loading...
مسائل زناشویی
محسن بازدید : 412 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

به همسرتان چه چیزهایی بگویید و چه نگویید ؟

به همسرتان چه بگویید و چه نگویید

آنچه باید به همسر گفت و آنچه نباید گفت

نگاهی به زندگی خودتان بیندازید! میان شما و همسرتان چه حرف‌های نگفته‌ای هست؟ شما هم همیشه با ترس از اینكه این نقطه‌های پنهان زندگی‌تان آشكار شوند و به عشقی كه میان شماست آسیب بزنند روزهای‌تان را شب می‌كنید؟ ما به شما می‌گوییم كه نگفتن چه رازهایی می‌تواند به رابطه شما آسیب بزند و چه حرف‌هایی را می‌توانید بدون عذاب وجدان برای همیشه در دل‌تان حبس كنید.

به همسرتان بگویید بدهکارید

از قدیم شنیده‌اید كه مرد واقعی مشكلاتش را پشت در خانه می‌گذارد و با لبخند وارد خانه‌اش می‌شود؟ اگر زیر بار بدهی و قرض كمرتان خم شده، به فكر رفتن در قالب چنین مردی نیفتید و موضوع را پیش از آنكه كار بالا بگیرد با همسرتان در میان بگذارید. او نه‌تنها شریك قلب، بلكه شریك جیب شما هم هست و اگر جیب‌تان پرپول یا خالی از پول شود، این اتفاق در زندگی او هم تاثیری غیرقابل انكار می‌گذارد. نمی‌گوییم همسرتان را نسبت به آینده اقتصادی‌تان بی‌اعتماد كنید، كافی است برایش توضیح دهید كه مشكل چرا و چطور ایجاد شده‌ است و اگر برای حل مشكل نیاز به همكاری او دارید، با دقت برایش توضیح دهید كه چه كمكی از او می‌خواهید و قدمی كه برای حل شدن این مشكل برمی‌دارد، چه تاثیری در آینده اقتصادی خانواده‌تان می‌گذارد.

به همسرتان نگویید سال‌ها پیش عاشق شده بودید

اگر سابقه یك عشق بی‌سرانجام در كارنامه عاطفی‌تان است، دلیلی ندارد همسرتان را از آن احساس قدیمی با خبر كنید. آیا كسی كه به او دل بسته بودید امروز در زندگی شما نقشی دارد؟ آیا گفتن این راز تغییری در زندگی مشترك شما ایجاد می‌كند؟ اگر پاسخ‌تان به این سوال‌ها منفی است و با گفتن چنین رازی تنها می‌خواهید برای همسرتان درددل كنید، کارشناسان هافینگتون پست به شما توصیه می‌کنند، سراغ راه دیگری برای نزدیك‌تر شدن به همسرتان بروید. گفتن چنین موضوعی، جز ایجاد یك اشتغال آزار‌دهنده و البته بی‌جهت ذهنی برای همسرتان پیامدی ندارد. با بیان چنین موضوعی می‌خواهید حسادتش را قلقلك دهید و بیشتر مورد توجهش قرار بگیرید؟ مراقب باشید كه این شیوه تلاش كردن برای جلب محبت او به حبس شدن‌تان در قفسی از بی‌اعتمادی ختم نشود.

به همسرتان بگویید اخراج شده‌اید

شاید جزئیات آنچه در محل كار شما می‌گذرد، به همسرتان ارتباطی نداشته باشد، اینکه امروز در محل‌ کارتان رئیس با شما بد صحبت کرده چندان ربطی در زندگی مشترک شما ندارد و دانستن آن در زندگی او تغییری ایجاد نمی‌كند، اما اتفاق مهمی مثل از دست دادن شغل كه با از دست دادن درآمد و تغییر در موقعیت اجتماعی هم همراه می‌شود، نباید از چشم همسر شما پنهان بماند. می‌ترسید نگران آینده شود و استرس به جانش بیفتد؟ اشكالی ندارد! او هم در روزهای خوب و هم در روزهای سخت، شریك زندگی شماست؛ پس این نگرانی و اضطراب را تنهایی به دوش نكشید و با گفتن واقعیت به او، برای هموار كردن شرایط در كنار هم تلاش كنید و برای شرایط استرس‌زایی که ایجاد شده راه حل پیدا کنید.

به همسرتان نگویید از خانواده‌اش بیزارید

هیچ حس مثبتی نسبت به خانواده شریك زندگی‌تان ندارید و از بودن در كنارشان لذتی نمی‌برید؟ فكر می‌كنید غر و لند كردن در زمانی كه به دیدن‌شان می‌روید و ابراز نارضایتی از وقت گذراندن با آنها، یعنی در میان گذاشتن سلیقه‌تان با همسرتان و نزدیك‌تر شدن به او؟ اشتباه می‌كنید! خانواده شما و شریك زندگی‌تان باید از خطوط قرمزی باشند كه در زندگی مشترك نباید روی‌شان پا بگذارید. دوست‌شان ندارید؟ اشكالی ندارد! لزومی ندارد كه شما عاشق خانواده همسرتان باشید؛ اما «باید» به آنها احترام بگذارید و به همسرتان هم نشان دهید كه چنین خط قرمزی را به رسمیت می‌شناسید.

به همسرتان بگویید جواب آزمایش‌های تان مشكوك است

شاید لزومی نداشته باشد كه مشکلات را با همسرتان در میان بگذارید و شاید بتوانید برخی حرف‌های دل‌تان را به‌عنوان محدوده شخصی‌ كه جز شما كسی از آن باخبر نیست حفظ كنید؛ اما حرف‌هایی كه در مورد سلامت‌تان وجود دارد، در گروه این رازها قرار نمی‌گیرند. شریك زندگی شما باید بداند كه جسم‌تان در چه وضعیتی قرار دارد. اگر دكتر‌ها حرف خوبی در مورد سلامت شما نمی‌زنند، باید همه آنچه شنیده‌اید را با او در میان بگذارید. حاصلش چیست؟ او یا می‌تواند به شما كمك یا اینكه لااقل می‌تواند خودش را برای روزهای سختی كه باید در كنار شما آنها را بگذراند آماده كند.

به همسرتان بگویید دیگر عاشقش نیستید

اگر احساس‌تان در مورد شریك زندگی‌تان فرق كرده یا اینكه احساس می‌كنید در رابطه میان شما یك جای كار می‌لنگد، باید موضوع را با او در میان بگذارید. به همسرتان بگویید چه احساسی دارید و دلایلی كه تصور می‌كنید چنین تغییراتی در احساس شما ایجاد كرده‌اند را هم با او در میان بگذارید. حرف‌هایش را بی‌طرفانه و با آرامش بشنوید و ایده‌آل‌تان از یك زندگی خوب را برایش شرح دهید. اگر احساس كردید مكالمه دونفره شما به جای خوبی نمی‌رسد، از یك مشاور خانواده برای پیدا كردن الگوی خوب و البته شدنی‌ برای ساختن زندگی موفق كمك بگیرید و اجازه ندهید سكوت‌تان رسیدن به چنین ایده‌آلی را هر روز سخت‌تر كند.

به همسرتان بگویید از رابطه جنسی تان سرد شده‌‌اید

از رابطه زناشویی‌تان لذتی نمی‌برید و هر بار به‌ خاطر همسرتان این رابطه را تحمل می‌كنید؟ سرد شدن شما نباید مثل یك راز بماند و از همسرتان پنهان شود. اگر نمی‌خواهید این بی‌میلی در رابطه شما ماندگار شود و به آن آسیب بزند، موضوع را با همسرتان در میان بگذارید. اگر دلیل این سردی برای خودتان روشن است، آن را با همسرتان مطرح كنید و برای برطرف شدن دلیل مورد نظر تلاش كنید. اما اگر خودتان هم نمی‌دانید چطور كارتان به اینجا كشیده، با همسرتان سراغ یك متخصص سكسولوژیست بروید و ریشه‌های این سردی را در كنار هم بررسی كنید.

به همسرتان نگویید در خانواده تان مشکلی وجود دارد

اگر در خانواده شما مشكلی است كه دانستن یا ندانستن آن تغییری در زندگی همسرتان ایجاد نمی‌كند، دلیلی برای در میان گذاشتن آن راز با همسرتان وجود ندارد. حتما حواس‌تان باشد که تاثیر آن را درست بررسی کنید. شاید فقط از نظر شما موضوع اهمیتی نداشته باشد بنابراین تلاش کنید از زاویه دید او هم به موضوع نگاه کنید. هرگز در مقابل شریك زندگی‌تان، وجهه خانواده خود را خراب نكنید و اگر گفتن یا نگفتن موضوع، تاثیری در رابطه شما و همسرتان نمی‌گذارد، آن راز را در دل خود نگه دارید.

به همسرتان بگویید می‌خواهید پدر یا مادر شوید

نه‌تنها از همان لحظه‌ای كه احساس می‌كنید به مادر یا پدر شدن میل دارید، بلكه از روزهای پیش از ازدواج‌تان باید در این مورد با شریك زندگی خود صحبت كنید. چنین میلی، چیزی نیست كه بخواهید آن را زیر شرم یا همرنگ شدن با كسی كه در كنارتان زندگی می‌كند پنهان كنید و در آینده او را به‌خاطر نارضایتی پنهانی كه به جان‌تان افتاده قربانی كنید. او باید بداند در دل شما چه می‌گذرد و برای اینكه قدمی برای رسیدن به خواسته شما بردارد یا عواقب محروم ماندن شما از آن خواسته را بپذیرد، آماده شود.

اگر می‌خواهید رازتان را بگویید

تا اینجای مطلب برای‌تان توضیح دادیم كه چه رازهایی را بهتر است برای همیشه در دل‌تان نگه دارید و حق شریك زندگی شماست كه از چه موضوعاتی باخبر شود، اما گفتن رازها هم آداب خودش را دارد كه در این چند سطر با آنها آشنا می‌شوید.

سر میز مذاكره بنشینید

در یك محیط آرام و خاص قرار بگذارید. یك گوشه دنج در یك پارك یا صندلی خاصی در كافه‌ای خلوت می‌تواند برای این گفت‌وگو مناسب باشد. با همسرتان در محلی آرام بنشینید و با آرامش و انتخاب جملاتی شفاف كه اجازه ایجاد سوء‌تفاهم را نمی‌دهند، ماجرا را برایش شرح دهید.

بشنوید

شما می‌خواهید راز مهمی را بگویید، اما دلیلی ندارد كه تنها گوینده این جلسه شما باشید. شاید همسرتان با شنیدن حرف‌های شما نگران، مضطرب یا بدبین شود. این واكنش‌های منفی می‌تواند طبیعی باشد اما نباید اجازه دهید كه واكنش‌های شتابزده شما آنها را تشدید كند. به او بگویید كه حق دارد دچار احساسات منفی شود و حاضرید برای كنترل شرایط هر قدمی‌ بردارید.

كمك بگیرید

هیچ وقت دنبال حل مساله به تنهایی نباشید. اگر همسرتان توان كمك كردن به شما را دارد، دست‌تان را به سمتش دراز كنید اما اگر احساس می‌كنید كمكی از او ساخته نیست، روی حمایت روانی‌اش حساب كنید و به‌عنوان همراهی خوب در كنارتان از او كمك بگیرید.

