loading...
مسائل زناشویی
محسن بازدید : 642 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

چگونگی رفتار با همسر کم توجه و بی تفاوت

رفتار با همسر کم توجه و بی تفاوت

رفتار با همسر بی تفاوت

چطور با بی توجهی یا کم توجهی همسرمان برخورد کنیم ؟ آیا بی تفاوت بودن همسر را میتوان بهبود بخشید

آیا برای شما هم اتفاق افتاده که همسرتان با نگاهی، کلامی یا حرکتی شما را از خود براند؟ یا از ابراز صمیمیت به شما اجتناب کند؟ برای مثال وقتی می خواهید او را ببوسید رویش را برگرداند؟ یا به طور معناداری قبل یا بعد از شما به رختخواب بیاید؟ و یا شب را روی کاناپه و کنار بچه ها به صبح برساند؟
اگر هم هرگز برایتان اتفاق نیفتاده (که البته بعید به نظر می رسد)، تصور کنید که برای مدتی همسرتان نسبت به شما رفتاری طرد کننده را پیش بگیرد. حتی تصور آن هم تلخ است چه رسد به تجربه اش. اما خب چه می شود کرد، این آفتی است که هر رابطه بلند مدتی را دست کم یک بار گرفتار خواهد کرد، زندگی مشترک که دیگر جای خود دارد.
هر چند طرد شدن از سوی همسر معمولاً ناگهانی و کامل اتفاق نمی افتد اما همین روند آهسته و پیوسته آن نیز آنقدر موذی و آزارنده هست که جسم و روان زوج طرد شده را بیمار کرده و اساس رابطه را با خطر مواجه نماید.
انسان وقتی از جانب افراد مهم زندگی خود طرد می شود تصورش از خود به هم می ریزد، احساس می کند جذابیتش را برای فرد طرد کننده از دست داده و دیگر مثل سابق برای او ارزشمند نیست. بدیهی است دیری نمی پاید که شادی و نشاط از زندگی چنین فردی رخت بر بسته و او در چنگال دیو هفت سر رنجش، خودخوری، احساس رهاشدگی، خشم، افسردگی، اضطراب و کنار مگیری متقابل از فرد طردکننده گرفتار خواهد شد.
بهترین راه برای خلاصی از این وضعیت، گفتگو کردن با همسر است. گفتگو با همسر طرد کننده برای اغلب زن یا شوهرهای طرد شده کار آسانی نیست. برخی می ترسند مطرح کردن این مسئله مسبب آغاز جنگ انفعالی جدیدی از سوی همسر باشد مثلاً او طرد کننده تر شود. برخی دیگر چون از صحبت های قبلی نتیجه نگرفته اند ترجیح می دهند با سکوت و سکوت و سکوت روز را شب و شب را روز کنند.


چگونگی رفتار با همسر کم توجه یا بی تفاوت


1- به همسرتان بگویید نیاز دارید ساعتی را در خلوت و بدون مزاحم به گفتگو بنشینید.

در باره گام های مشترکی که هر دوی شما باید برای بهبود بخشیدن به رابطه تان برمی دارید گفتگو کنید. گمان نکنید که همه تغییرات باید از جانب همسر باشد. سعی کنید درباره تغییرات کوچکی که انجام آن همین حالا برای هر دوی شما مقدور و ممکن است به توافق برسید و بعد گام به گام به سمت جلو حرکت کنید

2- به محض اینکه در جریان گفتگو توجه همسر را به خود جلب کردید، رفتار وی را همان طور که هست، تا حد ممکن شفاف و بدون قضاوت به خودش منعکس کنید. به خاطر داشته باشید میزان آگاهی انسان ها از رفتارشان متفاوت است. ممکن است همسر شما جزء افرادی باشد که آگاهی زیادی نسبت به رفتارشان ندارند. پس قبل از این که در دادگاه ذهنتان او را به عنوان فردی که از رفتارش آگاه و نسبت به تأثیر آسیب زای آن بی تفاوت است متهم کنید با او وارد صحبت شوید و فواید گفتگو را به او نشان دهید.

مثال:
* «در چند ماه گذشته من خیلی سعی کردم رابطه جنسی داشته باشیم حتی خواستم شروع کننده باشم اما تو تمایلی نشان ندادی».
* «قبلاً وقتی دستانم را می گرفتی و مرا در آغوش می کشیدی خیلی خوشم می آمد».


3- با استفاده از عباراتی که با «من» شروع می شوند تأثیر عاطفی رفتار همسر را برای او بازگو کنید. باز هم مهم است به او فرصت بدهید تا میزان آگاهی خود نسبت به رفتارش را مورد بررسی قرار دهد.
مثال:
*
«من احساس می کنم مانند سابق برای تو جذاب نیستم. به خاطر این احساس، عزت نفس من واقعاً آسیب دیده است».
* «من احساس رنجش، خشم و ناامنی می کنم».


4- روشن و واضح به او بگویید که می خواهید چه چیزی تغییر کند.
مثال:
* «من نمی خواهم این احساس ناامنی در من ادامه داشته باشد».
* «ما قبلاً هم در این باره صحبت کرده ایم، تو تلاش هایی کردی اما احساس من هنوز همان طور است».
* «دلم می خواهد درباره موضوع X صادقانه با همدیگر صحبت کنیم و راه حل هایی پیدا کنیم».


5- اگر نحوه برخورد همسر شما نسبت به پیشنهاد و یا درخواست تغییر، دفاعی است ببینید آیا هستند چیزهایی که ناراحتی از آنها رفتار دفاعی یا احساس کراهت از تغییر را در او تشدید کرده باشد؟
ممکن است او احساساتی را در خود سرکوب کرده باشد که منشأ اصلی رفتارهای طرد کننده وی باشند. از او بخواهید تا نحوه نگرش خود را نسبت به مسئله پیش آمده توضیح دهد، یا برای بهتر کردن وضعیت پیشنهاد بدهد.


6- در باره گام های مشترکی که هر دوی شما باید برای بهبود بخشیدن به رابطه تان برمی دارید گفتگو کنید. گمان نکنید که همه تغییرات باید از جانب همسر باشد. سعی کنید درباره تغییرات کوچکی که انجام آن همین حالا برای هر دوی شما مقدور و ممکن است به توافق برسید و بعد گام به گام به سمت جلو حرکت کنید.


7- برای اینکه مطمئن شوید تلاش مشترک تان برای تغییر ادامه دار است با همسرتان بر سر داشتن یک دوره چک کردن متفاوت و منظم توافق حاصل کنید.
مثال:
* «بیا هر چند هفته یک بار این مسئله را چک کنیم تا از روند تغییر آن بیشتر مطلع شویم. من دلم می خواهد تو شروع کننده این کار باشی، این طوری احساس می کنم برای تو مهم هستم».

