loading...
مسائل زناشویی
محسن بازدید : 823 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

از زندگی با همسرم خسته شدم |راه ها

از زندگی با همسرم خسته شدم

خسته شدن از زندگی مشترک

چه عواملی باعث می شود آن همه رعایت احترام و حفظ حریم و حرمت ها ، فداكاریها و مهربانی های دوران نامزدی و عقد پس از مدتی به دلسردی ، خستگی و مشاجره های مختلف منجر شود ، ‌امید است مطالبی كه در ادامه خواهد آمد بتواند راه های پایداری و دوام صمیمیت و یك ارتباط با نشاط زناشویی را بیان كند.

علت خسته شدن از زندگی مشترک

از خودتان شروع كنید

اگر از یك ارتباط زناشویی كه دلخواه شما نیست رنج می برید اولین گام این است كه خود را اصلاح كنید . در یك ارتبا ط دو طرفه كمتر می توان فقط یك نفر را بعنوان مسئول مشكلات و مشاجرات معرفی كرد . شما مجبور نیستید در شرایط توأم با تحقیر ، سرزنش و خستگی سر ببرید ، از هم اكنون سرنوشت خود را به دست بگیرید و برای تغییر زندگی و روابط زناشویی خود برنامه ریزی كنید .

رفتارهای غلط خود را اصلاح كنید و بعضی از وظایفی كه فراموش كرده اید از سر بگیرید.

استقبال از اختلاف نظرها

خداوند انسانها را مثل هم نیافریده است و البته این تفاوتهای بین فردی است كه سبب جاذبه بیشتر بین انسانها می گردد . بنابراین نباید سعی كنید كه طرف مقابل را به گونه ای تغییر دهید كه مثل شما فكر كند و مطابق نظر شما رفتار كند ، در حقیقت، اختلاف نظر ها اگر چه ممكن است سبب تضاد یامشاجره گردد ، اما همین مشاجره نیز فرصتی برای بیان عقاید طرفین است و منجر به شناسایی بیشتر هر یك از دیگری می گردد . اما در بیشتر موارد خیلی از مشاجرات و جروبحث‌‌ها ‌به دلایل نادرستی، اتفاق‌می‌افتند؛ به گونه ای که طرفین، به آسانی نمی‌توانند خود را کنترل کنند.  این دستورالعمل می‌تواند شما را برای جلوگیری از ایجاد این نوع اتفاق‌ها، کمک‌کند.

برای این کار در آینده، وقتی شما احساس می‌کنید که یک برخورد جدیدی ممکن است پیش‌بیاید، این سئوال‌ها را دقیقا از خود بپرسید:

احساس‌های شما

1-آیا شما بیش از حد احساساتی شده‌اید و واکنش تند نشان می دهید؛ به دلیل اینکه خسته و مضطرب‌هستید؟

2-آیا این خشم باعث‌شد که احساس کنید درگیر با کسی یا چیز خاصی‌شده‌اید‌ که نسبت به آن حساسیت‌دارید؟

احساسات همسر‌شما

1-آیا همسر‌شما خیلی‌احساساتی برخورد می‌کند چون خسته و مضطرب‌است؟

2-آیا شما می‌دانید که این احساس‌ عصببیت ‌همسرتان در موارد دیگری نیز بروز‌می‌کند؟

در بیشتر موارد خیلی از مشاجرات و جروبحث‌‌ها ‌به دلایل نادرستی، اتفاق‌می‌افتند؛ به گونه ای که طرفین، به آسانی نمی‌توانند خود را کنترل کنند

وجدان شما

1-آیا احساس تدافعی‌شما در مورد گفته ‌همسرتان یا کاری که او انجام داده، بخاطر این است که شما احساس‌گناه دارید؟

2-آیا شما برخورد‌دفاعی دارید زیرا می‌خواهید از اینکه بگویید متاسف هستید، اجتناب‌کنید؟

3-آیا شما کینه‌ای را نسبت به همسرتان با خود حمل می‌کنید که نیاز‌دارید به این ترتیب، با اظهار خشم تان از آن رها شوید؟

4-اگر شما بخواهید یک بحثی را گسترش دهید، آیا مطمئن‌هستید که این بحث، موضوع اصلی است که شما را ناراحت کرده؟(این مسئله را به طور واقعی بررسی‌کنید.)

5-اگر می‌خواهید  بحثی را شاخ و برگ دهید، آیا مطمئن‌هستید که آن،  ارزش خطرکردن ایجاد یک مشاجره بالقوه را دارد؟

6-اگر می خواهید بحثی را طولانی کنید، آیا دستورالعملی برای اینکه بحث‌مفیدی را دنبال کنید، بکار‌می‌برید؟

تغییر در نگرش به رفتار و خصوصیات طرف مقابل

ممكن است شما علاقمند ، به ورزش و تماشای مسابقات ورزشی باشید و همسر شما علاقمند به خواندن روزنامه مثل صفحه حوادث یا صفحه گزارشات سیاسی باشد ، لازم نیست تلاش كنید علاقمندی خودتان را نادیده بگیرید یا او را مجبور كنید كه سرگرمی اش مثل شما باشد بلكه هر كدام باید به دیگری اجازه دهیم به آنچه دوست دارد بپردازد ، در این صورت می بینید كه در یك خانواده هم بحث های ورزشی می شود و هم بحث های سیاسی و ... یعنی باز هم شما می توانید همدیگر را كامل كنید .

دوست داشتن بدون شرط

برای دوست داشتن كلمه ”‌ اگر ”‌  را فراموش كنید. همسر شما نزدیكترین فرد به شماست او را بدون هیچ قید و شرطی دوست بدارید . بگذاریم هر كسی خودش باشد و همانطور كه هست دوست داشته شو د . شرط گذاشتن برای دوست داشتن ، بیشتر استفاده از طرف را القاء میكند تا دوست داشتن او . شروطی مثل اگر پول دار بودی ، اگر تلاش بیشتری می كردی و ... به هیچ وجه مشكلی را حل نمیكند بلكه موجب رنجش میگردد .

ممكن است سئوال كنید چطور كسی را با داشتن صفات یا رفتار ناپسند دوست داشته باشیم ، همانطور كه قبلاً اشاره شد بسیاری از صفات افراد خوب یابد بودنش نسبی است و شما با تغییر نگرش خود میتوانید به همسرتان نزدیك شوید .یادتان باشد كه اگر به كسی احساس ارزشمندی وشایستگی بدهید ، سعی می كند خودش را در حد انتظار شما نگه دارد .

** به مشكل حمله كنید نه به همسرتان ، اگر بادیدن ریخت و پاش بودن منزل ناراحت می شود بگوئید من از این وضعیت عصبانی می شوم به جای اینكه بگوئید تو آدم شلخته ای هستی. هنگامیكه طعم غذا با شما سازگار نیست به خاطر نزدیكترین فرد به شما آن را تحمل كنید و غر نزنید .

