loading...
مسائل زناشویی
محسن بازدید : 403 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

اهمیت گفتگو و گوش دادن به همسر و زن و شوهر

اهمیت گفتگو و گوش دادن به همسر

اهمیت گفتگو و گوش دادن به همسر

گوش کردن به همسر،یکی از اصول زندگی مشترک این است که همسران وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند تا در کنار یکدیگر بتوانند آرامش را تجربه کنند. لازمه داشتن جامعه سالم و همراه آرامش، در درجه اول این است که خانواده های سالم و پر از آرامش داشته باشد. یکی از مهم ترین نهادهای اجتماع که تاثیر زیادی در جامعه دارد، خانواده است. هر اتفاقی چه خوب و چه بد، در خانواده رخ بدهد، تاثیر خود را مستقیم یا غیر مستقیم بر جامعه وارد می کند. بنابراین باید مهارت های ارتباط همسران و یا ارتباط والد- فرزندی را یاد بگیریم تا بتوانیم از سلامت و آرامش روان برخوردار باشیم. یکی از مهم ترین مهارت ها، مهارت گفت و گو است که خود بر چند قسمت تقسیم می شود. مهارت های گوش دادن، صحبت کردن و گفت و گو.

مهارت گوش دادن به همسر

یکی از مهم ترین مهارت هایی که لازم و واجب است که همسران یاد بگیرند، مهارت گوش دادن است. اگر من با تمام وجود به صحبت های همسرم گوش بدهم، در واقع به او می فهمانم که " برای من مهم هستی، دوست دارم نیازت را بشناسم و برآورده نمایم". هنگامی که همسران با اصول به حرف های یکدیگر گوش بدهند، تقریبا نصف راه را برای رسیدن به صمیمیت طی کرده اند. گوش دادن اساسی نیازمند رعایت پیش زمینه هایی است.

قدم اول برای کسب مهارت گوش دادن به همسر

قدم اول برای گوش دادن اساسی، این است که موانع گوش دادن را شناسایی کنیم. به این معنا که ابتدا به شناخت نسبت به این مساله برسیم که چه اتفاقی می افتد تا باعث می شود نتوانیم به حرف های همسرمان گوش بدهیم؟ در زیر این موانع به صورت مختصر ذکر می شود.

در مورد حرف همسرتان فالگیر نشوید

از مهم ترین عواملی که منجر به عدم گوش دادن می شود این است که، همسران نسبت به حرف، قصد و نیت همدیگر ذهن خوانی می کنند و حرف ها را همان گونه که خودشان می خواهند برداشت می کنند و صحت و سقم آن را از طرف مقابلشان نمی پرسند.

حرف همسرتان را فیلتر نکنید

در این حالت همسران فقط به آن قسمت از حرف های همسرشان گوش می دهند که به نفع شان است.

فقط حرف همسرتان را بشنوید و در فکر پند و اندرز نباشید

برخی مواقع بزرگترین مشکل همسران این است که به حرف های یکدیگر گوش می دهند که در نهایت یکدیگر را نصیحت کنند و پند و اندرز بدهند.

در زمان صحبت همسرتان در خیالات سیر نکنید

زمان هایی اتفاق می افتد که ما به فکر مسایل مختلف می افتیم و نمی توانیم به صحبت های همسرمان گوش بدهیم.

حواس پرتی های امروزی

مسایلی از قبیل مجله، اینترنت، تلویزیون، موبایل و مشکلات جسمی و روانی، می توانند از عواملی باشند که ذهن همسران را به خود مشغول کرده و مانع از گوش دادن صحیح بشوند. اگر شما در ارتباط با همسرتان از موانع بالا استفاده می کنید، حتما و قطعا باید با تمرین کردن آنها را از بین ببرید.

قدم دوم برای کسب مهارت گوش دادن به همسر

بعد از شناخت موانع گوش دادن صحیح، باید 3 اصل را در گفت و گو، رعایت کنیم.
1- شفاف سازی
2- خلاصه کردن
3- بازخورد
در یک گفت و گوی صحیح همسران حتما باید مهارت های گوش دادن را یاد بگیرند. اگر 3 اصل بالا همراه با زبان بدن در یک گفت و گو رعایت شود، همسران می توانند راحت تر به همدیگر گوش بدهند و به صمیمیت برسند.

اصل اول در گفت و گوی صحیح بین همسران

شفاف سازی هست. یعنی هنگامی که همسران با یکدیگر صحبت می کنند نسبت به قسمت هایی که برایشان ایجاد ابهام کرده است، از همدیگر سوال بپرسند و ابهامات خود را بر طرف نمایند.

اصل دوم در گفت و گوی صحیح بین همسران

خلاصه کردن است. حتما باید حرف هایی که بین همسران رد و بدل می شود در ذهنشان خلاصه شود.

اصل سوم در گفت و گوی صحیح بین همسران

بازخورد است. یعنی خلاصه حرف های طرف مقابلمان را به او بیان کنیم.

با رعایت این 3 اصل به همسرمان می توانیم بفهمانیم که برایش ارزش و اهمیت قایل هستیم و حاضریم به حرفهایش گوش بدهیم.

زبان بدن

در بالا ذکر شد که باید همراه 3 اصل اساسی، زبان بدن را هم هدایت کنیم. ما علاوه بر این که با گوش هایمان گوش می کنیم، باید با دیگر اعضای بدنمان هم گوش کردن را نشان دهیم.

اصول گوش دادن با زبان عبارتند از:

1- شنونده به همان حالتی که گوینده است قرار بگیرد.
2- شنونده حتما سرش را تکان بدهد. این تکان دادن سر به معنای تایید و تصدیق حرفهای طرف مقابلمان نیست و فقط به معنای این است که حواسم به حرفهایت هست.
3- به حالت گشوده و با لبخند باشیم.
4- دست به سینه ننشینیم.

مهارت صحبت کردن

دو اصل مهم و اساسی و کاربردی در صحبت کردن همسران وجود دارد.
1- هیچ گاه از فاعل تو در ابتدای جمله استفاده نکنید.
2- در ابتدای جملات از فاعل من استفاده کنید.

به جای این جمله : تو همیشه دیر به منزل می آیی و من را عصبانی می کنی! بهتر است بگوییم : من از این که دیر به خانه می آیی احساس ناراحتی می کنم.

وقتی ما جمله را با تو شروع می کنیم در واقع حس سرزنش کردن و یا مقصر دانستن را در همسرمان ایجاد می کنیم و به تبع این حس، همسرمان تمایلی به گوش دادن به مابقی صحبت های ما را ندارد.

گفت و گو

در گفت و گو ، یکی از همسران گوینده و دیگری شنونده است. هر کدام در مقام خود باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند تا یک گفت و گوی همراه با آرامش را بتوانند تجربه کنند. پیشنهاد می شود برای بحث های چالشی زندگیتان، از تکنیک پنج دقیقه استفاده کنید. به این معنا که همسران در یک موقعیت مکانی و زمانی مناسب شروع به صحبت نسبت به یک مساله مهم زندگیشان بکنند. در این حالت هر یک از همسران مدت زمان مشخصی را صحبت می کنند.

بهتر است که این زمان به صورت هر 5 دقیقه برنامه ریزی بشود. خانم پنج دقیقه نسبت به موضوع مورد نظر صحبت کند و آقا هم همینطور و بعد دوباره نوبت خانم و بعد آقا. اینقدر این کار ادامه می یابد تا همسران بتوانند مشکلشان را مدیریت کنند. این تکنیک در صورتی که در آن اصول مربوط به گوش دادن فعال و پویا رعایت شود، بسیار موثر می باشد.

