loading...
مسائل زناشویی
محسن بازدید : 444 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

دلایل و علت پس زدن و خودداری همسر از رابطه زناشویی

علت پس زدن و خودداری همسر از رابطه زناشویی

علت خودداری همسر از رابطه زناشویی

علت جلوگیری همسر از رابطه جنسی،علت فرار همسر از رابطه زناشویی،پس زدن رابطه جنسی توسط همسر،وقتی بر خلاف عادت گذشته، زنی درخواست جنسی شوهرش را و یا شوهری درخواست جنسی زنش را قبول نمی کند و یا آن را به وقتی دیگر موکول می کند، برای چسباندن برچسب اختلال به او نباید عجله کرد، چه بسا دلایلی پشت این امتناع ناگهانی وجود داشته باشد که زوج طرد شده، خود بتواند با شناسایی و رتق و فتق به موقع آن ها زندگی زناشویی را به حالت مطلوب معمول در آورد. در ادامه به این دلایل پرداخته می شود.

دلایل خودداری زوجین از رابطه زناشویی

1- به مقدمات رابطه جنسی توجهی ندارید


کسی نمی داند این تصور که برای برقراری رابطه زناشویی، فقط زمان و مکانی لازم است، از کجا آمده، اما واقعیت این است که رابطه جنسی که یکی از پیچیده ترین و پررمز و رازترین روابط انسانی است، برای به ثمر نشستن به چیزی بیش از این ها نیاز دارد.


اگر با کمی اغماض، این چیز را همان «پیش نوازش» معروف بنامیم، باید این را هم اضافه کنیم که این کار می بایست از ساعت ها قبل از برقراری رابطه آغاز شده باشد و اگر هم ابراز عشق و علاقه نسبت به همسر، باز هم باید خیلی پیش از رابطه جنسی شروع شده باشد. بنابراین شوهری که می خواهد در ساعات پایانی روز با خانمش رابطه جنسی برقرار کند، باید از صبح با رفتارهای کلامی و غیرکلامی خود، به تدریج وی را برای زمان مقرر آماده کرده باشد.


در گذشته، عقیده بر این بود که احساس صمیمیت در پاسخ مثبت زنان به درخواست های جنسی شوهرانشان، بیش از پاسخ دهی مثبت مردان به درخواست زنانشان موثر است؛ اما امروزه بر نیاز هر دو جنس یعنی اظهار عاطفه تاکید می شود. اگر این ابراز صمیمیت نباشد یا کافی نباشد به طرد جنسی از سوی زوج مقابل منجر می شود. احساس دوست داشته شدن و مورد علاقه همسر بودن مهم ترین مقدمه رابطه جنسی است. شاید به همین دلیل است که متخصصین امور جنسی، ذهن را قدرتمندترین عضو جنسی بدن می شناسند.

یکی دیگر از مقدمات مهمی که باید فراهم شود، اطمینان از رضایت بخش بودن ارتباط بین فردی با همسر است. یعنی که اگر اختلاف، رنجش، خشم و یا تعارضی با همسر یا یکی دیگر از اعضای خانواده، وارد ارتباطات زوجین شده باشد، باید تا قبل از زمانی که برای رابطه جنسی در نظر گرفته شده حل و فصل شود. بر این نکته مهم تاکید می کنیم که نباید مسائل درست قبل از زمان هم بستر شدن مطرح شوند، بلکه باید از مدتی قبل برای آن ها فکری کرد.

یکنواختی آفت رابطه جنسی است و این نوع رابطه مانند رابطه های دیگر نیاز به تنوع دارد

 

2- از انتظارات همسرتان آگاهی کافی ندارید


رابطه جنسی با همسر، شامل انتظارات بعضا متفاوت زوجین از همدیگر است. انتظاراتی که اگر از سوی یکی از زوجین برآورده نشوند، احتمال پس زدن رابطه جنسی را در دیگری افزایش می دهند.


- انتظار تنوع در رفتار جنسی: یکنواختی آفت رابطه جنسی است چرا که این نوع رابطه مانند رابطه های دیگر نیاز به تنوع دارد. گاهی انتظاری که زوج طردکننده از طرف درخواست کننده دارد، به سادگی ایجاد تغییر در شیوه های برقراری رابطه جنسی، مکان یا زمان آن است. ایجاد این تغییرات، گرچه شاید هم به عنوان یک شیوه بلندمدت چندان به کار زوجین نیاید، اما به عنوان یک رفتار جدید به امتحان کردنش می ارزد.

-انتظارات متفاوت در تعداد دفعات رابطه زناشویی: یکی از علت های پس زدن درخواست جنسی همسر می تواند احساس نیاز کمتر فرد طردکننده باشد. این در حالی است که طرف مقابل به دلیل احساس نیاز بیشتر و نیز نبود آگاهی کافی از انتظارات و نیازهای دیگری، پس زده شده و دچار سرخوردگی و احساس بی کفایتی می شود.

- انتظار اولویت دادن به رابطه جنسی: برای بعضی از زنان و مردان مهم است که اولویت دادن همسرشان به رابطه جنسی را به چشم خود ببینند. برای مثال خانمی که شوهرش در دفعات قبل به دلایلی مثل کار درخواست او را به وقتی دیگر موکول کرده، به خاطر عدم اطمینان از میزان اهمیت و معنای رابطه برای مرد، احتمالا درخواست او را در خواهد کرد.

- انتظار حفظ استقلال جنسی: گاهی اوقات علت پس زدن درخواست رابطه جنسی توسط همسرتان، خطری است که طرف طردکننده نسبت به استقلال جنسی خود احساس می کند. به این صورت که زوج دریافت کننده درخواست برای انتخاب این که چه وقت و چه میزان رابطه داشته باشد احساس آزادی و اختیار نمی کند. در نتیجه هرچقدر درخواست کننده برای نزدیکی به او بیشتر تلاش می کند، با قدرت بیشتری او را پس می زند.

انتظارات متفاوت در زمان بندی برقراری رابطه جنسی: این مورد درباره زنان که از زمان بندی مشخصی برخوردارند، اهمیت بیشتری پیدا می کند. البته همه زنان یک الگوی یکسان زمانی ندارند.

انتظار گیرنده بودن: این نیز یکی از مواردی است که می تواند به پس زدن درخواست جنسی همسر منجر شود. به این ترتیب که اگر زوج درخواست کننده به جای این که رابطه جنسی را یک مشارکت برد- برد بداند، با نگرش گرفتن لذت به آن بنگرد، خاطره خوبی از خود در ذهن همسرش به جا نگذاشته و احتمال مثبت شدن پاسخ وی به درخواست های بعدی خود را کاهش می دهد.
برای مثال مردی که به محض رسیدن خودش به ارگاسم و بدون توجه به زمانی که زن برای رسیدن به این مرحله نیاز دارد، رابطه را تمام شده می بیند و یا بعد از رابطه جنسی از پس نوازش غفلت می کند، شانس زیادی برای اجابت درخواست های بعدی خود نخواهد داشت.
3- عوامل تهدیدکننده سلامت روان زوج طردکننده
گاهی اوقات، پس زدن درخواست جنسی همسر، به دلیلی غیرجنسی و غیرعاطفی اتفاق می افتد و آن زمانی است که زوج طردکننده با گرفتاری های سلامت روان دست به گریبان باشد. برای مثال همسری که افسرده شده، حوصله رابطه جنسی را نخواهد داشت. یا کسی که اضطراب دارد یا به وسواس مبتلا شده، به راحتی تن به رابطه جنسی نمی دهد. عزت نفس کم و تصور بدنی ضعیف نیز دو عاملی هستند که پذیرش رابطه جنسی را به خصوص از سوی زنان کاهش می دهند.

از دلایل امتناع زوجین از رابطه جنسی انتظارات متفاوت آنها در تعداد دفعات رابطه زناشویی است

4- خستگی
خستگی نیز یکی از عوامل رد درخواست رابطه جنسی همسرتان است. با این که این مورد هم برای زنان قابل استناد است و هم برای مردان، اما به دلیل نیاز بیشتر زنان به خواب و نیز اشتغال بدون فراغت آن ها به خانه داری و تربیت و درس فرزندان، در مورد زنان بیشتر مورد تاکید قرار می گیرد.

5- استرس های شغلی
این مورد به خصوص برای کسانی که تمامیت طلبند و یا موقعیت شغلی را با احساس خود ارزشمندی شان مساوی می بینند، مانع مهمی به شمار می رود. استرس ناشی از احساس عدم امنیت شغلی نیز از مواردی است که حتی در بستر نیز فرد را ترک نخواهدکرد. معلوم است که کسی که درگیر این گونه افکار استرس آمیز است دل و دماغی برای برقراری رابطه جنسی با همسرش نخواهد داشت.