منبع : تبیان

گرداوری از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

با بی توجهی همسرم چه کنم؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=156601
۱۷ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - با توجه به دلایل مطرح شده در مقاله پیشین، می توان گفت : مشکل بی توجهی زن و مرد نسبت ... خود و رابطه تان را با پرسش و پاسخ های از قبیل: " آیا رفتار من سبب بی توجهی همسرم شده است؟ ... جدا از سرزنش، از مقایسه منفی و تهدید بپرهیزید. ..... اما من بی احساس نبودم كم كم به این نتیجه رسیدم كه باید كمی هم بی احساس باشم .
مردان بی احساس را احساسی کنید... - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=154669
۲۱ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - بهتر است به او حق بدهید چرا که این یکی از تفاوت های جنسیتی است، زبان احساسات و ... فکر می کنم او همچون سابق، به من علاقمند نیست، به من بی توجه شده است، احساس می ... وقتی از او پرسیدم: چرا چنین فکر می کند و آیا از همسرش رفتار خاص و مشکوکی را ... شما جای من بودید با این شوهر کم حرف و بی احساس چه می کردید؟
رفتار با همسر بی تفاوت - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/2554-رفتار-همسر-بی-تفاوت
رفتار با همسر کم توجه و بی تفاوت. رفتار با همسر بی تفاوت. چطور با بی توجهی یا کم توجهی همسرمان برخورد کنیم ؟ آیا بی تفاوت بودن همسر را میتوان بهبود بخشید.
چگونه با سرد شدن همسر خود مقابله كنيد و او را علاقمند نگه داريد؟
www.yadbegir.com/main/health2/keepwife.htm
اگر چه بهتر است در اجتماع با سليقه همسر خود رفتار كنيد ولي شما به عنوان زني جذاب، خوش تيپ، باوقار، ... آنگاه نسبت به او بي تفاوت باشيد اگر همسرتان ابراز تمايل كرد به او اجازه دهيد. ... مردان به زناني كه به آنها كم توجهي مي كنند بيشتر متمايل مي شوند.
رفتار با همسر کم توجه - سلامت خانواده • گروه آموزشی تنظیم ...
www.tanzimkhanevadeh.ir/posts/1064/رفتار-با-همسر-کم-توجه.html
۲۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رفتار با همسر کم توجه. چطور با بی توجهی یا کم توجهی همسرمان برخورد کنیم ؟ آیا بی تفاوت بودن همسر را میتوان بهبود بخشید. آیا برای شما هم اتفاق ...
چرا شوهرم به من بی توجه شده؟ • دونفره
2nafare.com › سلامت › روانشناسی
دلیل اینکه مرد به زن بی توجه میشه رو مورد بررسی قرار دادیم و راه کارهایی برای اینکه ... با مشکلش نشون میده اینه که حتی الامکان از ابراز احساسات و توجه همیشگیش کم میشه. ... به دلیل بی مهری و بی عشقی هست و به عبارتی فکر میکنه که همسرش دیگه دوسش ... پس خانوم ها هرگز نباید این رفتار های همسرشون رو مرتبط با کیفیات زناشویی و ...
چیزهایی که مردان می خواهند هر زنی بداند!!! - آي بانو - پایگاه ...
ibanoo.ir/سلامت-روح/چیزهایی-که-مردان-می-خواهند-هر-زنی-بداند.html
بی سیاستی همسران و ضعف مهارت‌های ارتباطی ناشی از بی‌توجهی به تفاوت‌های زن و مرد، عدم ... اگر با بقیه مقایسه کنند خودشون رو بخاطر اینه که می‌خوان بدونن که آیا .... والا من اهل مطالعه هستم اعتقادم دارم که باید با آگاهی همسرم رو شناخته و باهاش رفتار کنم . ... ولی گاهی هم خجربه ثابت کرده که خانوم هایی که به شوهرشون کم توجه ترن بیشتر مورد ...
با شوهر بي احساس و بي عاطفه چيكار كنم؟ - صفحه 1 - نی نی ...
www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=44428
۲۳ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 20پست - ‏12 نویسنده
حتي وقتي ارايشگاه ميرم و بهترين لباسارو مي پوشم بازم بهم توجه نمي كنه. ... اما دوستانه مي گم هيچ وقت بي تفاوت نشو چون اين كار كم كم به طلاق ...
میگنا - امان از سکوت مردانه! با کم حرفی شوهرم چه کنم؟
www.migna.ir/vdci.yarct1avubc2t.html
روش هاي خانگي بهبود بي نظمي تپش قلب ... در واقع، از هر 5 زن، یكی از اینكه همسرش با او ارتباط كلامی خوبی ندارد، گله مند است. ... برعکس هر گونه سرزنش، تحقیر و یا مقایسه کردن با دیگران، علاوه بر افزایش کم حرفی او، رابطه ... نکته مهم این است که انسان ها با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام با توجه به شخصیت خود رفتار می کنند.
روانشناسی خانواده - سومین رفتار عاطفه شکن ( حتماً بخوانید )
www.khoshbakhti20.blogfa.com/post-41.aspx
سومین رفتاری که موجب شکسته شدن عاطفه ی همسرتان می گردد ، بی توجهی به اوست. در زندگی مشترک مرد باید به چند چیز توجه ویژه داشته باشد ، تا عاطفه ی همسرش ... مثلاً همسرتان از صبح با هزار زحمت لباس های چرکین را شسته ، خانه را مرتب کرده ، در و ... لذا اگر مردی در مورد مشکلات پیش آمده تفاوت چندانی به خرج ندهد ، این آشفتگی در زن ...
با مردان بی احساس چه کنیم؟ - نیک صالحی
www.niksalehi.com/hamechiz/archives/205261.php
مردان بی احساس,نشانه های مردی که ما را دوست دارد,نشانه های مردی که ما را دوست ندارد,از کجا بدانم مردی مرا دوست دارد,آیا شوهرم دیگر مرا دوست ندارد؟,با مردان بی احساس چه کنیم؟ ... هشدار گرداب به کاربران تلگرام ، مراقب رفتار مجرمانه باشید ... می کنند: افرادی قوی و کم حرف ، موجوداتی فاقد احساسات کسی که نمی دانید اصلا چیزی حس می کند یا نه!
وظیفه زنی که شوهرش نسبت به مسائل زناشویی بی تفاوت ...
www.islamquest.net › ... › فقه و احکام › روابط مرد و زن و خانواده › ازدواج
اگر زن با زیرکی خود سلیقه مرد را در همه زمینه های رفتاری و ظاهری تشخیص دهد و با ... در پایان توجه می دهیم که امیال جنسی هیچ گاه با ازدواج به طور کامل از بین نمی رود و ... هم که کم احساس و سرد باشد در مقابل جذابیت های ایثار گرانه همسر خود نمی تواند بی ...
مردمان - پورتال جوانان ایرانی | نحوه برخورد صحیح با آقایون
www.mardoman.net/family/menhtreat/
باید توجه داشت که وقتی مردها یک چنین رفتار ناخوشایندی را از سوی همسر خود مشاهده ..... اینکه صد درصد بی توجه باشی ولی گاهی اوقات یکم کم محلی به اقایون بد نیست اما بازم باید به اندازه باشه .... رفتار با مردا هنگام دوستی و زندگی زناشویی فرق میکنه.
عشق و زندگی - با مردان ساکت خود درست برخورد کنيد
love1982.blogfa.com/post-50.aspx
با توجه به گستردگي حوزه اطلاعات در رابطه با ارتباط موثر و موفق در اين گزارش به ... تحمل اين همه بي تفاوتي و کم توجهي همسرم را ندارم ، هر بار که از رفتار وي گله مي ...
هنر گفت وگو با همسر - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
www.hawzah.net/fa/magazine/view/4892/5144/46870/
بعضی زن و شوهرها، به قدری با هم مشاجره می کنند که کم کم محبتشان از بین می رود. ... اگر تفاوت های روحی و روانی زن و مرد، نادیده گرفته شوند، ناخواسته، دعوا پیش می آید. ... زن، توجهی نمی کند و هنگامی که مرد به احساسات زن توجه نمی کند، او را با بی مهری می .... صورت یا دست، توجه خود را به طرف مقابل نشان می دهد و از همسر خود می خواهد رفتاری ...
