loading...
مسائل زناشویی
محسن بازدید : 1173 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

چگونه خیانت همسرم را ببخشم و فراموش کنم ؟ راه ها

چگونه خیانت همسرم را ببخشم و فراموش کنم

چگونه خیانت همسرم را ببخشم

اگر همسرتان به شما خیانت کرده است این کارها را انجام دهید

باید به این مسئله دقت کنیم از آنجایی که درون هر یک از ما بسیار پیچیده است، ممکن است آسیب هایی را در گذشته تجربه کرده باشیم. ترس ها و شکست هایی که در گذشته داشته ایم ممکن است پذیرشمان را برای اعتماد کردن کم کند، اما به هرحال همه ما مطمئنا این توانایی را داریم که خودمان را تغییر دهند و اعتماد و اطمینان را دوباره به رابطه خود راه دهیم.

حتی می توانیم اعتمادی را که از بین رفته است، دوباره زنده کنیم. بارها پیش آمده است از فردی که خیانت دیده و به مرکز مراجعه کرده، خواسته شده است تا برخی چیزها را عوض کند و این ریسک را بپذیرد که می تواند دوباره همه چیز را شروع کند. برای این امر باید با رعایت بایدها و نبایدهایی که در ادامه به آن اشاره می شود، تا حدودی به همسرتان کمک کنید که بتواند به خطایش پی ببرد و درصدد جبران برآید.

بایدها و نبایدهایی که رعایتش برای فرد خیانت دیده بسیار مهم است :

در مقابل خیانت همسرتان سریع و بدون فکر واکنش نشان ندهید

نباید عکس العمل انفجاری داشته باشید و ناگهان به خاطر خیانت همسرتان تصمیم به متارکه بگیرید. شما نیاز دارید کمی به خودتان زمان بدهید تا همه جوانب را بررسی کنید؛ درواقع لازم نیست تمام توجه خود را به خیانتی که بهتان شده است، جلب کنید.

به هر فردی که از راه می رسد، نگویید همسرتان به شما خیانت کرده است

سرزنش دیگران در اغلب مواقع خوشایند نیست؛ اما چون موضوع را لو داده اید، مجبور هستید آن را تحمل کنید و دقیقا در این صورت است که حال شما بدتر می شود و بنابراین همین مسئله باعث می شود تا دیرتر مسائلتان حل شود.

نقش افرادی را که هیچ اتفاقی برایشان نیفتاده است، بازی نکنید

اگر بخواهید منکر اتفاقی که برایتان رخ داده است بشوید، شک نکنید که اوضاع بدتر خواهدشد؛ چون با این کار تاثیرات منفی در روحیاتتان به وجود می آید که در آینده به وضوح قابل مشاهده خواهدبود. انکار اینکه همسرتان خیانت کرده است، باعث می شود او به ادامه این کار تشویق شود.

تا موقعی که از خیانت همسرتان مطمئن نشدید، حکم صادر نکنید

افراد خیانتکار برای اینکه از خودشان دفاع کنند، به راحتی دروغ می گویند؛ پس ابتدا باید مطمئن شوید، سپس سوالات مرتبط با موضوعی که ذهنتان را مشغول کرده است، بپرسید تا مسئله روشن شود.

سعی نکنید برای حل مسئله با فردی که همسرتان با او رابطه دارد، تماس بگیرید

کاملا طبیعی است که شما بخواهید با فردی که وارد زندگی تان شده است، برخورد کنید، اما باید بدانید که این کار مطلقا فایده ندارد و جز پایین آمدن وجهه شما چیز دیگری در پی نخواهد داشت.

حال که متوجه شدید چه باید و نبایدهایی وجود دارد، بهتر است سراغ راهکارهایی برای فرد خیانت دیده برویم.

راهکارهایی برای فرد خیانت دیده

پذیرش احساسات منفی

پذیرفتن اینکه احساس هایی مانند خشم، عصبانیت، شک، آشفتگی، ترس، درد، رنج و افسردگی برای کسی که شاهد خیانت همسرش بوده، کاملا طبیعی است. سعی کنید برای خودتان خلوت کنید و تمام افکار و احساساتی را که به دلیل خیانت همسرتان در شما ایجاد شده است، بر روی کاغذ بنویسید و تخلیه افکار منفی را به وسیله این کار انجام دهید.