چند راهکار برای اینکه همسرتان رابطه جنسی را پس نزند

- اولویت بدهید: رابطه جنسی با همسر را در اولویت های زندگی تان قرار دهید و این مهم را برای او عینی کنید.
- پیش نوازی یادتان نرود: از تدارک مقدمات عاطفی و ارتباطی غفلت نکنید. هرچه مقدمات رابطه جنسی بهتر باشد، احتمال قبول درخواست شما بیشتر!

- تحت فشارش نگذارید: در آغاز، حین و پایان رابطه، طوری رفتار کنید که احساس استقلال و آزادی همسرتان را تقویت کند و در هیچ مرحله ای به هیچ وجه او را تحت فشار نگذارید.

- ریلکس باشید: فنون ریلکسیشن را یاد بگیرید و با همسرتان آن را انجام دهید. می توانید این روش ها را به تدارک مقدمات اضافه کنید.

- انتظارتان را بگویید: درباره انتظارات جنسی خود در ابعاد مختلف با همسرتان گفت و گو کنید. البته شاید در نگاه اول کار آسانی به نظر نیاید اما سختی آن در برابر تبعات ناگفته ماندنش، به مثابه تحمل تلخی دارو در برابر سینه پهلو کردن است.

- استرس همسرتان را کم کنید: به هر نحوی که می توانید استرس، خستگی و فرسودگی همسرتان را کم کنید. برای مثال  اگر ممکن است، بعضی از کارهای خانه را به عهده بگیرید. مثلا خواباندن بچه ها، قصه گفتن برای آن ها، پخت و پز یا شستن ظرف ها را نوبتی کنید. یا اگر امکانات مالی خانواده اجازه می دهد، کسی را برای کمک به انجام امور خانه استخدام کنید. کمک به افزایش درآمد خانواده و قناعت نیز از راه هایی است که می تواند مفید باشد.

- رابطه جنسی تعامل معنادار است: افق دید خود را نسبت به رابطه جنسی وسعت ببخشید. رابطه جنسی یک «داد» یا «ستد» نیست، بلکه داد و ستدی متقابل، عاشقانه و معنادار است.

- با همسرتان همدلی کنید: اگر همسرتان به دلیل علاقه ای که به شغلش دارد، از رابطه با شما کم می گذارد، به جای این که شغل او را هووی خود ببینید، سعی کنید اطلاعاتتان را در آن زمینه افرایش دهید و گوی سبقت را از رقیب بربایید.


- خاطره های روزهای خوب را زنده کنید: به جاهایی بروید که آن ایام پاتوق خلوت های عاشقانه دو نفره تان بود، حرف های آن روزهایتان را مرور کنید و دوباره آن ها را نثار هم کنید. وقتی زنده شدن محبت را در دلتان احساس کردید، برای اجابت بی درنگ درخواست های جنسی یکدیگر تلاش کنید؛ درست مثل آن روزها