فراموش نكنید كه برای داشتن یك زندگی با نشاط ، موفقیت در كار ، معاشرت خوب اجتماعی و تربیت صحیح فرزندان ابتدا باید آرامش و آسایش در خانواده را فراهم كنید

كلام آخر

اگر تاكنون روابط دوستانه ای بین شما و همسرتان نبوده است با انجام رهنمودهای فوق انتظار نداشته باشید كه سریعاً او عوض شود بلكه باید به او فرصت دهید تا در شرایط جدید خود را بیابد و به وظیفه اش عمل نماید .

فراموش نكنید كه برای داشتن یك زندگی با نشاط ، موفقیت در كار ، معاشرت خوب اجتماعی و تربیت صحیح فرزندان ابتدا باید آرامش و آسایش در خانواده را فراهم كنید

منابع سایتهای :  دنیا دات نت/جام جم آنلاین/ تبیان / تنظیم خانواده

گرداوری از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

از زندگی و دعوا با شوهرم خسته شدم... - تالار گفتگوی همدردی ...
www.hamdardi.net/thread-19255.html
۴ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - از زندگی و دعوا با شوهرم خسته شدم... سلام دوست عزیز شوهرم هیچوقت قبول نمی کنه مقصره داره دیوونم میکنه منم دلم میخواد بمیرم اما ازون دنیا میترسم.
با ناسازگاری همسرم چه کنم خسته شدم
24 فوریه 2015
از دست شوهرم خسته شدم
30 سپتامبر 2012
از رفتارهای زشت همسرم خسته شدم
27 فوریه 2012
از حرف زدن با شوهرم خسته شدم
13 ژانويه 2011
یافته‌های دیگری از دامنه www.hamdardi.net
افسرده شدم و از زندگی خسته ام-بداخلاقی همسران - احکام
portal.anhar.ir/node/7100
دعا میکنم خدا به شما سلامتی و طول عمر با عزّت بدهد و مشکلات شما هم به لطف خدا بر طرف ... خود را مدیون همسر قانعش میداند و این قاعده یکی از مهمترین امتیازات زندگی است.
از زندگي با همسرم خسته شدم واصلا دوستش ندارم ولي اون منو ...
ravanshenasi.ravabet.com/.../زندگي-همسرم-خسته-واصلا-دوستش-ندارم-من...
حدود 4سال هست كه ازدواج كردم ومتاسفانه از همون چند ماه اول بعد از عقدمون متوجه شدم كه اشتباه كردم وهمسري كه من ميخوام نيست البته همسرم هيچ مشكل اخلاقي نداردومن را هم خيلي ...
احساس میکنم از زنم خسته شدم...میشه کمکم کنید؟؟؟؟
www.ofc.ir/forum/index.php?topic=2409.0;wap2
گاهی اوقات حس میکنم از زندگی خسته شدم، به نظرم میاد نیروی جنسی ام هم تحلیل رفته، ... مثلا گفتید که بعد از هر مهمونی با خانمتون دعواتون میشه و یا اینکه اون به روابط ...
از زندگی با همسرم خسته شدم - صفحه 1 - نی نی سایت
www.ninisite.com › ... › مشاورین نی نی سایت › مشاوره روانشناسی
۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 20پست - ‏12 نویسنده
من و همسرم عاشق هم بودیم با عشق ازدواج کردیم اما بعد از ازدواج همه چیز تموم شد نمیتونم تحملش کنم مرد بی تفاوت و بی مسئولیتیه از اینکه بار زندگیمو ...
چرا من و همسرم از همدیگر دلزده شده ایم؟ - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/tafahom/wife1-been-sick.html
دلمردگی و خسته شدن از همسر معمولا وقتی رخ می دهد که آن شور و هیجان اولیه زندگی مشترک از بین می رود و همسران که تصور می کردند یکدیگر را می شناسند، با ادبیات ...
دلنوشته های یک زن
www.mamy2.blogfa.com/
۳ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - از این زندگی تکراری پر از دعوا خسته شدم از دست خودم خسته شدم از اینکه هر شب باید با جر و بحث بخوابم خسته شدم خیلی احساس پوچ بودن می کنم از ...
سئوال 15حساسیت بیش از حد نسبت به رفتار شوهر - پایگاه ...
mosaver.parsiblog.com/.../سئوال+15حساسيت+بيش+از+حد+نسبت+به+ر...
۲۰ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - با سلام و خسته نباشید شوهر من آدم خیلی حساسه و زود هم از کوره در میره به ... من همون می شم می گه نه من اینجوری زندگی رو دوست دارم ، روشنفکر شدم و از ...
علت خسته شدن از زندگی مشترک
www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/2510-خسته-شدن-زندگی-مشترک
از زندگی با همسرم خسته شدم. خسته شدن از زندگی مشترک. چه عواملی باعث می شود آن همه رعایت احترام و حفظ حریم و حرمت ها ، فداكاریها و مهربانی های دوران نامزدی و عقد پس از ...
دلداری و همدردی • شوهرم نسبت بهم سرد شده
deldari.ir/posts/445/شوهرم-نسبت-بهم-سرد-شده.html
۲۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شوهرم نسبت بهم سرد شده - با ما دردو دل کنید ، رازداری، دردو دل ، همدردی ، مشاوره. ... در همین زمینه شوهرم بهم گفت خسته شدم و دیگه تحمل این زندگی رو ندارم.
دلداری و همدردی • خسته ام از دست شوهرم
deldari.ir/?a=posts&b=53
خسته ام از دست شوهرم - با ما دردو دل کنید ، رازداری، دردو دل ، همدردی ، مشاوره. ... در تاریکی زندگی با همسر بی اعتماد دلایل کم شدن میل جنسی تنوع در نامزدی و عقد ... تهرانی هستم ایشون کازرونی من دیپلم دارم دانشگاه قبول شدم نذاشت برم پدرایشون ضد زن بوده ...
شوهرم رو دوست ندارم ، چکار کنم ؟ | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/2633
۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شوهرم خیلی با من لجبازی میکنه هرکاری خودش دوست داره انجام میده من براش مهم ..... زندگي ميكنم، اهل هيچ تفريح شادي و حيجاني نيست، خسته شدم از بس من ...
قبل از طلاق به این توصیه ها توجه کنید - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=11484
۱ خرداد ۱۳۸۴ ه‍.ش. - ممکن است شما که قصد جدایی از همسرتان را دارید ، برای این که همسر خود را مقصر ... توجیه میکنه دیگه خسته شدم خونواده م خداروشکر ازم حمایت میکنن و اونا هم خیلی .... من ۴ ماه از شوهرم جدا شدم بعداز ۱۵ سال زندگی مشترک و با یه پسر ۱۴ ساله .
