loading...
مسائل زناشویی
محسن بازدید : 721 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

چه حرفهایی که نباید به مادرشوهر گفت؟

حرفهایی که نباید به مادرشوهر گفت

حرفهایی که نباید به مادر شوهرتان بگویید

دعوا و بحث های بین مادر شوهر و عروس، یکی از بحث های همیشگی هر خانه ای است. اگر شما می خواهید ارتباط خوبی با مادرشوهرتان داشته باشید، از گفتن این جملات خودداری کنید.

تعجبی ندارد که عروس ها و مادرشوهرها روابط پیچیده ای دارند. به گفته دکتر دیانا بران، روانپزشک و مؤلف، هر دوی آنها احساس تهدید می کنند. عروس ها می خواهند در فامیل شوهر جا باز کنند، در حالیک ه مادرشوهرها می خواهند مطمئن شوند که از زندگی فرزندشان خارج نشده اند. حتی وقتی هم که هر دوی این خانم ها همدیگر را دوست داشته باشند، مشخص کردن نقش هر یک سخت است. برای اجتناب از استرس خانوادگی، ما از مادرشوهرها (و البته از چند عروس) درباره حرف هایی که برایشان سنگین می آید سوال کردیم و از کارشناسان پرسیدیم چطور می توان با آرامش با این مسائل رسیدگی کرد.


به مادر شوهرتان هرگز نگویید : هر وقت خواستید بیایید قدمتون رو چشم ماست. همیشه رو کمک ما حساب کنید

همیشه سیاست در باز نتیجه معکوس می دهد. مثال: عروس جودی به او گفت که اگر به چیزی نیاز داشت بگوید. ولی وقتی شوهر جودی آلزایمر گرفت، عروسش اصلاً سری به او نزد و قلبش را شکست. دکتر روانپزشک تینا تسینا می گوید: «وقتی قول هایی می دهید که به آنها وفا نمی کنید بیزاری ایجاد می کنید.» بجای قول دادن سعی خود را بکنید تا زمانی را برای دیدن یکدیگر تنظیم کنید که برای هر دوی شما مناسب باشد. اگر مجبور شدید در لحظه برنامه ریزی کنید، بگویید که باید قبلش با شوهرتان هماهنگ کنید.

به مادر شوهرتان نگویید : من نظر شما را نخواستم

کاتلین می گوید: «وقتی به عروسم گفتم که بین کار و خانواده اش تعادل ایجاد کند، خیلی خشمگین شد.» شاید توصیه های مادرشوهر به شما حس تحکم بدهد، ولی فرض کنید که او نیتش خوب است و از او تشکر کنید و کار خودتان را بکنید. اگر به تحمیل نظراتش ادامه داد، برای مثال اینطور جواب بدهید: «متشکرم. ولی ما تصمیم گرفتیم نظر پزشک اطفال را پیاده کنیم.» اگر این حرف او را ساکت نکرد، از شوهرتان کمک بگیرید و با هم برای مادرشوهرتان توضیح دهید که رفتارهای او هم شما را آزار می دهد و هم به او می فهماند که بعضی موضوعات اصلاً قابل بحث نیستند.

به مادر شوهرتان نگویید : باورم نمیشه به اون رأی دادید

سیاست، مذهب و موضوعات حساس دیگر باعث می شوند که شام خانوادگی تبدیل به صحنه جنگ شود. شارون می گوید: «در بحثی در مورد سیاست، عروسمان مستقیماً به ما گفت که اشتباه می کنیم و فکرمان غلط است. من شوکه شدم.» دکتر بران می گوید اگر نمی توانید در این مواقع خونسرد باشید و بگویید: «سیاست همیشه مرا ناراحت می کند. من نظری نمی دهم.» اگر وارد دعوا و مشاجره شوید، هیچکس برنده نمی شود.

به مادر شوهرتان نگویید : چرا به پسرت یاد ندادی...

بسیاری از خانم ها مادرشوهرهای خود را مسئول عیوب شوهرانشان می دانند. سارا اعتراف می کند: «من یک بار در میان حرف هایم به او گفتم که کاش به شوهرم مهارت های سازمانی یاد داده بود. او ناراحت شد و به دل گرفت.» دکتر بران می گوید: «چه انتظاری دارید؟ می خواهید مادرشوهرتان گارد نگیرد و ناراحت نشود؟» این موضوع او را هم وارد مسائل شما می کند و همه چیز بدتر می شود و شوهرتان دیگر مسئولیت کارهایش را به عهده نمی گیرد. با آنکه همیشه انداختن تقصیر گردن مادرش راحت تر است، ولی این شما و شوهرتان هستید که باید مسائلتان را حل کنید.

هرگز به مادرشوهرتان نگویید : من خانواده خودم راحت ترم

این شکایت در میان مادرشوهرها رایج است. عروس ها همیشه به پدر و مادر خود بیشتر اهمیت می دهند. کاتلین می گوید: «عروسم در روز تعطیل یا عید پیش خانواده خودش می رود. عکس های پدر و مادرش در همه جای خانه دیده می شوند و آنها اصلاً عکسی از من و شوهرم در خانه نگذاشته اند.» با آنکه راحت بودن با پدر و مادر خودتان کاملاً منطقی است، ولی باید بپذیرید که این دو خانواده با هم وصلت کرده اند و باید پدر و مادر همسرتان را هم بازی بدهید. قدم اول: همیشه در مورد مسائلی از این دست که برای گذراندن هر تعطیلی کجا بروید با شوهرتان صحبت کنید. سپس با هم با خانواده ها هماهنگ کنید. اگر شوهرتان می خواهد بیشتر با خانواده اش باشد، اشکالی ندارد که زمانی را با آنها تنها بگذراند و شما هم گاهی بچه ها را پیش آنها بگذارید.

به مادر شوهرتان نگویید : امیدوارم کمد لباس هایتان به من برسد

جودی تعریف می کند: «عروسم گفت که یک کمد لباس خریده است چون امیدوار است لباس های من به او برسد. او گفت دیگر نمی تواند بیشتر از این منتظر بماند. انگار من باید همین الان سرم را زمین بگذارم و بمیرم!» گفتگوهای مربوط به ارث باید بین شوهرتان، خواهر و برادرهایش و پدر و مادرش باشند. شما حقی بر دارایی مادرشوهرتان ندارید. اگر او بعضی چیزها را به شما می دهد خیلی خوب است، ولی یک عروس هرگز نباید این بحث ها را پیش بکشد.

هرگز به مادر شوهرتان نگویید : ما خیلی سرمان شلوغ است و وقتی برای دیدن شما نداریم

سارا می گوید: «مادرشوهرم خیلی بیشتر از ما دوست دارد ما را ببیند و وقتی می گوییم تعهدات و مشغله های دیگری داریم واکنش بدی می دهد.» در این مورد هم باید با شوهرتان هماهنگ شوید و دو نفری با مادرشوهرتان حرف بزنید. با مهربانی به او بگویید که چند وقت یکبار می توانید او را ببینید تا او هم توقعاتش را درست کند و غافلگیر یا ناراحت نشود. یک تاکتیک: «ما خیلی دوست داریم بیاییم شما را ببینیم، ولی برای بچه ها بهتر است که گاهی هم با دوستانمان دیدار کنیم و برای خودمان هم وقت بگذاریم.» اگر او شما را با برنامه ای غافلگیر کرد، بگویید: «این تاریخ ما نمی توانیم بیاییم، ولی دفعه بعد که برنامه مان اجازه داد می توانیم بیاییم.»