بررسی مسئله پیش آمده

سعی کنید با همسرتان در موقعیت مناسب در مورد خطایی که مرتکب شده است، صحبت کنید و تمام سوال هایی را که به ذهنتان می رسد، بپرسید؛ حتی برای این کار می توانید از قبل سوالاتی را که می خواهید بپرسید، آماده داشته باشید؛ شاید به این نتیجه برسید همسرتان هنگام انجام این کار به تنها چیزی که فکر نمی کرد، خیانت به شما بوده است. حواستان باشد زمانی که این کارها را انجام می دهید، در برابر همسرتان جبهه نگیرید یا حرف های او را برای خودتان تفسیر اشتباه نکرده و با دید منفی به آن نگاه نکنید.

عشق مبتنی بر خود داشته باشید

عشق متعادل و دارای مرز داشته باشید؛ چرا که این عشق به راحتی می تواند اعتماد ایجاد کند؛ چون وقتی چنین عشقی را نسبت به فرد مقابل ابراز می کنید، فرد خود به خود می تواند حس کند که از سوی شما پذیرفته شده است و بنابراین با شما احساس راحتی خواهدداشت. در این شرایط فرد می تواند به راحتی احساساتش را با شما در میان بگذارد.

همچنین عشق بی قید و شرط می تواند باعث ایجاد عزت نفس در فرد شود و ترس از عدم پذیرش را به میزان بسیاری کاهش دهد و از ازن طریق به شریک زندگی مان اجازه می دهیم تا در ارائه احساساتش نسبت به ما صادق باشد و نظرات و عقایدش را به راحتی با ما در میان بگذارد. نتیجه چنین عشقی، اعتماد و اطمینان است. دلیلش این نیست که فرد مقابل انسان کاملی است، بلکه فقط دلیلش این است که با صداقت در این رابطه رفتار شده است.

نقص های خودتان را نیز ببینید

باید بتوانیم در رابطه ای که در آن خیانت رخ داده منصفانه رفتار کنیم و تنها فرد خیانتکار را مقصر ندانیم، بلکه به دنبال مشکلات و نواقص خودمان هم باشیم. اگر بتوانیم در خودمان عمیق شویم، مطمئنا می توانیم نواقصی را بیابیم که باعث بروز خیانت شده است؛ البته این مسئله نیز قابل ذکر است که برخی از خیانت ها تنها به دلیل بوالهوسی رخ می دهد و علتش به خاطر وجود نواقصی در طرف مقابل نیست؛ چرا که اگر شریک زندگی از هر جهت هم کامل باشد، باز هم خیانت رخ می دهد.

اما در اغلب موارد دیده شده که بسیاری از خیانت ها تنها به دلیل نواقصی که در طرف مقابل رابطه وجود دارد رخ می دهد. اینکه به نیازهای فرد از طرف شریکش توجهی نمی شود و اصلا به آن اهمیتی داده نمی شود، دلیل بسیار مهمی برای سردشدن رابطه است و زمانی که این نیازها را شخص سومی ببیند و مورد توجه قرار دهد، یقینا بستر خیانت هم آماده می شود.

روابط با همسرتان را پراهمیت بدانید

علاوه بر مهم شمردن نیازهای عاطفی باید نیازهای دیگر را نیز درنظر بگیریم. متاسفانه در فرهنگ ما آموزش های لازم در مورد رابطه جنسی داده نشده و از ابتدای بلوغ این مسئله بسیار بد جلوه داده می شود و به صورت صحیح در مورد آن صحبت نمی شود؛ به طوری که افراد وقتی به سن ازدواج می رسند، نه تنها با نیازهای خود آشنا نیستند، بلکه صحبت درخصوص آن را یک امر بسیار قبیح می دانند؛ بنابراین نمی توانند از رابطه خود لذت ببرند و اغلب، این امر را تنها از سر وظیفه انجام می دهند.