با لجبازی همسرم چه کنم؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=128311
۷ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - گاهی لجبازی آنقدر شدت می ‌گیرد که یک زندگی به دلایل کوچک و واهی از هم می .... به خاطر کوچکترین کار با من لحج بازی می کنه دیگه ازش خسته شدم. 20 ...
جمع آسمانی ما - زندگی ام سرد شده و من هم خسته شدم
womanart-2.blogfa.com/post/199
جمع آسمانی ما - زندگی ام سرد شده و من هم خسته شدم - تعاونوا علی البر و التقوی. ... بودم چه حق با من بود یا نبود و تحقیر میکرد و من باز از چشم خانواده همسرم افتادم خودم هم بی ...
با صبر برنده بازی شوید/ چگونه با همسر عصبانی رفتار کنیم؟
mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی
بعد از 10 سال از زندگی مشترکم متوجه شدم همسرم به دلیل رابطه با یک زن معتاد شده اما .... خسته شدم بخاطر توسری هایی که بهم میزنه سرم درد میکنه و گیج میره بخدا تنهام ...
مشاوره مشکلات زندگی مشترک - روزمنو
www.roozmenu.com › ... › مشاوره و روانشناسی خانواده
۸ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 100+پست - ‏75 نویسنده
من تو بحثی که دیشب با همسرم داشتم روش بیرون رفتن از اتاق رو که بهم ...... همش خونه ماست از دستش خسته شدم صبحا تا ظهر ميخابه و همراه همسرم نميره ...
با پر توقعی همسرم چیکار کنم - مشاوره جنسی| مشاوره آنلاین
moshavere.tribuneazad.ir/با-سلام-خانمی-30-ساله-هستم-همسرم-حدود-1-سال/
در ضمن گاهی صداقت سمی میشه و میتونه برای زندگی مسموم کننده باشه … ... با سلام و عرض خسته نباشید 26 سالمه حدود 2 ساله که ازدواج کردم و خدا رو شکر تا الان فرزندی هم ندارم.قبل از ازدواج هم با همسرم که در دانشگاه آشنا شدم حدود 3 سال دوست بودم .
سنگ صبور - مشاوره تلفنی صدای سلامت
moshavercard.com/سنگ-صبور/
ازین زندگی خسته شدم .... من یه دختر 24 ساله هستم که 4 سال با همسرم دوست بودم و الان هم 7 ماهه که عقد کردیم ولی در دوران عقد کردگی هستیم من شوهرم را خیلی دوست دارم اما ...
چگونه زن و شوهري صميمي باشيم؟! | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/2360/comment-page-1
بسياري از زوج‌هاي جوان به دليل عدم آگاهي از نحوه صحيح برخورد با مسائل عاطفي و زناشويي بين همسران، دچار مشكلاتي مي‌شوند كه گاه اين ... برای رضایت‌مندی بیشتر در زندگی مشترک بهتر است نکات زیر را بخوانید: ..... دیگه اززندگی با همسرم خسته شدم.
از رابطه با همسرم خسته شدم
tanzimkhanevadeh.ir/posts/1049/از-رابطه-با-همسرم-خسته-شدم.html
۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شما مجبور نیستید در شرایط توأم با تحقیر ، سرزنش و خستگی سر ببرید ، از هم اكنون سرنوشت خود را به دست بگیرید و برای تغییر زندگی و روابط ...
از زندگي با همسرم خسته شدم واصلا
health.zakersoft.ir/از-زندگي-با-همسرم-خسته-شدم-واصلا/
از زندگي با همسرم خسته شدم واصلا. نمیخواهم طلاق بگیرم. از زندگي با همسرم خسته شدم با همسرم خسته شدم واصلا از زندگي با همسرم خسته. بیشتر... از زندگي خسته شدم ...
از شوهرم خسته شدم| مشاوره خانواده
sppm.ir/از-شوهرم-خسته-شدم/
از شوهرم خسته شدم | مشاوره خانواده. ... رابطه و زندگی من و همسرم از همه لحاظ عالیه بجز یه مورد خیلی مهم که من ناراضی هستم ... یکیشم همین امروز که از سرکار اومده بود اما تلفنش زنگ زد و با خانمی که برای کار زنگ ... باور کنین دیگه خسته شدم ازش خیلی بدم اومده
از غر زدن های همسرم به خاطر زندگی در اطراف تهران خسته شدم
www.ghatreh.com/.../زدن-های-همسرم-خاطر-زندگی-اطراف-تهران-خسته-شدم
۲۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مطالب مرتبط: از غر زدن های همسرم به خاطر زندگی در اطراف تهران خسته شدم ... همسرم از همان ابتدا هیچ مشکلی با محل زندگیمان نداشت. برای همین من هم سعی ...
از زندگي با همسرم خسته شدم واصلا دوستش ندارم ولي اون منو ...
voluptuous.rozblog.com/.../از-زندگي-با-همسرم-خسته-شدم-واصلا-دوستش...
حس میکنم شوهرم دوستم نداره - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده,حس میکنم شوهرم دوستم نداره - انجمن مشاوره ازدواج، خانواده و روان ...,دکتر رهام صادقي - بی میلی در همسرم ...
آرشیو - کلینیک ماد|روان درمانی-روانپزشکی-نوروفیدبک ...
www.madcl.com/faq.php
زندگی ام فوق العاده خسته کننده و بی هدف شده از همه چی بی زارم بسیار کم حوصله و زود رنج شدم .... از روزی که با همسرم اشنا شدم تا الان که3سال دوستی بوده و1سالم الان عقد.
از خياطي کردن همسرم خسته شدم - سایت خبری تحلیلی تابناك ...
www.tabnak.ir › اجتماعی › داخلی
۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وي در ادامه گفت:راستش از کاري که همسرم مي‌کند خسته شدم. ما هر روز سر اين موضوع با هم جنگ و دعوا داريم و باز هم همسرم کار خودش را مي‌کند و حتي حاضر نيست ذره‌اي به خاطر من کوتاه ... تو زندگی که باید ایثار باشه علایق شخصی دیگه چیه؟
از زندگیم خسته شدم، چیکار کنم؟ - مجله اینترنتی دلگرم
www.delgarm.com/psychology/family.../18876-خسته-شدن-از-زندگی
۴ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - راه هایی برای رهایی از حس خسته شدن از زندگی. ... اگر می‌خواهید به استرس، مشکلات یا خستگی‌هایتان با تلاش برای سخت‌تر کار کردن واکنش بدهید، ...
خواسته هاي جنسي همسر | پرسمان دانشجویی اخلاق
akhlagh.porsemani.ir/node/319
