loading...
مسائل زناشویی
محسن بازدید : 902 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

علل و عوامل موثر در مشکلات جنسی زن و شوهر

عوامل موثر در مشکلات جنسی زن و شوهر

عوامل تاثیرگذار در مشکلات جنسی

مشکلات جنسی یا ناکارآمدی جنسی (به انگلیسی: sexsual dysfunction) را می‌توان به مشکلاتی که در یک یا چند مرحله از مراحل آمیزش جنسی بروز می‌کند و سبب کاهش لذت جنسی یا عدم دست‌یابی به اوج لذت جنسی می‌شوند تعریف کرد .

زنان و مردانی که مشکلات جنسی دارند، هنگام رابطه جنسی، لذت نمی برند و  ارضاء نمی شوند. یک رابطه جنسی موفق، در برگیرنده 4 مرحله است: هیجان، دوام یا استمرار، اوج لذت جنسی، ارضاء و نتیجه گیری.

چرخه پاسخ جنسی انسان فرایندی فیزیولوژیکی دارد که مراحل برانگیختگی، تهییج، اوج لذت جنسی، و فرونشینی را شامل می‌شود. ناکارآمدی‌ها یا مشکلات جنسی در این چرخه رخ می‌دهند. بروز مشکلات اتفاقی یا دوره‌ای در کارکرد جنسی امری متداول است.

ناکارآمدی یا مشکلات جنسی را می‌توان در کل به عنوان نقصی مستمر در تمایل یا پاسخ جنسی تعریف کرد که باعث بروز مشکلات بین فردی یا ناراحتی شخصی می‌شود. گاه این ناکارآمدی‌های جنسی مستقل از سایر اختلالات روانشناختی یا بیماری‌های جسمانی و گاه ناشی از عوامل عضوی باشد، در مورد آن تشخیص مشکلات جنسی داده نمی‌شود.

از عوامل پیدایش مشکلات جنسی

تجارب و نگرش‌های بر آمده از عواملی همچون شیوهٔ تربیت، عوامل شخصیتی، عدم آگاهی، یا مورد سوء استفاده جنسی واقع شدن در سنین پائین فرد را مستعد ابتلا به مشکلات جنسی می‌کنند.

از جمله دیگر علل پیشایند مشکلات جنسی را می‌توان به تعارض با همسر، بی‌وفائی، تغییرات زیستی مربوط به سن، افسردگی، و یا ناتوانی اتفاقی به واسطه خستگی مفرط، فشار روانی، اضطراب، یا مصرف الکل اشاره کرد. مشکل جنسی ممکن است به واسطهٔ انتظار کشیدن ناتوانی، واکنش همسر، ارتباط کلامی ضعیف، و محدودیت مهارت‌های جنسی تداوم یابد.

به دلیل وسعت عواملی که در مشکلات جنسی نقش دارند، متخصصان بالینی باید بسیاری از ابعاد فعالیت جنسی را به دقت مورد بررسی و کنکاش قرار دهند.

عوامل فیزیکی که بوجود آورنده مشکلات جنسی هستند شامل موارد زیر می باشند:

از عوامل پیدایش مشکلات جنسی در مردان بزرگ شدن غده پروستات

1- یکی ار عوامل به وجود آمدن مشکلات جنسی وارد آمدن آسیب در قسمت پشت بدن است

2- از مشکلات جنسی مردان بزرگ شدن غده پروستات

3- بیماری نوروپاتی یا دیابتی، سفت شدن بافتها، اختلالات درغده های بدن و سفلیس خفیف یکی دیگر از علل به وجود آمدن مشکلات جنسی است

4- داروها وچیزهایی ازقبیل الکل ، نیکوتین ، مواد مخدر، داروهایی که فشارخون را پایین ترمیاورند، آنتی هیستامین وبرخی از داروهایی که برای روان درمانی استفاده می شوند باعث مشکلات زناشویی در روابط جنسی می شوند .


5- اختلالات غده ترشحی ( تیروئید ، غده هیپوفیز ، غده فوق کلیوی ) ، اختلال درعملکرد اندامهای مختلف بدن مثل قلب و ریه از عوامل مشکلات رابطه جنسی است .


6- یکی از علل به وجود آمدن مشکلات جنسی بد کارکردن هورمونها (پایین بودن تستسترون ، استروژن ، اندروژن ) است .


7- آسیب دیدگی عصب از علل مشکلات رابطه جنسی


8- مشکل جریان خون بر رابطه زناشویی تاثیر میگذارد


9- مشکلات مادرزادی یکی از مهمترین عوامل مشکلات زناشویی درروابط جنسی است.

مشکلات جنسی به چهارگروه تقسیم میشوند

برای  برطرف کردن مشکلات جنسی احساسات خود را بیان کنید

1. مشکل درمیل جنسی:

اختلال درمیل جنسی ( کم شدن شهوت ) ممکن است به علت کم شدن میزان استروژن (درزنان) یا تستوسترون (در زنان ومردان) بوجود بیاید. عوامل دیگری مانند بالا رفتن سن، حاملگی، مصرف برخی داروها، SSRI داروهای ضد افسردگی مثلfluoxetine ، sertraline،paroxetineuh  بعنوان مشکلات جنسی درزنان ومردان شناخته شده اند.

2. دیر تحریک شدن:

اختلال در تحریک شدن یا سرد مزاجی، قبلا در زنان و مردان  یک بیماری تلقی می شد.

اما امروزه اختلال در نعوظ و سرد مزاجی که مربوط به میل و تحریکات جنسی است، جدا تعریف شده اند و این بیماری ها مانعی برای زن و مرد در روابطشان می گردند. اگر تحریک شدن به موقع و یا اصلا بوجود نیاید، بنابر تعریف اختلال در لذت جنسی  گفته می شود. بالا رفتن سن و (SSRI) داروهای ضد افسردگی مانع تحریک شدن زن و مرد می شوند.

3. نقصان لذت جنسی

4. احساس درد در خلال رابطه جنسی:

احساس درد در روابط جنسی به عنوان مقاربت دردناک وگرفتگی عضلات مهبل (واژنیتیسم) تعبیرشده که در زنان اتفاق می افتد و آن به دلیل گرفتگی غیر ارادی ماهیچه های دیواره واژن به علت خشک بودن واژن یا به علل دیگر به وجود میاید. درد در قسمت خارجی اندام تناسلی زنان (vulvar) هم میتواند باعث ناتوانی برای ایجاد یک رابطه جنسی شود و خود یکی از علل مشکلات جنسی است.

کم بودن تحریکات ولذت جنسی و یا تحریکات هورمونی به دلیل دوره قاعدگی یا شیر دهی ایجاد می شود و باعث خشک شدن واژن می گردد. التهاب و سوزش ناشی از مصرف کرمهای ضد بارداری باعث خشک شدن واژن و ایجاد نگرانی در رابطه جنسی زناشویی می شود .

علت گرفتگی عضلات مهبل کاملا واضح نیست. اما به نظر میرسد که سوء استفاده های جنسی که به دنبال آن آسیبهای روانی دربردارد ممکن است عاملی برای مشکلات جنسی باشد.

در این وضع زنان درهنگام آمیزش سوزشی درقسمت اندام تناسلی و منطقه واژن، احساس می کنند وعلت آن مشخص نیست. بروز مشکلات جنسی درابتدای سنین میان سالی رایج است و شیوع بیماری در زنان در دوره قبل از یائسگی افزایش می یابد.

راه های پیشگیری از به وجود آمدن مشکلات جنسی


به دلیل اینکه مصرف بعضی از داروهای تجویز شده و بدون نسخه ممکن است تأثیرات جانبی داشته باشد و باعث به وجود آمدن مشکلات جنسی شوند درمصرف آنان باید دقت کرد. راحت بیان کردن احساسات مانعی برای بروز مشکلات جنسی است. افرادی که مورد سوء استفاد جنسی یا تجاوز قرار گرفته اند، باید به توصیه روانشناسان عمل نمایند. مشورت با مشاوره مشكلات جنسي باعث می شود که بیماران براین مشکلات غلبه کنند.

منابع: beytoote.com/fa.wikipedia.org/niksalehi.com

گردواری از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

 

