loading...
مسائل زناشویی
محسن بازدید : 799 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

با دخالتهای خواهر همسر چکار کنیم ؟سوال و جواب

با دخالتهای خواهر همسر چکار کنیم

با دخالتهای خواهر همسر چکار کنیم

دخالت خواهره مسر،دخالت خواهر شوهر، دخالت خواهر زن،دخالت اطرافیان همیشه یکی از مشکلات تمام زوج های جوان است. این اطرافیان میی توانند مادر، پدر، برادر و یا خواهر همسر باشد. اگر خواهر همسرتان در زندگی شما دخالت می کند بهتر است آن را مدیریت کنید.

سوال کاربر :

۶ ماه است که با دختری ازدواج کرده‌ام؛ یک خواهر بزرگ‌تر دارد که او هم با همسرش مثل ما در دوران عقد به سر می‌برد اما خواهر همسرم بسیار تندخو است و مدام در زندگی ما دخالت می‌کند و با دخالت‌هایش به مشکل برمی‌خوریم. به همسرم خط می‌دهد که چطور جواب مرا بدهد ولی همسرم منکر تاثیرپذیری از خواهرش است.

پاسخ مشاور :

با توجه به نکات قابل تاملی که ذکر کرده‌اید، امیدوارم راهکارهایی که ارائه می‌کنم برای رفع مشکل شما موثر واقع شود.

برای جلوگیری از دخالت در زندگی مشترک تان کمتر در خانه بمانید

سعی کنید زمانی را که می‌خواهید در کنار همسرتان وقت بگذرانید و با یکدیگر باشید، کمتر در منزل پدر خانمتان بمانید و بیشتر وقت با هم بودنتان را به بودن در خارج از منزل یا در فضایی غیر از منزل پدر همسرتان که به نظر می‌رسد تنش در آنجا بالاست، سپری کنید. از آن‌ جا که دلیل تندخویی‌های خواهر همسرتان مشخص نیست، این راه حل به شما کمک می‌کند تا در شرایط فعلی که هر ۲ خواهر در عقدند، با مشکلات کمتری مواجه شوید.

برای جلوگیری از دخالت خواهر همسرتان مشکلاتتان را بررسی نکنید

در یک فرصت مناسب، لازم است با همسر خود در این باره به طور جدی صحبت کنید. در فضایی صمیمانه و غیر قضاوتی تلاش کنید برای همسرتان توضیح دهید که او را دوست دارید، نگران زندگیتان هستید و در ‌‌نهایت، او را مجاب کنید که برای پیشگیری از دخالت دیگران بخصوص خواهرش بهتر است در برابر اظهار نظرهای ناخواسته اطرافیان، هر دوی شما سکوت اختیار کنید و صحبت بر سر مواردی را که اختلاف نظر دارید در زمان‌هایی انجام دهید که با همسرتان تنها هستید.
اینکه در جمع‌ های خانوادگی به بررسی مشکلاتتان بپردازید، نتیجه‌ای به غیر از دخالت آن‌ها و سخت‌تر شدن تصمیم گیری‌هایتان نخواهد داشت.

با باجناق و خواهر همسرتان رقابت نکنید

اشتباه بزرگ‌تر از اشتباه خواهر خانم شما که ظاهرا در امور شخصی مربوط به شما و همسرتان اظهار نظر و دخالت می‌کند، آن است که شما هم به رفتارهای غلط او واکنش نشان دهید. این واکنش البته هم می‌تواند مثبت باشد و هم منفی. انتظار می‌رود اگر در صدد کاهش مشکل هستید تحت تاثیر این اظهار نظر‌ها با آن‌ها رقابت نکنید چرا که اشتباه‌ترین کار آن است که بخواهید به دیگران ثابت کنید رفتار‌هایشان اشتباه است. توجه داشته باشید که این امر نه تنها مشکلی را برطرف نمی‌کند بلکه طرف مقابل را به رقابتی پرشور‌تر و اشتباه‌تر فرا می‌خواند.

علاقه‌تان را به همسرتان ثابت کنید

علاقه و حسن نیت خود را به همسرتان ثابت کنید. شما برای بهتر شدن اوضاع باید به همسرتان نشان دهید که او را دوست دارید و تمام تلاشتان را می‌کنید که زندگیتان از هم نپاشد. می‌توانید برای او هدیه بخرید، به او بگویید دوستش دارید و به طور کلی در گفتار و عمل این عشقتان را به او ثابت کنید

گردآوری : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
مانبع : khorasannews.com / seemorgh.com

 