اين سخن همواره در ميان ما گفته مي شود که زندگي ارزشمند، هدفدار و هدفمند مي باشد و هدفداري به عنوان يک اصل مسلم ... عقدي هستم شوهرم مي خواهد او را با دست ارضا كنم گاهي وقت ها اعصابم خرد مي شود ولي به خاطر خدا هر چه مي .... میترسم خدای نکرده یه روز خسته شم.
میگنا - همسراني که مدام قهر و آشتي مي کنند بخوانند
www.migna.ir/vdca6on6.49no615kk4.html
۲۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دشواری‌های زندگی کودکان بدون شناسنامه ... البته ناراحت شدن و به اصطلاح «سرسنگين بودن» با همسر زماني که از دست او ناراحت هستيم، ..... کار کنم مدام باهم بحث های طولانی میکنیم خسته شدم مدام از شوهر خواهرم ایراد میگیره و میگه بابات ...
از زندگیم خیلی خسته شدم :: رنجنامه های مرد متأهل
rangname.blog.ir/1392/07/09/از-زندگیم-خیلی-خسته-شدم
۹ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با سلام از دیروز که مادر خانم رفتند سرکار همسر حال و حوصله نداره. ... بعداشما که اینقدر زنتو دوست داری چرا میگی از زندگیم خیلی خسته شدم. ... بازم شوهر شما خیلی خوبه مردهایی هستند که زن و زندگی براشون مثل بردگی هست و کتک و دعوا ...
پاسخ به سوال خوشبختی - روانشناسی خودمانی | مشاوره خصوصی
www.ravanmoshaver.com/Answers
من همسرم و زندگی مشترکی که با هم داریم دوست دارم اما اون با اخلاق بدش و زنندهاش گند میزنه به خوشبختی مون ... خوشبخت بودم اما از وقتی عاشق استادم شدم زندگی برام تار شده. ... نه من بیست روزه که به نفسهام دقت میکنم وسواس فکدی شده ام خسته شده ام بهزاد ...
از غر زدن‌های همسرم به خاطر زندگی در اطراف تهران خسته شدم
www.yjc.ir › اجتماعی › حوادث و انتظامی
۲۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از غر زدن‌های همسرم به خاطر زندگی در اطراف تهران خسته شدم. مرد جوان زمانیکه دید ... همسرم از همان ابتدا هیچ مشکلی با محل زندگیمان نداشت. برای همین من هم ...
7 روش جادویی برای درمان شوهر بد اخلاق - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/.../7-روش-جادویی-برای-درمان-شوهر-بد-اخلاق
با كمك 7 روش جادويي مي‌توانيد خود و همسرتان را به مرور اما براي هميشه از شر سندرم ... حتما تا امروز دست كم دو تا سه بار در هفته ميزبان همسر بداخلاق خود در عصر يك روز پاييزي .... شوهر منم حرف نداره اما من خسته شدم دلم میخواد فرار کنم جایی رو ندارم برم پیش ننه و ..... سلام من خودم مشکلی ندارم بچه ها،زندگی برادرم روی هواست،دادش من تند بد دهن ولی ...
8 اعتراف مردانه: چرا خیانت کردم؟ - عصر ایران
www.asriran.com › عصرايران دو › پیامک
من هنگامی به همسر خود خیانت کردم که با دختری آشنا شدم که ابتدا قصدم تسلی دادن به او بود. ... در میان آشنایان، دو نفری که تصور می کنیم خوشبختانه در کنار هم زندگی می کنند، ... پس از چند ماه از این روند خسته شدم و با خودم تصور کردم در شهر خودم هم دختران ...
از زندگی با همسرم خسته شدم
cookery.bestnfljerseys2u.com/از-زندگی-با-همسرم-خسته-شدم/
از زندگی با همسرم خسته شدم. ... از زندگی و دعوا با شوهرم خسته شدم. از زندگی و دعوا با با شوهرم خسته شدم میومدم و در آخر همسرم به جای. بیشتر.
خسته شدم از زندگی.... - ღ ღ من و تنهاییهام...ღ ღ - یلدا بلاگ
mdelbar-1i.yaldablog.ir/page-12465.html
“هرگز ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید” ... ها از این تبعیض ها از این بی ... از زندگي با همسرم خسته شدم واصلا دوستش ندارم ولي اون منو خيلي دوست .
زهری به نام خیانت؛با خیانت همسر چه باید کرد؟ - پویش
puyesh.net/fa/news/8494/زهری-به-نام-خیانتبا-خیانت-همسر-چه-باید-کرد
۲۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بس‌که مدام بهم زنگ زدی و حالم را پرسیدی، خسته شدم بس‌که پرسیدی کجا ..... من 14 سال با همسرم زندگی کردم. ... می خواستم بکشمش ولی بی خیال شدم.
از همسرم خسته شدم، او را کشتم! - پرشین وی
www.persianv.com/hadese/307931.php
۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با اظهارات قاتل 38 ساله قضات دادگاه او را به اتهام قتل همسر موقتش به ... و خانواده اصغر با اعلام گذشت از قصاص لیلا، به او زندگی دوباره بخشیدند.
عرش نیوز - از رفتارهای بچگانه شوهرم خسته شدم
www.arshnews.ir/vdcd990sxyt05x6.2a2y.html
۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش عرش نیوز؛چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و ... واقعا از زندگی با این مرد خسته شدم و می خواهم از او جدا شوم.
از زندگی زناشویی خسته شدم - سرزده
www.sarzade.com › زناشویی › نامزدی، عقد و بعد از ازدواج
۱۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از زندگی زناشویی خسته شدم,چگونه به همسرم علاقمند شوم؟,از همسرم متنفر شده ام. ... نمی توان گفت بعضی از زوجین در زندگی شان با هیچ مشکلی مواجه ...
از کارهای همسرم خسته شدم [بایگانی] - گفتگوی دینی
www.askdin.com/archive/index.php/t-33770.html
همسرم مرا بسیار دوست دارد ولی من از زندگی ام راضی نیستم اول بخطر اینکه همسرم ... کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : از کارهای همسرم خسته شدم ... احساس میکنم با زندگی کردن با ایشون به جای پیشرفت پسرفت میکنم احساس بدی دارم.
از شوهرم خسته شدم - قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ
qurann.ir/qa/index.php/2352/از-شوهرم-خسته-شدم
۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سلام شوهرم خیلی مشکل داره از لحاظ اخلاقی که از دستش خسته شدم حتی گاهی ... نظر با همسر و علی رغم وجود برخی نقطه ضعف ها در همسرمان، بازهم زندگی ...