به  مادر شوهرتان نگویید : می شود بجای من با دخترت صحبت کنی؟

دعواهای عروس و خواهرشوهری همیشه پرمسئله است و شما با کمک گرفتن از مادرشوهرتان به هیچ جایی نمی رسید. ملیسا می گوید: «ما از خواهرشوهرم خواستیم که وقتی من سر کار می روم از بچه ها مراقبت کند، ولی همیشه کنسل می کرد، بنابراین از مادرشوهرم خواستم با او حرف بزند. مادرشوهرم طرف دخترش را گرفت و عصبانی شد.» دکتر بران می گوید: «وقتی مادرشوهرتان را درگیر ماجرا می کنید در واقع از او می خواهید طرف یک نفر را بگیرد.» این دعواها باید بین خودتان بماند.

به مادر شوهرتان نگویید : فکر نکنید همیشه می توانید بچه ها را ببینید

کاتلین می گوید: «اگر عروسم می توانست کلاً ما را از زندگی نوه هایمان بیرون می انداخت.» دکتر تسینا می گوید که این کار واقعاً خجالت دارد زیرا: «دیدن اختلافات شخصیتی به بچه هایمان یاد می دهد که در شرایط و موقعیت های مختلف مذاکره کنند. اگر نگرانید که مادرشوهر و پدرشوهرتان تأثیر بدی بگذارند، برای مثال اگر پیش فرزندانتان سیگار می کشند، باید شما و شوهرتان با هم از آنها بخواهید که این کار را نکنند وگرنه دیگر نوه هایشان را نمی بینند. اگر پیامد کار را برایشان شرح دهید، طولی نمی کشد که آنها با شما همکاری می کنند.»

هرگز به مادر شوهرتان نگویید : بهتر است پسرت با تو حرف بزند

سوزان می گوید: «همیشه پسرم با ما ارتباط برقرار می کند. وقتی شوهرم بیمارستان بود اصلاً خبری از عروسم نشد.» این یعنی عروسم می خواهد ما از آنها دور بمانیم. دکتر تسینا می گوید: «با آنکه این شوهرتان است که در اغلب مواقع باید به مسائل رسیدگی کند، ولی شما نباید پشت او قایم شوید و از ارتباط برقرار کردن با آنها خودداری کنید. شما هم باید با آنها ارتباط برقرار کنید تا شوهرتان از اینکه همیشه در وسط ماجرا باشد، احساس بیزاری نکند.» علاوه بر آن، وقتی فرزندانتان ببینند که شما با پدرشوهر و مادرشوهرتان خوب رفتار می کنید، آنها هم از شما تبعیت می کنند و در آینده همینطور رفتار می کنند.


منابع :مجله  زندگی ایده آل / پورتال سیمرغ

گرداوری از پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

 

 

10 جمله ای که هرگز نباید به مادرشوهر گفت - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir › سبک زندگی › رابطه و ازدواج
۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 10 جمله ای که هرگز نباید به مادرشوهر گفت مادرشوهر،عروس، ... خواهر شوهر من مارو پاگشا نکرد و چن بار حرفهای بدی بهم زده البته غیر مسقیم از طریق مادرش ...
تصاویر برای حرفهایی که نباید به مادرشوهر گفتگزارش تصاویر

    نتیجه تصویری برای حرفهایی که نباید به مادرشوهر گفت
    نتیجه تصویری برای حرفهایی که نباید به مادرشوهر گفت
    نتیجه تصویری برای حرفهایی که نباید به مادرشوهر گفت
    نتیجه تصویری برای حرفهایی که نباید به مادرشوهر گفت

