loading...
مسائل زناشویی
محسن بازدید : 1711 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

بعد از رابطه جنسی چکار کنیم ؟زن و شوهر

بعد از رابطه جنسی چکار کنیم

اقدامات لازم بعد از رابطه جنسی

نکاتی هست که باید بعد از رابطه جنسی رعایت شود ، تا رابطه زناشویی بیشترین اثر را داشته باشد ، هیچ چیز ناراحت کننده تر از این نیست که بعد از رابطه جنسی پشتتان را به همسر کنید و بخوابید

بعد از رابطه جنسی نوازش کردن همسرتان را فراموش نکنید

رابطه جنسی بین همسران بایدها و نبایدهایی دارد و شما برای بهبود رابطه بین همسرتان این نکات را باید بدانید.

عشق ورزیدن به همسر تنها در رابطه جنسی خلاصه نمی شود بلکه رفتار شما قبل و بعد از آن نیز اهمیت دارد. اعمال شما معانی مختلفی برای همسرتان دارد و رابطه آینده شما را شکل می دهد، بنابراین با احتیاط عمل کنید. ما در اینجا رفتارهایی را آورده ایم که پس از برقراری رابطه جنسی باید به شدن از آنها پرهیز کنید.

بعد از رابطه جنسی تان به سرعت به دستشویی نروید

بلند شدن و دویدن به سمت دستشویی یکی از بدترین کارهایی است که می توانید پس از برقراری رابطه جنسی انجام دهید. بسیاری افراد پس از برقراری رابطه جنسی به سرعت به سرویس بهداشتی می روند تا به ظاهر خود رسیدگی کنند. آنها موهایشان را درست می کنند، دندان هایشان را مسواک می زنند یا به زیر دوش آب می روند. درست است که شما باید همیشه مرتب و پاکیزه باشید اما گاهی دراز کشیدن در کنار همسرتان بهترین کاری است که می توانید برای صمیمیت تان انجام دهید پس برای رسیدگی به ظاهر خود عجله نکنید.

بعد از رابطه جنسی به سراغ موبایل تان نروید

تقریبا تمام افراد پس از برقراری رابطه جنسی موبایل خود را چک می کنند اما این کار باعث می شود که همسرتان تصور کند که او را نادیده گرفته اید. می دانیم که وقت تنگ است و برای برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات با دیگران عجله دارید اما هم نشینی با همسرتان هم ارزش و اهمیت خاص خود را دارد، بنابراین به آن احترام بگذارید.

بعد از رابطه جنسی اتاق را ترک نکنید

اگر پس از رابطه جنسی با همسرتان سریع لباس به تن و اتاق را ترک کنید، این طور به نظر می رسد که تنها هدف شما از برقراری این رابطه، میل جنسی بوده است. شاید برای رفتن به سر کار دیرتان شده باشد اما حتی یک دقیقه نگاه کردن در چشمان همسرتان می تواند تاثیری مثبت و فراموش نشدنی در رابطه شما داشته باشد.

بعد از رابطه جنسی از خودتان تعریف نکنید

حتی اگر شما بهترین باشید، نباید از خودتان تعریف کنید زیرا این کار ارزش شما را پایین می آورد. پس بهتر است این کار را بر عهده همسرتان بگذارید. اگر او احساس کند که شما خوب بوده اید، حتما بیان خواهد کرد.

بعد از رابطه جنسی سراغ تلویزیون نروید

شابد به نظر شما گوش دادن به اخبار جهان پس از برقراری رابطه عاطفی خیلی آرام بخش باشد اما در واقع اینطور نیست. حواس تان باشد اگر هم این کار را انجام می دهید، برنامه باشید که هر دوی شما از آن لذت می برید.

بعد از رابطه جنسی نوازش کردن همسرتان را فراموش نکنید

برخی افراد پس از برقراری رابطه جنسی، سریع به خواب می روند اما بهتر است پس از آن کمی همسرتان را نوازش کنید تا به عشق واقعی شما پی ببرد. به چشم های او نگاه کنید و در آغوش اش آرام بگیرید. این لحظات بهترین زمان برای نشان دادن عشق و مکالمه های عاشقانه است، آن را از دست ندهید.


منابع :مجله  زندگی ایده آل / پورتال سیمرغ

گرداوری از پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

 

بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ - مجله اینترنتی ...
www.delgarm.com/.../120169-پس-از-اتمام-رابطه-جنسی-چه-باید-کرد؟
۲۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟-پس از اتمام رابطه جنسی چه باید کرد؟-بعد از پایان رابطه جنسی-کار بعد از پایان رابطه جنسی-کارهای بعد از ...
زنان و مردان بعد از رابطه جنسی چه انتظاراتی دارند - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/archives/176577.php
رابطه جنسی, برقراری رابطه جنسی, رابطه جنسی و ارگاسم, درآغوش گرفتن, بعد از رابطه جنسی, پایان رابطه جنسی, برقراری ... چگونه در طول 3 روز سایز و وزن کم کنیم؟
آموزشهای قبل از نزدیکی و اسرار تحریک همسر
www.tanzimekhanevadeh.com/.../1165-آموزشهای-قبل-از-نزدیکی-و-اسرا...
قبل از نزدیکی با همسر چکار کنیم. رابطه جنسی یا نزدیکی با همسر ، فرآیندیست دو جانبه که طی آن دو طرف ضمن تامین نیاز جنسی ... بعد از نزدیکی با همسرچکار کنیم ؟
بعد از رابطه جنسی چه کار کنیم؟! - بازی آنلاین|اس ام اس
www.novinfun.com/بعد-از-رابطه-جنسی-چه-کار-کنیم؟.html
۲ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شاید خیلی از زوج ها ندانند که بعد از رابطه جنسی دقیقا مثل قبل از شروع آن یک رفتار و آدابی را باید رعایت کرد و ممکن است هر یک از زوجها از شریک خود ...
پس از اتمام رابطه جنسی چه باید کرد؟ - لذت زندگی
lazatezendegi.persianblog.ir/post/13/
بسیاری از خانم ها پس از اتمام رابطه جنسی تا حد زیادی آسیب پذیر می شوند، به همین ... بعد می تونیم با هم دوش بگیریم، شام رو آماده کنیم و دوباره این کارو تکرار کنیم.
زنها بعد از رابطه جنسی چه چیزی دوست دارند؟ - بیتوته
www.beytoote.com/psychology/zanashoe/women1-like-have.html
زنها بعد از رابطه جنسی برقراری رابطه جنسی,رابطه جنسی و ارگاسم ,درآغوش گرفتن,بعد از ... ۱: درآغوش گرفتن: تقریبا” همه خانمها دوست دارند که بعد از رابطه جنسی ،توسط مرد درآغوش گرفته ونوازش شوند. ..... مهارت دوست یابی را در کودکان تقویت کنیم ...
چکارکنیم از رابطه جنسی بیشتر لذت ببریم
www.tanzimkhanevadeh.ir/posts/703/contact-us.html
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چکارکنیم از رابطه جنسی بیشتر لذت ببریم. ... از طرف دیگر، آقایون می‌توانند بعد از رسیدن به اوج لذت جنسی خود، خیلی راحت به خواب بروند.
چه کنیم بعد از رابطه زناشویی دچار کمر درد نشویم؟ - جام نیوز
www.jamnews.ir/detail/News/421678
۱۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کمر درد چه کنیم بعد از رابطه زناشویی دچار کمر درد نشویم؟ ... به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، سعی کنید برای روابط جنسی حتما مکانی که انتخاب ...
کجا باید رابطه جنسی انجام دهیم؟ - همه جوره داغ داغ
mehdi53.persianblog.ir/tag/کجا_باید_رابطه_جنسی_انجام_دهیم؟
آنچه که در این مقاله عنوان می کنیم قانون نیست. ... و این احساس خوب باید بعد از رابطه جنسی هم باقی بماند—به هیچ وجه نباید بعد از رابطه جنسی ... اول باید چه کار کنم؟
آموزشهای قبل و بعد از رابطه جنسی(نزدیکی با همسر) - آکا
www.akairan.com/marriage/hamsar/201441022118.html
۲۱ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... در رابطه جنسی,گفتگوهای تحریک آمیز جنسی قبل از نزدیکی با همسر,بازی های جنسی با همسرتان,بعد از نزدیکی با همسر چکار کنیم؟,هر چه مردان برای ...
قبل و بعد از رابطه جنسی چکار کنیم
tanzimkhanevadeh.ir/posts/.../قبل-و-بعد-از-رابطه-جنسی-چکار-کنیم.ht...
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قبل و بعد از رابطه جنسی چکار کنیم. احتمالا شنیده‌اید که باید بعد از رابطه جنسی فورا ادرار کنید، تا عفونت مجرای ادراری جلوگیری کنید. اما ادرار کم ...
چطور باید رابطه جنسی برقرار کنیم
tanzimkhanevadeh.ir/posts/.../چطور-باید-رابطه-جنسی-برقرار-کنیم.htm...
۱۶ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چطور باید رابطه جنسی برقرار کنیم. ... مردها معمولاً نیاز به رابطه جنسی را وقتی تجربه میکنند که از چند روز بعد از آخرین ارضای جنسیشان با .... عدم تطابق جنسی زوجین و مشکلات آن · با بی اعتمادی همسر چکار کنیم · علت بی میلی جنسی ...
چه میزان رابطه جنسی طبیعی است؟
fa.parsiteb.com/news.php?nid=13391
من مجبورم بعد از یک روز طولانی سر کار شام را آماده کنم و بعد بچه ها را بخوابانم چون حقوق ... به خاطر همین قانونی که برای شوهرم گذاشتم این است که رابطه جنسی بعد از 10 شب ... من 35 سالمه سه تا زن دارم باز احساس میکنم که کم هستش به نظر شما چکار کنم.
رابطه جنسی - پزشک آنلاین - بزرگترین شبکه اطلاع رسانی و ...
www.pezeshkonline.ir/index.php?ToDo=ShowIndexContent&Ref...
و بعد از ارضا شدنش وقتی دخول رو انجام میدم هیچ احساسی و هیچ عکس العملی نشان نمیدهد. لطفا راهنماییم کنید مشکلمون چیست و برای درمان بهتر است چه کار کنیم .
علت خستگی و کمر درد بعد از رابطه جنسی + راه درمان
www.sefidak.com/lifestyle/marital-problems/.../کمر-درد-رابطه-جنسی-درما...
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - علت خستگی و کمر درد بعد از رابطه جنسی + راه درمان ... چطور می توانم شوهرم را عالی ارضا کنم .... با شوهر بد دهن و دست به زن چه کار کنیم ؟ سفید کننده ...
مسائل جنسی دوران عقد :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/category/مسائل%20جنسی%20دوران%20عقد/
۱۸۳ مطلب با موضوع «مسائل جنسی دوران عقد» ثبت شده است - راهنمای مسائل ... حالا من چیکار کنم به نظرتون ؟ .... بعد از هر رابطه تا 3 - 4 روز نیازی در خودم حس نمی کنم.
دانستنی های جنسی - سایت تفریحی و سرگرمی تک مهر
www.takmehr.ir/category/health-medical/jensi
دانستنی های پرده بکارت,دانستنی های جنسی,رابطه جنسی,شب عروسی,آمیزش جنسی ... چگونه انزال زودرس را درمان کنیم؟ ... دلیل سردرد بعد از نزدیکی کردن · چگونه پس از ۵۰ سالگی لذت جنسی داشته باشید ... داشتن رابطه جنسی در حین قاعدگی درست است؟ ... جنسی بیماران قلبی · انواع کجی آلت‌ تناسلی · برای درمان اعتیاد جنسی چکار کنیم؟
چه نکاتی را برای شروع برقراری رابطه جنسی باید رعایت کرد؟
www.vujud.com/a-2929-چه-نکاتی-را-برای-شروع-برقراری/
رعایت نکات زیر کمک زیادی به زوجین برای شروع و برقراری رابطه جنسی می دهد: ... زیرا بعد از غذا بیشترین انرژی و گردش خون انسان به طرف معده سرازیر می شود. ب- زن باید در شرایط ... نکاتی که درباره بهداشت میزغذاخوری باید رعایت کنیم · رابطه جنسی ...
فرم دادن سینه - میهن بلاگ
masaelejensiehot.mihanblog.com/
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لذت جنسی می تواند انواع درد – درد آرتروز، درد بعد از جراحی و ... را تسکین دهد ... 6- هنگام رابطه جنسی ارگاسم یا اوج لذت جنسی را به تاخیر بیاندازید .... چطور انتقاد جنسی کنیم؟ از آنجا كه انتقاد از .... از او بپرسید: «دوست داری من چه كار كنم؟
مصرف چه نوع خوراکیها و غذاهایی قبل و بعد از رابطه جنسی ...
masaelejensie2010.blogfa.com/post-36.aspx
این موضوع را به دوبخش زیر تقسیم بندی می کنم: الف) مصرف خوراکیهای قبل از رابطه جنسی. ب) مصرف خوراکیهای بعد از رابطه جنسی. الف) مصرف خوراکیهای قبل از ...
پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/104207/پاسخ-به-سوالات-جنسی-و-زناشویی
توصیه می کنم این امر را به روزهای بعد وقتی شرایط مناسب است موکول نمائید. .... روحی بهم آسیب میزنه چکار کنم که شوهرم تمایلات جنسیش بالا بره و شروع کننده رابطه ...
برای حامله شدن چکار کنیم - ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط ...
asheghi4u.blogsky.com/1394/03/03/post.../برای-حامله-شدن-چکار-کنیم
۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب به سوالات شما نظیر: برای باردار شدن چکار کنم؟ .... وضعیت سنتی یکی از بهترین وضعیت‌های رابطه‌ جنسی برای باردار شدن سریع‌تر است. ... مرد عمیق‌تر وارد واژن زن شود تا اسپرم بعد از انزال مستقیم‌تر وارد گردنه رحم شود.
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ - پرشیا بوک
persiabook-rzb.arpita.ir/page-17190.html
سایت آرپیتا بزرگترین آرشیو مطالب وبلاگ های پارسی می باشد که به صورت خودکار به جمع آوری مطالب می پردازد.
پاسخ به سومین سری سوالات جنسی و زناشویی - سلامت نیوز
www.salamatnews.com › خانواده
۲۲ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 1)همسر من در دوران نوزادی و بعد از زمان ختنه، خونریزی شدیدی داشته و الان در ... به گفته همسرم، این مساله زمان برقراری رابطه جنسی، کمی مشکل ساز شده. .... امیر27 : با سلام و عرض ادب و تقدیر و تشكرجهت سرد مزاجی خانم باید چه كار كنیم.
بعد از رابطه جنسی چکار کنیم بایگانی - حکیم سنتی | مرجع ...
hakimsonati.ir/tag/بعد-از-رابطه-جنسی-چکار-کنیم/
برچسب‌ها: اقدامات لازم بعد از رابطه جنسی بعد از رابطه جنسی بعد از رابطه جنسی چکار کنیم بعد از رابطه جنسی چه کار کنیم پایان رابطه جنسی رابطه جنسی کار های بعد ...
چگونه از درد هنگام رابطه جنسی جلوگیری کنیم؟ | انجمن های ...
www.farspatogh.ir › انجمن › مقالات › مقالات علمي
۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - فارس پاتوق : چگونه از درد هنگام رابطه جنسی جلوگیری کنیم؟ ... بعضی اوقات بعد از اتمام رابطه جنسی، لباس زیرم خونی می شود. .... کنیم · 20 نکته مهم تحریک کننده جنسی خانمها · برای لذت بردن از رابطه جنسی چه بگوییم و چکار کنیم؟
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ - تبلیغات متنی
persiabook-rzb.sooba.ir/page-11693.html
توضيحات : بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ تقریباً همه زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسی، توسط مرد درآغوش گرفته و نوازش شوند .در مقابل گروه قبل، عده ...
پس از رابطه جنسی چه کار کنیم؟
www.samatak.com/marital/gender/what-to-do-after-sex.html
پس از رابطه جنسی چه کار کنیم؟ عشق ورزیدن به همسر تنها در رابطه جنسی خلاصه نمی شود بلکه رفتار شما قبل و بعد از آن نیز اهمیت دارد. اعمال شما معانی مختلفی برای ...
رابطه زناشویی
asma1300.blogfa.com/
و این احساس خوب باید بعد از رابطه جنسی هم باقی بماند—به هیچ وجه نباید بعد از .... لذت می برد و چكار كنیم كه با هم به اوج برسیم (خصوصاً در اول ازدواج معمولاً این امر شدنی ...
دکتر رهام صادقي - رابطه جنسی از معقد ! چیکار کنم ؟
www.roham.ws › ... › سوالات جنسی - تناسلی › رابطه مقعدی
۲۲ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 15پست
دکتر رهام صادقي - اخبار و تازه ها ، پاسخ به سوالات - رابطه جنسی از معقد ! ... نوع رابطه واسه من ضرر داره و دیگه نباید انجامش بدم اگه اینطوره چیکار کنم شوهرم ..... طرف میبینی اول به زور رابطه مقعدی با همسرش برقرار میکنه بعد که میبینه ...
رابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باشد؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=244474
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برقراری رابطه جنسی بین شما و نامزدتان در دوران عقد یک تصمیم کاملا .... با پسر عموش عقد کرده بعد بهم خورده ماندم چیکار کنم خواهشا راهنماییم کنید.
مشکل در روابط جنسی بعد از زایمان طبیعی - صفحه 1 - نی نی ...
www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=720603
۷ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 20پست - ‏13 نویسنده
مشکل در روابط جنسی بعد از زایمان طبیعی. ... کرد دید خیلی درد دارم بهم پماد کلوتریمازول داد موقع نزدیکی استفاده کنم. ... به نظر شماها چیکار کنم؟
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ | |دانلود اهنگ و فیلم ...
iran-book98-rzb.98dress.ir/page-53544.html
توضيحات : بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ تقریباً همه زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسی، توسط مرد درآغوش گرفته و نوازش شوند .در مقابل گروه قبل، عده ...
سلامت: آموزشهای قبل و بعد اَز رابطه جنسی(نزدیکی با همسر ...
www.parsilog.com/.../سلامت-آموزشهای-قبل-و-بعد-اَز-رابطه-جنسی.html
آموزشهای نزدیکی با همسر و اسرار تحریک همسر قبل اَز نزدیکی با همسر چکار کنیم رابطه جنسی یا نزدیکی با همسر ، فرآیندی ست دو جانبه که طی آن دو طرف ضمن تامین ...
راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی – جديدترين اخبار ...