خواهر شوهرم زندگی ام را تلخ کرده - تربیتی و مشاوره - پرسمان
www.moshavereh.porsemani.ir/content/خواهر-شوهرم-زندگی-ام-را-تلخ-کرده
خواهرشوهرى دارم هر موقع مي آید يه دعوايى بين من و همسرم ميذاره، نمي دونم چيكار كنم؟ ... متن ارساليتان را با دقت خواندم و با خواندن آن وضعيتي را كه در برخورد با خواهر ... همسر را به نوعي رقيب خود ميپندارند، نكتهاي است كه بايد هر مشاوري از عدم دخالت آن در ...
با دخالتهای خواهر همسر چکار کنیم
www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/2537-دخالت-خواهر-همسر
دخالت خواهره مسر،دخالت خواهر شوهر، دخالت خواهر زن،دخالت اطرافیان همیشه یکی از مشکلات تمام زوج های جوان است. این اطرافیان میی توانند مادر، پدر، برادر و یا خواهر همسر ...
دعوا با خواهر شوهر به خاطر دخالت و توهین های بیش از حد اون به من ...
www.hamdardi.net/thread-28435.html
۸ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - توی عید نوروز هم تصمیم گرفتیم با خونواده ها آشتی کنیم و روابط دوباره از سر گرفته ... موضوع: دعوا با خواهر شوهر به خاطر دخالت و توهین های بیش از حد اون به من ... از اون روز به بعد روحیم داغون شده نمیدونم از دست خونواده شوهرم چیکار کنم.
با دروغگویی و دخالت های بیجا خانواده شوهرم چکار کنم؟؟؟
26 ا کتبر 2014
با زن داداش حسود چطوری برخورد کنیم؟
20 دسامبر 2011
دخالت مادر زن
18 سپتامبر 2010
+با این شوهر و مادر شوهر چطور رفتار کنم ؟
31 دسامبر 2007
یافته‌های دیگری از دامنه www.hamdardi.net
اختلاف و دعوا با خانواده همسر [بایگانی] - تالار گفتگوی همدردی ...
www.hamdardi.net/sitemap/f-31.html
چه رفتاری باخانواده همسر داشته باشم که احترام خودم حفظ بشه و کوچیک نشم · مادرشوهربدزبان ومشکلات زندگی من · مادرشوهرم،دختر برادرش را دوست دارد. ... با دروغگویی و دخالت های بیجا خانواده شوهرم چکار کنم؟ ... به نظرتون رفتارم با خواهر شوهرم چطوری باشه ؟
رموز ارتباط با قوم شوهر! - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=266012
۳۰ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یکی از سخت ترین رابطه هایی که ما برقرار می کنیم، با خانواده شوهر است. ... بعضی ها درباره مسائل خانواده همسر در ظاهر و باطن دخالت می کنند و بعد راه را برای .... اگه خانمها آدم باشن همه چی درست میشه هم مادر زن هم زن هم خواهر زن و هم خانواده ی شوهر که زن ... همسرم بدگویی میكنه من اصلا دوستشون ندارم و نمیخوام رفت و آمد كنم چكار كنم.
وقتی اقوام همسر ،آزارم می دهند - تبیان
www.tebyan.net/index.aspx?pid=113471
۳ بهمن ۱۳۸۸ ه‍.ش. - لذا زن ومرد باید علاوه بر اقوام خود با خویشان همسرش در حدمعقول و معتدل ارتباط ..... سوهان روحم نمی دونم باید چیکار کنم با شوهرم چجوری رفتار کنم نمیتونم دست ... سلام مادرشوهر و خواهر شوهر من همیشه در حال تحقیر کردن من هستند از قد من .... از شب اول عروسی ازارم دادند و دلم را شکستند زخم زبان تهمت حسادت دخالت تحقیر کردن و.
چگونه با دخالت خانواده همسر مقابله کنیم؟ - پرشین پرشیا
www.persianpersia.com/lifestyle/ldetails.php?articleid=18395...54...
۱۴ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چگونه با دخالت خانواده همسر مقابله کنیم؟,خانواده همسر و ارتباطات,چگونه با ... اگر مادر یا خواهر یا نزدیکان خودتان این ناراحتی را به وجود می آوردند چه ...
طرز کنارآمدن عروس با خانواده همسر
www.torghabehonline.com › ... › خانواده و زندگی › خانواده
طبق برخی تحقیقات داخلی، زندگی کردن با خانواده همسر (که در بسیاری از ... خلاصه این که، این با هم بودن‌های بیش از حد باعث دخالت‌های بی‌حدومرز می‌شود: «دیشب تا کی بیدار بودین؟ ... گله مادر و خواهر و خانواده‌اش را بکنید، به شکلی صحیح ابراز وجود کرده و به صحبت کردن با خانواده ..... من با شوهرم مشکلی ندارم اما دیگه نمیدونم باید چیکار کنم.
روشي براي حل اختلاف عروس و خواهرشوهر - مهرخانه
mehrkhane.com › صفحه نخست › روانشناسی
همسرم قبل از ازدواج با خواهرم رابطه خيلي خوبي داشت، اما بعد از ازدواج مان مي گويد خواهرم به او .... عروسا شما هم ديديد خواهر شوهر زيادي دخالت ميكنه، بهترين كسي كه اين دهن لقي ...... بد شده نمیدونم چکار کنم، تازه قرار بود منطقه بالای خانه همسرم زندگی کنم با این ...
با جاری و مادر شوهر حسود و فضول چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - روان
www.ravvan.com/.../با-جاری-و-مادر-شوهر-حسود-و-فضول-چی-کار-کنم؟؟؟؟...
۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - با جاری و مادر شوهر حسود و فضول چی کار کنم؟ ... به کار خودم گرم باشه و چون اصلا از این که کسی در زندگیم دخالت کنه خوشم نمیاد واسه همین اصلا .... از قبل مصمم باشد؛ اما بازهم به نشانه احترام با مادر و پدر و خواهر همسرش، با آنها مشورت کند.
خواهر شوهر • دونفره
2nafare.com/question/خواهر-شوهر-2/
بچه ها این که میگید با شوهرتون حرف بزنید خب خواهر شوهر من خیلی رو شوهرم تاثیر ... محدثه جون درکت میکنم چون همین دخالت خواهر شوهر ومادر شوهر باعث شدمن ونامزدم بعد 4ماه ..... و خالی به من نمیزنه تآزه منم زنگ میزنم یه جور حرف میزنه پشمون میشم چه کار کنم؟
به من بگویید با دخالت های خانواده شوهرم چه کنم - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/archives/194102.php
۱۳ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به من بگویید با دخالت های خانواده شوهرم چه کنم. ... ولی آنقدر از دست تک تک خانواده شوهرم (که تازه مادر و پدر و خواهر ، 3 نفر ... به نظرتون من با این خانواده چیکار کنم؟ ... در چنین شرایطی، به عنوان یک همسر بهترین کاری که می توانید انجام ...
بهترین داروی گیاهی - چگونه با دخالت های مادر شوهر برخورد کنیم؟
best5.mihanblog.com/post/134
۲۶ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - این متن صرفا مربوط به چگونگی برخورد عروس با دخالت های مادر شوهر است . .... باز خوش بحال شماها من ٦ تا خواهر شوهر دارم همشونم خاله زنك در عرض ٢ دقیقه یك ... نمیدونم چیکار کنم تو خانواده ای تربیت شدم که نمیتونم کارهای چیپی که اون ...
Noarous - چطور وابستگی شوهر را به خانواده اش کم کنید ...
www.noarous.com/fa/content/13203