با یه همسر بی تفاوت چکار کنم؟ 2 - تالار گفتگوی همدردی ...
www.hamdardi.net/thread-17780.html
۱ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سلام امیدوارم عنوان تاپیکم با عنوان "با یه همسر بی تفاوت 2 " به " با یه همسرم بی تفاوت 10 " نرسه و به همین 2 ختم به خیر شه. ... اگر نه چی کار کنم چون اصلا"به نیاز های من توجهی نداره و خیلی لجبازه تا .... راستی یه کم از کارایی این مدت کردی بگو. .... بهش یاد بده با درست رفتار کردن وقتی می بینی یه چیزی یا حرفی داره ...
چگونه همسر خود را علاقمند نگه دارید؟ - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/...raz/helpmate-imprison-enthusiastic.html
اگر چه بهتر است در اجتماع با سلیقه همسر خود رفتار کنید ولی شما به عنوان زنی جذاب، خوش تیپ، ... آنگاه نسبت به او بی تفاوت باشید اگر همسرتان ابراز تمایل کرد به او اجازه دهید. ... مردان به زنانی که به آنها کم توجهی می کنند بیشتر متمایل می شوند.
چرا رفتار شوهرم عوض شده؟ - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/tafahom/husbands2-behavior-changed.html
رفتار شوهر,زندگی مشترک,خانواده شوهر,نیازهای جنسی,سلامت جنسی,جشن تولد خانوادگی ... اینکه شما به توانایی‌ها، استعدادها و زیبایی ظاهریتان توجه کنید و آنها را دست کم ... بی توجه نباشید: نکات بسیار کوچک و ظریفی هستند که شما با توجه به آنها .... اما درحال حاضر موضوع اصلی شوهر شماست که کمی تغییر کرده است، بی‌تفاوت به نظر ...
بهترین روش برای حرف زدن با همسر را یاد بگیرید
www.delgarm.com/.../19625-بهترین-روش-برای-حرف-زدن-با-همسر
۹ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هنر گفت گو با همسرازدواج، یك مكالمه طولانی است كه گاهی اوقات با جرّ و ... بعضی زن و شوهرها، به قدری با هم مشاجره می كنند كه كم كم محبتشان از بین می رود. ... اگر تفاوت های روحی و روانی زن و مرد، نادیده گرفته شوند، ناخواسته، دعوا پیش می آید. ... زن توجه نمی كند، او را با بی مهری می رنجاند؛ و حتی حق ناراحت شدن را نیز به او ...
روش های برخورد با 9 مدل شوهر - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › سبک زندگی › رابطه و ازدواج
۶ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - او دوست ندارد كه همسرش مركز توجه دیگران باشد و این موضوع برایش با مرتب بودن تفاوت دارد. ... می‌دهید صدای آن را كم كنید تا بتوانید به این صدای پایین عادت كنید. ... نسبت به خواسته‌های او بی‌تفاوت نباشید این بی‌تفاوتی باعث می‌شود ...
روش های برخورد با ۹ مدل شوهر - آفتاب
www.aftabir.com/articles/view/social/.../روش-های-برخورد-با-۹-مدل-شوهر
۱۰ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - حتی اگر زنان در افکار و رفتار و عادت هایشان ساده، صریح و بی غل و غش باشند. .... که همسرش مرکز توجه دیگران باشد و این موضوع برایش با مرتب بودن تفاوت دارد. ... می دهید صدای آن را کم کنید تا بتوانید به این صدای پایین عادت کنید.
صحبت های دکتر فرهنگ در مورد چگونگی رفتار زن با شوهر ...
ahlolbait.com/.../صحبت-های-دکتر-فرهنگ-در-مورد-چگونگی-رفتار-زن-...
خانم ها خودشان را با اشک و صحبت تخلیه می کنند آقایان کم حرف می زنند کم گریه می کنند ... بنابرین خانم ها توجه کنند که از این به بعد به هیچ آقایی نگویید چرا این چیز نزدیک .... هرگز جنس مرد را با کسی مقایسه نکنید حتی بچه 9 ساله زیرا مرد احساس بی ...
شناخت تفاوت ویژگی روحیه زن و مرد
ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article...
افراد زیادی را دیده ام که می گویند : من با همسرم مشکلی ندارم ولی بی دلیل ، یک وقت هایی فکر ... علت این رفتار دو گانه این است که خانم ها و آقایان با هم تفاوت هایی دارند . .... اصلا یکی از ویژگی ذاتی آقایان ، کم رنگی عواطف است و شاید دارند با خودشان مقایسه .... و بعد می بینید که ابراز احساسات می کند و به شما توجه می کند و اگر بحث محیط و ...
عشق جوان - چگونه با همسر خود رفتار کنیم
shayan-shangool.blogfa.com/tag/چگونه-با-همسر-خود-رفتار-کنیم
عشق جوان - چگونه با همسر خود رفتار کنیم - روش های جذب کردن دختر و جذب پسر. ... هستند يا احساساتي هستندو همش با احساس دنبال کاراشون رو ميگيرن يا کاملا بي تفاوت ... هاشون با دخترها(روابط دوستي) کم عاشق ميشن يا بهتره بگم اصلا عاشق نميشن. .... کسی میشیم یه ظرف بوجود میاد که با توجه به ویژگی های ذاتی هرکسی اندازش فرق ...
قلب عاطفی مرد کجاست؟ ( برای خانم ها ) :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/780
همون طور که عرض شد کم کم کار شما به ابراز علاقه بدون رابطه ی جنسی هم میکشه . .... توجه داشته باشید که این رفتارها باید 2 بار در هفته از شما سر بزنه نه در 7 روز هفته . ..... شما با این حرفتون مرد و پایین اوردین و تنزل دادین مرد بودن با نر بودن فرق میکنه برای با ..... متوجه شدی که مرد نه به خاطر روابط جنسی بلکه به خاطر بی محبتی و عشق ...
رمز زندگي موفق 1 - نگین
nininegin.niniweblog.com/post65.php
اگر فردی هستید بی تفاوت و بی توجه به نوع روابطتان با اطرافیان که د یگر جای ...... می شود که زن یا شوهر ، ترک این رفتار را به حساب کم علاقه شدن همسر خود بگذارند.
برنامه گلبرگ: پاسخ به سوالات، رفتار با خانواده همسر در زمان ...
rasekhoon.net › چندرسانه ای › سخنرانی › حجت الاسلام دهنوی
۲۶ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... رفتار با مادر زن و مادر شوهر، ویژگی های مردان و زنان، معرفی کتابهای مفید جهت شناختروحیات زن و مرد، بی مهری و کم محبتی و کم توجهی مردان، تفاوت ...
جمع آسمانی ما - برخورد با خانواده همسر
womanart-2.blogfa.com/tag/برخورد-با-خانواده-همسر
جمع آسمانی ما - برخورد با خانواده همسر - تعاونوا علی البر و التقوی. ... با توجه به اینکه اینجا یک محیط خانمانه هست، متشکر می شویم اگر آقایان این حریم رو ... کم رویی (2) ... میکنه پوشش مناسب تری داشته باشه، هرچند که از نظر حجاب ، در مقایسه با خانومهای ... ها اگر احساس کنن که کوچکترین بی احترامی ممکنه به خانواده شون شده باشه به شدت ...
رفتار با همسر حساس چگونه باید باشد؟ - نمناک
namnak.com/9315-رفتار-با-همسر-حساس-.html
رفتار با همسر حساس و رفتار درست با همسر حساس و رفتار با همسر حساس چگونه باید ... و اگر تفاوت های اساسی بین خودتان و همسر آینده تان می بینید، همانجا خداحافظی کنید. ... اید و قصد دارید همه عمر در کنار او بمانید، باید برای کم کردن تنش ها تلاش کنید. ... لااقل دلایل مخالفت تان را با او در میان گذاشته اید و به بی خیالی متهم نمی شوید.
با صبر برنده بازی شوید/ چگونه با همسر عصبانی رفتار کنیم؟
mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی
با محبت از او بخواهید آرام تر باشد و با عصبانیت خود، باعث کم شدن محبت تان نشود. ..... عصبانی بشود ولی من امامزاده باشم و نسبت به دخالت و توهینهای پدرش بی تفاوت ..... راه برای تغییرش خیلی بازه، توجه کنید ببینید چه چیزهایی براش خیلی محترمه ...