اشتباهات را نبش قبر نكنید

مدت‌ها پیش اشتباهی كرده‌اید و پرونده‌اش در زندگی‌تان بسته شده؟ اشتباهی كه همسرتان را از آن بی‌خبر گذاشته‌اید و امروز دیگر در زندگی شما یا او تاثیری ندارد؟ اگر از محل كارتان اخراج شده بودید اما به همسرتان گفته بودید كه استعفا داده‌اید، اگر دچار مشكلات مالی شده بودید اما مشكلات را برطرف كرده‌اید و. . . دلیلی ندارد كه امروز این موضوعات را با همسرتان در میان بگذارید. درصورتی‌كه پرونده اتفاقاتی كه روی‌شان به اشتباه سرپوش گذاشته بودید بسته شده، با نبش قبر كردن‌شان مشكلات‌تان را چند برابر نکنید و همسرتان را به‌خاطر اتفاقاتی كه امروز دیگر در زندگی‌تان دخالت ندارند، نسبت به خود بی‌اعتماد نكنید

منبع : مجله سیب سبز

گرداوری از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

 

آیا منظور شما این بود؟: به همسرتان نه بگویید و چه نگویید
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

    این حرف هارابه زنی که همسرشماست نگویید - بیتوته
    www.beytoote.com/wedlock/movafaghiat-raz/say-woman-helpmate.html