منبع : سایت تبیان

گرداوری از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

اهمیت گفتگو و گوش دادن به همسر - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم ...
www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/2547-گفتگو-گوش-دادن-همسر
گوش کردن به همسر،یکی از اصول زندگی مشترک این است که همسران وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند تا در کنار یکدیگر بتوانند آرامش را تجربه کنند. لازمه داشتن جامعه ...
اهمیت گفتگو و گوش دادن به همسر | دانلود فیلم | دانلود آهنگ ...
aks2.ir/اهمیت-گفتگو-و-گوش-دادن-به-همسر/
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اهمیت گفتگو و گوش دادن به همسر گوش کردن به همسر،یکی از اصول زندگی مشترک این است که همسران وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.
اهمیت گفتگو و گوش دادن به همسر - تنظیم خانواده - ست فا وب
setfaweb.ir/اهمیت-گفتگو-و-گوش-دادن-به-همسر/
اهمیت گفتگو و گوش دادن به همسر - اهمیت گفتگو و گوش دادن به همسر.
نحوه صحیح صحبت کردن و گوش دادن به حرفهای همسر
www.doostiha.ir/1392/03/01/گوش-دادن-به-صحبت-های-همسر.html
۱ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - انجمن های گفتگوی تخصصی سینما و تلوزیون ... مهارت های گوش دادن به صحبت های همسر ... وقتی به حرف های همسرمان گوش می دهیم، در واقع به او اعلام می کنیم “به تو علاقه مندم و تو برایم اهمیت داری”، “دوست دارم بدانم چه احساسی داری و از ...
اهمیت گفتگو و گوش دادن به همسر - فری دانلود:مرکز دانلود ...
www.freedanload.com › آخرین اخبار › مقالات آموزشی › تنظیم خانواده
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اهمیت گفتگو و گوش دادن به همسر گوش کردن به همسر،یکی از اصول زندگی مشترک این است که همسران وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند تا در کنار ...
مهارت گوش کردن - کدبانوی ایرانی
kadbanoo.net/مهارت-گوش-کردن/
گوش کردن فعال: خانم عبدی می گفت: هرگز نتوانستم موضوعی را برای همسرم به طور ... برای درک کامل مفهوم یک گفتگو اغلب ناگزیرید سوالاتی بکنید و واکنش هایی ...
چگونه مردان را به گوش دادن وادار کنیم ؟:دکتر جان گری - forum ...
forum.mui.ac.ir › ... › معاونت دانشجویی و فرهنگی › معرفی کتاب
چگونه مردان را به گوش دادن وادار کنیم ؟ ... یک زن به طور بدیهی فرض می کند، اگر همسرش، او را دوست دارد باید به حرفهایش گوش دهد ... برای مرد سخت است از طرف فردی که به او اهمیت زیادی می دهد نظرات منفی بشنود. ... آغاز روابط زناشویی در مقابل آغاز گفتگو
قوانین برخورد با آقایان: وقتى با مرد صحبت می كنيد!
www.asriran.com › عصرايران دو › پیامک
وقتى زن از مرد براى گوش دادن به حرفهايش قدردانى مى كند به تدريج مرد نيز حرف ... اگر زن منتظر بماند تا همسرش آغازگر گفتگو باشد ممكن است هرگز شانسى براى حرف زدن ... به همان اندازه كه صحبت نكردن براى مردان مهم است، صحبت كردن براى زنان اهميت دارد.
اهمیت گفتگو و گوش دادن به همسر - مجله اینترنتی سو گند ...
www.sogandnews.com/news/152314/اهمیت-گفتگو-و-گوش-دادن-به-همسر
اهمیت گفتگو و گوش دادن به همسر. ... قرار دادن روبان مشکی به مناسب ماه محرم | به سبک ال جی ایران. وظیفه مبلغان محرم، بیان اهمیت مجلس خبرگان و معرفی کاندیداها.
مهارت ها ، اصول و هنر گفتگو با همسر و فرزندان - فن بیان،اصول ...
fann-e-bayan.blogfa.com/cat-96.aspx
برچسب‌ها: مهارت گوش دادن میان همسران, سکوت, هنر گفتگو با همسر, اخلاق گفتگو ... این‌که زن‌ها خیلی بیشتر به ارتباط با دیگران اهمیت می‌دهند، از همان کودکی شروع می‌شود ...
شهاب مرادی - یک زبان و دو گوش
shahab-moradi.ir/fa/note/knowledge/item/103-یک-زبان-و-دو-گوش
با هم گفتگو کنید و هیچ گاه تصور نکنید تمام انتظارات و توقعات شما از چهره تان ... مهم ترین مهارت یک مرد در ارتباط با همسرش، شناسایی و اهمیت دادن به احساسات و عواطف ...
هنر گفتگو با همسر - فن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی ...
fann-e-bayan.blogfa.com/tag/هنر-گفتگو-با-همسر
۲۱ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مراحل آغازی در هر رابطه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. ... اكثر زنان از ضعف همسر ، پدر یا مردان دیگر در گوش سپردن به صحبت هایشان ، شكایت دارند ..... برچسب‌ها: مهارت گوش دادن میان همسران, سکوت, هنر گفتگو با همسر, اخلاق گفتگو
مهارت گوش دادن
www.pajoohe.com/fa/index.php?Page=definition&UID=42422
۱۹ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - شاید شما هم به این نتیجه رسیده باشید که روش گفتگو و گوش دادن شما و همسرتان ... توجه کردن به عکس العمل‌های خودمان، وقتی همسر ما صحبت می‌کند و ما تنها در ... یکی از مهم‌ترین عکس العمل‌های بدنی که اهمیت زیادی در گوش دادن و تمرکز بر ...
مهارتهاي ارتباطي همسران - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/tafahom/craft-correlation.html
همسر, شوهر, زناشویی, روابط زناشویی,گفتگو فقط راهي براي رسيدن به مقصد نيست بلکه خودش هدف و ... گوش دادن به صحبت‌هاي همسر · تا چه حد بايد به حرف‌هاي همسرمان گوش دهيم؟ ... درک متقابل و همدلي اهميت بسياري دارد و انگيزه گفتگو را افزايش مي‌دهد.
اسنانیوز - مهارتهاي گفتگو در خواستگاري
www.asna-alborz.ir/vdcf.1djiw6dcmgiaw.html
-۲ با توجه به اهمیت گفتگو میتوان از قبل سؤالات را بر روي کاغذ نوشت تا هنگام ... ۷ مهارت خوب گوش دادن بسیار مهم است چرا که در جلسه خواستگاري عمده دغدغۀ افراد، خوب حرف ... نباید همسر را جاي پدر قرار داده و همان عکس العملی را که در مقابل دیر آمدن پدرتان ...
ورود به دنیای زنانه - تبیان
www.tebyan.net/mobile.aspx/index.aspx?pid=223432
بحث و گفتگوی صریح و چهره به چهره همیشه بهتر از ارتباطات دیجیتال مانند ای میل و ... همچنین یادگرفتن چگونگی شرح و توضیح دادن عقاید خود برای همسر و گوش دادن به ... دارید، انتخاب درست زمان مناسب برای حرف زدن با یک زن بسیار حایز اهمیت است.