طرز برخورد با افرادی که شما را تحقیر میکنند
vista.ir/article/314882/طرز-برخورد-با-افرادی-که-شما-را-تحقیر-میکنند
باید توجه داشته باشید که افرادی که شما را تحقیر می کنند و قصد آسیب رساندن به ... شما را تحقیر می کنند با این کار فقط ناراحتی، عدم موفقیت، و بی هدفی خود را در ...
10 سؤالي که بايد از همسر بي وفاي خود بپرسيد
www.irantravels.ir/FunNews.aspx?FID=63
آنها به راستي چه برداشتي از رفتار آقايون دارند؟ ... سايت مردمان شما را با اطلاعات مفيدي در زمينه جنس مخالف آشنا مي کند، و تفاوت آن با مجله ها در اين ... از اين طريق فرد قادر مي شود تا علل بي تفاوتي همسرش نسبت به خود را پيدا کرده و سرانجام مي ... در نتيجه با توجه به حقيقت وجود جنس مذکر، زمانيکه يک ارتباط از نظر احساسي ميان آنها و يک ...
زندگی و خوشبختی | حوزه مشاوره فرهنگی - zolal.ir
www.zolal.ir/site/node/740
با توجه به این مطلب در می یابیم که احترام گذاشتن به والدین همسر و برخورد نیک با ... دوستی و رفتار دوستانه با همسر، از جمله عوامل تعیین کننده کیفیت زندگی زناشویی است. .... وادار می کند به سمت بی مهری و انزواکشیده شود و کم کم از همسرش فاصله بگیرد. ..... ولی شما خانم محترم، آیا برای شما هم آسان است که شوهری بی تفاوت و خونسرد و ...
رفتار با همسر بی تفاوت - تنظیم خانواده - ست فا وب
setfaweb.ir/رفتار-با-همسر-بی-تفاوت/
رفتار با همسر بی تفاوت - رفتار با همسر کم توجه و بی تفاوت.
روانشناسی رفتار با آقایان - که
www.irannaz.com/news_detail_19144.html
همه اونها فکر می کنند که باید محکم باشند پول درآر باشند بی احساس و همه این کلیشه ها … ... مردها دوست ندارند اطراف زنی باشند که نیاز به توجه دارد. ... حتی اگر همسر شما یك مریخی تمام عیار باشد، با چند تكنیك ساده می‌توانید او را بیشتر بشناسید و ... مردها و زن‌ها متفاوتند و یك راه برای رمزگشایی رفتارهای مردها، پذیرش واقعی این تفاوت است.
راه برخورد با خیانت همسر | آسمونی
www.asemooni.com/lifestyle/.../method-of-dealing-with-marital-infidelit...
چگونـه می تـوانید آزار و اذیت ها را به دست فراموشی سپرده، همسر بی وفای خود را ... مربوط به خواب (بی خوابی و یا پر خوابی)، لرزش، اختلال حواس، کم غذایی و کم اشتهایی. ... زندگی بدون اینکه توجهی به قلب های شکسته و خیانت های همسران داشته باشد، همچنان ... 3) به خاطر داشته باشید که زندگیتان با گذشته فرق کرده و باید ناراحتی به وجود آمده ...
با شوهر عبوس و کم حرف چه کار کنیم؟ - مشرق نیوز | آخرین ...
www.mashreghnews.ir/fa/news/.../با-شوهر-عبوس-و-کم-حرف-چه-کار-کنی...
۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یک زن دوست دارد شوهرش تمام اسرارش را با همسر در میان بگذارد، تا هم احساس ... گارد مي گيرند و به بقيه حرفتان بي اعتنا مي شوند يا نمي دانند که بايد چکار کنند. ... این مشكل، از تفاوت و اختلاف جنسی ناشی می شود؛ به این معنی كه زن، هنگام ... صورت یا دست، توجه خود را به طرف مقابل نشان می دهد و از همسر خود می خواهد رفتاری ...
رازهـایی در مورد مــردان کـه بهـتر است خــانم هـا بــداننـد ...
forum.moshaver.co/.../رازهـایی-در-مورد-مــردان-کـه-بهـتر-است-خــانم-هـا-بــدا...
۸ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 11پست
همیشه یه یاد داشته باشید زن ومرد با هم تفاوت دارند، هیچگاه توقع نداشته باشید رفتار و ... این برخوردها درست مانند زمانی که از آنها انتقاد شده یا مورد کم توجهی و بی ... رفتار خانم ها با همسران معمولا به گونه ای است که آقایان نسبت به خودشان ...
ازدواج و معيارهاي انتخاب همسر - سایت همسریابی بهترین همسر ...
2vi.ir/viewpages.php?id=15
مثلاً اگر یک دختر لوس و جلف با مرد متین و موقری ازدواج کند، تحمل رفتار اجتماعی ... صلاح نیست دختر و پسر و خانواده هایشان از لحاظ مالی و ثروت تفاوت زیادی با هم داشته ... زنی که تحصیل کرده و دانشگاهی است نمی تواند همسر یک مرد بی سواد یا کم سواد باشد. ... عده ای دیگر اصلاً مورد توجه نبوده اند و کسی به اینها اهمیتی نداده است مثل این که ...
Noarous - شوهرم سرد مزاج است - نوعروس
www.noarous.com/fa/content/903
یه کم به شوهراتون گرمی بیشتر بدید بخورن افشره گل سرخ هم افزایش دهنده میل جنسیه ...... ظاهری ام تعریف می کردند هیچ وقت تصور چنین بی توجهی و سردی را از همسر آینده ام ... یکی از لحاط جنسی با همسرش ارضا میشه ولی از لحاظ رفتاری واخلاقی مشکل داره .... و اگر هم بی تفاوت باشم هیچ وقت خودش اظهارعلاقه ای نمیکنه، این همه کارایی که ...
هنر برخورد با آدم‌های غیرمنطقی - یک پزشک
1pezeshk.com/archives/2012/01/dealing-with-unreasonable-people.html
۵ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - هنر برخورد با آدم‌های غیرمنطقی .... حرفتون کاملا منطقی و ذرست هست ادمای بی منطق که هیچی از منطق حالیشون نیست حرف هیچکس رو قبول ندارن و فقط ...
شخصیت شناسی مردان / مقاله و خبر - ایران سلامت
forum.iransalamat.com/عشق.../شخصیت-شناسی-مردان-مقاله-و-خبر-5076...
۱۰ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تفاوت‌های خانوادگی، تفاوت در انتظار‌ها و سبک زندگی و بسیاری عوامل ... به عنوان مثال رنگ قهوه ای یک رنگ مرده و بی جان بوده که در تضاد با رنگ قرمز ..... البته زن بد قلق هم کم نیست و این نوشتار چگونگی رفتار با مردان ..... او دوست ندارد که همسرش مرکز توجه دیگران باشد و این موضوع برایش با مرتب بودن تفاوت دارد.
پاسخ به سوالات، رفتار با خانواده همسر در زمان عقد بستگی
www.salonaghd.ir/.../کلیپ-صوتی-برنامه-گلبرگ-پاسخ-به-سوالات-رف...
دانلود مستقیم برنامه گلبرگ،بی مهری و کم محبتی و کم توجهی مردان، تفاوت های زن و مرد ,کلیپ صوتی برنامه گلبرگ: پاسخ به سوالات، رفتار با خانواده همسر در زمان عقد ...
کنترل شوهرتان را اینگونه در دست بگیرید!-پرشین پرشیا
www.persianpersia.com/lifestyle/ldetails.php?articleid=17675...54...
۲ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سبک زندگی > روابط اجتماعی و عاطفی > همسر داری >کنترل شوهرتان را اینگونه در دست بگیرید! ... 7 نوع پیاده روی که وزن تان را کاهش و استرس شما را کم میکند .... اگر همسرتان مدام به دوستانش پول قرض می دهد یا بدون هیچ فکری بی محابا پول خرج ... بعد توجه کنید که آیا این رفتار در موقعیت های دیگر و در ارتباط با افراد ...
99 صفتی که مرد دوست دارد آنرا در همسر خود ببیند | وااسلاماه
vaislamah.com/811.html
۲۱- در هر حال ، پنهان و آشکار بر الله توکل نماید و آنرا کم نشمارد و مایوس نشود . ... ۲۷- در همبستر شدن با همسرش با هر کیفیت که خواست ممانعت نکند مگر از پشت که حرام است . ... بی نیاز است چه از نظر مادی و چه از نظر فکری ، او هم از زنش خسته و دلتنگ می شود . ... ۵۵- آن چه شوهر می پسندد از لباس و غذا و رفتارها ، همانطور عمل کند و در بدست آوردن ...