حرف هایی که نباید به زنی که همسر شماست بگویید. ما مدافع دروغ گفتن به هم نیستیم ولی بروز و افشای هر حقیقتی كه در سرتان جرقه می زند را هم توصیه نمی كنیم .
این جملات را هرگز دوباره به همسرتان نگویید - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/movafaghiat.../sentences4-tell-partner.html
مقالات و مطالب علمی نمی‌توانند به شما یاد دهند چه چیزی را به همسرتان بگویید و چه چیزی را نگویید. این شما هستید که با در نظر گرفتن رابطه‌تان و خصوصیات همسرتان ...
چه حرف‌هايي به همسرتان نگوييد ؟!
fa.parsiteb.com/news.php?nid=12632
چه حرف‌هايي به همسرتان نگوييد ؟! آيا مي‌دانيد براي اينكه روابط زناشويي‌تان تداوم بيشتري داشته باشد، همه چيز را نبايد به همسر خود بگوييد! آيا مي‌دانيد چه صحبت‌هايي ...
11 کلمه ای که نباید به همسرتان بگویید -آکا - روزنامه ،سلامت
www.akairan.com/marriage/hamsar/2014115115328.html
در اینجا 11 واژه یا عبارت بسیار ساده را نام برده ایم که تقاضا داریم هرگز به همسر یا فرد موردعلاقه خود نگویید.
آنچه باید به همسر گفت و آنچه نباید گفت
www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/2439-آنچه-باید-همسر-گفت
به همسرتان چه بگویید و چه نگویید. آنچه باید به همسر گفت و آنچه نباید گفت. نگاهی به زندگی خودتان بیندازید! میان شما و همسرتان چه حرف‌های نگفته‌ای هست؟ شما هم همیشه ...
چه حرف هایی به همسرتان نگویید!؟ - سایت رسمی و تخصصی ...
www.razeneshat.blogsky.com/1390/06/09/post-46/
آیا می‌دانید برای اینکه روابط زناشویی‌تان تداوم بیشتری داشته باشد، همه چیز را نباید به همسر خود بگویید! آیا می‌دانید چه صحبت‌هایی را باید به همسر خود بگویید و چه ...
چه حرف‌هایی را نباید به همسرتان بگویید؟ و5 اشـتـبـاه جـنـسـی ...
pishamad2.blogsky.com/1390/08/30/post-175/
برای اینکه روابط زناشویی تداوم بیشتر و بهتری داشته باشد چه حرفهایی را باید به همسرتان نگویید؟ در ابتدا باید گفت به دلیل اینکه روحیات و عواطف زن و مرد با هم ...
این مسائل را به همسرتان نگویید - شفا آنلاین
shafaonline.ir/fa/news/55672/این-مسائل-را-به-همسرتان-نگویید
۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آيا ميدانيد براي اينكه روابط زناشويي تان تداوم بيشتري داشته باشد، همه چيز را نبايد به همسر خود بگوييد! آيا ميدانيد چه صحبتهايي را بايد به همسر ...
حرف‌هایی که هرگز نباید به همسر خود بگویید. | 4Farda
4farda.com/1393/06/حرف‌هایی-که-هرگز-نباید-به-همسر-خود-بگو/
حرف‌هایی که هرگز نباید به همسر خود بگویید. ... در این مقاله به ۱۰ جمله‌ای خواهیم پرداخت که بهتر است همیشه به خاطر بسپارید و هرگز این عبارات را به همسر خود نگویید: ...
11 واژه ای که نباید هرگز به همسر خود بگویید - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir › سبک زندگی › رابطه و ازدواج
۱۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 11 واژه ای که نباید هرگز به همسر خود بگویید همسر،زناشویی،زن و شوهر. ... ساده را نام برده ایم که تقاضا داریم هرگز به همسر یا فرد موردعلاقه خود نگویید.
این رازها را به همسرتان نگویید - بیست ستون
www.bistsotoon.com/p/این-رازها-را-به-همسرتان-نگویید
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چه نکاتی را به همسرمان بگوییم و کدام رازها را مخفی کنیم. اختصاصی بیست ستون: همیشه می گویند نباید تمام حرف ها را به همسرتان بگویید و گاهی ...
میگنا - به شوهرتان این جمله ها را نگویید!
www.migna.ir/vdccs0qi.2bq118laa2.html
باید بدانید که حرف های به ظاهر شیرینی که به همسرتان می گویید گاهی معنی هایی می ... به جای این جمله به او بگویید من با مادرم، دوستانم و دخترهای فامیل حرف می زنم ولی ...
کدام حرف ها را نباید به شوهرتان بگویید - تربیتی و مشاوره
www.moshavereh.porsemani.ir/.../کدام-حرف-ها-را-نباید-به-شوهرتان-بگو...
فکر می کنید اگر در یک دعوای زن و شوهری به همسرتان بگویید از این زندگی خسته شده اید ... که از حرکات زمخت مردانه دارید مقاومت کنید و چیزی به پدر فرزندتان نگویید؟
از همسرتان دلخورید؟ حتما به او بگویید
news.blogday.xyz/از+همسرتان+دلخورید؟+حتما+به+او+بگویید/
حتما به او ... 3 جمله ای که نباید به همسرتان بگویید زندگی دیگر بس است رازهای پنهانی که ... اگر همسرتان را دوست دارید این 6 جمله را به او" نگویید" (از همسرتان دلخورید؟
بگویید و نگویید...
faridqasemi7.blogfa.com/post-57.aspx
وقتی با همسرتان صحبت می کنید به چشمانش نگاه کنید. لبخند بزنید.مسئولیت آنچه را می گوید قبول کنید. نگویید: تو مرا رنج می دی،تو باعث دلخوری من می شی.
پایتخت - این جملات را هرگز به همسرتان نگویید
www.paytakhtpress.ir/fa/doc/news/.../این-جملات-هرگز-همسرتان-نگویید
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فکر می‌کنید اگر در یک دعوای زن و شوهری به همسرتان بگویید از این زندگی خسته شده‌اید یا اینکه او با فلان رفتارش شما را خسته کرده است، تنها ...
چه حرف‌هایی را نباید به همسرتان بگویید؟ - وبگردی
webgardi.yjc.ir › صفحه نخست › وبگردی
۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چه حرف‌هایی را نباید به همسرتان بگویید؟ ... برای اینکه روابط زناشویی تداوم بیشتر و بهتری داشته باشد چه حرفهایی را باید به همسرتان نگویید؟
خانم ها،این رازها را به همسرتان نگویید!!: : خانواده خوشبخت ...
www.tebyan-zn.ir/News-Article/blest_family/...family/.../178952.html
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به همسرتان بگویید چه احساسی دارید و دلایلی که تصور می کنید چنین تغییراتی در احساس شما ایجاد کرده اند را هم با او در میان بگذارید. حرف هایش را ...
در زندگی زناشویی تان این رازها را به دیگران نگویید | گروه ...
goldwife.ir/archives/8227
۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر میزان درآمد خود یا همسرتان را به دوستان بگویید، ممکن است با قضاوت نادرست آنها روبرو شوید. ممکن است شما را ثروتمندتر از آنچه که هستید ...
این راز ها را هیچگاه به همسرتان نگویید.... - میهن فال
www.mihanfal.com/این-راز-ها-را-هیچگاه-به-همسرتان-نگویید.html
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به همسرتان بگویید چه احساسی دارید و دلایلی که تصور می کنید چنین تغییراتی در احساس شما ایجاد کرده اند را هم با او در میان بگذارید. حرف هایش را ...
این جملات را هرگز دوباره به همسرتان نگویید - بانک جامع ...
www.ir-dr.com/.../این-جملات-را-هرگز-دوباره-به-همسرتان-نگویید-7923.a...
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مقالات و مطالب علمی نمی توانند به شما یاد دهند چه چیزی را به همسرتان بگویید و چه چیزی را نگویید. این شما هستید که با در نظر گرفتن رابطه تان و ...
دولت بهار:رازهايي زناشويي اي كه نبايد به ديگران بگوييد
www.dolatebahar.com/telex-137174.html
۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر ميزان درآمد خود يا همسرتان را به دوستان بگوييد، ممكن است با قضاوت ... از يكي از دوستان شما خوشش نمي آيد به او يا حتي ساير دوستان نگوييد.
وقتی همسرتان ناراحت است به او نگویید ببخشید! - گوگرد
www.googerd.com/adults/2931
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به‌جای این کار بچه‌گانه به همسر خود بگویید: «من هنوز ناراحت هستم و نتوانسته‌ام همانند تو به این زودی همه‌چیز را فراموش کنم. به من چندساعتی فرصت بده ...
وقتی همسرتان ناراحت است به او نگویید ببخشید!
r10music.vistablog.ir/post/7574
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این تفاوتی است که ممکن است بین محبت مادر و همسر باشد . ... داستان را به او بگویید زیرا ایشان دارند افراط می کنند ولی با این ادبیات نگویید .
اسرار زندگی مجردی را بگویید یا نه؟ - عصر ایران
www.asriran.com › عصرايران دو › پیامک
ناگفته نماند که مسائلی است که گفتن آن ها به همسرتان ضروری است مثلا تجربه نامزدی ناموفقی اگر در گذشته داشته اید به همسر تان بگویید اما آیا واقعا لازم است همسرتان از جزئیات آن مطلع باشد؟ ... 1- اسرار تان را به همسرتان نگویید. منظور از اسرار چیست ...
سلام دکتر | اگر همسرتان مشکلات نعوظی دارد این 8 جمله را ...
https://www.salamdr.com/.../اگر-همسرتان-مشکلات-نعوظی-دارد-این-7-جمل...
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۸ جمله را یادآور می‌شویم که نباید در این شرایط به همسرتان بگویید: ۱- دیگه دوستم نداری؟ این جمله شایع‌ترین جمله‌ای است که معمولاً زنان وقتی همسرشان ...
اسرار زندگی مجردی را بگوییم؟؟؟؟؟ - روانشناسی و زندگی
zendegiravan.blogfa.com/post/79/اسرار-زندگی-مجردی-را-بگوییم-
همه چیز را نباید به همسر خود بگویید ... آیا می دانید چه صحبت هایی را باید به همسر خود بگویید و چه سخنانی را باید مطرح نسازید؟ ... 1- اسرار تان را به همسرتان نگویید.
فرهیختگان - وقتي همسرتان ناراحت است به او نگوييد ببخشيد!
fdn.ir/content/view/128354/80/
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به جاي اين کار بچه گانه به همسر خود بگوييد: «من هنوز ناراحت هستم و نتواسته ام همانند تو به اين زودي همه چيز را فراموش کنم. به من چند ساعتي فرصت ...
این جمله ها را هرگز به همسرتان نگویید . - مجله اینترنتی دلگرم
www.delgarm.com/.../110501-این-جمله-ها-را-هرگز-به-همسرتان-نگویید
۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شما خیلی راحت می توانید هر آنچه می خواهید به شوهرتان بگویید اما اگر مراقب صحبت کردن خود نباشید، ممکن است او صحبت های شما را به شکلی ...
اگر نسبت به همسرتان کراهت دارید نگویید / دروغ خوب هم داریم
www.khabaronline.ir/detail/274641/society/2070
۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - یک جای دیگر که می توان دروغ گفت به اهل است.مثل همسر.حتی اگر احساس کراهت نسبت به همسرتا ن دارید به او دروغ بگویید این موضوع در قران هم آمده ...
این سه مورد را هرگز به همسرتان نگویید - نت شهر
www.netshahr.com › اخبار › مقالات و گزارش
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - افزون بر این، اگر همسرتان را «بسیار حساس» خطاب کنید، به این معناست که به او بگویید احساساتش اشتباه است. و با توجه به زمینه ماجرا و تن ...
وقتی همسرتان ناراحت است به او نگویید ببخشید! | شبنم نیوز
www.shabnamnews.com/news/94540
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وقتی همسرتان ناراحت است به او نگویید ببخشید! ... به جای این کار بچه گانه به همسر خود بگویید: «من هنوز ناراحت هستم و نتواسته ام همانند تو به این ...
وقتی همسرتان ناراحت است به او نگویید ببخشید! | مجله ...
mihane-ma.ir › سبک زندگی
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به جای این کار بچه گانه به همسر خود بگویید: «من هنوز ناراحت هستم و نتواسته ام همانند تو به این زودی همه چیز را فراموش کنم. به من چند ساعتی فرصت ...
این رازهای زناشویی را به دیگران نگویید | ساتین
saten.ir/79964/این-رازهای-زناشویی-را-به-دیگران-نگویید/
۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر میزان درآمد خود یا همسرتان را به دوستان بگویید، ممکن است با قضاوت نادرست آن‌ها روبه‌رو شوید. ممکن است شما را ثروتمندتر از آنچه که هستید ...