تصاویر بیشتر برای حرفهایی که نباید به مادرشوهر گفت
جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت - مجله اینترنتی پاورست ...
powerset.ir/tag/جملاتی-که-نباید-به-مادرشوهر-گفت-19488
داروهائي كه نبايد به كودكان خردسال داد جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت · ادامه مطلب ... آخرین مطالب; پربیینده ترین مطالب. داروهائي كه نبايد به كودكان خردسال داد · آنچه که ...
حرفهای نگفته
www.harfhaienagofteh.blogfa.com/
چیزی که جالبه به من گفت برای تو و دخترام یه جور آوردم و بعد متوجه شدم که برای دختراش ... از دست این مادرشوهر چیکار کنم اگه بدونید چه حرفهایی پشت سر من به خواهر شوهر میزد تازه ... گفت الهی بمیرم مستاجرای قبلی کثیف کردن شما باید تمیز کنید.
Noarous - 10 جمله ای که هرگز نباید به مادرشوهر گفت - نوعروس
www.noarous.com/fa/content/216
تعجبی ندارد که عروس ها و مادرشوهرها روابط پیچیده ای دارند. به گفته دکتر دیانا بران، روانپزشک و مؤلف، هر دوی آنها احساس تهدید می کنند. عروس ها می خواهند در فامیل شوهر ...
حرفهایی که صلاح نیست به مادرشوهرتان بگویید - بیست ستون
www.bistsotoon.com/.../حرفهایی-که-صلاح-نیست-به-مادرشوهرتان-بگوی...
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مادرشوهر. جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت. اختصاصی بیست ستون: روابط عجیب و پیچیده مادرشوهر و عروس موضوع تازه ای نیست . دکتر دیانا بران ...
جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت - خانه
jtigh.ga/tag/جملاتی-که-نباید-به-مادرشوهر-گفت/
بچه های دیروز تربیت بچه های طلاق تربیت بچه های ۳ ساله بچه های قلم مصاحبه روانشناسی بالینی حرفهایی که نباید به شوهر زد حرفهایی که نباید به شوهر زد حرفهایی که ...
جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت - مجله اینترنتی | 3min.ir
3min.ir/tag/جملاتی-که-نباید-به-مادرشوهر-گفت-8558
پنج نکته مهم امنیتی اندروید که نباید به راحتی از کنارشان بگذرید! ۱- گوشی یا ... حرف هایی که نباید به همسرتان بزنید جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت · ادامه مطلب .
جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت
manooto.ir/tag/جملاتی-که-نباید-به-مادرشوهر-گفت-1206
جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت. سبک زندگی · آرایش و زیبایی ... 10 جمله که نباید به کودکان گفت · حرفهایی که نباید به مجردها گفت! حرفهایی که نباید به مجردها ...
رازهایی که نباید به همسر گفت : مجله بی قرار
turbo.biqarar.com/1394/07/24/رازهایی-که-نباید-به-همسر-گفت/
۶ روز پیش - رازهایی که نباید به همسر گفتچه رازهایی را نباید به همسر گفت ؟ ... روابط با همسر ۵۱٫ ۱۰ جمله ای که هرگز نباید به مادرشوهر گفت ۵۲٫ ۶ رازی که مردان از همسرشان ... اما راست گفتن واجب نیست؛ بنابراین همسران نباید حرف‌هایی را که موجب …
حرفهایی که نباید به مردان گفت - مجله اینترنتی آل وبز ...
allwebs.ir/tag/حرفهایی-که-نباید-به-مردان-گفت-401
حرفهایی که نباید به مردان گفت - مشاهده برچسبها ... حرف هایی که نباید به خانم‌های باردار بزنید, خانم‌های باردار, زایمان, حرفهای خانم باردار, بارداری, زمان بارداری, سزارین.
حرفهایی که نباید زد، توضیحاتی که نباید داد! - چرا تن به این ...
ashtiashti.persianblog.ir/post/106/
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حرفهایی که نباید زد، توضیحاتی که نباید داد! تا اونجا که یادم میاد، از بعد از عید به اون مفهوم نرفته ایم خونه مادرشوهرم که بگم مثلا یک هفته رفتیم و مونیدم و اونا مانی رو نگه ... خلاصه که آقا مانی نصف شب بیخودی بیدار شد و گفت: «مامان!
مادرشوهر - روزنامه ،سلامت
www.akairan.com/marriage/tag/مادرشوهر/
رفتارهای مادر همسرم عذابم می دهد و بعضی اوقات کارهایی می کند که نمی توانم به همسرم بگویم. ... پس بدون مقدمه‌چینی و حرف‌های دیگر می‌رویم سر اصل موضوع این یادداشت و مشکل خیلی از خانواده‌های ایرانی: با مردهای .... 10 جمله ای که هرگز نباید به مادرشوهر گفت.
جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت - مجله اینترنتی کافه برای ...
coffee4u.ir/tag/جملاتی-که-نباید-به-مادرشوهر-گفت-25430
جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت - مشاهده برچسبها. جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت · ۱۱ حرفی که نباید به خانم های باردار زده شود. ۱۱ حرفی که نباید به خانم های باردار ...
حرف‌هایی که هرگز نباید به کودکان بگویید! - لوزا فان
luzafun.ir/p49698_حرف‌هایی+که+هرگز+نباید+به+کودکان+بگویید!
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر پول دار شدم همین قدری که بتوانم یک طرح پژوهشی به یک آدم ِ عاقل سفارش بدهم می روم یک آدم. جمله ای که هرگز نباید به مادرشوهر گفت. جمله ای که ...
جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت - مجله اینترنتی | pixtop.ir
pixtop.ir/tag/جملاتی-که-نباید-به-مادرشوهر-گفت-22058
جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت ... ۱۱ حرفی که نباید به خانم های باردار زده شود · 11 حرفی که نباید به خانم‌های باردار بزنید · 10 چیزی که نباید به کودکانمان بگوییم!
حرفهایی که نباید به مجردها گفت! نمناک - مطالب جنسی
voluptuous.rozblog.com/tag/حرفهایی-که-نباید-به-مجردها-گفت!-نمناک
حرفهایی که نباید به همسر بزنیدو جملاتی که نباید به زنان گفت. .... جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت پنج نکته مهم امنیتی اندروید که نباید به راحتی از کنارشان ...
میگنا - نقش استراتژیک مادر شوهر در زندگی
www.migna.ir/vdchtwnwd23n-.ft2.html
۲۲ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - در عین صمیمیت ،باید رابطه تان را به گونه ای بسازید که حریم ها بین شما باقی بماند . ... شاید بتوان به جرات گفت که سرچشمه تمام اختلافات مادر شوهر و عروس بر مبنای حدسیات، ..... بدش حرفهاي مادرشوهرم شد حرفهاي عقده ايي خواهرشوهرم.
آنچه که نباید به کودکان گفت!
5mb.ir/آنچه-که-نباید-به-کودکان-گفت-511
آنچه که نباید به کودکان گفت!،اگر کودکان را نامهایی مانند احمق و تنبل و... بنامید باور می کنند که دارای این صفات و خصوصیات است. به علت آسیبی که به کاربردن این ...
چه حرف‌هایی را نباید به شوهرتان بگویید – جديدترين اخبار ...
www.momtaznews.com/چه-حرف‌هایی-را-نباید-به-شوهرتان-بگویی/
تنها خانواده همسرتان نیست که نباید رفتارهای‌شان را به شریک زندگی‌تان نسبت ..... ۱۰ جمله ای که هرگز نباید به مادرشوهر گفت این خبر در تاریخ ۲۷خردادماه۹۲ به نقل از ...
چاپ صفحه - مادر شوهر - مرجع مشاوره و روانشناسی خانواده