با دانستن چند نکته کاری کنید که دخالت های خانواده همسر و وابستگی ها در زندگی ... از حد، خانواده هم به خود اجازه می‌دهند در کوچک‌ترین مسائل مربوط دختر و یا پسرشان دخالت کنند. ... امروزی باید با شتاب بیشتری اطلاعات را برای پیشرفت زندگی کسب کنیم. .... هستم خیلی اوضاعم بهم ریخته تست حتی تا مرز افسردگی پیش رفتم چکار کنم.
Noarous - راه حل کنار آمدن با زبان مادرشوهر - نوعروس
www.noarous.com/fa/content/1889
در اینجا چند مورد از مشکلات عروس ها با مادرشوهر هایشان را مطرح می کنیم که دکتر آناهیتا ... قبل از ازدواج همسرش به او گفت که در حال حاضر پول کافی برای خرید یا اجاره خانه ای ... المیرا دختر 23 ساله ای است که به تازگی عقد کرده، در حال تهیه و تدارک کارهای ..... ولی حضور مادرش با دخالت ها و حرف پرانی هاش آرامش من رو ازم گرفته چه کار کنم که ...
با دخالت های خانواده همسرم در زندگی مشترکمان چگونه برخورد ...
www.islamquest.net/fa/archive/question/fa7226
ازدواج غیر از آن که پیوند بین دو نفر است، پیوند دو خانواده است. به همین علت است که به جوانان، توصیه می شود در انتخاب همسر، دقت داشته باشند و تا جایی که با معیار های ...
چه رفتاری با خانواده شوهر داشته باشیم؟
www.ofc.ir/forum/index.php?topic=6699.0;wap2
چه رفتاری با خانواده شوهر داشته باشیم؟ ... من نمي دونم بايد با خانواده شوهرم چيكار كنم. ... تازه بعضي موقع ها هم برادر شوهر كوچيكمو يه جورايي غير مستقيم ميگن بايد ... آخه يكي نيست بگه مگه تو زندگي شما كسي دخالت مي كرد كه عين بختك افتادين رو ...
اختلاف و درگیری با خواهر شوهرم - انجمن مشاوره ازدواج، خانواده و ...
www.taahod.com › ... › مشاوره خانواده › اختلاف یا درگیری با خانواده همسر
۳ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 10پست - ‏4 نویسنده
من حساس نیستم ولی وقتی همسرم از خونه مادرش برمیگرده عصبی و کلافه هست.نمیدونم با این قضیه چه کار کنم. برای همین میخواستم در مقابل خواهر شوهرم ...
- با جاری و مادرشوهر حسود چه کار کنیم؟
www.jamnews.ir/TextVersionDetail/244875
۳۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یکی از سخت ترین رابطه هایی که ما برقرار می کنیم، با خانواده شوهر است. ... تو برادر، وزیر و جانشین منی. ... در این صورت بچه ها دو سری پدر و مادر خواهند داشت و خانواده همسر هم حق دخالت بیشتری در تربیت و شکل گیری شخصیت فرزند ...
با دخالتهای خواهر همسر چکار کنیم - تنظیم خانواده - ست فا وب
setfaweb.ir/با-دخالتهای-خواهر-همسر-چکار-کنیم/
با دخالتهای خواهر همسر چکار کنیم - با دخالتهای خواهر همسر چکار کنیم.
با دخالتهای خواهر همسر چکار کنیم - فری دانلود:مرکز دانلود ...
www.freedanload.com › آخرین اخبار › مقالات آموزشی › تنظیم خانواده
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۶ ماه است که با دختری ازدواج کرده‌ام؛ یک خواهر بزرگ‌تر دارد که او هم با همسرش مثل ما در دوران عقد به سر می‌برد اما خواهر همسرم بسیار تندخو است و مدام در ...
اختلاف با همسر یا خانواده همسر - تالار روانشناسی و مشاوره همیاری
hamyaryiran.ir/sitemap/f-57.html
با این مشکل با خانواده شوهر چکار کنم ؟ ... گيري همسر · سیگار کشیدن، لجبازی و غرور همسر · اختلاف با همسر و دخالت های خانواده همسر · تردید · نگاه کردن شوهرم به فیلم های مستهجن واسم عین خیانته. .... بی توجهی نامزدم · چطور رفتارهاي خواهر شوهرم را تحمل كنم ؟
با دخالتهای خواهر همسر چکار کنیم | دانلود فیلم | دانلود آهنگ ...
aks2.ir/با-دخالتهای-خواهر-همسر-چکار-کنیم/
۱۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دخالت خواهره مسر،دخالت خواهر شوهر، دخالت خواهر زن،دخالت اطرافیان همیشه یکی از مشکلات تمام زوج های جوان است. این اطرافیان میی توانند مادر، پدر،
با دخالتهای خواهر همسر چکار کنیم | کلینتون
clinton.ir/?p=535720
با دخالتهای خواهر همسر.
با دخالت هاي مادر زن چکار کنم؟
1000khabar.rozblog.com/post/24231/با-دخالت-هاي-مادر-زن-چکار-کنم.html
۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به من بگوييد با دخالت هاي خانواده شوهرم چه کنم ... بايد با دخالت هاي مادرشوهرم چکار کنم ؟ ... با مادر شوهر و خواهر شوهر بدجنس چه رفتاري بايد كرد .
با دخالت های مادر شوهر يا مادر زن ... در زندگی چگونه برخورد می ...
forum.hammihan.com › خانواده و زندگی › خانواده و زندگی زناشویی
۲۴ مهر ۱۳۸۵ ه‍.ش. - 15پست - ‏11 نویسنده
فضولی خواهر زن...دخالت مادر زن...اینها رو هم .... یعنی نمیتونم دخالت کسی رو تو زندگی خصوصیم تحمل کنم. ... تاحالا تو این چند سال تحمل کردم ولی حالا دیگه صبرم تموم شده نمیدونم چی کار کنم من همسرم رو دوست دارم لطفا راهنمتیی کنید .
تنظیم خانواده | دختر ايرانی | مجله بهداشت، سلامت و زیبایی ...
dokhtar-irani.com/source/132_تنظیم-خانواده
جدیدترین اخبار پزشکی، سلامت و زیبایی را در مجله دختر ایرانی بخوانید. ... فانتزی های جنسی نامتعارف رابطه جنسی با... رفتار با ... با دخالتهای خواهر همسر چکار کنیم.
خانواده همسر - پزشک آنلاین - بزرگترین شبکه اطلاع رسانی و ...
www.pezeshkonline.ir/index.php?ToDo=ShowIndexContent&Ref...
همسرم مرد بسیار خوبیهما مشکلی با هم نداریم اما خانواده همسرم مدام برای ما مشکل درست میکنن طوری که ... حتی چند بار همسرم باهاشون دعواش شده که چرا انقدر دخالت مکنند. ... خانم دکتر میخوام شوهرم طرف من باشه،همه میگن مگه یک خواهر بیشتر داره؟ ... و همه نوع فداکاری در حقش کردم،ولی او نمیداند،چکار کنم که به ارامش برسم و جریان را فراموش کنم؟
ایسنا - درخواست طلاق به دلیل دخالت‌های خواهر شوهر
isna.ir/fa/news/.../درخواست-طلاق-به-دلیل-دخالت-های-خواهر-شوهر
۷ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده، به دلیل دخالت‌های بی‌جای خواهر شوهرش ... و مادرم به درخواست‌های من توجه نکرده و گفتند که باید با فامیل ازدواج کنم.
چکار کنیم دعوا با همسر بالا نگیرد
bestnfljerseys2u.com/چکار-کنیم-دعوا-با-همسر-بالا-نگیرد/
چکار کنیم دعوا با همسر بالا نگیرد. ... آموزش مسائل جنسی و زناشویی. انی که مجذوب افراد سن بالا و با دخالتهای خواهر همسر چکار کنیم ازدواج با. بیشتر.
دخالت همان فضولی است - بولتن نیوز
www.bultannews.com › صفحه نخست › سیاسی
۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - چرا ما ایرانی‌ها عادت داریم در كار یكدیگر دخالت كنیم و سر از كار هم دربیاوریم؟ .... این وظیفه انسانی والدین، همسران و خواهران و برادران است. .... با سلام چه کار کنیم که کسی مخصوصا خانواده پدر برادر خواهر و شوهر خواهر و همه اعضای خانواده شوهر ...