اهمیت گفتگو و گوش دادن به همسر | کلینتون
clinton.ir/?p=546071
اهمیت گفتگو و گوش دادن به.
خلاصه کتاب مهارت گفتگو - مدیریار....سایت جامع مدیریت
www.modiryar.com › ... › مديريت اجرايي › مدیریت جلسات
۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - میان شنیدن و گوش دادن تفاوت است. ... مهارت گوش دادن پویا چند ویژگی دارد: ..... برای پیشگیری از مجادله در گفتگو با همسر یا پایان دادن به آن راهکارهایی ... گفتگو با مخالف اهمیت زیادی دارد و عناصر و شرایطی که به آن اشاره می کنیم: 1- ...
آموزش هاي بعد از ازدواج - درباره ی ما
hiposts.ir/news/9fe370304b348a5b81146fd326113494_2/
تغییر دیدگاه دختران نسبت به ازدواج. آموزش مسائل جنسی و روابط زناشویی. رفتار با همسر بی تفاوت. عوامل مختل کننده روابط زناشویی. اهمیت گفتگو و گوش دادن به ...
گلستان تفاوتهای زن و شوهر - بهترین هدیه به همسر - Blogfa
nobatearamesh.blogfa.com/category/2
علاقه زن به خانواده و توجه ناآگاهانه او به اهمیت کانون خانوادگی بیشتر از مرد است . ..... یکی از بزرگترین مشکلاتی که مردها در هنگام گوش دادن به سخنان زنها با آن روبرو .... درک کردن از آنچه می شنویم و آنچه در جریان گفتگو و ارتباط ، ارزش پیدا میکند به دست ...
زندگی و خوشبختی | حوزه مشاوره فرهنگی - zolal.ir
www.zolal.ir/site/node/740
اهمیت دادن به نظر و خواسته همسر و مقدم ساختن آن بر نظر و خواسته خود از نشانه ها و ... زن و شوهری که به هم علاقه دارند در فرایند گفتگوی صمیمانه مشارکت می کنند. رو به روی هم ... می توانید به سخنان همسرتان با علاقه گوش دهید که او را درک می کنید. به مسائلی ...
مدیریت کلامی در گفتگو با شوهر عامل برقراری تعامل مطلوب ...
qudsonline.ir/detail/News/256485
۱۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با دانستن مهارت های زندگی، همسران می توانند یکدیگر را به راحتی درک کنند. ... و به آن اتفاق که همانا گوش دادن و توجه کامل شوهرش نرسیده پس باید به اتفاق ... و شرایط همسر در برقراری یک مکالمه تاثیر گذار و ارتباط کلامی موثر از اهمیت ...
میگنا - قوانین برخورد با آقایان: وقتى با مرد صحبت مى كنيد!
www.migna.ir/vdcgx79q.ak9uy4prra.html
۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وقتى زن از مرد براى گوش دادن به حرفهايش قدردانى مى كند به تدريج مرد نيز حرف ... اگر زن منتظر بماند تا همسرش آغازگر گفتگو باشد ممكن است هرگز ... به همان اندازه كه صحبت نكردن براى مردان مهم است، صحبت كردن براى زنان اهميت دارد.
آموزش های جنسی و زناشوئی
tanzimkhanevadeh.ir/posts/.../چه-افرادی-میل-جنسی-بیشتری-دارند.html
گفتگو و گوش دادن به همسر علت ترس از ازدواج تاثیر رابطه جنسی بر وزن شناخت نامزد از هدایای او چه ... اهمیت لامسه در زناشوئی ... ترغیب همسر جهت برقراری رابطه جنسی ...
چگونه زن و شوهري صميمي باشيم؟! | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/2360
۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - اهمیت دادن به حساسیت‌ها و نیازهای همسرتان و تلاش برای خوشحال کردن او، به استحکام و .... عدم گفتگو در اثر کمبود وقت و یا بی‌توجهی زن و مرد نسبت به هم، از عوامل ... صورت می‌گیرد، ولی هیچ یک از طرفین به حرف‌های یکدیگر گوش نمی‌دهند.
گفتگوی مداوم و چهره به چهره - شمسه
shamsehplus.ir/tag/گفتگوی-مداوم-و-چهره-به-چهره/
۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بیشتر اوقات این تعامل بر اساس گوش دادن یا شنیدن موثر و حرف زدن مثبت گونه است ... و توضیح دادن عقاید خود برای همسر و گوش دادن به صحبتهای آنها می تواند ... احساساتی که دارید و جویای عقیده و نظر او شدن یک اصل مهم و حایز اهمیت است ...
کجا حرف بزنیم کجا گوش کنیم - فارس
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900726000172
۲۶ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - کجا حرف بزنیم کجا گوش کنیم. ... و بیشتر شنیدن است، وعمل کردن به آنچه که می گویید «آن که دهانش را بسته نگاه می‌دارد، ... اهمیت گفتگو میان همسران
بهترین روش برای حرف زدن با همسر را یاد بگیرید
www.delgarm.com/.../19625-بهترین-روش-برای-حرف-زدن-با-همسر
۹ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هر چه انسان با كسی صمیمی تر باشد، گوش دادن به حرف های او - آن هم بدون .... زوج ها اغلب از نقش و اهمیت این جنبه مهم ارتباطی، بی اطلاع هستند؛ حال آن كه ...
ایمان - رازهای جذب دیگران,چگونه جذاب باشیم
bose-va-eshgh2.blogfa.com/author-bose-va-eshgh2.aspx
به یاد داشته باشید که شما می خواهید با آنها گفتگو کنید نه مشاجره. احترام گذاشتن به .... گوش دادن به «اِه»ها و «اوم»ها یا جمله های جویده، ناقص و بی هدف، جز ناراحتی مخاطبان، چیزی در پی نخواهد داشت. ... ما پیش از این نیز در مورد اهمیت مرحله طرح ریزی صحبت كردیم. ...... همسر او نيز به همان اندازه در كار خودش كه ارتباطات است ، شهرت قابل توجهي دارد .
هم کفو نبودن در ازدواج و مشکلات پیش رو [بایگانی] - ...
www.askdin.com/archive/index.php/t-46680.html
لذا با توجه به اهمیت موضوع، سوال ایشان با حفظ امانت جهت پاسخگویی توسط کارشناس ... و عاشق دینم و متعصب نسبت به اشخاص مذهبی و دینی برعکس همسرم چنین نیستند هر چند که از ... واقعا درمانده شده ام کمکم کنید از این که صبوری کرده و حرفهایم را گوش دادید ممنونم. ... اهمیت دادن به خواسته ایشان و مقدم ساختن خواسته ایشان بر خواسته خود
مشکل با همسر | مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني - خانه
www.pasokhgoo.ir/node/24210
پس به گفتگوی دو طرفه اهمیت دهید و یرای آن وقت صرف کنید. 6. ایرادی ندارد در ... مهارت های ارتباطی و مهارت گوش دادن فعال را یاد بگیرید و در گفتگوهای خود اعمال کنید.
ترمیم رابطه زناشویی بعد از خیانت | اگر شما به عنوان همسری
www.ghatreh.com/news/nn26141646/ترمیم-رابطه-زناشویی-بعد-خیانت