www.ofc.ir/forum/index.php?action=printpage;topic=1084.0
بعدشم امديم و مادر شوهر شما گفت من ديگه از اين عروس خوشم نمياد دلم رو زده . ... اعتمادمو بهش از دست دادم چرا كه تمام حرفهايي كه بين خودمون دوتا بود و به همه گفت .... چون خودش زنه بايد بدونه مادر هيچوقت نميتونه ارامشي رو كه عروسش به پسرش ميده رو به اون بده.
با مادر شوهر کنار بیایید - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=104832
۲۶ مهر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - در درجه اول شما بايد به شيوه‌اي صحيح به آنها بفهمانيد که خط قرمز‌هاي ... به همين منظور، پاي حرف‌هاي دکتر بدري سادات بهرامي، روان‌شناس و مشاوره خانواده نشسته‌ايم. ... در برخورد با آدم‌هاي مشکل (هر که باشد، دوست، همکار يا مادر شوهر) بايد حد فاصل را ... دفعه بعدي هم خواهد گفت که غذايي را درست کن که دوست داري يا وسايلش را داري.
آیا کثیر الشکی که نباید به شک خود اعتنا کند، شامل هر نوع ...
neverland.ir/آیا-کثیر-الشکی-که-نباید-به-شک-خود-اعتنا-کند-شامل-هر-نو...
آیا کثیر الشکی که نباید به شک خود اعتنا کند، شامل هر نوع شکی است؟ .... جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت · حرفهایی که نباید به مردان زد · به خودم شک دارم · دیگه دارم ...
برگشتم. - دل خوش سیری چند؟؟!
delekhosh.blogsky.com/page/2
از بس این حرفش رو تکرار کرد که رضا به این نتیجه رسید که باید برای افطاری اقوام من، مادر و پدرش .... هنوز جمله ام تمام نشده بود که دیدم مادرشوهرم به شدت عصبانی شد و گفت: باشد می برمشان. .... هیچ نگفتم به رضا هم نگفتم که همه حرفهای مادرت دروغ بوده.
جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت - مجله اینترنتی یاد ایام
yadeayam.ir/tag/جملاتی-که-نباید-به-مادرشوهر-گفت-17132
جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت · غذاهایی که نباید به کودکان بدهید. غذاهایی که نباید به کودکان بدهید. آخرین مطالب; پربیینده ترین مطالب. غذاهایی که نباید به ...
اصول همسايگي عروس و مادرشوهر - دکتر بدری سادات بهرامی
www.drbahramiclinic.com/article_read.php?...اصول%20همسايگي%20عر...
يک سال و دو ماه هم هست که با هم نامزد شديم اما هنوز به دليل مشکلات مادي نتوانستيم ... اوضاع مالي پدرشوهرم بد نيست و از همان اول هم گفت واحد طبقه سوم خانه‌شان را آماده کرده تا ... شايد ندانسته اين کار را انجام بدهيد اما همين حرف‌هايي که مي‌زنيد، مي‌تواند رابطه آنها را ... همسر چه مادرزن چه مادرشوهر بد است به آنها يادآور شويد که اين سکه دورو دارد و بايد از ...
حرفهایی که نباید به شوهر زد - مجله اینترنتی بنگ بونگ ...
www.bangbong.ir/tag/حرفهایی-که-نباید-به-شوهر-زد-14683
۵ جمله ای که نباید به بچه ها گفت حرفهایی که نباید به شوهر زد · ادامه مطلب ... آخرین مطالب; پربیینده ترین مطالب. ۵ جمله ای که نباید به بچه ها گفت · ۵ جمله ای که نباید به ...
چه حرف‌هایی را نباید به همسرتان بگویید؟ - تاکوما
takoma.ir/p108881_چه_حرف‌هایی_را_نباید_به_همسرتان_بگویید؟
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جمله ای که هرگز نباید به مادرشوهر گفت عروس ها و مادرشوهرها توصیه های مادرشوهر دعواهای. پسر ایرانی این بار اگر زن زیبارویی را دیدید هوس را زنده به ...
مشاوره زوج - همراز
psy-hamraz.blogfa.com/cat-2.aspx
دیروز از ناراحتی مجبور شدم به همسرم بگم ایشونم گفت نگران نباش درست. میشه به .... کارهایی که من صدها بار انجام داده باشم باز مدام به من میگن که چطور باید انجامش بدم.اگر. من و شوهرم قرار ..... اون مواردشک کردن بامن داشت و حرفهایی که به من زده نمی تونم ببخشمش همه اش انگاریه جورایی. می ترسم .... مادر شوهر من خیلی حساسه و زود ناراحت میشه و.
حرفهایی که نباید به مردان زد
irmahfel.ir/tag/حرفهایی-که-نباید-به-مردان-زد-15891
حرفهایی که نباید به مردان زد · ۵ جمله ای که نباید به بچه ها گفت. ۵ جمله ای که نباید به بچه ها گفت. حرفهایی که نباید به مردان زد · شش جمله كه نبايد به كودك‌تان بگوييد.
حرفهایی که نباید به مردان گفت - مجله اینترنتی دوستدار چهره ...
facelover.ir/tag/حرفهایی-که-نباید-به-مردان-گفت-22198
حرفهایی که نباید به مردان گفت · ادامه مطلب ... آخرین مطالب; پربیینده ترین مطالب. حرف‌هایی که نباید به بیماران سرطانی بگویید · حرف‌هایی که نباید به بیماران سرطانی ...
YAHoO - تحقیق _ چه حرفهایی را نباید به همسر گفت
gamenetyahoo.blogfa.com/post-1411.aspx
در ابتدا باید گفت به دلیل اینکه روحیات و عواطف زن و مرد با هم متفاوت است، حرف‌هایی که نباید گفته شود هم متفاوت است؛ ابتدا زنان را مورد بحث قرار می‌دهیم: زنان نباید ...
حرفهایی که نباید به شوهر زد - مجله اینترنتی | itc2013.ir
itc2013.ir/tag/حرفهایی-که-نباید-به-شوهر-زد-7122
حرفهایی که نباید به شوهر زد. جملاتی که نباید به فرزندان گفت. جملاتی که نباید به فرزندان گفت حرفهایی که نباید به شوهر زد · ادامه مطلب ... حرف هایی که نباید به ...
حرفهای مانده بر دل
shekvehnameh.persianblog.ir/
۱۸ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - که علی بلافاصله گفت بابام با آینه شمعدون فروشیه آشناست بعدشم ... و از رو لیست دونه دونه برامون خوند که هرچی من مکیخوام برام بیاره مادر شوهر .... مثلا برای اومدن به خونه ما حتما باید دعوت رسمی میشد وقتی هم تماس میگرفتم که دعوتش ...
طرز کنارآمدن عروس با خانواده همسر
www.torghabehonline.com › ... › خانواده و زندگی › خانواده
در لا‌به‌لای نامه‌های شما مواردی را داشتیم که حتی خانواده، به خصوص مادرشوهر، منوی غذای هر روز ... دفعه بعدی هم خواهد گفت که غذایی را درست کن که دوست داری یا وسایلش را داری. ... ندارند و باید حر‌ف‌هایشان را در کمال آرامش شنید و تایید کرد تا گفتگو کوتاه شود.
حرفهایی که به هیچکس نگفته ام
nagofteham-28.blogfa.com/
حرفهایی که به هیچکس نگفته ام - توی این وبلاگ سعی دارم فکرهام و حرفهایی که به ... گفت چته.گفتم نمیدونم بیخواب شدم....همسرم خودش دیگه باید فهمیده باشه که هر وقت فکر ..... بعضی وقتها به مادرشوهرم میگم بابا تو 3 تا پسر بزرگ کردی چرا میخوای همه ...
روش برخورد با افرادی که خود را عقل کل میدانند - مردمان
www.mardoman.net/life/allknow/
باید به او نشان دهید که چطور می توانید با استفاده از یک روش متفاوت به همان راه حل برسید. ... پس به جای اینکه همه حرفهایی که می زنند را تایید کنید، به همه کارهای مثبتی که ..... من سه ماهه عقد کردم و مادرشوهرم ایمطوریه، از همه چی ایراد میگیره: درس خوندنم،اینکه ..... یا نداری من منظوری نداشتم فقط میگم نباید بهم دروغ میگفتی باز گفت به تو چه؟