چگونه با همسر ( مرد ) خودخواه و خودرأي خود كنار بيايم ؟ | مركز ملي ...
www.pasokhgoo.ir/node/82443
خواهر گرامي از اينكه با ما تماس گرفتيد و مشكل خودتان را مطرح كرده ايد خرسنديم. .... اگر به همديگراعتماد داشته باشيم حرف يكديگر را دخالت تلقي نمي كنيم و او را ناصح ...
دلداری و همدردی • مادر شوهر و خواهر شوهر
deldari.ir/posts/272/مادر-شوهر-و-خواهر-شوهر.html
مادر شوهر و خواهر شوهر - با ما دردو دل کنید ، رازداری، دردو دل ، همدردی ، مشاوره. ... آخه چکار کنم؟ ... میبینم که ادامه صحبت دوستان رو به نوری از دفتر معرفت لسان الغیب حافظ شیرازی روشن کنم امید است در پس ختم ... خدا خیرت بده من مادر خانمم بد جور دخالت میکنه
با چه راهكارهايي مي توان از دخالت اطرافيان و خانواده در زندگي ...
www.porseman.org/q/show.aspx?id=136814
با چه راهكارهايي مي توان از دخالت اطرافيان و خانواده در زندگي شخصي خود جلوگيري كنيم و ... خواهر محترم، دخالت ديگران در زندگي چند صورت دارد يك وقت دخالت جنبه تخريبي دارد ... باشد در اين صورت چرا ما از افكار، نظريات و تجارب ديگران خود را محروم كنيم؟
این بی ادبی خواهر شوهرم رو چطوری جواب بدم؟ - صفحه 1 - نی نی ...
www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومي
۱۰ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 19پست - ‏13 نویسنده
یکی از خواهر شوهرام(خواهر شوهر 1) امروز بهمون سور خونه دار شدنش رو داد که چون خونه ی ... دخترم رو چیکار کردی و اون بچهه هم میگه اول دختر خودت منو چنگ زد و بعد میره. ... دخالت نکن. ... خیلیییییی ناراحت شدم درسته شوهرم گفت اما نه با دعوا .... تا از روش صحیحش بجم رو تربیت کنم ... با این گیاهان دارویی همسر بهتری باشید.
با خواهر بی ادبم چکار کنم صفحه | clipfa
clipfa.marsdownload.ir/با-خواهر-بی-ادبم-چکار-کنم-صفحه.html
با همسر سرد و بی احساس و کم حرفم ... نمیدونم چکار کنم. ... باشه که ... اصلا بگین من باید کلا در رابطه با ایشون چکار کنم . ... با دخالتهای خواهر همسر چکار ... با دخالتهای ...
دخالت ها و فضولی های خانواده همسر - انجمن هاي نوعروس
www.nowaroos.com › کلوپ › مادر شوهرم گفت ...
۲۳ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - من با خانواده همسرم يك جا زندگي ميكنيم طبقه اول مادر شوهرم جاريم وسط منم پايين ... ميگن برو اگه قرار باشه جايي برن همسر من بايد ببرتشون اگه حتي خواهر شوهر م ... حالا تو رو خدا يكي بگه من چيكار كنم نميخوام به خاطرش بين خودم و همسرم ...
رموز ارتباط با قوم شوهر! - زیباشو دات کام
www.zibasho.com/forum/showthread.php?tid=2791
۱۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 9پست - ‏1 نویسنده
یکی از سخت ترین رابطه هایی که ما برقرار می کنیم، با خانواده شوهر است. ... بعضی ها درباره مسائل خانواده همسر در ظاهر و باطن دخالت می کنند و بعد راه را برای .... مطمئنا همه ما الان تو این سن و سال دوستای صمیمی تر از خواهر و برادر داریم.
چگونه می توان برای خانواده همسر ، عروسی نمونه بود؟! [آرشیو ...
www.roozmenu.com › ... › روانشناسی و مشاوره › دانستنی های روانشناسی
۱۳ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 37پست - ‏26 نویسنده
در گذشته عروس خانواده معمولا با خانواده همسر زندگی می‌کرد و هیچ مشکلی نداشتند؛ اما این فرهنگ با گذشت زمان کمرنگ‌تر شده است. ... اما بازهم به نشانه احترام با مادر و پدر و خواهر همسرش، با آن‌ها مشورت کند. ... من اصلاااااااااااااااا تو کاراشون دخالت نمیکنم ... منم الان 5 ساله با فاصله یک طبقه از پدرشوهر و مادر شوهر زندگی می کنم ...
چطور اختلافات با خانواده همسر را حل کنیم؟ - همسران - سلامت نیوز
www.salamatnews.com › خانواده › همسران
۳۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 2 هنگام بروز اختلاف، همسرم با من که حرف می‌زند طرف مرا می‌گیرد و مادرش را متهم می‌کند ... استارت زده می‌شود و زوج جوان با باز کردن پای دخالت والدین به زندگی‌شان مشکلاتی ... 5 مادر و خواهر همسرم می‌گویند: تو آداب و رسوم نمی‌دانی، احترام کردن بلد نیستی، ما ..... راه‌های مقابله با کمر درد در محل کار · ریتالین با بدن چکار می‌کند؟
اگر کسی در زندگی ما دخالتی کند چگونه با وی برخورد کنیم ...
www.porseshkadeh.com › پرسشکده › مذهب
اگر کسی در زندگی ما دخالتی کند چگونه با وی برخورد کنیم تا ناراحتی و کینه ای ... جور باید برخورد کرد و اگر افراد دیگر باشند مثل خواهر، برادر، دایی، عمه، خاله، عمو و .
ترفندهای زنانه در همسر داری - شهربانوها - Blogfa
shahrbanoha.blogfa.com/cat-1.aspx
من چند روز پیش یه مهمونی برگزار کردم به مناسبت اینکه خاله همسرم که مادرشوهر ... 5- عوض حرص خوردن باید فکر کنم، یه جای خیلی مهم عین طرف به قول معروف بذارم توی .... با خواهر یا برادرش بحث کرد با مشکلی بینشون پیش اومد اصلا شما دخالت نکنید و ..... با هم یکی شدن که با یک اشاره از هم میفهمن الان چی درسته یا چی کار باید کنن، من آدم ...
با مادر شوهر عزیزمان!!!! چطور رفتار کنیم تا عزیزشان شویم ...
rayehezohur.parsiblog.com/.../با+مادر+شوهر+عزيزمان!!!!+چطور+رفتار+...
۱ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - چطور رفتار کنیم تا عزیزشان شویم - رایحه ظهور زنجان - - رایحه ظهور زنجان. ... مطمینا او با رفتارها و خصوصیات خانواده اش بهتر آشناست. ... دادید که اختلاف دارید و به او اجازه دادید که در زندگی خصوصیتان دخالت کند. ... روابط دختر وپسر.
چطور رفتار کنم که مادر شوهرم تو زندگیم دخالت نکنه ؟ :: خانواده ...
khbartar.blog.ir/post/1059
ما خونمون طبقه دوم خونه اوناست و با توجه به علاقه زیادی که به همسرم داره از راه دوستی خیلی تو مسائل .... بیات کمک من فضول تر از این ندیدم,چیکار کنم کسی نیست بگه؟
با دخالت های خواهر همسرم چه کنم؟ | بلاگستان
blogstan.ir/post/با+دخالت+های+خواهر+همسرم+چه+کنم؟
با دخالت های خواهر همسرم چه کنم؟ | بلاگستان. ... با افسردگی بعد از زایمان چه کار کنیم؟ با همسر معتاد به ... باید چه کار کنیم، وقتی می خواهیم آبلیمو سالم بماند · با خواص ...
چرا و چگونه با خانواده همسر، صمیمی شویم؟ (30-17 خرداد)
pn4.iribtv.ir/.../1347-چرا-و-چگونه-با-خانواده-همسر،-صمیمی-شویم-23-17-...
۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درضمن وقتى سعى کنيم با خانواده همسر خوب رفتار کنيم و خودمونو تو ... نه اینکه کسی خوشی فرزندش یا خواهر و برادرش و یا دوستش رو نخواد؛ ولی. .... و اگه شوهرم بخواد دخالت کنه می گن از زنت می ترسی و اون کاری انجام نمی ده. .... به نظرت چیکار کنم که نه نامزدم دشمنم شه (آخه می گن می خوای شوهرتو دشمنت کنی بد خانوادشو بگو!
عوامل ایجاد اختلاف بین زن و شوهر
ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article...
اگر همسر شما بطور معمولی و متعارف دارد با خانواده اش توجه می کند ، شما نباید چنین انتظاری داشته باشید . ... باید با دخالت های مادرشوهرم چکار کنم ؟ ..... پاسخ – اگر شما با این دختر عمویتان در اصول اساسی ازدواج مشکلی ندارید و در بعضی از شروط کمال همتای ...
با دخالت های مادرشوهر در زندگیمان چه کار کنیم ؟ | جدید 94 - عکس
www.rahafun.com/با-دخالت-های-مادرشوهر-در-زندگیمان-چه-کا.html
آموزش مسائل زناشویی,اس ام اس ,عکس بازیگران,بیوگرافی بازیگران,مدل,دختر زیبا,گالری .... با دخالت های مادرشوهر در زندگیمان چه کار کنیم ؟ ... از ابتدا با رعایت ادب و احترام از دخالت مادر شوهر در زندگی جلوگیری کنید ... شما بر بخورد یا مثل یک عروس مظلوم، بلا کش و حرف خور باشید، نمی توانید روابط تان را با خانواده همسر مدیریت کنید.
چطور با دخالت های خانواده ام برخورد کنم؟ | موفقیت - جی 5 لاین
g5line.com/mehdi-maleki.../چطور-با-دخالت-های-خانواده-ام-برخورد-کنم/
اونها هر بار من رو می بینند شروع می کنند به دخالت در زندگیم. ... من نمی دونم الان باید چی کار کنم. ... تقریبا بلا استثنا، و حتی به یاد دارم زمانی برای اینکه حداقل یک بار جواب مثبت از کسی بشنوم به احمد پسر خواهرم که البته الان پزشک هستند .... اما با خانواده خودم بخصوص مادرم مشکل دارم، مادرم توی جزیی ترین رابطه من و همسرم دخالت میکنه و ...
با دخالت های خواهر همسرم چه کنم؟ - آکا - سلامت
www.akairan.com/marriage/hamsar/2015102121832.html
۲ روز پیش - با دخالت های خواهر همسرم چه کنم؟,دخالت اطرافیان همیشه یکی از مشکلات تمام زوج های جوان است,این اطرافیان میی توانند ... در یک فرصت مناسب، لازم است با همسر خود در این باره به طور جدی صحبت کنید. ...... چه کار کنیم که آلزایمر نگیریم؟
با پر توقعی همسرم چیکار کنم - مشاوره جنسی| مشاوره آنلاین
moshavere.tribuneazad.ir/با-سلام-خانمی-30-ساله-هستم-همسرم-حدود-1-سال/
با سلام خانمی 30 ساله هستم همسرم حدود 1 سال از من کوچکتر است،حدود 6 سال است که ... البته ما منكر این موضوع نیستیم كه مرد حق دارد در امور منزل دخالت داشته باشد و امر و .... یا حتی وقتی که خواهر زاده ام را بغل می کنم خیلی خیلی ناراحت می شود و می گوید این ...
یک فراکاو|روانشناسی|مشاوره-چگونه همسرم را به خود وابسته کنم؟
1farakav.com › راهنمای خانواده و اجتماع › مباحث اجتماعی
۲۷ فروردین ۱۳۸۷ ه‍.ش. - ++ دانلود دوره درمان اختلالات روانی با رویکرد شناختی رفتاری – CBT : .... یه راه حل بدید که دیگه خواهر شوهرم توو زندگیم دخالت نکنه و شوهرم به سمت من بیاد ... میکنم و دیوونه وار عاشق همسرمم ولی حس میکنم اون دوسم نداره چیکار کنم دیگه؟
چگونه با مادر شوهرم رفتار کنم؟ - انجمن تخصصی مشاور - ...
forum.moshaver.co/f136/چگونه-با-مادر-شوهرم-رفتار-کنم؟-265/
۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 6پست
خودش کارشو دخالت نمی دونست و فکر میکرد بهترین مادر شوهر دنیاست. ... خواهر شوهرم تک دختره و نه جهاز و نه سیسمونی خوبی داشت و چندین بار هم سر این موضوع با شوهرش و مادر شوهر من بحث و دعوا داشتن. ... چون سر جهیزیه خیلی بهم ارد میداد که چی بخرم و چیکار کنم. ... بهم بگید چطور رفتار صحیح با مادر شوهر م داشته باشم؟
آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی-آرشیو مقالات پایگاه ...
archive.asheghi4u.net/87-3/371.htm
372, با دخالتهای خواهر همسر چکار کنیم. 844, علت خودداری همسر از ... 705, نحوه برخورد با همسر مضطرب. 1332, چگونه با همسر خود صمیمی شویم. 3808, رفتارهای نادرست ...
مشاوره ی خانوادگی - پایگاه اطلاع رسانی حجةالاسلام و المسلمین ...
new.javedan.ir/porsesh_khanevadegi-index
خواهر زاده من دو سه سال پیش در حالی که همسر و سه فرزند داشت پنهانی با یک خانم دیگر ... اگر بزرگ تر عاقلي در خانواده هست كه دخالت و پا درمياني كند و مشكل را حل كند، از او .... من نمیدانم چکار کنم درمواردی که بین خواسته ی مادرخودم وخواسته ی همسرم اختلاف ...
دلایل اختلاف با خانواده همسر
www.tanzimkhanevadeh.ir/posts/.../هنگام-دعوا-با-همسر-چکار-کنیم.html
۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 2 هنگام بروز اختلاف، همسرم با من که حرف می‌زند طرف مرا می‌گیرد و مادرش را متهم ... مشترک استارت زده می‌شود و زوج جوان با باز کردن پای دخالت والدین به زندگی‌شان ... طولانی در خانه فرزندشان سکونت می‌کنند و حتی گاهی برادر، خواهر یا یکی دیگر از .... اگر کینه‌ها را ریشه‌یابی کنیم قطعا متوجه عقده‌ها، حسادت‌ها و حقارت‌هایی از ...
در قبال دعواهای فرزندانمان چه واکنشی نشان دهیم؟
www.hawzah.net/fa/.../در-قبال-دعواهای-فرزندانمان-چه-واکنشی-نشان-دهیم
در حالی که پروفسور پتری معتقد است بین خواهر و برادر محبتی وجود دارد که اگر تبعیضها و دخالتهای والدین نباشد هرگز به مشاجره و ... یعنی این مشاجرات با دخالت والدین مرتب تکرار خواهد شد. ... به خاطر حماقت توست که من نمی توانم تلویزیون تماشا کنم!
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و ...
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/
۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - امکان مشاوره با جدیدترین و بهترین متدها در این مرکز وجود دارد. .... بودم البته الان توبه کردم ایا لازمه بعد از ازدواج ای رابطه نامشروع رو به همسرم بازگو کنم؟ .... یکی دیگه هم هست دکترای رشته خودمه ولی ظاهر چندان خوبی نداره اصلا موندم چیکار کنم. .... من یک خواهر و برادر بزرگتر از خودم دارم که هر دو هنوز مجرد هستن ،متاسفانه الان ...
میگنا - نقش استراتژیک مادر شوهر در زندگی
www.migna.ir/vdchtwnwd23n-.ft2.html