مشکلات جنسی زنان چیستند و چگونه درمان می شوند؟ - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - او بر نقش مهم شوهر در درمان مشکلات جنسی همسرانشان تأکید می کند و می گوید .... یعنی مشکلاتی که بین زن و شوهر ایجاد شده، در ایجاد این اختلال موثر ...
عوامل تاثیرگذار در مشکلات جنسی
www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/2501-عوامل-موثر-مشکلات-جنسی
عوامل موثر در مشکلات جنسی زن و شوهر. عوامل تاثیرگذار در مشکلات جنسی. مشکلات جنسی یا ناکارآمدی جنسی (به انگلیسی: sexsual dysfunction) را می‌توان به مشکلاتی ...
عوامل موثر در ارگاسم زنان - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/learn/factors1-female-orgasm.html
به ارگاسم نرسیدن زن ازطریق واژن کلیتوریس عوامل موثر در ارگاسم زنان ارگاسم,راههای رسیدن به ارگاسم,ارگاسم چیست,آمیزش جنسی,ارگاسم مردان,دانستنیهای جنسی,آموزش ...
آموزش كامل مسائل جنسي و روابط زناشويي
masaelejensie2010.blogfa.com/
موضوعات مرتبط: مسائل جنسی زنان و مردان ، مشكلات بعد از ازدواج- مشكلات متاهلي ، مربوط به آقایون ... و اگر این رابطه جنسی مختل شود ممکن است در خانواده بین زن و شوهر مشکلات بسیاری به وجود آورد. ..... احساسات یکی از عوامل موثر بر رابطه زناشویی است.
آموزش كامل و بدون سانسور مسایل زناشویی با جزئیات كامل
masaelejensiehot.mihanblog.com/
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در رسیدن به اوج لذت جنسی حدود 30 درصد از زنان مشکل دارند ... تحقیقات نشان می‌دهد که انجام رفتارهای هیجان انگیز زن و شوهر در کنار هم دوپامین موجود در مغز را تحریک کرده و همین مسئله شما ... رابطه جنسی,میل جنسی,عوامل موثر بر میل جنسی.
اطلاعات درباره اوج لذت جنسی و ارگاسم زنان - روزگار
rouzegar.com/wedlock/.../information-about-female-orgasm-and-orgasm
ارگاسم , ارگاسم چیست , ارگاسم زن , اورگاسم , ارگاسم کلیتورال , ارگاسم واژینال , زیگموند ... ثابت شده که ریشه بسیاری از مشکلات زناشویی در این مسئله است. ... و لذت جنسی به همسرشان کمک کنند و همچنین همسر نسبت به شوهر این وظیفه را انجام دهد. .... قابل قیاس نیست و عوامل زیادی وجود دارند که در تحریک و لذت جنسی خانم‌ها موثر است.
مشاوره در رابطه با مسائل زناشویی - ورود مجردها ممنوع ، فقط ...
hedva.blogfa.com/cat-3.aspx
چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟ هدف از ثبت .... عوامل موثر در ارگاسم زنان ... شایع ترین علت مشکلات جنسی در میان زنان و مردان چیست ؟
روابط زناشویی,پرده بکارت,دستگاه تناسلی زنان,آمیزش,انواع ...
www.jazzaab.ir/news_cats_38.html
پرده بکارت,آمیزش,روابط زناشویی,پرده بکارت,دستگاه تناسلی زنان,انواع کاندوم,زایمان طبیعی ... برخی از علل مشکلات جنسی در زنان ... 2 ماده موثر در میل جنسی زنان!
چرا برخی مردان تمایلی به رابطه جنسی با همسرشان ندارند؟ - آفتاب
www.aftabir.com/.../چرا-برخی-مردان-تمایلی-به-رابطه-جنسی-با-همسرشان
۲۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مشکلات مرتبط با میل جنسی چه در مردان و چه در زنان، با توجه به مسایلی مانند .... سر می برد، عوامل موثری هستند که میل جنسی را تحت تاثیر قرار می دهند.
دلیل بی میلی برخی مردان به رابطه جنسی با همسرشان چیست؟
shafaonline.ir/.../دلیل-بی-میلی-برخی-مردان-به-رابطه-جنسی-با-همسرشان...
۳۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مشکلات مرتبط با میل جنسی چه در مردان و چه در زنان، با توجه به مسایلی .... آن به سر می‌برد، عوامل موثری هستند که میل جنسی را تحت تاثیر قرار می‌دهند.
همه‌چیز درباره تحریک جنسی و ارگاسم زنان - وبسوار
websavar.ir/fa/news/3364/همه‌چیز-درباره-تحریک-جنسی-و-ارگاسم-زنان
۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چگونه می‌توانند به ارگاسم مطلوب برسند. ... مشکلات زناشویی ... عواملی که بر تحریک جنسی زنان موثر است
آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی
3xology.blogsky.com/
عوامل موثر بر رضایت زناشویی · اشتباهات مردان ... آموزش ارضای جنسی همسر(تفاوتهای ارضای جنسی بین زنان و مردان) ... خانم های متاهل : روش مناسب تحریک جنسی شوهر و بهبود زندگی زناشوئی · مشکلات زناشوئی و جنسی که در دوران آغازین ازدواج طبیعی است.
مدیریت آینده پژوهی سلامت و روانشناسی - عوامل موثر بر ...
mjalal.blogfa.com/post-338.aspx
عوامل موثر بر رضایت زناشویی (مهارت ششم: روابط جنسی) ... رضایت بخش نیست زیرا اکثراً مبتلا به پاره ای مشکلات روانی جنسی نظیر خروج زودرس منی یا ... در یک زمان منجر به رضایت کامل و کسب لذت بالا در هر دو طرف شود و ارگاسم زن و شوهر هم زمان شود.
راه حل سرد مزاحي خانمها - ایران سلامت
forum.iransalamat.com/مشکلات-میل-جنسی.../راه-حل-سرد-مزاحي-خانمها-41/
۱۴ مرداد ۱۳۸۳ ه‍.ش. - زن شود.نوازش و معاشقه طولانی قبل از تماس جنسی ... اونقدر باید این اعمال ادامه داشته .... فرآيند درمان سردمزاجي در خانم‌ها عموما شامل استفاده از روش‌هاي صحيح در شيوه زندگي و ... بر زندگي جنسي فرد تاثير بگذارند، مي‌تواند در رفع مشکل موثر افتد. .... شایع ترین این علل بی حسی جنسی بی توجهی و نا آگاهی شوهر به لزوم انجام ...
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی
masaelejensihot.blogfa.com/
خیس و چرب نشدن کافی واژن که پس از یائسگی، زایمان، و بچه شیر دادن به علت کاهش .... رابطه جنسی موجب نزدیکی زن وشوهر به هم می شود اما ممکن است صمیمیت را به وجود نیاورد. ... می کنیم نیز می تواند برای بیان احساس و علاقه شما به همسرتان موثر واقع شود.
آشنایی با مسائل جنسی (ورود زیر 18 سال ممنوع) - نسخه قابل چاپ
reyhan.samenblog.com/print/252.htm
باید متذکر شد که در موارد زیادی علت بی میلی مربوط به عوامل موثر قبل از ازدواج است ... اگر شوهر از رموز جنسی آگاه نباشد و عشق زن را نتواند برانگیزد، اگر خودش میل ...
فقط متاهل ها بخوانند - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=128377
۳ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - ناتوانی جنسی؛ مشکلی که نادیده گرفته می ‌شود اگر چه به دلیل مسائل فرهنگی ... وسیعی از اختلالات عملکرد جنسی گفته می ‌شود که به دنبال آن ها رضایت مرد و زن ... دیابتی که این مشکل را هم ندارند، درجاتی از کاهش میل جنسی را تجربه می ‌کنند، .... ‌تواند ترکیب موثری باشد برای درمان بیماران مبتلا به ناتوانی جنسی البته ...
زنی که شوهرش دچار ناتوانی جنسی است، چگونه ارضا شود ...
www.moshavereh.porsemani.ir/.../زنی-که-شوهرش-دچار-ناتوانی-جنسی-اس...
همانطور که برخی مردان دارای ناتوانی جنسی هستند، برخی زنان هم با همین مشکل ... طلاق از شوهر؛ اگر ناتوانی جنسی شوهر حقیقتاً غیر قابل درمان بود (یعنی موثر واقع نشدن ...
آموزش اصولی رابطه جنسی برای زن و شوهر ها - رها فان
www.rahafun.com/شارضای-جنسی-همسر-آموزش-اصولی-رابطه-جنس.html
آموزش جنسی جنسی همسر (آموزش اصولی رابطه جنسی برای زن و شوهر ها) ... به کانال تلگرام مشکلات جنسی و مشاوره روانشناسی بپیوندید ... از عوامل مشترک دیگر موثر در روابط جنسی زوجین برقراری رابطه جنسی در زمانهای تکراری یا مکان تکراری است اکثر ...
Ravanpajoh - مشکل جنسي 20 درصد زنان
www.ravanpajoh.com › خواندنی‏ها
برخي از زنان احساس انقباض عضلات کف لگن يا لرزش رحم حين ارگاسم را دارند. برخي از زنان ... از جمله عوامل ارتباط موثر بر اوج لذت جنسي مي‌توان به اين موارد اشاره کرد: • نداشتن پيوند ... عدم وفاداري و از بين رفتن اعتماد ميان زن و شوهر. چطور آنورگاسمي را ...
عوامل موثر در تحریک جنسی مردان - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/archives/210119.php
کاهش میل جنسی مردان, اختلال نعوذ , تحریک جنسی مردان ,رابطه جنسی,عوامل موثر در ... مواد مخدر از جمله آمفتامین ها، کوکائین و ماری جوانا نیز موجب بروز مشکلات جنسی در مردان می ... وقتی شما خودتان را دوست ندارید، نمی توانید از همسر خود توقع داشته باشید که ...
غذاهای محرک جنسی - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/6179_غذاهای-محرک-جنسی.html/
۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - غذاهای محرک جنسی,:زمانیکه درباره تندرستی جنسی حرف می زنیم ، حرف مشکلات ... و تفاهم زن وشوهر تا مواد غذایی که بر سلامت کارکرد جنسی خانمهاو آقایان موثر است دخالت دارد ... از روی همین موضوع مزاج شناسی کرده و به رفع مشکلات جنسی زوج ها می پردازد. ... سوپ جو، عسل، اووکادو، انجیر، بادام، مارچوبه و جگر که به علت داشتن ...
دکتر شهرام شهروز - ارگاسم طبيعي زنان و مشكلات مربوطه
stive1348.blogfa.com/post-25.aspx
وقتی زنی یا مردی به عناوین مختلف تحریک جنسی میشود به تدریج تمام بدن چها ز ... علل آن ممکن است ناشی از ظرفیت پایین مرد در تحریک زن یا عدم توجه به احساساتش باشد. ... و شيطنت و نوازش و حرفهاي تحريك آميز زدن قبل از سكس بسيار موثر ميباشد.
مشکلات جنسی زنان و راه حل های آن | برترین‌ها
vista.ir/page/191719/مشکلات-جنسی-زنان-و-راه-حل-های-آن
او بر نقش مهم شوهر در درمان مشکلات جنسی همسرانشان تأکید می کند و می گوید… ... زنان، یکی از علل مهم نارضایتی جنسی در جامعه ایران و ظاهراً یکی از عوامل موثر در افزایش ...
میل جنسی,اختلالات جنسی, عوامل موثر بر اختلالات ... - میهن دکتر
mihandoctor.ir › مسائل جنسی › دانستنیهای جنسی
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عوامل موثر در کاهش میل جنسیاثراتی که داروها و مواد مخدر بر. ... پرستیز و بین زن و شوهر، یکی از عوامل اصلی در نارضایتی جنسی زوجین بوده است.
پايگاه اطلاع رسانی سلامت ايرانيان : ريشه‌هاي بي‌علاقگي به ...
www.salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=57167&type=2
۲ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مشکلات مرتبط با ميل جنسي چه در مردان و چه در زنان، با توجه به مسايلي ... آن به سر مي‌برد، عوامل موثري هستند که ميل جنسي را تحت تاثير قرار مي‌دهند.
دشمن اصلی رابطه جنسی با همسر - نمناک
namnak.com/19191-دشمن-رابطه-جنسی-با-همسر.html
عدم اعتماد به نفس و مشکلات زنان ، اختلالات روابط زناشویی ، اختلال در روابط زوجین. عوامل موثر در کاهش میل جنسی و اختلال در روابط جنسی. تاثیر یائسگی بر روابط ...
عوامل موثر بر بهبود مشکلات جنسی
drmohamadzadeh.com/.../336-عوامل-موثر-بر-بهبود-مشکلات-جنسی.htm...
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... یک اصل کلی این است که زن و شوهر نمی توانند بدون داشتن رابطه جنسی سالم ، رابطه عاطفی خوبی در محیط خانه ... عوامل موثر بر بهبود مشکلات جنسی.
عوامل موثر در کاهش میل جنسی زنان و مردان - خاتون آنلاین
www.khatoononline.ir/.../عوامل-موثر-در-کاهش-میل-جنسی-زنان-و-مردان.ht...
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رابطه‌ی جنسی تاثیر بسیار زیادی در زندگی زناشویی شما دارد به همین دلیل کشف دلایل کاهش میل جنسی می‌تواند قدم بزرگی در رفع مشکلات زندگی به ...
ارتباط یائسگی با رابطه جنسی - کلینیک بعد سوم
drsekhavati.com/1390/10/یائسگی/
۱۱ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - کاهش سطح استروژن تنها علت مطرح شده برای کاهش تمایل جنسی زنان یائسه نیست؛ ... خیلی خوبی برای درمان و بهبود مشکلات جنسی زنان در دوره یائسگی وجود ندارد. ... یا با زوج یا در قالب گروه برای این افراد می تواند بسیار موثر باشد.
عوامل موثر بر رابطه جنسی بایگانی - سرزمین فارس
new.farsland.ir/tag/عوامل-موثر-بر-رابطه-جنسی/
اگر قرار بود تمام مسایل و مشکلات جنسی با پسته و گردو حل بشود، بنده و امثال بنده ... زن و شوهر قبل از تماس جنسی باید یک دوش کامل بگیرند و خودشان را خوشبو کنند.
دانستنیهای جنسی,ارگاسم زنان,ناتوانی جنسی,زود انزالی مردان ...