منابع : مجله سپیده دانایی / سایت bartarinha.ir / سایت beytoote.com

گرداوری از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

چرا همسرتان رابطه جنسی را پس می زند؟ - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir › سلامت › سلامت عمومی
۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کسی نمی داند این تصور که برای برقراری رابطه زناشویی، فقط زمان و مکانی لازم ... انتظار حفظ استقلال جنسی: گاهی اوقات علت پس زدن درخواست همسر، ...
علت تمایل افراد به رابطه جنسی دهانی و خودداری برخی ... - ...
www.beytoote.com/wedlock/learn/tend2-avoid1-some.html
رابطه زناشویی علت تمایل به سکس دهانی رابطه جنسی دهانی تحریک جنسی,فواید سکس ... اجتناب از رابطه جنسی دهانی,راههای افزایش لذت جنسی,دانستنیهای جنسی,ساک زدن,لیسیدن و ... رابطه جنسی,علت امتناع همسر از رابطه جنسی,علت پس زن رابطه جنسی ...
از این کار های در رابطه جنسی خودداری کنید
www.hidoctor.ir/14072_از-این-کار-های-در-رابطه-جنسی-خودداری-کنی.html/
۷ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - باور کنید یا نکنید حقیقت این است که بالای ۹۰ درصد در مردان در هنگام رابطه جنسی زنان را نمی بوسند! مردان پس از معاشقه و پس از اینکه مشغول انجام ...
علت پس زدن و خودداری همسر از | clipfa
clipfa.marsdownload.ir/علت-پس-زدن-و-خودداری-همسر-از.html
علت خودداری همسر از رابطه زناشویی. علت پس زدن و خودداری همسر از رابطه زناشویی. علت جلوگیری ...
\"علت تمایل مردان به رابطه جنسی دهانی و خودداری برخی زنان از ...
pmc2015.rzb.ir/علت-تمایل-مردان-به-رابطه-جنسی-دهانی-و-خودداری-برخی-...
علت تمایل مردان به سکس دهانی ، تعریف رابطه جنسی دهانی ، ساک زدن ، مکیدن ... بروز می‌دهند یا حتی تمایل همسر خود نسبت به آنرا به تمسخر می‌گیرند و او را پس می‌زنند.
5 دلیل عمده ای که شوهرتان از رابطه جنسی با شما خودداری میکند!
www.niksalehi.com/public/archives/211337.php
اگر شوهرتان تلاش شما را برای برقراری رابطه جنسی پس می‌زند، احتمالا توجیه ... با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این ...
علت تمایل افراد به رابطه جنسی دهانی و خودداری برخی از ... - ...
www.akairan.com/marriage/zanashooi/20153171014980.html
۳ روز پیش - علت تمایل افراد به رابطه جنسی دهانی و خودداری برخی از انجام آن ... از دلایل سرکوب شدن میل جنسی مردان و زنان عدم تمایل همسر به رابطه جنسی دهانی ( ساک زدن ) ... یا حتی تمایل همسر خود نسبت به آنرا به تمسخر میگیرند و او را پس میزنند ، این ...
چرا برخی مردان متاهل خود ارضایی می کنند؟ - تربیتی و مشاوره
www.moshavereh.porsemani.ir/.../چرا-برخی-مردان-متاهل-خود-ارضایی-می-...
پرسشگر محترم، بسيار عالي است كه شما با فرهنگ اسلام و آداب زناشويي از نگاه دين ... برخی از مردان به علت انجام خود ارضایی در دوران مجردی، حتی پس از ازدواج نمی ... اگر مردی اینگونه باشد، پس از چند رابطه جنسی ناقص و کم لذت با همسر، خود ... خودداری می کنند. ... و اگرچه خودش می داند در حال آسیب زدن به خود می باشد، اما این آسیب را به آن رابطه ...
علت تمایل و عدم تمایل به رابطه - درباره ی ما
hipost.ir/news/30c26539859df129e05dcd84fe9bf244_5/
تحویل رایگان به سراسر ایران | پرداخت هزینه درب منزل پس از تحویل کالا ... علت تمایل مردان به رابطه جنسی دهانی و خودداری برخی زنان از انجام آن | علم نو علم نو آگاهنامه ... مردان و زنان، عدم تمایل همسر به رابطه‌ی سکس دهانی (یا به اصطلاح ساک زدن) و مواجه شدن با ...
رابطه جنسی دهانی - شمسه
shamsehplus.ir/tag/رابطه-جنسی-دهانی/
لازم به ذکر است برخی از این افراد پس از داشتن رابطه جنسی دهانی تغییر دیدگاه خواهند داد. دلیل دوم ... دلیل چهارم خودداری همسر از رابطه جنسی دهانی عدم تقابل آن است آیا خود حاضر به انجام این رفتار برای همسرتان هستید؟ اگر نه بعید نیست علت خوداری همسر شما از انجام آن یا انجام با اکراه آن یک طرفه بودن آن باشد. .... ٤- پرهیز از گاز زدن آلت مرد
بیماریهای آمیزشی و جنسی - بهترین هدیه به همسر - Blogfa
nobatearamesh.blogfa.com/category/20
رابطه جنسی دهانی یک علت نادر برای انتقال HPV تلقی می شود، اما نمونه هایی از آن ... نیز پیشنهاد می کنند که از مسواک زدن قبل از رابطه جنسی دهانی خودداری کنید چون ..... اگر بعد از رابطه ‌جنسی دچار سوزش و خارش در ناحیه واژن می‌شوم، یعنی چه مشکلی دارم؟
علت تمایل مردان به رابطه ی جنسی دهانی و خودداری برخی زنان از ...
www.fun2yab.ir/علت-تمایل-مردان-به-رابطه-ی-جنسی-دهانی-و/
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا ... در مردان و زنان، عدم تمایل همسر به رابطه‌ی سکس دهانی (یا به اصطلاح ساک زدن) و مواجه شدن ... چهار دلیل عمده برای خودداری همسران از رابطه جنسی دهانی وجود دارد که در زیر به بیان این ...
چنانچه شوهر از رابطه جنسی به مدت طولانی با همسر خود خودداری ...
voluptuous.rozblog.com/.../چنانچه-شوهر-از-رابطه-جنسی-به-مدت-طولانی-...
علت تمایل افراد به رابطه جنسی دهانی و خودداری برخی از انجام آن,دلایل خودداری مردان از رابطه ... ( یا به اصطلاح ساک زدن ) و مواجه شدن با برخورد نا مناسب همسر با این مساله بوده‌است . ... مردان پس از معاشقه و پس از اینکه مشغول انجام رابطه گشتند بوسیدن زن را .
دنیای متاهلی
mohandeszhenetik.blogfa.com/
علت مهم آن است که شما دو روز پیش ارضاء فیزیکی شده اید ولی به طور ذهنی ارضاء نشده اید. ... مرد اگر رابطه جنسی را طوری تنظیم کند که هر وقت زن ارزو کند، او با میل و علاقه ... تمایل می کند، خودداری کند و یا با بی میلی عمل کند، فوائد روحی و جسمی رابطه جنسی از ... پس از روح و جسم سالم، انتخاب همسر نیز در حفظ قدرت، اهمیت فوق العاده ای دارد.
پاسخ به پرسشهای شما درباره رابطه جنسی : سایت پزشکان ...
www.pezeshk.us/?p=5607
۲۷ آذر ۱۳۸۵ ه‍.ش. - با توجه کافی به پيش نوازی و پس نوازی رابطه جنسی تان را به مراسم عشق ورزی تبديل ... مدت يک هفته است که متوجه شده ايم همسرم به هپاتيت نوع ب دچار است. ... شما می توانيد پس از زدن واکسن مربوطه که در سه مرحله انجام می شود تا حدی از .... با کاهش ميل جنسی که پس از زايمان در اکثر خانم ها اتفاق می افتد مزيد بر علت شده و ...
نحوه برقراری روابط زناشویی در دوران بارداری و پس از زایمان
ivf.blogfa.com/post/6
نازایی و درمان های ناباروری - نحوه برقراری روابط زناشویی در دوران بارداری و پس از زایمان - ... بایست این زن تا اطمینان کافی از پزشک معالج از مقاربت خودداری کند ولی در زنی که ... با ورود نوزاد به زندگی زوج ها، معمولا رابطه زوجها از حالت دوطرفه بین همسران به .... تحریک نوک پستان زن باردار (چه دست زدن و چه مکیدن) می تواند باعث ترشح نوعی ...
جوانان حتماً بخوانند - دانستنیهای جن سی در روابط زناشویی
goleleila.com/farhangi/.../print:page,1,967-جوانان-حتماً-بخوانند.html
۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - کلید واژه: آمیزش ،نزدیکی (همبستر شدن)، همسر، ارضاء ، روابط جنسی ... سپس غسل نما و بعد از غسل هم مقداری شربت عسل بنوش، تا آبی که به سبب آمیزش ... سالخورده 3- باردار 4- دشنام گو و بد دهان 4- زنی که از شیر دادن فرزندش خودداری کند. ... از سه بار همسرش را کتک بزند [این به جواز کتک زدن کمتر از سه بار نیست] خداوند ...
ღ کلیـــد زندگـــی ღ
miss-lover-mr.blogfa.com/
رابطه جنسی تنها ۲۰ درصد زندگی زناشویی را تشکیل میدهد اما بر ۸۰ درصد زندگی زوجین تاثیرگذار است . .... بجای چنگ زدن، نوک انگشتانتان را فشار دهید و تمام بدن وی را به آرامی لمس کنید. ..... رابطه جنسی بعد از ازدواج و لزوم گفتگوی همسران آینده ..... باید دقت نماید که در صورت دردناک بودن از تحریک و مکیدن کلیتوریس خودداری کند.
رابطه جنسی - خودمونی
ss32.persianblog.ir/tag/رابطه_جنسی