۲۲ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - خیلی از خانم ها با مادر و خواهر خود هر روز مکالمه ی تلفنی نسبتا طولانی داشته و از ... را برای آن ها بیان می کنیم و در مقاله ی بعد با عنوان « چگونه مادر شوهری نمونه باشیم .... آید که وی دارد دخالت می کند در این حالت مادر شوهر نیت خیر داشته اما عروس به نیت شر ..... مثلا: يه روز مادرشوهرم گفت دخترم رفته درس خونده تو چكار كردي.
با شوهر بچه ننه ام چه کنم؟ | موفقیت در زندگی | روانشناسی
www.persianfal.com › روانشناسی › موفقیت در زندگی
۲۲ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - مینو (44 ساله) فكر می‌كند كه مادر شوهرش در زندگی آنها دخالت می‌كند, ... زمانی كه با همسرم، رضا، آشنا شدم می‌دانستم كه او رابطه خیلی نزدیكی با ... او هم با دوست دختر خود ازدواج كرد و به طور كلی فرزندانم را رها كرد، همان سرگذشت من تكرار شد.
همسر بهشتی
goodwife.blogfa.com/
وقتی توی لیست خرید نوشته ام سیر و همسرم به جای یک بوته سیر با یک کیلو سیر ... خودم تکرار میکنم و آنقدر توی ذهنم جاافتاده که نتوانم با جمله معقول تری عوضش کنم. ..... خب طبیعی است که کشش و محبت بعد ازدواج باعث می شود که دختر و پسر بخواهند ... خودش حدس بزند الان چه می خواهیم، از چه ناراحتیم، در این موقعیت باید چه کار کند.
حرفهای نگفته
www.harfhaienagofteh.blogfa.com/
پیش خودم میگفتم وای فردا که خالم خونمونه من اینجا هستم چیکار کنم ....... حالا دیگه توی همه کارهام دخالت میکنه و هیچ جایی بدون اجازش نمیتونیم بریم . .... از دست این مادرشوهر چیکار کنم اگه بدونید چه حرفهایی پشت سر من به خواهر شوهر میزد تازه ... جمعه ظهر كه آقاي همسر با مادرش تلفني صحبت مي كرد دوباره به جر و بحث ختم شد و تلفن قطع شد.
به سايت وكالت خوش آمديد :: جستجو - وکالت
www.vekalat.org/faaqsearch.php?rut=دختر&page=2
حالا بعد از اينکه ما عقد کرديم با دخالت هاي مادرش و خواهر کوچکترش هر چه برايش مي برم بي ارزش ... ۱- با توجه به اينکه هيچ گونه تماسي با هم نداشتيم مهريه همسرم چقدر مي شود ... اگر من به عنوان یک دختر مسلمان با یک بهائی ازدواج کنم با وجود منع قانونی آیا مورد تعقیب قضایی قرار .... براي گرفتن حضانت کامل دخترم چه کار ميتوانم بکنم ؟
حقوق زنان - آرشیو پرسش و پاسخ ها-جوابگو
www.javabgoo.isri.ac.ir/index.php?/Knowledgebase/List/Index/213/
ولی به خاطر مادرم ، با دختر عمویم عقد کرده ام و می خواهیم عروسی کنیم . می خواهم .... س: آيا انسان ميتواند در يك شب، چند بار با همسرش مجامعت كند؟ ج: همه مراجع: آري، ... باید با دخالت های مادرشوهرم چکار کنم؟ پاسخ - دخالت باید تعریف بشود و این خیلی مهم است .
مادرشوهرم درباره همه چیز نظر می‌دهد - ایران
www.ion.ir/News/4015.html
۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مثلا نظر می‌دهند که با پس اندازمان باید چه کار کنیم. دخالت‌های مادرشوهر و خواهر شوهرم باعث شده است من و شوهرم با هم چند بار مشاجره‌هایی در این باره بکنیم. ... یکی از راه‌ها برای کاهش دخالت‌های خانواده همسر در مسائلی مثل جای اشیا و لوازم در خانه ...
لطفا خانمای متاهل یه سری اینجا بزنن... - نسخه قابل چاپ - تالار ...
khforum.takbb.com/printthread.php?tid=3684
۱۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 10پست - ‏8 نویسنده
1چطور با خانواده همسر (درموقعیتهای طلایی که خودتون میدونید)برخورد باید کرد ... 4 چکار کنیم که کدورتها و دلخوریها پیش نیاد ... مادر شوهرم از فکر و خیال به شدت مریض شد و خواهر شوهرم نیم ساعت بعد از عقد بهم گفت برادرم همیشه از ... ولی برای خودش زندگی مستقلی داره و هیچ وقت به کسی اجازه نمی ده تو زندگیش دخالت کنه.
من از مادر شوهرم متنفرم. ایشون خیلی تو زندگی من دخالت میکنه ...
www.momtaznews.com/من-از-مادر-شوهرم-متنفرم-ایشون-خیلی-تو-ز/
پدر و مادر از سر محبت و دلسوزی بیش از حد به فرزند ، ناراحتی دختر یا پسر خود را ... بی اهمیتی به والدین همسر ، قطع رابطه با آن ها، کاستن علاقه فرزندان به خانواده طرف .... این آقا چی کار داره میکنه؟ .... سلام توروخدا کمکم کنید ۱۰ماه نامزدم مدام شوهرمو خودمو کنترل میکنه یا تو هرچی دخالت میکنه متاسفانه قراره ی،جا زندگی کنیم حرفاش باعث شده ...
شهریور 1390 - روانشناسی خانواده - Blogfa
www.khoshbakhti20.blogfa.com/9006.aspx
شما فرمودید که ما نباید همسر و فرزندانمان را با دیگران در جهت منفی مقایسه کنیم. ... زن به شوهرش می گوید: من وقتی به شوهر خواهرم نگاه می کنم که چقدر بد اخلاقه ، به داشتن شوهر با .... ببینیم یا کتاب بخونیم و لج باز شده اصلا اینطور نبود نمیدونم چیکار کنم ؟ ..... البته باز رفتارتان طوری نباشد که او احساس کند در کارهایش دخالت می کنید.
شوهرم خیلی به حرف خانواده‌اش گوش میدهد | مای مشاور
my-moshaver.ir › مشاوره خانواده › تبعیت زیاد از خانواده
۱۴ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به او گفتم نباید بگذاریم دیگران در زندگیمان دخالت کنند. ... راهنمایی کنند؛ اما می‌ترسم همسرم نتواند روی پای خودش بایستد و تا آخر به دهن آنها نگاه کند!! حالا نمی‌دانم چکار کنم؟ مستقیما با او حرف بزنم و این مطالب را عنوان کنم که به حرف آنها گوش نکن؛ یا حداقل ... البته خواهر یا مادرش تا بحال بی احترامی نکردند و بالعکس.
با خواهر بد اخلاقم چگونه رفتار کنم؟ - هم اندیشی دینی
www.hamandishi-dini.ir/پاسخ­-گويي-به-سؤالات-جوانان-16-با-خواهرم/
سؤالات جوانان (۱۶) با خواهر بد اخلاقم چگونه رفتار کنم؟ ... رضایت را به لبهای او بناشنید، ارزشمندترین کارها را انجام داده اید و بقینا با تجربه های که کسب کرده اید در زندگی با همسر آیندۀ خود و خانوادۀ او هم موفق خواهید بود. ... در همه کارهای خواهر هم دخالت نکنید.
خواهرم بسيار تجملاتي است چکار کنم؟ | گروه اینترنتی رهروان ...
www.welayatnet.com/fa/news/77162
۳ روز پیش - وقتي مادرتان كاملاً نسبت به شما ديد مثبت پيدا كرد، در مورد خواهر نيز با وي ... در مسايل خانوادگي برادرم دخالت ميكند، بين برادرم و زن برادرم تبعيض ...
چطور عروسی رویایی برای خانواده شوهرتان باشید؟ [بایگانی ...
www.ashpazaneh.com/archive/index.php/t-2615.html
در گذشته عروس خانواده معمولا با خانواده همسر زندگی می‌کرد و هیچ مشکلی نداشتند؛ اما این ... از قبل مصمم باشد؛ اما بازهم به نشانه احترام با مادر و پدر و خواهر همسرش، با آن‌ها مشورت کند. ... ما رو راهنمایی میکنن ولی حرف پدر و مادر همسری رو میذاریم به حساب فضولی و یا دخالت در زندگی! ..... دیگه اصلا بهش فکر هم نمیکنم چکار کنم دوستم داشته باشن.