www.momtaznews.com/راز-افزایش-لذت-جنسی-در-رابطه-زناشویی/
در رابطه جنسی، دو قطب مخالف وجود دارد: لذت بخشیدن و لذت بردن، وقتی یکی لذت ... بعد از حدود پنج دقیقه، مرد که به اوج نزدیک شده و در مرزهای ارگاسم به سر می‌برد، ..... داد که حالا که اون دوباره خوب شده اینبار منم که متنفر شدم نمیدونم باخودم چیکار کنم.
آیا می دانید بعد از رابطه جنسی نباید آب خورد ؟ - الو دکتر
www.alodoctor.ir/.../آیا-می-دانید-بعد-از-رابطه-جنسی-نباید-آب-خورد-؟
۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا می دانید بعد از رابطه جنسی نباید آب خورد ؟ یک متخصص طب ... یک ساعت قبل و 2 ساعت بعد از غذا آب مصرف شود. ... چه کار کنیم که آلزایمر نگیریم؟
چطور شوهرمان را مثل روزهای اول گرم نگه داریم ؟ | گروه اتاق خواب
goldwife.ir/archives/3059
۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - میخواستم بگم وقتی دو زوج تازه ازدواج میکنن رابطه جنسی بیشتری دارن اما ... میخواستم بدونم ما خانما چکار کنیم که همسر مون مثل همون روز های اول بهمون توجه کنه ... بعد از این که مقداری از غذا رو با حرص و ولع خورد کم کم سرعتش در خوردن کم ...
قبل از برقراری یک رابطه جنسی چه کار کنیم - خاتون آنلاین
www.khatoononline.ir/.../قبل-از-برقراری-یک-رابطه-جنسی-چه-کار-کن...
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قبل از برقراری یک رابطه جنسی چه کار کنیم ... ج – مراحل اولیه بعد از شروع : شامل تحریک متقابل همدیگر با تماس بدنی و جنسی د – دخول و انزال و ...
ارتباط یائسگی با رابطه جنسی - کلینیک بعد سوم
drsekhavati.com/1390/10/یائسگی/
۱۱ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - حتی برخی از زنان در دوران بعد از یائسگی افزایش تمایل جنسی را گزارش کرده اند. ... در دوران یائسگی برای درمان خشکی واژن چکار می توان کرد؟ ... با ایمیل admin@moshavercard.com تماس بگیرید تا در این خصوص با هم صحبت کنیم.
فیلم: چه کنیم تا رابطه جنسی‌ با همسرمان یکنواخت و بدون لذت ...
www.salamaneh.com › سرویس فیلم و صدا
۲۰ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عادی شدن رابطه جنسی با همسر و احساس عدم لذت از این رابطه از جمله خطرهایی است که ... فیلم: چه کنیم تا رابطه جنسی‌ با همسرمان یکنواخت و بدون لذت نشود؟ .... ریتالین با بدن چکار می‌کند؟ ... چرا خانم‌ها بعد از رابطه جنسی به نوازش نیاز دارند؟
یادگیری نیازهای قبل از رابطه جنسی - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/4069_یادگیری-نیازهای-قبل-از-رابطه-جنسی.html/
۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یادگیری نیازهای قبل از رابطه جنسی,:درروابط زناشویی که روابط جنسی از ... رابطه ی جنسی برقرار کنید، هنگام تماشا کردن فیلم، بعد از حمام، و … ... همان قدر لذت بخش است ، که برای مرد ” به تو افتخار می کنم ” لذت بخش است. ... چگونه با روغن نارگیل نرم کننده درست کنیم · اطلاعات کامل درباره ضررهای قلیان · چکارکنیم تا ...
بعد از رابطه جنسی، با دوست دختر ازدواج نمی‌ کنند - تعامل
www.taamolnews.ir/.../بعد-از-رابطه-جنسی-با-دوست-دختر-ازدواج-نمی‌-کن...
۱۴ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - من که حاضر نیستم با یک خانومی ازدواج کنم که نون منو بخوره اما به من خیانت کنه ... اون آقا پسری که با اعتمادبه نفس میگه من دختری که باهام رابطه جنسی داشته نمیگیرم اگه خیلی مردی ودرستی ...... هرکی خودش میدونه که داره چیکار میکنه.
دکتر شیخ - پاسخ به سوالات شما (اختلالات جنسی آقایان)
www.doctorsheikh.blogfa.com/cat-14.aspx
در پاسخ به اين دوست عزيز بايد بگويم بعد از رابطه جنسي معمولا مرد احساس .... می کردم الآن فکر میکنم این اسپری بی حس نمی کند خواهشمندم راهنمایی کنید چکار کنم؟
در رابطه جنسی چکار باید کرد(دوران نامزدي)+ عکس
www.artageo.ir/post/.../در-رابطه-جنسی-چکار-باید-کرد-دوران-نامزدي-عک...
در رابطه جنسی چکار باید کرد(دوران نامزدي)+ عکس,نامزدی بدون جاری شدن صیغه عقد ... همانطور که می دانید بعد از طی مراحل خواستگاری و برگزاری مراسم بله برون که دختر .... در اینجا 6 نکته که به شما کمک می کند تا تصمیم درست را بگیرید، ذکر می کنیم:
آموزشهاي قبل و بعد از رابطه جنسي برای همسران
www.meymoon.ir/1393/آموزشهاي-قبل-و-بعد-از-رابطه-جنسي-برای-هم/
آموزشهاي قبل و بعد از رابطه جنسي برای همسران. قبل از نزديکي با همسر چِکار کنيم ؟ رابطه جنسي يا نزديکي با همسر ، فرآيندي است دو جانبه که طي آن دو طرف ضِمن تامين ...
همسرم می خواد بعد از عقد رابطه جنسی رو شروع کنیم - چکار کنم ...
www.doctorfa.lol/.../aocwlycaisyagwysbspaiyearsywaiagrwesyaflahagk-1...
سلام من دو ماه دیگه عقد می کنم و همسرم از من می خواد وقتی عقد کردیم رابطه جنسی رو شروع کنیم ولی چیزی که باعث دو دلی من میشه اینه که بین عقد تا عروسی ما 6 ماه تا یک ...
دوست دخترم حامله شده چکار کنم؟ - طلبه پاسخگو
www.t-pasokhgoo.ir/.../258-دوست-دخترم-حامله-شده-چکار-کنم؟.html
چند روز پیش بعد از سه ماه بیخبری با من تماس گرفت و گفت که از من باردار شده و .... شیطونو میخوریم و دوست دخترمون پیشنهاد رابطه جنسی میدیم درسته کارم اشتباه بود ...
ارتباط جنسی با پسر نامحرم | پرسمان دانشجويي - تربیتی و ...
www.moshavereh.porsemani.ir/content/ارتباط-جنسی-با-پسر-نامحرم
چکار کنیم که بچه پسر شود؟ .... آیا پسری که در مدت کوتاهی با دختر مورد نظر خود رابطه جنسی بر قرار کرده است، از انگیزه کافی برای ازدواج در آینده با آن دختر برخوردار ...
افزایش میل جنسی و شعله ور کردن آتش روابط جنسی - موفق باشی
movafaghbashi.com › توسعه شخصی › روابط زناشویی
راههای زیادی برای افزایش میل جنسی و لذت بخش کردن روابط جنسی نیز وجود دارد . ... 6ماه است رابطه زناشویی ندارم خانمم میگه اول خانه و ماشین و بعد رابطه باید چکار کنم.
در دوران نامزدی چکار کنیم | دانلود قدیم
nowdownload.ir/در-دوران-نامزدی-چکار-کنیم/
چگونه همسرمان آیا بعد از خیانت کردن شوهرمان با او زندگی کنیم؟ عقد طولانی چه چگونه مشکلات دوران نامزدی راحل کنیم؟ چند وقت بعد در رابطه جنسی چکار باید کرد(دوران ...
نکات آموزشی رابطه جنسی برای عروس داماد در شب زفاف
rangezendegi.com › آموزش های زناشویی
۳۰ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این مقاله یاد می گیرید که اولین رابطه ی جنسی و نزدیکی روچطوری با همسر ... اول در مورد انتظاراتتون از شب زفاف حرف بزنید و بعد نگرانی هاتون رو مطرح کنید . ... بکشیم که حتی نتونیم در مورد رابطه جنسی حرف بزنیم چیکار کنیم ؟
بعد از دعوا با همسر چه کار کنیم؟
itplusplus.ir › دختران و ازدواج › ازدواج
بعد از دعوا با همسر چکار کنیم،بعد از دعوای زناشویی چکار کنیم،بعد از دعوا با شوهرمان چکار کنیم، ... روی رابطه کار می کنند و این رابطه برایشان مهم است؛ بنابراین اگر با همسرتان جر و بحث می کنید، باید از این ... انجام این کارها بعد از رابطه جنسی، ممنوع!
با زیاده خواهی شوهرم در رابطه زناشویی چه کنم؟ - سیمرغ
seemorgh.com › سبک زندگی › روابط عاطفی › آیین همسرداری
۹ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شاید فکر کنید بعد از 15 سال زندگی زناشویی تمایلات جنسی اش خاموش شده ... است – اما من هم می‌خواهم بعضی اوقات خودم برای رابطه زناشویی اقدام کنم.
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ | مانا بلاگ
persiabook-rzb.manna2000.org/page-7636.html
توضيحات : بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ تقریباً همه زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسی، توسط مرد درآغوش گرفته و نوازش شوند .در مقابل گروه قبل، عده ...
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ | سامانه خبری وی ...
persiabook-rzb.vbnt.net/page-24878.html
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ توضيحات : بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ تقریباً همه زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسی، توسط مرد درآغوش ...
شبهه - س: علت سرد مزاجی ما [مردان] در آمیزش جنسی با همسران‌مان ...
www.x-shobhe.com/shobhe/3103.html
۶ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - س: علت سرد مزاجی ما [مردان] در آمیزش جنسی با همسران‌مان چیست و چه کنیم؟ ... اصلی‌ترین کانون اجتماعی و نقش آفرین‌ترین رابطه انسانی در ساختار .... بروز بیماری‌های مختلف و حتی مرگ به هنگام آمیزش یا بعد از آن می‌شود. ... سلام شوهرم همش واسه سكس بي انگيزه هست چيكار كنم انگار حس نياز تو وجودش نيست چيكار بايد كرد؟
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ | آرشیو وبلاگهای ...
soozeh.ir/page-12403.html
توضيحات : بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ تقریباً همه زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسی، توسط مرد درآغوش گرفته و نوازش شوند .در مقابل گروه قبل، عده ...
|اطلاعات جنسی|نیاز جنسی|مشاوره جنسی آنلاین|آموزش ارضا شدن ...
niceboy.ir/post/42/آموزش-ارضا-شدن--چگونه-دیر-ارضا-شویم.html
وقتی زنی در یک رابطه جنسی چندین بار به ارگاسم می رسد ارگاسم او چندگانه خواهد بود. خیلی از مردان اشتباهاً تصور می کنند که وقتی بتوانند بعد از انزال دوباره تحریک شوند و به یک انزال دیگر دست پیدا کنند، یعنی ..... با خیانت همسر خو چکار کنیم ؟
ایدز و هرانچه که باید در مورد آن در یک رابطه جنسی محافظت نشده ...
www.topnaz.com › سلامت
-احتمال انتقال ایدز در یک رابطه جنسی محافظت نشده (بدون کاندم) بسیار کم می باشد (در بدبینانه ترین حالت کمتر از ... بنابراین اول از احتمال ابتلا به این بیماری ها بترسید و بعد ایدز! در حالت های زیر فرض می کنیم که فرد مقابل 100 درصد مبتلا هست:.
چطور در رابطه جنسی باردار شویم؟ | جدید 94 - رها فان
www.rahafun.com/چطور-در-رابطه-جنسی-باردار-شویم؟.html
وضعیت سنتی یکی از بهترین وضعیت‌های رابطه‌ جنسی برای باردار شدن سریع‌تر ... آلت مرد عمیق‌تر وارد واژن زن شود تا اسپرم بعد از انزال مستقیم‌تر وارد گردنه رحم شود.
آميزش جنسي را بابيشترين لذت تجربه کنید - عقد و بعد از ...
trainingbam.blogfa.com/tag/عقد-و-بعد-از-ازدواج
1-رابطه جنسی یكی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد( بعد اقتصادی،بعد عاطفی .... در اين بحث از ديدگاه مرد و زن نحوه صحيح روابط زناشویی را بررسي مي کنيم.
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ | آرشیو وب - وب سایت
preoi.com/page-29593.html
توضيحات : بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ تقریباً همه زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسی، توسط مرد درآغوش گرفته و نوازش شوند .در مقابل گروه قبل، عده ...
با دوست پسرم رابطه داشتم حالا ازدواج کنم یا نه ؟ - بعلاوه هجده ...
www.eq1.ir/post/231
۱۴ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رابطه مقعدی,قبل از ازدواج,,با دوست پسرم رابطه داشتم حالا ازدواج کنم یا نه ؟,بعلاوه هجده لطفا. ... البته فقط این نبوده، ب خاطر رابطه جنسی ای که باهاش بــار هاداشتم هم میترسم... میترسم همسر ایندم بتونه بفهمه ... اصلا نمیدونم چیکار کنم... دو راهیه .... موضوعات مرتبط با دوران نامزدی; بعد از نامزدی مرتکب این اشتباهات نشوید؟
در شب اول عروسی باید چه کار کنیم - خانه
sibooyeh.com/مطالب-اختصاصی/در-شب-اول-عروسی-باید-چه-کار-کنیم/
۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیا عمل جنسی حتما باید در همان شب اول اتفاق بیوفتد؟ ... و این احساس خوب باید بعد از رابطه جنسی هم باقی بماند—به هیچ وجه نباید بعد از رابطه جنسی ...
چطور با همسرم خود رابطه جنسی صمیمانه داشته باشیم؟ - که
www.irannaz.com/news_detail_11203.html
(بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است). چگونه میتوان ... در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم .
پاسخ به مجموعه ای از سوالات جنسی و زناشویی - سایت خبری ...
ebrat.ir/?part=news&inc=news&id=41190
۱۳ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - که در رابطه جنسی با همسرم مشکل آفرین شده است . من چیکار کنم . .... عرض کنم که هیچگونه ترشحات مایعی چه قبل و چه هنگام و بعد از انجام رابطه جنسی ...
جستجوی بلاگ -بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟
iran-book98.searchblog.ir/page-730553.html