حرفهایی که نباید به شوهر گفت - مجله اینترنتی | jok4u.ir
jok4u.ir/tag/حرفهایی-که-نباید-به-شوهر-گفت-13053
جملاتی که نباید به فرزندان گفت حرفهایی که نباید به شوهر گفت · ادامه مطلب ... آخرین مطالب; پربیینده ترین مطالب. جملاتی که نباید به فرزندان گفت · جملاتی که ...
اولین دعوا بعد از 6 ماه با مادر شوشو - خاطرات بد و خوب من
khateratebad.persianblog.ir/post/166/
۱۳ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - منم گفتم اتفاقا زن عموی منم با خنده به من گفت دقیقا همون حرفهایی که اومدی ... اینقدر عصبانی و ناراحت شدم که حد نداشت میگم چرا هم از دست کوچیکشون باید عصبانی بشم ... منم به محمد گفتم چرا مادر شوهر دختراش میان کلی احترام میزاره و ...
حرفهایی که نباید به مجردها گفت! - ایمپریا
imperia.ir › گوناگون › سبک زندگی › روابط عاطفی
حرفهایی که نباید به مجردها گفت! دختری که همه دوستانش به خانه بخت رفته‌اند، در صورتی که خیال ازدواج کردن داشته باشد، می‌داند که با بالا رفتن سن خیلی از امتیازهایی ...
وقتي عروس و مادر شوهر با هم اختلاف دارند - ایران سلامت
forum.iransalamat.com/.../وقتي-عروس-و-مادر-شوهر-با-هم-اختلاف-دارند-40...
۱۲ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - الناز عبدالهي/وقتي عروس و مادر شوهر با هم اختلاف دارند حق با چه كسي است؟ ... يك بار به من گفت: «مادر چه چيزهاي عجيب و غريبي از دوران بارداري بلد است. ... به مادر گفتم كه نازنين هنوز جوان است و وقت تجربه كردن دارد، كه نبايد انتظار داشت همه‌چيز را ... نازنين آن روز حرف‌هايي راجع به مادرم مي‌زد كه قبلا هيچ‌وقت نگفته بود.
حرفهایی که نمی تونم به کسی بگم - جواب مهسا
khafekhon.blogfa.com/post/18
دیروز مادرشوهرم اومده بود خونمون غیر از تیکه هایی که از اول تا آخر رفتنش انداخت و تازه ... یاد یه حدیث افتادم که می گفت دخترتون رو به یه آدم با ایمان بدید اگر دوستش نداشته ... قبول دارم که نباید کسی رو نفرین کرد اما من از اون آدم مهربون ها نیستم من هر چی ...
دخالت های مادر شوهر | مشاوره حضوری - مشاوره ازدواج|مشاوره خانواده
besooiekamal.com › مشاوره › مشاوره خانواده
چگونه با دخالت های مادر شوهر در زندگی مشترکمان برخورد کنیم ۲ ... کردم، پی به حقایق بیشتری بردم و دانستم که تمام حرفهای شهره در مورد دخالت مادر شوهر خود درست بوده است. ... من خودم دو سه تا دختر، مثل همین خانم، تحصیل کرده تربیت کرده‌ام؛ چطور نباید ... مادرشوهر که گویا خودش هم از این وضع به تنگ آمده بود، در جوابم گفت: «والاّ من خودم هم از ...
حرفهایی که نباید به مردان زد - مجله اینترنتی باران سرگرمی
funrain.ir/tag/حرفهایی-که-نباید-به-مردان-زد-17571
حرفهایی که نباید به مردان زد. سرگرمی و تفریح · داستان · جوک ... ۵ موردی که نباید به بچه ها گفت · جملاتي که نبايد به مادرشوهرها گفت · جملاتي که نبايد به مادرشوهرها ...
چه حرف‌هایی را نباید به شوهرتان بگویید | هفیان | پرتال جامع |
hefyan.com › خانه › همه مطالب
۱ روز پیش - تنها خانواده همسرتان نيست كه نبايد رفتارهاي‌شان را به شريك زندگي‌تان نسبت دهيد، حتي اگر رفتارهاي .... کدام حرفها را به مادر شوهر نگوییم – پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده .... زنـــــــــدگـــــــــــی – حرفهایی که نباید به همسران گفت!
عوامل ایجاد اختلاف بین زن و شوهر
ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article...
خیلی افراد هر حرکتی که مادرشوهر یا مادر زن می کنند به آن دخالت می گویند . ... دوستش گفت که من م یدانستم که تو به اینجا می رسی و آن دارو خطرناک نبوده است . ... مادر شوهرم به شوهرم گفته که باید زن خودت را طلاق بدهی و اِلا تو را عاق می کنم . ..... شاید حرفهایی باشد که خصوصی تر است و شاید به صلاح آن خانم یا آقا باشد که این مسائل را نداند ...
حرف هایی که نباید به زبان آورد
viewfun.ir › روانشناسی › زنان و مردان ایرانی
حرف هایی که نباید به زبان آورد. ... به خاطر داشته باشید که هیچ چیز مثبتی در مورد این عبارت وجود ندارد. شما باید انتظار بر هم ... -مادرم یا فلانی گفت که ممکن است این کار را انجام بدی: وقتی این جمله ... تا چه حد بايد به حرف‌هاي همسرمان گوش دهيم؟ راههای بهبود ...
جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت
bings.ir/tag/جملاتی-که-نباید-به-مادرشوهر-گفت-242122
جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت - مشاهده برچسبها. جملاتی که نباید به مادرشوهر گفت · حرف هایی که نباید به خانم های باردار بزنید. به گزارش نامه نیوز به نقل از ایران ...
به خاطر شوهرم به زندگی برگشتم - ایران
www.ion.ir/News/8977.html
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فردای آن روز کارهایم را انجام دادم و کمی ‌در امور خانه به مادرشوهرم کمک کردم. ... زندگی آرام و بی دغدغه‌ای داشتیم تا اینکه مادر شوهرم به من گفت که چرا حامله نمی‌شوم. .... از حرف‌های منوچهر برایش گفتم و او گفت که نباید خام حرف‌های مرد‌ها شوم و ...
روزنامه ایران
iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/41191
۱۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با گلایه به مادرشوهرش گفت: چرا دلت به حال من نسوخت و به دروغ فرزندت را ... کوچک بود و حرف‌های پزشک را که به او می‌گفت باید این داروها را بخوری تا ...
کنترل شوهرتان را اینگونه در دست بگیرید!-پرشین پرشیا
www.persianpersia.com/lifestyle/ldetails.php?articleid=17675...54...
۲ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به نظر خیلی از زن ها، مردها درست زمانی خود را کنار می کشند که آنها می ... این نحوه برخورد تنها اختلاف و فاصله بین شما را افزایش می دهد و راه گفت وگو را سخت تر می کند. به ... یادتان باشد مادرشوهر و خواهرشوهر را اولویت تاثیرگذار در زندگی تان ندانید. ... صرف نظر از اینکه آنها چه می کنند، خوب هستند یا نه نباید همسرتان را به ...
جام‌جم سرا | خانم مهندس در دادگاه: مادر شوهرم خسته‌ام کرده
sara.jamejamonline.ir/NewsPreview/1500275503521623278
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی با اشاره به این‌که شغلم مهندس عمران بود که به خاطر حرف‌های مادرشوهرم و ... می‌شود، گفت: ابتدای ازدواج به همسرم گفته بودم که بعد از عقد نباید سر کار ...
ترفندهای زنانه در همسر داری - شهربانوها - Blogfa
shahrbanoha.blogfa.com/cat-1.aspx
1- یه شهربانو میدونه چه جایی چه لباسی بپوشه، و چه سطحی از آراستگی رو باید داشته ... من چند روز پیش یه مهمونی برگزار کردم به مناسبت اینکه خاله همسرم که مادرشوهر ... و فرداش هم که جای دیگه ای مهمونی دعوت بودیم نه تشکر نه عذرخواهی فقط طلبکارانه گفت چرا ..... رو در اوج عصبانیت بزنم، حرفهایی که اگه میزدم مطمئنم پیروز میدون بودم ولی .