پرسش و پاسخ - سايت تخصصي دختران و بانوان ايراني ...
banoonet.ir/faq
همسرم دوست دختر تلفنی دارد چکار کنم؟ ... و من هم متقابلا اینکار رو میکردم اما وقتی دیدم نسبت به این موضوع هم دخالت میکنند و با تحقیر میگن که چرا شما عکس العمل ...
هنر برخورد با آدم‌های غیرمنطقی - یک پزشک
1pezeshk.com/archives/2012/01/dealing-with-unreasonable-people.html
۵ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - هنر برخورد با آدم‌های غیرمنطقی ... برادر من!!! این خودش یه منطقـ ـه! میگیم طرف اصلاً سرش نمیشه! مثالم که بزنه، واسه خودش، آخر ِ مثال زدنه! .... نه از زندگیم همه رو تحت تاثیر قرار داده کلا نمیدونم باید چکار کنم شاید همه ..... اگه این طرف همسر آدم باشه واویلا! ... هیچ تخصصی نداره و اصلا حالیش نیست دخالت می کنه و دستوراتی صادر ...
راسخون - یار همیشه همراه : عقد و عروسی
rasekhoon.net › مشاوره › ازدواج › عقد و عروسی
با سلام پسر 24 ساله ای هستم که از مدت یکسال نامزدی حدود الآن حدود سه ماه است که بعد ... مسئله ای که هست همسر بنده از من میخواهد که عروسی کنیم اما من به این زودی تمایل ندارم که عروسی کنیم چون نه شرایط خانوادگی من و همسرم مناسب نیست به نظر شما چه کار کنم ؟ ... کنیم، چون عقد محضری داشتیم و به دلیل دخالتهای خواهرم و مادرشوهرم نتوانستم ...
مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما ...
sonycard20.com/news/news_item.asp?NewsID=169
۱۶ آبان ۱۳۸۵ ه‍.ش. - نیلو : من يه دختر 14ساله هستم مامان و بابام وقتي 4 سالم بود از هم جدا شدن من الان با مامانم خونه مامان .... آیناز : امروز با مادرم دعوا شد وصفت ازت متنفر چه کار کنم دارم افسردگي ميگيرم ... مادر شماست ، ايشان بايد با خانمهاي به اصطلاح راوي که کارشان پيدا کردن همسر است تماس بگيرند و شما ..... با دخالت هاش و طعنه هاش آزارمون ميداد
ارتباط با خانواده همسر-مهکام - مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده
mehcom.com › همسرداری
ارتباط با خانواده همسر – مادر شوهر ، خواهر شوهر ، مادرزن ، خواهر زن-مجله اینترنتی آموزش خانواده ... نمی خوام ریختشونو ببینم ، با دخالت خانواده شوهر در زندگی ام چکار کنم ؟
رازهای همسرداری موفق - گیس گلابتون
www.gisgolabetoon.ir/fa/control/tag/.../17/رازهای%20همسرداری%20موفق
مباحث موفقیت هنوز تمام نشده است، ولی خیال دارم الفبای زناشویی را آغاز کنم. اول از همه می خواهم چند ... این حرف برای آقایان مثل فحش خواهر و مادر است! ... به اندازه کافی با همسر آینده خود رفت و آمد کنید. همانطور که .... ما زنان به جای غر زدن چه کار می توانیم بکنیم؟-1 .... اگر این رفتارها را انجام بدهیم به دیگران اجازه دخالت در زندگی خود را خواهیم داد: ...
تنظیم خانواده Asheghi4u‏ - Facebook
https://fa-ir.facebook.com/asheghi4u
رفتار با همسر بی تفاوت. رفتار با همسر کم توجه و بی تفاوت. tanzimekhanevadeh.com|به .... با دخالتهای خواهر همسر چکار کنیم. با دخالتهای خواهر همسر چکار کنیم.
با دخالت هاي مادر زن چکار کنم؟ - خراسان
www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=1882842...All
۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبر نو/ اغلب مادرزن‌ها، ناخودآگاه نسبت به رابطۀ‌جديد بعد از ازدواج دختر و دامادشان به نوعي حسادت مي‌ورزند. بسياري از دامادها با مشکل دخالت هاي مادرزن شان ...
مشاوره زوج - همراز
psy-hamraz.blogfa.com/cat-2.aspx
همسرم شوخی میکنم بعد فرداش که میاد میگه ناراحت نشیا ولی با شوهرت این شوخی رو ... هستن به نظرتون چه کار کنم? ... مدام سرکوفتم میزنن نمیدونیم باید چیکار کنیم .... من خیلی بهم اهانت کردن خونوادم میگن ما میون شما دخالت نمیکنیم و تا حالا ..... صمیمی شده در صورتی که من اصلا دختر حسودی نبودم(مخصوصا دخترای فامیل حتی خواهر ومادرش).
چگونه با دخالت های مادرزن در زندگی برخورد کنیم؟ : مجله بی قرار
turbo.biqarar.com/1394/07/.../چگونه-با-دخالت-های-مادرزن-در-زندگی-برخ...
۵ روز پیش - چگونه با دخالت های مادرزن در زندگی برخورد کنیم؟با دخالت های مادر زن چطور برخورد کنیم؟ - سایت زیبایی و مجله سلامتی ...۱۰ آگوست ۲۰۱۵ ... چطور با ...
10 جمله ای که هرگز نباید به مادرشوهر گفت - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir › سبک زندگی › رابطه و ازدواج
۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر مجبور شدید در لحظه برنامه ریزی کنید، بگویید که باید قبلش با شوهرتان ..... خودشون گذاشت و دخالت نداد عروس باید در حین احترام گذاشتن سنگین و با ابهت ... من از مادر شوهر و خواهر شوهرم کینه دارم نمیتونم فراموش کنم چیکار کنم.
اسفند ٩۱ - مادر شوهر. عروس. خواهر شوهر.خهیزیه.نفقه. داماد. مادر زن ...
robabnaz68.persianblog.ir/1391/12/
۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - وظیفه داماد هم این ایت که با دختر آنان خوش رفتاری نماید و رضایت ... در اندازه توانمان به آن ها کمک کنیم ولی حمایت های اقتصادی و مالی از داماد نباید به گونه ای .... بچه ها دو سری پدر و مادر خواهند داشت و خانواده همسر هم حق دخالت بیشتری در تربیت ...... (خودش جواب داد و هر هر خندید) از حق نباید گذشت، این دولت چه کار است که نکرده؟
آرشيو سؤالات مشاوره : دخالت والدين پس از ازدواج!! - پایگاه انهار
anhar.ir/Newsview.asp?ID=247
۵ مهر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - ... کند و همینطور به خانوادهام تو هین میکند دیگر نمیدانم چکار کنم از یک طرف وقتی به یاد ان ... 9-همسرم با راهنمایی مادرش کلانتری علیه شما شکایت کرده؛ ... همسرتان چیست و برای فحاشی علیه شما، مادر، خواهر و خانواده شما چه توجیه و دلائلی دارد ... اگر فرض کنیم همسرتان بدون جهت تمام 17 موردی که از پیام شما بدست آمده مرتکب ...
دعای بستن زبان اشخاص,دعای زبان بند - این اپلای
www.inapply.com/دعای-بستن-زبان-اشخاصدعای-زبان-بند/
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگه این دختر فامیل ما اونجا نبود من این همه زجرو غصه نداشتم. ... راهی یا دعایی می خواهم برای زنی که با شوهرش بد رفتاراست. ..... سلام بهم بگین چیکار کنم یا برام خواستگار نمیاد یا هم اگه میاد بعد دیدن میرن و دیگه هیچ خبری هم ... سلام من حدود 9 سال که ازدواجکرده خدا را شکر همسر خوبی دارم ولی خانواده اش مخصوصاً خواهرانش اخلاق ...