این رازها را به دیگران نگویید - مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران ...
www.mashreghnews.ir/fa/news/458767/این-رازها-را-به-دیگران-نگویید
۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر میزان درآمد خود یا همسرتان را به دوستان بگویید، ممکن است با قضاوت نادرست آن‌ها روبه‌رو شوید. ممکن است شما را ثروتمندتر از آنچه که هستید ...
8 جمله ای که هرگز نباید به همسرتان بگویید رونیتا - نت تو ...
net2news.rozblog.com/.../8-جمله-ای-که-هرگز-نباید-به-همسرتان-بگویید...
ایـن ۸ جـمـلـه را بـه هـمـسـرتـان نـگـویـیـد - بیتوتههمسر زندگی مهارتهای زندگی راه زندگی شما خیلی راحت می توانید هر آنچه می خواهید به شوهرتان…,8 جمله ای که هرگز نباید ...
چه مسایلی را نباید به همسرتان بگویید؟! - فان کلوب
www.funcloob.ir/fa/posts/61
1- اسرار تان را به همسرتان نگویید .منظور از اسرار چیست ؟ مشكلاتی كه در دوران قبل از ازدواج برایتان بوجود آمده و بازگو كردن آن تنها باعث مشغول كردن ذهن همسرتان میشود.
آنچه باید به همسر خود گفت و آنچه نباید گفت - عکس بازیگران
www.biqarar.ir/آنچه-باید-به-همسر-خود-گفت-و-آنچه-نباید-گ/
۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آنچه باید به همسر خود گفت و آنچه نباید گفت به همسرتان چه بگویید و چه نگویید آنچه باید به همسر خود گفت و آنچه نباید گفت ادامه مطلب… به همسرتان ...
97 تذکر مشترک برای زن و شوهر که باید رعایت کنند - راهنمای ...
rahnamayezendegi.ir/97-تذکر-مشترک-برای-زن-و-شوهر-که-باید-رعایت/
۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۲۵- به جای این که به همسرتان بگویید یک لیوان آب بده! بهتر است ... ۴۱- نگویید همسرم نباید مرا برنجاند؛ آیا بهتر نیست سعی کنید کم‌تر برنجید؟
همسر دور از خانه‌ - مهرخانه
mehrkhane.com › صفحه نخست › فرهنگی
۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سفرهای کاری‌تان را در لحظه آخر به همسرتان نگویید تا موجب شوکه‌شدن و احیاناً دلخوری او نشود. به همسرتان بگویید که سفر بدون او برای شما هیچ لذتی ...
چه حرف‌هایی را نباید به شوهرتان بگویید | هفیان | پرتال جامع |
hefyan.com › خانه › همه مطالب
۱ روز پیش - فكر مي‌كنيد اگر در يك دعواي زن و شوهري به همسرتان بگوييد از اين .... به مادر شوهرتان هرگز نگویید : هر وقت خواستید بیایید قدمتون رو چشم ماست.
رازهای زندگی مشترک که نباید به کسی بگویید!!
www.berooztarinha.com/.../رازهای-زندگی-مشترک-که-نباید-به-کسی-بگو...
کمی درددل کردن بد نیست اما هرگز جزییات مساله را نگویید چرا که مخاطبتان با ... هرگز اجازه ندهید کسی از احساس و نظر همسرتان نسبت به اقوام و دوستانتان مطلع شود.
براي همسرتان در سفر آرامش از راه دور باشيد - تعامل
www.taamolnews.ir/fa/news/91857
۲۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سفرهاي کاري‌تان را در لحظه آخر به همسرتان نگوييد تا موجب شوکه‌شدن و احياناً دلخوري او نشود. به همسرتان بگوييد که سفر بدون او براي شما هيچ لذتي ...
عوامل ایجاد اختلاف بین زن و شوهر
ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article...
بنظر من شما نسبت به همسرتان عطوفت ، مهربانی و محبت کنید و با این مهربانی و محبت مرد ... را به او بگویید زیرا ایشان دارند افراط می کنند ولی با این ادبیات نگویید . .... اگر می خواهید به همسرتان هم بگویید احساسات خودتان را بیان کنید و لازم نیست که ...
این جملات را هرگز دوباره به همسرتان نگویید - عکس های خفن
dellbakhte13.majzob.ir/page-669757.html
مقالات و مطالب علمی نمی‌توانند به شما یاد دهند چه چیزی را به همسرتان بگویید و چه چیزی را نگویید. این شما هستید که با در نظر گرفتن رابطه‌تان و خصوصیات همسرتان ...
چه وقت به همسرتان «نه» بگویید؟
itplusplus.ir › ازدواج › ازدواج و همسرداری
چه وقت‌هايي نه گفتن به همسرتان زندگی مشترک شما را به خطر نمی‌اندازد؟ وقتي مي‌خواهد به ... در اين شرايط حق شماست كه به خواسته همسر‌تان براي ‌مهمان دعوت كردن «نه» بگوييد. دليلي ندارد با ... وضعیت قرمز؟! وقتی همسرتان ناراحت است به او نگویید ببخشید!
آفتاب کرمانشاه-کدام رازهایمان را به همسرمان نگوییم؟
www.aftabksh.ir/fa/detail.aspx?id=83954
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به همسرتان بگوييد چه احساسي داريد و دلايلي كه تصور مي‌كنيد چنين تغييراتي در احساس شما ايجاد كرده‌اند را هم با او در ميان بگذاريد. حرف‌هايش را ...
بعد از دعوا با همسرتان « هرگز - به وب سایت شبکه آموزش خوش ...
www.tv7.ir/.../7181-بعد-از-دعوا-با-همسرتان-”-هرگز-”-این-کارها-را-انجام-ن...
راشل سوسمان، روانپزشک و متخصص روابط، معتقد است اگر بعد از دعوا همسرتان را از خود ... به همسرتان بگویید هر حرف یا سوالی دارد، می تواند از شما بپرسد و در مورد چیزهایی که بعد از دعوا هنوز او را آزار می دهد، صحبت کند. ... نگویید: «منظورم این نبود!».
چه رازهایی را نباید به همسر گفت ؟
www.live-news.ir/2015/09/07/secrets/
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - منظور ما این نیست که همسرتان را نسبت به آینده اقتصادی تان بی اعتماد سازید تنها ... را پنهان کنید و به کسی که در کنارتان است نگویید همسرتان باید بداند که در دل ... تا اینجا توضیح دادیم که چه رازهایی را باید به همسرتان بگویید و چه ...
به همسرتان بگویید که چقدر دوستش دارید - شوشتر روز
shushtarerooz.ir/به-همسرتان-بگویید-كه-چقدر-دوستش-دارید/
۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به همسرتان بگویید که چقدر دوستش دارید. شوشتر روز: می‌گویند ... حاضریم جان‌مان را هم برای طرف بدهیم اما یک بار به او نگوییم «عشقم! امروز چه خوشگل ...
8 جمله ای که هرگز نباید به همسرتان بگویید | زیبایی ایرانی
www.iranianbeauty.net/8-جمله-ای-که-هرگز-نباید-به-همسرتان-بگویی/
کلمات قدرتمند هستند، و می توانند برای ساختن یک رابطه فوق العده استفاده شوند یا برای نابودی یک رابطه. درباره این 8 جمله مراقب باشید که هرگز به همسرتان نگویید: ...
چگونه برای شوهر خود همسر خوبی باشیم - عشق و عاشقی
eshghoasheghi.parsiblog.com/.../چگونه+براي+شوهر+خود+همسر+خوبي+با...
اگر نگویید هدفتان از ، محدوده حرف زدنتان چیست آقایان صحبت نمی کنند . ... حداقل روزی یکبار به آنها بگویید از اینکه تو همسر منی خوشحالم یا اینکه تو فوق العاده ای .
الشیعه | چه مسائلى را نبايد به همسرتان بگوييد
farsi.al-shia.org/چه-مسائلى-را-نبايد-به-همسرتان-بگوييد/
۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا میدانید چه صحبتهایى را باید به همسر خود بگویید و چه سخنانى را باید مطرح نسازید ؟ اولین گام در ... ۱- اسرار تان را به همسرتان نگویید . منظور از ...
به همسرتان بگویید كه چقدر دوستش دارید - آبیژ
abizh.net/articles/39741/به-همسرتان-بگویید-كه-چقدر-دوستش-دارید
۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به همسرتان بگویید كه چقدر دوستش دارید. ... حاضریم جان‌مان را هم برای طرف بدهیم اما یك بار به او نگوییم «عشقم! امروز چه خوشگل شدی!» مردهای امروزی از ...
این سه نکته را هرگز به همسرتان نگویید
www.24onlinenews.ir/news-31867.aspx
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این سه نکته را هرگز به همسرتان نگویید ... افزون بر این، اگر همسرتان را «بسیار حساس» خطاب کنید، به این معناست که به او بگویید احساساتش ...
این 7 جمله مخرب را هرگز به کودک تان نگویید - نمناک
namnak.com/17063-جملات-مخرب-به-کودک-تان-نگویید.html
کودک و جملاتی که نباید به کودکان گفت و نکات مهم تربیتی کودکان و افزایش ... از یک پرستار کودک کمک بگیرید یا مراقبت از کودک را به همسرتان بسپارید و یا برای ... و درگیرهستید، پیش از تمام شدن کارهایتان به کودک بگویید که باید کارتان را ...
در زندگی زناشویی تان این رازها را به دیگران نگویید | وی طب
www.weteb.ir › خانه و خانواده
۳ روز پیش - اگر میزان درآمد خود یا همسرتان را به دوستان بگویید، ممکن است با قضاوت نادرست آنها روبرو شوید. ممکن است شما را ثروتمندتر از آنچه که هستید ...
این ۱۱ کلمه را هرگز به همسرتان نگویید | | سه تو |
3to.ir › تفریحی
۱۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این ۱۱ کلمه را هرگز به همسرتان نگویید مجموعه : بعد از ازدواج شاید شما هم به این نتیجه ... 11 واژه ای که نباید به همسرتان بگویید بایگانی | روزپاتوق.
رازهایی که باید به همسر خود بگویید
parsrooz.net/رازهایی-که-باید-به-همسر-خود-بگویید/
در صورتی که به توانایی همسرتان در پذیرفتن و درک این موضوعات شک دارید و فکر ... برای درمان مشکل‌تان قدم بردارید و تا از پس درمان آن برنیامده‌اید، بله را نگویید.
این جمله ها را هرگز به همسرتان نگویید .
iransurprise.ir › زناشویی › دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج
این جمله ها را هرگز به همسرتان نگویید . شما خیلی راحت می توانید هر آنچه می خواهید به شوهرتان بگویید اما اگر مراقب صحبت کردن خود نباشید، ممکن است او صحبت های شما ...
زناشویی - یااندازه آرزوت بکوش یافقط قدتلاشت آرزوکن
captain1981.blogfa.com/tag/زناشویی
دلبری کردن رایادبگیرید. نکته6- هیچگاه به همسرتان نگویید دوستت دارم. این کلمه وظیفه آقایان است.اگربه آقای خانه بگویید دوستت دارم به تدریج اورا دلسرد میکنید.
جملات عاشقانه رومانتيك
barfbabaran.blogfa.com/
و از آنجايي كه بيشترين ميزان توجه آنها در انتخاب همسر مناسب به مواردي نظير بو، و بهداشت بر .... به شوهرتان بگویید که دوستش دارید و او را مناسب ترین مردی می دانید که .... سعی کنید اولین چیزی که به ذهن‌تان رسید را نگویید، شما به مرور می‌آموزید که همان ...
جملاتی که هرگز نباید به شوهرتان بگویید | جالب
jaaleb.ir/content/جملاتی-که-هرگز-نباید-به-شوهرتان-بگویید
جملاتی که هرگز نباید به شوهرتان بگویید. ... دهد، دل‌تان مي‌لرزد و نمي‌توانيد در برابر ترسي كه از حركات زمخت مردانه داريد مقاومت كنيد و چيزي به پدر فرزندتان نگوييد؟
این جملات را هرگز دوباره به همسرتان نگویید - آکا - بیا تو ...
bia2tafrih.ir › ازدواج و زناشویی
۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مقالات و مطالب علمی نمی توانند به شما یاد دهند چه چیزی را به همسرتان بگویید و چه چیزی را نگویید. این شما هستید که با در نظر گرفتن رابطه تان و ...
به همسرتان بگویید از رابطه جنسی لذت نمی برید!
www.elife.ir › خانواده و مسائل زندگی › مسائل زناشویی
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به همسرتان بگویید از رابطه جنسی لذت نمی برید! ... به همسرتان نگویید سال ها پیش عاشق شده بودید ... به همسرتان نگویید از خانواده اش بیزارید.
گذران زندگی - چه حرف هایی به همسرتان نگویید!؟
ahmadfada.blogfa.com/post-4.aspx
آیا می‌دانید برای اینكه روابط زناشویی‌تان تداوم بیشتری داشته باشد، همه چیز را نباید به همسر خود بگویید! آیا می‌دانید چه صحبت‌هایی را باید به همسر خود بگویید و چه ...
زنان ایرانی این جملات را به شوهرتان نگویید - اولی ها
avaliha.ir/زنان-ایرانی-این-جملات-را-به-شوهرتان-نگو/
۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زنان ایرانی این جملات را به شوهرتان نگویید جملاتی که اعصاب مردان ... هم به کنایه یا نیش زبان یا حتی بدون هر قصد و غرضی این جمله را به او بگویید.
به کسي نگوييد - ناز بلاگ
nazblog.cofeblog.ir/post/2292