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر شما به عنوان همسری آسیب دیده از خیانت زناشویی، تصمیم به ادامه زندگی گرفته ... ضروری است اما به هیچ وجه جای درد دل کردن و گوش دادن به احساسات را نمی گیرد. پیش از گفتگو درباره رابطه فرازناشویی، همسر زخم خورده باید تصمیم بگیرد ... بازسازی رابطه ضرورت دارد، رابطه جنسی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.
گوش دادن به دیگران، مهارتی که معجزه می کند
vista.ir/article/128003/گوش-دادن-به-دیگران،-مهارتی-که-معجزه-می-کند
اغلب زن و شوهرها به دلیل نداشتن مهارت گوش دادن به یکدیگر با مشکل... ... موانعی که بر سر راه برقراری ارتباط درست هنگام گفتگو بین زن و شوهر وجود دارد، عبارتند از:
کجا حرف بزنیم کجا گوش کنیم - خانواده مطهر
motaharfamily.ir/?p=5051
خانه » كجا حرف بزنيم كجا گوش كنيم:(دكتر محسن بهشتي پور) .... چه بسا که با سخن نگفتن و سکوت کردن قادر خواهیم بود حکیمانه ‌تر رفتار کنیم و سکوت و ... اهمیت گفتگو میان همسران ... با بی حوصلگی و بی تفاوتی به صحبت های زنان گوش می دهند؛.
آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی-آرشیو مقالات پایگاه ...
www.archive.asheghi4u.net/
660, اهمیت گفتگو و گوش دادن به همسر. 2987, چه افرادی ... 1547, علت خودداری همسر از رابطه زناشویی. 2653, خصوصیات ... 916, اهمیت حریم شخصی در زندگی زناشویی.
آموزش(٥۱) - تفکر مثبت راهی به سوی زندگی بهتر و آرامتر...
psych.persianblog.ir/tag/آموزش
این محققان دریافتند که زنان تنها با گوش دادن به صدای ضبط شده مردان حتی اگر به زبان دیگری صحبت کرده باشند می ... چرا که گفتگو نکردن اولین جرقه‌های یک رابطه سرد است. .... من برای همسرم کاملا شرح خواهم داد که برایم اهمیتی ندارد که چه کرده و که بوده.
آنچه زنان از مردان می خواهند! (ویژه آقایان) - آي بانو - پایگاه بانوی ...
ibanoo.ir/اجتماعی/آنچه-زنان-از-مردان-می-خواهند.html
4 زنان مردی می خواهند که به آنان گوش دهد (بله، حتی به شکوه ها و جزئیات تمام مسائل غیرمنطقی) و نه الزما با نصحیت کردن. بسیار از ... حساسیت افراطی راهی سریع برای از دست دادن همسر یا نامزدتان است. ... اکنون می پرسید:"چرا بانوان به هدیه اهمیت می دهند؟
پیشنهاداتی برای موفقیت خانواده ها و برخورد مناسب همسران با هم ...
www.zibaweb.com/khanvadeh3.htm
4 – با هم اتحاد دارند ؛ در مسائل مختلف با گفتگو و مشورت به تفاهم می رسند و سعی می کنند اگر سوء تفاهم ... 10 – برای فامیل و همسایه های خود ، اهمیت قائل اند و پذیرای فامیل یکدیگرند. .... این امر مستلزم بهره گیری از" هنر خوب شنیدن و خوب گوش دادن"است .
در هنگام بروز اختلافات خانوادگی چه باید کرد
www.muhajer.com/.../311-در-هنگام-بروز-اختلافات-خانوادگی-چه-باید-ک...
وقتی را برای گفتگو و گوش دادن به صحبتها و احیاناً انتقادهای یکدیگر قرار دادن و هر ... به همسر است و این مسئله بظاهر کوچک نقش مهمی در تحکیم روابط زن و شوهر است.
كجا حرف بزنيم كجا گوش كنيم: | وقت طرب
mohsen-beheshtipour222.com/كجا-حرف-بزنيم-كجا-گوش-كنيم/
۱۹ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - و بیشتر شنیدن است، وعمل کردن به آنچه که می گویید «آن که دهانش را بسته نگاه می ‌دارد، فهیم شمرده می ‌شود» (امثال حکم ... اهمیت گفتگو میان همسران.
[PDF]چكيده: دوام و رشد خانواده اثر مي گذارد ، روابط سالم و مبتني بر ...
osra.jrl.police.ir/.../1dccb05bb2a2051ef5e98f6ee577651f40fe3862.pdf
را دارند ؛ پس نكته ي شايان توجه ، در زمان حال زيستن همسران و برقراري پيوند در اين زمان است . ... صورت كالمي و غير كالمي در قالب گوش دادن ، مكث ،حالت چهره و ژست هاي مختلف به ... پژوهش هاي فراواني در مورد اهميت الگوهاي ارتباطي و تأثير آن بر رضايت مندي ..... راحتي در مورد مسائل و تعارضات خود گفتگو مي نمايند و از واكنش هاي غير منطقي ...
فراز و نشیب های زندگی زناشویی
www.berooztarinha.com/سبک.../فراز-و-نشیب-های-زندگی-زناشویی.html
در واقع علت این مشکلات اهمیتی ندارد، آنچه که حائز اهمیت است، چگونگی رویارویی با آنهاست. با توجه به این نکته، ما با متخصصینی که روش های با هم هدایت کردن این تحولات معمول در زندگی را کشف کرده اند، به گفتگو نشستیم و به عنوان ... همسر بیکارتان درخواستی برای آن از شما نکرده است، از دادن پیشنهادهای کاری به او خودداری کنید.
حرف گوش ندادن شوهر - انجمن تخصصی مشاور - moshaver.co | ...
forum.moshaver.co/f133/حرف-گوش-ندادن-شوهر-23383/
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 3پست
بارها به روش های مختلف سعی در تغییر دادن ایشان داشتم ولی فایده نداشت و ... است توجه نمی کند در صورتی که می داند پوشش ظاهری وی چقدر اهمیت دارد برای من ... اگر زن منتظر بماند تا همسرش آغازگر گفتگو باشد ممکن است هرگز شانسى ...
باید ها و نباید ها نامزدی - مجله زندگی و سلامتی و سرگرمی
magazine.a222.org › سبک زندگی › خانواده
۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۴- بها دادن به احساسات و عواطف یکدیگر .... آیا حاضرید از موضوعاتی که اهمیت کمتری دارند به خاطر او و آرامش این رابطه صرف نظر کنید یا دوست دارید همه چیز عالی ... به نظر آنها همسر دخترشان، همان حکمی را دارد که یک مرد غریبه دارد. .... توجه: یکی از مهم‌ترین پیش نیازهای گوش دادن درست، توجه به حرف‌های فرد مقابل (گوینده) است.
ارتباط با معتاد - روش های صحبت کردن با معتاد - ارتباط ... - همراه
hamrah.co/صفحات/برقراری-ارتباط-سازنده/
صحبت کردن و ارتباط با معتاد کار بسیار سختی است چون او برای ادامه دادن به ... آنچه در این قسمت آمده است فهرستی از طرز ارتباط و گفتگو بین اعضای خانواده و ... داشتن دختر، پسر، والدین یا همسر معتاد به هیچ عنوان دلیلی برای این نیست که ما هم .... دادن باشد، احتمال اینکه عزیز معتادتان به حرف های شما گوش دهد به مراتب بیشتر خواهد شد.
چهل داستان و چهل حديث از حضرت فاطمه زهرا عليها السلام
www.aviny.com/occasion/ahlebeit/fatemeh/shahadat/.../zah00002.aspx