از رسم و رسومات خانواده همسرم خسته شدم؛ طلاق می خواهم! - آفتاب
aftabnews.ir/fa/.../از-رسم-و-رسومات-خانواده-همسرم-خسته-شدم-طلاق-می-خواهم
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از رسم و رسومات خانواده همسرم خسته شدم؛ طلاق می خواهم! ... برويم مي‌گويند رسم دارند كه اولين مسافرت زن و شوهر بايد با خانواده عروس باشد. ... خانواده همسرم مرتب در زندگي ما دخالت مي‌كنند و براي هركار ما طبق رسم و رسوماتشان تصميم مي‌گيرند.
اصول رفتار با شوهر بداخلاق
www.fardanews.com/fa/news/148708/اصول-رفتار-با-شوهر-بداخلاق
۳ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اين زمان مناسبي است تا با شريك زندگي خود روبه رو شويد. ..... من فقط با همسرم سر این مشکل داریم که شوهرم تو عصبانیت بی احترامی میکنه هم به خودم هم .... منم یه شوهر بد اخلاق دارم 10 ساله باهاش میسازم ولی دیگه ازش خسته شدم پیش همه منو ...
جام نیوز :: JamNews - بهترین برخورد لازم با همسران خیانت کار
www.jamnews.ir/detail/News/259163
۱۱ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر یک مرد با زنی غیر از همسر خود در ارتباط باشد، از نگاه عموم خیانت محسوب .... لازم است بدانید برای مردان مهم‌ترین چیز در زندگی مشترک این است که .... هم دست بزن داره وهم خرجیما نمیده وهم نمیتونه بپه داربشیم دیگه خسته شدم شبها از ...
سمیرا: همسرم و خانواده اش همه چیز را از من مخفی می کنند! | مدرسه ...
www.islamshenasi.ir/node/1311
۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سلام من نزدیک دو سال هست که با همسرم ازدواج کردم و حدود سه ماهه خونه ی .... از پنهان کاریهای شوهرم و خوانواده اش خسته شدم بعد از 9 سال زندگی از روز اولم ...
راسخون - یار همیشه همراه : عقد و عروسی
rasekhoon.net › مشاوره › ازدواج
ابتدای دوران عقد ما خانواده همسرم رفتار خوبی با من داشتند اما الان حدود یک سالی هست با ... که 2 سال و نیم است با پسرعمه ام که 30 سال دارد و در شهرستان زندگی میکند عقد هستم. ... همسرم باهاش قهر کنم تا به فکر بیفته تو را خدا راهنماییم کنید من خسته شدم.
از رسم و رسومات خانواده همسرم خسته شدم | مجله زندگی سالم
www.zendegisalem.com/?p=14131
۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از رسم و رسومات خانواده همسرم خسته شدم. ... به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق ...
خسته شدم از این زندگی ..چیکار میتونم بکنم - سامانه پرسش و ...
www.porsesh24.com/6972/خسته-شدم-از-این-زندگی-چیکار-میتونم-بکنم
خسته شدم از این زندگی ..چیکار میتونم ... پدرم دو همسر داره و ما از همسر دوم هستیم. ... خدا رو شکر خواهر و برادرم شاغل هستن اونا کمک خرج خونه شدن با وجود ثروت عظیم پدرم.
زن اول، جان همسر دوم را گرفت - فرارو
fararu.com/fa/news/45013/زن-اول-جان-همسر-دوم-را-گرفت
از دستش خسته شدم و براي فرار از بداخلاقي‌هايش با آمنه ازدواج كردم؛ زندگي با سميه چنان سخت شده بود كه حتي مليكا دختر 14 ساله‌مان نيز از سميه جدا شده و با من و همسر دومم ...
ناگفته‌های‌ گلزن دربی‌ از زندگی‌ در انباری‌ / علیپور: خسته شدم ...
metafootball.com/.../ناگفتههای-گلزن-دربی-از-زندگی-در-انباری-علیپو...
۱۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کلافه شدم! شاید بعضی‌ها بگویند مشکل مسکن علیپور چه ربطی به باشگاه دارد؟ خب اگر پولم را بدهند می‌روم یک جایی را اجاره می‌کنم تا با همسرم زندگی ...
بهمن ۱۳۸۹ - داستانهای واقعی و عبرت انگیز - Blogfa
1000tarh.blogfa.com/8911.aspx
همسرم خسته و بي حوصله بود و هر وقت مي خواستم حرفي بزنم يا مي گفتم بيرون برويم و ... او در نزديکي خانه ما زندگي مي کند و متاسفانه در مدت کوتاهي آنقدر با هم خودماني شديم ... من با عصبانیت به او یادآور شدم دیگر هیچ علاقه‌ای به ادامه رابطه با وی ندارم و ...
اختلاف با همسرم و خسته شدن از زندگی مشترک فقط بعداز 5 ماه ...
hamyaryiran.ir/entry.php?b=729
۲۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - واقعا خسته شدم دیگه دوستش ندارم فقط مجبورم این زندگی رو تحمل کنم و برای دیگران نقش بازی کنم که من خوشبختم به خاطر تمام اشکهایی که ریختم و ...
از بي پولي شوهرم خسته شدم - خراسان
www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=1963622
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - را مي دهيم و تا آخر برج پولي نداريم، نمي دانم چگونه زندگي کنيم. به نظرم زندگي مال پولدارهاست... خسته شدم. با سلام خدمت شما دوست گرامي، ناراحت بودن ...
از زندگي با همسرم خسته شدم واصلا - اموزشی
amozeshi.ccfun.ir/از-زندگي-با-همسرم-خسته-شدم-واصلا.html
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از زندگي با همسرم خسته شدم واصلا دوستش ندارم ولي اون منو خيلي دوست داره چكاركنم؟
جام‌جم سرا | خسته شدم! چرا حرفهای من و همسرم به مشاجره می‌کشد؟
sara.jamejamonline.ir/NewsPreview/1638888009352443547
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مدتی است با همسرم از این بنگاه به آن بنگاه می‌رویم اما هنوز نتوانسته‌ایم، خانه مناسبی پیدا کنیم. همه استرس‌های ... خسته شدم! چرا حرفهای من و همسرم به مشاجره می‌کشد؟ .... زندگی مثل یک قمار است ، برنده ها زندگی می کنند و بازنده ها زنده هستند.
جام‌جم | مشاوره
sara.jamejamonline.ir/Message/7
با سلام من یك راست ختم كلامم را میگویم من نمیخواهم من باشم از خودم خسته شدم نمیخوام دیگه من ... بی شك ازدواج با چنین فردی شرایط زندگی را برای شما سخت تر می كند.