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به کسي نگوييد - سلام به وبلاگ من خوش آمدید ! ... باید بدانید که حرف های به ظاهر شیرینی که به همسرتان می گویید گاهی معنی هایی می دهد که ممکن است ... حال این روزهای مرا به کسی نگویید اگر سراغ گرفتند بگویید خوب است و دل از دلش
چطور راجع به روابط جنسی با شوهرم صحبت کنم؟ » درمان ...
www.dohaclinic.org/.../1861-چطور-راجع-به-روابط-جنسی-با-شوهرم-صحب...
از قبل به او بگویید که می‌خواهید با او حرف بزنید تا هر دو شما فرصت کافی برای فکر کردن به ... اگر خودتان به او نگویید که چه می‌خواهید، او از کجا باید بفهمد؟ ... می‌کنید دوست دارید وقت بیشتری را صرف عشق‌بازی کنید باید این را به همسرتان بگویید.
چه حرف‌هایی به همسرتان نگویید ؟! - دانلود آهنگ جدید ،عکس، کلیپ
www.aziztarin.ir/1390/03/23/چه-حرف‌هایی-به-همسرتان-نگویید-؟.html
آیا می‌دانید برای اینکه روابط زناشویی‌تان تداوم بیشتری داشته باشد، همه چیز را نباید به همسر خود بگویید! آیا می‌دانید چه صحبت‌هایی را باید به همسر خود بگویید و چه ...
چگونه با همسر خود رفتار کنیم؟ - من می خواهم شوهر خوبی باشم.
howdate.blogfa.com/post-18.aspx
10- به همسرتان قوت قلب بدهید. به او اطمینان دهید که دوستش دارید. به زبان بیاورید و بگویید دوستت دارم. عزیزم دوستت دارم. آری همین جمله را به زبان بیاورید. نگویید ...
این جملات را هرگز به مادرشوهرتان نگویید - عاطفه
atefeh.firooz.com › مقالات › روانشناسی › الفبای زندگی موفق
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به مادر شوهرتان هرگز نگویید : هر وقت خواستید بیایید قدمتون رو چشم ماست. ... این مواقع خونسرد باشید و بگویید: «سیاست همیشه مرا ناراحت می کند.
در زندگی زناشویی تان این رازها را به دیگران نگویید - تیتر ...
www.bitanews.ir/در-زندگی-زناشویی-تان-این-رازها-را-به-دیگ/
۲ روز پیش - اگر میزان درآمد خود یا همسرتان را به دوستان بگویید، ممکن است با قضاوت نادرست آنها روبرو شوید. ممکن است شما را ثروتمندتر از آنچه که هستید ...
جملاتی که نباید به دختران مجرد بگویید - انجمن تخصصی ...
forum.moshaver.co/.../جملاتی-که-نباید-به-دختران-مجرد-بگویید-21569...
۱۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 6پست
در ميان جملات اشتباه، ۵ جمله‌اي که نبايد به دختران مجرد بگوييد از اين قرارند: ... پس هر‌بار که او را مي‌بينيد، نگوييد نگران نباش، همسر روياهاي تو همين ...
اسرار زندگی را به خواستگارم بگویم؟ - مشاوره و روان درمانی ...
pooyamoshavereh.persianblog.ir/post/5633/
۴ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - همه چیز را نباید به همسر خود بگویید ... آیا می دانید چه صحبت هایی را باید به همسر خود بگویید و چه سخنانی را ... 1- اسرار تان را به همسرتان نگویید.
نکاتی برای افزایش صمیمیت بین زن و مرد
www.ofc.ir/forum/index.php?topic=3614.0;wap2
به همسرتان قوت قلب بدهيد. به او اطمينان دهيد که دوستش داريد. به زبان بياوريد و بگوييد دوستت دارم . عزيزم دوستت دارم. اري همين جمله را به زبان بياوريد. نگوييد اين ...
تازه های روانشناسی - این جملات را هرگز به همسرتان نگویید
clinicalpsychology14.blogfa.com/post/49
خانم ها اگر زندگی تان را دوست دارید، این جملات را هرگز به همسرتان نگویید! ... بهتر است بدون چتر نجات از هواپیما بیرون بپرید تا اینکه به او بگویید پسر مادرش است.
به همسرتان بگویید که چقدر دوستش دارید | می گویند وقتی به
www.ghatreh.com/news/.../همسرتان-بگویید-چقدر-دوستش-دارید
۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به همسرتان بگویید که چقدر دوستش دارید. می گویند وقتی به ... حاضریم جان مان را هم برای طرف بدهیم اما یک بار به او نگوییم عشقم! امروز چه خوشگل ...
گلستان تفاوتهای زن و شوهر - بهترین هدیه به همسر - Blogfa
nobatearamesh.blogfa.com/category/2
بجای اینکه بگویید « آیا ممکن است ؟ آیا می شود ؟ » نگویید :« آیا می توانی ؟ » مرد از بد درخواست کردن زن خوشش نمی آید . بخاطر همین همیشه زن با جملات زیر از طرف مرد ...
Ž
talabeh71.blogfa.com/post/2
بگویید دقیقا چرا ناراحتید انتقادتان را توصيفي و شفاف مطرح كنيد و برايش ... به همسرتان نگوييد واقعيت اين است كه تو با دير رسيد‌‌ن‌هايت به من توهين مي‌كني و ...
8 جمله ای که هرگز نباید به همسرتان بگویید - رونیتا
ronita.ir/8-جمله-ای-که-هرگز-نباید-به-همسرتان-بگویی/
کلمات قدرتمند هستند، و می توانند برای ساختن یک رابطه فوق العده استفاده شوند یا برای نابودی یک رابطه. درباره این ۸ جمله مراقب باشید که هرگز به همسرتان نگویید: ...
حرف هايي که رابطه عروس و مادرشوهر را خراب مي‌کند
khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=2022170
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به مادر شوهرتان هرگز نگوييد : هر وقت خواستيد بياييد قدمتون رو چشم ماست. ... اگر مجبور شديد در لحظه برنامه ريزي کنيد، بگوييد که بايد قبلش با ...
به هیچ عنوان این رازها را به همسرتان نگویید « خانه و خانواده
www.1doost.com/Post-14036.htm
۴ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خانه و خانواده | به هیچ عنوان این رازها را به همسرتان نگویید ... به نظرم عنوانشو میزدی "این رازها را به همسرتان بگویید" بهتر بود چون بیشتر از نگفته ها ...
10 موردی که هرگز نباید به مردها بگویید - خانومی
www.khanoumi.ir › خانومانه
۲۸ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این ۱۰ مورد را بخوانید و هرگز به همسرتان نگویید. ۱. دوست پسر سابقم همیشه این کارو برام می کرد. دوست پسر سابق … شما چطور جرات صحبت از ...
ویژگیهای مردان قسمت پنجم - مشاوره ازدواج و زندگی زناشویی
moshavereshoma.persianblog.ir/tag/ویژگیهای_مردان_قسمت_پنجم
۹ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 4) رک و صریح بگویید. ... به او نگویید الان چند هفته است که جایی نرفته‌ایم. ... در این مرحله شما باید تمام تلاشتان را بکنید که جواب همسرتان به ...
شگردهای همسرداری - راهنمائی و مشاوره
ghazi39.persianblog.ir/tag/شگردهای_همسرداری
۱۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شما می توانید کسی باشید که به همسرتان حس امنیت می دهید. ... به او بگویید تا بداند چقدر برای تان مهم است. ... بهتر است فیلم‌های خارجی را فراموش کنید و نگویید: هیچ‌ کجای دنیا این‌طوری نیست که پسر این‌قدر به مادرش وابسته باشد.
رفتار نادرست همسرتان را نقد کنید نه شخصیتش را
www.rasanews.ir/NSite/FullStory/?Id=246470
۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بگویید «به نظر نمی‌رسد اگر... بهتر باشد؟» رفتار نادرست همسرتان را نقد کنید، نه شخصیتش را؛ بگویید «این کار شما نامناسب است.» نگویید «تو ...
پاد: این جملات را هرگز به همسرتان نگویید..
pad.um.ac.ir/discussion/view/4177939
خانم ها اگر زندگی تان را دوست دارید، این جملات را هرگز به همسرتان نگویید! ... بهتر است بدون چتر نجات از هواپیما بیرون بپرید تا اینکه به او بگویید پسر مادرش است.
چه مسائلی را نباید به همسرتان بگویید - تالار گفتگوی ...
www.hamdardi.net/thread-8821.html
۲۹ مهر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - آیا میدانید چه صحبتهایی را باید به همسر خود بگویید و چه سخنانی را باید مطرح نسازید ؟ اولین گام در ... 1_ اسرار تان را به همسرتان نگویید .منظور از ...
بدبینی به همسر | مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني - خانه
www.pasokhgoo.ir/node/81767
يكي از علل جدي بدبيني ها سوء تفاهم است، هنگامي كه به همسر يا شريك زندگي خود بدبين مي ... مثلا وقتي دير به خانه ميآيد با اين تعبير از او بگوييد كه: من از دير كردن شما ... لحن بدترين تخريبگر روابط زناشويي است و مثلا نگوييد كه چرا دير كردي و يا.
چه حرف هایی را به همسرتان نگویید!؟ [بایگانی] - انجمن ...
golestane.net/archive/index.php/t-9030.html
۸ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آیا می دانید برای اینكه روابط زناشویی تان تداوم بیشتری داشته باشد، همه چیز را نباید به همسر خود بگویید! آیا می دانید چه صحبت هایی را باید به ...
آیا همسرتان به حضور شما در شبکه‌های اجتماعی مشکوک است؟! ...
www.gerdab.ir › فرهنگ و جامعه › شبکه های اجتماعی
۳۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رمز گوشی خود را به همسرتان بگویید تا بداند چیزی در تلفن همراهتان ... به همسرتان دروغ نگویید و پنهان کاری نکنید تا پادشاه قلب همسرتان بمانید.
چه حرف هایی به همسرتان نگویید
vestidosdenoviachile.com › ... › خانه و خانواده › ازدواج و مسائل زناشویی
چه حرف هایی به همسرتان نگویید!؟ آیا می‌دانید برای اینكه روابط زناشویی‌تان تداوم بیشتری داشته باشد، همه چیز را نباید به همسر خود بگویید! آیا می‌دانید چه صحبت‌هایی ...
چه مسائلی را نباید به همسرتان بگویید؟! - ایمپریا
imperia.ir › ازدواج › مشاوره وتنظیم خانواده › به بهترین رسیدن
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا میدانید چه صحبتهایی را باید به همسر خود بگویید و چه سخنانی را باید مطرح نسازید؟ اولین گام در ... 1- اسرار تان را به همسرتان نگویید .منظور از ...
Real Right - مردی نمونه برای همسر خود باشید
realright.blogfa.com/post/42
به همسرتان قوت قلب بدهید. به او اطمینان دهید که دوستش دارید. به زبان بیاورید و بگویید دوستت دارم. عزیزم دوستت دارم. اری همین جمله را به زبان بیاورید. نگویید این ...
اگر به همسرتان علاقه دارید این جملات را به او نگویید
titre1.ir › اجتماعی › جامعه
۲۲ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر به همسرتان علاقه دارید این جملات را به او نگویید ... کمک نمی کند، در این صورت به جای اینکه بگویید « تو درست مثل پدرت هستی » خیلی صمیمانه ...
همسر شوهرت باش نه مامانش !!!! - مشاوره خانواده
zendegiirani.persianblog.ir/post/1953/
۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به او بگویید 5 دقیقه می خواهم یک جریانی را تعریف کنم" . مردها باید مورد تأیید قرار بگیرند اگر خواستند کاری انجام بدهند به آنها نگویید نه ، به آنها ...
اگر به همسرتان علاقه دارید این جملات را به او نگویید - صفحه ...
8fam.test.com/info2/8337/اگر-به-همسرتان-علاقه-دارید-این-جملات-را-به-او/
اگر به همسرتان علاقه دارید این جملات را به او نگویید ... کند، در این صورت به جای اینکه بگویید « تو درست مثل پدرت هستی » خیلی صمیمانه آنچه را که از او میخواهید به ...
وقتی همسرتان ناراحت است به او نگویید ببخشید! | نایس استار
www.nicestar.ir/app/21616/وقتی-همسرتان-ناراحت-است-به-او-نگویید-بب
۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وقتی همسرتان ناراحت است به او نگویید ببخشید!وقتي همسرتان ناراحت است به او نگوييد ببخشيد! - خراسان16 آگوست 2015 ... وقتي همسرتان ناراحت ...
این جملات را هرگز دوباره به همسرتان نگویید | ویکی فارس
ehsasati2.wikifars.ir/page-470952.html
مقالات و مطالب علمی نمی‌توانند به شما یاد دهند چه چیزی را به همسرتان بگویید و چه چیزی را نگویید. این شما هستید که با در نظر گرفتن رابطه‌تان و خصوصیات همسرتان ...
آیا منظور شما این بود؟: به همسرتان نه بگویید و چه نگویید
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