روانشناسی و مشاوره
man-psychology.blogfa.com/
بحثمون میشه میگم لابد داره منو با اون مقایسه میکنه ... 2-به مساله بی اعتنا باشید و به مدت 10 دقیقه با همسرتون صحبت نکنید ... اما در سطح پیشرفته تر این نوع رفتار با حس پدر خوب و همسر خوب بودن تعمیم داده ... وقتی به استعداد ها ، علایق، نگرشهای فرزندانمون توجه کنیم و همیشه یک تکیه ... خیلی به خودم کمک کردم اما دیگه دارم کم میارم.
با شوهر بچه ننه ام چه کنم؟ | موفقیت در زندگی | روانشناسی
www.persianfal.com › روانشناسی › موفقیت در زندگی
۲۲ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - زمانی كه با همسرم، رضا، آشنا شدم می‌دانستم كه او رابطه خیلی نزدیكی با والدین خود دارد، اما ... مادر شوهرم مرا دست كم می‌گیرد، اعصابم به هم می‌ریزد. ... من از اینكه همسرم مثل بچه‌های بی عرضه رفتار می‌كند، عصبانی و ناراحت می‌شوم، اما او شانه ... مادرم دیگر بعد از من، بچه دار نشد، بنابراین من از توجه و هدایای او احساس خرسندی می‌كردم و ...
گلستان تفاوتهای زن و شوهر - بهترین هدیه به همسر - Blogfa
nobatearamesh.blogfa.com/category/2
به این منظور تفاوت زن و مرد خلق شد تا حقوق و وظایف خانوادگی بین زن و مرد تقسیم شود . .... غرغر مرد ربطی به بی میلی او جهت کمک به همسرش ندارد بلکه نشان دهنده توجه ای است که ..... 48- با او به گونه ای رفتار کنید که در اوایل ازدواج رفتار می کردید ..... زنها سکوت مرد را بی توجهی و کم محبتی تعبیر می کنند و معنی سکوت مردها را نمی فهمند .
همه چيز در مورد اختلال كم توجهي يا بيش فعالي - Web4Health
web4health.info/fa/answers/adhd-all.htm
تفاوت اختلال كمبود توجه و اختلال كمبود توجه/بيش فعالي در چيست؟ ... كودكان ( به خصوص دختران ) ممكن است در درازمدت با نوع بي توجهي اختلال كمبود توجه/بيش ... رفتاردرماني شيوه اي آزمايش شده براي تغيير رفتارها و عادتهاي معيني است كه با افزايش ...
شوهرم نسبت به من خيلي سرد شده نمي دونم با كسي ديگه ايه يا ...
ravanshenasi.ravabet.com/.../شوهرم-نسبت-خيلي-دونم-ديگه-اينجوريه-طر...
۲۱ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - مي ترسم برخلاف شوهرم كه هم خسيسه نسبت به من هم بي احساس طوري كه فكر ... شوهرت با تو اين رفتار ها را مي كند شروع كرد و شوهر من كه اينقدر بي توجه و بي ... همسر و فرزندشون اهمیت بدن و گاهی این موضوع از طرف همسر به عنوان کم محلی و ...
قوانین برخورد با آقایان: وقتى با مرد صحبت می كنيد!
www.asriran.com › عصرايران دو › پیامک
مرد براى گفتگو با زن مى تواند خيلى باز رفتار كند اما در ابتدا حرفى براى گفتن ندارد. ... اگر زن كمى حرف بزند، مرد كم كم درباره ارتباطش با او صحبت مى كند. ... براى مرد تفاوت اين دو جمله آن قدر بديهى است كه فكر نمى كند بايد آن را پيشنهاد دهد. ... بخش كوچكى از وجود مرد به حرف هاى زن توجه مى كند و گفته هاى او را براى هر مشكلى بدقت ...
هجده تـوصیه همسرداری بـرای خانمها - خبرآنلاین
khabaronline.ir/detail/304097/weblog/moazzen
۲۹ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر بچه دارید به آثار مخرب رفتارها ونمادهای جنسی و لباسهای محرک توجه کنید ... به هدیه مرد هرچند کوچک و کم ارزش بی اعتنا نباشید و ارزش معنوی هدیه را با طلا و جواهر ..... برای خودت متاسف باش که هنوز فرق بین طنز و حرف جدی رو نمی فهمی.
ღ کلیـــد زندگـــی ღ
miss-lover-mr.blogfa.com/
بین جسور بودن و کنترل همه جانبه اتاق خواب تفاوت وجود دارد. ... این برای خانم‌ها جای تعجب دارد و خیلی وقت‌ها کم بودن میل جنسی مرد باعث می‌شود زن ... در نتیجه وجود پرده بکارت و توجّه به آن، دلیل قطعی مبنی بر اینکه یک دختر قبل از ... لپاکا (نوع شتر بی کوهان) ..... سعی کنید با کلام، نگاه، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید.
راه های جذب مردها
jazbemard.mihanblog.com/
آیا هرگز برای مدتی طولانی (مثلاً ۶ ماه) با مردی ملاقات کرده اید، در حالیکه حس کرده باشید .... چند نمونه رفتار انتخاب گری در زنان شامل آزمودن مردها ، به چالش طلبیدن آنها ..... همسر خود را با هیچ کس مقایسه نکنید و او را همان گونه که هست بپذیرید. ..... بنابراین به هنگام تغییراتی مانند آرایش و غیره بی توجهی مرد را دلیل بی محبتی او ندانید.
جام نیوز :: JamNews - بهترین برخورد لازم با همسران خیانت کار
www.jamnews.ir/detail/News/259163
۱۱ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر یک مرد با زنی غیر از همسر خود در ارتباط باشد، از نگاه عموم خیانت .... از سردی زیادم به اینجور جاها ولی شما اگه این کم محلی رو یجوری که سرد جلوه نده ..... اما باگذرزمان که همه چیز اروم شد شد همون ادم سردو بی تفاوت،خیلی بهم بی توجه است.
زنان چگونه مفهوم حرکات و رفتارهای مردان را دقیقا بفهمند - آکا
www.akairan.com/maghalat-persia/etlatoomoomi/8997.html
تفاوت رفتاری یک مرد مجرد با یک مرد متاهل چیست؟ ... اما در عین حال وقتی حالت میل به رابطه بوجود می‌آید اکثر مردان دوست دارند به این میل بی اعتنایی کنند، بیشتر برای آن برنامه ریزی کنند و با فکر کردن در مورد آن ... سوال : با توجه به آنکه ارتباطات عاطفی مردان کاملا" متفاوت از زنان است ...... این چند کیلوی باقی مانده را چطور کم کنم؟
همسر بهشتی
goodwife.blogfa.com/
وقتی توی لیست خرید نوشته ام سیر و همسرم به جای یک بوته سیر با یک کیلو سیر برمی گردد، زن .... ذوق رسیدن و پیداکردن شریک زندگی آنقدر زیاد هست که تفاوت ها و دلخوری ها به چشم نیایند. .... اگر زیاد کناره گیری کرده، اگر توی ذوقش زده، اگر بی توجهی کرده. ...... مخصوصا اینکه ما با رفتار خودمون توقع خانواده مون رو زیاد و کم میکنیم.
با افراد مغرور چگونه برخورد کنیم؟ - Radio Iran ::..::رادیو ایران
www.radioiran.ir/main_tabsview.php?id=278
وی با بیان اینکه یکی از برخوردهایی که باید با اینگونه افراد داشت، بی توجهی نسبت ... انان است، افزود: و همراه با بی توجهی به آنان نشان دهیم که غرور و رفتار غرورآمیزشان چه ... تفاوت غرور با اعتماد به نفس ... از گذشته تاکنون با کم آبی مواجه بوده ایم؛.
تأثیر اشتغال زنان بر روابط خانواده
cpt.isca.ac.ir/Portal/home/?paper/27976/205244/210410/تأثیر...
همه می دانند که زنان هم در ابعاد جسمی و هم از جهت روانی- رفتاری با مردان تفاوت دارند، از ... با توجه به اهمیت خانواده در اسلام و نقش بی بدیل زن در خانواده، اشتغال زنان باید به .... و جدایی از خانه و همسر را برای زنان ایجاد کرد و به دلایل و انگیزه های مختلف کم کم ...
کلبه عشق
sar110.blogfa.com/
بسیاری از مردان کم حرف میباشند و نه تنها شما باید با آنها بسیار صحبت کنید بلکه آنها ... برخی از همسران دوست نداشته باشند که بعد از دعوا تنها باشند، زیرا آن را دلیل بی توجهی .... ۱۸- به نیازهای همسر توجه کنیم؛ رفتار دلنشین و توأم با متانت موجب می‌شود .... توجه کنید که این فهرست در مقایسه با آنچه زنان می خواهند بسیار کوتاه تر است!
