰ نکته) | اخبار ایران آموزش مسائل ... حیایی نیست هم اندیشان وضعیت آشفته آموزش جنسی زوجین برخی مردان به زنان آموزش میدهند!
زندگی جنسی - بلاگ, بلاگ ریدر, آرشیو وبلاگ های ایرانی
blogreader.ir/tags/زندگی%20جنسی
اختلالات شایع در زندگی جنسی مردان - آکا - سایت ازدواج - آکاایران منبع,اختلالات ..... یک رفتار شناس جنسی: مساله خیانت در میان زنان به وضعیت هشدار رسیده! یک رفتار ...
مجله اینترنتی - آسمانیها90
asemaniha90.com/
کشف حجاب بازیگر ایرانی در اینستاگرام + عکس. ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ... نشانه های عشق شدید مردان به زنان. ۰۶ مهر ۱۳۹۴ ۱۴ نظر ... رفتارهای جنسی پرخطر را بشناسید. ۲۸ شهریور ... کارهای ممنوع پس از رابطه جنسی ..... عکس : وضعیت نابهنجار حجاب درمراکز خرید تهران.
پوزیشن های نزدیکی با همسر در دوران بارداری (+عکس) - قلقلی خان
qelqeli.ir › دانستنی های جنسی
۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه / دانستنی های جنسی / پوزیشن های نزدیکی با همسر در دوران بارداری (+عکس) ... مثل فرو بردن زبان و لیسیدن واژن وجوددارد،ولی سایر رفتارهای معمول جنسی خطری در برندارد. ... ۱- خوابیدن زن به پهلو، و ورود آلت مرد از پشت به درون واژن: ... اختلالات جنسی دکتر شایسته جهانفر عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران.
“جهاد نکاح” دختران ایرانی در سوریه!! - پایگاه خبری اعتدال پرس
etedalpres.ir/3844/جهاد-نکاح-دختران-ایرانی-در-سوریه/
چون بسیاری از مردان بلوچ همسر شیعه و بسیاری از شیعیان در آنجا همسر سنی .... تو هرزه ای که میگی بهم پول بدن میرم سوریه برا هرزگی،کثافت نجس،تو مشکل روانی و جنسی و خانوادگی داری که ..... غفلت کنید وضعیت ایران از عراق و سوریه و افغانستان و…
مرکز تحقیقات ایدز ایران: متوسط سن زنان کارگر جنسی ۳۸ ...
www.radiofarda.com/content/o2-iran-hiv-women/27315119.html
۳ روز پیش - مرکز تحقیقات ایدز ایران: متوسط سن زنان کارگر جنسی ۳۸ سال است ... تخصصی «سلامت زنان و رفتارهای پرخطر با تمرکز بر تن فروشی» برگزار کرد. ... من مطمئنم در حال حاضر وضعیت به مراتب بسیار بد‌تر از دو سال گذشته شده است زیرا ما ... خانم شادی طلب گفت که «اغلب» مشتریان این زنان مردان ۳۰ تا ۵۰ ساله هستند که ...
آموزش(٥۱) - تفکر مثبت راهی به سوی زندگی بهتر و آرامتر...
psych.persianblog.ir/tag/آموزش
وقتی که دوستی یا کسی که به او علاقه دارید در وضعیت روحی بدی به سر می برد و از شما کمک .... این محققان دریافتند که زنان تنها با گوش دادن به صدای ضبط شده مردان حتی اگر به زبان .... آیا شما به همسرتان در جمع بی احترامی می‌کنید و با او بد رفتار می‌کنید؟ ... آنها تمایلات جنسی بالایی دارند و اغلب لباسهای کوتاه بسیار جذابی می‌پوشند.
روش های همبستری و عشق بازی با همسر | آموزش مسائل سکسی
news.mahboobtarin.ir › زناشویی
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی – روش مناسب تحریک جنسی شوهر – آموزش صحيح … بسیاری از داروها ... که هم مرد با احساس فرمانفرمایی روابط جنسی بهلذت جنسی میرسد و هم زن با احساس امنیت در … .... موضوع: روشهاي ارضاء جنسی بدون دخول آلت(مقالات) – ایران سلامت .... بعضی وضعیت های هم آغوشی دردناک است یا هر نوع عشق بازی ؟
باید نگرش جامعه به خانه‌داری زنان را اصلاح کنیم | متن زندگی
matnezendegi.ir/content/1258
۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بررسی وضعیت زنان خانه‌دار ایرانی از منظر اجتماعی ... آرامش روانی همسران، تربیت فرزندان سالم، سلامت اخلاقی جامعه و امنیت جنسی. .... همچنین این نظام تربیتی با تقویت گرایش‌ها و رفتار‌های متناسب با جنس پسران خواهد توانست ایشان را ...