    رازهایی که نباید به همسرتان بگویید - عرش نیوز | خبر فارسی
    khabarfarsi.com/n/6570964
    ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رازهایی که نباید به همسرتان بگویید. خلاصه خبر ... به هیچ عنوان این رازها را به همسرتان نگویید; سلامت نیوز - چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۲ به هیچ عنوان این ...
    وبلاگ یک مهندس مسلمان
    whistamorous2.blogfa.com/

هیچ چیز را مستقیم نگویید.به جایگاهتان لطمه می خورد و البته شما هم به مقصودتان نمی رسید.با شما لج میکند. جعبه ای انتخاب کنید و به همسرتان بگویید اگر گناهی ...
چه حرف‌هایی را نباید به همسرتان بگویید - بانوی من
mybanu.ir › ازدواج › نکاتی در مورد ازدواجهای امروزی › نکاتی درمورد ازدواج
برای اینکه روابط زناشویی تداوم بیشتر و بهتری داشته باشد چه حرفهایی را باید به همسرتان نگویید؟ در ابتدا باید گفت به دلیل اینکه روحیات و عواطف زن و مرد با هم ...
ئەوین+ئەوین=ژیان - نگاه همسر به زنان دیگر
avin2.blogfa.com/post/3
ئەوین+ئەوین=ژیان - نگاه همسر به زنان دیگر - ئەو کەسەی کە بوو ژیان دەگرییت ، مانای ژیان ... شما می‌توانید بگویید كه آیا فلان رفتار همسرتان در چارچوبی كه قبلا در موردش ... نگویید او به زنان دیگر نگاه می‌كند، پس مرا دوست ندارد یا اینكه او به دیگران نگاه ...
چه حرف هایی را نباید به همسرتان بگویید 9 دقیقه پیش - ای او
iod.arifun.in/p1389540_چه-حرف-هایی-را-نباید-به-همسرتان-بگویید-9-د...
چه حرف هایی را نباید به همسرتان بگویید 9 دقیقه پیش - ای او در این باره نوشت: چه حرف ... وقتی همسرتان ناراحت است به او نگویید ببخشیدمشاجره های دایمی زن و شوهر دعوا ...
تحقير نكن انتقاد كن ! |
www.rouzbehi.ir/تحقير-نكن-انتقاد-كن/
۲۸ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به همسرتان نگویید واقعیت این است که تو با دیر رسید ن هایت به من توهین ... بلکه تنها بگویید چرا این مسئله برای تان اهمیت دارد و احساس تان بعد از ...
.::بلاگک::.این جملات را هرگز دوباره به همسرتان نگویید
ghalam-va-ayene.blogk.ir/page-525735.html
مقالات و مطالب علمی نمی‌توانند به شما یاد دهند چه چیزی را به همسرتان بگویید و چه چیزی را نگویید. این شما هستید که با در نظر گرفتن رابطه‌تان و خصوصیات همسرتان ...
نمره شما در رفتار با همسر(آقا دامادها بدانند)
www.quran-times.com/qt/index.php?module=htmlpages&func...
با همسر خود زیبا سخن بگویید و هیچ گاه کلمات زشت بر زبان نیاورید. 4. ... ضعف های همسرتان را به پدر و مادرتان نگویید مگر در برخی مواردی که آنها بتوانند نقش اصلاحی ...
برگ هجدهم («زن و شوهرها بخوانند»)
faryad.epage.ir/fa/module.content_Page.21-05-18.html
۴- به همسرتان وفادار باشید و از آزادی که به یکدیگر داده اید سوءاستفاده نکنید. جهت تماس با فردایاد ... ۶- انتظاراتی را که از یکدیگر دارید، به همدیگر بگویید. ۷- روحیه بذله ... ۱۲- به یکدیگر دروغ نگویید، چون همسرتان دیگر به حرفهای شما اعتماد نمی کند.
این حرف‌ ها را به شوهرتان نگویید ! - صدای قزوین
sedayeqazvin.ir/Pages/News-17780.aspx
۱۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در چنین شرایطی بدترین جمله‌ای كه می‌توانید در بحث‌های زن و شوهری به زبان بیاورید این است كه بگویید «تو هم مثل اونایی!» همسرتان دوست دارد در ذهن ...
نکاتی که هر زن و شوهری باید بدانند - شبکه خبری هزاره سوم
www.h3nn.ir/News/4116.html
۴ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - انتقادهای مدام و پی در پی به همسرتان این حس را می دهد که او به اندازه کافی برای شما ... شما می توانید بگویید که من به دلیل مشکلاتی که باعث آن شدم، معذرت می خواهم. .... را بپذیرید و به او نگویید که اسرار درونش ناخوشایند و بی‌رحمانه است‌.
بالاترین: پنج چیز که نباید به همسرتان (یا دوستتان) بگویید!
https://www.balatarin.com/permlink/2007/5/30/1064729
۹ خرداد ۱۳۸۶ ه‍.ش. - نگویید که دیگران برایتان جذابند. نگویید که او برایتان جذاب نیست! نگویید که هنوز به کس دیگری فکر م...
چه حرف هایی به همسرتان نگویید | elmi
elmi.marsdownload.ir/چه-حرف-هایی-به-همسرتان-نگویید.html
چه حرف‌هایی را نباید به ... و بهتری داشته باشد چه حرفهایی را باید به همسرتان نگویید؟ ... جام نیوز,,چه,حرف‌هایی,را,نباید,به,همسرتان,بگویید؟ ... این سایت هوشمند است که ...
کدام رازهایمان را به همسرمان نگوییم؟ - پورتال امروز آنلاین
ent.emruzonline.com › سبک زندگی
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به همسرتان بگویید چه احساسی دارید و دلایلی که تصور می‌کنید چنین تغییراتی در احساس شما ایجاد کرده‌اند را هم با او در میان بگذارید. حرف‌هایش را ...
آموزش(٥۱) - تفکر مثبت راهی به سوی زندگی بهتر و آرامتر...
psych.persianblog.ir/tag/آموزش
مدام به همسرتان زنگ می‌زنید، می‌خواهید تنها با او بیرون بروید و دوری‌اش را ... همسرتان – که برایش بسیار مهم است –این است که خیلی ساده هر روز به او بگویید دوستش دارید . ..... هرگز و هرگز به وی نگویید که وی به اندازه ای که قبلا در ### قدرت داشته نیست!
این جملات را هرگز دوباره به همسرتان نگویید | B4Y
ehsasati2.b4y.ir/page-527223.html
مقالات و مطالب علمی نمی‌توانند به شما یاد دهند چه چیزی را به همسرتان بگویید و چه چیزی را نگویید. این شما هستید که با در نظر گرفتن رابطه‌تان و خصوصیات همسرتان ...
یک فنجان قهوه کنار مادر شوهرتان - سایت زیبایی و مجله ...
zibajoo.ir › سبک زندگی
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به مادر شوهرتان هرگز نگویید : هر وقت خواستید بیایید قدمتون رو چشم ماست. ... اگر مجبور شدید در لحظه برنامه ریزی کنید، بگویید که باید قبلش با ...
سه جمله ای که هیچ گاه به همسرتان نگویید! | شمال ایران | پایگاه ...
shomaliran.com/5658/سه-جمله-ای-که-هیچ-گاه-به-همسرتان-نگویید/
۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سه جمله ای که هیچ گاه به همسرتان نگویید! شمال ایران: همۀ ما انسان‌ها معمولاً ... سه چیز که هرگز نباید به همسر خود بگویید. هر کسی حق دارد احساسات خود را ...
یازده کلمه ای که نباید به همسرتان بگویید|خدمات ترجمه|ترجمه ...
translationworld.ir/?id=361899
یازده کلمه ای که نباید به همسرتان بگویید,دانلود مقاله رایگان, مقالات isi, مقالات انگلیسی ... ساده را نام برده‌ایم که تقاضا داریم هرگز به همسر یا فرد مورد علاقه خود نگویید.
یک زن از همسر خود چه توقعاتی دارد؟ - اصفهان امروز
www.esfahanemrooz.ir/fa/.../یک-زن-از-همسر-خود-چه-توقعاتی-دارد؟.html
۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۵)بیشتر بگویید بله به جای نه عادت به منفی نگری و مخلفت شما را از عزیزانتان دور میکند . سعی کنید دربرابر بعضی خواسته ها نه نگویید .
11 کلمه‌ای که نباید به همسرتان بگویید
montazer.ir/old/index.php?option=com_content...
در اینجا 11 واژه یا عبارت بسیار ساده را نام برده‌ایم که تقاضا داریم هرگز به همسر یا فرد مورد علاقه خود نگویید. هرگز. در زندگی زناشویی، نباید از واژه «هرگز» در مقابل ...
این جملات را هرگز دوباره به همسرتان نگویید | خبر خوان
ehsasati2.binb.ir/page-482929.html
مقالات و مطالب علمی نمی‌توانند به شما یاد دهند چه چیزی را به همسرتان بگویید و چه چیزی را نگویید. این شما هستید که با در نظر گرفتن رابطه‌تان و خصوصیات همسرتان ...
حرف‌هایی که هرگز نباید به همسر خود بگویید. | 4Farda
www.farsi.poloton.ir/حرفهایی+که+هرگز+نباید+به+همسرتان+بگویید!....
این حرف هارابه زنی که همسرشماست نگویید - بیتوته. حرف هایی که نباید به زنی که همسر شماست بگویید ... هر رابطه ای است اما زوجها همواره می بایست مراقب آنچه كه به هم می ...
.::بلاگل::.این جملات را هرگز دوباره به همسرتان نگویید
ghalam-va-ayene.blogl.ir/page-525735.html
مقالات و مطالب علمی نمی‌توانند به شما یاد دهند چه چیزی را به همسرتان بگویید و چه چیزی را نگویید. این شما هستید که با در نظر گرفتن رابطه‌تان و خصوصیات همسرتان ...
.::اخبارچه::.این جملات را هرگز دوباره به همسرتان نگویید
ghalam-va-ayene.akhbarche.ir/page-525735.html
مقالات و مطالب علمی نمی‌توانند به شما یاد دهند چه چیزی را به همسرتان بگویید و چه چیزی را نگویید. این شما هستید که با در نظر گرفتن رابطه‌تان و خصوصیات همسرتان ...
کدام رازهایمان را به همسرمان نگوییم؟ - اسپورت - ...
kermanshahsport.ir/کدام-رازهایمان-را-به-همسرمان-نگوییم؟/
به همسرتان بگویید چه احساسی دارید و همچنین دلایلی که تصور می‌کنید چنین تغییراتی در احساس تو ایجاد کرده‌اند را هم با او در میان بگذارید. حرف‌هایش را بی‌طرفانه و ...
اگر زندگی تان را دوست دارید، این جملات را هرگز به همسرتان ...
www.forum.98ia.com › ... › روانشناسی › مشاوره و روانشناسی
2پست - ‏2 نویسنده
اگر تمایل به خودکشی دارید بهتر است بدون چتر نجات از هواپیما بیرون بپرید تا اینکه به او بگویید پسر مادرش است.چرا وقتی لازم نیست، پای مادرش را به میان بکشید ...
وقتی همسرتان ناراحت است به او نگویید ببخشید
wowgame.ir/list.php?key=وقتی+همسرتان+ناراحت+است+به...نگویید...
√با همسرتان صادق باشید. √همواره از خوبی های او تعریف کنید و نقاط مثبتش را به خود او و به دیگران بگویید. √قلب بزرگی داشته باشید و به واسطه آن از خطاهای قابل ...
موسسه جویندگان خانواده آرمانی | » وقتی همسرم به زن های دیگر ...
ezdevaj-armani.ir/وقتي-همسرم-به-زن-هاي-ديگر-نگاه-مي-کند/
اگر واقعا یقین پیدا کردید که همسرتان به شکلی متفاوت به زنان دیگر نگاه می‌کند، ... او را به دیگر جنبه‌های زندگی‌تان تعمیم ندهید، مثلا هرگز نگویید او به زنان دیگر نگاه ... شما می‌توانید بگویید که آیا فلان رفتار همسرتان در چارچوبی که قبلا در موردش ...
این سه عبارت را هرگز به همسرتان نگویید - بلاگ ریدر
mohtaj54.blogreader.ir/post/.../این-سه-عبارت-را-هرگز-به-همسرتان-نگوی...
افزون بر این، اگر همسرتان را «بسیار حساس» خطاب کنید، به این معناست که به او بگویید احساساتش اشتباه است. و با توجه به زمینه ماجرا و تن صدایی که به کار می ...
۸ روش برای ابراز عشق به شوهرتان - ایران سلامت
forum.iransalamat.com/عشق.../۸-روش-برای-ابراز-عشق-به-شوهرتان-436...