خدمات. تالار گفتگو · اوقات شرعی · فال حافظ · بازی و سرگرمی ... اهميّت نماز، 15 ضرر و زيان در نماز .... روز گذشته بين من و همسرم ، علىّ بن ابى طالب عليه السلام جريانى اتّفاق افتاد كه با يكديگر ضمن ..... حضرت زهراء عليها السلام پس از گوش دادن به سخنان آن زن ، جوابش را داد و آن زن دو مرتبه سؤ ال خود را تكرار كرد و حضرت دوباره جواب او را داد.
اهمیت و تاثیر بغل کردن همسر - مجله اینترنتی دانستنیها
www.fdir.ir/پایگاه-اطلاع.../12655-اهمیت-و-تاثیر-بغل-کردن-همسر
۲۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اهمیت و تاثیر بغل کردن همسر واقعیت این است که در آغوش گرفتن همسر، یک مهارت ارتباطی ... 20 مهر 1394 - اهمیت گفتگو و گوش دادن به همسر ...
آیا زن و شوهر می توانند از طریق تلفن و SMS یکدیگر را ارضا ...
islamquest.net/fa/archive/question/fa6147
و نبود همسر مجوزی برای انجام آن نمی باشد.[1] لازم به ذکر است استمنا، دارای انواعی است؛ مثل بازی کردن با دست، گوش کردن به سخن و صدای زن و (یا مرد) نامحرم، رد و بدل ...
شرایط و معیارهایِ ازدواج موفق « نوشته ها و دیدگاه های مهدی عاملی ...
mehdiameli.com/?p=841
خدا به ما ”چشم“ داده که خوب ببینیم، ”گوش“ داده که خوب بشنویم، ”عقل“ داده که خوب .... و با توجه نمودن و گوش دادن و نیز از نگاه همسر پدیده ها را دیدن به ”درک همدلانه“ که از اهمیت ... لذا، در هنگام گفتگو برای شناخت، از کلی گوئی، کنایه گوئی و یا ابهام گویی جداً ...
چه كنم كه همسرم را از دست ندهم؟ - تربیتی و مشاوره - پرسمان
www.moshavereh.porsemani.ir/content/چه-كنم-كه-همسرم-را-از-دست-ندهم؟
گوش دادن به درددل و حرف‌هاي شوهر، بدون آن‌كه اظهارنظر يا اندرزي به او داده شود، روشي است ... همسر شما نياز دارد كه احساس كند از اهميت برخوردار است، دوستش مي‌دارند و وي را ...
چند نکته عملی برای افزایش مهارت گوش دادن - نقش ارتش در ...
nagsheartesh.persianblog.ir/page/58
شاید شما هم به این نتیجه رسیده باشید که روش گفتگو و گوش دادن شما و همسرتان ... گاهی اوقات هم البته ما به حرف همسرمان گوش داده‌ایم اما برداشت همسر ما چیز دیگری است.
اهمیت دادن به برخی عادات سالم | هفیان | مجله سلامتی |
hefyan.com › خانه › دسته‌بندی نشده
۱۷ ساعت پیش - اهمیت دادن به برخی عادات سالم-سعی کنید این عادتهای سالم را فراموش .... 5-خواندن کتاب های صوتی از دیگر عادت های ثروتمندان است آنها خوب گوش دادن را با این … .... مجلس جای گفتگوی حکیمانه و خردمندانه است و این مسئله با هیاهو هنگام حرف زدن .... دکتر پروانه صفایی مقدم، در گفت‌و‌گو با سینا به اهمیت دادن هدیه به همسر در …
الفباي خوشبختي - women
women.tavanir.org.ir/abc-luck.asp
7- مشوق همسر خود باشيم : رفتارهاي مثبت همسرمان را تحسين كنيم . ... مسائل گوناكون گفتگو كنيم ( زنان از صحبت كردن با همسرشان بيشتر لذت ميبرند و از اين روش ..... 7- شنونده فعال باشيد:گوش كردن به صحبت هاي نوجوان پيش از صحبت كردن اهميت دارد.
احکام جن-سی-زناشویی و ازدواج و زن و مرد - زن و مرد،دو عاشق الهی
domahboob.persianblog.ir/.../احکام_جن-سی-زناشویی_و_ازدواج_و_زن_و_م...
نگاه کردن به عکسها و فیلم های مستهجن همراه یا بدون همسر از نظر شرعی چه حکمی دارد؟ ...... گوش دادن به خنده زن نامحرم اگر موجب مفسده خاصى نباشد چه حکمى دارد و در صورتى که مفسده داشته باشد چه حکمى دارد؟ ... آیا گفتگو با زن نامحرم به طور کلّى جایز است؟ .... مهم در نوع نگاه و تداوم مراودات اجتماعی بسیار حایز اهمیت بوده و تاثیری بسزا دارد واز ...
آموزش صحیح صحبت کردن با یک دختر – یا یک خانم ...
www.momtaznews.com/آموزش-صحیح-صحبت-کردن-با-یک-دختر-یا-یک...
با چنین افکاری سعی داریم خود را به این گونه توجیه کنیم که آنان یا همسر مناسب و دلخواهشان را ... دارید، انتخاب درست زمان مناسب برای حرف زدن با یک زن بسیار حایز اهمیت است. ... از مهارتهای گوش دادن فعال استفاده کنید: کلید یک تعامل و گفتگوی خوب با ...
در خواستگاری چه بپرسیم و چگونه جواب دهیم؟
www.jamnews.ir/mobile/mobiledetail/News/443833/11
۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 2- با توجه به اهمیت گفتگو می توان از قبل سؤالات را بر روی کاغذ ... 7 مهارت خوب گوش دادن بسیار مهم است چرا که در جلسه خواستگاری عمده ... نباید همسر را جای پدر قرار داده و همان عکس العملی را که در مقابل دیر آمدن پدرتان دارید، مطرح کنید.
چگونه می‌توانم سطح صمیمیت را در خانه افزایش دهم؟
moshavereh.tahzib-howzeh.ir/page/hawzahqom_35326
صمیمیت یعنی اينکه دو نفر درون وجود خود را به روی یکدیگر بگشایند. ... اهمیت دادن به نظر و خواسته همسر و مقدم ساختن آن بر نظر و خواسته خود ... زندگی خود را در میان نهاده و از فکر آن‌ها استفاده کنند و به پیشنهادها و راهنمایی‌ها‌ی مفیدشان گوش دهند. ... منظور از گفتگوی صمیمانه، در میان گذاشتن احساسات، رؤیاها، خواسته‌ها‌، نگرانی‌ها‌ و شادی‌ها‌ست.
خیانت در رابطه زناشویی را چگونه ترمیم کنیم؟: : خانواده ...
www.tebyan-zn.ir/News-Article/blest_family/Family.../178101.html
۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر شما به عنوان همسری آسیب دیده از خیانت زناشویی، تصمیم به ادامه زندگی گرفته ... ضروری است اما به هیچ وجه جای درد دل کردن و گوش دادن به احساسات را نمی گیرد. پیش از گفتگو درباره رابطه فرازناشویی، همسر زخم خورده باید تصمیم بگیرد ... بازسازی رابطه ضرورت دارد، رابطه جنسی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.
جولیان ترژر: پنج راه برای بهتر گوش دادن | TED Talk ...
https://www.ted.com/talks/julian_treasure_5_ways_to.../transcript?...
هنگامی که من با همسرم ازدواج کردم، به او قول دادم که هر روز به او مثل روز اول گوش بسپرم. ... من نمی دانم چقدر گوش دادن در این گفتگو هست، چيزي كه متاسفانه بسيار رايج ...
تالار گفتگوی بیداری اندیشه - این چند کتاب پیرامون ازدواج و ...
forum.bidari-andishe.ir › ... › سبک زندگی اسلامی-ایرانی › خانواده
۱۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اولیای دین، با توجّه به اهمیت خانواده در حیات انسانی، مطالب ارزشمندی را بیان ... از اين رو، امورِ پيش از ازدواج و حتّي داشتن شناخت لازم نسبت به همسر و .... گوش دادن به احساسات، نیازها و شکایت¬ها مباحث دیگر این فصل را تشکیل می¬دهد.