آفریدن یك زن و مرد موفق با مبارزه امكان می‌یابد | حزب کارگران ...
www.pkkonline.com/farsi/index.php?sys=article&artID=438
رفتارهای دارای سطح ملی كه در روابط میان زن و مرد ایجاد كرده‌ایم، بسیار مهم هستند. ... اگر نمی‌خواهی عمرت بگذرد، مانع مرگ ملت خود شو، مانع وضعیت تحمل‌ناپذیر و تباه شدن زندگی خلق شو، مگر نه اینكه خود را جسور ... غریزه جنسی در زن هم بسیار زود، از حالت یك احساس خارج شده و به تباهی كشانده می‌شود. ... کنفدرالیسم دموکراتیک در ایران (18).
ناگفته‌های فساد اخلاقی فرح پهلوی+عکس
www.akamnews.com/.../News-ناگفتههای_فساد_اخلاقی_فرح_پهلوی_ع...
این دو نفر نیز «وقتی در نوشهر همراه فرح بودند با وضع قبیحی روی ماسه‌ها می‌خوابیدند و در ... معروف‌ترین فساد جنسی فرح، كشف رابطه او با فریدون جوادی بود. ... رفتار جلف فرح در كاخ یك مرتبه شاه را نیز به خشم آورد. ... در فرهنگ مذهبی مردم ایران، هم‌آغوشی مرد و زن نامحرم یا با هم رقصیدن آنها دیگر حیثیتی برای آن خانواده باقی نمی‌گذاشت.
زن آمریکایی از تجربه برخورد با مردان ایرانی می‌گوید - فارس
www.farsnews.com/13940629000506
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش گاردین درباره حجاب و مزاحمت‌های جنسی در ایران// در حال ویرایش ... پینوکیو نه تنها ادعا می‌کند که حجاب در ایران، وضعیت زنان را بدتر کرده، بلکه به ... است برای یادآوری این‌که انتظار می‌رود مردها چگونه نسبت به زنان رفتار کنند.
تفاوت‌های جنسی مرد و زن – آخرین اخبار ایران
padidehnews.com/?p=443424
۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در سطح تلذذ جنسی، اندام‌های زن و مرد به همان هماهنگی تولید مثلی نیستند. ... مطالعه کینزی دریچه‌هایی تازه بر روی درک رفتارهای جنسی آدمی گشود و اگرچه از زمان انجام آنها .... آخرین وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی تا چهار شنبه شب + فیلم ...
نقش لباس زیر در تحریک جنسی - پارست
www.parset.com/C3782_نقش_لباس_زیر_در_تحریک_جنسی.html
رشد یک میلیارد دلاری کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل تا 2016- عصر ایران ۳ دقیقه پیش ... لباس زیر زنانه,لباس زیر,لباس زیرزنانه,لباس زیر زنان,خودارضایی ... معرض دید دیگران نیست ، لباس زیر شان را تا چندین سال به بدترین وضع نگه می دارند . ... انتظارات مردان از زنان در رابطه جنسی و آشنايی با فانتزيهاي جنسی مردان غريزه جنسی ...
پورتال طب سنتی ، اسلامی و ایرانی - روان شناسی زن و مرد
tebb.blogfa.com/post/1015/-روان-شناسی-زن-و-مرد-
ولی در گروه های مختلط جنسی بزرگسالان، مردان راحت تر و بهتر سخن می گویند ، شاید ... میان زن و مرد از لحاظ رفتارهای غیر کلامی مانند لبخند زدن، وضعیت بدن، و فضای ...
[PDF]HIV/AIDS در ایران و جهان وضعیت 1393 پائیز
www.phc.umsu.ac.ir/uploads/world_&_iran_q93.pdf
وضعیت. شکننده. است . Я. در. بین. زنان. دارای. رفتارهای. پرخطر. این. میزان. 4/5. %. محاسبه. شده. است. این. ... وضعیت. HIV/AIDS. در ایران ،. پاییز. 1393. 28921. تعداد. کل موارد ثبت شده. 6637. تعداد موارد ... 1 رفتار جنسی پرخطر در مردان. 3. 2. 8 11 19 29 ...