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - زنان و مردان عشق را به روشهای گوناگونی تجربه می کنند. بیشتر ... مثلا می توانید هنگامی که او کنارتان نشسته آشکارا به کسی بگویید: «همسر من مردی فوق العاده است. او فلان کار را ... دورغ نگویید چون او به سرعت متوجه می شود. در مواردی ...
کارهائی که بعد از سقط باید انجام داد | نی نی یاری
niniyari.com/کارهائی-که-بعد-از-سقط-باید-انجام-داد/
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جملاتی که بعد از سقط نباید به همسرتان بگویید. ۱٫ به همسرتان نگویید: ناراحت نباش، دوباره می توانی باردار شوی. ۲٫ به همسرتان نگویید: خوبی اش ...
۱۱ کلمه‌ای که نباید به همسرتان بگویید - خانواده - انجمن طلبه ...
forum.t-pasokhgoo.ir › مشاوره و تربیت › خانواده
۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۱۱ کلمه‌ای که نباید به همسرتان بگویید - ارسال شده در خانواده : شاید شما هم به ... را نام برده‌ایم که تقاضا داریم هرگز به همسر یا فرد مورد علاقه خود نگویید.
در این مواقع به همسرتان نه بگویید - دانلودزها
nuza.downloadzha.in/tdow916171_در-این-مواقع-به-همسرتان-نه-بگویید
۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وقتی همسرتان ناراحت است به او نگویید ببخشیدمشاجره های دایمی زن و شوهر دعوا کردن زن و. هر چی بخوای پیدا میشه. چطور با ادمهای شکاک برخورد کنیم ...
چگونه با اعصاب شوهر بازی کنیم - خنده خنده خنده
khandekonan.persianblog.ir/post/56/
۷ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دائما به شوهرتان بگویید : ولی خودمونیم ها ، تو بیریخت ترین خواستگارم بودی ! ... هر سال در سالگرد ازدواجتان به همسرتان بگویید : عزیزم ، انگار همین چند ... و از شما خواست که پیش خودتان بماند و به کسی نگویید ، سعی کنید ، کسی از ...
دوست داشتن همسر - پیشرفت و تعالی همه جانبه
iran-sarboland.persianblog.ir/tag/دوست_داشتن_همسر
1 - همسرتان را به عنوان یک مرد بپذیرید و برای شناخت دنیای مردانه او دانش و آگاهی خود ... شما در میان می‌گذارد، احساساتش را بپذیرید و به او نگویید که اسرار درونش ناخوشایند و ... و آن را به همسرتان بگویید عشق و محبت بار دیگر در زندگی‌تان شکوفا می‌شود.
نمی‌خواهم آزادی دخترم، قربانی نیرنگ جهانخواران باشد + عکس
www.canunqom.ir/news/890
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیامی به همسر گرامی و والدین ارجمندم ... نگویید زیباترین هدیه را برایش به ارمغان خواهم آورد ... بگویید خون پدرت بر تمام مرزهای غرب و جنوب کشورش
به کسی نگویید چاق هستید؟! | زن روز
www.zanrooz.com › تغذيه و تناسب اندام › كاهش وزن
۹ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - بسیاری از افراد چاق این جمله را در مواجه با اطرافیانشان به کرات تکرار می کنند ... شما مایلید 10 درصد کمتر به همسرتان درمورد وزنتان دروغ بگویید.
همسر موفق بودن و بیست راه موفقیت آمیز برای پیروزی
zananemovafagh.com/بیست-راه-برای-یک-همسر-موفق-بودن.html
1) همسرتان را به عنوان یک مرد بپذیرید و برای شناخت دنیای مردانه او دانش و آگاهی خود را ... میان می گذارد، احساساتش را بپذیرید و به او نگویید که اسرار درونش ناخوشایند و بی ... و آن را به همسرتان بگویید عشق و محبت بار دیگر در زندگیتان شکوفا می شود.
مخصوص خانمها : به همسرتان توجه کنید... - ايران حال
www.iranhall.com/health/.../مخصوص-خانمها-:-به-همسرتان-توجه-کنید...
به ازدواج پس از جدايي، نه نگوييد ... به او بگویید که چه همسر با قدرت و خوبی دارید و از اینکه شوهر شماست چقدر خوشحالید و چقدر خوش اقبالید. به شوهرتان بگویید او را در همین گونه که هست، دوست دارید و دیگر اینکه او را در دنیا با هیچ مرد دیگری حاضر ...
چیز هایی که نباید به زن باردار بگویید
www.funbees.ir/1895/things-not-to-say-pregnant-woman
هرگز به همسر خود نگویید که اشتهای اون زیاد شده است. اگر همسر شما ساعت ۳ نیمه شب از خواب بیدار شد و خواستار یک برش پیتزا و آپ پرتقال شد شما بهتر است تمام ...
چگونه عشق بورزیم - عشق و زندگی
eshghozendege.persianblog.ir/post/5/
۱ – به او بگویید که دوستش دارید:هر کسی دوست دارد تایید شود و بداند که اطرافیان او را دوست دارند.بهترین راه برای تایید همسرتان – که برایش بسیار مهم است –این است که خیلی ساده هر روز به او بگویید ... سعی کنید دربرابر بعضی خواسته‌ها نه نگویید.
چگونه در مورد رابطه جنسي با همسرمان بگوييم؟
ghalbeyakhi.samenblog.com/rabeteyezanashoaey/
از قبل به او بگویید که می خواهید با او حرف بزنید تا هر دو شما فرصت کافی برای فکر کردن به آنچه می ... اگر خودتان به او نگویید که چه می خواهید، او از کجا باید بفهمد؟
زندگی با همسر بداخلاق-بداخلاقی همسران - احکام
portal.anhar.ir/node/7404
بهتر است به همسرتان بگویید: « با اینكه می دانید او این روزها چه استرس فراوان و ... 9- از زندگی‌ خود برای‌ اطرافیان‌ چیزی‌ نگویید و سخن‌ دل‌ خود را تنها برای‌ خدا بگویید و ...
اداره مشاوره و پاسخ نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري -سؤال من اين ...
porseman.org/q/show.aspx?id=94582
نگوييد كه شايد حرفهايت منطقي نباشد و او هم نمي پذيرد ...پاسخ:در ابتدا لازم است خدمت شما عرض كنيم: دلسوزي شما نسبت به همسرتان، ارزشمند است همانطور كه مي ... اگر از او ناراحت شديد به او نگوييد «تو مرا ناراحت كردي» بلكه بگوييد: «از اين كار يا سخنت ...
ناتوانی خود را چگونه به همسر خود بگویید؟ - تبلیغات متنی
www.roytablog.ir/.../ناتوانی++خود+را+چگونه+به+همسر+خود+بگویید؟.ht...
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ناتوانی جنسی خود را چگونه به همسر خود بگویید؟ ناتواني جنسی خود .... پیامی به همسر گرامی و والدین ارجمندم به دخترم دروغ نگویید! نگویید من به سفر ...
این جملات را هرگز به همسرتان نگویید - نکستروب
news.nextrob.in/pnextr588344_این-جملات-را-هرگز-به-همسرتان-نگویید
این جملات را هرگز دوباره به همسرتان نگویید علاقه به همسر خصوصیات همسر قصد و نیت ... کسی که شما را می ازارد گریه نکنید در عوض لبخند بزنید و به او بگویید ممنون.
این اسرار زندگی مشترک تان را به هیچ کسی نگویید؟ | فینا پرس
finapres.eu/این-اسرار-زندگی-مشترک-تان-را-به-هیچ-کسی/
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رازهای زندگی مشترک تان را به کسی نگویید. ... و این مساله را فقط برای کسی بگویید که می‌توانید روی کمکش حساب باز کنید. ... شما بوده حرف‌هایتان را فراموش نمی‌کند، پس مراقب باشید ذهنیت دیگران را نسبت به همسرتان خراب نکنید.
20 راه برای داشتن رابطه موفق با همسر - تاپ ناز
www.topnaz.com › ... › مسائل زناشوئی و ازدواج, طلاق، روابط جنسی
1 – همسرتان را به عنوان یک مرد بپذیرید و برای شناخت دنیای مردانه او دانش و آگاهی ... با شما در میان می‌گذارد، احساساتش را بپذیرید و به او نگویید که اسرار درونش ناخوشایند و ... و آن را به همسرتان بگویید عشق و محبت بار دیگر در زندگی‌تان شکوفا می‌شود.
خطرناک ترین جملات در زندگی مشترک [بایگانی] - سبک ...
www.bodoh.ir/archive/index.php/t-8815.html
۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همین الآن نگاهی به گوشی‌تان بیندازید:آخرین پیامی که برای همسرتان ارسال کردید چه بود ... این جمله را نگویید: تو هرگز در کارهای خانه کمک نمی‌کنی ... در عوض این جمله را بگویید: خیلی نگرانم و نمی‌دانم آخر هفته چطور کارهای خانه را انجام دهم.
جام‌جم سرا | دنیا، بدون وجود زنها
sara.jamejamonline.ir/NewsPreview/1286103916495765568
۶ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به او نگویید، من خودم رانندگی می‌کنم، اجازه دهید او شما را به محل مورد نظر .... چراغ قرمزهای مهم در روابط همسران · تنها رازی که نباید به همسرتان بگویید!
دانستنی هایی در مورد خانم ها - ویکی راهنما
wikirahnama.com/Cat2.aspx?content=دانستنی-در-مورد-خانمها
نظر دوستان او (همسر شما) برایش مهم است، با دوستان همسرتان دشمنی نکنید. ... مدام از طعم شگفت انگیز قورمه سبزی مادرتان نگویید، شاید منظوری هم نداشته باشید، اما او ... او را به رستورانی ببرید که در گذشته و در زمان نامزدی با هم می‌رفتید، بگویید: «این ...
بعد از دعوا با همسر، چه کنیم؟
payam.tv2.ir/fa/news/60114/بعد-از-دعوا-با-همسر-چه-کنیم-
۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یکی از اشتباهات زوج ها این است که به همسر خود نمی گویند کدام یک از کلماتی که او در جر و بحث به زبان می آورد، آنها را آزار می دهد. ... به همسرتان بگویید که هر حرف یا سؤالی دارد، می تواند از شما بپرسد و در ... *نگویید: «منظورم این نبود»!/
مهارت‌های ضروری در زندگی زناشویی/به همسرتان بگویید ...
www.welayatnet.com/fa/news/24615
۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مهارت‌های ضروری در زندگی زناشویی/به همسرتان بگویید «دوستت دارم» ... حجت‌الاسلام دهنوی با اشاره به ضرورت توجه همزمان به آرامش و آسایش همسران ادامه داد: اما ... وی ادامه داد: نگوییم این حرف‌ها قدیمی شده است؛ باربارا دی‌آنجلس نویسنده و مشاور ...
دروغ به زن - آپارات
www.aparat.com/v/HCcOx/دروغ_به_زن
۲۶ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آخرش را گوش میدادی این حرف را نمیزدی آقا کیانوش عزیز. گفتن به دیگران دروغ نگویید و... بعد هم همان کسی که گفته دروغ حرام است این چند مورد را ...
اشتباهات زوجین بعداز دعوا
www.uast-aitc.ac.ir/component/k2/item/851-اشتباهات-زوجین-بعداز-دعوا
راشل سوسمان، روان پزشک و متخصص روابط، معقتد است اگر بعد از دعوا همسرتان را از خود برانید، او احساس می ... اگر تنها چند دقیقه از دعوایتان گذشته است، به همسرتان بگویید هر حرف یا سوالی دارد، می تواند از شما بپرسد و در ... نگویید: «منظورم این نبود!»
حرف هایی که نباید به خانم خود بگویید - آموزشی ها
amoozeshiha.ir/post/123/حرف-هایی-که-نباید-به-خانم-خود-بگویید.html
مسئله مهم این است که مقایسه یک جانبه همسرتان با زنی که به او نزدیک است به شدت احساسات او را جریحه دار خواهد کرد. اعتراف جزیی ... تشویق همسر به داشتن آرایش بیشتر معادل این است که به او بگویید زشت است . ... لطفا این پنج جمله را به مجردها نگویید!
آیا همسرتان شکاک است؟! - سالن زیبایی بانوی الوند