www.persianpersia.com/health/healthsub.php?catid=75
پرشین پرشیا:عوامل مختلفی منجر به کاهش میل جنسی در فرد می شود که در زیر ۱۱ عاملی ... مشکلات جنسی که نیاز به مشاوره دارد اگرجزو عروس و دامادهایی هستید که هنوز مدت زیادی ... تاثیر منفی چاقی بر رابطه جنسی زن و شوهر کمبود مواد‌ غذایی نقش چندانی در کاهش میل جنسی در جوانان یا سالمندان ندارد. گرچه محققان سلنیوم و روی را موثر دانسته.
مشکلات جنسی زنان و مردان ایرانی - ایران پو
www.iranpo.com/psychology/.../مشکلات-جنسی-زنان-و-مردان-ایرانی.html
ایران پو: مشکلات جنسی زنان و مردان ایرانی,باید به این موضوع توجه کنیم که ... پس هر گاه زوجین متوجه افول و یا کاهش یکی از آن مبانی و عوامل شدند به احتمال بسیار زیاد باید منتظر بروز مشکلات جنسی از هر نوعش باشند. ... تنها محصول و پیامد رابطه صمیمانه، نزدیک، عاطفی و عاشقانه بین زن و شوهر است. .... عوامل موثر در افزایش میل جنسی.
توصیه هایی برای بهتر به ارگاسم رسیدن زنان - همسران - خانواده ...
www.salamatnews.com › خانواده › همسران
۸ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برخی از زنان در حین رابطه جنسی با دخول به ارگاسم نمی رسند و مرد مجبور است ... برسد در واقع تحریک کلیتوریس برای به ارگاسم رساندن زن، مشکل محسوب نمی شود ... جانبی آنها از جمله عوامل بسیار موثر در شکل دادن به این اختلال هستند.
آنورگاسمیا یا عدم اوج لذت جنسی - دکتر ندا مقتدری اصفهانی ...
www.dr-moghtaderi.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=12749
... مشکل می شوند. از جمله عوامل ارتباط موثر بر اوج لذت جنسی می توان به این موارد اشاره کرد: ... عدم وفاداری و از بین رفتن اعتماد میان زن و شوهر. چطور آنورگاسمی را ... توجه به مشکلات ارتباطی با همسر و عوامل استرس زای روزمره بسیار مهم است. همچنین اینکه ...
عوامل موثر در بروز مشکلات جنسی - شبکه ایران زنان
www.iranzanan.com/cultural/cat-116/003142.php?q=print
زوج درمانگری که به روی مشکلات جنسی همسران کار می کنند باید به عوامل درون روانی و ... زن و شوهر بخواهد برداشتی که از رفتار همسرشان داشته اند را در حضور همسر بازگو ...
عوامل موثر در تمایلات جنسی و سکس - مجله اینترنتی آنگو
ongo.ir/عوامل-موثر-در-تمایلات-جنسی/
۲۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیا می‌دانید عوامل موثر در تمایلات جنسی و سکس در زندگی زناشویی چیستند؟ ... بررسی رابطه ی بین طلاق و ارتباط آن با مشکلات جنسی وسکس از مباحث مهم ... زمانی که زن و شوهر در مورد مسائل جنسی با هم اختلاف دارند، بهترین راه آن است که ...
آموزش مسایل جنسی و بیماریهای مقاربتی - ارگاسم طبیعی زنان ...
drrobati.blogfa.com/cat-24.aspx
آموزش مسایل جنسی و بیماریهای مقاربتی - ارگاسم طبیعی زنان و مشكلات مربوطه ... گزارش آمار وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به ارگاسم نرسیدن زنان را 5/23 ... و شیطنت و نوازش و حرفهای تحریك آمیز زدن قبل از سكس بسیار موثر میباشد. ... از دخول-خستگی-مشغولیت با افكار غیر جنسی-انزال زودرس شوهر تعارض و كشمكش میان همسران -و .
مشکلات جنسی زنان چیستند و چگونه درمان می شوند؟
max123.loxblog.com/cat/10/0/جنسی.htm
۳ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - او بر نقش مهم شوهر در درمان مشکلات جنسی همسرانشان تأکید می کند و می گوید .... یعنی مشکلاتی که بین زن و شوهر ایجاد شده، در ایجاد این اختلال موثر ...
عوامل موثر بر تحریک جنسی زنان - شمسه
shamsehplus.ir/tag/عوامل-موثر-بر-تحریک-جنسی-زنان/
۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - معمای سربسته در مورد مسائل جنسی خانم ها ارگاسم و انزال آنان است یک واکنش جنسی طبیعی و لذت ... نکردن آن در حین عمل جنسی میتواند باعث بروز مشکلات فراوانی در زندگی زناشوئی گردد. ... عواملی که بر تحریک جنسی زنان موثر است
همایش سراسری خانواده و مشکلات جنسی
www.hawzah.net/fa/Article/.../همایش-سراسری-خانواده-و-مشکلات-جنسی
بررسی آگاهی و نگرش زوج های در آستانه ازدواج در مورد بهداشت جنسی و عوامل موءثر بر آن، ... توجه به نیاز جنسی زن و مرد: بیان آرامش یابی زن وشوهر از یکدیگر، ضرورت ..... علاوه بر اینکه عوامل موثر بر رضایت از روابط جنسی را در بین زن و شوهر نشان داده است، ...
غرایز جنسی و ارتباطات همسری - آرشیو شبکه سوم سیما
ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article...
پاسخ – یکی از عوامل ایجاد اختلاف بین زن و شوهر همین ارتباطات غریزی است . تمام مشاوران در ... و برعکس کسانی که در این ارتباط غریزی مشکل دارند آفت و آسیب زیادی در زندگی شان وجود دارد . ...... یکی از عوامل موثر افت توان جنسی مواد مخدر است. شراب هم ...
طب اول | مسائل جنسی
tebeaval.ir/site/viewbranch.php?id=49
كـاهـش میـل جنـسی در زنان امری بسیار شایع و در مـردان امری نادر اسـت. .... مگر نيست اگر زن و شوهر .......... ادامه مطلب · عوامل تاثير گذار بر ارگاسم زنان. عوامل موثر در ارگاسم زناندر جریان آمیزش جنسی ، درصد زیادی از خانم ها ، ممکن است هرگز به اوج لذت نرسند.
عواملی که باعث مشکلات جنسی می شود
tanzimkhanevadeh.ir/posts/1044/عوامل-مشکلات-جنسی.html
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زنان و مردانی که مشکلات جنسی دارند، هنگام رابطه جنسی، لذت نمی برند و ارضاء نمی شوند. ... از جمله دیگر علل پیشایند مشکلات جنسی را می‌توان به تعارض با همسر، بی‌وفائی، تغییرات ... عوامل موثر بر کیفیت و کمیت رابطه جنسی.
تاثیر تعداد دفعات معاشقه و روابط مطلوب همسر بر روی خانم
ebrat.ir/?part=news&inc=news&id=44640
۴ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - علت این امر افزایش سطح هورمون استروژن در بدن زنان فعال از نظر جنسی می باشد. ... استروژن و پروژسترون میباشد که هر دوی آنها در بهبود خلق موثر میباشند. .... بتوان زن و شوهر را با هم آشتی داد اما اگر اختلافات بر اثر مشکلات ناشی از ...
عوامل موثر بر میل جنسی | جدیدترین مطالب
idownloadnew.ir/2015/10/11/عوامل-موثر-بر-میل-جنسی/
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 7 عـامـل مـوثـر بـر ميـل جـنـسـي, عوامل موثر در کاهش میل جنسی, عوامل ... حل نشده بین زن و مرد، مشروبات الکلی، خواب کم و برخی عوامل دیگر مانند ... عواملی که رابطه جنسی را تحت تاثیر قرار میدهند · مشکلات میل جنسی شما صبح ها بیشتر است یا شب ها؟ .... تجاوز جنسی فرمانده داعش به زن ایزدی در مقابل چشمان شوهرش · عکس های ...
رابطه جنسي و عشق : پزشکان ایران
www.pezeshkan.org/?cat=46
۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اضطراب در رابطه ی جنسی یکی از عوامل بسیار مهم در مختل شدن احساسات جنسی است. .... برای بسیاری از بیماران، استروژن واژنی بسیار موثر است، روان‌سازها و .... و در صورتی که تفاوت سنی میان زن و شوهر زیاد باشد مشکلات بسیاری در ...
عوامل موثر در کاهش میل جنسی مردان! - آموزش مسائل زناشویی
www.daneshplus.ir/مشاوره،روانشناسي،زناشوئي/...زناشوئي،زن-و-مرد/16...
کاهش تحریک جنسی مردان, رفتارهای نادرست موقع رابطه,رفتار های اشتباه زنان در تحریک جنسی, تحریک جنسی, کاهش میل جنسی, سردی جنسی, بی میلی جنسی,تحریک ...
اختلالات ارضاء جنسی و سرد مزاجی
www.pezeshksonati.com/ShowContent.aspx?PageID=508&ArticleID...
خانمی که با میل جنسی کم و درد حین تماسجنسی مواجه است ، محتاج درمان متفاوت تر از ... و درنحوه دید آنها درباره موضوع و چگونگیدرمان آنها در رابطه با جاذبه جنسی موثر هستند. ... سرد مزاجی عبارت است از ناتوانی زن در رسیدن به اوج لذت جنسی ، سرد مزاجیدر زن .... 1- زن و شوهر سعی کنند از ساختمان جنسی خود و همسر خویش اطلاعات کافی به دست ...
اختلال عملکرد جنسی در زنان چیست؟ - کدبانوی ایرانی
kadbanoo.net/اختلال-عملکرد-جنسی-در-زنان-چیست؟/
این ناتوانی زنان تحت عنوان اختلال برانگیختگی (تحریک) جنسی زنان FSAD شناخته می شود. ... داروهایی که برای درمان فشار خون بالا، مشکلات گوارشی یا اضطراب و استرس و ... موثر قبل از برقراری رابطه جنسی از سوی مرد، افسردگی، ضعف در اعتماد به نفس، ... منفی بر ارضای جنسی زن در رابطه با شوهرش داشته باشد مشکل تلقی می شود.
عوامل موثر در بروز مشکلات جنسی/ مداخلات مهارت های ارتباطی ...
www.iranzanan.ir/cultural/cat-116/002600.php?q=print
درمانگر، هنگام ارزیابی زوج ها در درمان مشکلات جنسی باید به ۵ جنبه توجه داشته باشد. ... در اینجا درمانگر بایداز زن و شوهر بخواهد برداشتی که از رفتار همسرشان داشته اند ...
[PPT]اختلالات عملکرد جنسی
nm.bpums.ac.ir/UploadedFiles/.../اختلالات_عملکرد_جنسی__d47f4317.p...
قضاوت در مورد این نقصان و یا کمبود، با ملاحظه عوامل موثر بر عملکرد جنسی مثل سن و ... مثل سایر جنبه های زندگی مشترک، زن و شوهر باید در این مورد نیز تعامل مناسب ...
افزایش میل جنسی و شعله ور کردن آتش روابط جنسی - موفق باشی
movafaghbashi.com › توسعه شخصی › روابط زناشویی
راههای زیادی برای افزایش میل جنسی و لذت بخش کردن روابط جنسی نیز وجود دارد . ... میل جنسی و شعله ور کردن آتش روابط جنسی با بکارگیری 10 روش ساده اما موثر که می .... از جمله محصولات دیگر می توان به ویبراتورهای مخصوص مردان یا زنان، کوسن های .... آقا وقتی زمان نزدیکی نعوظ با مشکل روبرو میشه فقط شرمساری واسه شوهر میمونه مثلمن.
عوامل موثر بر رضایت زناشویی - دانلود رایگان جدید
downloadnewfree2015.com/tag/عوامل-موثر-بر-رضایت-زناشویی/
مشکلات و آموزش رابطه جنسی در مردان و زنان ایرانی. جلوگیری و درمان تنوع طلبی مردان تعداد رابطه زناشویی در هفته ترسها و نگرانیهای های جنسی زنان تنوع در رابطه ...
انزال زودرس، درمان به دور از هیاهوی تبلیغات
shiateb.com/Pages/docsSimpleView.aspx?langid=1&sel=862
احساس گناه در حین انجام رابطه جنسی نیز عامل موثّر دیگری است که در بعضی مردانی که ... گاهی مشکلات عاطفی بین زن و شوهر هم به ‌صورت انزال زودرس خودنمایی می‌کنند و ...
علل ناتوانی جنسی و ... » درمان ناتوانی جنسی مردان، دکتر عارف ...
www.dohaclinic.org/articles/882-علل-ناتوانی-جنسی-و----.html
رابطه جنسی سالماختلالات جنسی در زنان ناتوانی جنسی در زنانراههای ترک خود ارضایی ... تمایلات جنسینشانگان ناخوشی پس از ارگاسم یا POIS عوامل موثر در سلامت اسپرم هاانزال ... مشکلات جنسی ، علت 50 درصد طلاق هاخود ارضایی از نظر علمیآنچه در مورد آمیزش .... ولی بجز آمیز جنسی زن و شوهر، هرگونه راههای دیگر رفع شهوت، غیر بهداشتی، غیر ...
همسران برای مشکلات جنسی چه کنند؟ - روان یار غرب
www.ravanyar.blogfa.com/post/.../همسران-برای-مشکلات-جنسی-چه-کنند-
پزشکان می گویند اگر به سرعت نسبت به رفع مشکلات جنسی زن و مرد در کانون ... چه عواملی باعث کاهش میل به برقراری رابطه زناشویی می شوند؟ ... زن از شوهر توقع دارد که حین دعوا به حرف های او گوش دهد و با منطق موضوع را حل کند و در نهایت همدیگر را در آغوش بگیرند و همه چیز حل شود. ... آیا این روش واقعا در افزایش میل جنسی همسران موثر است؟
شایع‌ ترین علت مشکلات جنسی را بشناسید ! - پرشین وی
www.persianv.com/zanashooee/280033.php
۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۱- شایع‌ترین علت مشکلات جنسی در میان زنان و مردان چیست؟ ... اشکال مختلفی داشته باشد که به این صورت تعریف می‌شود: هر مسئله جنسی یا عاطفی که مانع شود زن و شوهر به .... برنامه ضد لک و روشن کنندگی برای پوست / فوق العاده موثر ...
عوامل موثر بر میل جنسی | تیتر دانلود
rubixdownload.ir/عوامل-موثر-بر-میل-جنسی/
7 عـامـل مـوثـر بـر ميـل جـنـسـي, عوامل موثر در کاهش میل جنسی, عوامل موثر بر ... میل جنسی شما اثر مانند مردان روشی موثر و بی‌خطر برای افزایش میل جنسی در زنان هم می‌تواند باشد یا نه. ... با توجه به ميانگين مشکلات جنسی, روابط زناشویی, رابطه زناشویی, راههای ... زن جوان برای جدا نشدن از شوهرش · دانلود فیلم آموزش ماساژ کامل بدن سوئدی درمانی ...