روش برخورد با شوهر بی مسئولیت - پژواک
pajvak.com/main/article/view/.../روش-برخورد-با-شوهر-بی-مسئولیت
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در مقابل همسر بی مسئولیت بی تفاوت عبور نکنید ... منظور ازصبر فعال، صبری است که شما را وادار می کند، بجای بی توجهی به این مساله و یا ... به طور یقین بپذیرید رفتار همسرتان با تغییر رفتار شما تغییر خواهد کرد و شما ... سعی کنید به اندازه وظایف خودتان، کارها را بر عهده بگیرید، نه خیلی زیاد و نه خیلی کم!
مهارتهای ارتباطی / چگونه با دیگران برخورد کنیم ؟ [آرشيو ...
forum.p30world.com › ... › موارد ديگر › مـتـفـرقـه
۱۲ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 91پست - ‏32 نویسنده
این بی توجهی به طرف باعث میشه طرف فکر کنه داره با چنگال آب میخوره .... یادتان باشد، بین اینکه بدانید چطور کاری را انجام دهید و واقعاً آن را انجام دهید تفاوت زیادی وجود دارد. .... باشه خب این پسر کم کم دیگه نمیتونه از خودش در برابر تمسخر دیگران ..... هی همسرم میگفت بابا مسئله میوه و چای نیست قبول نمیکردند اخرسر ...
فال و طالع بينی - قالب وبلاگ
bahar-20.com/ftp/Falehafez/fal/talebini.ezdevaj/
زن متولد ارديبهشت مي تواند به طرزي چشمگير نسبت به دشمنانش بي تفاوتي از خود ... نظير همين عكس العمل را به هنگامي كه ببيند دوستش توجه كافي به وي مبذول نمي دارد، از خود ... اگر طرز رفتار شما با زنان ديگر در وراي حدي باشد كه او آن را مجاز مي شمارد، آن وقت واقعا ... رنگ هاي صورتي و قرمز كمرنگ نيز بيش و كم همين اثر را روي او مي گذارند.
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و ...
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/
۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یکی از راههای آسان و و کم هزینه تر برای مشاوره گرفتن از بهترین مشاوران ، مشاوره آنلاین میباشد. با توجه به مشغله ها و دغدغه های جامعه امروزی میتوان گفت که برای افراد پر مشغله .... ایا اینکه اینقدر به مسایل جنسی اهمیت میدهد و بی مهابا در باره ان صحبت میکند درست است؟از پسری که مذهبی است توقع چنین رفتاری نیست.
با همسر بي مسئوليت خود چگونه رفتار کنيم؟/ ازدواج نکردن به ...
www.parsnews.com/.../249784-با-همسر-خود-چگونه-رفتار-ازدواج-نکردن-...
۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شما در برخورد با همسر بي مسئوليت نبايد به دنبال تغيير او باشيد .... شما مي توانيد با افزايش عزت نفس و اعتماد به نفس تان، اين مسئله را براي خودتان کم ... توجه داشته باشيد که با پايان دادن به چنين افکار منفي در ذهن تان، بايد به ...
ایمان - رازهای جذب دیگران,چگونه جذاب باشیم
bose-va-eshgh2.blogfa.com/author-bose-va-eshgh2.aspx
او باید این اصطلاح را با توجه به درك دانش آموزان و میزان علاقه مندی آنان، درس بدهد. ..... از آن جا كه افراد از لحاظ نوع رفتارها با هم تفاوت دارند، همیشه نمی توانیم تأثیر توضیحات را ..... همسر او نيز به همان اندازه در كار خودش كه ارتباطات است ، شهرت قابل توجهي دارد . ..... چراکه شوخی بتدریج پرده های حرمت را پاره کرده و کم کم موجب بی احترامی می شود.
بی‌میلی جنسی در خانم‌ها به چه دلیل پیش می‌آید و چطور درمان می‌شود؟
namehnews.ir/.../بی‌میلی-جنسی-در-خانم‌ها-به-چه-دلیل-پیش-می‌آید-و-چطور...
۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که معمولا سرد مزاجی خانم‌ها ... چرا او نسبت به زندگی و ارتباط با همسرش گرمی سابق را ندارد و سرد و بی‌تفاوت می‌شود؟ ... البته آقایان هم پیچیدگی‌هایی دارند ولی قابل مقایسه با خانم‌ها نیستند. ... کاتالوگ همسر خود را بخوانیم و در مورد چگونگی رفتار و ارتباط صحیح با وی ...
نکاتی مهم در رابطه با ابراز علاقه به همسر
www.hidoctor.ir/14119_نکاتی-مهم-در-رابطه-با-ابراز-علاقه-به-همس.html/
۷ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بسیاری از افرادی که به همسر خود بی توجهی می کنند، دلیل رفتاشان را ... شود که زن یا شوهر، ترک این رفتار را به حساب کم علاقه شدن همسر خود بگذارند.
رفتار با همسر بی تفاوت
faragir.cloudsite.ir/wp/رفتار-با-همسر-بی-تفاوت/
رفتار با همسر بی تفاوت. مهر ۱۹, ۱۳۹۴ · admin. رفتار با همسر کم توجه و بی تفاوت. جدید ار اس اسجدید ترین مطالب ...
چگونه با همسر ( مرد ) خودخواه و خودرأي خود كنار بيايم ؟ | مركز ملي ...
www.pasokhgoo.ir/node/82443
نيست مشكل بزرگ من كنار آمدن با همسرم مي باشد . ... به شوهرتان احترام بگذاريد و كم كم او نيز تحت تاثير اين برخورد شما خواهد آموخت كه به شما احترام بگذارد. ... شما نيز بايد با مادر و پدر خود همين رفتار را داشته باشيد تا سيستم خانواده شما پابرجا باقي بماند. زن و شوهر بايد به اين نكته توجه داشته باشند كه بله گفتن درجلسه عقد به معني ...
تفاهم، تحمل تفاوتهای زن و مرد است - کانون وبلاگ نویسان قم
www.canunqom.ir/news/646
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لوزم توجه به تفاوت های ساختار فکری زن و مرد ... باعث ایجاد اختلاف خانوادگی با برجسب‌هایی مانند بی توجهی مرد به همسر و کم رنگ شدن عشقش ... و پرخاشگری، وفاداری و مسئولیت‌پذیری متقابل، خودداری از رفتار و گفتارهای ملامت‌آمیز و یا ...
مشاور ازدواج و خانواده - نکات کلی مشاوره ای - بخش دوم
moshaver41.ir/extrapage/nokat2
ازدواج دختر مرفه با پسر فقیر : دختر مرفه برای اینکه بفهمد ایا بعدا کم می اورد یا نه اولا: ... قابل توجه مشکل پسندها : اول: توافق و تفاهم صددرصدی پیدا نمی شود و چاره ای ... دل دختر بزرگتر بهتر از بی همسر ماندن کوچکتر است ثانیا:اگر این طور شود خواهر .... می ترسم خانواده همسر بر من اثر منفی بگذارند: جواب: اولا: از عقاید و رفتار صحیح ...
جام‌جم سرا | با همسر بی‌مسئولیت خود چگونه رفتار کنیم؟
www.jamejamonline.ir/NewsPreview/1768386919185166865
۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - راهکار منطقی: شما در برخورد با همسر بی‌مسئولیت نباید به دنبال .... موقبلا ناخوداگاه امتحانش كرده بودم اما همچنان این فرد بی توجه است یعنی ... زندگی خودشان با دیگران مقایسه كردن و توجه نكردن به لقمه حلال وفقط به پول دار شدن یك شبه . ... چطور بدون از دست دادن عضلات، وزن کم کنید · از این بمب های ویتامینی غافل نشوید!
راه های مقابله با استرس - روان شناسی.دلهره.خشم.افسردگی ...
robabnaz.persianblog.ir/tag/راه_های__مقابله_با_استرس
نشانه های جسمی استرس و نشانه های فکری استرس و نشانه های رفتاری استرس و راه های مقابله با استرس ... بی توجهی به وضع ظاهر ... مشاجره و ناسازگاری مداوم با همسر، والدین یا فرزندان ازدواج هر یک ازعوامل بالا می تواند با استرس کم یا زیاد همراه باشد که بدیهی است در استرس زیرا مشکلاتی را .... تفاوت میزان iq یا ضریب ei یا هو ش هیجانی(۱)