طبق تحقیقات، امروزه بیشترین نوع خیانت به دلیل عدم سلامت رابطه با همسر است و به همین واسطه فرد به سمت افراد دیگر کشیده می شود؛ پس می توان گفت رابطه جنسی یکی از مهم ترین عواملی است که ضعف در آن موجب خیانت خواهدشد.

زودهنگام تصمیم نگیرید

وقتی با چنین بحرانی مواجه می شوید، باید از روی عقل جلو بروید، احساسی برخورد نکنید و در تصمیم گیری عجول نباشید. سعی کنید به خودتان زمان بدهید و مسئله را از تمام جوانب درنظر بگیرید. مطمئن باشید وقتی بیشتر به مسائل پیش آمده فکر کنید، به نتایج منطقی تری هم می رسید؛ حتی ممکن است به این نتیجه برسید که بهتر است همسرتان را ببخشید و مطمئنا زمانی که با درنظر گرفتن همه چیز تصمیم گرفتید این کار را انجام دهید، قطعا احساس پریشانی، بی اعتمادی و عصبانیتتان نیز به راحتی از بین می رود؛ توجه داشته باشید که از بین رفتن درد و رنجی که برایتان از طریق خیانت به وجود آمده است، به زمان نیاز دارد.

برای حل مشکلتان به روان شناس مراجعه کنید

گاهی این تجربه آن قدر برایتان گران تمام می شود که قدرت فکر کردن را از شما می گیرد؛ به طوری که به سادگی نمی توانید با آن کنار بیایید. درچنین مواقعی باید برای شروع مجدد و درست از یک روان شناس کمک بگیرید؛ خصوصا افرادی که بعد از ماجرای خیانت خشمشان زیاد باشد و بر سر هر مسئله کوچکی، کنترلشان را از دست بدهند و هر بار که به یاد خیانت همسرشان می افتند، عکس العمل های شدیدی از خود نشان می دهند.

طلاق را آخرین راه بدانید

اگر راهکارهای پیشنهادی را امتحان کردید و دریافتید که فرد مقابلتان در مورد تغییر جدی نیست و باز هم به دروغ گویی و خیانت ادامه می دهد، آن زمان است که می توانید به این فکر کنید که بهتر است به رابطه تان پایان دهید.

در نهایت باید بدانید خیانت کار ساده ای و هرکس می تواند به راحتی مرتکب آن شود، اما در مقابل، حفظ رابطه کار بسیار دشواری است. در حقیقت باید از رابطه خودمان مراقبت کرده و همه توجه خود را به آن معطوف کنیم. تا آنجا که می توانیم و می شود، باید سعی کنیم به یکدیگر اعتماد کنیم و به طور مداوم در مورد مشکلات ریز و درشتی که بینمان پیش می آید، صحبت کرده و آن ها را برطرف کنیم؛ چرا که این امر به رشد رابطه ما کمک خواهدکرد.