ღ بهار کودکی ღ - ضرب المثل های ایرانی
www.3vom50.blogfa.com/category/1/ضرب-المثل-های-ایرانی
اگر دیدم که زبانش سرخ شده است باید با این افراد با ملایمت و ملاطفت و گذشت برخورد ... خروس ديد كه ديگر فرصتي براي او نمانده است ، به روباه گفت : حالا كه مي خواهي مرا ..... مادر بزرگ كه حرفهاي حسني را شنيد خنده اش گرفت و گفت : تو مرا ياد اين ضرب ..... مادر شوهر گفت : سرزنش مال كسي است كه به دروغ مي خواهد بگويد كه همه چيز را مي دانم .
تنها رازی که نباید به همسرتان بگویید! - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/210969/تنها-رازی-که-نباید-به-همسرتان-بگویید
۱ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از این رو همسرتان را در جریان مسائل جزئی و مشاجره های خانوادگی که در خانواده .... همسر و خانوادشون به وجود بیاد و برای همینه که همیشه بین عروس و مادر شوهر این ... دو به هم زن ترند و بعضي زنها راز نگه دارتر از مردها اين حرفهاي شما اصل كلي ... راز رو نباید به زن گفت هیچ مسله ای هم نباید به زن جماعت گفت *نگی اعصابت راحت تره.
خانوم گم جشکه
khanoomgomjeshke.blogfa.com/
حالا این وسط هی مادرشوهرش اینا زنگ میزدن بهش که بیا خونه تا کی خوابگاه می مونی! ... و در آخر گفت هر کس به اندازه ی شناختی که از خدا داره میتونه خدا رو ببینه ... به اندازه ی .... با حرفهایی که گفت احساس میکنم باید تمام نمازهای عمرم را دوباره بخوانم ... باید ...
آموزش(٥۱) - تفکر مثبت راهی به سوی زندگی بهتر و آرامتر...
psych.persianblog.ir/tag/آموزش
اگر می خواهی زندگی ات را تغییر دهی و به چیزهایی که می خواهی برسی باید خیال پردازی کنی. نوشته شده در ..... ۸) انتقاد از مادرشوهر. «مادرت را خیلی دوست ..... جمله بزرگی رو بخاطر می آورم که بحق می گفت : چیزی را که نمی داند وی را نخواهد نرنجاند! هرگز در مورد ...
شادی - عروس - Blogfa
arous.blogfa.com/author-shadi.aspx
مادر شوهرم گفت: "چرا بدون هم بروید سفر؟ ... حالا وقتی بچه ی خواهر شوهر پول دار شماره ی دو به دنیا بیاد من چه جوری باید برای ... مادرشوهر من در این سفر که به خاطر جشن تولد ارمیا صورت گرفته بود اصلا در کارهای من دخالت نکرد و نظر نداد و تحمیل عقیده نکرد. ... ن.۱: در مورد اين‌که گفته بوديد احساستون از حرف‌هاي من اينه که هرکسي که اصول من رو ...
راه کنار آمدن با زبان مادرشوهر چیست؟! - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/179058/راه-کنار-آمدن-با-زبان-مادرشوهر-چیست
۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - قبل از ازدواج همسرش به او گفت که در حال حاضر پول کافی برای خرید یا اجاره خانه ای مستقل ... راه حل: زندگی در چنین شرایطی باید به حالت دوری و دوستی باشد. ..... خونه شوهرمهمینطور بالاخره ممکنه حرفهای زده بشه حالا یعضی ها واقعا اوضاع ...
حرفهایی که نباید به مردان گفت - مجله اینترنتی پرشین شاد
persianshad.ir/tag/حرفهایی-که-نباید-به-مردان-گفت-5057
حرفهایی که نباید به زنان باردار بزنید. ۱۱ حرفی که نباید به خانم های باردار زده شود · 10 چیزی که نباید به کودکانمان بگوییم! جملاتی که نباید به فرزندان گفت.
3 روش برای جلوگیری از دخالت های مادرشوهر - پرشین وی
www.persianv.com/maharatha/287963.php
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای جلوگیری از دخالتهای مادر شوهرتان در زندگی مشترک این 3 روش را امتحان کنید. ... به جای مطرح کردن حرف‌های مادرشوهرتان به همسرتان، پیشنهاد می‌کنم که ... در واقع باید همسرتان را در این موضوع دخالت ندهید تا بازی جدیدی در زندگی شما شروع نشود. .... ستاره اسکندری از 10 برابر شدن دستمزدش بعد از سریال نرگس گفت.
روشي براي حل اختلاف عروس و خواهرشوهر - مهرخانه
mehrkhane.com › صفحه نخست › روانشناسی
در نهايت خواهر و همسرتان را به صحبت با هم دعوت کنيد تا از طريق گفت و گو و در ميان ...... به نظر من کلا به زنداداش اصلا نباید رو بدی خیلی هم تحویلش نگری اما اصلا دخالت .... من هم اصلا حرفهایشان اهمیت نداشت، چیزیکه برای من مهم است رفتار همسرم است که ... اینها ادامه داشت تا دعوایی که مادرشوهر و خواهر شوهرم در حنابندون و عروسی راه انداختند.
حرفهایی که نباید به شوهر زد - مجله اینترنتی تهران تیتر
tehrantitr.ir/tag/حرفهایی-که-نباید-به-شوهر-زد-21718
حرفهایی که نباید به شوهر زد · ۵ جمله ای که نباید به بچه ها گفت. ۵ جمله ای که نباید به بچه ها گفت. حرفهایی که نباید به شوهر زد · ۵ موردی که نباید به بچه ها گفت.
برای دوران نامزدی | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/6362
۱۲ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دوران نامزدي، دوره‌اي كاملاً حساس است كه در آن دختر و پسر بايد به شناخت يكديگر بپردازند. ... شما به حرف‌های هم گوش می‌دهید، به نظرات یکدیگر احترام می‌گذارید و سخن درست .... پدرش بودرفت وازاوتقاضاکردتاسمی به اوبدهدتابتواند مادرشوهرش رابکشد. ... دارم که اصلا نمیتونم ببینمش گفت از شرایطم خبر داره ،از سرکنجکاوی ...
آبان ۱۳۹۱ - من اگه مادر شوهر بشم...! - Blogfa
mother-in-law.blogfa.com/9108.aspx
بازهم حرفی نزدم اما انقدر گفت و گفت که گفتم میشه لطفا خفه شی؟ ... اما دست بردار نبود و جالب اینجا بود که مادرشوهرم به پسرش که وحشیانه مرا کتک میزد ..... پیر خانه شان که همیشه باید رسانه ای میشدم بایک سابتایتل روانشناسانه که حرفهای آن دورا طوری ...
حرفهایی که هرگز نباید به همسرتان بگویید - جاست فان
jusfun.in/pjus9473_حرفهایی-که-هرگز-نباید-به-همسرتان-بگویید
3 چیز که هرگز نباید به مردتان بگویید سه موضوع است که گفتن انها هنگام مشاجره. 10 جمله ای که هرگز نباید به. 10 جمله ای که هرگز نباید به مادرشوهر گفت عروس ها و ...
Displaying items by tag: روانشناسي
www.persianfemale.com/index.php?option=com_k2&view...
ناهید ادامه می دهد " من بیکار نیستم، از صبح تا شب باید به کارهای خونه و بچه داری برسم. .... یک بار مادرشوهرش به او گفت "مگه بارداری که اینطوری نشسته ای؟". .... آخر هفته، شیرین به کیان می گه، لطفا برای اون حرفهایی که با هم زدیم و نصفه موند یه وقتی ...
حرفهای عجیب مادر شوهر ها - صفحه 65 - نی نی سایت
www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومي
۶ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 20پست - ‏14 نویسنده
مادر شوهر من دخترشو که فوق دیپلم بیهوشی خانم دکتر صدا میکنه اما به من که ... بعد که رفتن مادرشوهرم گفت خب معلوم شد کی سنش کمتر میزنه !!!!!!!١١ لابد ... مادرشوهر منم از هرگونه پیشرفت ما فوق العاده بدش میاد چون دختراش باید در هر ...