رفتار با مادر شوهر هستی بلاگ | آرشیو وبلاگهای ایران
voluptuous-rzb.hastblog.ir/page-319983.html
بهم سياست رفتار با مادرشوهر و خواهر شوهر باسياست رو ياد بديد- دلم . ... چگونه با دخالت خانواده همسر مقابله کنیم؟ .... با جاری و مادر شوهر حسود و فضول چی کار کنم؟
تیر 1387 - عروس - Blogfa
arous.blogfa.com/8704.aspx
از همون روزی که خواهرم عقد کرد حس کردم به همسر خواهرم حسادت میکنه. ..... حرفی از خونه بزنه اون هم با اون جهاز یکه من داشتم میخواستم چیکار کنم وسایلم رو بگذارم توی .... و دوست ندارم مادر شوهرم تو کار دخالت کنه البته اگه این کار رو انجام بده خیلی زود زندگیو ...
روانشناسی و مشاوره
man-psychology.blogfa.com/
با اعتماد و محبت به همسر و فرزندانمون از اونها مراقبت کنیم. .... ببخشید فراموش کردم که بگم من دختر 25 ساله مطلقه ای بودم در اون زمان و پس از .... برای درمان این مشکل تجویز دارویی و رفتار درمانی چیکار باید بکنم؟ ..... توصیه میکنم فعلا چشم بسته از این مساله بگذرید و در این مورد دخالت نکنید بزارید مادرتون به این مساله پی ببره تا شما.
با مخالفت والدین در ازدواج، چه بايد كرد؟ | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/363
۲۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... جایگاه و منزلت لازم برخوردار نباشند و از سوی دیگر امکان طرد و دخالت تقویت می شود. .... بارها وبارها به صورت رسمی و با واسته های فراوانی و توسط خواهرم(مادرم به دلیل ..... الان سوال من اینکه چیکار کنیم که خونوادش راضی بشن و دو روز دیگه تو زندگی با ..... مثلا اگر همسر شما مانند هزاران مردهایی که ازدواج شان از راه دوستی و ...
افکارنيوز - طلاق توافقی در ۱۵ دقیقه!
www.afkarnews.ir/vdca6yn6y49nwe1.k5k4.html
دقیقا من هم مثل مشکل شما رو دارم دخالت بی جای خانواده ها و بی کفایتی همسرم همین ..... زنی 33 ساله .4 فرزند دختر دارم نمیدونم با دروغای شوهرم چکار کنم اون مثل آب خوردن ...
مادر شوهر پرتوقع | مشاوره تلفنی - مشاوره ازدواج|مشاوره خانواده
besooiekamal.com › مشاوره › مشاوره خانواده
اگر شما بودید با این مادر شوهر پرتوقع چه رفتاری می کردید؟ ... به خانه ما آمده‌ است، برای این که شوهرم چند برادر کوچکتر از خودش دارد و همین طور چندتا خواهر. ... اگر با مادر شوهر خود مشکل دارید، نمی دانید چگونه با مادر شوهرتان کنار بیایید، چه رفتاری با مادر شوهرتان داشته باشید، با دخالت ها و ... چگونه دلخوری و ناراحتی از همسر را برطرف کنیم ؟
UNICEF جمهوری اسلامی ایران منابع - درباره ی ما
queryha.ir/news/c90fd543796c5d67c9143ab46b3ef91d_4/
خرید عینک آفتابی Louis Vuitton با قیمت ارزان آیا میدانید ... اهمیت گفتگو راجع به احساسات با همسر. روشهای حل کردن ... با دخالتهای خواهر همسر چکار کنیم. علت خودداری ...
هم سفری با خواهر شوهر - بانو
www.banoo.ir/forum/post/3950
۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هم سفری با خواهر شوهر ... دیشب همسری بهم گفته خواهرش بهم زنگ زده تا امسال با هم بریم مسافرت، ... @manoosha: منم بخاطر همین دودلم چیکار کنم. ... اخه ار این میترسم چون با هم هستیم و تو یه ماشین به کارمون دخالت کنه و برامون تصمیم ...
99 صفتی که مرد دوست دارد آنرا در همسر خود ببیند | وااسلاماه
vaislamah.com/811.html
۲۷- در همبستر شدن با همسرش با هر کیفیت که خواست ممانعت نکند مگر از پشت که حرام است . ... رضی الله عنه می فرمایند : با دختر ازدواج نما که با او بازی کنی و او با تو بازی کند . ... ۸۲- به دیگران اجازه دخالت در زندگی خود ندهد و اگر مشکلی در زندگی آنها پیش آمد بدون ..... من نمیدونم دیگه باید در حقشون چیکار کنیم مردهای بی منظور و کثیف .
جام‌جم | مشاوره
sara.jamejamonline.ir/Message/7
سلام من یه دختر 16 ساله هستم كه تازه نامزد كردم نامزدم خیلی دوسم داره ولی بد هنی میكنه میگه ... خواستگاری هم سن خودم دارم كه مطلقه (در دوران عقد) می باشد و علت طلاقشون رو دخالت های ... با سلام خسته نباشی شوهرم میل جنسی بهم نداره و بجاش دوست دختر داره باهاش ... ندارم هر روشی هم كه میدونستم انجام دادم ولی فایده نداشت ب نظرتون باید چكار كنم ؟
چگونه با افراد منفی و بدقلق رفتار کنیم؟ - آفتابگردان
aftab.cc/linkestan/showlink.php?linkid=1198
وقتی کسی با شما مانند یک گزینه رفتار می کند، با خارج کردن خودتان از معادله به او ..... فرد منفی همسر ادم باشه نمیتوانیم حذفش کنیم همسر من بسیار منفی است ودایم از ... بود که ما با دختر 7 سالمون داشتیم تماشا میکردیم و او یکی از حیوانات را به یکی از ..... به تغییر افکار افراد منفی باف و لجباز داشته باشیم اون وقت باید چیکار کنیم.
تقدیـ ــر بی تغیــ ـیر من اینـــ ـست
manozendegi90.blogfa.com/
با مادر و خواهر من این رفتار داری توقع نداشته باش با بقیه اعضا خانواده ت خوب برخورد کنم و راه به راه بیام خونت !!! با این کارها ... همه حرف هاشون یا نیت داخلشه یا پنهان کاری یا دروغ یا دخالت ! ... به همسر گفتم قبل مکه همرو کنیم بعد مکه حوصله خاله زنک بازی خانواده تو ندارم ! .... ولی نمیگه چی کار کرده چه لحن بدی اومده عروس بهش زنگ نمیزنه !
خانواده همسرم نسبت به من بی توجه هستن چکار کنم محبتم به ...
qurann.ir/.../خانواده-همسرم-نسبت-به-من-توجه-هستن-چکار-کنم-محبتم-دل...
چگونه با دخالت خانواده همسر مقابله کنیم؟ ... اگر مادر یا خواهر یا نزدیکان خودتان این ناراحتی را به وجود می آوردند چه فکری درباره آنها می کردید، بعد سعی کنید خودتان را ...
رمز و راز همسرداری
mamisite.com/forum/t306-print-158.html
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - الان هم واقعا نمی دونم برای از بین بردن سردی رابطمون چی کار کنم. ... شوهر خواهر شوهرم کلا به شوهرم انگ زن ذلیلی میزد در حالیکه ما با هم تعامل و تفاهم داریم. ... همسرم واسه پدر و مادرش هر کاری میکرد که ناراحت نباشن با اینکه اونها توقعی ازش ... معتقدن ما تو زندگی بچه هامون دخالت نمیکنیم منم به این معتقدم ولی گاهی حرف و ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 279
  • باردید دیروز : 641
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,222
  • بازدید ماه : 1,222
  • بازدید سال : 30,313
  • بازدید کلی : 363,141