منبع : ماهنامه کافه زندگی

گرداوری از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

چگونه خیانت همسرم را ببخشم - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/2478-چطور-خیانت-همسر-بخشیدن
چگونه خیانت همسرم را ببخشم و فراموش کنم. ... حتی می توانیم اعتمادی را که از بین رفته است، دوباره زنده کنیم. بارها پیش آمده است از فردی که خیانت دیده و به مرکز ...
نمي توانم خيانت همسرم را فراموش کنم
www.ofc.ir/forum/index.php?topic=2209.0;wap2
نمي توانم خيانت همسرم را فراموش کنم ... چگونه مي توانم با اين مسئله کنار بيايم؟ ... خیلی سخته ولی وقتی علت را بدونی حتی شاید موضوع بشه اینکه ببخشی اش که ...
خیانت های زناشویی و روش های ترمیم و بازسازی زندگی مشترک ...
persianpet.org › ... › تالارهای دامپزشکی › روانشناسی › روانشناسی خانواده
۱۷ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 3پست - ‏3 نویسنده
چطور توانست به من خیانت کند و بارها و بارها به من دروغ بگوید؟ ... من با همسر این مرد بصورت جداگانه ملاقات کردم . ... شاید بتوانم او را ببخشم اما مشکل ، بخشیدن او نیست ، بلکه مشکل فراموش کردن است. ... بدیهی است اگر زوجین بیاموزند که چگونه در برقراری روابط خود به نقاط مشترکی دست یابند هیچگاه خیانتی رخ نخواهد ...
با خيانت زنم چطور كنار بيام - موسسه فرهنگی هنری قلم صنع
www.qalameson.org › ... › مشاوره خانواده
۲۱ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 15پست
من يه مرد دلشكسته هستم كه مدتيه متوجه خيانت همسرم شدم.اون با چند ... بیشتربهش توجه کن محدودشم نکن ولی نظارت هم فراموش نکن مراقبش باش جوری که نفهمه که دیگه این مساله پیش ... فقط کافیه اشتباه اون رو ببخشی همه اشتباه می کنند.
راه برخورد با خیانت همسر | آسمونی
www.asemooni.com/lifestyle/.../method-of-dealing-with-marital-infidelit...
چگونـه می تـوانید آزار و اذیت ها را به دست فراموشی سپرده، همسر بی وفای خود را ببخشید و .... واقعا نمیدونم حالا که من هنوز ازدواج نکردم چرا باید ببخشم؟ ... سال بوده با هم رابطه داشتیم و همسرت نتونسته منا فراموش کنه مجدد با هم دوست شدیم -همسرم برای هر کدوم ...
آیا باید همسر‌ خیانتکار را بخشید؟ - WeAre.ir مجله علمی ...
www.weare.ir › برتر
۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یکی از این رویکردها به شما می‌گوید که انسان‌ها خیانت را چگونه توجیه می‌کنند و ..... شوهرم با زن برادرم بهم خیانت کرد دو سال پیش نتونستم فراموش کنم شما ..... ولش کردم اومدم دردو دل کنم بگم منو ببخش تا بلکه منو ببخشه زندگیم درست ...
بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم؟ - سیمرغ
seemorgh.com › سبک زندگی › روابط عاطفی › آیین همسرداری
۳ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم؟ ... آیا می توان خیانت را بخشید و آن را فراموش کرد؟ بخشیدن شاید اما این موضوع فراموش کردنی نیست.
بعد از خیانت چگونه به همسرم اعتماد کنم؟ - زیباکده
www.zibakade.com › خانواده › زناشویی
بعد از خیانت چگونه به همسرم اعتماد کنم؟ ... کلمه عبور را فراموش کردم! .... من که به هیج وجه نمیتونم کسی که بهم خیانت کرده رو ببخشم و دوباره بهش اعتماد کنم به نظر من ...
چگونه بعد از خیانت شوهرم بهش اعتماد کنم؟؟ - تالار گفتگوی ...
www.hamdardi.net/thread-28624.html
۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - موضوع: چگونه بعد از خیانت شوهرم بهش اعتماد کنم؟ ... برام میکنه و همش میگه فراموش کنه ولی من خیلی بهش تهمت میزنم و همش هم واسه خودم دلیل ... مهم اینه که دیگه در طول زندگیمون چنین چیزهایی پیش نیاد چون اینو دیگه نمیتونم راحت ببخشم .