از رسم و رسومات خانواده همسرم خسته شدم
mahdi.cc/fa/news/6289/از-رسم-و-رسومات-خانواده-همسرم-خسته-شدم
۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چندی پيش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند. ... خانواده همسرم مرتب در زندگی ما دخالت می كنند و براي هركار ما طبق رسم و رسوماتشان ...
از بیکاری شوهرم خسته شده ام - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/archives/192501.php
سلفی قلعه نویی و فتح الله زاده پیش از ملاقات با مورینیو + عکس .... من برای طرح مهندسی ام 5 سال تحقیق كردم اما در سن 27سالگی خسته شدم و برای گرفتن مدركPhD ... در بیرون می‌گفت من در سوا كردن شغل وسواس زیادی دارم چون همسر من خوب زندگی می‌كند.
راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی – جديدترين اخبار ...
www.momtaznews.com/راز-افزایش-لذت-جنسی-در-رابطه-زناشویی/
غالباً رابطه جنسی دو قطبی با تحریک مرد و رشد خواهشش برای رهایی شروع می‌شود و زن فقط از .... آموزش سلامت جنسی تاثیر مثبتی بر زندگی زناشویی دارد این خبر در تاریخ .... ولی همسرم سرد مزاجه ماباهم رابطه داریم ولی همسرم چو منودوست داره ومیخواد که ناراحت .... کرده این خود من هستم که از رابطه برقرار کردن خسته شدم اینقدر سردمزاجی از خودش ...
بد اخلاقی همسرم | مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني - خانه
www.pasokhgoo.ir/node/25341
جانه امام حسین که برایشان نوکری می کنم چه کنم به خدا خسته شدم. ... كم نيستند بستگان شما و بنده كه چادري و با حجابند ،ولي به هيچ وجه صلاحيت زندگي زناشويي ندارند.
از زندگی و دعوا با شوهرم خسته شدم - صفحه نخست
fun.taamcar.ir/از-زندگی-و-دعوا-با-شوهرم-خسته-شدم.html
از زندگی و دعوا با شوهرم خسته شدم,1.5 سال عقد و 2ماه از عروسيمون ميگذره. هم سنيم و 26 سال نمي دونم چي بگم وقتي خوبه خيلي خوبه اما ...
زنم رابطه جنسی برقرار نمیکند!!! - طلبه پاسخگو
t-pasokhgoo.ir/مشاوره-و.../252-زنم-رابطه-جنسی-برقرار-نمیکند.html
مشکل رابطه جنسی و سکسی با همسر. ... لطفا در مورد این دو مشکلم راهنماییم کنید دیگه خسته شدم ممنون ..... به شرطی که هر دو طرف وظایف و تعهدات زندگی را درک کنند .
راه برخورد با خیانت همسر | آسمونی
www.asemooni.com/lifestyle/.../method-of-dealing-with-marital-infidelit...
زندگی بدون اینکه توجهی به قلب های شکسته و خیانت های همسران داشته باشد، .... متوجه شدم گوشی همسرم زنگ می خوره و با ج دادن متوجه شدم باز اون خانوم هستش که با دادن ...
مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین راه برای اجابت دعا - موعود
mouood.org/.../1801-مطمئن‌ترين-و-نزديك‌ترين-راه-براي-اجابت-دعا.html
۲۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سلام از دوستان گرامی میخواهم برای مشکل منم دعا کنید همسرم ده ساله بیگناه تو ... با سلام زندگی بنده بدجوری زندگیم گره خورده خانمم التماس می کند که مرا طلاق .... از نگاه و طعنه و افكار زشت و تحقير آميز اطرافيان خسته شدم دلم آرامش ميخواد
با زیاده خواهی شوهرم در رابطه زناشویی چه کنم؟ - سیمرغ
seemorgh.com › سبک زندگی › روابط عاطفی › آیین همسرداری
۹ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بعضی اوقات از کار زیاد خسته می‌شوم و کار رسیدگی به بچه‌ها تمام توانم را می‌گیرد. ... بلافاصله عاشقش شدم ؛ او پسری 20 ساله ، و یکی از مهربانترین و دست و دل ... در تمام این سالهایی که با هم زندگی کردیم ، همسر من هیچ وقت در مورد رابطه ...
از زندگی با همسرم خسته شدم - مجله اینترنتی همسر من ...
myhusband.ir/tag/از-زندگی-با-همسرم-خسته-شدم-8666
از زندگی با همسرم خسته شدم - مشاهده برچسبها. از زندگی با همسرم خسته شدم · گلشیفته فراهانی: بعد از ۲ سال زندگی، از همسرم جدا شدم +عکس. گلشیفته فراهانی: بعد از ۲ ...
از زندگی با همسرم خسته شدم - مجله اینترنتی سرزمین رویاها ...
neverland.ir/tag/از-زندگی-با-همسرم-خسته-شدم-14440
از زندگی با همسرم خسته شدم - مشاهده برچسبها. از زندگی با همسرم خسته شدم · الی لاندری از زندگی با 3 فرزندش می‌گوید. الی لاندری از زندگی با 3 فرزندش می‌گوید.
خسته شدم دیگه از این زندگی - درباره ی ما
coolaac.ir/خسته-شدم-دیگه-از-این-زندگی.html
خرید عینک آفتابی Louis Vuitton با قیمت ارزان آیا میدانید ... همسرم فیلم و عکس غیر اخلاقی می بیند؛ دیگه خسته شدم از این و استحکام زندگی شما با. خسته شدم.
مشاهده نظرات مشاوره ازدواج : از نگاههای مردم خسته شدم
www.moshaver41.ir/post/comment/1147
زنم خیلی جوجو و كوچلوتر از خومه حدود 32 سانت كوتاهتره ولی زور میگه لامذهب با ی .... مهم اینه كه همسر آدم اهل زندگی باشه و خوب باشه اگه اهل زندگی نباشه خوش قد ترین آدم هم ...
از خانواده همسرم خسته شدم - انجمن مشاوره ازدواج، خانواده و روان ...
www.taahod.com › ... › مشاوره خانواده › اختلاف یا درگیری با خانواده همسر
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 7پست - ‏3 نویسنده
من واقعا از خانواده همسرم کلافه شدم و کم کم احساسم نسبت به همسرم هم داره ... ما هم حق زندگی داریم سه ساله اومدیم زیر یه سقف ولی همش با اونا درگیریم اونا ...
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و ...
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/
۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - امکان مشاوره با جدیدترین و بهترین متدها در این مرکز وجود دارد. ..... بگن شما هم اگر چنین درخواستی دارید باید با همسر آیندتون مطرح کنید و دلیل جداییتون رو ... خلاصه خودمم خسته شدم الان یه خواسگار دارم ظاهرشو خانوادش خوبن ولی لیسانس ... اگر واقعا” قصد ازدواج دارید پس باید شرایط زندگی و کاری شما مهیا باشه تا بتونید ...
دل نوشته ها - سمت خدا
samtekhoda.tv3.ir/index.php?option=com_content&view...id...
خدایا من خسته شدم دیگه نمیتونم اینجوری زندگی کنم ... مگه با آبرو و احساسات ي دختر بازي كردن ظلم كمي كه خدا جوابشونا نده پس واگذارشون كن به خدا و ...... مبادا به همسرم.
من با همسرم مشکل دارم - همه چیز از همه جا با دوستان
index40.ugy.ir/static/من%20با%20همسرم%20مشکل%20دارم
مشکل با خانواده همسر · مشکل روحی شوهرم و بی انگیزگی من برای ادامه زندگی . ... باسلام و خسته نباشی بنده مدت سه سال است ادواج کرده ام و دارا ی فرزندی هستم من خودم ادمی ... عقد متوجه شدم که شوهرم قبلا(مجردی) با یه دختر دوست بوده · کم شدن علاقه همسرم به من ...
وبلاگ - خاطرات زندگی من و همسرم
taranom-arman.persianblog.ir/tag/وبلاگ
حتی بعد ازظهرها که خیلی خسته می شم با ترس و لرز نیم ساعت میرم توی نمازخونه ... بچه ها فقط برام دعا کنید که سایه شوم این آدم از زندگی من پاک بشه خدا خیلی بهم کمک ...
الف - همسرم زیاد می‌خوابد، طلاق می‌خواهم
alef.ir/vdce7w8wnjh8fzi.b9bj.html?272105
او بعد از چند ماه ناراحتی‌اش را با همسرش درمیان گذاشت و این سرآغازی بود برای یک جدایی ... راستش من هم از غر زدن های شوهرم خسته شدم و احساس می کنم که این زندگی آینده ...
از زندگی با همسرم خسته شدم - مجله اینترنتی متینا | fb-matina.ir
fb-matina.ir/tag/از-زندگی-با-همسرم-خسته-شدم-37784
از زندگی با همسرم خسته شدم. سرگرمی · اس ام اس های جالب · دیدنی ها ... شما می توانید با جستجوی در سایت مطالب مرتبط را بیابید. آخرین مطالب; پربیینده ترین مطالب.
یک فراکاو|روانشناسی-بخش مشاوره%
1farakav.com/faq/
من یک چیز را فراموش کردم بگم اینکه همسرم 5 سال مجردی زندگی کرده و قبل از ازدواج ...... دوست دارم با بقیه ارتباط داشته باشم ولی نمی دونم چرا نمی تونم دیگه خسته شدم ...
زندگی در کنار خانواده همسر
moeinmahroom.ir/زندگی-در-کنار-خانواده-همسر/
طبق برخی تحقیقات داخلی، زندگی کردن با خانواده همسر (که در بسیاری از شهرستان‌های .... سلام خسته نباشید من ازدست همسرم وخانواده اش خسته شدم از خانواده اش متنفرم اگر ...
خسته شدم از زندگی - انجمن تخصصی مشاور - moshaver.co | ...
forum.moshaver.co/f123/خسته-شدم-از-زندگی-14680/
۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 11پست
الهی قوربونت بشم اصلا به این فکر نکن من طلسم شدم و این حرفها. .... این حالتی که شما دارین (نیاز به همسر) این به خاطر خلاصی از حرفای دیگرانه ... ببین عزیز ازدواج و زندگی مشترک مقوله ساده نیس که بشه اونو با طلسمو دعا ونمازو.
استمنا (خود ارضایی) چه تاثیراتی بر زندگی زناشوئی دارد؟
fa.parsiteb.com/news.php?nid=9128
استمنا (خود ارضایی) چه تاثیراتی بر زندگی زناشوئی دارد؟ ... سلام من در دوران کودکي دچار تشنج شدم بعد از اون مدام التم رو رو زمين ميماليدم و تا الان ک هجده ساله شدم تازه ... وبرام دعا کنید که هرچه زودتر با یک همسر باایمان و شایسته ازدواج کنم. ... الهی برای شوهر گلم بمیرم که همچین زنی قراره نصیبش بشه خسته شدم بخدا میخوام ازدواج کنم اماااااا ...
علیپور: خسته شدم، یک متر جای خواب هم ندارم
www.khabarsport.com/detail/44060/football/premiere-league
۱۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - كلافه شدم! شايد بعضي‌ها بگويند مشكل مسكن عليپور چه ربطي به باشگاه دارد؟ خب اگر پولم را بدهند مي‌روم يك جايي را اجاره مي‌كنم تا با همسرم زندگي كنم ...
آی خدا جون دیگه خسته شدم
rahanafas777.blogfa.com/
۹ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺗﺨﺖ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﺎ ﻫﻤﺎﻥ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﻭ ﺧﻮﺩ ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﺣﺎﮐﻢ ﺫﻫﻦ ﺍﻭ ﻫﺴﺘﯽ ... ﺍﯾﻦ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺎﻟﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﺧﻮﺩت; ﮐﻪ یک ﻣﺮﺩﯼ در ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﺗﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺗﮑﯿﻪ ﮔﺎهت است ﻭ ﯾﻘﯿﻦ ﺩﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ ...
بازگشت به زندگی
back-to-life.blogsky.com/
بازگشت به زندگی - - بازگشت به زندگی. ... من تنها عشق همسرم هستم ... از قبل تلبیغ اش رو دیده بودیم و با آیدا برنامه برای دیدن فیلم باهم گذاشته ... خسته شدم دیگه. پ.
آشنایی با مغز و طرز فکر مردان خیانتکار
www.hidoctor.ir/5395_آشنایی-با-مغز-و-طرز-فکر-مردان-خیانتکار.html/
۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آشنایی با مغز و طرز فکر مردان خیانتکار,:در زندگی مشترک، زمانیکیه یکی ... «من زمانی به همسر خود خیانت کردم که متوجه شدم او همچنان با نامزد سابق خود ... پس از چند ماه از این روند خسته شدم و با خودم تصور کردم در شهر خودم هم دختران زیبا ...
زندگی در غربت و نداشته هایش | زهرا
zahra-hb.com/6035/living-in-estrangement/
۲۰ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - دختر هر بار روی به یکی از اونها میگفت: نمیتونم مامان، خسته شدم بابا. بالاخره با کلی تشویق مامان باباش و کلی ناز و ادا بلند شد که برن به ادامه پیاده ...