مهارتهاي گوش دادن درمان روابط زناشويي در 6 جلسه
ravandan.blogfa.com/.../مهارتهاي-گوش-دادن-درمان-روابط-زناشويي-در-6-ج...
مشاوره روان شناسی رایگان و اینترنتی - مهارتهاي گوش دادن درمان روابط زناشويي در 6 ... ذهنش بر اينكه چه پاسخ خواهد داد متمركز است نه بر آنچه كه در موردش گفتگو آغاز شده اين ... انجام اين كار كمي سخت است و ممكن است اين مطلب به ذهن شما بيايد كه خب من همسرم را ... مي دهد كه مطمئن شود شما به سخنانش گوش مي دهيد و براي سخنانش اهميت قائل هستيد.
چگونه زن و مرد به حرف هم گوش دهند ؟ رازهای همسرداری - مهکام
mehcom.com › همسرداری
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وقتى زن از مرد براى گوش دادن به حرفهايش قدردانى مى كند به تدريج مرد نيز حرف ... اگر زن منتظر بماند تا همسرش آغازگر گفتگو باشد ممكن است هرگز شانسى .... مرد را درك نمى كند، به طور اشتباه گمان مى نمايد كه همسرش به او اهميت نمى دهد.
عوارض خود ارضایی دختران - تاپ ناز
www.topnaz.com › سرگرمی › اختصاصی تاپ ناز
۲۵ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ۱- از دست دادن زیبایی تدریجی:زیبایی همیشه چیزی بوده که همه ی دخترها .... به طور کلى اختلال قواى بینایى، شنوایى (مثل صداى زنگ در گوش و وز وز ..... چیزی که به ذهن من میرسه همونه که تو کامنت پیشین گفتم یعنی آرامش و گفتگو ... زمانیکه یک فرد جوان دست به خود ارضایی می زند، بازه زمانی، برای او هیچ اهمیتی ندارد و ...
نحوه ارتباط زن وشوهر | مشاوره اینترنتی خانواده - مشاوره خانواده
besooiekamal.com › مشاوره › مشاوره خانواده
مسائل کوچک و بی اهمیت اگر با گفتگو حل نشوند نقش خطرناکی در زندگی زناشویی ... حتماً نباید در مقابل حرف های همسرتان راه حلی ارائه دهید گاهی توجه و گوش کردن به ...
مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
www.bartarinha.ir/
bolet محمود پاک نیت و همسرش، زوج هنرمند شیرازی ... ترلان پروانه به مصرف غذاهای سالم اهمیت می‌دهد و در بشقابش غذاهای رنگارنگی قرار دارد. ... bolet فیلم: درست کردن شمع پاییزی با استفاده از یخ! ... bolet گفتگو با فواد بابان، گوینده دوست داشتنی اخبار ...
12 - تکنیکهای موفقیت
ir-amoozesh.com/posts.php?pn=110&subject=59&title...موفقیت
گوش دادن چه اهمیتی دارد ؟ ... مثل گوش دادن به رادیو، گوش دادن به تلویزیون، گوش دادن به حرفهای فرزندانمان، همین طور گوش ... دانلود رایگان کتاب اهمیت گفتگو برای همسران.
رمز موفقیت ؛ گفتگو با مسافر آقای محمود
congress60.org/News/11811/رمز-موفقیت-گفتگو-با-مسافر-آقای-محمود
۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رمز موفقیت من این بود که اولویت اول و مهم‌ترین کارم را آمدن به کنگره بدون غیبت و ... در خواب و اشتغال و خصوصاً بی‌اهمیت شدن نسبت به همسر و فرزندان شده بودم. ... شرکت در جلسات و لژیون‌ها استفاده از نشریات، گوش دادن به سی‌دی‌ها چقدر نقش دارند؟ یکی از مسائلی که حائز اهمیت است و در درمان این بیماری ضرورت دارد درمان ...
کلبه عشق
sar110.blogfa.com/
شما نمی‌توانید‌ تنها به این د‌لیل که همسرتان هنگام گوش کرد‌ن کلمه‌ای را به زبان نمی‌آورد‌ یا ..... خود را حفظ کنیم؛ سعی کنیم با همسر خود درباره ی مسائل مختلف گفتگو کنیم. .... زنان می توانند به بهبود روابط خود با کمک کردن به مرد در درک اهمیت عشق، محیط و ...
روش مناسب تحریک جنسی شوهر - نیک صالحی
www.niksalehi.com/new/archives/137237.php
سعي کنيد با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامي همسر را تحريک کنيد . ... لاله گوش ، گردن و يا هر قسمتي از بدن همسر باشد که پيدا کردن نقطه هاي حساس تر مدتي ... هاي عاشقانه که هنگام رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل مي شود بسيار پر اهميت است . .... ترلان پروانه و سبک غذایی جالب وی همراه با گفتگو با مادرش + عکس های دیده نشده از وی.
خلاصه کتاب چگونه دیگران را روان‌شناسی كنیم
www.isaarsci.ir/family%20folder/familysciart40.htm
همیشه باید به سخنان دیگران با دقت تمام گوش كرد و مهم نیست كه صحبت چقدر شوخی یا جدی ... ولی ترس از تجربه كردن و خطری كه باید متحمل شوند آنان را از بازی كردن نقش و زیر نقاب .... بطور كلی، برای این افراد، موضوع بحث و گفتگو مطرح نیست، همینقدر كه بحث در مورد .... عشق در نظر این افراد اهمیت چندانی‌ندارد و تنها به خودشان فكر می‌كنند.
یاس (خواننده) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/یاس_(خواننده)
یاس زمانی که ۱۶ ساله بود ابتدا با گوش دادن به موسیقی رپ کار خود را آغاز کرد و این زمانی ... اهمیت این کار، الهام بخشیدن به نسل جدید است تا از بهترین قوه پتانسیل و ...
تفاوت در عواطف و احساسات | مركز مشاوره امام خميني (ره)
moshavere.org/node/1206
۵ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اولین و مهم‌ترین تفاوت زنان و مردان، به عواطف و احساسات قوی زنان مربوط است. ... به دلیل اهمیت زیبایی زن برای او، لازم است مرد به هنگام ورود به منزل، به همسرش که ... مردها غالباً بدون مقدمه و زمینه‌چینی قبلی، شروع به گفتگو و صحبت می‌کنند ... بنابراین، شوهر ممکن است این نشانة گوش دادن همسر را به حساب موافقت او با خودش ...
کتاب خانه زندگی - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
www.hawzah.net/fa/Magazine/View/3881/5532/.../کتاب-خانه-زندگی
از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است که هر یک از جوانان، قبل از تشکیل زندگی مشترک باید به ... کتاب «انتخاب همسر»، با این رویکرد و به منظور آشنا نمودن جوانان با مسائل مربوط به ازدواج، در ... مهارت های کلامی زنان و تشویق مردها به گوش دادن، 7 . ... زوج جوان، قبل از ازدواج، در مورد این سؤال ها با یکدیگر گفتگو کنند و دیدگاه ها و نظرات خود را در ...
باشگاه اندیشه › دانستی های مفید در مورد خانم ها و آقایان
www.bashgah.net/fa/content/print_version/41832