چگونه خیانت همسرم را فراموش کنم؟
12 مارس 2015
چگونه خیانت عشقم رو فراموش کنم
31 مارس 2013
چگونه دوباره به همسرم اعتماد کنم و گذشته را فراموش کنم؟
16 سپتامبر 2012
به همسرم به خاطر خیانت بی اعتماد شدم ......
11 دسامبر 2010
یافته‌های دیگری از دامنه www.hamdardi.net
مشاور ازدواج و خانواده - مشاوره خانواده : خیانت همسر (2)
moshaver41.ir/post/939
اگر ممکن است در مورد اینکه چگونه بتوانم مسائل گذشته را فراموش کنم و خودم را از این ... گذشته رو فراموش کنی و ارامش پیدا کنی سعی کن همسر رو ببخشی یعنی به خودت ...
خیانت ،آخر رابطه با همسر؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=118444
۲۲ اسفند ۱۳۸۸ ه‍.ش. - شاید خیلی از افرادی که با موضوع خیانت همسر مواجه می شوند، تصور کنند ... فراموش نکنيد که هر کدام از همسران نقش موثري در ايجاد ميزان رضايت دارند. ..... كنم لطفا به من كمك كنید كه چگونه با این مشكل بسیار بزرگ برخورد كنم فقط تا حالا خفه شده ام و هیچی نمیتونم بگم ... من تو رو نمی بخشم و انتقام من خیانت به تو است.
اگر خیانت دیدید دست نگهدارید - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=110773
۲۹ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - خيانت داراي پيامدهاي مخربي در رابطه ميان زوجين به همراه دارد . در اينجا .... چگونه عزيز همسرمان باشيم؟ ... دارم دیوونه میشم نمیدونم چجوری ببخشم. ... همسر من بهم خیانت کرده،مدتی بود سر اینکه نمیذاش سر گوشیش برم بحث داشتیم،میگف سر گوشی رفتن بی فرهنگیه! .... خواهرم هم همه چی رویهم زد من چطوری این آدمو فراموش کنم؟ 10 ...
بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم؟ - مجله اینترنتی
pixtop.ir › زناشویی › دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج
بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم؟ ... همدیگر را ببخشید : آیا می توان خیانت را بخشید و آن را فراموش کرد؟ بخشیدن شاید اما این موضوع فراموش کردنی نیست.
خیانت به همسر | مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني - خانه
www.pasokhgoo.ir/node/87607
... کردم وبه خدا ونماز دوباره رو آوردم هرچه خواهش والتماس کردم که منو ببخشه وبه زندگی ... رو شروع کنیم ولی اون اصلا نمیتونه گذشته رو فراموش کنه وحس انتقامجویی داره و ... شدم رو جبران کنم وچطور باید با خیانت احتمالی همسرم برخورد کنم چطور میتونم اونو از ...
با خیانت همسر چه باید کرد؟؟؟؟ [آرشیو] - سایت علمی دانشجویان ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-127171.html
۲۲ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 42پست - ‏15 نویسنده
چـگونـه مـي تـوانيد آزار و اذيـت ها را به دست فراموشي سپرده، همسر بي وفاي خود ... نمیشه تو اون حالت بشینه و همه جوانبو ببینه و سعی کنه فراموش کنه و ..... به نظر من هم خیانت سخته و کم پیش میاد که کسی اون رو ببخشه ولی خب ببخشیدd: ...
افکارنيوز - چگونه گذشته و خاطرات تلخ را فراموش کنیم؟!
www.afkarnews.ir/vdcg3w9xwak9wx4.rpra.html
۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چگونه گذشته و خاطرات تلخ را فراموش کنیم؟ ... قرار نيست ما خاطرات گذشته را به طور كلي فراموش كنيم. .... به زنم خیانت کردم ولی اشتباه کردم زنم را دوست دارم وکمکم کنید برگردم به روز اول زندگیم .... نه خودم و میتونم ببخشم نه همسرم.
میگنا - 8 اعتراف مردانه: چرا خیانت کردم؟
www.migna.ir/vdcjihev.uqeoazsffu.html
۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - من هنگامی به همسر خود خیانت کردم که با دختری آشنا شدم که ابتدا قصدم تسلی دادن به او بود. او تازه از یک رابطه طولانی جدا شده بود و روحیه خوبی نداشت.