پایگاه اطلاع رسانی جام نیوز - مادر شوهر باحال من /نازنین از تهران
old.jamnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=92833&Serv=28
خواهرم با دقت به حرف‌هایم گوش داد و پس از پایان درددل‌هایم با حالتی موذیانه گفت: ... به کار گرفت و پس از اندکی اندیشیدن گفت: باید به آشناها و فامیل بسپاری که هر وقت ...
(تصاویر) دختری که جهان را تغییر خواهد داد | مجله اینترنتی ...
kahlek.ir/index.php/post6724
۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «مدلین استوارت» اولین مدل حرفه‌ای بزرگسال است که با سندروم داون دست و .... 10 چیزی که نباید به مادر شوهر گفت خانم ها چگونه مردی را می پسندند؟
رفتار بد جاری - انجمن تخصصی مشاور
forum.moshaver.co/f136/رفتار-بد-جاری-19609-print/
۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خلاصه فرداش شوهرش رو فرستاد سراغ مادر شوهر و گفته بود شما دارین بین ما ... منم که عصبانی از حرفهای جدید جاری به مادر شوهر گفتم که مخم رو با همین حرفها ... شدین که خبر داشت ولی گفت حرفهاتو حاشا کرده و نباید میگفتی و منم گفتم ...
حرفهایی که نباید به مردان گفت - مجله اینترنتی کلیک ...
clickpa.ir/tag/حرفهایی-که-نباید-به-مردان-گفت-16637
حرفهایی که نباید به مردان گفت · غذاهایی که نباید به کودکان بدهید. غذاهایی که نباید به کودکان بدهید. آخرین مطالب; پربیینده ترین مطالب. غذاهایی که نباید به کودکان ...
پنج نکته مهم امنیتی اندروید که نباید به راحتی از کنارشان ...
aryaface.ir/پنج-نکته-مهم-امنیتی-اندروید-که-نباید-به-راحتی-از-کنارشا...
پنج نکته مهم امنیتی اندروید که نباید به راحتی از کنارشان بگذرید! ... امنیت محسوب می‌شود و اگر بخواهید می‌توانید حتی کار را برای هکرهای حرفه‌ای نیز دشوار کنید.
فروردین 1392 - خدایا این وصل را هجران مکن - Blogfa
aynaar.blogfa.com/1392/01
نمیدونم چکار باید کنم؟حالت افسردگی دارم.کاش میشد بمیرم. و امادرمورد سفر-وسایل کمی جمع کردم چون محمد بهم گفت فکر نکن زیاد میتونی بمونی میام دنبالت. ... سودابه عزیزم رو بعد مدتها دیدم اما جلوی محمد نمیشد حرفهایی که مدت ها بود توی دلمون نگه ... مادرشوهرم هم چنین نظری داشت و همیشه فکر میکرد من یه شهرستانی تازه به دوران رسیده ام.
حرفهایی که نمی توان گفت
livaan.ir/tag/حرفهایی-که-نمی-توان-گفت-34595
حرف‌ هایی که نباید به شوهرتان بگویید حرفهایی که نمی توان گفت · ادامه مطلب ... آخرین مطالب; پربیینده ترین مطالب. حرف‌ هایی که نباید به شوهرتان بگویید · حرف‌ هایی ...
روزهای بارداری - این روزها
niniemaa.blogfa.com/cat-4.aspx
لحظه ای که میخواستیم از اتاق ویزیت خارج شیم، همسرم به خانم دکتر گفت که براشون ... همسرم که همه چیز بر وفق مرادش پیش رفته بود شروع کرد به صحبت با من، همون حرفهایی که این روزا همش می شنیدم. ... الان لک لکِ نی نی ما دیگه باید بقچه شو بذاره زمین و به امید خدا بره یه نینی دیگه رو از ..... اونشب که رفتیم خونه ی مادرشوهر خوابیدیم.
ترانه های کودکان - مادرشوهر و عروسهايش
www.taranehaykoodakan.blogfa.com/post-53.aspx
پس به عروسها گفت كه يك تغار بزرگ خمير درست كنند و به نگار گفت كه بايد نان بپزد. نگار هم ... پيرزن هم گول حرفهاي نگار را خورد و گفت هركاري كه دلت مي خواهد بكن .
قراردادهای فرهنگی، تعامل و گفت‌وگو - مشاوره ازدواج
مشاوره-ازدواج.com/قراردادهای-فرهنگی،-تعامل-و-گفت‌وگو/
۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همان زنی که در ماجراهای مادر شوهر و عروس به بدترین شکل ممکن از آن یاد می‌شود. ... پدرشوهر گفت این حرف‌هایی که نجمه می‌گه پشت سرش گفتی چیه؟ ... رو کردم به پدرشوهر گفتم باید برای اثبات حرفم قرآن و پیر پیغمبر رو بکشم وسط؟
حرفهایی که نباید به شوهر زد - مجله اینترنتی جایگزین ...
replays.ir/tag/حرفهایی-که-نباید-به-شوهر-زد-4098
۵ موردی که نباید به بچه ها گفت حرفهایی که نباید به شوهر زد · ادامه مطلب ... پنج نکته مهم امنیتی اندروید که نباید به راحتی از کنارشان بگذرید! پنج نکته مهم امنیتی ...
مهـــارت هـای زندگــی
maharat8.blogfa.com/
به هر حال آنچه مسلم است، این است که شما به خاطر خودتان و بر مبنای ویژگی های .... در ابتدا باید گفت به دلیل اینکه روحیات و عواطف زن و مرد با هم متفاوت است، حرف‌هایی که نباید ... در نتیجه نباید همزمان چند مطلب و یا موضوع مهم را به مردان گفت؛ زیرا مردها قوه ...
آقای محترم شما مقصرید! - همشهری آنلاین
www.hamshahrionline.ir/details/309950/Lifeskills/famillyaffairs
۱۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بعضي‌ها مادرشوهر را مقصر مي‌دانند كه درك نمي‌كند با آمدن عروس بايد ميدان را به نفع او ... از طرفي بايد مراقب حرف‌هايي كه از همسرتان نقل قول مي‌كنيد هم باشيد. ... همسر شما وقتي «بله» گفت، در حقيقت، زندگي، آينده و تمام قلبش را به شما ...
اسفند ٩۱ - مادر شوهر. عروس. خواهر شوهر.خهیزیه.نفقه. داماد. مادر زن ...
robabnaz68.persianblog.ir/1391/12/
۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - نگرش های منفی؛ باید در مورد داماد واقع بین بود نباید به همه بدبین بود و نسبت به ..... شاید بتوان به جرات گفت که سرچشمه تمام اختلافات مادر شوهر و عروس بر مبنای ..... خودتان بروید؛ چون این افراد هیچ قلقی ندارند و باید حر‌ف‌هایشان را در ...
تربیت فرزند
farzand.persianblog.ir/
۱۲ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در صورتی که آماده هستید تا علاوه بر استفاده از مطالب سایت، به یاری دیگران ... اگر در قسمت نظرات، سوال یا مشکل خود را بنویسید باید آن را پاک کنم. ..... مشکلم اینکه پسر 16ماهه‌ام بیش ازاندازه به مادرشوهرم وابسته است. ... سوال: با سلام پسری ۸ و نیم ساله دارم که متاسفانه اهمیت چندانی برای حرفهای من قایل نمیشود البته در ...
مرداد 1392 - دختری از جنس دریا - بلاگفا
www.livedown65.blogfa.com/1392/05
گفت تو هم باید بلد بودی و خانواده طرف رو به سمت خودت جلب میکردی....منم گفتم این حرف رو ... یعنی میشه نادیده گرفت حرفهایی که بعد از این قضیه قراره بشنوم؟یعنی میشه نادیده .... چون یکی از بچه ها(خانم مادرشوهر)بهش خبرداد که جدا شدم...خیلی ازم در مورد ...
با شوهر خودرای و مغرور وکم توجه چیکار کنم؟زندگیم داغونه مثل ...
www.hamdardi.net/thread-33105.html
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توی خانوادشم که هستیم همینه اصلا به من توجه نمیکنه من نشستم میره اون یکی اتاق .... معمولا عیدی میده(منظورم مامانش و یا برادرش که از شوهرم بزرگتره)گفت نه میخوام ... منم رفتم خونه مادرشوهرم برادرشوهرمینام بودن یهو شوهرم دراورد صد تومن به مامانش و ... میگم من زن این خونم باید به من میخوای مهمون دعوت کنی بگی میگه خودم دارم ...