عوامل موثر بر رضایت زناشویی - دانلود رایگان
downloadnewfree.com/tag/عوامل-موثر-بر-رضایت-زناشویی/
مشکلات و آموزش رابطه جنسی در مردان و زنان ایرانی. جلوگیری و درمان تنوع طلبی مردان تعداد رابطه زناشویی در هفته ترسها و نگرانیهای های جنسی زنان تنوع در رابطه ...
بوی خیار و عوامل موثر بر میل جنسی - پایگاه اطلاع رسانی کوئن
www.cowen.ir/post/998/بوی-خیار-و-عوامل-موثر-بر-میل-جنسی.html
۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بوی خیار و عوامل موثر بر میل جنسی ... آنها معتقدند که خانم یا آقا می‌توانند با ماساژ دادن شانه و گردن همسر خود، هم ... سلامت / مشکلات و مسائل جنسی /. 1 1.
مشکلات جنسی - مشاوره و روان درمانی- مشاوره تلفنی ****تماس ...
pooyamoshavereh.persianblog.ir/tag/مشکلات_جنسی
راههایی برای رسیدن خانمها به ارگاسم حین رابطه جنسی با همسر .... اختلالات جنسی در زنان، یکی از علل مهم نارضایتی جنسی در جامعه ایران و ظاهراً یکی از عوامل موثر در ... او بر نقش مهم شوهر در درمان مشکلات جنسی همسرانشان تأکید می کند و می گوید که این ...
مشاوره جنسی|مشکلات جنسی|اطلاعات جنسی - تنگی واژن در زنان
blogbox.ir/tag/تنگی-واژن-در-زنان
مشاوره جنسی|مشکلات جنسی|اطلاعات جنسی - تنگی واژن در زنان - مشاوره ... عوامل موثر در کاهش میل جنسی ... دلایل عمده درمان مشکلات جنسی در خانمها ... زنان و نیازهای جنسی
پاتوق جنسی
patogh-jensi.blogfa.com/
برچسب‌ها: راهنمایی همسر حین رابطه جنسی, ویژه متاهلین .... اگر در خصوص رابطه جنسی و رابطه زناشویی با همسرتان دچار مشکل هستید یا نیاز به آموزش ..... از عوامل مشترک دیگر موثر در روابط جنسی زوجین برقراری رابطه جنسی در زمانهای تکراری یا مکان ...
بررسي اختلال عمکرد جنسي،صميميت زناشويي و عوامل مرتبط ...
pajouhan.mubabol.ac.ir/webreport/view.action?webreport_code...
بررسي اختلال عمکرد جنسي،صميميت زناشويي و عوامل مرتبط با آن در مردان مراجعه ... که افسردگي ، اختلال عملکرد نعوظ و مشکلات ارتباطي جنسي در ميان مردان نازا شايع است. .... اصولاروابط جنسي مستحکم زوجين در حفظ سلامت جسمي و رواني زن و شوهر موثر ...
اختلالات جنسی - راهنمائی و مشاوره
ghazi39.persianblog.ir/tag/اختلالات_جنسی
او بر نقش مهم شوهر در درمان مشکلات جنسی همسرانشان تأکید می کند و می گوید که این .... یعنی مشکلاتی که بین زن و شوهر ایجاد شده، در ایجاد این اختلال موثر بوده است.
جام‌جم سرا | تنوع طلبی جنسی در زنان و مردان
sara.jamejamonline.ir/NewsPreview/1335081541855563370
۱۶ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در مبحث تنوع طلبی جنسی، زنانی هم هستند که پا از دایره خانواده فرا ... اما این تنوع طلبی جنسی چیست و چه عللی دارد که بر آمار طلاق، خیانت، فحشا و مشکلات جنسی افزوده است؟ ... می‌شود، از مهم‌ترین عواملی است که بر تنوع طلبی جنسی زنان و مردان جامعه ما .... عوامل موثر بر سلامت اسپرم‌ در مردان; «تبخال تناسلی»، علل ابتلا و ...
زندگی و عشق و عاشقی - اهمیت روابط جنسی در زندگی زناشویی
zendegi-asheghi.blogfa.com/post-16.aspx
عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می توانند به راحتی زندگی جنسی انسان ها را تحت الشعاع ... به نظر می رسد زن و شوهر ها پس از ازدواج به اندازه دوران نامزدی یکیدیگر را نمی بوسند. ... طرف از طرق دیگر بتوانند نزدیکی موجود را حفظ کنند، مشکل حادی به وجود نخواهد آمد. .... عوامل مهم و موثر در تحلیل روابط جنسی, مهریه, تصورات غلط در ابتدای آشنایی.
مسائل جنسی علت بسیاری از طلاق هاست /مسولان زنگ هشدار طلاق ...
khabaronline.ir/detail/202120/society/social-damage
۲۳ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - حق زنان در این نابرابری‌های جنسی بیشتر از مردان تضییع می‌شود. ... بخش دیگری از عوامل موثر در طلاق مشکلات اقتصادی، ناباروری، عدم شناخت و یا ...
مشکلات جنسی آقایان (مشاهده) - جدید 94 -گهر
gahar.ir/tag/مشکلات-جنسی-آقایان/
مشکلات جنسی زن و شوهر از جمله عواملی هستند که باعث اختلافات عدیده ای در زندگی ... می توانید عوامل موثر بر عدم ارضا زنان در رابطه جنسی و راهکارهای آن را بشناسید.
دلایل ارتباط نامشروع زنان متاهل با پسران مجرد - مشاوره جنسی
niceboy.ir/post/66/دلایل-ارتباط-نامشروع-زنان-متاهل-با-پسران-مجرد.html
یکی از عوامل اصلی خیانت زنانه روابط زن و شوهر است؛ زمانی‌که بین زوجین، روابط زناشویی خوبی ... اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و مشکلات ... به نظر من سابقه دوستی قبل از ازدواج زن نقش موثری در خیانت بعد از ازدواجش دارد.
دستگاه تناسلی زنان | جدیدترین مطالب
inewcontent.ir/tag/دستگاه-تناسلی-زنان/
عوامل موثر بر تقویت جنسی. ادامه مطلب را بخوانيد ». برچسب ها : 13 عامل موثر در کاهش میل جنسی, 2 ماده موثر در افزایش میل جنسی زنان, 7 عـامـل مـوثـر بـر ميـل جـنـسـي, ... عوامل موثر در اختلال نعوظ: چطور مشکلات نعوظ را برطرف کنید, عوامل موثر در تحریک جنسی مردان, عوامل موثر در ... آموزش اصول ماساژ جنسی بدن زن و شوهر با نقاط حساس ویژه
مسائل جنسی | مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني - خانه
pasokhgoo.ir/node/24702
تطابق و تناسب زن و شوهر در زمینه رابطه جنسی خیلی مهم است و معمولاً دانشمندان برقراری رابطه ... باید از این عامل پیوند دهنده همچون سایر عوامل به نحو موثر استفاده کرد.
عوامل موثر در بروز مشکلات جنسی - فوق تخصص غدد
drmanshadi.ir/tag/عوامل-موثر-در-بروز-مشکلات-جنسی/
اختلالات جنسی زنان (FSD) عموماً شامل اختلالاتی در تمایل، تحریک، درد و ارگاسم خاموش است. عوامل خطرساز مرتبط با FSD مشابه عوامل خطرساز در اختلالات جنسی مردان ...
طلاق - «مشکل جنسی، دلیل اصلی طلاق زنان نیست»
talagh.blogfa.com/post/9/«مشکل-جنسی،-دلیل-اصلی-طلاق-زنان-نیست»
طلاق - «مشکل جنسی، دلیل اصلی طلاق زنان نیست» - ... یعنی زیستی، روانی و اجتماعی، مشکلات جنسی هم در همین سه بعد قابل بررسی است، یعنی عوامل ... اگر رابطه‌‌ی بین زن و شوهر مختل شده باشد، بخش مهمی از جنبه‌‌ی خودآگاه و یا ناخودآگاه شخص ... نقش آموزش و پرورش و رسانه‌‌ها را در بازگویی و آموزش روشن این‌گونه موضوعات چقدر موثر می‌‌دانید؟
عوامل مؤثر در خوشبخت شدن زن و شوهر
www.tahapakhsh.ir/factors-affecting-happiness-couple/
۲ روز پیش - مشکلات جنسی در مردان و زنان عوامل پیدایش مشکلات جنسی در زنان و مردانزنان و مردانی که مشکلات جنسی دارند، هنگام رابطه جنسی، لذت نمی برند و ارضاء ...
شل شدن آلت تناسلی حین رابطه جنسی | گروه اتاق خواب
goldwife.ir/archives/5900
۲ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از دست دادن نعوظ حین رابطه جنسی یکی از مشکلات متداول در مردان است که باعث ... مسائلی همچون استرس، اضطراب و درگیریهای فکری از عوامل مهم محسوب می شوند. ... آلت‌جنسی مردانه به واژن همسر یا در زمان کشیدن کاندوم روی آلت جنسی اتفاق می‌افتد. ... که افراد بسیار زیادی مشکل شما را دارند و درمان‌های موثری برای آن وجود دارد.
اعتیاد یا مشکلات جنسی؟ - فرارو
fararu.com/fa/news/246603/اعتیاد-یا-مشکلات-جنسی
۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اسماعلی غلامی‌پور -پژوهشگر اجتماعی- در این‌باره می‌گوید "یکی از عوامل ... را می‌توان در طلاق موثر دانست که مشکلات جنسی و اعتیاد نیز یکی از آن‌هاست. تغییر در روابط زن و مرد و ایجاد رابطه نامربوط زنان و مردان متاهل با مردان و زنانی غیر از ...
نکات کلیدی در روابط جنسی بین زن و مرد اگر خانمی دوست - ...
www.cloob.com/u/.../نکات_کلیدی_در_روابط_جنسی_بین_زن_و_مرد_ا...
۱۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نکات کلیدی در روابط جنسی بین زن و مرد اگر خانمی دوست. ... لحن صدا و آهنگ نیز ، یکی از عوامل موثر است پس سعی کنید با جذابیت صدا و گفتار و ... علاقه می شود که از رابطه ی جنسی خود به رضایت نرسد- سعی کنید مشکلات جنسی خود ...
بیشترین مشکلات جنسی مردان و زنان ایرانی :: بیتوته ...
beytote.blog.ir/post/بیشترین-مشکلات-جنسی-مردان-و-زنان-ایرانی
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چه تعداد رابطه جنسی بین زن و شوهر طبیعی است ؟ www.campfa.ir/post/. .... عوامل موثر در بروز مشکلات جنسی - شبکه ایران زنان.
واکنش مردان به اختلالات جنسی در زنان چگونه است؟ - نماگویا ...
namagooya.com/1394/02/.../واکنش-مردان-به-اختلالات-جنسی-در-زنان-چگ...
واکنش مردان به اختلالات جنسی در زنان چگونه است؟ اختلالات جنسی در زنان، یکی از علل مهم نارضایتی جنسی در جامعه ایران و ظاهراً یکی از عوامل موثر در افزایش طلاق در.
داروهای درمان اختلال جنسی در زنان و مردان - جوان ایرانی
www.javaneirani.com/زناشویی/...جنسی/450676-داروهای-درمان-اختلال-جن...
۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - داروهای درمان اختلال جنسی در زنان و مردان - مجموعه: دانستنیهای جنسی دارویی که ... وظایف شوهر در دوران بارداری و زایمان ... این در حالی است که مشکلات جنسی خانم ها چیزی ورای ابتلا به اختلال های اینچنینی مردانه است. ... به عبارت ساده تر، این داروی زنانه تنها زمانی موثر است که خانم ها از هیچ گونه مشکل جسمی خاص، روانی و عاطفی ...
آموزش مسائل جنسی 2020 آموزش مسائل جنسی 2020
www.j2020.ir/
آموزش روابط جنسی|مشکلات جنسی|سوالات جنسی|رابطه جنسی. ... پایین آمدن تمایلات جنسی در زن و شوهرها. 2 هفته پیش ... علت دیر انزالی در آقایان. نقش رابطه جنسی در سلامتی. روش های مناسب تحریک شوهر ... روش موثر برای بزرگ کردن سینه ها و پستان ها
عواملی که رابطه جنسی را تحت تاثیر قرار می دهند - جوان ایرانی
www.irjavan.com/عواملی-که-رابطه-جنسی-را-تحت-تاثیر-قرار-م/
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... کم برای در فیلم محمد(ص) · با شوهر خود درباره این چیزها صحبت نکنید ... داروهایی که شما یا همسرتان مصرف می کنید، بر تمایلات جنسی تان موثر ... عادت ماهانه از عوامل موثر بر رابطه جنسی زنان است. ... ۹٫ شرایط و مشکلات اقتصادیتان
عناوین و موضوعات پیشنهادی برای پژوهش در حوزه زن و خانواده
oe.farhangoelm.ir/...زنان.../عناوین-و-موضوعات-پیشنهادی-برای-پژوهش-د...
در این میان زن، هم به عنوان عنصر کلیدی خانواده و هم به عنوان فردی موثر در ... تأثير نارضايتي جنسي بر اختلافات زناشويي; بررسي تحول نقش والدگري در دو نسل ... بررسي عوامل مؤثر بر وقوع طلاق‌ در سال های اولیه زندگی; بررسي مشکلات خانواده هاي تک ... شیوه های همسرداری در سیره فاطمی و علوی; شیوه های مدارا و سازگاری زن و شوهر در خانواده ...
روش مناسب تحریک جنسی شوهر - دکتر محمد والی پور
www.drvalipour.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=4753
چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟ ... چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟ هدف از ثبت و درج اين مطلب ايجاد روابط صميمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده ...
مشکلات جنسی در مبتلایان به دیابت - فشارخون.. چربی خون ...
robabnaz17.persianblog.ir/tag/مشکلات_جنسی_در_مبتلایان_به_دیابت
مشکلات جنسی در مردان مبتلا به دیابت شامل : اختلال در میل جنسی به صورت ... شیوع عفونت واژن در زنان دیابتی افزایش یافته که ممکن است به علت کاهش لغزندگی و حساسیت و خارش واژن باشد . .... رژیم غذایی مناسب یکی از روشهای موثر در کاهش فشار خ(۱)
بر طرف كردن كوچكي آلت مردان - ایران مشاور-مشاوره جنسی و ...
www.iran-moshaver.com/showthread.php?tid=694
۴ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 1 پست - ‏1 نویسنده