من ومشكلاتم با همسر"خيانتكار" - صفحه 1 - نی نی سایت
www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=35864
۱۶ خرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 20پست - ‏13 نویسنده
من به همه اونايي كه شوهراشون خيانت مي كنند پيشنهاد مي كنم كه زود تصميم نگيرند. ... اگه دوست داري آرامش روحي داشته باشي و فراموش كني خودت رو از اين زندگپي بيرون بكش. .... اگه تونستس شوهرت رو ببخشي ، اگه تونستي دوستش داشته باشي و .... چـگونـه مـي تـوانيد آزار و اذيـت ها را به دست فراموشي سپرده، همسر بي وفاي ...
چگونه می توانم کسی را که دوست دارم فراموش کنم | جدیدترین ...
inewcontent.ir/2015/09/19/چگونه-می-توانم-کسی-را-که-دوست-دارم-فرامو/
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دارم دیوونه میشوم نمیدونم چیکار کنم و چه جوری خاطراتش فراموش کنم و الال .... کنم, پاسخ به سوال خوشبختی, عفیفه : چگونه خیانت همسرم را ببخشم!, ...
آیا می توان بعد از خیانت زن یا مرد با او زندگی کرد؟ - درس زندگی
www.darsezendegi.com › عشق و دوستی › خیانت به همسر
۳ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دلایل ترس مردان و زنان از ادامه زندگی با همسر خیانت کرده ... به عنوان یک مشاور که بارها با خیانت همسران مواجه شده ام باید عرض کنم، آزردگی ... چگونه می توانم اطمینان داشته باشم که در صورت ادامه زندگی مشترک، همسرم مجدداً به من خیانت نکند؟ ... بخشش همسر و ادامه زندگی مشترک،فراموش کردن بی وفایی و خیانت او غیرممکن است ...
عفیفه : چگونه خیانت همسرم را ببخشم! | جدیدترین مطالب
idownloadnew.ir/tag/عفیفه-چگونه-خیانت-همسرم-را-ببخشم/
چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید درد عشق و وابستگی را چگونه تحمل کنیم؟ نمی تونم به عشق قبلیم فکر نکنم،چکار کنم؟ برای کسی که دوستش دارم.
بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم؟ - سلامت
www.akairan.com/marriage/hamsar/2012122424215.html
۴ روز پیش - آیین همسرداری,احتمالا زخمی که شخصی از خیانت همسرش,خیانت به همسر معمولاً,مورد احساسساتشان,همسرتان از کارش,مشکلی در رابطه یا ازدواج ... آیا می توان خیانت را بخشید و آن را فراموش کرد؟ ... همسرم سیگار می کشد، چگونه به او کمک کنم؟
چگونه خیانت عشقم رو فراموش کنم مشاوره - آموزش مسائل زناشویی
matrimony.rozblog.com/tag/چگونه-خیانت-عشقم-رو-فراموش-کنم-مشاوره
موسسه فرهنگی هنری قلم صنع,عفیفه : چگونه خیانت همسرم را ببخشم! ... دلباز,چگونه خیانت عشقم رو فراموش کنم - مشاوره,چگونه با خیانت همسرم کنار بیام | مجله ...
زهری به نام خیانت؛با خیانت همسر چه باید کرد؟ - پویش
puyesh.net/fa/news/8494/زهری-به-نام-خیانتبا-خیانت-همسر-چه-باید-کرد
۲۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خیانت؛ باعث جدایی می‌شود و اگر درست دقت کنیم هیچ چیزی در دنیا ..... جدیدا مشاوره گرفتم تاکید کرده اند به زندگی ادامه دهم ببخشم و فراموش کنم همین.
مشاوره جنسی| مشاوره آنلاین | مشاوره رایگان – خیانت همسرم
moshavere.tribuneazad.ir/خیانت-همسرم/
به هرحال هیچ کسی نمیخواد به زندگی و همسرش خیانت کنه … .... شعور ته اون همه حماقتی که کردم واسم گذاشت تا ببخشم و بفهمم منننننننننننننن مسبب بودم و اگه .... آیا فراموش کردن یک رابطه عاشقانه با شخصی غیر از همسر برای خانم ها براحتی انجام میگیره؟
عفیفه : چگونه خیانت همسرم را ببخشم! | مدرسه علمیه اسلام ... - ...
www.islamshenasi.ir/node/8238?page=1
۱۰ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خیانت همسرم است 10 ماه قبل متاسفانه اتفاقی فهمیدم شوهرم حدودا 7 ماه است ... من این است که هر کار میکنم نمیتوانم فراموش کنم و او را ببخشم قصد دارم.