"امام(ره)" به احمدی‌نژاد در خواب چه گفت؟/ خواستگاری از این ...
www.yjc.ir › سیاسی › سایر حوزه‌ها
... "امام آمد" بی‌هیچ گمانی ابتکار حرفه‌ای شادروان "غلامحسین صالحیار"، سردبیر وقت روزنامه اطلاعات است . به گزارش ایسنا، حیدری در مورد این دو تیتر گفت: کسانی مطالبی گفته‌اند و ... آقای گریم ضمن عذرخواهی گفته است که نباید اجازه می‌داد که احساساتش بر او غلبه کند. ...... انتظاری که منتقدین سبد کالا از دولت دارند مادرشوهر از عروس ندارد
مهر ۱۳۹۱ - دست نوشته های یک عاقد
aghed.blogfa.com/1391/07
دخترك در چند دقيقه صحبتش، به داماد و پدر و مادر و پدر و مادرش صريحا توهين مي كرد و پسرك انگار ... زيرنويس:تيپ شخصيتي عروس نشان مي داد كه شديدا از سوي اطرافيان شارژ شده و اينها حرفهاي خودش نيست. ... تا مادر شوهر آمد زير لفظي را آماده كند، دختر بله را گفت. ... زير لفظي را گرفت و انگار نه انگار كه بايد آنرا به عروس بدهد بله گفت.
۶ موضوع خصوصی که نباید به همسرتان بگویید
nikgoftar.ir/۶-موضوع-خصوصی-که-نباید-به-همسرتان-بگویید-41
Share the post "۶ موضوع خصوصی که نباید به همسرتان بگویید" ... که نباید به مادرشوهر گفت · حرفهایی که نباید به مردان زد · رازهايي كه نبايد به همسرتان بگوييد.
مادرشوهر خورون!!!!!!! ۲ - سيب مهربون
fastoos.persianblog.ir/post/838/
همش برام مسئله بود که این دعوای مادر شوهر و این حرفها از کجا میاد. ... که خیلی مهربونه درگیر بودم سر این موضوع که شما باید حواستون رو جمع کنین. ... چیزهایی که مامی عزی زجون می گفت و من دوست نداشتم رو در قالب اینکه اون به عنوان .... همش هم حرفهای بی خود.
مشاوره جنسی| مشاوره آنلاین | مشاوره رایگان – چگونه با مدر شوهرم ...
moshavere.tribuneazad.ir/چگونه-با-مدر-شوهرم-کنار-بیام-؟-اون-با-من/
موقع حلقه گفت اینو بخرید منم دوست نداشتم یکی دیگه خریدم و اون ازم کینه به دل ... این مادرشوهرم دیگه تا اخر عمرش با من خوب رفتار نخواهد کرد ایشون کسی هست که کینه ..... کنید هردفعه که قرار است مادر همسرمان را ببینیم باید ذهنمان را از رفتارها و حرفهای ...
زندگی مشترک [بایگانی] - صفحه 17 - Ashpazaneh | آشپزانه
www.ashpazaneh.com/archive/index.php/t-467-p-17.html
من واقعا دیگه بردیم دیگه نمیدونم باید چیکار کنم ضعف اعصاب گرفتم ... مهران بمن گفت گفتم برو بیارشون عیب نداره تو کوتاه بیا که رفت دنبال پدر و مادرش ..... من دیگه تصمیم گرفتم به جای اهمیت دادن به حرفهای مادرشوهر به اخلاق و رفتارخودم توجه کنم ...
اندر احوالات مادر شوهر من - حرف هایی که هیچ جا نمی گم
jighebanafsh.persianblog.ir/post/22/
۱۸ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اندر احوالات مادر شوهر من ... اصلا نمی خوام به روی خودم بیارم که خرید من کم بود. ... ولی مادرشوهرم یهو برگشت گفت: نه اینا نه یه چیزی بیارین که توش ... که مادر شوهرم گفت : ای وای علی سرما خورده خب چرا رعایت نمی کنی از تو لیوان هم نباید آب بخورید! ... خانه دوست کجاست با یک بچه سی و شش ساله حرفهایی که هیچ جا نمی گم ...
شهریور 1387 - زایمان، شیرین ترین سختی دنیا
zaymanlinks.blogfa.com/8706.aspx
سایت زایمان در آب · حرفهای ناگفتۀ مادران ..... پرستارم می گفت اگه کار به همین ترتیب پیش بره ممکنه که سزارین بشم. حسابی .... کار به همین سادگی تمام شد و گفتند که باید برم خونه ومنتظر پاره شدم کیسه آب باشم. یادمه که .... اگرچه همه مخصوصن مادر شوهر و پدر شوهرم در چيدن خانه كمكم كردند ولي جمع و جور اسباب هايم و خريد خانه و ... استرس ...
تلخ تر از زهر خیانت/ خوش تر از عطر تادیب - فصل ششم
khiyant.blogfa.com/tag/فصل-ششم
حرفهایی زد که دلم شکست گفت دختر یتیم و چه به این همه مهریه! ... این تزمادر شوهرم بود که همیشه از خانواده های ثروتمند برای پسرهاش زن بگیره(مادر شوهر من سه پسر داره) و دخترهاش را هم ... گفتم مامانم نگران میشود و من باید بروم خانه برای بچه ها نهار درست کنم.
همدرد - پیشینه 6
1hamdard.blogfa.com/post/7
همدرد - پیشینه 6 - مردها به وسعت غیر قابل تصوری نامردند. ... مادر شوهر چنان قربان صدقه ام می رفت که بیا و فقط همسر را ببین. خودم خیلی دوست داشتم ولی چیزی مرا از ...
هفته اوّل تیر 1391 - دل نوشته های من - Blogfa
sevda60.blogfa.com/1391/04/1
۳ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - هر طور که تو دوست داری (واقعا نمیفهمه که باید بگه میام شام بریم بیرون نه اینکه ... دیسی در یکی از حرفهای پای تلفن به من گفت درسته می آی خونم بهت اهمیت ... و بعد هم بره خانه باباش و به همه بگه این مادرشوهر میخواد زندگیه ما رو بهم بزنه.
حرفهای مادرشوهر ٬خواهرشوهرو... - انجمن هاي نوعروس
www.nowaroos.com › کلوپ › مادر شوهرم گفت ...
يه دفعه مادرشوشو (بااينكه قبلا هم به خودمون گفته بود) شروع كرد جلو همه گفت سفره ... بچه ها وقتی مادر شوهر تیکه میندازه و ادا بازی در میاره باید چی کار کرد؟ ... من جایی دیگه نمیام من همین طوری جا خوردم که بعد برادر شوهرم گفت دیگه بسه بیا بریم که اومدن .
من و خانواده شوهرم | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره
moshavereh.porsemani.ir/content/من-و-خانواده-شوهرم
در ضمن من اصلاً خواهان اين نيستم كه اهانت يا بي احترامي به خانواده شوهرم شود. ... در مورد سوال شما باید بیان داریم که گاهی ممکن است درخواست از همسر برای تذکر دادان به خانواده خود ... لذا نمی توان بصورت کلی گفت کار درستی است یا نه زیرا در شرایط و .... منو ناراحت میکنه حرفاشو به مدر شوهرم میزنهو مادر شوهر ساده منم میاد میزاره کف دست من ...
عروس و مادرشوهر بایگانی - بهترین ها
mededu13.ir/label/عروس-و-مادرشوهر
هر دوی شما باید به خانواده هایتان توضیح دهید که می خواهید دو نفری باهم کارها را انجام دهید. ... حرفهای اطرافیان و گفتن تجربیات منفی آنها و دیدن رفتارهای ناپسند مادر شوهر، ممکن .... عروس تازه گفت: «مادر شوهر مهربانم به من اشاره ميكند كه دوستش دارم ميگويد: ...
آبان 1391 - دلنوشته های من - Blogfa
nf1351.blogfa.com/1391/08
یادتون هست راجع به ازدواج جاریم و موضعی که فامیل گرفتن باهاتون حرف زدم . ... یا آدمها عجیب شدن خیلی تعجب میکنم از حرفهای اطرافیان حرفهایی که شاید خیلی ... کمی صحبت بهم گفت میدونی که اون برادر شوهرت که فوت کرده خانم و بچه اش اصلا ارث نمی برن . ... هفته که بیاد چهلم مادرشوهرم هست و از پنجشنبه مهمانها سرازیر میشن و ما باید دیگه ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 408
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,654
  • بازدید ماه : 2,654
  • بازدید سال : 31,745
  • بازدید کلی : 364,573