آرشیو - کلینیک ماد|روان درمانی-روانپزشکی-نوروفیدبک ...
www.madcl.com/faq.php
هنوزم که هنوزه خودمو با بقیه مقایسه میکنم خودمو دست کم میگیرم. ..... با سلام : با توجه به راهنمايي هاي شما و اينكه گفته بوديد من همسرم را تنهاگذاشته ام هفته ... دعوا و جر وبحث دارند و توجیه شون برای اینگونه رفتارها اینه که همین که معتاد نیستم و باعث بی ...
پاسخ آیت الله مکارم شیرازی به سئوالاتی پیرامون روابط زن و مرد
www.parsine.com/.../پاسخ-آیت-الله-مکارم-شیرازی-به-سئوالاتی-پیرامو...
ب) آیا براى زن از لحاظ شرعى واجب است با همسرش ادامه زندگى دهد؟ .... که به گناه بیافتد، احتیاط واجب آن است که طوری رفتار کند که او به گناه نیافتد. ..... سلام من اولین بار که دارم درد ودل می کنم مشکل من بی توجهی و کم مهری همسرمه، حتی ..... این زن با همه فرق داره و بخدا من تو این چند سال که از خدا عمر گرفتم چنین چیزی تو زندگیم ندیده بودم.
چگونه همسر دلخواهم را بیابم؟
hamsaremankist.blogfa.com/
برای من واقعا جای سواله چرا خیلی از اقایون وقتی از محبت و توجه یه خانم بهره مند میشن، ... متاسفانه در سالهای اخیر و همزمان با رشد جنبه های مردانه زنها، مادونا کمرنگ شده و کم کم در .... نویسنده کتاب مثال جالبی از رفتار مادرانه غیرمستقیم با مردی که باهاش اشنا شده ... مادونا کمک میکنه که زن بفهمه کجا باید ابراز محبت کنه و کجا بی تفاوت باشه.
چگونگی رفتار با خواهر بد اخلاق - تربیتی و مشاوره - پرسمان
moshavereh.porsemani.ir/content/چگونگی-رفتار-با-خواهر-بد-اخلاق
در واقع آيا فقط شما با رفتار ايشان مشكل داريد يا ديگر اعضاي خانواده نيز در برخورد ... دنيايي كه صبر و حوصله شما همراه با مهر و محبّتتان باعث گردد وي كم كم از ... اين نكته مهم توجه داشته باشيد كه لازم است ميان خود افراد و عملكرد بد و خوب آنها تفاوت قائل شد. ... افراد نسبت به بدي هاي رفتاري نيز نبايد بي تفاوت باشيم و با بدي ها و رفتار ...
شهریور 1389 - اشتباهات من را تکرار نکنید - Blogfa
www.weblogman.blogfa.com/8906.aspx
همسر. - اگر از خود توقع زیادی نداشته باشی، سال ها در همان پله ای كه هستی درجا می زنی. ...... بعضی‌ ها فكر می ‌كنند اگر خواسته ‌هایشان را به همسرشان بگویند از ارزش آن كم می ‌شود و ... 9 دائما همسرتان را با دیگران مقایسه كنید و به او بگویید كه دیگران از او بهترند. .... نه تنها نباید دربرابر او بی تفاوت باشید و از هرگونه کمکی دریغ کنید بلکه ...
چـگـونـه با خـانـواده شوهرمـان بـرخـورد کـنیم؟ - پرشین وی
www.persianv.com/zanan/198553.php
۱۷ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - پاسخ به یکی از پرسش های رایج همسران بحث ارتباط با خانواده همسر (به ... زن و مرد بیشتر شبیه یکدیگر است و با کم بودن تفاوت ها، اختلاف در نظرها و ... بگومگو، سرزنش، قهر، بی توجهی، بی تفاوتی، توهین و دشنام دادن به والدین همسر ...
رفتار همسر - شمسه
shamsehplus.ir/tag/رفتار-همسر/
اما خب چه می شود کرد، این آفتی است که هر رابطه بلند مدتی را دست کم یک بار ... 2- به محض اینکه در جریان گفتگو توجه همسر را به خود جلب کردید، رفتار وی را همان طور که ... 3- با استفاده از عباراتی که با «من» شروع می شوند تأثیر عاطفی رفتار همسر را برای ... پيش از آنكه روي مرد زندگي‌تان برچسبي بزنيد و از او در ذهن‌تان مردي بي‌تفاوت ...
آموزش گام به گام زناشویی
zanashooee93.blogfa.com/
با ما همراه باشید تا کمی درباره کم شدن توجه شوهر به زن و علت کم شدن جذابیت زن برای ... بوده و تنها تفاوت آنها با مردان در این است که آنان به زودی تحریک نمی شوند و یا با ... زیرا در طول سالیان اخیر بسیاری از مراجعینم به ویژه زنانی که به همسر خود بی .... را نباید با بیش‌فعالی جنسی که روان‌شناسان و روان‌پزشکان آن را «اختلال رفتاری» ...
خصوصیت مردان متولد دی - Karaj.info :: شبکه اطلاعات شهری کرج
www.karaj.info/horoscope/?id=101&m=10
چگونه می توانید با یک زن متولد دی ازدواج سعادتمندی داشته باشید ... قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد، و در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر از ویژگیهای مهم مرد متولد دی ماه است. ... حاکم بر کردار و رفتار او است، مانند یک ترمز قوی جلوی ابراز احساسات وی را می گیرد. ... البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهرا نسبت به خانواده خود بی تفاوت ...
روانشناسی بالینی - هنر رفتار با افراد دشوار
blogfa26.blogfa.com/cat-234.aspx
متاسفانه جامعه به ما ياد داده است كه بهترين روش رفتار با افراد مسئله سازي كه ما را آزار مي ... وقتي با يك فرد دشوار برخورد مي كنيم بايد به اين موضوع توجه كنيم كه چه چيز باعث .... به آنها نشان دهيد آن‌طور كه خودشان فكر مي كنند بي دست و پا و كار خراب كن نيستند. ... اگر تفاوت ميان انسانها را يك موهبت- نه يك مسئله- بدانيد، مي توانيد به خوبي ...
اصول رفتار با شوهر بداخلاق
www.fardanews.com/fa/news/148708/اصول-رفتار-با-شوهر-بداخلاق
۳ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - فارس: چگونگي برخورد با يك شوهر عصباني، به ميزان شكيبايي شما و ميزان ... طبيعي بوده است و بيان احساسات دروني با چنين راه هاي خشن، بدون توجه به .... این کارتو ادامه نده مردها خیلی زود با رفتار بد خانومشون دلسرد میشن و حوصله و عشقشون کم ..... من فقط با همسرم سر این مشکل داریم که شوهرم تو عصبانیت بی احترامی ...
آقایان با همسر باردار خود چگونه رفتار کنند؟
zibajoo.ir › بارداری و کودک
۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۲ کمک به نظافت منزل ممکن است فکر کنید نظافت منزل چه ربطی به کم شدن تنشها ... تا جایی که میتوانید و برایتان مقدور است به همسر خود توجه کنید . ... آنها میتواند موجب دلگرمی همسر باردار شما باشد پس نسبت به مشکلات او بی تفاوت ...
الف - با ترفندهایی ساده مردان را ساکت کنید
alef.ir/vdca0in6o49ne01.k5k4.html?13wml
۸ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اين کارشناس ارشد مشاوره ادامه داد: در هر دو حالت خانمها می توانند با رفتاری مدبرانه ... در این حالت اگر خانمها مثل آقایان با عصبانیت و لجبازی رفتار کنند هرگز نمی توان مشکل را کم ... باید این موضوع را در عین توجه به احترام به وی با جدیت مطرح کنید. ... با هم من گریه میکردم یه بار بهم گفت رفتم پیش مشاور گفتع باید بی ...
بهترین راه برای فراموش کردن یک مقطع زمانی از زندگی با همه ...
www.soalcity.ir/node/318
۲۳ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با توجه به مقدمه مذکور افراد باید تمرین کنند که هنگام هجوم خاطرات بد و منفی گذشته ...... برنامه کاری و درسی خود را به گونه ای تنظیم کنید که کم با او برخورد داشته ..... آیا می توانید نسبت به دوستیهای پیش از ازدواج وی بی تفاوت باشید و. ...... از طرفی تفاوت همسر شما با سایر مردها داشتن وجدان و احساس مسؤولیت است .