روش رها شدن از آزار خاطرات بد - هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریری
hypnotismbidaar.com/روش-رهاشدن-از-آزار-خاطرات-بد/
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما ... متارکه کردم و حدود ۱ سال و نیم است که با مردی اشنا شدم و قرار به ازدواج گذاشتیم. ..... حالا من و همسرم خیلی همدیگرو دوست داریم و می خوایم که با هم زندگی کنیم اما این خاطرات بد مانع می شن آیا میشه با هیپنوتیزم این ...
اس ام اس ها و جملات غمگین خسته بودن از عشق و زندگی
www.bisms.ir › اس ام اس غمگین
۱۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اس ام اس ها و جملات غمگین خسته بودن از عشق و زندگی,اس ام اس ها و جملات ... دیگه از تمام دیالوگ های عاشقانه خسته شدم. دلم فقط یه سلام. یه دوستت دارم خشک و خالی از لبانی با صداقت می خواد .... عکس جدید و جالب ماه چهره خلیلی و همسر و پسرش ...
اس ام اس دپرس خسته و دلنوشته غمناک - اس ام اس خور
smskhor.ir/اس-ام-اس-دپرس-خسته-و-دلنوشته-غمناک/
یه لحظه هایی تو زندگی هست که سرجمع دو دقیقه هم نبوده اما یه عمره یادش داره ما رو داغون ...... با دخالت اطرافیام و با کتک کاری های شوهرم ازش با وجود ی دختر ۱۱ماهه جدا شدم پدرم ...
مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما ...
sonycard20.com/news/news_item.asp?NewsID=169
۱۶ آبان ۱۳۸۵ ه‍.ش. - Bita : من از دست پدر و مادرو خيلي خسته شدم چون به همه چيزم گير ميدن الان 16 ... ساله ام مادرم از پدرم جدا شده با مادرم زندگی میکنم اون اصن در حقم مادری نمیکنه غذا هم ... ايشان بايد با خانمهاي به اصطلاح راوي که کارشان پيدا کردن همسر است تماس ...
شوهرم دیگه نمیخاد با من زندگی کنه | گروه اینترنتی رهروان ولایت
www.welayatnet.com/fa/forum/شوهرم-دیگه-نمیخاد-با-من-زندگی-کنه
۱۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شوهرم همش پیام میده که باید از هم جدا بشیم چکار کنم به خدا خسته شدم با هر .... شوهر من نمیخاد که من اصلا شکایتی تو زندگی داشته باشم اگر هم حرفی ...
بانوانه - خیلی خسته ام
khatoonaz.blogfa.com/post-30.aspx
هر چی با خودم فکر میکنم که لااقل به خاطر خاتونچه دل به این زندگی ببندم نمیشه. من از این زندگی دل بریده ام کاریش هم نمیشه کرد. خیلی خسته ام اونقدر که دلم میخواد هر چی زودتر از این زندگی خلاص شم. میدونید چرا؟ ... بیخودی زنده ام از خانوادم گرفته تا همسرم.
از همه چي خسته شدم شوهرم نمي تونه منو درك كنه 12 سال تفاوت ...
www.takbid.com/از-همه-چي-خسته-شدم-شوهرم-نمي-تونه-منو-در/
از همه چی خسته شدم شوهرم نمی تونه منو درک کنه ۱۲ سال تفاوت سن داریم احساس می کنم ... از رفتاراش که باعث ایجاد مشکلات زیادی در زندگی ما شده اینه که وقت زیادی رو با ...
فروردین ٩٤ - یه دختر معمولی با یه زندگی معمولی
mamooli.persianblog.ir/1394/1/
۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیگه از اخبارجات خانوادگی اینکه یه روز صبح واسه نماز که بیدار شدم دیدم ..... همسر گف تو اگه از خونه بیای با دوچرخه خسته میشی، با قطار برو تا دم در ...
چطور با شوهرم رابطه خوب و دوستانه داشته باشم - تک فارس
www.takfars.ir/چطور-با-شوهرم-رابطه-خوب-و-دوستانه-داشته/
۱۲ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ۱-هنگامی که می خواهید با نامزد یا همسر خود به صحبت بنشینید، به او «خط»بدهید و بگویید: می خواهید راجع ... یواش یواش از این کار خسته شدم. .... مدام نق می زنند و برای تغییر شرایط زندگی، یا حل مشکلاتشان تلاش نمی کنند و برخی دیگر ...
پورتال شرکت سهامی بیمه ایران:: پرسش و پاسخ ::
www.iraninsurance.ir/FAQ/id_cat/25/
با سلام و خسته نباشید اینجانب در دوره شهریور 91 تا تیر 92 عضو بیمه ... (در حال حاظر هم قصد ادامه زندگی در داخل کشور را دارم) به تازگی اقدام به تهیه "بیمه ... از لطف شما سپاسگزارم · با سلام بنده 6 ماه بیمه تکمیلی ایران بودم زمان زایمان همسرم 2 ماه دیگر میباشد ... ولی اگر بنده توان پرداخت هزینه را داشتم که بیمه نمی شدم لطفا راهنمایی کنید.
ترک خود ارضایی-استمنا
a-m-f.blogfa.com/
دیگه خسته شدم از بس گناه کردم هر بار باخودم عهد می بندم که دیگه گول شیطان را نخورم ولی ..... فرمود: از آیه «هر کس با غیر از همسر و کنیزش شهوتش را دفع کند، ‌ایشان تجاوز .... با ترک خودارضایی ، با ترک گناه ، زندگی ات خود به خود در ریل و مسیر درست ...
روزنامه ايران86/12/27: جدايي خانم دكتر از شوهر بيكار
www.magiran.com/npview.asp?ID=1591390
۲۷ اسفند ۱۳۸۶ ه‍.ش. - خانم دكتر جوان پس از ۹ سال زندگي مشترك خواستار جدايي از همسر تنبل و بيكارش شد. ... دادگاه خانواده- تهران ايستاده بود دراين باره گفت: ده سال پيش با همسرم «سعيد» در دانشگاه آشنا شدم. ... تمام خستگي جسمي و روحي ام را فراموش كردم.
زندگی نامه:ترامادولی خسته از زندگی ( در چهار بخش) - انجمن زنان ...
tavahooom.blogfa.com/.../زندگی-نامه-ترامادولی-خسته-از-زندگی-(-در-چها...
انجمن زنان و مردان معتاد ترک کرده و مصرف - زندگی نامه:ترامادولی خسته از زندگی ... ولي امروز كه ديگه از خودم و زندگيم و از همه چيز خسته شدم تصميم گرفتم بنويسم ... زندگيم با همين يه كام دود رو به سراشيبي ای رفت كه بعد از 12 سال فراز و نشيب ... اوائل به خاطر دير انزال شدن و حال بيشتر موقع نزديكي به دور از چشم همسرم ترياك حب ميكردم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 641
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,153
  • بازدید ماه : 1,153
  • بازدید سال : 30,244
  • بازدید کلی : 363,072