banoyealvand.com/news.cfm?id=474
۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به همسرتان بگویید که می‌خواهید سوءتفاهم‌ها را برطرف کرده و مشکل را حل ... مورد موضوعاتی که حتی از نظرتان کوچک و بی‌اهمیت است به او دروغ نگویید.
شوهرم به مادرش می‌چسبد/ توصیه‌هایی برای آقایان | شبنم ها ...
www.shabnamha.ir/.../شوهرم-به-مادرش-می‌چسبد-توصیه‌هایی-برای-آقایان
همیشه به عروس خانم‌ها گفته شده که سعی کنید شما هم با مادر همسرتان ارتباط خوبی ... زندگی‌تان قرار دهید و از همان ابتدا به همسرتان بگویید که حرمت این جایگاه را حفظ کند. ... را به او نگویید و مراقب وجهه همسرتان به عنوان عروس او باشید؛ چراکه شما و همسرتان ...
کدام رفتارهای زنان روی اعصاب مردان است؟ - مجله آنلاین ایران‌ سان
iransun.net/کدام-رفتارهای-زنان-روی-اعصاب-مردان-است/
۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ‌این کاملا درست است که یک زن دوست دارد تا‌حد‌ممکن به همسر و عشق زندگی‌اش نزدیک شود و نگذارد او هیچ وقت ... فکر نمی‌کنید او از حرف‌های یکنواخت شما خسته‌ می‌شود اینکه مدام بگویید: چرا ظرف‌ها را نشسته؟ ... در مقابل جمع از او بد نگویید.
مردان مغرور زنان حساس.....! - فتو گالری روستای شمشیر
shamshir-mishiav.persianblog.ir/page/18
نکات زیر به ما کمک می کند تا شناخت بهتری از همسرمان داشته باشیم و از تنش های احتمالی در روابط پیچیده امروزی در ... نگویید من مخالفم، بگویید؛ "من فکر می کنم …
وابستگی همسر به خانواده اش - مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره امید
www.moshavereomid.ir/fa/learn/news/71/118
۱۴ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آیا همسرتان بیش از اندازه به خانواده اش وابسته است؟ ... به او بگویید که چرا لازم است خودتان درباره مسائل زندگی تان تصمیم بگیرید. .... هرگز همسرتان را تشویق به قطع ارتباط با پدرومادرش نکنید و نگویید« یا من یا پدرومادرت».
اگر همسرتان شکاک است، باید...
www.darchinmag.ir/home/relations/اگر-همسرتان-شکاک-است،-باید.html
به همسرتان بگویید که می‌خواهید سوءتفاهم‌ها را برطرف کرده و مشکل را حل کنید. ... یا در مورد موضوعاتی که حتی از نظرتان کوچک و بی‌اهمیت است به او دروغ نگویید.
عبرت :تکذیب نکنید،بگویید در استان البرز نبوده،بگویید ...
ebrat.ir/?part=news&inc=news&id=27882
۱۲ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - عبرت :تکذیب نکنید،بگویید در استان البرز نبوده،بگویید مربوط به گذشته بوده ،بگویید ما اشتباه کردیم اما نگویید خبر صحت ندارد. ... دستگیری عامل قتل دو راننده تریلی به همراه همسر صیغه ای اش طنز/ طرح‌های جدید خودروسازان برای ...
مونا زارع کتاب چگونه با پدرت آشنا شدم نامه 14 - آخرین مطالب
soltanblog.ir/.../مونا+زارع+کتاب+چگونه+با+پدرت+آشنا+شدم+نامه+14.ht...
پیامی به همسر گرامی و والدین ارجمندم به دخترم دروغ نگویید! ... را بگویید، بگویید بخاطر آزادی تو هزاران خمپاره دشمن سینۀ پدرت را نشانه رفته‌اند بگویید خون پدرت بر ...
یازده راز موفقیت در مصاحبه‌های شغلی یازده راز موفقیت در ...
kahlek.ir/index.php/post18619
۶ ساعت پیش - هرگز با همسر، پدر و مادر یا دوستان خود به مصاحبه نروید. .... هرگز نگویید من در مورد حقوق خود نظری ندارم، رقم پایین اعلام نکنید و ارزش خود را پایین ... به سوالات از یک سیاست پیروی کنید؛ لازم نیست همه‌چیز را به مصاحبه‌گر بگویید.
چگونه صحبت کردن با همسرتان را بیاموزید! - آبی روز
www.abirooz.com/.../1204-چگونه-صحبت-کردن-با-همسرتان-را-بیاموزید...
۲۳ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در بيان انتقاد و شکايت از همسرمان هيچ گاه شخصيت او را هدف قرار ندهيم بلکه به رفتارش اشاره کنيم؛ مثلا به جاي آن که بگوييد: خيلي بدعنق و عصبي ...
چگونه با دخالت های مادرزن در زندگی برخورد کنیم؟ : مجله بی قرار
turbo.biqarar.com/1394/07/.../چگونه-با-دخالت-های-مادرزن-در-زندگی-برخ...
۵ روز پیش - چگونه با دخالت های مادرزن در زندگی برخورد کنیم؟با دخالت های مادر زن چطور برخورد کنیم؟ - سایت زیبایی و مجله سلامتی ...۱۰ آگوست ۲۰۱۵ ... چطور با ...
سوال و جواب های متداول روانشناسی کودکان fereshteh: باسلام ...
www.zibakade.com › خانواده › روانشناسی
توصیه می‌کنم شما به کمک همسرتان علت بهانه‌گیری‌های این کوچولوی نازنین را پیدا کنید، .... آن را در حضور کودک بگویید نه آنکه از او دور شوید یا از اتاق دیگری بگویید ... نگویید فوق العاده است ،” تو قبول شدی من گفتم که از روش های من در انجام کارت ...
داف‌زنان - صفحه اصلی - یک مدیر
greentea1.modr.ir/list/داف‌زنان.html
چون افزایش حضور زنان در مناصب قدرت به کاهش تنش در روابط قدرت کمک می‌کند و ... عشقی تبدیل می شوند، آیا دوست دارید همسرتان را به یکی از این قهرمانان تبدیل کنید؟ ..... هوس انگیز سخن نگویید که بیمار دلان در شما طمع کنند، و سخن شایسته بگویید.
چگونگی شناخت یک نامزد و فرد خسیس و پول دوست
mod20.ir/.../چگونگی-شناخت-یک-نامزد-و-فرد-خسیس-و-پول-دوست.html
سبک زندگی » روابط عاطفی » دوران نامزدی ، همسر خسیس ، خساست دوران ... آن اوایل دل تان نمی آید بگویید خسیس است اما تکرار رفتارهای عجیبش کلافه تان می کند. ... را به آن راه بزنید، شش دانگ حواس تان را جمع کنید تابه یک عمر عذاب، بله نگویید.
شوهرتان - صفحه نخست
atrimblog.ir/tag/شوهرتان
۹ ساعت پیش - ... او را تشویق کنید . ۹) مردان دوست دارند بخشی از تعریف و تحسین را از همسرشان بشنوند . ۱۰ ... کدام حرف‌ها را نباید به شوهرتان بگویید. نه‌تنها یک جمله بلکه .... در زندگی زناشویی تان این رازها را به دیگران نگویید. پیامبر اکرم صلی ...
لمبر زنان - صفحه اصلی
lge.titanews.ir/list/لمبر+زنان.html
میگویند : به زن نگویید دوستت دارم خودش را میگیرد! ... سالار مرادی گفته است سرشماری‌ها درباره اعتیاد از افزایش گرایش زنان به مصرف موادمخدر و اعتیاد بین آن‌ها خبر می‌دهد. .... خوش خلقي يا لبخند زدن به همسر چقدر ثواب دارد؟ .... وَقُلْنَ قَوْلا مَعْرُوفًا : پس به گونه ای هوس انگیز سخن نگویید که بیمار دلان در شما طمع کنند، و سخن شایسته بگویید.
علت عجیب و غریب بودن نقاشی های بچه گانه چیست؟! | فرا پرس
farapress.ir/fa/.../علت-عجیب-و-غریب-بودن-نقاشی-های-بچه-گانه-چیست؟/
۳ ساعت پیش - خاطرات بسیار شیرین با همسرتان بسازید!! فال حافظ · فال روزانه ... به عنوان مثال به او بگویید: «تو این همه مداد رنگی و ماژیک داری، می‌‌توانی از همه آن‌‌ها استفاده کنی. به دستان من نگاه ..... به موهای اضافی تان نگویید موی زائد! به موهای اضافی ...
زهرا | داورنیوز
mdanlvd-rzb.web.safernews.in/list/زهرا.html
آله به مولا علی علیه السلام می فرمایند که به زهرا بگو ، برای شفاعت و نجات امت چه داری ... همسرشان امام علی6 و فرزندانشان لؤلؤ و مرجان قرآن، ادامه دهنده نسل کوثر و سید جوانان اهل ..... در حدیث نورانیت آمده که مارا خدا نگویید، اما هرچه که می‌خواهید دربارهء ما بگویید.
کودکم غذا نمی خورد!
ln.sayekhis.ir/?p=123706
خاطرات بسیار شیرین با همسرتان بسازید! .... راهکار دیگر این است که در هر وعده غذایی به او بگویید که غذا فقط همین است و تا ..... به موهای اضافی تان نگویید موی زائد!
تزیین چمدان داماد - مجله اینترنتی چلچله
iranwiki.net/detail/1084049/article/2
پیامک صوتی تل آوا /صدای شما را به گوش همه مخاطبان می‌رسانیم ... کدام حرف‌ها را نباید به شوهرتان بگویید .... وقتی همسرتان ناراحت است به او نگویید ببخشید!
کودکم غذا نمی خورد! - خبر آنتایم
khabarontime.ir/news/23523816/کودکم-غذا-نمی-خورد-
خاطرات بسیار شیرین با همسرتان بسازید! .... راهکار دیگر این است که در هر وعده غذایی به او بگویید که غذا فقط همین است و تا ..... به موهای اضافی تان نگویید موی زائد!
علم چه اندازه تاثیر دین باوری بر سلامت روان را تایید می کند ...
life.shafaqna.com/FA/32187
۵ روز پیش - متن کامل گفت وگوی شفقنا زندگی با دکتر منتظری به شرح ذیل است: .... رفتار کنیم و یا اینکه دروغ نگوییم همه جنبه های اجتماعی دین است مثلا در دین به ما دستور داده ... نمی کنید بسیار گناه نابخشودنی در نزد خداوند است که چیزی را بگویید اما خودتان به آن عمل نکنید. ..... هیچوقت گوشی تلفن را روی همسرتان قطع نکنید ...
يادداشت توني ناراحت است، عصباني نکنيد - تبلیغات متنی
www.kapsid.ir/list/يادداشت+توني+ناراحت+است،+عصباني+نکنيد.html
مربی پرتغالی تیم تراکتورسازی تبریز معروف به مرد سیبیلو تمامی راه های گریز و ... وقتی همسرتان ناراحت است به او نگویید ببخشید! ... به نسل های بعد بگویید .
تصویرماه درآغوش خورشید - ads - آخرین مطالب
free-ads.tehranblogs.ir/list/تصویرماه+درآغوش+خورشید.html
به عنوان مثال ایرانیان قدیم معابدی برای خورشيد درست كرده بودند. .... این حرفها را هرگز به فرزندانتان نگویید! ... بگیریدو بگویید من حرفهای زشتی به تو زده ام: برخی اوقات که عصبانی .... هوای آنانی است که فرزندشان ، همسرشان عزیزاشان در نبرد، بی خبری را برای آنها پیغام پرندگان نامه برکرد ، اسرا آنان که سالها در منطقه دشمن مقاومت را به ...
چطور وقتی نمی خواهید کار کنید، کار کنید | جستجو | وبلاگها
www.patoghestan.ir/.../چطور+وقتی+نمی+­خواهید+کار+کنید،+کار+کنید....
این مثال را زدم که بگم چطور با 10 ثانیه فکر کردن به قره قوروت ترش اینقدر بدن ما .... به طور مداوم و پی در پی مطالعه نکنيد و با خود نگویید که تا این درس را تمام ... آیا جرات می کنيد با صراحت تمام در جواب درخواستی که مطابق میل تان نیست، «نه» بگویید؟ .... ایران ناز/ ۱) همسرتان را به عنوان یک مرد بپذیرید و برای شناخت دنیای مردانه او ...
گفتگوی جذاب با فرهاد آئیش و همسرش در منزلشان ، از ...
khabar-news.ir/گفتگوی-جذاب-با-فرهاد-آئیش-و-همسرش-در-منز/
شیلا خداداد با همسر و پسرش + عکس .... از حال و هوای محله تجریش برایمان بگویید؟ .... طهماسبی: نگویید کمتر به سینما می‌روند چرا که فیلم «نهنگ عنبر» فروش خوبی ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 331
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 768
  • باردید دیروز : 641
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,711
  • بازدید ماه : 1,711
  • بازدید سال : 30,802
  • بازدید کلی : 363,630