يک رفتار شناس مساله خيانت در ميان زنان به وضعيت هشدار رسيده
www.farsmelody.com/.../یک+رفتار+شناس+جنسی+مساله+خیانت+در+میا...
۱۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک رفتار شناس جنسی مساله خیانت در میان زنان به وضعیت هشدار رسیده ... مشکلات جنسی مردان و زنان ایرانی در طول زندگی زناشویی. خبر خوب این است ...
گزارشی از وضعیت «تن‌فروشی» در کشور
dana.ir/News/505821.html
۳ روز پیش - شبکه اطلاع رسانی راه دانا-گزارشی از وضعیت «تن‌فروشی» در کشور ... در ایران مورد بررسی قرار گیرد این است که چرا و به چه علت برخی از زنان ... وی همچنین عنوان کرد: 80 درصد آنها شاغل هستند و 44 درصد این مردان در گروه‌های پردرآمد قرار دارند. ... وی ادامه داد: این در حالی است که خیلی از این زنان هیچ رفتار پرخطر جنسی را ...
زنان در چه سنی میل جنسی بالاتری - درباره ی ما
hiposts.ir/news/801440fbb7c0b5a4518ad83af4ba1ff5_7/
مطالبی که نباید درباره ارگاسم زنان باور کنید رفتارهای جنسی پرخطر را بشناسید ... و تستسترون میتواند در میل جنسی و وضعیت جسمانی زنان و مردان موثر باشد. ... و تمدن هنرهای دستی فرش و گلیم مناسبتها در ایران و جهان دنیای بازیگران اخبار فرهنگی و ...
یک رفتار شناس جنسی: مساله خیانت در میان زنان به وضعیت ...
khabar.parsijoo.ir/khabar/showNewsPost?npid...type=firstpage
۱۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک رفتار شناس جنسی: مساله خیانت در میان زنان به وضعیت هشدار رسیده! ... یک مرد دین مدار باید علت عدم تمکین جنسی همسر خود ر ا جویا شود نه اینکه سریعا با سوء استفاده از مجوز ..... توی خانواده های ایرانی هنوز هم احترام ها رعایت نمی شه.
یک رفتار شناس جنسی: مساله خیانت در میان زنان به وضعیت ...
www.irjpr.ir/.../یک-رفتار-شناس-جنسی-مساله-خیانت-در-میان-زنان-به-و...
۱۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک رفتار شناس جنسی: مساله خیانت در میان زنان به وضعیت هشدار رسیده! 3 days ago آخرین اخبار ایران خبرآنلاین 6. یک رفتار شناس جنسی با اشاره ...
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و ...
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/
۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مشاوره در برترین مراکز مشاوره مورد تایید کانون مشاوران ایران .... از پسری که مذهبی است توقع چنین رفتاری نیست. ..... بنا به نظر اکثر کارشناسان اختلاف سنی بین زن و مرد باید بین ۰ تا ۵ سال باشد اما بوده اند مواردی که خانم .... کرده وبابام گفته ما به درد خونواده اونها میخوریم شوهر خالم وضع مالیشون خوبه ولی ما متوسط …
آمار ازدواج موقت در ایران و اعلام وضعیت خطر! - پایگاه داوطلبی ...
artawheel.blogfa.com/post-128.aspx
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پایگاه داوطلبی آرتاويل تایر - آمار ازدواج موقت در ایران و اعلام وضعیت خطر! ... دلایل صیغه در میان زنان و مردان و همچنین متاهلان و مجردها متفاوت است. ... پایگاه عاطفی برای تجربه کارهای هیجان انگیز، بیمارگونه و رفتارهای جنسی نامتعارف ...
نقش حجاب در افزایش نابرابری جنسیتی‏ - زنان
zanan.iran-emrooz.net/index.php?/zanan/more/11502/
۷ دی ۱۳۸۵ ه‍.ش. - یکی از این دو پاره، شخصیت جنسی زن است که دررابطه جنسی با مرد معنا می‌یابد. ... شدید‌ترین مجازات‌های کیفری در کشورما برای رفتار جنسی زن در خارج از چارچوب ... برای شخصیت غیرجنسی زن در جامعه ایران بطور روزافزون رو به کاهش است. ‏ ... باشد و پیامدهای آن در وضعیت زندگی زنان در بخش‌های آینده بطور جداگانه مورد ...