با ورود نوزاد به زندگی زوج ها، معمولا رابطه زوجها از حالت دوطرفه بین همسران به حالت .... چرا که تحریک نوک پستان زن باردار (چه دست زدن و چه مکیدن) می تواند باعث ترشح نوعی .... میل جنسی که پس از زایمان در اکثر خانم ها اتفاق می افتد مزید بر علت شده و سردی ... توصیه می شود که از نشستن در آب داغ، گرفتن سونا و اعمال مشابه خودداری کنند.
پاسخ به سومین سری سوالات جنسی و زناشویی - سلامت نیوز
www.salamatnews.com › خانواده
۲۲ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - علت عدم ارضا همسر شما، احتمالا اطلاعات اندک شما است. .... انزال زودرس عبارت است از انزال زودتر از دو دقیقه پس از برقراری رابطة زناشوئی. ... من شهوت جنسی ندارم از نزدیک شدن به من خودداری می کنم و از این گونه آمیزش بیزار است. ..... جهت تحریک میشه حتی موقع حرف زدن با همسرم چه درمانی واسه این موضوع وجود داره و من بعد از دو ...
زناشویی | رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی” - نمناک
namnak.com/1743-رفتارهای-غلط-زن-و-مرد-در-روابط-زناشویی.html
زناشویی و روابط زناشویی و رفتار های غلط در روابط زناشویی و راهنما و اصول ... پس دفعه بعدی که حوصله رابطه جنسی نداشتید، به جای نقش بازی کردن حقیقت را به همسرتان بگویید. 10. ... علاوه بر این، کارهایی مثل اصلاح صورت، زدن عطر، تمیز کردن گوش ها، و مسواک زدن دندانها نیز نباید فراموش شود. .... علت اصلی نازایی زنان و مردان چیست؟
مشاوره نشان خرد - رابطه جنسی
lovely1360.blogfa.com/category/24
مشاوره نشان خرد - رابطه جنسی - زندگی بی دغدغه - مشاوره نشان خرد. ... بعد از مقاربتی که احتمال بارداری دارد، در اولین فرصت ۲ قرص خوراکی HD همراه .... خود داري کنيد. ... بله دست زدن به آلت غیر همسر مانند نگاه به آن می باشد و در غیر ضرورت و خطر مهم حرام است. ... بنابراین حتی اگر پرده بكارت او به یک علت طبیعی و بدون دخول آلت ، مانند وارد ...
رابطه زناشویی با همسرم - مشاوره جنسی| مشاوره آنلاین - تریبون ...
moshavere.tribuneazad.ir/رابطه-زناشویی-با-همسرم/
درحین رابطه جنسی حرفهای رکیک میزنه و از من هم میخواد که همراهی کنم. .... رخ کشیدن برتری خود و خانواده خود، برچسب زدن مریضی و مشکلات روحی، اتهام به خیانت کردن و… ... باز هم سحر به شک می افتد که وقتی رابطه ی جنسی با همسرش کم است پس همسرش باز هم با کس .... باز هم یادآور می شویم اکثر مشکلات جنسی علت عاطفی و ارتباطی دارند.
علت تمایل مردان به رابطه جنسی دهانی و خودداری برخی زنان از ...
www.amazing.ir/.../because-of-the-tendency-of-women-to-men-oral-sex-...
رابطه جنسی دهانی (در انگلیسی: Oral sex) نام نوعی از آمیزش جنسی است که در آن مرد ... میل جنسی مردان و زنان عدم تمایل همسر به رابطه‌ی سکس دهانی ( یا به اصطلاح ساک زدن) و ... را پس میزنند ، این رفتار آنها میتواند یکی از دلایل اصلی سرکوب میل جنسی همسر ...
وظیفه زنی که شوهرش نسبت به مسائل زناشویی بی تفاوت ...
www.islamquest.net › ... › فقه و احکام › روابط مرد و زن و خانواده › ازدواج
البته از نظر شرعی، مرد نیز نباید در خانه بد اخلاق باشد و در قبال همسر خود وظیفه دارد ، بنا بر ... ازدواج به طور کامل از بین نمی رود و بخشی از آن تنها با خود داری و تقوا قابل کنترل است. ... کد سایت fa2543 کد بایگانی 2430 نمایه زن و روابط زناشویی ... از طریق مشاوره با افراد آگاه و مورد اطمینان و مؤمن می تواند علت ها را بیابد و آنها را رفع کند.
علت امتناع همسرتان از رابطه جنسي چيست - سنجاب
sanjab.cofeblog.ir/post/5728
۱۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علت امتناع همسر از رابطه جنسی علت پس زن رابطه جنسی رابطه جنسی نزدیکی,علت ... علت تمایل مردان به رابطه جنسی دهانی و خودداری برخی زنان از انجام آن ! .... علت تمایل مردان به سکس دهانی ، تعریف رابطه جنسی دهانی ، ساک زدن ، مکیدن .
آموزش مسايل جنسي
www.masaelejensi.blogfa.com/
متاسفانه در ایران زنان کمی به علت عدم شیوه های صحیح جنسی و همچنین عجله ی مردان ... 8 – حرف زدن در مورد رابطه : زن پس از به ارگاسم رسیدن دوست دارد در مورد سکسش و ..... می کنید کنترل اوضاع قدری برایتان دشوار می شود، از فرو کردن آلت خودداری نموده، آن ...
علت تمایل مردان به سکس دهانی و خودداری برخی زنان - کلوب
www.cloob.com/u/m_mosaferkoochooloo/106866623
۲۰ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نام‌های مصطلح این نوع آمیزش در زبان فارسی به ترتیب، «ساک زدن» و «لیس زدن» است. ... چهار دلیل عمده برای خودداری همسران از رابطه جنسی دهانی وجود دارد که در زیر ... حتی تمایل همسر خود نسبت به آنرا به تمسخر می‌گیرند و او را پس می‌زنند.
3z3 مسائل زناشویی
3z3.blogfa.com/
3z3 مسائل زناشویی - - 3z3 مسائل زناشویی. ... پس زمانی که مومن با همسرش نزدیکی و غسل جنابت می کند ، شیطان به گریه می افتد و می گوید : ای وای ! ... حرف زدن در حین آمیزش ..... 8-از خوردن قرص وکپسول خودداری کنید وحتی المقدور تن به سزارین در حین .... با توجه به تاثیرات مخرب رفتارهای پرخاشگرانه در خانواده و به خصوص رابطه زوجین ...
۱۱ نکته برای نـگاه داشـتـن یک زن جهت ابراز مهر و محبت به شما
vista.ir/.../۱۱-نکته-برای-نـگاه-داشـتـن-یک-زن-جهت-ابراز-مهر-و-محبت-به-...
ندیده ، تلمبه زدن یا همان عقب و جلو رفتن ها را خیلی تند و سریع و بدون توجه به ... در بسیاری از مواقع ، خودداری از بوسه های داغ و معاشقه و ناز و لیسیدن و نوازش و ... شوهر باید مردی می بود که دستی در جیب داشت و زن هم باید به خوبی از پس امور خانه داری برمی آمد. ... ( با فردی که رابطه جنسی داشته اید و منجر به بارداری شما گردیده) اما امروزه خیر.
آنچه در مورد رابطه جنسی دهانی نمیدانید - پزشکین
pezeshkin.ir/آنچه-در-مورد-رابطه-جنسی-دهانی-نمیدانید/
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نام‌های مصطلح این آمیزش و رابطه جنسی دهانی در زبان فارسی به ترتیب، «ساک زدن» و « لیس زدن » است. دلایل لذت ... علت تمایل و علاقه زنان به داشتن رابطه جنسی دهانی: ... لازم به ذکر است برخی از این افراد پس از داشتن رابطه جنسی دهانی تغییر دیدگاه خواهند داد. ... دلیل چهارم خودداری همسر از رابطه جنسی دهانی عدم تقابل آن است
حکم ساک زدن (خوردن الت) از نظر مراجع تقلید » سیر تا پیاز ...
sirtapiyaz.ir/.../6428-حکم-ساک-زدن-(خوردن-الت)-از-نظر-مراجع-تقلید.htm...
۱۸ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به خوردن الت مرد توسط زن ساک زدن گویند احکام اسلامی و از نظر مراجع تقلید در مورد ساک زدن یا همان ... علت خونریزی واژن بعد از رابطه جنسی چیست ؟
علت خستگی و کمر درد بعد از رابطه جنسی + راه درمان
www.sefidak.com/lifestyle/marital-problems/.../کمر-درد-رابطه-جنسی-درما...
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چرا بعد از نزدیکی بدن احساس خستگی می کند , دلیل خستگی بعد از رابطه جنسی ... در بسیاری از اوقات شاهد کمر درد افراد پس از برقراری رابطه جنسی ... در بسیاری از موارد درد کمر به خاطر کشیدگی عضلات کمر، گوژپشتی، آرتریت، بیرون زدن دیسک ... دلیل اصلی نارضایتی همسران از روابط زناشویی ناآگاهی جنسی است.
آموزش هاى زناشويى - یک رابطه جنسی سالم، طولانی و لذت بخش ...
bluegirl2020.blogfa.com/post/3
آموزش هاى زناشويى - یک رابطه جنسی سالم، طولانی و لذت بخش ویژه زوجین ... به همین علت پیش نوازی راه خیلی خوبی برای آقایون برای طولانی تر کردن رابطه جنسیشان است. مردها باید به خانم ها اجازه دهند که در پیش نوازی به درجه ارگاسم برسند و بعد رابطه جنسی ... یادتان باشد که خانم ها با حرف زدن بیشتر تحریک می شوند و برای جلب نظر آنها ...
علل عدم تمایل همسر به رابطه جنسی - سلامت جنسی - ویستا بلاگ
jensi.vistablog.ir/post/3652
۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علل خونریزی بعد از رابطه زناشویی و جنسی . ... علت تمایل افراد به رابطه جنسی دهانی و خودداری برخی از انجام آن - بیتوته .... سرکوب شدن میل جنسی در مردان و زنان، عدم تمایل همسر به رابطه‌ی سکس دهانی ( یا به اصطلاح ساک زدن ) و مواجه شدن.