توضيحات : بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ تقریباً همه زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسی، توسط مرد درآغوش گرفته و نوازش شوند .در مقابل گروه قبل، عده ...
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ | داورنیوز
iran-book98-rzb.web.safernews.in/page-724422.html
توضيحات : بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ تقریباً همه زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسی، توسط مرد درآغوش گرفته و نوازش شوند .در مقابل گروه قبل، عده ...
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ - پرشیا بوک
iran-book98.rozblog.com/.../بعد+از+پایان+رابطه+جنسی+باید+چکار+ک...
توضيحات : بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ تقریباً همه زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسی، توسط مرد درآغوش گرفته و نوازش شوند .در مقابل گروه قبل، عده ...
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ | linkahang
persiabook-rzb.linkahang.ir/page-2199.html
توضيحات : بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ تقریباً همه زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسی، توسط مرد درآغوش گرفته و نوازش شوند .در مقابل گروه قبل، عده ...
زنان با ناتوانی جنسی مردان چه کار کنند؟ - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir › سبک زندگی › بهبود سبک زندگی
۱۹ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - زنان با ناتوانی جنسی مردان چه کار کنند؟ ... یعنی مرد میل به رابطه جنسی دارد و قدرت ارضاءشدن هم دارد اما توانایی جسمی برای این کار ندارد. .... یعنی گاهی که خوب بررسی می کنیم، می بینیم مشکلات دیگری موجب درخواست طلاق زن از مرد شده ...
نیازهای جنسی مردان - طلبه ای در عصر انتظار
hosseinalemi.blogfa.com/category/36
و اگر عارض شد بعد از عقد، در حالى كه بعد از عقد، زن ديگرى را وطى نموده بوده و .... گفت: تو چی کار داری ؟ ..... نکته ای که نباید آن را فراموش کنیم این است که نیازهای فراوان عاطفی و جنسی زوجین ، و .... در برابر مردانى كه رابطه جنسي غير اسلامي (مثل خوردن آلت زنانه و يا مردانه) را خواهان هستند چطور ميشه عمل كرد كه باعث ناراحتي ایشان نشد؟
من خیلی به رابطه جنسي تمایل دارم و از گناهشم میترسم چکار کنم؟
www.takbid.com/من-خیلی-به-رابطه-جنسي-تمایل-دارم-و-از-گن/
سلام بخشید من خیلی به رابطه جنسی تمایل دارم و از گناهشم میترسم چکار کنم؟ ... اما بعد خب اگه میتوید کنید اما ظاهرا قصد و توایی ندارید پیشنهاد من گرفتن روزه و پناه ...
راجع به مردان و روابط جنسي چه مي دانيد - راسخون
rasekhoon.net › ... › راجع به مردان و روابط جنسي چه مي دانيد
۱۷ بهمن ۱۳۸۷ ه‍.ش. - 9-مردها به طرزي پنهان از اين که همسرشان به کرات به روابط جنسي احساس نياز کند و شروع کننده .... بهتر نيست توصيه هاي ارائه شده در اين کتاب را عمل کنيم و بعد ببينيم که نتيجه چه خواهد شد؟ ... در اين گونه مواقع مي بايست چکار کنيد؟
۱۰ نشانه اینکه مردی شما را فقط برای رابطه‌ جنسی می‌خواهد
www.parsi1.com/archive/16748/signs-just-wants/
۱۲ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حتی بهترین پسرها هم ممکن است فقط به دنبال رابطه جنسی باشند. مردها روش های ... از به بعد چکار کنم پس؟ ..... نمیدونم چکار کنم میشه راهنماییم کنید ...
Noarous - شوهرم سرد مزاج است - نوعروس
www.noarous.com/fa/content/903
رابطه جنسی بین ما بعضی وقتها به خاطررفتارمن (یعنی وقتی حس میکند من ... بشم خوب میشه و یک هفته بعد دوباره کاراش رو شروع میکنه منم موندم چیکار کنم حتی بچه هم ...
در حین رابطه جنسی از چه کلماتی استفاده کنیم؟ - تکناز
www.taknaz.ir/news_detail_4618.html
تنها با تکرار این واژه ها در ذهن خود، قادرید بعد ها آنها را با صدای بلند نیز بیان کنید. ... یکی از منابع واژه ها، به زبان آوردن همان مراحل رابطه جنسی است که دقیقا" در همان ...
چرا زن ها به اندازه مردها در مورد رابطه جنسی حرف نمی زنند؟ - دوترکه
2tarke.com/258/چرا-زن-ها-به-اندازه-مردها-در-مورد-رابطه/
۱۸ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - -اگر با این پسر یا مرد رابطه جنسی داشته باشم اون با من ازدواج می کنه؟اگر ازدواج نکنه ، بعد از رابطه جنسی با اون چی کار کنم؟ دیگه کی با من ازدواج ...
نشانی مطب دکتر میترا ملائی نژاد متخصص سلامت جنسی و ...
www.drmolaei.ir/index.php?ToDo=MemberQuestions&Page=2
سوال : سلام خانوم دکتر امروز بعد از 8 روز از زمان رابطه ی مشکوک و خوردن قرص لوونورژستریل ترشح سفید رنگی و ... میخواستم ببینم چکار کنم تا زود انزالیم رفع بشه؟
درد عشق و وابستگی را چگونه تحمل کنیم؟ - آلامتو
www.alamto.com › سلامت › سلامت روان
۹ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خلاصه بهش گفتم که ازش خوشم میاد و اونم ازو وقت خواست بعد یه مدت با هم دوست شدیم و ..... وقتی شبا میاد به خواب دلم مبخواد خفه بشم چیکار کنم! ..... زنی که من باهاش در ارتباطم 35 سالشه همدیگه رو دیدیم و حتی رابطه جنسی برقرار کردیم
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ | دانلود آهنگ
ijio.org/page-681213.html
منبع : پرشیا بوکبعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ برچسب ها : زنان ,چکار کنیم؟ ,باید چکار ,رابطه باید ,پایان رابطه. تبلیغات سفارش. محل تبلیغات شما.
چکار کنم بعد از زایمان رابطه گرم زناشویی داشته باشم ؟ - مهکام
mehcom.com › دانستنی های بارداری
۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رابطه گرم زناشویی بعد از زایمان - پرسش :چکار کنم بعد از زایمان رابطه گرم ... این که چه مدت پس از زایمان رابطه ی جنسی نداشته باشید به وضعیت ...
چگونه در رابطه جنسی از همسرم انتقاد کنم - مشاوره ازدواج و ...
moshavereshoma.persianblog.ir/post/63/
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - انتقاد جنسی باید با هدف بهبود رابطه جنسی صورت گیرد ... من چه کار باید بکنم»، «مهربانی که من دلم می‌خواهد را در رابطه جنسی نشان نمی‌دهد و این ... زمان بیشتری مرا نوازش کنی» یا «خیلی دوست دارم که بعد از رابطه جنسی من رو بغل کنی» .
شوهرم در هنگام دعوا و عصبانیت مرا به زور به اتاق خواب می برد ...
www.darsezendegi.com › عشق و دوستی › زندگی زناشویی
۱ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در حالیکه شدیداً با یکدیگر دعوا می کنیم و عصبی هستیم، ناگهان او ... شوهرم تصور می کند که رابطه جنسی همه چیز را حل می کند. ... اغلب خانم ها در زمانیکه بسیار می خندند و دیگر نمی توانند خودشان را کنترل کنند،اگر بعد از خنده زیاد، ...
مشاوره نشان خرد - رابطه جنسی
lovely1360.blogfa.com/category/24
مشاوره نشان خرد - رابطه جنسی - زندگی بی دغدغه - مشاوره نشان خرد. ... بعد از مقاربتی که احتمال بارداری دارد، در اولین فرصت ۲ قرص خوراکی HD همراه با شیر یا آب .... من در آستانه ازدواج با دختري هستم ولي مي خواهيم فعلا عقد کنيم و تا چند سالي به همين منوال ...
در صورت پاره شدن ناگهانی کاندوم چه کار کنیم؟
www.parsnaz.ir/what-to-do-if-a-condom-breaks-sudden.html
در صورت پاره شدن ناگهانی کاندوم چه کار کنیم ،کاندوم یک پوشش پلاستیکی بسیار نازک است که ... و اضطراب در دو جنس کاهش یافته و به تبع آن رابطه جنسی لذت بخش تر صورت می گیرد. ... اعمالی که بعد از پارگی کاندوم در حین نزدیکی باید انجام داد.
مرکز پاسخگویی به سوالات روان شناسی - زناشویی
psychotherapy.blogfa.com/category/1
خودش هم قبول داره که مشکل از اونه و همیشه بعد دعوا بهم میگه تو پاک ترین زن دنیا هستی ... باوجود اینکه سن کمی هم ندارم و به رابطه جنسی خیلی فکرنمیکنم و اهمیت چندانی بهش ... می کند که فقط در کنار مادرش باشد نه چیز دیگری به نظر شما بنده چیکار کنم ؟
برای کاهش درد رابطه مقعدی پماد بی حسی چی استفاده کنم؟
mamasite.ir › پرسش و پاسخ
۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - الان ازتون سوال میپرسن چکار کنیم اذیت نشیم،بعد ولشون کردند میان میگن پردم سالمه؟؟کجا بدوزمش؟؟ایدز نگرفتم؟؟چکار کنم؟آخر این رابطه ها از همون ...
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟
world-war-sky.web.davernews.in/.../بعد%20از%20پایان%20رابطه%20ج...
توضیحات : بعد از پايان رابطه جنسي بايد چکار کنيم؟ تقریباً همه زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسي، توسط مرد درآغوش گرفته و نوازش شوند .در مقابل گروه قبل، عده ...
با دوست دخترم رابطه جنسی دارم و ازدواج میسر نیست چه کار کنم؟
soali.ir › زناشویی
با دوست دخترم رابطه جنسی دارم و ازدواج میسر نیست چه کار کنم؟,روابط آلوده ... دلبستگي و وابستگي در مي آيد، بعد از اينكه اين حالت به وجود آمد، ديگر قضاوت هايي كه در ...
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ | ملوبلاگ
iran-book98.melou.net/page-17380.html
توضيحات : بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ تقریباً همه زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسی، توسط مرد درآغوش گرفته و نوازش شوند .در مقابل گروه قبل، عده ...
من باید بعد سقط چکار کنم؟
niniban.com/fa/news/69693/من-باید-بعد-سقط-چکار-کنم
۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - من باید بعد سقط چکار کنم؟ کتایون برجیس،متخصص زنان و زایمان،سقط جنین،بارداری مجدد بعد از سقط،مشاوره آنلاین،مشاوره رایگان،مشاوره ...
کارهای لازم بعد از رابطه جنسی
www.200shesh.ir/Forum/Post/3165
۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پس از رابطه جنسی چه کار کنیم؟ اعمال شما معانی مختلفی برای همسرتان دارد و رابطه آینده شما را شکل می دهد، بنابراین با احتیاط عمل کنید. ما در اینجا ...
من تو - چگونه مردان را در هنگام رابطه جنسي بيشتر بشناسيم
jadoogarbig.blogfa.com/.../چگونه-مردان-را-در-هنگام-رابطه-جنسي-بيشت...
که بعد از همخوابي ادرار خود را تخليه کنند و آلت خود را شستشو دهند تا. پرستاتشان معيوب نگردد. ... اشاره مي کنيم را دنبال کنيد و مطمئن باشيد که با قدري تفاهم و درک متقابل شب .... چه در شب عروسي با هم رابطه جنسي برقرار کرديد چه کار به اين مرحله ختم.
زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند - ایران ویج
www.iranvij.ir › دانستنی های زناشویی
۹ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ۱- اکثر زنان به اشتباه تصور می کنند که در طول رابطه جنسی آرامش بسیار مهم است اما… .... می شه جوری که اگر خودم گیر ندم که بیشتر همو نازو نوازش کنیم حتی خیسم نمیشم بعد هم که .... شما ميتونين بهم بگين چكار كنم تا مشكلم حل بشه ،
آموزش مسائل جنسی
padidehmp.loxblog.com/
آموزش مسائل جنسی - روابط زناشویی. ... نکته مهم اینکه اولین رابطه جنسی را به شب بعد از شب عروسی موکول کنید!!! اگر همسرتان ... قبل از نزدیکی با همسر چکار کنیم
آميزش جنسي در دوران بارداری آسیبی برای جنین ندارد/ ارگاسم ...
mehrkhane.com › صفحه نخست › بهداشت و سلامت
سلام ممنون از راهنماییتون حداقل از این به بعد میدونیم چیکار کنیم بازم مرسی. سارینا. |. Iran, Islamic ..... دراوایل بارداری رابطه جنسی برای جنین مشکلی ندارد. ناشناس.
پاسخ به سوالات پزشکی خصوصی شما
jense.blogfa.com/
میخوام امروز یه سایت خیلی خوب و مفید و دیدنی رو بهتون معرفی کنم .... انجام رابطه جنسی مقعدی به صورت مکرر به تدریج سبب فراختر شدن مقعد شده و چین های مخاطی مقعد از بین رفته و در ..... بعد از رابطه جنسی و ارگاسم احساسات خانم ها برانگیخته می شود و گاها تمایل به صحبت کردن دارند معمولا خانم ها بر .... مگر ما می خواهیم چه کار کنیم ؟
اختلالات ارگاسم (ارضاء جنسی) در خانمها - دکتر محمدرضا ...
www.safarinejad.ir/article.aspx?i=4&a=217
۱۹ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در نوع ثانويه يک خانم در ابتدا داراي ارگاسم طبيعي بوده ولي بعد از گذشت چند سال ... سابقه تجربه جنسي نامناسب، يکي از آنها اصرار به برقراري رابطه .... اما خیلی دنبالش بودم میگفت دکترا بهم امید ندادن اقای دکتر بنظرتون چکار کنم /
چگونه یک رابطه ی جنسی موفق داشته باشیم
rasoolkamari2013.blogfa.com/
در بدن زنی که برای داشتن رابطه جنسی آماده میشود، تغییراتی صورت می گیرد که دخول را ساده تر می کند. ... و هر قسمتي را كه انتخاب كنيم اشتباه نكرده ايم . ... بعد از فرو کردن آلت تناسلی مرد به داخل آلت زن همراه با بوسه و نوازش باید تحریک نقاط شهوتی زن ...

بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟
www.neoblog.ir/list/بعد+از+پایان+رابطه+جنسی+باید+چکار+کنیم؟.html
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - توضیحات : بعد از پايان رابطه جنسي بايد چکار کنيم؟ تقریباً همه زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسي، توسط مرد درآغوش گرفته و نوازش شوند .
روانشناسی روابط زناشویی - ورود مجردها ممنوع ، فقط برای متاهلین
hedva.blogfa.com/cat-9.aspx
4روش برای اینکه بفهمید بعد از خیانت دوباره اعتماد کنید یا خیر. خیانت و .... در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم .همه می دانند که ...
زنم پس از 6ماه ازدواج هنوز اجازه رابطه زناشویی به من نمی دهد ...
www.pasokhgoo.ir/node/19217
چه کار کنم؟آیا میتئانم برای فشار جنسی وارد شده به من با یادش خودارضایی کنم تا خودش سر عقل بیاید ومثل همه زندگی عادی زناشویی داشته باشیم من احساس می کنم او مریض است البته مادرش هم در این قضایا مقصر می باشد و بعد ازدواج او یکی از تاثیر ...
ارتباط با دوست پسر، بعد از ازدواج | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/1928
۶ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - من الان نمیدونم باید چیکار کنم؟ ... به نظر شما چیکار کنم با این استخاره؟ ..... شتاب زده و با عجله رابطه جنسی داشته اید ، ازدواج کنید به هر حال من کم ...
چرا خانم ها بعد از رابطه جنسی به نوازش نیاز دارند؟
hozurghiab.ir/چرا+خانم+ها+بعد+از+رابطه+جنسی+به+نوازش+نیاز+دارند؟
آموزش رابطه جنسی برای خانم های تازه عروس بعد از رابطه جنسی چه کار کنیم؟! تفاوت های زن و مرد در رابطه جنسی (چرا خانم ها بعد از رابطه جنسی به نوازش نیاز دارند؟) ...
شب اول بعد از عقد - تالار گفتگوی همدردی:سایت تخصصی ...
www.hamdardi.net/thread-15458.html
۷ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - ميترسم اگرآميزش كنم بگه هوله و واسه سكس منو گرفته ! ... البته این نکته رو هم بدون که اکثر مشاوران با رابطه جنسی کامل در دوران عقد مخالفن.
چگونه زن خود را تحریک کنیم - جوان ایرانی
www.irjavan.com/چگونه-زن-خود-را-تحریک-کنیم/
۲۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چگونه زن خود را تحریک کنیم بسیاری از مردان نمی دانند که چگونه باید ... پیش، حین و بعد از رابطه جنسی آگاهی داشتند، بی شک بسیاری از مشکلات این رابطه ... در طی مراحل پیش نوازی برای آن که مرد بداند چه کار باید بکند، لازم است زن ...
رنج زنان بعد از جدایی و طلاق-پرشین پرشیا
www.persianpersia.com/lifestyle/ldetails.php?articleid=16194...54...
۵ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سبک زندگی > روابط اجتماعی و عاطفی > همسر داری >رنج زنان بعد از جدایی و طلاق. سبک زندگی ... "حسادت جنسی " چیست ؟ ... اگر کودک تکالیف مدرسه را انجام ندهد چکارکنیم؟ ... بهاره افشاری در رابطه با بنیامین سکوت خود را شکست!
۷ راه برای بهبود رابطه جنسی بعد از بارداری - باغ دارو
baghdaroo.com/۷-راه-برای-بهبود-رابطه-جنسی-بعد-از-باردا/
چه کار کنم تا دوباره سنگ کلیه نگیرم؟ 0 · چه کار کنم .... ۷ راه برای بهبود رابطه جنسی بعد از بارداری ... چگونه بعد از زایمان، رابطه ی جنسی شورانگیزی را تجربه کنیم؟
بی‌میلی جنسی در خانم‌ها به چه دلیل پیش می‌آید و چطور درمان می‌شود؟
namehnews.ir/.../بی‌میلی-جنسی-در-خانم‌ها-به-چه-دلیل-پیش-می‌آید-و-چطور...
۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بعضی از شوهران ممکن است فکر کنند رابطه جنسی در وضعیت خستگی و استرس ... که امروز در زندگی بروز کنند و روز بعد زوج برای درمان به درمانگر مراجعه کنند. ... کنیم یکی از علل اصلی این گرایش را باید در همسر اول آنها جست‌و‌جو کرد.
ترس از ازدواج و اولین مقاربت خانمها(مقالات) - ایران سلامت
forum.iransalamat.com/...جنسی.../ترس-از-ازدواج-و-اولین-مقاربت-خانمها-م...
۱۱ آذر ۱۳۸۴ ه‍.ش. - دست خودم نيست بايد چكار كنم؟ ... و بعد از پاره شدن چقدر خون مي اد؟ .... هيجان جنسي جواني رو نداره و همچنين مسلماً تا الان بارها رابطه جنسي داشته وفقط يه ...
آموزشهای قبل و بعد از رابطه جنسی (نزدیکی با همسر) - جی 15
mqebo.ir/1693
قبل از نزدیکی با همسر چکار کنیم رابطه جنسی یا نزدیکی با همسر ، فرآیندی ست دو جانبه که طی آن دو طرف ضمن تامین نیاز جنسی باعث حس آرامش به یکدیگر میشوند ...
آموزش هاى زناشويى - یک رابطه جنسی سالم، طولانی و لذت بخش ...
bluegirl2020.blogfa.com/post/3
آموزش هاى زناشويى - یک رابطه جنسی سالم، طولانی و لذت بخش ویژه زوجین ... که با مشکل ارضاء کردن معشوقشان روبه رو هستند در این مقاله نکات مفیدی ارائه می کنیم. ... مردها باید به خانم ها اجازه دهند که در پیش نوازی به درجه ارگاسم برسند و بعد رابطه جنسی ...
saratan - مسائل اميزشي
saratan126.blogfa.com/cat-9.aspx
آنچه که در اين مقاله عنوان مي کنيم قانون نيست. ... و اين احساس خوب بايد بعد از رابطه جنسي هم باقي بماند—به هيچ وجه نبايد بعد از رابطه جنسي مضطرب و ... نوازش قرار بگيرند بلكه ، به معناي رفتن سراغ قسمتهاي ديگر است و حالا شما بايد چه كار كنيد ؟
چگونه زنان را ارضا کنیم یا به ارگاسم برسانيم؟ - آبی روز
www.abirooz.com/relationship/item/646-ارگاسم-زنان.html
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - و کشف و شناخت پوزیشن هایی در رابطه جنسی که شریک جنسی تان را به سرعت .... خود را درون واژن کرده و بعد آن را به صورت حرکت بیا نزدیک خم کنید.
دلیل بی میلی برخی مردان به رابطه جنسی با همسرشان چیست؟
shafaonline.ir/.../دلیل-بی-میلی-برخی-مردان-به-رابطه-جنسی-با-همسرشان...
۳۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شفا آنلاین:بی‌میلی جنسی در روابط زناشویی همواره از موضوعاتی بوده است که ... هرچه سعی می کنم، نمیتوانم از آن لذت ببرم، این مشکل را چطور باید حل کنم؟ .... عوامل ایجادکننده جانبی درمان شوند و بعد به حل موثر مشکل‌های جنسی فرد پرداخت. .... کسی رحم دو شاخ و یک بار سابقه سقط در 16 هفتگی داشته باشد باید چه کار کند؟
نکات مهم قبل از برقراری یک رابطه جنسی | بانوی پارسی
www.persianlady.ir/نکات-مهم-قبل-از-برقراری-رابطه-جنسی/
۱۴ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - نکاتی که قبل از برقراری رابطه جنسی باید رعایت کنید. یک رابطه ... اجازه بدهید با کارهایی که باید از آن حین پیش‌نوازی اجتناب کنید شروع کنیم. ... ج – مراحل اولیه بعد از شروع : شامل تحریک متقابل همدیگر با تماس بدنی و جنسی
شهریور ۱۳۹۱ - حکیم باشی
www.dearfarzad.blogfa.com/9106.aspx
۳۱ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - و دیگه اینکه برای غلبه بر ترسی که هر دومون داریم چیکار کنیم؟ .... دردم واسه رابطه جنسی هست ولی این درد همراهم بود تا بعد از سه ماه که رفتم دکتر و ...
.: Porseman.org :. - راه كارهاي بهبود رابطه زناشويي - پرسمان
porseman.org › روانشناسی و مشاوره
براي هردوي شما، رابطه جنسي بايد نهايت ميزان ابراز علاقه به يكديگر باشد و نه فقط ... هميشه با تو باشم»، «دنياي بدون تو رو حتي تصور هم نمي تونم كنم»، «هميشه تو رو از خدا مي خواستم .... (اگر با نيت فرزنددار شدن نزديكي مي كنيد) دو ركعت نماز بخوانيد و بعد از آن براي .... راضیه : مچکرم عالی بود فقط در مورد مردی که بچه نمیخواهد چکار کنیم
رابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باشد؟ - مجله گیزمیز
gizmiz.com/how-is-relation-during-engagement/
۲۵ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برقراری رابطه جنسی بین شما و نامزدتان در دوران عقد یک تصمیم کاملا شخصی است و به حریم خصوصی شما مربوط می شود. .... این شعر رو فروغ فرخزاد بعد از یک رابطه جنسی گفته است. گنه کردم گناهی پر .... نومزده رو چیکار میکنی؟؟ !! یعنی ..... چون چیزایی رو یاد آدم می اندازه که ازش می خوایم فرار کنیم و بهشون فکر نکنیم.
به شوهرم شک دارم چیکار باید بکنم؟ - مشاوره جنسی| مشاوره آنلاین
moshavere.tribuneazad.ir/به-شوهرم-شک-دارم-چیکار-باید-بکنم؟/
منظورت از اینکه میگی رابطه جنسی داشتید بعد ازدواج منظورته یا همون تو دوران دوستی ... نمیگرفتن کم کم نیازهاشون رو برام گفت و ازم خواست تا کمکمش کنم ک سمت هیچ ...
مطالب قدیمی‌تر - مسائل جنسی . دکتر فاطمه فتحی زاده
clinicfathi.blogfa.com/?p=2
مسائل جنسی . ... اما در هنگام رابطه هیچ دخولی نبوده لطفا کامل توضیح بدید .... یا نه صبر کنم بریم دکتر بعد خودش بفهمه که دارم یا نه؟ ..... چن وقتيم هس وقتي عادت ميشم دردم خيلي زياده ب طوري ك نميتونم بشينم نميتونم بخوابم اصن نميدونم چكار كنم
دکتر محمد والی پور - متخصص روانپزشکی -
www.drvalipour.ir/index.php?ToDo=MemberQuestions&Page=5
پاسخ : بعد از مراجعه خودتون به روانپزشک و شروع درمان از شوهرتان به بهانه کمک ... نميدونم واسه افسردگي و اضطرابم چكار كنم حس ميكنم تو جامعه كسي به من بها نميده و به ... از سن 15سالگي تا الان با برادر كوچكم كه 2 سال از من كوچكتر است رابطه جنسي دارم ...
بهترین حالت رابطه جنسی برای باردار شدن +16 - پارسینه
www.parsine.com/fa/.../بهترین-حالت-رابطه-جنسی-برای-باردار-شدن-16
۱۹ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وقتی می‌خواهید در بهترین حالت رابطه ‌جنسی باردار شوید، و احتمال باردار شدن خود را پس از انزال افزایش دهید، این نکات را رعایت .... ما که مجرد هستیم چه کار کنیم؟ ..... اولفکری بحال نون بچه بکنید بعد بروید درباره بچه دار شدن بحث کنید.
اگر مورد تجاوز جنسی قرار گرفتیم چه کنیم
babafars.ir › ... › گوناگون › بابافارس - دانستنیهای ازدواج و نامزدی