به سوال زير دقت كنيد، اين دغدغه ي خيلي از آقايوني است كه مشكل جنسي دارند: ... سايز اندام تناسلي از عوامل موثر در ايجاد وحفظ رضايت جنسي همسر در ...
داشتن رابطه جنسی با غیر همسر - مشاوره ازدواج و زندگی زناشویی
moshavereshoma.persianblog.ir/tag/داشتن_رابطه_جنسی_با_غیر_همسر
۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عوامل موثر در مردگرایی و تمایل زنان به مردان ... زن و مرد در برابر مشکلات زندگی باید با مهربانی و خوش رویی عبور کنند تا از این امواج حوادث و طوفهانهای ...
رابطه دهانی دستگاه تناسلی مرد و زن
www.gharreh.com/news/9727/رابطه-دهانی-دستگاه-تناسلی-مرد-و-زن/
آیا مکیدن دستگاه تناسلی زن برای مرد ضرری به لحاظ بهداشتی دارد؟ یعنی ترشحاتی ... دلایل و عوامل موثر در تمایلات جنسی ... مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد می کند. 7.
طلاق و اختلالات روانی و جنسی - دکتر نجفی توانا
www.drdtavana.ir/طلاق/64
طلاق را جدایی بعد از یک قرارداد یا یک پیمان بین یک زن و مرد تعریف نمود. ... آیا پس از درمان اختلالات روانی و جنسی مشکلات زوجین برطرف خواهد شد؟ چقدر عوامل اقتصادی در طلاق موثر می باشد؟ ..... در واقع گرم بودن روابط زن و شوهر در ابتدای زندگی مشترکشان دلیل ادامه زندگی آنها نیست، بسیارند زوج‌هایی که در ابتدای زندگی مشترکشان ...
دلیل دیر ارضا شدن زنان - خانه
sibooyeh.com/wedlock/دلیل-دیر-ارضا-شدن-زنان/
۱۳ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توجه کنید ارتباط جنسی یکی از مشکلات با اهمیت زندگی زناشویی به حساب می آید ... از جمله عوامل ارتباط موثر بر اوج لذت جنسی می توان به این موارد اشاره کرد: ... نیازها و ترجیحات جنسی - عدم وفاداری و از بین رفتن اعتماد میان زن و شوهر.
مسائل قبل و بعد از ازدواج - مشکل جنسی ۲۰ درصد زنان (نرسیدن ...
www.zendegisabzma.blogfa.com/post/10
مسائل قبل و بعد از ازدواج - مشکل جنسی ۲۰ درصد زنان (نرسیدن به اوج لذت جنسی) - ... مشکل می‌شوند. از جمله عوامل ارتباط موثر بر اوج لذت جنسی می‌توان به این موارد اشاره کرد: • نداشتن پیوند عاطفی با همسر ... عدم وفاداری و از بین رفتن اعتماد میان زن و شوهر.
تحریک جنسی و ارگاسم زنان - بیوطب | بیوطب
bioteb.ir/5126/تحریک-جنسی-و-ارگاسم-زنان.html
ثابت شده که ریشه بسیاری از مشکلات زناشویی در این مسئله است. ارگاسم در زنان از فرآیند ... زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چگونه می‌توانند به ارگاسم مطلوب برسند. که در این میان مردان ... عواملی که بر تحریک جنسی زنان موثر است : ملاعبه کردن
عوامل موثر بر میل جنسی - سرزده
www.sarzade.com › زناشویی › دانستنیهای جنسی
۱۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عوامل موثر بر میل جنسی,عوامل موثر در میل جنسی,عوامل موثر بر روابط جنسی ... بررسی رابطه ی بین طلاق و ارتباط آن با مشکلات جنسی از مباحث مهم جامعه است. ... زمانی که زن و شوهر در مورد مسائل جنسی با هم اختلاف دارند، بهترین راه آن است ...
نکاتی درباره قدرت جنسی در آقایان - آنچه باید بدانیم ولی نمی ...
masoud0098.rasekhoonblog.com/show/182121/
۱۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مگر نیست اگر زن و شوهر دارای ایده و عقیده مخالف باشند اما توافق جنسی داشته ... كنند در غیر این صورت برای رسیدن به ارگاسم با مشكل مواجه میشوند و همچنین ... اختلالات دستگاه تناسلی ، درمان به وسیله جریان الكتریكی گاهی موثر واقع ...
هفته دوم مهر 1390 - هنر رابطه زن و مرد
anyasha.blogfa.com/90072.aspx
۱۴ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ۳ – درمان هاي رفتاري : اين نوع درمان ها از موثر ترين و سالم و بدون عارضه ترين ... نميكند ، براي درمان ميبايست از روشهاي جنسي كه در آن مرد به پشت خوابيده و زن در رو ... زود انزالي در اصل مشكل يا بيماري محسوب نميشود و ميتوان گفت كه اين ...
علل ناباروری - پژوهشگاه رويان - Royan Institute
www.royaninstitute.org/cmsfa/index.php?option=com...task...
حدود 40% از مشكلات ناباروري مربوط به مردان، 40% مربوط به زنان و حدود10% مربوط به ... به طور كلي 30% علل ناباروري زن ها مربوط به اختلال در لوله هاي رحمي است . ... عوامل ديگري نظير ناتواني جنسي و يا انزال زودرس نيز مي تواند عامل ناباروري در مردان باشد. ... پزشكي، زن و شوهر كاملا‌ سالم تشخيص داده شوند ولي به علل ناشناخته بارور نشوند.
مشاهده مطالب|داروخانه دکتر قوامیان
ghavamian-pharmacy.com/page.php?p=21%20&&%20a=14
هر ۳۰ دقیقه روابط زناشویی با همسر ، باعث سوزاندن و مصرف ۸۵ کیلوگرم انرژی در بدن می ... یکی از عوامل موثر در موفقیت زندگی زناشویی ، داشتن آگاهی در حوزه مسائل جنسی است . .... مشکل کمبود تمایل جنسی (سرد مزاجی). درمان با : قطره خوراکی گل سرخ.
[PDF]تعيين برخی عوامل مرتبط با رضايت جنسی در زنان شهر گچساران
www.goums.ac.ir/journal/files/site1/.../admin-A-10-1-416-7beb0e8.pdf
توسط زهرا شاهواری - ‏2010 - ‏مقالات مرتبط
ﺭﺿﺎﻳﺖ ﺟﻨﺴﻲ ﻋﺎﻣﻞ ﻣﻬﻤﻲ ﺩﺭ ﭘﻴﺸﮕﻴﺮﻱ ﺍﺯ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﺍﺧﺘﻼﻻﺕ ﺟﻨﺴﻲ ﺩﺭ ﺯﻧﺎﻥ ﺍﺳﺖ . ﻋﻮﺍﻣﻞ ﺑﺴﻴﺎﺭ. ﻱ. ﺑﺮ ﺭﺿﺎﻳﺖ ﺟﻨـﺴ ... دﯾﺪﮔﯽ ﺟﻨﺴﯽ و ﺗﺠﺎرب ﺑﺪﺟﻨـﺴﯽ ﺑـﺮ ﻋﻤﻠﮑـﺮد ﻃﺒﯿﻌـﯽ. ﺟﻨﺴﯽ ﻣﻮﺛﺮ. اﺳﺖ . اﻓﺴﺮدﮔﯽ، ﻓـﺸﺎرﻫﺎي روﺣـﯽ.
مجموعه مقالات دومین کنگره سراسری خانواده و مشکلات جنسی
www.civilica.com/Papers-NCFSP02=دومین-کنگره-سراسری-خانواده-و-مش...
اختلالات جنسی و تأثیر آن بر روابط خانوادگی زنان میانسال و سالمندان ..... بررسی عوامل موثر بر عدم رضایتمندی جنسی زنان در مراجعین به بیمارستانهای آموزشی تبریز ...
زیاد بودن میل جنسی در یکی از زوجین غیر طبیعی نیست
www.doctor.ir/article.aspx?a=2&i=136
وي ادامه داد:«ميل جنسي در زنان در دوره بارداري، دوره شيردهي، دوران پس از زايمان، ... وي در خصوص مشکل کمبود ميل جنسي تاکيد کرد:«اگر يکي از زوجين با کمبود ميل ... کمبود ميل جنسي عمدتا ناشي از عوامل رواني – اجتماعي است براي مثال اگر زن و شوهر روابطي ... دکتر اخوان تقوي ادامه داد:«از ديگر عوامل موثر بر کمبود ميل جنسي عوامل شغلي است ...
اختلال جنسی در زنان - آریا سلامت
www.ariasalamat.com/sexual-health/sexual...in.../اختلال-جنسی-در-زنان
۲۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دیگر عوامل موثر بر عدم ارگاسم شامل تحریک ناکافی، داروهای خاص، و بیماری‌های مزمن می‌شود ... رویکرد ایده‌آل برای درمان مشکلات جنسی زنان شامل تلاش گروهی بین ... جنسی، می‌تواند برای افزایش آرامش و تقویت رابطه بین زن و شوهر بکار رود ...
راهکارهایی موثر برای درمان ناتوانی جنسی زنان برای مشکلات ...
www.alodoctor.ir/.../راهکارهایی-موثر-برای-درمان-ناتوانی-جنسی-زنان
برای مشکلات جنسی، پزشک متخصص درمان های ریشه ای را انجام می دهد. اگر استفاده از این داروها با عوارض جانبی همراه بود، پزشک نحوه ی درمان و داروهای شما را تغییر خواهد ...
مهمترین عوامل نارضایتی جنسی زنان - دانلود آهنگ جدید
nimkilodl.rozblog.com/1394/.../مهمترین-عوامل-نارضایتی-جنسی-زنان.ht...
۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عوامل موثر در کاهش میل جنسی زنان و مردان | خاتون آنلاین ... May 12, 2015 - وجود مشکل با همسر جزء مهمترین دلایل برای کاهش میل جنسی است. ... برای سردنشدن رابطه جنسی بین زن و شوهر و درمان نارضایتی جنسی انان ،ابتدا باید به دنبال ...
رضایت جنسی و ناتوانی جنسی در زنان : سایت پزشکان بدون مرز
www.pezeshk.us/?p=13159
۱۲ مرداد ۱۳۸۷ ه‍.ش. - اگرچه مشکلات جنسی در ارتباط با ناتوانی جنسی در زنان چندین رویه دارد، آنها ... بدون در نظر گرفتن علت ناتوانی جنسی ، شما معمولا نیاز به درمان موثر ...
بررسی مسائل جنسی در مسيحيت و - درباره ی ما
hiposts.ir/news/1243d2ef80d48427dcb32f0a3272ebce_7/
آموزش مسائل جنسی و زناشویی,ازدواج,مشاوره, پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده liquid viagra injectionreal cialis no prescriptionhow ... عوامل مهم در اختلال جنسی زنان ... عوامل موثر بر رضایت زناشویی ... چه زمانی زن میتواند خواسته های جنسی شوهر را نپذیرد.
اختلال انزجار جنسی | رسانه آموزشی دکتر شمشیری
drshamshiri.com/?page_id=228
در این قسمت، درخصوص اختلال بیزاری جنسی فقط در زنان صحبت میشود و مسایل ... تهاجم روانی ( بوسیله شریک جنسی و مشکل ارتباطی) مثل ازدواج تحمیلی یا مرد ... شوهر است یا کلاً در رابطه با هر جنس مخالفی وجود دارد، در درمان اختلال جنسی زنان ... انجام مشاوره با روانپزشک جهت شناسایی علل احتمالی اختلال و تعدیل یا از بین بردن عوامل موثر ...
عوامل موثر در بر هم خوردن زندگی زناشویی - سایت خبرنو .خبر نــو
khabareno.com › سلامت › سلامت جنسی
زیاده‌خواهی در امور جنسی از عوامل بر هم زننده زندگی زناشویی است. ... به گفته صاحب نظران از همه مشکلاتی که دامنگیر زن و شوهر می‌شود می‌توان چشم پوشی کرد به جز ...
نقش رابطه جنسی در میزان علاقه میان زن و شوهر - آفتاب
aftabnews.ir/fa/news/.../نقش-رابطه-جنسی-در-میزان-علاقه-میان-زن-و-شوهر
۱۰ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نقش رابطه جنسی در میزان علاقه میان زن و شوهر ... نقش عوامل عاطفی و جنسی به عنوان عامل ثانوی بوده و اموری مانند استقلال زن و ... دید که آیا مشکل فرد ناشی از نگرش‌های منفی دوران کودکی و شناختی و به .... آمار تکاندهنده از تحصیلات، اعتیاد و سن زنان تن‌فروش/مهمترین عوامل موثر/آمار فاجعه‌بار ابتلا به HIV مثبت در کشور ...
بهداشت و سلامت جنسی | هفت سیب
www.7sib.ir › ... › دانشنامه سلامت › سلامت و شیوه زندگی
روابط بين زن و شوهر بسيار حساس و داراي جزئياتي است كه بسياري از معيارها ... در پيشگيري از بسياري از معضلات بهداشتي, رواني, تربيتي و خانوادگي موثر است. ... عدم شناخت صحيح انگيزه جنسي و عدم درمان صحيح مشكلات و اختلالات جنسي در زن و مرد ...
روزنامه ولایت قزوین - عوامل موثر بر تعارض‌ها و اختلافات ...
www.velaiatnews.com/?type=dynamic&lang=1&id=26151
در بررسی عوامل مشکلات خانوادگی که گاه خانواده‌ها را به فروپاشی کامل می‌کشاند به ... الف عوامل روان‌شناختی: از عوامل موثر در اختلافات خانواده، مسایل شناختی و هوش زوجین است. ... عدم ارضای نیاز جنسی طرفین عامل دیگری برای اختلاف زن و شوهر است که در ...
مشکل جنسی، دلیل اصلی طلاق زنان نیست
www.ofc.ir/forum/index.php?topic=3987.0;wap2
... روانی و اجتماعی، مشکلات جنسی هم در همین سه بعد قابل بررسی است، یعنی عوامل ... اگر رابطه‌‌ی بین زن و شوهر مختل شده باشد، بخش مهمی از جنبه‌‌ی خودآگاه و یا ... فکر می‌‌کنم در حوزه‌‌ی زنان مشکل جنسی نمی‌تواند دلیل عمده طلاق باشد و هرگز نبوده و ... نقش آموزش و پرورش و رسانه‌‌ها را در بازگویی و آموزش روشن این‌گونه موضوعات چقدر موثر می‌‌دانید؟
سلام خانمم از روابط جنسی بدش میاد واین کارهارو اتلاف وقت ...
https://rasekhoon.net/.../سلام-خانمم-از-روابط-جنسی-بدش-میاد-واین-کارهار...
تأثیر پذیری سبب می گردد که مشکلات و ناهنجاری ها اثر پایدارتری در زن داشته باشد. ... 5) گرفتاری های خاص زنان در منزل یا اداره و نوع ارتباط با فرزندان و نقش شوهر در ... فردی کـه احساسات جنسی ندارد ممکن است فقط به این علت باشد که تاکنون با نوع ... از جوراب نازک و بلند همراه با دامن کوتاه و کفش پاشنه بلند در تحریک مرد موثر است.)
آموزش ارضای جنسی همسر ( زن یا مرد) | سایت سرگرمی,مدل لباس ...
www.googlefun.ir/1392/05/21/آموزش-ارضای-جنسی-همسر-زن-یا-مرد/
در این مطلب به صورت مجزا آموزش ارضای جنسی زنان به مردان و ارضای جنسی مردان به ... از عوامل مشترک دیگر موثر در روابط جنسی زوجین برقراری رابطه جنسی در زمانهای ...
مطالب جدیدتر - آموزش مسائل جنسی و زناشویی
jensi1389.blogfa.com/8910.aspx?p=1