مشاوره در رابطه با مسائل زناشویی - ورود مجردها ممنوع ، فقط ...
hedva.blogfa.com/cat-3.aspx
1-رابطه جنسی یكی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد( بعد اقتصادی،بعد عاطفی ، بعد فكری، بعدجنسی) و رابطه ... علل تمایل برخی افراد به سکس دهانی و خودداری برخی دیگر ... چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟ ..... بنابراین مشورت کردن با همسر و پزشک در رفع این مشکل مهم است.
پاتوق جنسی
patogh-jensi.blogfa.com/
2) نفس نفس زدن ... برچسب‌ها: راهنمایی همسر حین رابطه جنسی, ویژه متاهلین .... شما را ناراحت کند ، بی دلیل نیست که بعد از مدتی کیفیت رابطه جنسی با همسرتان کاهش ... اکثر مواقع دوران عقد به علت عدم آمادگی به لحاظ شرایط خانوادگی طرف دختر یا وضعیت ..... که در آن حرکت رفت و برگشتی آلت به صورت کامل صورت میگیرد خودداری کنید
پاسخ های حضرت آیت الله مکارم شیرازی به 27 پرسش درباره ...
www.shafaqna.com/.../52335-پاسخ-های-حضرت-آیت-الله-مکارم-شیرازی-...
۳۱ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - غلاف موجود در محل ختنه در دوره جنینی مفید است ولی پس از تولد مزاحم ... اگر انسان از رابطه زناشویی خودش با همسرش فیلم تهیه نماید و فقط خودش یا ... آیا تازیانه زدن همسر (ازدواج دائم یا موقت) برای لذت جنسی بیشتر در صورت رضایت خود زن جایز است؟ ... در صورتیکه علت عدم رضایت اذیت شدن وی باشد حکم تحریم جاری است؟
همسرداری و ازدواج
www.parsnaz.ir/news_cats_10.html
همسرداری و ازدواج,طلاق,پرده بکارت,زندگی زناشویی,رابطه جنسی,شب زفاف,خواستگاری,دانستنی های ازدواج,ازدواج موفق,مقعد,شب عروسی,خانواده,مرد,عشق ... نحوه صحیح ریمل زدن برای داشتن چشمان زیبا .... به چه دلیل همسرم دروغ می گوید؟ ... کار هایی که نباید پس از دعوا با همسر خود انجام دهید! ... به دلایل زیر از دیدن فیلم های پورنو خودداری کنید!
درباره رابطه جنسی دهانی بیشتر بدانیم | وینمو
winmo.ir/17581
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نام‌های مصطلح این آمیزش و رابطه جنسی دهانی در زبان فارسی به ترتیب، «ساک زدن» و « لیس زدن » است. ... لازم به ذکر است برخی از این افراد پس از داشتن رابطه جنسی دهانی تغییر ... دلیل چهارم خودداری همسر از رابطه جنسی دهانی عدم تقابل آن است ... اگر نه بعید نیست علت خوداری همسر شما از انجام آن یا انجام با اکراه آن یک ...
دلایل تمایل مردان به رابطه جنسی از مقعد
www.berooztarinha.com/.../دلایل-تمایل-مردان-به-رابطه-جنسی-از-مقعد.html
از امام صادق (ع) درمورد مردی که از پشت با همسرش نزدیکی می کند، پرسیدم . ... تجربه این نوع رابطه طی ماه های متمادی ، هنوز هم از بعد از انجام آن ، از احساس ناراحتی در مقعد تا ...
زنم پس از 6ماه ازدواج هنوز اجازه رابطه زناشویی به من نمی دهد ...
www.pasokhgoo.ir/node/19217
زنم پس از 6ماه ازدواج هنوز اجازه رابطه زناشویی به من نمی دهد چگونه اینمشکل را حل کنم ... هنگامی که پیش او هستم اجازه دست زدن بهصورت جنسی را به من نمی دهد ولی وقتی از او ... سن هرگز یک رابطه جنسی نداشته ام در حالی که میل جنسی بسیار قویی دارم که به علت ... همسر شما از لحاظ ژنتيکي آماده دريافت اختلال وسواس فکري بوده است و در اين جا ...
علت سردرد شدن بعد از رابطه جنسی | نایس استار
nicestar.ir › دسته‌بندی نشده
بعضی از افراد بعد از نزدیکی با همسر و برقراری رابطه جنسی به شریک زندگی شان ... ۱- خودداری از برقراری رابطه جنسی برای یک یا دو هفته باعث محو شدن سردردها میشود. ..... گاهی اوقات علت پس زدن درخواست همسر، خطری است که طرف طرد کننده نسبت به ...
روانشناس جوان / آموزش کامل روابط زناشویی - رابطه ی سکسی ...
prhr.blogfa.com/post/62
روانشناس جوان / آموزش کامل روابط زناشویی - رابطه ی سکسی دهان (اورال سکس) - آموزش ... دار جنوب شرقي آسيا به علت هنجار بودن اين روش در فرهنگ اين منطقه از جهان است. ... انجام رابطه جنسي دهاني توسط همسر براي مردان نشانه ميزان اهميتي است كه همسرشان به ... پس زدن آقايون توسط خانم ها با انجام ندادن معاشقه دهاني باعث مي شود احساس رانده شدن و ...
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی - روابط زناشويي و ...
masaelejensihot.blogfa.com/cat-2.aspx
متاسفانه، برخی افراد رابطه جنسی را تنها راه نزدیکی به همسر خود می بینند و پس از آن ... دم دستی و سریع الوصول نیست؛ بلکه دلیل آن چرخ زدن زیاد این گزینه در ذهن افراد مطلقه، ..... هم چنین در مواقعی که علّت عصبانیت شما عواملی جز همسرتان است، رابطه جنسی .... تا زمان بهبودی کامل ضایعات زگیل تناسلی باید از ارتباط جنسی خودداری شود.
زگیل تناسلی - درمان در منزل دکتر شاهمیر
shahmir.org/news.php?item.3435.6
هشدار پزشکان به همسران زگیل تناسلی ... برقراری رابطه زناشویی با فردی که ظاهرا فاقد زگیل قابل مشاهده است، باعث انتقال عفونت و ایجاد زگیل های تناسلی می شود. ... اگر ضایعه ظاهر نامتقارن داشته باشد یا بلافاصله پس از درمان عود کند، به نمونه برداری نیاز دارد. ... چون زگیل ها به خودی خود عفونی هستند، از دست زدن به آنها خودداری کنید. ۴.
علت بی میلی جنسی و خیانت به همسر چیست؟ - پارسینه
www.parsine.com/fa/.../علت-بی-میلی-جنسی-و-خیانت-به-همسر-چیست
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیا زن و شوهر پس از ازدواج هر روز در پی ارضای نیازهای جنسی خود هستند؟ قطعاً چنین نیست. باید ارضای نیاز به همسر را از نیاز به رابطه‌ی جنسی تفکیک ...
بیماری های منتقله از راه جنسی
hamedabdoliyaghini.persianblog.ir/post/2/
۵ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - چرا بعد از رابطه زناشویی زنان سوزش و خارش دارند ؟ ... مایع‌ منی هستند، ممکن است از همسر خود درخواست کنند که از کاندوم استفاده کند. ..... در ادرار به علت التهاب در مجرا است و چنانچه بیماری درمان نشود، ممکن است میکروب ... بیماران باید دستان‌ خود را به‌خصوص پس‌ از اجابت‌ مزاج بشویند و از دست زدن به چشمان‌شان خودداری کنند.
بهترین روش برای حرف زدن با همسر را یاد بگیرید
www.delgarm.com/.../19625-بهترین-روش-برای-حرف-زدن-با-همسر
۹ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بهترین روش برای حرف زدن با همسر چیست و ارائه بهترین روش برای حرف زدن ... زن و شوهر با مشاجره، هم عواطف خود را جریحه دار می سازند و هم رابطه زناشویی شان را مختل می سازند. ... مرد كه علت واكنش زن را نمی داند، به جای تغییر لحن، به تفسیر و توجیه ... می توان با ملایمت و آرامش بیشتری گفت وگو را ادامه داد؛ پس شخص باید ...
پاسخ به سوالات زناشویی(حکم آمیزش از عقب,خوردن و لی
www.mehradnews.blogfa.com/category/93
پاسخ به سوالات زناشویی(حکم آمیزش از عقب,خوردن و لیسیدن آلت زن و مرد,خوردن ... به علّت کمي مدّت آشنايي کاملاً طبيعي است، ولي بعد از گذشت مدّتي از آغاز زندگي ... آري ، حتي مي توان گفت يكي از لذت بخش ترين قسمت هاي رابطه ي جنسي مي تواند .... بله دست زدن به آلت غیر همسر مانند نگاه به آن می باشد و در غیر ضرورت و خطر مهم حرام است.
چگونه ارتباط جنسی سالم داشته باشیم(مجموعه مقالات) - صفحه ...
forum.iransalamat.com/مباحث-عمومی-سلامت-جنسی.../index3.html
۱۸ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - مردها معمولاً حین رابطه جنسی بیش از اندازه تحریک می شوند که باعث می شود ... به همین علت پیش نوازی راه خیلی خوبی برای آقایون برای طولانی تر ... یادتان باشد که خانم ها با حرف زدن بیشتر تحریک می شوند و برای جلب ... خودداری از سکس زودهنگام ... عشق و احساس بخش لازم و ضروری سکس است پس سعی کنید احساسی تر ...
احکام جن-سی-زناشویی و ازدواج و زن و مرد - زن و مرد،دو عاشق الهی
domahboob.persianblog.ir/.../احکام_جن-سی-زناشویی_و_ازدواج_و_زن_و_م...