ناگفته ها - اگر مورد تجاوز جنسی قرار گرفتم چکار کنم؟ ... هر نوع رابطه جنسی که آزادانه با آن موافقت نشده باشد تجاوز محسوب شده و جرم است. تجاوز ربطی .... پزشک می‌تواند به شما دارویی (خوراکی) برای پیشگیری از بارداری ویژه بعد از آمیزش جنسی بدهد.
آموزش رابطه جنسی - زندگی ایده آل
ideal2014.blogfa.com/page/other-pages
نیاز یک زن بعد از رابطه زناشویی چیست ؟ ... چگونگی برقراری رابطه جنسی برای اولین بار ... براي زايمان طبيعي چکار کنيم ...
مجله آنلاین شبنم - چگونه دیر ارضا شویم؟؟؟
zareg.blogfa.com/post/202/چگونه-دیر-ارضا-شویم-
ازدواج همسر داری -اطلاعات جنسی قبل و بعد ازدواج - مجله آنلاین شبنم. ... در حین نزدیکی توانایی خود را در راحتی و تمرکز روی رابطه جنسی از دست داده و انزال زودرس رخ دهد.
روش هاي اورژانس جلوگيري از بارداري : پزشکان ایران
www.pezeshkan.org/?p=13035
۱ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - حالا می شود راحت تر صحبت کنیم. ... صبح روز بعد: در اولین فرصت، ۲ قرص خوراکی ضد بارداری HD همراه با حداقل یک لیوان شیر یا آب بخورید. ... اگر بیش از ۷۲ ساعت از رابطه جنسی گذشته باشد، دیگر با قاطعیت می شود گفت از دست ...
مسائل زناشوئی +18
khanevade.p20.ir/
در ماه عسل چه کار کنیم،ازدواج، هیجان، شادی و غم و ماجراهایی بسیار به همراه دارد. ... کارشناسان مسائل جنسی تمایل چندانی برای تعیین حد کفایت رابطه جنسی ندارند، چون ... پرسشی که برای اکثرا آقایان بعد از ازدواج پیش می آید چکار کنم زنم ارضا بشه ، آنچه ...
چگونه برای شوهر خود جاذبه جنسی داشته باشید - مشاوره و روان ...
pooyamoshavereh.persianblog.ir/post/597/
۱۹ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - بوی بدن یکی از پر کشش ترین جاذبه های جنسی است که می تواند شریک ... در این مواقع بعد از پایان رابطه جنسی از شریک جنسی خود بپرسید: "عزیزم ...
پرشیا بوکآرشیو وبلاگهای ایران
iran-book98.kapsid.ir/
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ توضيحات : بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ تقریباً همه زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسی، توسط مرد درآغوش ...
اولین درد رابطه زناشویی در شب زفاف و راهای درمان دردها
esfahanpatogh.com/15/
اولین رابطه جنسی در شب زفاف همیشه دردناک نیست اما برای برخی از زنان (و یا حتی ... ای ضخیم ان ، تا مدتها بعد از نخستین رابطه جنسی همواره درد مقاربت مشاهده می شود. ... ی کمم هول و استرس دارم حتی شوشوم هم فهمیده که استرس دارم ولی نمی دونم چی کار کنم.
شیوه صحیح تحریک جنسی همسر - به مشکلاتمان جدی تر نگاه ...
jensi.parsiblog.com/630657.htm
در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم . بدون برو برگرد همه ... (بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است).
جام‌جم | مشاوره
sara.jamejamonline.ir/Message/7
خواهش می كنم جوابم رابدهد همون سوالی كه گفتم شخصی هستم كه پدر ومادرم. ... ﺷﺪﻡ ﺑﻨﻈﺮ ﺷﻤﺎ ﻣﻦ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﻨﻢ ﭼﺠﻮﺭﯼ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﻢ ﻣﻦ ﺑﻪ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮓ ﻋﻼ‌ﻗﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﭼﺠﻮﺭﯼ ﺑﮕﻢ ﺑﻌﺪ ﺍﯾﻦ ﭼﻨﺪ ﻣﺎﻩ ﺗﺎﺯﻩ ... با سلام خسته نباشی شوهرم میل جنسی بهم نداره و بجاش دوست دختر داره باهاش رابطه داره و اصلا من ...
سوالات پزشکی كاربران - دکتر اعظم صالحی - متخصص مشاور ...
www.doctorsalehi.ir/index.php?ToDo=MemberQuestions
۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چکار کنيم که تو اين۶/٧سالي که بايد صبر کنيم خسته نشيم ... رفته آگاهی دیده پسر سابقه نداره دوروز بعد اومد گفت سابقه داره خطمو عوض کردن ولی ... هم نیست اخیرا با هم رابطه جنسی بر قرار کردیم که من اصلا از این رابطه لذت نبردم چون ...
مرگ یک بار ، شیون یک بار - سایت دکتر شیری
doctorshiri.com/fa/content/3235/مرگ-یک-بار-،-شیون-یک-بار/
۱۳ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سلا من عاشق استادم شدم و نمیدونم باید چیکار کنم و چه جوری اونو جذب خودم کنم .... من شکست خوردم رابطه جنسی داشتم به این خاطر فک میکرد هرمردیکه باهاش ..... ایا ممکن بعد ازدواج علاقه پیدا بشه ممکن هم نشه نمی دونم چه کار باید کنم ممنون می ...
دکتر شیخ http://doctorsheikh.blogfa.com
doctorsheikh.persiangig.com/doctorsheikh-910505.html
بیبی چک ۲۱ روز بعد از رابطه جنسی جواب قابل اطمینان دارد وقبل از آن قابل ..... از طرفی هم نمی تونم در مقابل کوچکترین تحریک خودمو کنترل کنم / نمیدونم چیکار ...
سنگ صبور - مشاوره تلفنی صدای سلامت
moshavercard.com/سنگ-صبور/
مریم جان اگر فیلمی هم بوده باشه الان اینقدر فیلم های رابطه های جنسی زیاد شده التماس .... پرخاشگری می کردم بعد اون ماجرا تا دو هفته به آینده فکر می کرد که چه کار کنیم ...
بعد از نزدیکی با همسرم چکار کنم؟!(نزدیکی با همسر) | مجله ...
www.corna.ir/بعد-از-نزدیکی-با-همسرم-چکار-کنم؟نزدیکی/
در مقاله قبل با مضمون قبل از نزدیکی با همسرم چکار کنم؟ ... غریزه جنسی رفتار شود بیذارند و عاملی برای بی میلی در آنهاست ، بعد از نزدیکی نیز صحبت ... ،همچنین به مردان توصیه شده است با همسر خود با ملایمت رفتار کنید و برای رابطه با همسرتان زمان ...
با حالت تهوع شديد بعد از ارضا شدن چكار بايد كرد؟ - سوال و ...
ravanshenasi.ravabet.com/.../با-حالت-تهوع-شديد-بعد-از-ارضا-شدن-چكار-...
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ببخشيد بي ادبانه سوال مي كنم من بعد از هر نزديكي با همسرم به محض اينكه همسرم ارضاء مي ... بیماری های مقاربتی که بدون رابطه جنسی هم منتقل می شوند
چگونه در روابط جنسی همسر خود را ارضا کنیم؟ - کلوب
www.cloob.com/.../چگونه_در_روابط_جنسی_همسر_خود_را_ارضا_کنیم؟
۴ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - در این بحث سعی شده از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی بررسی شود. ... (بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است).
با افسردگی بعد از زایمان چه کار کنیم؟ - iranbanou.com
iranbanou.com/.../183238-با-افسردگی-بعد-از-زایمان-چه-کار-کنیم؟
درمان افسردگی بعد از زایمان پیشگیری از افسردگی بعد از زایمان تشخیص افسردگی ... مسیر شما:>>; زایمان و دوران پس از آن; با افسردگی بعد از زایمان چه کار کنیم؟ .... راهکارهایی برای بهبود رابطه جنسی بعد از زایمان · دریاچه سد سقالکسار · با میوه های ...
آراد بعد از پایان رابطه باید چکار کنیم جستجو
vestidosdenoviachile.com/آراد-بعد-از-پایان-رابطه-باید-چکار-کنیم-جست...
آراد بعد از پایان رابطه باید چکار کنیم جستجو. بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم. بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم جستجو بعد از. بیشتر... بعد از ...
ابزار وبمستر - دخترا انقد ساده نباشید!!!!!!!!!!! - Blogfa
2khtare-khob.blogfa.com/author/2khtare-khob
ح:بله قبوله که فاصله بلوغ جنسی تا ازدواج خیلی زیاده اما اگه بخوای از ازدواجت لذت کامل .... چرا باید کورکورانه عمل کنیم و چند سال بعد فقط حسرت باشه که واسمون میمونه و ..... این رابطه را قطع کنند، این است که نمی دانند با تماس های تلفنی او چه کار کنند و ...
چگونه در طول یک شب لذت جنسیمان را چندبرابر کنیم؟
behtarinkhabar.ir › سلامت › سلامت جنسی
۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خانم ها برخلاف آقایون می توانند از چند ارگاسم در یک جلسه رابطه جنسی لذت ببرند. از طرف دیگر، آقایون می توانند بعد از رسیدن به اوج لذت جنسی خود، ...
با گذشته جنسی همسرم چیکار کنم - انجمن مشاوره ازدواج، خانواده و ...
taahod.com › ... › دوستی های قبل از ازدواج(روابط دختروپسر)
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اینکه بعد از ۸ سال دوستی با هم ازدواج کردیم بعد از ازدواج متوجه شدم که تو ... کشف کنم و حالا که ۴ سال از ازدواجمون میگذره تازه فهمیدم که رابطه جنسی ...
آموزش مسایل جنسی - پاسخ به سوالات شما در رابطه با رابطه ...
matab.samenblog.com/60/
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - پاسخ بهسوالات شما در رابطه با رابطه جنسی 7 نظرسلام! ... علاقش به این موضوع بیشتر شده اما من میترسم که بعد از عروستی دیگه هیچ ... بهم بگین چه کار کنم که به قول معروف نه سیخ بسوزه نه کباب کمکم کنین این موضوع برام خیلی مهم.
در خصوص پرده بکارت | رسانه آموزشی دکتر شمشیری
drshamshiri.com/?page_id=1112
با سلام ، دختری ۳۲ ساله هستم و ازدواج نکردم تا الان هم هیچ گونه رابطه جنسی نداشتم ..... شدید فشار میاوردتا حددرداماخون نمیومدمیترسم پاره شده باشه نمیدونم چکار کنم ازرفتن ..... بسیار به ندرت پرده ای بعد سکس پاره نشه که فقط یک نوع خاص ارتجاعی( نه همه ...
چکار کنم زنم ارضا بشه - اخبار ایران
amozande.ir › زناشویی
۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پرسشی که برای اکثرا آقایان بعد از ازدواج پیش می آید چکار کنم زنم ارضا بشه ، آنچه ... 8) بخشی از ارضای زنان مربوط به بعد از رابطه جنسی است.
مشکل اصلی در روابط دختر و پسر - عصر ایران
www.asriran.com › عصرايران دو › پیامک
اما هر زمان که طرفشان از رابطه جنسی خودداری کند یا اخلاق و رفتار پسر تغییر می‌کند ... باهم زن و شوهر هستیم، چرا تا فراهم ‌شدن زمینه ازدواج، خودمان را از لذت جنسی محروم کنیم. ... چراکه برخی از پسرها خیلی زرنگ هستند و بیشتر برای بعد از متأهل‌شدن دختر ...
نامزدی عقد و بعد از ازدواج - درباره ی ما
hiposts.ir/news/a001c722b145a9b7a011506af0f171c4_4/
رابطه جنسی و مسائل زناشوئی و مسائل جنسی آموزش مسائل جنسی و زناشوئی زوجین Sex ... اعتماد به همسر بعد از خیانت ... چکار کنم شوهرم به خواسته هایم اهمیت دهد.