بنابراین‌ خانه‌ به‌ تنهایی‌ مملکت‌ مادر و جای‌ نشاط‌ وآسایش‌ پدر و گلستان‌ خوش‌ و با طراوت‌ برای‌ ... 10ـ احترام‌ به‌ همسر و فامیل‌های‌ او ... 1ـ اهمیت‌ دادن‌ به‌ همدیگر 2- گوش‌ دادن‌ .... به‌ خصوص‌ هنگام‌ ورود مرد به‌ خانه‌، منظور آقایان‌ از گفتگو جنبه‌اخذ اطلاعات‌ است‌، اما خانم‌ها ...
امر به معروف و نهی از منکر - توضیح المسائل جامع - پایگاه ...
www.sistani.org/persian/book/25103/4039/
بی‌مبالات و بی‌باک می‌باشد، باید با اهمّیّت بیشتری - با مراعات مراتب سه گانه امر به .... گوش دادن به غنا، حرام است و اجرت گرفتن بر آن نیز حرام می‌باشد و گیرنده، مالک .... که دیگرانی که شخص را در مجلس تخاطب و گفتگو می‌بینند بگویند: «ریش ندارد». .... به هر کسی حرام است و نوع دوم آن نسبت به غیر همسر جایز نیست و نسبت به همسر ...
روانشناسی خانواده
www.khoshbakhti20.blogfa.com/
وقتی آزادانه احساسات خودتان را ابراز می کنید و به آن گوش می دهید ، به خودی خود می ... وقتی مرد نامه می نویسدر ، به همسرش علاقمند تر می شود و او را درک کرد ه و احترام می گذارد. ... بنابراین زن فقط وقتی زنده است که معشوق باشد و توجه کردن به او مایه حیات اوست ... این جمله برای بیان اهمیت احترام و تواضع زن در برابرب مرد است و الا طبق بیان ...
چقدر باید به حرف‌ همسرمان گوش دهیم؟ - همسر
hamsar.jala.ir/1393/03/15/post.../چقدر-باید-به-حرف‌-همسرمان-گوش-دهیم؟
گوش دادن به صحبت‌های همسرتان خیلی از اختلافات شما را حل می‌کند. ... در این حالت طرف مقابل متوجه می‌شود که شما واقعاً به او اهمیت می‌دهید و برای او ارزش قائل هستید.
مصاحبه با خانمی که همسر موقت است - مجله اینترنتی
asemaniha90.com/?p=3583
۱۴ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بعد هم ماجرا به جایی رسید که من همه‌ی این‌ها را به همسرش گفتم. .... از دست دادن یک زندگی خیلی بهتر است از اینکه تو وارد یک زندگی بشوی که همیشه به تو یک نگاه تحقیرآمیز می‌شود. ... در کنار داشتن جسم من به روح من هم اهمیت می‌داد. .... این مورد بسیار مهم است زیرا انسان اگر ورودی های خود را یعنی چشم و گوش را کنترل کند و ...
گفتگوی عاشقانه به همسر - اطلاعات دارویی و طب سنتی
infodrugs.persianblog.ir/page/1
اما یـک هشـدار: ایـن سـؤال بـه هـمـسـر شـمـا مجوز آن را خواهد داد که چند ساعتی در مورد ... روز او نشان می دهد کـه شمـا پذیرا، مشتـاق و علاقمند به گوش دادن حرفهای همسرتان هستید. ... پـرسیدن این سؤال به همسرتان نشان می دهد که شما خالصانه برای احـساسـات او اهمیت قائل ...
[PDF]اثر بخشي گفتگوي موثر - Sid
www.sid.ir/fa/VEWSSID/J_pdf/27613881402.pdf
ﺒﺖ ﺑﻪ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ. و. ﺟﻠﺐ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﻓﺮزﻧﺪ ﻳﺎ. ﻓﺮزﻧﺪان،. ﺗﺎﺛﻴﺮ ﺑﮕﺬارد . واژه ﻫﺎي ﻛﻠﻴﺪي. : ﮔﻔﺘﮕﻮي ﻣﻮﺛﺮ. ، ﺗﻌﺎرﺿﺎت زﻧﺎﺷﻮﻳﻲ .... زوﺟﻴﻦ از ﺧﻮد و ﻫﻤﺴﺮ، اراﻳ. ﻪ. ي. ﻳﺎزده ﻣﻬﺎرت ﺧﺎص ﺣﺮف زدن و ﮔﻮش دادن ﺑـﺮاي ارﺳـﺎل.
مهارت گوش دادن و مهارتهای ارتباطی(به همراه لینک مقالات ...
www.hamdardi.net/thread-3525.html
۲۹ شهریور ۱۳۸۷ ه‍.ش. - همدلي، مهارت ارتباطي كليدي - من و همسرم ظاهراً با هم روابط خوبي داريم، اما من احساس مي كنم كه رابطه ... به خاطر سئوالات مکرری که بسیاری از مراجعین در مورد مهارتهای گوش دادن و مهارتهای ارتباطی ... در روابط بین فردی گوش دادن اهمیت زیادی دارد.
روانشناس.net - مهارت گوش دادن و مهارتهای ارتباطی
روانشناس.net/37/مهارت-گوش-دادن-و-مهارتهای-ارتباطی/
انجمن گفتگو ... مشکل با خانواده همسر ... همدلي، به معني چهار مهارت اساسي زير است: توجه كردن، پرس و جو، تعمق، مجدداً چك ... در روابط بین فردی گوش دادن اهمیت زیادی دارد.
[PDF]ﻣﻬﺎرت ﮔﻔﺘﮕﻮ ﺑﺮاي ﻫﻤﺴﺮان
www.welibrary.ir/wp-content/uploads/2013/04/Goftogoo_Zohre-shiri.pdf
ﺑﻪ دادن اﻃﻼﻋﺎت ﺑﻴﺸﺘﺮ دﻋﻮت ﻛﻨﻴﺪ ................................ . ... A. ﻣﻬﺎرت. ﮔﻔﺘﮕﻮ. ﺑﺮاي ﻫﻤﺴﺮان. ﮔﻔﺘﮕﻮي ﺿﻌﻴﻒ ﻗﺒﻞ از ازدواج اﺣﺘﻤﺎﻻً ﺑﻪ ﺑﻌﺪ از ازدواج اداﻣﻪ ﻣﻲ. ﻳﺎﺑﺪ . ................................ . .... ﮔﻮش دادن. (. ﻳﻚ ﻣﻬﺎرت دﺷﻮار. ) ................................ ................................ ................................ . .... ﮔﻔﺘﮕﻮ. ﺑﺮاي ﻫﻤﺴﺮان. اﻫﻤﻴﺖ ﮔﻔﺘﮕﻮ. ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪي. ﻫﺎ و ﻣﻮاﻧﻊ ﻣﻮﺟﻮد در ﮔﻔﺘﮕﻮ. در ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ اوﻟﺴﻮن و اوﻟﺴﻮن. 1. (. 2000. ).
آذر ۱۳۸۹ - چگونه دلربا باشیم ؟
www.delrobaee.blogfa.com/8909.aspx
بهترین روشهای جذابیت دلربایی و شیفته کردن و عاشق و جذب کردن مردان و زنان. ... شما بايد به آنها براي نشستن و گوش دادن به حرفهايتان دليل بدهيد. .... بـرخـلاف بـاور عـمومي، زنـها بـيشتر از مردان به مسائل ديداري اهميت مي دهند. ... مردي که ميداند براي انتقال علاقه خود به همسر آينده اش چگونه بايد از چشمهايش استفاده کند موفقتر از مردي خواهد ...
گـوش مردها به صدای زنان حساس است؟! - آکا - روزنامه ،سلامت
www.akairan.com/khanevadeh/zanomard1/20144514259.html
خصوصیات زنان و مردان,گـوش مردها به صدای زنان حساس است؟ ... این احساس ناخوشایند باعث خواهد شد که به جای ادامه دادن گفت‌وگو سپر دفاعی را در دست بگیرد ... همسر شما باید احساس کند نتیجه این مذاکره بیشتر از آنکه به نفع شما تمام شود، می‌تواند نظر او را جلب کند. .... اهمیت نقش گفتگو در زندگی زناشوییبه نظر می رسد اغلب مردان آن طور که ...
راز شوهر داري (همه بيان لطفا...) - صفحه 1 - نی نی سایت
www.ninisite.com › تبادل نظر › پيش از بارداري › پدران آينده
۶ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 20پست - ‏5 نویسنده
بدون هيچ داوري، به نگراني‌ها و گله‌هاي همسرتان گوش دهيد. ... براي نشان دادن تمايل خود به گفته هاي او، نگاه طبيعي به او و باز كردن ... درست شنيدن بهترين راه براي رسيدن به يك گفتگوي واقعي است كه او هم بتواند حقيقت را به شما بگويد. .... حتي اگر اهميت اين مسئله را هم بفهميم، احتمالاً نميدانيم چطور اين كار را بكنيم.
در امريکا: راهنمای تحصیل در امریکا