نگاه کردن به عکسها و فیلم های مستهجن همراه یا بدون همسر از نظر شرعی چه حکمی دارد؟ ... همسر خود بخواهند که پس از انزال و ورود منی به داخل دهان همسر،آن را فرو ندهد و بیرون بریزد. ... تگ ها: ازدواج و احکام جن-سی-زناشویی و ازدواج و زن و مرد و روابط ج-ن-س-ی و رابطه ..... نامحرم5» مشاغلی که مستلزم لمس نامحرم است6» دست زدن به نامحرم7» روابط دختر و ...
علت تمایل و عدم تمایل به رابطه دهانی ( ساک زدن ) | آموزش مسائل ...
takhtekhab.ir/?p=1374
۲۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - علت تمایل مردان به رابطه دهانی و خودداری برخی زنان از انجام ان ... از دلایل سرکوب شدن میل جنسی مردان و زنان عدم تمایل همسر به رابطه رابطه دهانی ( ساک زدن ) ...
رابطه جنسی دهانی ( سکس دهانی ) طبق پژوهش‌های انجام شده، یکی ...
www.hammihan.com/post/5677218
علت تمایل مردان به سکس دهانی ، تعریف رابطه جنسی دهانی ، ساک زدن ، مکیدن آلت ، تناسلی مردان ، علت تمایل مردان به رابطه جنسی دهانی و خودداری برخی زنان از ... از خود بروز می‌دهند یا حتی تمایل همسر خود نسبت به آنرا به تمسخر می‌گیرند و او را پس می‌زنند.
استمناء و خودارضائی - دکتر مجید حقیقت
www.drhaghighat.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=229
... به پزشک مراجعه ميکنند پس از گرفتن شرح حال دقيق مشخص ميگردد علت اصلي عدم باروري ... البته پس از کاهش آستانه تحريک جنسي و ايجاد زودانزالي تحريکات بسيار کمتر مثل .... لطفا از ارسال سوالات پزشکی در این صفحه خودداری نمائید . ... دوم اینکه اگر رابطه جنسی با همسر یک رابطه بی روح وخیلی سریع بدون هیچ گونه لمس کردن ...
دلایل پس زدن رابطه جنسی توسط مردان - انجمن مشاوره ازدواج، ...
www.taahod.com › بانک مقالات › مقالات علمی و آموزشی › مسائل جنسی
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 1 پست - ‏1 نویسنده
اگر مردتان تلاش شما را برای برقراری رابطه جنسی پس می زند، احتمالا توجیه ... و مردی که این مشکلات را تجربه کرده از برقراری ارتباط جنسی مجدد خودداری می ... این موضوع که ممکن است همسرم آن را به خود بگیرد واقعا ناراحت کننده است، و ...
نعوظ - طب سنتی|داروی گیاهی|سایت پزشکی|روابط زناشویی
pezeshksonati.com/showcontent.aspx?pageid=508&ArticleID=259
کندی نعوظ,انزال,ناتوانی جنسی,روابط زناشویی,داروی گیاهی,آمیزش, ... پس از انزال دریچه‌های وریدی باز شده وبا برگشت خون از آلت تناسلی نعوظ خاتمه ... در چنین وضعیمرد دیگر نخواهد توانست هیچ‌گونه آمیزش جنسی و نزدیکی با همسرش داشتهباشد. ... لذا در همین جا باز هم به نوجوانانهشدار می‌دهم که از آلوده شدن به این عادت زشت (جلق زدن) جداً خودداری ...
احساس
ehsasezan.mihanblog.com/
۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مردان پس از معاشقه و پس از اینکه مشغول انجام رابطه گشتند بوسیدن زن را بطور .... از مك زدن با صدای بلند خودداری شودچون گوشها حساس به صدای بلند هستند و ... كه در فرهنگ غنی ایران متداول بود زیرا احترام به همسر جز اصلی روابط زن و شوهر بود. ... خونی است که بدین علت پارگی آن اغلب با درد و خونریزی مختصری همراه است .
4 دلیل ارضا نشدن زنان در رابطه جنسی - آبی روز
www.abirooz.com/.../1642-چند-دلیل-ارضا-نشدن-زنان-در-رابطه-جنسی.ht...
۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در زیر ۴ ریسک‌فاکتور متداول را برایتان آورده‌ایم تا بتوانید با رفع این اشتباهات یک رابطه جنسی ایده‌آل با همسر خود برقرار کنید: ... پس در بیان هر آنچه که در رابطه جنسی مورد دلخواه شماست بی‌پروا باشید و خجالت را کنار بگذارید زیرا خودداری شما در درازمدت تنها سبب .... اشتباهاتی که در حین مسواک‌ زدن مرتکب می‌شویم ...
طلاق به در خواست زن - پادشاه ایرانی
ehsani49.persianblog.ir/tag/طلاق_به_در_خواست_زن
۶ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - زنی که به دلیل خودداری شوهر از دادن نفقه درخواست طلاق دارد، نمی تواند به طور مستقیم ... در صورتی که دوام زندگی زناشویی موجب عسر و حرج زن شود، زن می تواند از این ... پس از اثبات عسر و حرج که دلایل آن در همه موارد یکسان نبوده و حسب مورد متفاوت ... 8- ترک بدون علت زندگی خانواده یا غیبت یکسره شش ماهه بدون دلیل موجه.
دلایل بهم زدن رابطه ی عاشقانه توسط آقایان | هفیان | پرتال جامع |
hefyan.com › خانه › همه مطالب
۱۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - PDF مقاله دليل بهم زدن رابطه ي عاشقانه توسط آقايان چيست … دليل بهم زدن رابطه .... هم می‌تواند خیانت به همسر محسوب شود، حتی اگر فردی در ذهن خودش عاشق فرد … .... برخی متخصصان نیز پیشنهاد می کنند که از مسواک زدن قبل از رابطه جنسی دهانی خودداری … ... بعد از زایمان، تا چه مدتی محدودیت و منع رابطه زناشویی وجود دارد؟
آموزش‌هاي زناشويي - - Blogfa
zxcvb2sx.blogfa.com/post-14.aspx
يعني اگر زن احساس خوشايندي نسبت به همسر خود داشته باشد، مراحل طبيعي را به ... پس از ميل و ايجاد انگيزه جنسي ، احساس ذهني لذت جنسي و تغييرات ... ‌أ- رابطه جنسي واژينال (VAGINAL SEX ) اين نوع نزديکي همان دخول از طريق واژن ..... اينکه بسياري از مردان در انـجـام اعـمـال زنـاشويي ازهمسر خود اظهار نارضايتي مي کنند گاهي بدين علت است ...
پس از اتمام رابطه جنسی چه باید کرد؟ - مجله پزشکی
www.pezeshkan.info/?cat=46&paged=2
۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رابطه زناشویی پس از یک تمرین ورزشی ملایم بسیار مطلوب‌تر و موثرتر است؛ ... داشته باشد، خوابیدن و چرت زدن پس از اتمام رابطه اصلا گزینه مناسبی به شمار نمی رود. ... نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، .... در بیماران می‌گردد و این امر موجب خودداری آنها از فعالیت جنسی می‌شود که ...
علامت های ظاهری اوج لذت - مجله سبک زندگی
www.sabkezendegee.ir/news/94
سبک زندگی: متاسفانه برخی از خانم ها یا به علت حیا و یا هر علت دیگر ، از مطرح کردن خواسته ها و تمایلات خود در رابطه جنسی خودداری میکنند ، این در ... هر چند صحبت راجع به رابطه جنسی و خواسته های جنسی بسیار مهم است اما روشهای دیگری نیز هستند ... این یک امر طبیعی و نشانه خوبی لست پس جلوی آن را نگیرید و انرژی های درون را آزاد کنید ...
آموزش كامل مسائل جنسي و روابط زناشويي - مربوط به آقایون
www.masaelejensie2010.blogfa.com/cat-2.aspx
اگر بعد از مدت‌ها زندگی زناشویی حالا آمادگی لازم را پیدا كرده‌اید كه بچه‌دار شوید، بهتر است بدانید .... برای زنان احساس صمیمیت و نزدیکی با همسر عامل بسیار تاثیرگذاری در داشتن میل جنسی است. ...... علت تمایل افراد به رابطه جنسی دهانی و خودداری برخی از انجام آن .... ارتباط نزدیک زن و شوهر با یکدیگر فراتر از حرف زدن و گوش دادن است .
علت تمایل افراد به رابطه جنسی دهانی و خودداری برخی از انجام آن
www.jostidea.ir/dydajdntnrcqdsvdmctncndnsrctcvj.html
این وبگاه ممکن است به رایانهٔ شما آسیب وارد نماید.
علت تمایل افراد به رابطه جنسی دهانی و خودداری برخی از انجام آنحکم ساک زدن (خوردن الت) از نظر ... رابطه جنسی,علت امتناع همسر از رابطه جنسی,علت پس زن رابطه جنسی ...
رابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باشد؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=244474
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - همانطور که می دانید بعد از طی مراحل خواستگاری و برگزاری مراسم بله ... باید گفت علت اصلی این نوع توصیه ها "ترس" است. ... اما از طرف دیگر محدود کردن غریزه جنسی و خودداری از برقراری رابطه کامل زناشویی می تواند عواقب زیادی نیز داشته باشد. ... اینکه "او می خواهد" و یا دوست صمیمی شما نیز در دوران نامزدی اش با همسر خود ...
خانمی با نیاز جنسی بی پایان - زیبایی - Blogfa
www.kissing2love.blogfa.com/author-kissing2love.aspx
تازه عروس بنا به طبيعت ، از نخستين اکراه و هراس دارد و علت آن معمولا درد جسماني نيست که اگر همراه با آرامش و خودداري و صبوري مرد باشد خيلي جزئي است. ... توصیه میشه که بعد از دخول آلت شوهرتون و پاره شدن پرده بکارت و خونریزی، عمل سکس شما موقتا در ناحیه ... در دوران بارداري رابطه جنسي در حالت معمول هيچ مشکلي ايجاد نمي کند .