بهجت : خروج ترشحات زن اگر همراه با شهوت ( اوج لذت جنسی ) باشد و با جستن بیرون آید , حکم به .... پرخاشگری نیز یکی از عوامل اعتیاد به خودارضایی میباشد .... شوهر میتواند در حالیکه بروی مبل نشسته است سر همسر را بروی پاهای خود گذاشته و مشغول بازی با موهای وی شود. ... عشق از دست رفته می تواند در ایجاد ارتباط موثر مشکل ساز باشد.
عوامل موثر بر رابطه جنسی - اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز
www.momtaznews.com/عوامل-موثر-بر-رابطه-جنسی/
داروهایی که شما یا همسرتان مصرف می کنید، بر تمایلات جنسی تان موثر است. ... عادت ماهانه از عوامل موثر بر رابطه جنسی زنان است. ... ۹- شرایط و مشکلات اقتصادیتان .... یکی از مسائلی که می ‌تواند زندگی زناشویی را کسالت‌‌ آور کند و زن و شوهر دیگر ...
عوامل ایجاد نارضایتی جنسی زن و شوهر از یکدیگر - ایران وی
www.iranve.com › روانشناسی › روابط زناشویی
۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عوامل ایجاد نارضایتی جنسی زن و شوهر از یکدیگر ... ده عامل موثر در کاهش میل و رضایت جنسی را در این بخش مورد بررسی قرار داده ایم با ما همراه باشید تا آنان ... همین موارد باعث خواهد شد از رابطه‌ی جنسی زده بشوند و مشکلات دیگری در رابطه‌ی ...
آموزش های پرستاری در اختلالات جنسی مردان دچار ضایعه نخاعی
www.isaarsci.ir/conference%20sci/conference/.../ncarticles34.htm
اختلالات جنسی در مردان مبتلا به آسیب طناب نخاعی، نعوظ، انزال و ارگاسم سه پدیدة کاملاً جدا از ... درمان اختلال نعوظ در این مردان، جدا از درمان سایر مشکلات این بیماران نیست. ... انجام مشاوره با زن و شوهر براي بهبود مسايل ارتباطی نيز از راهکارهای مفيد در اين زمينه است. ... توجه به بهداشت و آراستگی فردی در تمایل و تحریک جنسی موثر است.
78 درصد طلاق ها برای مسائل جنسی - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعي
۱۵ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - تهراني با بيان اينكه يكي از عوامل مهم طلاق مسائل جنسي است تصريح كرد: عدم ... است زیرا که زنی که از صبح تا شب در خانه منتظر شوهر بوده در شب فقط با یک ... به عبارت دیگر سهم سایر عوامل موثر در طلاق در مقایسه با عامل جنسی مورد ...
روانشناسی - بررسی مشکلات جنسی مردان و زنان
sarajahani.blogfa.com/post-389.aspx
روانشناسی - بررسی مشکلات جنسی مردان و زنان - ... اگر مقاربت دردناک ماهها و یا سالها باقی بماند عوامل روانشناسی مانند استرس ،هیجان ، اضطراب در مورد ... و اسانسها و استروئید ها موجود در این گیاهان در بر طرف نمودن ناتوانی جنسی موثر می باشد و با اتساع ...
راه های افزایش میل جنسی زنان - نی نی عسل
niniasal.com › تغذيه و بهداشت مادر
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هرگونه مشکل در روابط زن و شوهر می تواند منجر به اثرات تخریبی در میل جنسی ... از علل روانشناختی موثر بر کاهش میل جنسی زنان می توان به موارد زیر ...
آسیب شناسی روابط زوجین:لایه‌های زیرین ناسازگاری
www.ensani.ir/fa/content/111447/default.aspx
نگاه نقادانه به این تحولات و بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر آن، از دو جنبه حائز اهمیت ... روابط جنسی سالم و رضایت‌مندانه تأثیر بسزایی در نشاط زن و شوهر، افزایش روابط ... گرچه در گذشته، با مشکلاتی در هر دو ناحیه مواجه بودیم اما دو ویژگی، عصر جدید را ...
عوامل موثر بر افزایش میل جنسی در زنان
www.toopfun.com/عوامل-موثر-بر-افزایش-میل-جنسی-در-زنان
۲۱ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - sleep1 عوامل موثر بر افزایش میل جنسی در زنان. در بسیاری از زنان کاهش هورمون، استرس های شغلی، مشکلات بین فردی با همسر، یائسگی و سایر مسائل ...
شايعترين عوامل از دست رفتن ميــل جنــسي در زنان
grohamrah.com/.../شايعترين-عوامل-از-دست-رفتن-ميــل-جنــسي-در-زنان
1- مشكلات روابط بين فردي: مسائل عملكردي همسر، عدم رضايت روحي در روابط، تولد ... 1- مشاوره فردي/ درمان جنسي: درمان مشاوره جنسي براي افراد و زوجين بسيار موثر است.
مسایل جنسی -همسر داری - زناشویی
dr-eslampanah1360.blogfa.com/
مسایل جنسی -همسر داری - زناشویی - این ویلاگ در مورد مسایل جنسی و زناشویی -مباحث ... دیگر عوامل زیان آور: آنتی بادی ضد اسپرم ، عدم تعادل هورمونی ، سرطان بیضه ، عدم ..... تضمینی نیستند ولی دربرطرف کردن برخی از مشکلات شما میتوانند موثر باشند.
مسائل جنسی | سایت تفریحی مهر سل
www.fun2yab.ir/tag/مسائل-جنسی/
شایع ترین عوامل از دست رفتن میل جنسی در زنان عبارتند از: ... ۱- مشاوره فردی/ درمان جنسی: درمان جنسی برای افراد و زوجین بسیار موثر است. ... برقرار کنند؛ بنابراین رابطه جنسی تنها برقراری تماس فیزیکی – جنسی بین زن و شوهر نیست، بلکه خود این ...
جستجو :عوامل تحریک جنسی مردان
www.ir-dr.com/search/tag/عوامل%20تحریک%20جنسی%20مردان.aspx
جستجو :عوامل تحریک جنسی مرداندکتر،بانک جامع اطلاعاتی پزشکان و جراحان ایران ... کم بودن میل جنسی رایج ترین شکل اختلال عملکرد جنسی در زنان ومردان است ،مصرف برخی داروها موجب کاهش می. ... مشکلات کنترل تکانه جنسی است که با تخیلات، امیال و رفتارهای مکرر جنسی متمرکز بر اشیاء، فعالیت‌ه. ... عوامل موثر در کاهش میل جنسی.
مقالات ویژه سلامت جنسی در روزنامه جام جم - دکتر مهدی فهیمی
www.hakimirani.ir/?p=nwd&nwdid=25
آزمايش‌ها را كه گذرانده‌اند، فهميده‌اند جزو 40 درصد زوج‌هايي نيستند كه در آنها، زن نابارور .... مشكل انزال زودرس داروهايي كه توسط پزشكان تجويز مي‌شود، اغلب داروهاي موثر بر .... در نتيجه با درمان نشدن مشكلات جنسي، زن و شوهر تبديل به همخانه‌اي مي‌شوند كه هيچ نوع ...
داروهاي جنسي
asp.irteb.com/article/completearticle.aspx?id=50
مشكلات زنان شامل فقدان و يا كاهش ميل جنسي مقاربت دردناك اسپاسم عضلات صاف دهانه واژن ... در مرحله اول درمان شامل كشف علت اختلال و برطرف نمودن علل زمينه اي است .... استروئيدهاي موجود در اين گياهان در برطرف نمودن ناتواني جنسي موثر مي باشد و با اتساع ...
نکات جالبی در رابطه با باروری و ناباروری - به سوی تندرستی
nurse1977.persianblog.ir/.../نکات_جالبی_در_رابطه_با_باروری_و_نابار...
زن و شوهر های جوان زیادی هستند که گرچه خواهان بچه هستند ولی با اینکه چند سال از ازدواج آنان ... ثابت گردیده ۳۵% زنان ، ۳۵% مردان،۲۰% هر دو و ۱۰% عوامل ناشناخته، عامل ناباروری میباشند. ... یک زن ۲۵ ساله که رابطه جنسی غیر محافظت شده دارد در ظرف یک سال ۸۶% شانس ... خیر بسیاری از زوجین پس از متولد شدن نخستین فرزندشان دچار مشکلات ...
لیست مسائل آموزشی و جنسی زناشویی همسران و آقایان و خانمها ...
3pide.ir/لیست-مسائل-آموزشی-و-جنسی-زناشویی-همسرا/
آموزش, ارضاء, جنسی, خانم, رابطه, زناشویی, زنان, عشق, کودکان, مردان, مسائل جنسی, ... هفت راهکار موثر برای یافتن همسر مناسب برای خانم ها و آقایان ... اثرات فاصله سنی زن و شوهر برروی سلامت آنها ... تنوع پذیری مردان و زنان و بررسی عوامل پیرامون آن
عوامل مـوثـر بـر احساسات جـنـسـی - مجله اینترنتی وبگردها
www.webgardha.com/3966/عوامل-مـوثـر-بـر-احساسات-جـنـسـی
۱۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عوامل مـوثـر بـر احساسات جـنـسـی تـاثیر غذا بـر احساسات جنسی انسان کاملا اثبـات ... آنها معتقدند که خانم یا آقا می‌توانند با ماساژ دادن شانه و گردن همسر خود، هم ... مطلع کنید تا این مشکلات کوچک، روز به روز بزرگ‌تر نشوند و شما را نسبت ...
عوامل موثر ارگاسم در زنان - درباره ی ما
hipost.ir/news/3c9bc9603289ac73bf3fa50f180cc0fe_13/
روش مناسب تحریک جنسی شوهر ... در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم . ... ارگاسم در زنان: افکار اشتباه، مشکلات و راههای درمان.
عواملی که باعث رضایت یا عدم رضایت از رابطه جنسی با همسر ...
www.salamaneh.com › سرویس سلامت جنسی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - می‌توانند در شکل دادن به رضایت جنسی مؤثر باشند ولی به نظر می‌رسد مهم‌ترین ... یا نداشتن مشکلات مالی و اقتصادی و خستگی فیزیکی از عوامل موثری ...
روان - سرد مزاجی خانمم و عدم مبادرت به رابطه جنسی
www.ravvan.com/fa/.../سرد-مزاجی-خانمم-و-عدم-مبادرت-به-رابطه-جنسی
۱۷ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سرد بودن یعنی عدم تمایل جنسی زن به اندازه ای زیاد شده که قابل تصور نیست و ... هر چند همکاران محترم به برخی عوامل ایجادکننده این مشکل اشاره کردند من هم چند عامل را ... حال اگر استرس ناشی از اختلافات با خود شوهر باشد، وضع بدتر هم می‌شود. ... یکی از روش ‌های درمانی موثر در سرد مزاجی خانم‌ ها، شامل استفاده از روش‌ های صحیح ...
قدرت جنسي در مردان - صفحه اول
mohsenzade.com/index.php/.../article/.../269-1389-02-30-19-05-40
مگر نيست اگر زن و شوهر داراي ايده و عقيده مخالف باشند اما توافق جنسي داشته باشند ... كه با داشتن تمايل جنسي و با وجود عمل جنسي در رسيدن به اوج لذت جنسي مشكل وجود دارد. ... موضعي اختلالات دستگاه تناسلي ، درمان به وسيله جريان الكتريكی گاهي موثر ...
[PDF]اختلال عملكرد جنسی و برخی عوامل مرتبط با آن در زنان مراجعه ...
www.jri.ir/documents/fullpaper/fa/280.pdf
اﺧﺘﻼل ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺟﻨﺴﻲ و ﺑﺮﺧﻲ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ آن در زﻧﺎن. ﻣﺮاﺟﻌﻪ ... ﻣﺸﻜﻼت. ﻛﻤﺘﺮي در رواﺑﻂ ﺟﻨﺴﻲ ﻣﺸﺎﻫﺪه ﻣﻲ. ﺷﻮد. )05/0= p). در زﻧﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺗﻤﺎﻳﻼت ﺟﻨﺴﻲ ﺧﻮد را ﻛﻢ .... و ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﻧﻘﺶ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ آن ﻃﺮاﺣﻲ.
تحریک جنسی زن و شهوانی کردن او - مجله اینترنتی تهران زیست
tehranzist.ir › ایستگاه عشق
تحریکات و شور جنسی زن به هیچ وجه شبیه به مرد نیست . به همین دلیل ... اکثر مشکلات نیز از همین افراط و تفریط بوجود می آید . هر رفتاری جا و مکان ... به همین علت پیش نوازی راه خیلی خوبی برای آقایان جهت طولانی تر کردن رابطه جنسی شان است. مردها باید به ... لمس کردن و نوازش در تحریک کردن همسرتان بسیار موثر است. و مهبل زن را آماده ...
تقویت قوای جنسی, ضعف عملکرد جنسی | درمان های طب سنتی ...
itmt.ir/تقویت-قوای-جنسی-ضعف-عملکرد-جنسی-اختلال/
۷ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نیروی جنسی+زنان, ضعف قوای جنسی, نیاز جنسی+مردها, داستان+جنسی+زن و شوهر, راهکارهای افزایش قوای ... در طب کلاسیک و نیز طب سنتی ایران علل اختلال عملکرد جنسی و ... هدف از این مطالعه بیان علل این مشکل و نیز بیان انواع غذاهای توصیه شده در .... تقویت قوای مردانه و بهبود عملکرد جنسی, خوراکی موثر بر قوای جنسی ...
آمیزش جنسی در انسان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/آمیزش_جنسی_در_انسان
چرخه واکنشهای جنسی مرد و زن را می‌توان به چهار مرحله تقسیم کرد: تحریک، .... اختلال عملکرد جنسی (به انگلیسی: sexual dysfunction ) به مجموعه مشکلات مربوط مراحل ... مذهبی، مهارت‌های بیانی ضعیف و بسیاری عوامل دیگر در رشد اختلالات جنسی مؤثر هستند. ..... غالب یهودیان در قرون وسطی آمیزش جنسی بین شوهر و همسر را اصلی‌ترین راه برای ...
پاسخ به مسائل جنسی
masaelejnc.salamatblog.ir/
ماساژ سینه زنان برای بزرگتر کردن یا کوچکتر کردن پستان ها ... مثل ۶ ماه نتیجه مطلوب آنرا مشاهده کنید که روشی خوب و موثر در عین حال بی خرج و زحمت است. .... یا زنی متأهل آنقدر شهوت جنسی او بالاست که ناخودآگاه به سکس با کسی غیر از شوهر خود فکر می ..... پارگی پرده، چه در حین دخول نزدیکی یا عوامل فوق، ممکن است با آسیب دیگر ...
18- جاذبه جنسی - شــبــاهــنــگ
shabahang.epage.ir/.../02.18.30_p07...%3Cbr_module.content_Page.69-...