www.daramerica.com/2008/02/blog-post_9815.html
۱۴ بهمن ۱۳۸۶ ه‍.ش. - چیزی که من همیشه با آن مقابله کرده ام گوش دادن به حرف کسانی ست که هیچ گونه .... که از استادانی زبان را فرا بگیرم که به استرس و تلفظ کلمات اهمیت بدهند. ...... بدین ممنون میشم: اگر من بتوانم پذیرش بگیرم،همسرم هم میتونه با من بیاد؟
[DOC]ارتباط موثر شغلی در محیط کار ، نقش وتقویت ارتباطات در ...
shn.umsha.ac.ir/uploads/effective-communication-in-the-Workplace.doc
درحالي كه به نظر مي رسد گوش دادن به ديگران بسيار ساده است، اما اگر شنونده فن .... كاملا” اهميت ندارند، اگر در ارتباط با ديگران اين تصور پيش آيد كه به نظرات آنها ...... دفترتان، رفتن به اطاق او براي گفتگو با وي، تصويري حمايتي از كمك به پروژه را در بر دارد. ... ارتباط ما با همکاران، فرزندان، همسر، دوستان، پدر و مادر باید بر پایه درستی ...
جامع المسائل ج1 - Lankarani
lankarani.com/far/bok/view.php?ntx=037022
جواب: معلق كردن تمكين به غير اداى مهريه كه قبول آن بر زوج واجب نيست، جايز نمى باشد. ... سؤال 1675 :اگر مردى به همسرش اجازه ندهد به فيلمهاى خاصى نگاه كند، با اين كه منافى عفت نيست، آيا بدون ..... سؤال 1717 :در بعضى ممالك مسأله محرم و نامحرم چندان مورد اهميت نيست. ... سؤال 1726 :گوش دادن به دكلمه زن كه از صداى جمهورى اسلامى پخش مى شود ...
"از مجردی تا ازدواج"
elnazzz.blogfa.com/
۳۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - "از مجردی تا ازدواج" - شیوه همسر داری. ... اين كه مهارت گفتگو كردن چه زماني به كار مي آيد زماني است كه شما و همسرتون داراي ... جز گوش دادن و درک و توجه!
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و ...
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/
۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بهترین مشاوران در مشاوره آنلاین به برترین متدها فراهم نموده به خصوص ... ایا اینکه اینقدر به مسایل جنسی اهمیت میدهد و بی مهابا در باره ان صحبت ... ایا لازمه بعد از ازدواج ای رابطه نامشروع رو به همسرم بازگو کنم؟ پاسخ دادن ..... موسیقی هم گوش نمیده ..... چرا راه های متفاوتی است یکی از آنها گفتگو بین خانواده و خود پسر است ...
موضوع: صدای خواننده ی زن حرام است - كانون گفتگوی قرآنی
www.askquran.ir/thread8132.html
۲۷ آبان ۱۳۸۷ ه‍.ش. - 10پست - ‏6 نویسنده
سوال :آيا گوش دادن به صداي زن خارجي با موسيقي ملايم اشکال دارد ... سوال :گوش دادن به آواز زن نامحرم براى مرد در صورتى كه اشعار مذهبى بخواند و موجب ...
مقررات گفتگو با همسر - خانه
scipost.wikipg.com/wiki/مقررات+گفتگو+با+همسر
۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زن ها هنگام گوش دادن با ابراز کلماتی نظیر راستی، عجب، و تکان دادن اجزای صورت به طرف مقابل نشان می دهند که گوش می دهند ولی مردها معمولاً در حال گوش ...
درگوشی‌های مادر و دختری! - لینک روز
www.linkday.ir/درگوشی‌های-مادر-و-دختری.html
از طرفی، مراقب باشید گفتگو را به مجلس رسمی وعظ و سخنرانی هم تبدیل نکنید. برای یک ... از همه مهمتر، به یاد داشته باشید که گوش دادن درست به اندازه صحبت کردن اهمیت دارد. هر چه دقیق تر .... گالری نقره آرش پولادخان ، همسر نیوشا ضیغمی / تصاویر.
قوانین برخورد با آقایان | آوا نوین آوای سلامت
www.avanovin.com/75731/قوانین-برخورد-با-آقایان
وقتى زن از مرد براى گوش دادن به حرفهايش قدردانى مى كند به تدريج مرد نيز حرف ... اگر زن منتظر بماند تا همسرش آغازگر گفتگو باشد ممكن است هرگز شانسى براى حرف زدن ... به همان اندازه كه صحبت نكردن براى مردان مهم است، صحبت كردن براى زنان اهميت دارد.
دخترهای امروزی: آیا باید گوش به فرمان نامزدتان باشید؟ - مردمان
www.mardoman.net/family/obeybf/
سوال اینجاست که آیا یک دختر باید به حرف طرف ‌مقابل گوش کند؟ و اگر اینکار را ... اما گوش دادن به این معنی نیست که هر کاری که به شما گفتند را انجام دهید. بعضی از ...
نقش والدین در تربیت فرزند - بشارت
www.bsharat.com/id/1/8/6a.html
شرافت و نجابت والدين در كودك نقش مؤثر دارد به همان ميزان كه سلامت در او اثردارد. .... زماني كه همسران با لحني مؤدبانه و احترام آميز با يكديگر گفتگو كرده و از روش مؤثر و ... فرد به اظهارات طرف مقابل مي¬باشد واز آن به «گوش دادن فعال» نيز تعبير مي¬شود.
چگونه شوهر خود را حرف‌گوش‌کن کنیم؟ - ستاره
setare.com/fa/news/392/چگونه-شوهر-خود-را-حرف‌گوش‌کن-کنیم
۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر زن منتظر بماند تا همسرش آغازکننده گفتگو باشد ممکن است هرگز شانسى براى حرف زدن بدست ... اینکه همسرمان بداند گوش دادن به حرف‌های ما، می‌تواند کمک بزرگی به رابطه‌مان کند، کافی نیست. ... اهمیت شناخت دنیای متفاوت زن و مرد.
نکاتی مهم برای جلوگیری و حل سو تفاهم در روابط دو نفره
iransun.net/نکاتی-مهم-برای-جلوگیری-و-حل-سو-تفاهم-در/
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خیلی ساده ممکن است درمورد اولویت ها و دیدگاه همسر دچار سوءتفاهم شویم، مخصوصاً اگر ... خوشبختانه، با ایجاد بعضی اصلاحات در روش گفتگو و ارتباطتان ... گوش دادن به حرفها و نظرات همسرتان رمز موفقیت در روابط است. ... چیزی که خیلی اهمیت دارد این است که همسرتان بفهمد که ارزش زیادی برای او و رابطه تان قائل هستید. ۳.
عشق و شور زندگی - توصیه هایی قبل از ازدواج
shoorezendeghi.blogfa.com/cat-1.aspx
عجله عروس و خانواده اش در جواب دادن ، علامت علاقه به راحت شدن از وضع فعلی و صورت ... افراد فرصت دارند یك لیوان شربت را جرعه جرعه تا آخرین لحظات گفتگو بنوشند و ..... پافشاری در رفتاری كه در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش كرده .... شما به غرایز خود اعتماد می‌کنید و به نداهای درونیتان گوش می‌سپارید و از همین ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 641
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,114
  • بازدید ماه : 1,114
  • بازدید سال : 30,205
  • بازدید کلی : 363,033