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ | جعبه ابزاری از ...
jabzar.ir/page-16797.html
توضيحات : بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ تقریباً همه زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسی، توسط مرد درآغوش گرفته و نوازش شوند .در مقابل گروه قبل، عده ...
آموزش های شب زفاف و کارهای اشتباه در شب زفاف
www.amazing.ir/.../night-night-wrong-spousal-spousal-education-and-w...
این است که باز تکرار می کنیم در نوازش و مهربانی و رعایت حال تازه عروس به ویژه در شب رفاف به هیچ نباید کوتاهی کرد. ... پس این شب چکار باید کرد ؟ .... تازه عروس بنا به طبیعت ، از نخستین رابطه جنسی در شب زفاف اکراه و هراس دارد و علت آن .... ۷- بهتر است نزدیکی در اول شب نباشد ، بلکه ساعاتی بعد از خوردن شام باشد ، زیرا معده پر ...
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ - تفریحی
manymoons.biz/.../بعد+از+پایان+رابطه+جنسی+باید+چکار+کنیم؟.html
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ توضیحات : بعد از پايان رابطه جنسي بايد چکار کنيم؟ تقریباً همه زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسي، ...
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و ...
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/
۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... مشاوره ازدواج به صورت آنلاین, مشاوره آنلاین در مورد ازدواج, مشاوره بعد از ازدواج آنلاین, ...... چندین مورد خوب رو بخاطر اون از دست دادم نمیدونم چکار کنم. ...... در ضمن ما با هم رابطه جنسی داشتیم ولی من هنوز دخترم اون زود عصبی میشه و من از این ...
چگونه در مقابل پیشنهاد روابط جنسی نه بگوئید [آرشیو] - ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-128596.html
۸ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 81پست - ‏24 نویسنده
پس ما می تونیم صبر کنیم و شب ازدواجمان را یک شب بیاد ماندنی بکنیم ... بعد از چند وقت دختره برگشت بهم گفت من از دوتا چیز خیلی خوشم میاد یکی س.ک. .... رابطه جنسی برقرار نکرده باشه یا حداقل حداقل حداقل رابطه دوستی برقرار ...... ولی چیکار کنیم عادت کردیم تعارف کنیم عادت کردیم کنجکاو باشیم، عادت کردیم ...
در دوران نامزدی چکار کنیم | جدیدترین مطالب - دانلود جدید
inewcontent.ir/2015/10/14/در-دوران-نامزدی-چکار-کنیم/
۲۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در دوران نامزدی چکار کنیم, در دوران عقد چکار کنیم, در دوران نامزدی چگونه ناز کنیم؟, مسائل جنسی دوران عقد :: خانواده برتر, میگنا, رابطه جنسی در دوران نامزدی. ... چند وقت بعد ۲۵ آوريل ۲۰۱۴ چگونه با آرایش جوشهای صورتمان را مخفی کنیم؟
بعد از پایان رابطه باید چکار کنیم؟ - تبلیغات متنی
www.palmar.ir/list/بعد+از+پایان+رابطه++باید+چکار+کنیم؟.html
بعد از پايان رابطه جنسی بايد چکار کنيم؟ تقریباً همه زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسی، توسط مرد درآغوش گرفته و نوازش شوند .در مقابل گروه قبل، عده قلیلی از ...
آرشیو - کلینیک ماد|روان درمانی-روانپزشکی-نوروفیدبک ...
www.madcl.com/faq.php
الان خیلی داغونم مثلا 2 ماه بعد کنکور دارم ولی انقدر برای وسواس عذاب می کشم که ... چه کار کنم خیلی درد بدی است این فکر های خراب و رفتار هایی که گاهی برادرم بهم می ...... مشکلات و اختلالات جنسی قابل درمان است و البته ممکن است بین اختلال در رابطه ...
بعد از رابطه جنسی چه کار کنیم
moeinmahroom.ir/بعد-از-رابطه-جنسی-چه-کار-کنیم-/
بعد از رابطه جنسی چه کار کنیم. پس از رابطه جنسی چه کار کنیم. پس از رابطه جنسی چه کار کنیم اگر می خواهید رابطه گرمتان با همسرتان کم رنگ نشود پس بعد. بیشتر.
بعد از دعوا با همسر چکار کنیم - تفریحی سرگرمی آسمان امروز ...
blogsc.ir/بعد-از-دعوا-با-همسر-چکار-کنیم/
ارتباط با دوست پسر، بعد از ...دختری ۲۱ ساله هستم ترم ۵ دانشگاه بعد از ۴ ترم به ابراز علاقه مداوم یکی از همکلاسیهایم ...بعد از رابطه جنسی، با دوست دختر ...سلام به همه ...
چطور رابطه عاطفی ناسالم را تمام کنیم؟ | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/9035
۲۰ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این آدم بعد از شما به سختی وارد رابطه عاطفی دیگری می شود. بدون یک .... راه های کنترل و روش های کم کردن و از بین بردن نیروی شهوت و تمایلات جنسی زناشویی برای جوانان مجرد: .... به نظرتون چیکار کنیم چرا یه دختر یدفعه تغییر میکنه.
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ - بلاگ ریدر
persiabook-rzb.blogreader.ir/post/654286/login
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - توضيحات : بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ تقریباً همه زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسی، توسط مرد درآغوش گرفته و نوازش شوند .
غرایز جنسی و ارتباطات همسری - آرشیو شبکه سوم سیما
ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article...
بیشتر بهانه جویی که منجر به کشمکش و درگیری ها و بعد طلاق می شود همین ... ما نمی خواهیم مثل غربی ها هر دریچه ای را به روی نوجوان و جوانان مان باز کنیم . ..... اگر این طلب همان رابطه ی خاص باشد از نظر شرعی حرام است . ..... علت چیست و باید چکار کرد ؟
برای قربانیان تجاوز جنسی چکار کنیم
www.web.iran-forum.ir/index.php?newsid=64621
۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برای قربانیان تجاوز جنسی چکار کنیم ... رابطه برقرار می‌كند که ناراضی است و در حالت دوم رابطه و آمیزش جنسی با افراد کم‌سن و سال (از نظر قانونی) انجام می‌شود. ... معمولا بعد از تجاوز و سوءاستفاده جنسی، قربانیان ممکن است به دلیل ...
الف - پاسخ به سوالات درباره ازدواج موقت
www.alef.ir/vdcgzz9q.ak9qn4prra.html?11050
۳۰ خرداد ۱۳۸۶ ه‍.ش. - آیا اگر صیغه ازدواج موقت خوانده شود بدون ارتباط جنسی مثلا برای 5 ماه و دختر و پسر همدیگر ... اونم بعد از رابطه اي كه داشتيم رفت و خبري ازش نشد. .... من واقعا این خانومو دوس ندارم و هرکاری میکنم دست از سرم برنمیداره من باید چیکار کنم؟
سوال و جواب های مهم زناشویی و پاسخ کارشناس | KaMNazir | مجله ...
www.kamnazir.com › مسایل زناشویی
۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در پزشک قانونی هر گونه رابطه جنسی(دخول) چه از راه واژن و چه از راه مقعد قابل تشخیص است . ... ۲- من اینبار بعد از انزال روی کمر ایشون احساس می کنم یک یا چند قطره به ..... در صورت بارداری بایستی برای عدم پیشرفت بارداری چکار کنیم
خود ارضایی پیشگیری و درمان | حوزه مشاوره فرهنگی - zolal.ir
www.zolal.ir/site/node/650
يكي از راه‌هاي انحرافي براي ارضاي ميل جنسي كه برخي از نوجوانان را گرفتار خودش .... منظور ما از رابطه در اين جا، هر نوع ارتباطي بين دختر و پسر نامحرم است كه به ...... من ترک کردم ولی بعد از ادرار چند قطره میاد بیرون بگین چی کار کنم تروخدا جواب بدین.
کارهایی که نباید بعد از رابطه جنسی برقرار کرد - پورتال 1
portal1.ir/کارهایی-که-نباید-بعد-از-رابطه-جنسی-برقر/
کارهایی که نباید بعد از رابطه جنسی برقرار کرد رابطه جنسی بعد از برقراری رابطه جنسی چکار کنیم؟ کارهایی که پس از رابطه جنسی نباید انجام دهید عشق ورزیدن به.
با تفاوت سطح میل جنسی چکار کنیم؟ - بانوی من
mybanu.ir › ازدواج › مشاوره وتنظیم خانواده › تفاوت ها در ازدواج
با تفاوت سطح میل جنسی چکار کنیم؟ یک رابطه از دو آدم کاملاً متفاوت تشکیل می‌شود که تصمیم می‌گیرند از آن به بعد با هم زندگی کنند. وقتی این دو نفر پیش هم می‌آیند، ...
چکار کنیم بعد اصلاح جوش نزنیم
bestcms.in/tags/چکار-کنیم-بعد-اصلاح-جوش-نزنیم.html
چکار کنیم بعد اصلاح جوش نزنیم ... یک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: اکثریت افرادی که بعد از اصلاح جوش می‌زنند نیاز ... رابطه جنسی زوج جوان مقابل چشم مردم!
با افسردگی بعد از ازدواج چکار کنیم؟
goldhamrah.ir/با-افسردگی-بعد-از-ازدواج-چکار-کنیم-1029
با افسردگی بعد از ازدواج چکار کنیم؟ ... بزرگترین راز زنانه برای محصور کردن شوهر · در آمادگی رابطه جنسی با همسرتان اینگونه ابراز علاقه کنید · چگونه می توانم در ...
بعد ازدواج همدیگرو پیدا کردیم چکار کنیم به هم برسیم؟ | گروه ...
www.welayatnet.com/fa/news/7103
من یه دختر رو دوست داشتم خونواده‌اش به زور شوهرش دادند و الان بعد چند سال که دو بچه داره پیداش کرده‌ام و رابطه تلفنی و اس‌ام اسی داریم حتی همو میبوسیم ولی رابطه جنسی ...
میگنا - از خیانت همسرتان جلو گیری کنید!
www.migna.ir/vdcdkz0f.yt0x96a22y.html
۲ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - هم شما و هم همسرتان پیش از اینکه مجددا رابطه جنسی بدون محافظت با هم برقرار کنید، ..... بعد از اینکه رفتم خونه مان ی بچه ام اومد اون موقع چی کار کنم ؟
نظر پسرها در مورد ازدواج با دختری که با جنس مخالف ارتباط داشته
fararu.com/.../نظر-پسرها-در-مورد-ازدواج-با-دختری-که-با-جنس-مخالف-ارت...
۲۱ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - روابط جنسی قبل از ازدواج منجر به تاخیر در ازدواج می شود ..... خانومایی که تو سن پایین ازدواج کردن بعد ازدواج رابطه برقرار میکنن ؟ ..... من اگه بخوام در سن ٢٥-٢٦ سالگي با پسري ٢٥-٢٥-٢٧ ساله ازدواج كنم و اون پسر .... اون دختر خانمی که خواستگار نداره یا اون اقا پسر که با اردنگی (لگد) پدر دختر مواجه می شه باید چیکار کنند؟
هم آغوشی روان شناسی زنان - زیتون(روان شناسی ازدواج)
zatun2002.persianblog.ir/tag/هم_آغوشی_روان_شناسی_زنان