خیلی کم ممکن است زن و مرد مقابل هم قرار بگیرند و پس از چند لحظه که در چشمان هم عمدا ... و بی اختیار به طرف چپ و راست خود نگریسته اید و شاید علت این ناراختی را درک ... امور جنسی سهم موثری دارند و می گویند که عطر می تواند هورمون های جنسی زن و یا مرد را ...
نوع نگاه به پیوند زناشویی و انتظارات زوجین از عوامل مؤثر در ...
basijnews.ir/.../نوع-نگاه-به-پیوند-زناشویی-و-انتظارات-زوجین-از-عوامل-...
نوع نگاه به پیوند زناشویی و انتظارات زوجین از عوامل مؤثر در پایداری خانواده است ... به عقیدۀ کارشناسان امور خانواده ، بسیاری از مشکلات و اختلاف های خانوادگی از- شتاب .... رعایت نکردن مرزهای روابط جنسی ( بی بند و باری ) : یکی از عوامل مهمّی که زن و مرد را به ... رشد نیافتگی و عدم بلوغ زن و شوهر : یکی دیگر از عوامل ناپایداری خانواده ، رشد ...
فازهای تحریک و هیجان جنسی زن arousal in woman | صنایع ...
www.wefood.ir/مراحل-تحریک-و-هیجان-جنسی-زن-از-دیدگاه-عل/
مثلا ارتباط کلامی و چشمی و همچنین لمس نواحی حساس جنسی در مرحله ی تحری موثر می ... زن مشکلات جنسی زن رابطه جنسی و فواید دهگانه آن میل جنسی مرد و عوامل موثر بر آن ...
عوامل موثر بر قدرت باروری | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/5976
۱۵ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - با افزایش سن بیش از ۳۵ سال، کیفیت اسپرم در مرد و تخمک در زن افت ... داشتن شریک جنسی بیش از یک نفر احتمال عفونت را در طرفین بالا می‌برد. ... برچسب ها : بارداری, عوامل موثر بر قدرت باروری, قدرت باروری, محیط و ... بعد از استفاده یک دوره از قرص و با داشتن فقط ۲بار نزدیکی به علت استرس شوهرم حامله نشدم.
عوامل احتمالی ایجاد کننده ترنس ها - بلوغ ..قاعدگی.رشد جنسی ...
robabnaz8.persianblog.ir/tag/عوامل_احتمالی_ایجاد_کننده_ترنس_ها
به مردان ترنس سکشوال اصطلاحا ام تو اف گفته می شود یعنی مرد به زن ( میل تو فیمیل ) و ... نارضایتی جنسی معمولا باعث مشکلاتی در سازگاری در مدرسه شده وافراد مبتلا ...
عوامل موثر در ارگاسم زنان
match24.ir/عوامل-موثر-در-ارگاسم-زنان-3750
بسیاری از زن ها علیرغم نداشتن ارگاسم از رابطه جنسی لذت می برند. ... در بعضی تحقیقات عنوان شده که علت به ارگاسم نرسیدن زن ازطریق واژن فقدان گیرنده های حسی در دیواره واژن است. ... آموزش رابطه جنسی · ۵ انتظار زنان از شوهر هنگام برقراری رابطه · اختلالات جنسی ... مشکل جنسی یک سوم مردان · کدام زنان با مشکلات جنسی روبرو میشوند؟
مشکلات و آموزش رابطه جنسی در مردان و زنان ایرانی - دانلود ...
downloadnewfree1.com/tag/رفتار-و-وظایف-مردان-در-شب-زفاف/
تاثیر انقباض و آزاد کردن عضلات در رضایت جنسی زنان ... عوامل موثر بر رضایت زناشویی ... رابطه جنسی مشکلات و آموزش رابطه جنسی در مردان و زنان ایرانی .... اسمش عشقه از مرتضی پاشایی morteza pashaei · کلیپ و عکس لو رفته از اتاق خواب زن و شوهر ...
عوامل موثر بر طلاق عاطفی
mode.vestidosdenoviachile.com/عوامل-موثر-بر-طلاق-عاطفی/
عوامل موثر بر طلاق عاطفی. ... -طلاق عاطفی نماد وجود مشکل در ارتباطی سالم و صحیح بین زن و شوهر است. این مشکل ارتباطی در سطح ... نارضایتی جنسی. بی اعتمادی.
جنسی تاثیر بسیار - بلاگ, بلاگ ریدر, آرشیو وبلاگ های ایرانی
blogreader.ir/tags/جنسی%20تاثیر%20بسیار
۱۴ دقیقه پیش - علل و دلایل کم شدن میل جنسی ... دلایل کاهش میل جنسی، چرا میل جنسی کم میشود، از جمله مشکلاتی است که بسیاری از ... این باورند با طولانی‌تر شدن رابطه، تعدد روابط جنسی زن و شوهر به نسبت اوایل ازدواج .... عوامل موثر در کاهش میل جنسی ...
ارگاسم دختر - زنان چگونه به ارگاسم میرسند؟ بررسی عوامل موثر
www.justperfect.ir/mqcjnmxjrmcqcsvdmdfnvcnmndadrmctdsmn.html
۲۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عوامل موثر در ارگاسم زنان و ارگاسم زنان, ارگاسم و سرد مزاجی زنان ارگاسم و ارگاسم زنان - راههای رسیدن به ارگاسم در زنان و کلیتوریس ... مستقیم رابطه جنسی توسط مرد است ارگاسم رسیدن زن, ارگاسم, . ... مشکل آنها در رسیدن به ارگاسم است.
بررسي شيوع سوئ رفتار نسبت به زنان و برخي عوامل موثر در ...
spdb.uswr.ac.ir/ViewMqlh.aspx?Cd=726
بانك مشکلات اجتماعي ايران ... عنوان فارسي: بررسي شيوع سوئ رفتار نسبت به زنان و برخي عوامل موثر در زنان مراجعه ... اين معضل در تمام جوامعه و كشورها و در همه سطوح اجتماعي و اقتصادي،بصورت جسم،رواني و جنسي مشاهده مي شود. ... همچنين ارتباط معناداري بين سواد زن و شوهر،سابقه بيماري عصبي زن و شوهر،شغل و درآمد شوهر،اعتياد همسر و.
نتلی - عوامل موثر در ارگاسم زنان | جستجو | - 1
ayabazh.ir/list.php?key=عوامل+موثر+در+ارگاسم+زنان
عوامل موثر در ارگاسم زنان - بیتوتهبه ارگاسم نرسیدن زن ازطریق واژن کلیتوریس عوامل موثر در ارگاسم زنان ارگاسم,راههای .... مشکلات جنسی در خانمها - پایگاه اطلاع رسانی
عوامل موثر در برهم زدن روابط زناشویی - مجله اینترنتی | pixtop.ir
pixtop.ir/عوامل-موثر-در-برهم-زدن-روابط-زناشویی-8851
زیاده‌خواهی در امور جنسی از عوامل بر هم زننده زندگی زناشویی است ... به گفته صاحب نظران از همه مشکلاتی که دامنگیر زن و شوهر می‌شود می‌توان چشم پوشی کرد به جز ...
بررسی عوامل پیش بینی کننده رضایت جنسی زنان شهر یزد
ganj.irandoc.ac.ir/articles/607709
نارضایتی از رابطه جنسی، می تواند به مشکلات عمیق در روابط زوجین و ایجاد .... پژوهش حاضر قصد دارد، عوامل موثر بر رضایت جنسی زنان شهر یزد را مورد بررسی قرار داده و ... تعارض میان زن و شوهر یکی از عوامل مهم نارضایتی جنسی می باشد همان گونه که قبلا ...
روش صحیح(ساک زدن ،لیس زدن) الت تناسلی در اقایان و بانوان ...
shabfun.com › زناشویی › اموزش مسایل جنسی
آموزش روش صحیح خوردن الت تناسلی مرد و زن. پس از بوسه از عوامل موثر در تحریک جنسی طرفین لیسیدن است. لیسیدن اعضای بدن نمایانگر شدت و اوج علاقه جنسی به ...
ه ارگاسم نرسیدن زن ازطریق واژن کلیتوریس عوامل موثر در ...
www.roozpatogh.ir/tag/ه-ارگاسم-نرسیدن-زن-ازطریق-واژن-کلیتوری
ه ارگاسم نرسیدن زن ازطریق واژن کلیتوریس عوامل موثر در ارگاسم زنان ارگاسم. ... به اوج نرسیدن در حین عمل جنسی میتواند سرمنشا مشکلات فراوانی باشد. ... این مرحله (آمادگی)، در صورتی که نقاط شهوی و محرک جنسی زن نیز به وسیله شوهر او خوب تحریک شده ...
عوامل مهم و موثر در تحلیل روابط جنسی
www.zamoone.com/article/.../عوامل-مهم-و-موثر-در-تحلیل-روابط-جنسی
همان طور كه ميدانيد در رابطه سالم جنسی زناشویی عشق ...ا. ... عوامل موثر در کاهش میل جنسی. علت کاهش میل جنسی ... راز مرگ زن گمشده 35 ساله در طلاق دروغین از شوهرش ... مشکلات زناشویی و راههای پیشگیری از آنها · چه كسي بايد رابطه جنسي را شروع كند ؟ زن يا ...
دانلود مقایسة عوامل موثر بر - درباره ی ما
birdirs.ir/دانلود...عوامل-موثر...-/t_dba31a03da522ded16cd88adef5ccfd1/
خرید دستگاه لارجر باکس برای درمان کوتاهی الت جنسی مردان - یه حس خوب ... به مشکلات جنسی ,پیتر تریگول دکتر مجید ... , فساد جنسی ؛ محور نشست اوباما با نظامیان ... قرص مکمل جنسی,افزایش سایز الت ,مگنا ار ایکس - اسب هاي من , مرد چینی که 6 زن را ...
عوامل موثر در ارگاسم زنان
www.web.iran-forum.ir/index.php?newsid=51662
۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بسیاری از زن ها علیرغم نداشتن ارگاسم از رابطه جنسی لذت می برند. سرد مزاجی ... در بعضی تحقیقات عنوان شده که علت به ارگاسم نرسیدن زن ازطریق واژن فقدان گیرنده های حسی در دیواره واژن است. ولی بیاد ... علائم مشکلات جنسی در مردان چیست؟ ... حال و هوای آخرسال در خانه · اختلاف نظر زن و شوهر بر سر پول را اینگونه حل…
عوامل موثر بر میل جنسی بایگانی - آرشیو ها
archiveha.ir/tag/عوامل-موثر-بر-میل-جنسی/
عواملی که باعث کاهش میل جنسی در زنان میشود، را برای شما عزیزان و کاربران محترم ... که می‌توان علت کاهش میل‌جنسی زنان را شناخت و به زن و شوهرها کمک کرد بر این مشکل غلبه کنند. ... آیا روابط‌زناشویی زن و شوهر قربانی «جنگ قدرت» میان آنها شده است؟
15151
buybestgood.cloudsite.ir/wp/
لی آقایان - خرید کرم کینگ سایز لارگو آلمانی - درمان مشکلات جـنسی آقایان. ..... زحمت و هرگونه مشکل و بدون درد (اصلی ترین اثر پماد) * درمان اضطراب و تشویش پیش از ...
عوامل موثر در ارگاسم زنان | داورنیوز
a2h-rzb.web.safernews.in/page-606168.html
به ارگاسم نرسیدن زن ازطریق واژن کلیتوریس عوامل موثر در ارگاسم زنان ارگاسم,راههای .... مشاوره جنسی|مشکلات جنسی|اطلاعات جنسی - عوامل موثر در ارگاسم زنان - مشاوره ...
تالار گفتگوی پرشین پت (MyPet.ir)
persianpet.org/forum/forum.php
عنوان: نظارت آی پی موثر، با poe در دوربین مداربسته .... مشکلات سایت .... همسر یابی در حیوانات .... های گربه و راه های پیشگیری و درمان آن ها، تکثیر و پرورش اصولی پرشین کت و سایر گربه ها و سایر مباحث مربوط به گربه میپردازیم ...... ذرت ذرت، ذوق ذکر رئیس را رابرت رابطه رابطه جنسی رابه رابی راجع راحت راحتی رادیاتور رادیو راز راس ...
عوامل موثر ارگاسم در زنان - لیست مطالب
getinsurlist.com/news/3c9bc9603289ac73bf3fa50f180cc0fe_13/
روش مناسب تحریک جنسی شوهر ... در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم . ... ارگاسم در زنان: افکار اشتباه، مشکلات و راههای درمان.
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ناسازگار‌ی خانوادگی زوجین
bankmaghale.ir/پایان-نامه-بررسي-عوامل-موثر-بر-ناسازگا/
بررسی عوامل موثر بر عدم رضایت جنسی زنان ... شغلی همسر، مشکلات مادی، دخالت خانواده همسر بدبین بودن همسر داشتن بیماری خاص همسر عصبی بودن همسر ... بین زن و شوهر وجود رابطه جنسی مطلوب به نحوی که بتواند موجب تامین رضایت طرفین هم شود هم نقش ...
1391 2 4 0 0 مطالعه جامعه‌شناختی روند شکل گیری هویت محله ...
ssi.iauctb.ac.ir/?_action=export&rf=isc&s=isc...2...
در این تحقیق علاوه بر مطالعه ویژگیهای زمینه ای زنان متاهل،سطح توانمندی زنان در ابعاد ... همچنین عوامل موثر در ایجاد مشکلات جنسی به 3 گروه اجتماعی،روانی وفیزیکی ...
تفاوت های زن و مرد در رابطه جنسی
bestcms.in/more/279703_2/تفاوت-های-زن-و-مرد-در-رابطه-جنسی.html
۱۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آزمایشات نشان می دهند که مردی که تحت فشار نیاز جنسی است مشکلاتی در .... مطالب جالبی بود لطفا درمورد عوامل موثر در کاهش نیروی جنسی زنان جوان ...
مقابله با مشکلات جنسی ناشی از مواد (1)
behroozan.ir/index.php/2012-04-22-13-40-35/178-moghable4
۲۴ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - نداشتن اطلاعات صحیح دربارهی چرخه فعالیت جنسی زن و مرد باعث عدم آمیزش صحیح و نارضاتی ... فیزیولوژی فعایت جنسی طبیعی و عوامل موثر بر آن
10بیماری موثر بر میل جنسی زنان - بانوی من
mybanu.ir › ازدواج › زناشویی و ازدواج › مشکلات جنسی خانمها
کاهش میل جنسی در زنان بسیاری از بیماری ها با کاهش میل جنسی، باعث می شوند روابط ... برخی از اختلالات عروقی در قالب مشکلات زناشویی خود را نشان می دهند که به مرور زمان رگ های ... اگرچه مشکلات زناشویی مربوط به ناتوانی زناشویی در زنان، دلایل متفاوتی دارد، ولی اغلب قابل درمان هستند. ... این زن زیبا دنبال شوهر می گردد +تصاویر .
رابطه جنسی و مسائل زناشوئی و - درباره ی ما
queryha.ir/news/fde37b9efd203e9e4d99fd22577151a9_12/
موضوعات بحث شده در سایت عوامل موثر در کاهش میل جنسی معاشقه چیست؟ سرد مزاجی همسرم در مقابل نیاز جنسی بالای من اختلاف سنی بالا زن و شوهر و مشکل روابط جنسی ...
مشکلات "جنسی"؛ دلیل 75درصـد طلاق ها | نسخه چاپی
khordadnews.ir/print.php?id=132137
طلاق اجتماعی، تغییرات در دوستی‌ها و سایر روابط اجتماعی است که مرد یا زن طلاق گرفته با ... ضعف برقراری تفاهم و مشکلات جنسی اصلی ترین علت افزایش طلاق ... آمار طلاق موثر می‌داند و در عین حال تاکید می‌کند: این موارد نمی توانند علل اصلی افزایش آمار ...