چگونه زن و شوهري صميمي باشيم؟! | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/2360
۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - بسياري از زوج‌هاي جوان به دليل عدم آگاهي از نحوه صحيح برخورد با مسائل عاطفي و ... انسان با تغییر اساسی رفتار و باورهایش صرفا برای ایجاد یک رابطه خوب با ... مشکل افراد وابسته این است که خود را دست کم می‌گیرند و به خود توجهی ندارند. ... به جای مقایسه کردن و انتقاد از او، از هر کار کوچکش تشکر و قدردانی کنید تا ...
دکتر شیخ - نظرات شما (تفاوتهای رفتاری مرد بعد از ازدواج)
doctorsheikh.blogfa.com/post-376.aspx
یکی از دوستان عزیز در نظری راجع به تفاوت رفتار مرد بعد از ازدواج گفته اند: ... آرزو می کردند ای کاش شوهر این خانم همسر من بود بعدها کم کم هم خودخواه میشن هم کم توجه. ... کنید که این همیشه زنه که حتی بیشتر از مرد دلش میخواد با همسرش سکس داشته باشه. ... ولی اگر صحبتی صورت نگیرد زن از مرد دلخور و رفتاری متقابل برای جبران بی ...
درد عشق و وابستگی را چگونه تحمل کنیم؟ - آلامتو
www.alamto.com › سلامت › سلامت روان
۹ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - لطفاً پس از مطالعه ، این مطلب را با استفاده از لینک های بالا با دوستان خود ... از رفتار او چه برداشتی می کنیم؟ .... وای ک چقد عشق بی حرمت شده اخه بچه 15 16 ساله رو چ به عشق! ..... فرشته خانم منم وضعیتم مثل شماس البته با این تفاوت که عشقم ازم 15 ... دوستان منم دچار خطایی شدم، تو دانشکاه یه پسری بهم خیلی توجه میکرد ...
ایسنا - الگوهای برخورد با تفاوت‌ها در زندگی مشترک
isna.ir/fa/news/.../الگوهای-برخورد-با-تفاوت-ها-در-زندگی-مشترک
۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک کارشناس ارشد مشاوره با اشاره به الگوهای ارتباط زوجین گفت: کارشناسان ... پیرو، کنترل - کنترل، کنترل - مقاوم، بی‌تفاوت- بی‌تفاوت. به گزارش سرویس «جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،غزاله شکرآبی افزود: با توجه به ابعاد گوناگون ... اغلب این گرایش‌های رفتاری ریشه در دوران کودکی افراد دارند و کم و ...
چرا بچه هايمان حرف ما را گوش نمي كنند | وقت طرب
mohsen-beheshtipour222.com/چرا-بچه-هايمان-حرف-ما-را-گوش-نمي-كنند/
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - با این تفاوت که اطفال یک سری عوامل بزهکاری خاص دارند. ... ب- مدرسه: پس از خانواده مدرسه در تعیین رفتار کودک قرار دارد. ... بزه وقتی اتفاق می افتد که فرد نسبت به قید و بندهای اجتماعی کم اعتنا یا اصلاً بی اعتنا باشد. ... سخت گیری زیاد والدین یا بی ‌توجهی آنها ، یا ننر و لوس بار آوردن کودک و برآورده ساختن کلیه ...
علل و انگيزه هاي جدايي و راههاي برخورد با آنها - forum mui - ...
forum.mui.ac.ir › ... › مرکز مشاوره › خانوادگی
۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 4پست
بعضي از مواردي که باعث مي شود دخالت خانواده ها تنش زن و شوهر را کم نموده يا .... مدتي ما را به همسر خود بي تفاوت خواهد نمود و همين بي تفاوتي باعث بروز سردي ... با توجه به نکات فوق بهتر است که هرگونه گفتار يا کرداري از طرف همسرمان ...
پرسش و پاسخ - سايت تخصصي دختران و بانوان ايراني ...
banoonet.ir/faq
تجربه ثابت کرده اگر هیچ کوتاهی در حق همسر نشده است، با گذر زمان او از کار خود ... کنیم در رفتار همسر خود تجسس نکنید چون حال و روز و نگاه شما را بد می کندتجسس بی اندازه .... اگر نگران مسائل اخلاقي هستيد، با برخورد خوب و توجه به خواسته هاي منطقي اش، و ... 4- در حد بسيار كم از آسيب هاي روابط دختر وپسر بگوييد مثلا اينكه دختران از ...
ازدواج مجدد براي زنان مطلقه - اخبار سلامتی ، بهداشت و طب سنتی
fa.parsiteb.com/news.php?nid=11518
با توجه به اينكه آمار طلاق در كشور ما، البته با توجه به شرايط گذر از دوران سنتي، هنوز ... در نتيجه عواملي كه گفتم، زنان مطلقه ما جزو كساني شدند كه خيلي كم داوطلبي براي ازدواج .... کاملا موافقم توی جامعه ما در حق زن بی انصافی های زیادی شده که یک زن مطلقه رو از ..... من با ازدواج مجدد صد درصد موافقم بخاطر اینکه: از لحاظ فیزیولوژی مردها تفاوت ...
با همسر بی مسئولیت چگونه رفتار کنیم - بعلاوه هجده لطفا
www.eq1.ir/post/299
۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همسر,بی مسئولیت,تنبل,رفتار,,با همسر بی مسئولیت چگونه رفتار کنیم,بعلاوه ... فرد بي مسئوليت را تحقير مي کنند و با استفاده ازحربه بي توجهي و بي .... شما مي توانيد با افزايش عزت نفس و اعتماد به نفس تان، اين مسئله را براي خودتان کم .... ویژه آقایان: ۵ نکته زناشویی درمورد خانم‌ها · تفاوت هایی جالب بین خانم ها و ...
آقايان بيشتر جذب چه خانم هايی می‌شوند؟؟ - سیمرغ
seemorgh.com › سبک زندگی › روابط عاطفی › روابط دختر و پسر
۱۰ آذر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - وقتی خانم ها با من صحبت می‌کنند معمولا اظهار می‌دارند که رفتار آقایان آنها را تا حدی ... آقایان کم کم متوجه می‌شوند که جایگاه آنها چنان که در گذشته بوده، نیست. ... آقایون به شدت از بی وفایی و بد قولی بیزار هستند و به دنبال کسی ... مردها می‌دانند که از همسر خود چه می‌خواهند و به همین دلیل توجه خود را بر روی آن معطوف می‌کنند.
طرز صحیح برخورد با همسر، زن، آقا، خانم، خانواده - کردستان
www.arrojad.blogfa.com/.../طرز-صحیح-برخورد-با-همسر،-زن،-آقا،-خانم،-...
طرز صحیح برخورد با همسر، طرز برخورد صحیح با خانمها برخی از آقایون واقعاً کم لطف ... خانم ها همسر خود را در این موارد با دیگران مقایسه می کنند تا ببینند او تا چه حد به آنها ..... ولی توجه داشته باشید که نمی بایست نسبت به خواست ها و نیازهای همسرتان بی ...
اين پسران هرگز با شما ازدواج نخواهند كرد - صفحه 3 - تالار ...
forum.hammihan.com › ... › نکات و مطالب مفید خانواده و ازدواج
۳۱ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 16پست - ‏3 نویسنده
دﺧﺘﺮان ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺗﺼﻮر ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺮای ﯾﺎﻓﺘﻦ ﻫﻤﺴﺮ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎﯾﺪ در ﯾﮏ راﺑﻄﻪ اﺣﺴﺎﺳﯽ ﺑﺎ ﭘﺴﺮان دﺧﯿﻞ ﺷﻮﻧﺪ. ... ﻣﺜﻼ دﺧﺘﺮ ﺧﺎﻧﻤﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﺣﺎﻻ ﮐﻪ 6 ﺳﺎل ﺑﺎ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ دوﺳﺖ ﺑﻮدﻩ، اﻣﮑﺎن ﻧﺪارد ﺑﺘﻮاﻧﺪ ﺑﺪون او زﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﺪ و ﺑﯽ ﺷﮏ ﻃﺮف ﻣﻘﺎﺑﻞ .... دارای کاراکتری کم و بیش شبیه به شخص حاضر بوده است ، چه باید کرد ... اگر رفتاری از فردی که برای ازدواج انتخاب کرده اید به چشم شما ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 641
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,158
  • بازدید ماه : 1,158
  • بازدید سال : 30,249
  • بازدید کلی : 363,077