علل ناتوانی جنسی و ... - راهنمائی و مشاوره
ghazi39.persianblog.ir/post/501/
۱۵ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - رابطه جنسی سالماختلالات جنسی در زنانناتوانی جنسی در زنانراههای ترک .... از هر گونه دفع شهوت نامشروع و غیر لازم و غیر طبیعی جدا خودداری و دوری کنید. ... پس ، علت اصلی کوچکی بیضه ها در جوانان و مردانی که به این عارضه دچارند چیست؟ ... جلق زدن» نجات یابد و تنها از راه آمیزش جنسی با همسر خود، به لذت جنسی دست یابد.
ورود ممنوع - روابط شخصی
worodmamno.blogfa.com/cat-3.aspx
۲۹ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر مردتان تلاش شما را برای برقراری رابطه جنسی پس می زند، احتمالا .... اگر نه بعید نیست علت خوداری همسر شما از انجام آن یا انجام با اکراه آن یک .... برخی محققان پیشنهاد می کنند که از مسواک زدن قبل از رابطه جنسی دهانی خودداری کنید ...
چگونه با همسر خود عشق بازی کنیم؟آموزش تحریک زن در رابطه ...
www.momtaznews.com/چگونه-با-همسر-خود-عشق-بازی-کنیم؟آموزش-ت/
چگونه با همسر خو عشق بازی کنیم-آموزش تحریک زن در رابطه جنسی ... اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید ، پس وقتش رسیده ... به همین علت پیش نوازی راه خیلی خوبی برای آقایان جهت طولانی تر کردن رابطه جنسی شان است. ... و اگر بدنتان اینطور نباشد حتی ممکن است از رابطه جنسی کردن با شما خودداری کنند .
ايران نت - پاسخ به تمامي مسايل زناشويي ونزديكي هنكام همسر ...
kissmanato.blogfa.com/.../پاسخ-به-تمامي-مسايل-زناشويي-ونزديكي-هنكا...
اگر رابطه جنسی صورت بگیرد و سپش انزال صورت بگیرد و شستشوئئ صورت نگیرد ... ایا ترشحاتی که هنگام حرف زدن عاشقانه ی مرد از زن خارج میشود نجس است؟ ... پس از نزدیکی با همسرم و زمانی که از هم جدا می شویم منی وارد شده از واژن او خارج میشود. ... اين امر به علّت کمي مدّت آشنايي کاملاً طبيعي است، ولي بعد از گذشت مدّتي از آغاز زندگي ...
پرده بکارت - آموزه های زندگی و زناشویی
www.wifely.blogfa.com/tag/پرده-بکارت
درد به علت پارگی پرده بکارت . ... درصورت داشتن درد شدید از ادامه نزدیکی خودداری کنید. ... تا 3 روز پس از نزدیکی خونریزی بسیار جزئی ، طبیعی است و نباید نگران بود ... ✿در دخترانی که هنوز رابطة جنسی نداشته‌اند اکثر قسمت‌های خروجی واژن با لایه ای .... دهد، فقط ارتباط صمیمانه فیزیکی با همسر مهربان و دوست داشتنی خود برقرار نکند.
پیروجوون - نکاتی که قبل از برقراری رابطه جنسی باید ...
pirojavon.blogfa.com/post/14
پیش‌نوازی برای تحریک و برانگیختن همسر برای آماده‌ کردن او برای نزدیکی استفاده می‌شود. ... دلایل زیادی وجود دارد که زنان از رابطه جنسی دهانی خوششان نیاید. بخشی از ...
بی میلی زنان به روابط زناشویی؟! - تاپ ناز
www.topnaz.com › ... › مسائل زناشوئی و ازدواج, طلاق، روابط جنسی
۲۱ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در اين مقاله مي خواهيم به علت اين مشكل بپردازيم و به شما نشان دهيم كه ... اما خوشبختانه با كمي حرف زدن و آموزش ديدن مي توانيد اين مشكل را به راحتي از ميان برداريد. آيا ناخودآگاه از سكس خودداري مي كنيد؟ ... اگر همسر شما هميشه عطش جنسي دارد، رد كردن منبع اصلي لذت او، راضيتان مي كند. ... اگر هنوز مجردی پس کلیک کن بیاتو!
خود ارضایی(استمنا)
khoderzaeeee.blogfa.com/
همچنین باعث افزایش استقامت در حین فعالیت زناشویی می‌شود و احساس خستگی را از بین می‌برد. ... باشید:هرچقدر تعداد دفعات انزال شما بیشتر باشد(مانند حالت جلق زدن هر روز)حجم و ... بهتر است در چنین شرایطی با همسر صحبت شود که سکس یک روز در میان را .... هم دخیل است که در یک رابطه جنسی با شریک جنسی بعد از مدتی ممکن است این ...
درمان مسائل جنسی با تمرین های جنسی (قسمت ششم) | نیو حرف ...
newharf.com/درمان-مسائل-جنسی-با-تمرین-های-جنسی-قسم-6/
آموزش تمرین هایی برای درمان مسائل جنسی در رابطه با دیر ارضایی زنان و آموزش ... در این موارد بهتر است برای یکی دو ثانیه از تحریک خودداری کند و سپس تحریک را از سر ... پس از اینکه مرد به اوج رسید و انزال کرد باید زن را با تحریک دستی به اوج برساند. ... عضله هایش را شل و سفت کند، تند تند نفس نفس بزند و هنگام نوازش های همسرش، در ...
چطــ ور همسرم تو مشـ ـتم باشه؟:-)
manokhoshbakhti.blogfa.com/
صبح روز بعد شوهرم که رفت، به همان خانه چندطبقه رفتم، که شب قبل نیما رفته بود. ... علت دوم، تنوع طلبی مردان است که مشکل اخلاقی به شمار می رود. ... چنين مردي نمي‌تواند با همسرش رابطه‌اي جز رابطه زناشويي برقرار کند، چرا که شخصيت همسرش .... برای خودداری زنها در ابراز تمایل و اقدام برای رابطه زناشویی دلایل متعددی وجود دارد که در اینجا ...
جلق
antishahvat.blogfa.com/
اگر همسر انسان با قصد دو طرف برای بیرون آمدن منی با آلت او بازی کند چه حکمی دارد ... مي دانم كه استمنا گناهي كبيره است ولي آيا پس از استمنا و جلوگيري از خروج مني آيا غسل .... دوست عزیزاین بود عوارض جلق زدن. .... پر خطر جنسی رابطه از طریق مقعد میباشد که به علت تجمع باکتریها انتقال اینگونه بیمارهای ...... از گرما خودداری نمایید!
آموزش ارضای جنسی همسر به بهترین نحو
esfahanpatogh.com/آموزش-ارضای-جنسی-همسر-به-بهترین-نحو/
اکثر افرادی که در دوران عقد اقدام برقراری رابطه جنسی میکنند به علت ترس از بباداری یا … ... زدن ، وقتی شما نتوانید حدس بزنید که رفترا بعدی همسر شما در معاشقه یا رابطه جنسی چیست ... ۶) بخشی از ارضای زنان مربوط به بعد از رابطه جنسی است ... نزدیکی که در آن حرکت رفت و برگشتی آلت به صورت کامل صورت میگیرد خودداری کنید
از رابطه جنسی دهانی بیشتر بدانیم - Magazine - Brave
2onia.com/.../از%20رابطه%20جنسی%20دهانی%20بیشتر%20بدانیم
۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علت تمایل و علاقه زنان به داشتن رابطه جنسی دهانی: ... تمایل همسر خود نسبت داشتن رابطه جنسی دهانی را به تمسخر می گیرند و او را پس میزنند، این رفتار آنها ... دلیل چهارم خودداری همسر از رابطه جنسی دهانی عدم تقابل آن است ... ساک زدن. شایعترین بیماری جنسی منتقله از طریق رابطه جنسی دهانی، هرپس است (Herpes Simplex ...
آثار عدم تمکین | به دخت::: پایگاه تخصصی دختران و زنان
behdokht.ir/آثار-عدم-تمکین/
هرگاه زن نسبت به وظایف زناشویی تمکین نکند و ناشزه باشد ، شوهر می تواند به ... مثلا اگر زن به علت خطری که از جانب شوهر متوجه اوست از ماندن در خانه شوهر خودداری کند ... امروزه توجه به مسائل روانی و آمادگی روحی زن برای برقراری رابطه جنسی حتی با همسرش ... نیستم که پس از ازدواج زن و مرد نسبت به هم تعهداتی دارند و خودداری بی دلیل زن از ...
طب مپ - نحوه برقراری روابط زناشویی در دوران بارداری و پس...
https://www.facebook.com/tebmap/posts/302642809895280:0
نحوه برقراری روابط زناشویی در دوران بارداری و پس از زایمان اصولا در زمان حاملگی ... بایست این زن تا اطمینان کافی از پزشک معالج از مقاربت خودداری کند ولی در زنی که ... با ورود نوزاد به زندگی زوج ها، معمولا رابطه زوجها از حالت دوطرفه بین همسران به حالت .... که تحریک نوک پستان زن باردار (چه دست زدن و چه مکیدن) می تواند باعث ترشح نوعی ...
مرکز جامع سرطان > >مقالات>عملکرد جنسی
ncii.ir › مقالات
در این رابطه صحبت کردن با پزشک یا پرستار و از آن مهم‌تر صحبت با همسر بسیار مهم است. ... به یاد داشته باشید که توانایی جنسی شما به علت ترس از ابتلا به سرطان و درمان آن و ... برای جلوگیری از احتمال عفونت از برقراری رابطة جنسی خودداری کنید. ... در مردان مبتلا به سرطان پروستات خصوصاً بعد از‌ انجام بیوپسی سوزنی وجود خون در ...
روان - حالت تهوع همسرم در مورد روابط جنسی
www.ravvan.com/fa/question/.../حالت-تهوع-همسرم-در-مورد-روابط-جنسی