عوامل موثر در شکل گیری نقشه عشق (2) - تردانه - بلاگ.اِی اف
tardane.blog.af/عوامل-موثر-در-شکل-گیری-نقشه-عشق-2/
اصول ساده ای که زنان ، باید در همسر داری رعایت کنند ( درگوشی با زنان) :: دوشنبه ۱٠ ... کلیدهای طلایی برای زنانی که خواهان ارتباط موفق با شوهر خود هستند دوشنبه دوم اسفند 1389 ... ریشه مشکلات جنسی در همسران جوان پنجشنبه بیست و ششم اسفند 1389
ب) اختصاص حق طلاق به مرد - شبکه جامع اطلاع رسانی غدیر
www.ghadeer.org/Book/200/27817
مشکلات سیستم نخست به ویژه با توجه به اینکه افزون بر منع طلاق، ازدواج مجدد را نیز منع می کند، ... سومین نکته به تفاوت زن و مرد در ناحیه نیازهای جنسی باز می گردد. .... از آنجا که بحث مزبور به طور ضمنی به عوامل موثر بر بی ثباتی و اختلال خانواده نیز ...
زمینه‌ها و عوامل بروز خشونت علیه زنان در افغانستان | روزنامه ...
8am.af/oldsite.php?option=com_content&view...id...
مقدمه:بعضی گزارش‌ها در افغانستان نشان می‌دهد که میزان خشونت علیه زنان در ... ب- معمولا در ازدواج‌های سن پایین و در کل در اوایل ازدواج زن و شوهر جوان به صورت مجزا زندگی نمی‌کنند. ... تصور آنان این است که از طریق مصرف مواد مخدر مشکل جنسی آنها معالجه می‌گردد. ... علاوه بر این موضوع، حالت‌های خفیف‌تری مثل ذکام، بر بروز خشم موثر است.
*-*خودارضایی زیر ذره بین*-* - صفحه 5 - کانون ترک
www.ktark.com/Thread-خودارضایی-زیر-ذره-بین?page=5
برخی از عواملی که بر تمایلات جنسی اثر می گذارند عبارتند از: .... استعمال دخانیات ، آرامش فکری و روحی ، استراحت کامل در طول روز در بهبودی فرد موثر است. .... زود انزالی یکی از شایع ترین مشکلات جنسی در مردان گزارش شده است بطوریکه 25% تا ..... بعضی ها از این تعریف استفاده نمی کنند و صرفا رضایت زن یا شوهر و یا هر دو را بدون ...
مشکلات جنسی واختلافات خانوادگی - ازدواج موقت یاصیغه ...
nedaye-hekmat.persianblog.ir/post/4/
۱۸ اسفند ۱۳۸۶ ه‍.ش. - امروز میخوام به یکی از شایع ترین مشکلات جنسی مردان بپردازم ، مشکلی ... مثلا اگر مرد در ۸ دقیقه ارضاء میشود و زن در ۱۰ دقیقه ، انزال را زود رس گویند اما ... افسرده گی در درمان انزال زود رس موثر اند ، بر فرض مثال میتوان به داروهای خانواده ...
مردان نابلد در تحریک زن - مجله اینترنتی کلبه شادی | ...
kolbefun.ir/مردان-نابلد-در-تحریک-زن-4214
متخصصان امور جنسی می گویند: "زنان ده برابر بیشتر از مردان به پیش نوازی ... مردان بایستی بخاطر داشته باشند که علاوه بر کیفیت لمس و تحریک همسر، مقدار زمانی ... 13 عامل موثر در کاهش میل جنسی · آیا رابطه جنسی بیشتر مساوی است با زندگی شادتر؟ ... علائم و علل ايجاد آندروپوز (یائسگی مردانه) · راهکارهایی برای رفع مشکلات جنسی ...
عوارض خود ارضایی در نوجوانان [آرشیو] - سایت علمی دانشجویان ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-128043.html
۲ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 61پست - ‏15 نویسنده
6- نیروی جنسی را ضعیف می‌کند و به عدم نعوظ و سرعت انزال و عدم توانایی .... با این هم موافقم که ف ی ل ت ر ینگ مشکلاتی داره ولی این بندگان خدا هم برای ما این کارا رو می کنن ..... پرخاشگری نیز یکی از عوامل اعتیاد به خودارضایی میباشد؛ ...... نمی کند موارد بسیاری است که در نزدیکی عاطفی و روحی زن و شوهر موثر است .
بررسی مشکلات و عواملی که منجر به زوال خانواده و روابط ...
jahaniran-rzb.tehranblogs.ir/page-9611.html
بررسی مشکلات و عواملی که منجر به زوال خانواده و روابط نامناسب زن و شوهر می‌گردد. ۱-۱ مقدمه ... عوامل خانوادگی موثر در سلامت عمومی شیوه‌های ارتباطی موجود در خانواده ... بازرگانی، روحیه (۱۳۸۲). بررسی و مقایسه مشکلات جنسی در زنان بارور و نابارور. پایان نامه ...
عوامل موثر در ارگاسم زنان - بازدید از صفحه اول
www.okhtapoos.ir/banavan/damakam/3.html
عوامل موثر بر نیروی جنسی. ازدواج, ارضاء ... به ارگاسم نرسیدن زن ازطریق واژن کلیتوریس عوامل موثر در ارگاسم زنان ارگاسم,راههای رسیدن به ... امل تلوث ... ناتوانی جنسی,مشکلات جنسی,اختلال نعوظ .... توافق بین همسران ,همدلی و درک همسر,تعاملات زن و شوهر.
[PDF]ﻃﻼق، ﭼﺎﻟﺸﻬﺎ و راﻫﻜﺎرﻫﺎ
dadgostari-bs.ir/LinkClick.aspx?fileticket=iQKf4nbmVrk=
و ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ آن ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﻲ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ اﮔﺮ ﭼﻪ در ﺑﻪ وﺟﻮد آﻣﺪن ﻃﻼق ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺘﻌﺪدي از ﺟﻤﻠﻪ ﻋﻠﻞ .... زﻧﺎﺷﻮﻳﻲ ﺗﻮاﻓﻘﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ زن و ﺷﻮﻫﺮ در ﻣﻮرد ﻗﻀﺎوت در ﻣﻮرد ﻣﺴﺎﺋﻞ زﻧﺪﮔﻲ دارﻧﺪ ﻣﺜﻼً اﮔﺮ ﺷـﻮﻫﺮ ﻓـﺮدي ﺗﺨﻴﻠـﻲ و ...... ﻣﺸﻜﻼت ﺟﻨﺴﻲ ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از ﻛﻤﻚ ﺑﻪ زوج ﻫﺎ ﺑﺮاي ﺑﻬﺒﻮد راﺑﻄﻪ ﻛﻠﻲ ﺧﻮد ﺑﺎ ﻃﺮف ﻣﻘﺎﺑﻞ.
آلپ گروه - مطلب دونی ای تو اچ
a2h.alpgroup.ir/
مجموعه: دانستنیهای جنسی مشکل جنسی یک سوم مردان علل و راه حل انزال زودرس انزال ...... بعضی وقت ها عدم تناسب بین زن و شوهر با ناتوانی جنسی یکی گرفته می گردد. ..... موز دارای آنزیم بروملین (Bromelain) است که در تقویت نیروی جنسی مردان موثر است.
پزشک آنلاین » درمان مشکلات جنسی
pezeshkeonline.com/category/darman-gensy/page/2/
همه چیز درباره خود ارضایی در زنان زنان در مقایسه با مردان، خودارضایی را در سنین ... مشکلات جسمی، عاطفی، افسردگی از عوامل موثر در کاهش میل جنسی هستند چه چیزی باعث ...
نتلی - عوامل موثر در ارگاسم زنان | جستجو |
netly.ir/list/عوامل+موثر+در+ارگاسم+زنان.html
عوامل موثر در ارگاسم زنان - بیتوتهبه ارگاسم نرسیدن زن ازطریق واژن کلیتوریس عوامل موثر در ارگاسم زنان ارگاسم,راههای .... مشکلات جنسی در خانمها - پایگاه اطلاع رسانی
میل جنسی زیادی دارم و به شدت داره منو عذاب می ده - طلبه پاسخگو
www.t-pasokhgoo.ir/مشاوره...جنسی...زناشویی/853-میل-جنسی-عذاب.html
خدمت شما خواهر گرامی عرض کنم که متأسفانه یکی از مشکلاتی که امروز به صورت جدی در جامعه ما مطرح .... به برخی از عوامل کاهش رفتارهای جنسی یا افکار شهوت انگیز اشاره کرده‌اید. .... زن یا شوهر آدم از خدا ک بیشتر نمیتونن مونس آدم باشن! ...... خوردن موادی که شهوت را کم می کند، مانند: آبلیمو، کافور، سرکه(که مالیدن آن به بدن هم موثر است) و.
عوامل گوناگون موثر بر رضایتمندی زناشویی
zendegiyebehtar.vistablog.ir/post/614
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عوامل گوناگون موثر بر رضایتمندی زناشویی,بزرگترین وبلاگ در زمینه ... رضايتيک خصوصيت فردي براي زن و شوهر محسوب مي شود. يادمان باشد بيشتر خانهخرابي ها و مشکلات رضايتمندي زناشويي از ارتباط نادرست ... 6- مسائل جنسي
روابط همسران در اندروید مارکت پارس هاب
www.parshub.com/main/content.jsf?uuid=920508165
۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مطرح کردن انتقاد جنسی به همسر درد مقاربت جنسی در زنان آزمون سلامت ... مخدر بر میل جنسی روش استفاده از کاندوم درمان مشکلات جنسی مردان و زنان عوامل ...
روانپزشک-روان درمانگر-روانکاو
doctorshamsansari.persianblog.ir/1391/4/
خوشبختانه راههای موثر فراوانی برای درمان افسردگی وجود دارد که در این رابطه ...... مشکلات جنسی در آنان معمولا ریشه در هیجانات و اضطرابات شخص دارد اگر این مواد در ...... زن و شوهر در کنار یکدیگر می تواند به کمال برسند، می توانند رشد کنند و آرامش یابند.
عوامل موثر بر تقویت اسپرم ها در روابط جنسی
2funiha.ir/عوامل-موثر-بر-تقویت-اسپرم-ها-در-روابط-جنسی-561
عوامل موثر بر تقویت اسپرم ها در روابط جنسی. ... ببینید، اگر زوجین برای باردار شدن مشکل دارند، شاید بهتر باشد که از حالت‌های مختلف برای ... او توصیه می‌کند بهترین راه برای تقویت قدرت بارداری، برقراری رابطه هرروزه در دوره تخمگذاری زنان است.
راه‌های جلوگیری از بروز مشکلات جنسی پس از ازدواج
danakhabar.com/fa/.../راه‌های-جلوگیری-از-بروز-مشکلات-جنسی-پس-از-ازدوا...
۱۹ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مسایل جنسی از مهترین عوامل موثر در زندگی زناشویی مطلوب است با این حال ... در فرهنگ ما و بسیاری دیگر از فرهنگ‌ها، غالبا زنان و مردان صحبت در این ...
زنان چگونه به ارگاسم میرسند؟ بررسی عوامل موثر
www.jostgood.ir/qsdncuymyrcqdsvdmnjdsdsncrctdsqc.html
این وبگاه ممکن است به رایانهٔ شما آسیب وارد نماید.
۲۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بررسی عوامل موثرزنی که شوهرش دچار ناتوانی جنسی است چگونه ارضا ... اختلالات جنسی بانوان افزود:«یکی از مهمترین مشکلاتی که این زنان به ... زنان ...
روشهای ارضا مرد بدون دخول لوزاا
moeinmahroom.ir/روشهای-ارضا-مرد-بدون-دخول-لوزاا/
عوامل موثر در کاهش میل جنسی معاشقه چیست؟ سرد مزاجی همسرم ... چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود .... تکست - عکس ... و روش مناسب تحریک جنسی شوهر و تکست - عکس کس زن بدون قانون | All About Movie. آموزش لذت بخش ...
عوامل موثر در تحریک جنسی مردان
tv.zakersoft.ir/عوامل-موثر-در-تحریک-جنسی-مردان/
میل جنسی مردان عوامل موثر در عوامل تحریک جنسی مردان جنسی در مردان. بیشتر. ... روش مناسب تحریک جنسی شوهر. لذت جنسی ... عوامل موثر در تحریک جنسی مردان غرق شدن در مسئولیت های بی شمار شغلی و مشکلات روزمره. بیشتر... عوامل موثر ارگاسم در زنان.
دانستنیهای جنسی
www.patugh.ir/tag/دانستنیهای-جنسی
۱- شایع ترین علت مشکلات جنسی در میان زنان و مردان چیست ؟ ... داشته باشد که به این صورت تعریف می شود، هر مسئله جنسی یا عاطفی که مانع شود زن و شوهر به یک رابطه رضایت بخش دو جانبه دست یابند. ... orgasm عوامل روانی مؤثر بر ارگاسم در زنان.
عوامل موثر در زیبایی جنین | وبگردی
charge-direct.ir/2014/10/عوامل-موثر-در-زیبایی-جنین/
۱۴ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - علل زيبايي جنين عوامل موثر در زيبايي جنين - پرتال تفریحی فان چیز چه غذاهايي ... مغز بادام و مغز تخمه خربزه قواي جنسي مرد را تقويت و بر زيبايي فرزند موثر است . .... به زنان باردار شیر بنوشانید زیرا شیر در مشاعر کودک تاثیر نیکویی خواهد داشت. ... پرسش و پاسخ های متداول درباره مشکلات جنسی و رابطه زناشویی ...
پروژه امار بررسی عوامل موثر بر گرایش زوجین به طلاق | ...
baido.ir/.../پروژه+امار+بررسی+عوامل+موثر+بر+گرایش+زوجین+به+طلاق...
بررسي رابطه ی بین طلاق و ارتباط آن با مشکلات جنسی از مباحث مهم جامعه است. ... هر طلاق عاطفی ، از دیدگاه علی در نوع خود بی نظیر است زیرا یك زن و شوهر با توجه به ...
درمان زود انزالی مرد - پاتوق کده
patoghkade.com/درمان-زود-انزالی-مرد/
انزال زودرس شایع‌ترین مشکل جنسی مردان است که تاثیرات عمیقی برزندگی ... و افزایش سایز آلت مرد و رابطه جنسی عاشقانه و رومانتیک نقاط و نکات ارگاسم زنان و هزاران نکته ... سلام اگه میشه مؤثر ترین راه درمان را برایم ایمیل کنید من شدیدا زود انزالی دارم ...
اعتیاد یا مشکلات جنسی؟ - پایگاه خبری روابط عمومی های ...
khaber.ir/weather/view/18523%3A+اعتیاد+یا+مشکلات+جنسی؟+
۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اسماعلی غلامی‌پور -پژوهشگر اجتماعی- در این‌باره می‌گوید "یکی از عوامل ... را می‌توان در طلاق موثر دانست که مشکلات جنسی و اعتیاد نیز یکی از آن‌هاست. تغییر در روابط زن و مرد و ایجاد رابطه نامربوط زنان و مردان متاهل با مردان و زنانی غیر از ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 641
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,052
  • بازدید ماه : 1,052
  • بازدید سال : 30,143
  • بازدید کلی : 362,971