خانم ها کرشمه دارند عشوه میریزندتا دراغوش کشیده شده وآنگاه رابطه جنسی داشته باشند ... حالا به نظر شما چه از بعد دینی و چه از بعد روانشناسی داشتن اینطور رابطه هایی درست ..... همسری داشته با طول الت 20 سانت حالا من نمیتونم ارضاش کنم چکار باید بکنم
چگونه با تجاوز جنسي مقابله کنیم ؟ - Sony Card 20. Com
sonycard20.com/news/news_item.asp?NewsID=137
۲۹ شهریور ۱۳۸۵ ه‍.ش. - فکر نکنيد با اجازه رابطه جنسي ميتوانيد عشق مردي را بخريد و آن را همسر ..... ول کرد از اون روز به بعد هم ميخواد اون کارشو تکرار کنه حالا چي کار کنم ؟
بعد از بند انداختن چکار کنیم تا - درباره ی ما
wordtech.ir/news/f135d5ac8d4b7b42ea52a4b7e30d5474_0/
بعد از بند انداختن چکار کنیم تا جوش نزنیم؟ ... اگر شما هم از آن دسته خانمهایی هستید که از جوش صورت بعد از بند انداختن رنج میبرید , با ... خط قرمز رابطه جنسی همسران.
بعد از پایان رابطه باید چکار
bestnfljerseys2u.com/بعد-از-پایان-رابطه-باید-چکار-/
بعد از پایان رابطه باید چکار. ... بعد از پایان رابطه باید چکار. توضیحات بعد از پايان رابطه جنسي بايد چکار کنيم تقریباً همه دوست دارند که بعد. بیشتر.
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ - آرشیو وبلاگهای ...
www.farial.ir/list/بعد+از+پایان+رابطه+جنسی+باید+چکار+کنیم؟.html
بعد از پایان رابطه جنسی باید چکار کنیم؟ ... بعد از پایان رابطه باید چکار کنیم؟ هشتمین اندیشمند - نمونه سوال امتحانی - بانک سوال امتحانی - امتحان نهایی · دانلود ...
اگر کاندوم پاره شد چکار کنیم ZFUN
queryha.ir/news/110d1916f2d7ccfbedd82dc7b49983f3_2/
اگر کاندوم پاره شد چکار کنیم ZFUN ... حالتي از آميزش جنسي عاشقانه كه زن مسلط بر مرد استدر رابطه ی جنسی کدام رفتار حرام و کدام رفتار حلال؟ ... پیشنهاد دکتر روح اله نجفی زاده برای رشته علوم جنسیعلت اسمترار خودارضایی بعد از ازدواج و ارتباطش.
درمان زود انزالی مرد - پاتوق کده
patoghkade.com/درمان-زود-انزالی-مرد/
برای دانستن مسایل زناشویی و مسایل جنسی و درمان زود انزالی ۱۰۰ % تضمینی و ..... است ، فرد بعد از چندین هفته تمرین و ممارست ، به مرحله ای میرسد که کنترل رابطه جنسی ... من مشکلم خیلی زیاده زیر ۵ دقیقه ارضا میشم لطفا به من ایمیل کنید چی کار کنم.
با دعواهای دوران نامزدی چکار کنیم؟ | قالب وبلاگ ، ابزار هاي ...
www.avacode.ir/با-دعواهای-دوران-نامزدی-چکار-کنیم؟/
این معمولاً ماجرایی است که برای بیشتر جوان ها در دوران نامزدی و حتی بعد از آن در ... چند نکته مفید قبل از شروع رابطه جنسی مجموعه : همسرداری و ازدواج برای شروع یک ...
ارتباط جنسی در شب اول عروسی ( شب زفاف ) | آموزش هاي جنسي
www.tak98.com/ارتباط-جنسی-در-شب-اول-عروسی-شب-زفاف
۱ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بعد از اتمام عمل جنسی و نزدیکی، بهتره که شما چند ساعتی رو استراحت کنین و از ... ترجیحا بهتره که اولین رابطه- تون زمانی باشه که شما به دور از همه هیاهوها، ..... خیلی دوست دارم با انها صحبت کنم و از نقطه نظرات و تفکرات شان مطلع شوم.
تجربه چهل روز توبه من | توبه و ترک گناه
40tobe.com/تجربه-چهل-روز-توبه-من/
۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... ♥فتنه های آخر زمان♥ · ♥درمان افکار زشت و جنسی♥ · ♥راه کنترل نگاه♥ ... مثل این دیوونه ها ایستاده بودم نمیدونستم چکار کنم… ... اما با این که نمازم کاملا اشتباه بود اما با عشق میخوندم که بعد نماز خودمم باورم نمیشد که این منم که دارم نماز میخونم… ..... تا بهش روبندازی و توبه کنید و اینجوری با خدا رابطه برقرار کنید.
هجده تـوصیه همسرداری بـرای خانمها - خبرآنلاین
khabaronline.ir/detail/304097/weblog/moazzen
۲۹ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بیایید باهم کنترل برخود و انصاف و خوب حرف زدن را تمرین کنیم. ... احترام به بیماران ایدزی از غیر طریق جنسی و بیگناهانی که چوب روابط نامشروع همسرشان را خورده اند) تنبیه خدا نیست؟ ..... باید ببینی چیکار کردی که خانمت اینجوریه ...... آخه کدوم زن ایرانی میتونه شوهرش تهدید به رابطه با مرد دیگه بکنه بعد زنده بمونه!
با شوهر رفیق​باز چکار کنیم؟ | مجله اینترنتی کهلیک - خانه
kahlek.ir/index.php/post245
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حقیقت این است که این روابط بعد از ازدواج از دست نمی روند بلکه تغییر می کنند و این تغییر ... آنها با تشویق و حمایت خود حتی می توانند در بهبود رابطه با همسر مفید باشند. .... آیا رابطه جنسی حین قاعدگی به سلامتی ما آسیب میزند؟
با تفاوت سطح میل جنسی چکار کنیم؟ | نیشام | مجله بانوان | ...
nisham.ir › انجمن › سبک زندگی › خانواده و ازدواج › زناشویی
[attach] یک رابطه از دو آدم کاملاً متفاوت تشکیل می‌شود که تصمیم می‌گیرند از آن به بعد با هم زندگی کنند. وقتی این دو نفر پیش هم می‌آیند، سبک‌های...
با انزال زودرس در رابطه ی زناشویی چیکار کنیم - سایت عاشقونه
www.asheghoneh.ir/.../با-انزال-زودرس-در-رابطه-ی-زناشویی-چیکار-کنی...
با انزال زودرس در رابطه ی زناشویی چیکار کنیم تعریف انزال زود هنگام انزال زود ... به ارگاسم به طور غیر ارادی طی فعالیت جنسی و رابطه زناشویی بلافاصله یا بعد از مدت ...
زهری به نام خیانت؛با خیانت همسر چه باید کرد؟ - پویش
puyesh.net/fa/news/8494/زهری-به-نام-خیانتبا-خیانت-همسر-چه-باید-کرد
۲۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بیشتر مردانی که خیانت می‌کنند بعد از برملا شدن رازشان دلایل مختلفی را بهانه می‌کنند؛ آنها می‌گویند همسرشان ... ممنون ولی وقتی بفهمی شوهرت بازن برادرت رابطه داره چکار کنیم ..... مردها فقط، فقط و فقط دنبال تنوع جنسی هستند و بس.
پاسخ به سوالات مامایی | ماما مشاور
www.mamamoshaver.com/پرسیدن-سوال-جدید/پاسخ-به-سوالات/
من دختری26ساله ام که به مدت4سال بانامزدم رابطه جنسی داشتم ولی دراین رابطه دخول صورت ... الان در مطالب شما خوندم که 12 روز بعد از نزدیکی ازمایش رو پیشنهاد دادید. ...... من بخاطر سقط قبلی که داشتم استرس و نگرانی دارم که نمیدانم چه کار کنم میشود علایم ...
۱۰ مساله اساسی در یک رابطه جنسی ۱-رابطه... - پرسش و پاسخ و ...
https://www.facebook.com/soal.konid.jensi/posts/482717351870636:0
۱-رابطه جنسی یکی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد( بعد اقتصادی،بعد ... مثل من لذت می برد و چکار کنیم که با هم به اوج برسیم (خصوصاً در اول ازدواج معمولاً این امر ...
برای بارداری سالم چکار کنیم - ازدواج و آموزش مسائل جنسی و ...
asheghi4u-blogsky.bia2news.com/post/.../برای-بارداری-سالم-چکار-کنیم...
۱۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی - برای بارداری سالم چکار ... اندامی با ورزن مناسب بعد از زایمان و رشد بهتر و سالم تر نوزاد بعد از زایمان .
کارهایی که بعد از رابطه جنسی باید انجام داد
www.jox.ir/tag/کارهایی-که-بعد-از-رابطه-جنسی-باید-انجام/
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قبل از نزدیکی با همسر چکار کنیم رابطه جنسی یا نزدیکی با همسر ، فرآیندی ست دو جانبه که طی آن دو طرف ضمن تامین نیاز جنسی باعث حس آرامش به ...
تيترآنلاين - مرداني كه به زندگي خود خيانت مي‌كنند
www.titronline.ir/vdce.x8wbjh8zf9bij.html?2137
به گفته اين كارشناسان عدم رغبت همسر به داشتن روابط جنسي با شوهر يكي از .... و بارها بهم خیانت میکنه؛۴ساله بعد از عروسی هیچ رابطه ای با هم نداریم نه جنسی نه هیچ ..... تمامکعمرم هدر رفته واقعا نمیدونم چی کار کنم وقتی اون نخواد طلاقم بده آیا راهی وجو داره ؟
رابطه بدن سازي با روابط جــنسي! [بایگانی] - سایت بدنساز
forum.bodybuilder.ir › ... › مباحث مختلف در مورد پرورش اندام
۱۶ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 100+پست - ‏66 نویسنده
روابط ***ي چه رابطه اي با بدن سازي دارد توضيح كامل بديد:گل رز: ... ۰۶:۵۳ بعد از ظهر. اره بعد اگر كسي در خواب جنب بشه چه ميزان كالري از دست ميده؟ ...... اگه پرونده ما مشکل عرضه داشته باشه پس آمار ها رو چیکار کنیم. متعه و صیغه هم از نظر ...
مرداني كه به زندگي خود خيانت مي‌كنند - Hamseda.ir
www.hamseda.ir/fa/news/1616
۱ بهمن ۱۳۸۷ ه‍.ش. - به نظر من ما همیشه خیانت مردان رو به علت نداشتن رابطه جنسی اون با همسرش .... نويسنده اول، اول متن را بخوان بعد نظر بده، خيانت مردان ، منظور مرداني هستند ..... گه برو طلاق بگير من چون با خانوادام زياد خوب نيستم چي كار كنم دوستش دارم اخه.
تاثیر روابط جنسی بر بدنسازی | پایگاه تخصصی بدنسازی ...
edcoan.ir/archives/917.htm
افزایش طبیعی میزان تستوسترون، با تمرین، تغذیه و رابطه جنسی درست، .... و رشد عضلاتم کاهش پیدا کرده و من برای جلوگیری از خود ارضاییی باید چیکار کنم! .... به تازگی آمینو 2000 پرولب 9 عدد(3 عدد بعد از صبحانه 3 عدد قبل و بعد باشگاه) و 2 عدد ...
اثرات شوم دیدن عکس و فیلم مستهجن - موعود
mouood.org/home/.../9020-اثرات-شوم-دیدن-عکس-و-فیلم-مستهجن.html
یکی از قدرتمندترین نیازها و غرایزی که در انسان وجود دارد غریزه جنسی است. ... خود را انجام می دهد و زمینه تحریک شهوت انسان را در زمان نگاه یا بعد از آن ایجاد می کند. .... قلب را در عبادات به خطر می‌اندازد و تکرار نافرمانی خدا، بهره رابطه با او را از لذت می‌اندازد. ... دوستان بخدا که حیران ماندیم چه کار کنم اما سر از حال دیگر به فلم های مبتذل نگاه ...
آموزش رابطه جنسی - درباره ی ما
hipost.ir/news/0628db205ff6b36118a619a7455c91a5_4/
آموزشهای قبل و بعد از رابطه جنسی (نزدیکی با همسر) - مجله اینترنتی سون سون ( صفحه اصلی )انجمن گفتگوی سوندیوار ... بعد از نزدیکی با همسر چکار کنیم ؟قدردانی ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 408
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,624
  • بازدید ماه : 2,624
  • بازدید سال : 31,715
  • بازدید کلی : 364,543