۳ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... تصور و حتی حرف زدن نسبت به روابط جنسی حالت تهوع بهشان دست میدهد. ... فردی که نگرش منفی نسبت به رابطه جنسی دارد، بعد از ازدواج بسختی ... در ابتدا بایستی زمینه و علت این بی میلی در همسر شما مشخص شود. ... و او به دلیل افکاری که دارد خودداری می کند و هرچه شما بیشتر پیشنهاد می دهید او بیشتر فرار می کند.
استمنا يا اونانيسم يا ماستور باسيون يا خود ارضايي ( مرجع ...
www.pezeshkan.org/?p=8826
۲۳ شهریور ۱۳۸۶ ه‍.ش. - خود ارضایی در قبل از ازدواج یک امر طبیعی و بدلیل کمبود رابطه جنسی ... بعضی افراد بعد از خودارضایی بستگی به نوع تربیت و اخلاقیات خود ... زنانی که این کار‌را نکرده‌اند اصلاً ارگاسم‌را نمی‌شناسند وبه‌راحتی آن‌را برگردن همسر بی‌چاره‌ی خود انداخته‌اند. ..... در خودارضاییبسیار زیاد و بیمار گونه، به علت انقباض های مکرر ...
هفته دوم مهر 1390 - هنر رابطه زن و مرد
anyasha.blogfa.com/90072.aspx
۱۴ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اگر فقط همين حديث را اجرا كنيد و سر لوحه زندگي زناشویی تان بكنيد ديگر .... _ ۱ سال بعد از شروع قاعدگى ايجاد مى شود و دختر را براى ازدواج و حاملگى آماده مى كند. ... علت اين امر بسيار پيچيده است؛ زيرا در روزهاى پريود چندين عضو بدن و هورمون ..... خواهد بـود كه از نگاه كردن مستقيم به چشمهاي زن مورد علاقه اش خودداري مي كند.
آمیزش در شب زفاف / کاملترین مقاله در مورد اولین رابطه جنسی
salamatejensy.blogfa.com/post/461
سلامت جنسی - آمیزش در شب زفاف / کاملترین مقاله در مورد اولین رابطه جنسی - این ... کامل به ازاله بکارت دست بزنند دردی نهایتا” در حد یک آمپول زدن خواهد داشت که همان را هم می ... رساند اما برای آگاهی کامل زوجین در اپتدا علت درد و بعد از آن به راه حل می پردازیم: ... کنید و پس از ۴-۵ دقیقه دخول کامل کنید و مطمئن باشید که همسر شما حتی احساس هم
دکتر رهام صادقي - درد زير شكم هنگام دخول در رابطه جنسی - ...
www.roham.ws › فهرست انجمنهاي گفتگو › سوالات زنان
19پست
درد زير شكم هنگام دخول در رابطه جنسی ... ۱) پس از ادرار کردن و اجابت مزاج همیشه از سمت جلو بطرف عقب خود را بشویید. ... ۹) حتما قبل و پس از آمیزش جنسی ادرار کنید. ... حال به هر دلیلی امکان داره نزدیکی با همسرم معمولاً یدر هفته یک بار انجام شود گاهی .... در زمان ورود و خروج آلت،خیس نیست و یا گاهی به دلیل تلمبه زدن طولانی مدت و مقطع این ...
از رابطه جنسی دهانی بیشتر بدانیم
ta20.ir/2015/09/27/از-رابطه-جنسی-دهانی-بیشتر-بدانیم/
۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در رابطه جنسی دهانی اعضای دهان و حلق در تحریک اندام جنسی طرف مقابل نقش دارد ... نام‌های مصطلح این آمیزش و رابطه جنسی دهانی در زبان فارسی به ترتیب، «ساک زدن» و « لیس زدن » است. ... رابطه جنسی دهانی را به تمسخر می گیرند و او را پس میزنند، این رفتار ... دلیل چهارم خودداری همسر از رابطه جنسی دهانی عدم تقابل آن است.
انزال زودرس، درمان به دور از هیاهوی تبلیغات - طب شیعه
shiateb.com/pages/?current=viewdoc&langid=1&sel=862
انزال زودرس می‌تواند ضمن ایجاد مشکلات زیاد در روابط زناشویی، تبعات اجتماعی و ... وی ۴۰ دقیقه بود؛ امّا نهایتاً و پس از پایان رابطه جنسی، همسر وی هنوز به ارگاسم نرسیده بود. ... ۲- ارضای روحی طرفین: رابطه جنسی مطلوب رابطه ای است که طرفین پس از انزال، ..... الذّکر، در طول دوره درمان، بیمار بهتر است از مصرف غذاهای با طبع سرد خودداری کند.
...و اینک پس از ازدواج : : خانواده خوشبخت : : خوشبختی و خانواده ...
www.tebyan-zn.ir/News-Article/blest_family/...family/.../179702.html
۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پس از ازدواج چه اتفاقی می افتد، چرا برخی زوجین از بودن در کنار هم احساس ... اگر می خواهید رابطه زناشویی خوبی داشته باشید، در هر مورد ابتدا با همسرتان مشورت ... در بیشتر موارد زوج ها بعد از ازدواج علت بسیاری از مشکلات و بگو مگو های ساده را ... از آنها از حرف زدن خودداری می کند و اغلب هم این مردان هستند که ساکت و خاموشند.
همسرم با مرد دیگری رابطه دارد، او را طلاق می‌دهم - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/Detail/193987
۲۴ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بعد از مدتی که همسرم را کنترل کردم، متوجه شدم او با مرد دیگری رابطه دوستی دارد و این ... هرچند خيانت زن يا مرد به زندگي زناشويي پسنديده نيست .
نشانی مطب دکتر میترا ملائی نژاد متخصص سلامت جنسی و ...
www.drmolaei.ir/index.php?ToDo=MemberQuestions&Page=2
چون من بعد اين قضيه با همسرم نزديکى داشتم و اصلا خون يزى نداشتم ... سوال : سلام خانوم دکتر امروز بعد از 8 روز از زمان رابطه ی مشکوک و خوردن قرص ... علت خروج این ترشحات چی بوده است در ضمن این ترشح به مقدار کم و 1 الی 2 بار رخ داده است. .... بنابراین بهترین کار مراجعه به یک پزشک زنان ماهر است دلیلی برای به هم زدن نامزدی ندارید.
چگونه ساك بزنيم - خاتون آنلاین
www.khatoononline.ir/different/rabete-dahani-02.html
۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ﻧﻮﻋﯽ از اﻋﻤﺎل اﺻﻠﯽ راﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ واﺳﻄﻪ ﻟﯿﺴﯿﺪن ( Lick ) ﯾﺎ ﻣﮑﯿﺪن آﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ زﻧﺎﻧﻪ و ﻣﺮداﻧﻪ اﻧﺠﺎم ﻣﯽ ... ﻣﻌﻤﻮﻻ اﯾﻦ اﺗﻔﺎق در ﺧﻮاب ﺑﺮای آﻧﮫﺎ اﺗﻔﺎق ﻣﯽ اﻓﺘﺪ و ﻋﻠﺖ آن ﻧﯿﺎز ﺑﻪ ﺗﺨﻠﯿﻪ ﻣﻨﯽ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ ﺑﻪ ﻋﺒﺎرﺗﯽ ﺑﺪن ..... دقت نماید که در صورت دردناک بودن از تحریک و مکیدن کلیتوریس خودداری کند. .... در مورد سکس دهانی و لیس زدن آلت تناسلی همسر، گفتنی است گر چه شرعا ...
علت تمایل مردان به رابطه جنسی دهانی و خودداری برخی ... - نیک ...
nicverma.ir/post/161
۱۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علت تمایل مردان به سکس دهانی ، تعریف رابطه جنسی دهانی ، ساک زدن ، مکیدن ... حتی تمایل همسر خود نسبت به آنرا به تمسخر می‌گیرند و او را پس می‌زنند ...
علل بیعلاقگی جنسی کدامند؟ ... - ايران حال
www.iranhall.com/health/maritual/139/علل-بیعلاقگی-جنسی-کدامند؟-...
ایران حال و نکات خانه داري روابط همسران جوان .... پس بی میلی زن در مراحل اولیه ازدواج ممکنست به علت بیدار نشدن کامل غرائز جنسی در او باشد ولی اگر این بی میلی دوام ...
آداب و كاركردهاي روابط جنسي سالم از ديدگاه اسلام، و آسيب‌هاي ...
eslampajoheshha.nashriyat.ir/node/47
۲۲ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - آرامش در زندگي زناشويي يا معلول رابطة جنسي سالم است يا ميان اين‌دو به نحوي ... رمضان مسلمان ها از آميزش خودداري كنند؛ امّا با اين حال، چنين حكمي تشريع نشد؛ زيرا عموم .... امام رضا(ع) مي فرمايد: «سه چيز (عطر زدن، ناخن گرفتن و عمل زناشويي فراوان) ... پس وقتي با همسر خود آميزش مي كند گناهانش آمرزيده مي شود و آنگاه كه غسل ...
روابط دختران و پسران
sahelneshin.persianblog.ir/
پسرانی که به دنبال جذب دختر و رسیدن به مرحله رابطه جنسی هستند (دسته اول) ... به تن صدا و حالت حرف زدن دختران توجه می کنند انها کلا به حرفهای دختران گوش نمیدهند و فقط ... باشد این رابطه ادامه دارد و هر زمان که طرفشان از رابطه جنسی خودداری کند یا اخلاق و ... و حتی جنسی زنان پس از ازدواج بیشتر از دوران قبل از ازدواج میباشد به همین علت ...
آموزش ارضای جنسی همسر - رفتارهای زناشویی و جنسی
www.meisamgolzad.ir › جنسی
۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اکثر افرادی که در دوران عقد اقدام برقراری رابطه جنسی میکنند به علت ترس از بباداری یا … ... و قابل حدس زدن ، وقتی شما نتوانید حدس بزنید که رفترا بعدی همسر شما در ... بعد از ارگاسم پشتتان را نکنید و بخوابید ، قدردانی بوسه و در آغوش ... در آن حرکت رفت و برگشتی آلت به صورت کامل صورت میگیرد خودداری کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 373
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 29,120
  • بازدید کلی : 361,948