زنان: اصلاح وضعیت حجاب در زنان نیازمند تغییر نگرش در ...
www.parsilog.com/.../زنان-اصلاح-وضعیت-حجاب-در-زنان-نیازمند-ت.html
زنان: اصلاح وضعیت حجاب در زنان نیازمند تغییر نگرش در مردان است ... و جامعه در ابعاد مختلف جسمی، جنسی، روحی روانی، عاطفی، حقوقی، اقتصادی، روابط بین فردی و ابعاد دیگر حفظ شود. ... مربوط به زن و خانواده با محوریت تقویت جایگاه مادری در ایران اسلامی می‌پردازد. ... رفتارهای جنسی پرخطر را بشناسید · علت گرسنگی های مکرر چیست؟
ضرورت ارتقای سلامت جنسی زنان در ایران - ایرانیان انگلستان
iranianuk.com/.../ضرورت-ارتقای-سلامت-جنسی-زنان-در-ایران
۲۷ دی ۱۳۸۵ ه‍.ش. - دکتر کینزی در ابتدا بر روی رفتارهای جنسی مردان مطالعه کرد و به این .... در مقام یک متخصص، وضعیت بهداشت جنسی زنان ایران را، در مقایسه با سایر ...
ساعت خبر رادیو بی‌بی‌سی: گفتگویی درباره نقض حقوق بشر ...
iglhrcarchive.org/iran/Iranian_LGBT_Rights_on_BBC_Newshour
می‌شود بیشتر به ما در مورد وضعیت همجنس‌گرایان مرد و زن که در ایران زندگی ... مردم فکر می‌کنند که چنین رفتارهایی، نوعی انحراف جنسی یا رفتار منافی عفت عمومی است.
درخواست پول از مردم برای کمک به "باشگاه پرسپولیس"!
313sarbaz.ir › ورزش
مومنی‌شریف اظهار کرد: وضعیت جامعه هنری امروز کشور ما به گونه‌ای است که بیم‌ها و امیدهای ... اعتراض می‌کنند و می گویند این مساله قانون لباس پوشیدن متعصبانه جنسی است. ...... وی ادامه داد: مرد ایرانی اگر قدرت و عزت دارد به خاطر این است که یک زن نجیب و با ..... تا قبل از این ظاهر را حفظ می کردند و به گونه ای رفتار می کردند که عیان نشوند.
[PDF]HIV/AIDS در ایران و جهان وضعیت 1393 پائیز
un.org.ir/images/All_Stories/.../8Dec2014-Deputy_minister_93.pdf
وضعیت. HIV/AIDS. در ایران و جهان. پائیز. 1393 ... موارد ابتال در افراد جوان مربوط به زنان و دختران جوان است ب. ه. طوريكه. 33. % .... رفتار جنسی پرخطر در مردان 1. 3. 2. 8.
نگرش ایرانیان ایران و امریکا به روابط جنسی
vestidosdenoviachile.com/-نگرش-ایرانیان-ایران-و-امریکا-به-روابط-جن...
۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - موید این امر تلاش برخی مردان ایرانی برای ازدواج با دختران باکره مقیم ایران است ... لذا نزدیک به 60 درصد زنان ایرانی مورد بررسی، آمیزش جنسی پیش از ازدواج را ... محور5) وضعیت مضاعف و افراطی معیارها و نگرش ها و ارزشها و هنجارهای جنسی ...
بررسی شاخص جهانی شکاف جنسی در ایران - سپهر عدالت
www.sepehredalat.ir/NewsDetais.aspx?id=1509
گزارش کردن شکاف میان زنان و مردان به جای گزارش سطح توسعه به این دلیل اهمیت دارد که ... شاخص انجمن جهانی اقتصاد کاری به چنین رفتارهای دولت ها ندارد و با بررسی میزان ... کشورهایی که در شاخص جهانی شکاف جنسی سال 2013 وضعیتی بدتر از ایران ...
زنان
www.did.ir/search/result.aspx?field1=subject&term1=زنان
... برای تنظیم رفتارهای جنسی زنان در محدوده نهاد خانواده در جوامع مسلمان و غیرمسلمان پرداخته است. ... چگونه مذاهب، جوامع و تمدن‌های دیگر، سرکوب جنسی زنان را مدیریت می‌کنند و ... سیاسی برابر با مردان به بررسی انجمن‌ها، نشریات و کتاب‌های زنان و جایگاه آنان در .... اجتماعی؛ روسای جمهور- ایران - انتخابات - ۱۳۷۶ - نمونه پژوهشی؛ زنان - ایران - وضع ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 252
  • باردید دیروز : 408
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,784
  • بازدید ماه : 2,784
  • بازدید سال : 31,875
  • بازدید کلی : 364,703