خیانت همسر و کنار آمدن با آن - سایت اختصاصی دکتر جعفر ...
www.dr-darabi.com/?p=415
خیانت همسر و نحوه کنار آمدن و مدارا کردن با آن-خیانت به همسر-خیانت مرد به زن-خیانت زن به ... چه باید کرد-با زن خیانتکار چه باید کرد-چگونه با خیانت همسر کنر بیائیم بیاییم. ... خیلی با خودم کلانجار میروم که خیانت همسرم را فراموش کنم ؛اما نمیتوانم؛هرچی ... کردم و تصمیم به طلاق گرفته بودم ولی برگشت التماس کرد که او را ببخشم و در ...
چگونه خیانت همسرم را فراموش کنم | کلیشه
www.kelishe.com/topic/چگونه-خیانت-همسرم-را-فراموش-کنم/
راه های پیشگیری از خیانت مردان راهنمای ازدواج اکاایرانچطور از خیانت های زناشویی ... همسرم را ببخشم چگونه خیانت همسرم را فراموش کنم چگونه متوجه خيانت همسر شويم ...
چطور شکست عشقی خود را فراموش کنیم؟ - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir › سلامت › روان شناسی
بسيار پيش مي‌آيد كه نمي‌توانيم خيلي از چيزها را فراموش كنيم به‌خصوص اگر ...... چرا وقتیکه پسرا عرضه ندارن برای آینده خودشون تصمیم بگیرن و همسر آیندشونو ...
چگونه خیانت همسرم را فراموش کنم
kolbefun.ir/tag/چگونه-خیانت-همسرم-را-فراموش-کنم-29305
چگونه خیانت همسرم را فراموش کنم - مشاهده برچسبها. چگونه خیانت همسرم را فراموش کنم · بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم؟ بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم ...
چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید - مردمان
www.mardoman.net/.../howtoforgetyourex/&sa=U&ei=DNSAU-DhBsa5...
همه ما دوست داریم در دنیای افسانه ای زندگی کنیم که در آن همه چیز دقیقاً طبق برنامه‌مان ..... و اون کسی هم که تو رابطه میمونه با وجودی که بهش خیانت شده یه نادونه. .... شاد وموفقی داشتم وصاحب یک پسر خوشگل هم شدم .11 سال با همسرم زندگی عاشقانه داشتم. ... ساعت 11 شب بهم زنگ زد وگفت که پشیمون شده و حاضره که حتی مهریش رو سر عقد ببخشه .
من می توانم با همسرم بهتر برخورد کنم اما چگونه؟ - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/movafaghiat-raz/wife2-much-better.html
برخوردبهتربا همسر دخترها و پسرها,زوج های جوان, راه خوشبختی, اختلافات زوجین,زندگی مشترک,اشتباهات همسر. ... من می توانم با همسرم بهتر برخورد کنم اما چگونه؟ مجموعه: رازهای موفقیت .... چه ایرادی دارد که ما کاری را که همسرمان فراموش کرده، انجام دهیم.
چگونه خیانت همسرم را ببخشم - تنظیم خانواده - ست فا وب
setfaweb.ir/چگونه-خیانت-همسرم-را-ببخشم/
چگونه خیانت همسرم را ببخشم - چگونه خیانت همسرم را ببخشم و فراموش کنم.
چگونه خیانت شوهرم را فراموش کنم؟ [بایگانی] - انجمن رهروان ولایت
anjoman.jonbeshnet.ir/archive/index.php/t-4250.html
۲۶ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - شوهرم در حق من خیانت کرده ارتباط غیر مشروع داشته چه کنم. ... متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چگونه خیانت شوهرم را فراموش کنم؟ ... دیده و بهش خیانت شده بتونه""ببخشه"" یعنی همسر خودش رو ببخشه و در درجه دوم هیچ وقت با ...
20 روش برای تقویت حافظه - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/documentView.aspx?type=39&id...
8 -ما تمایل داریم چیزهاى ساده، ملموس، روزمره و معمولى را فراموش کنیم؛ اما به ندرت ... آن را به ذهن بسپاریم و به عبارتى چگونه مى توانیم حافظه مطالعاتى خود را تقویت کنیم؟
چگونه خیانت همسرم را فراموش کنم - مجله اینترنتی پرشین شاد ...
persianshad.ir/tag/چگونه-خیانت-همسرم-را-فراموش-کنم-20436
چگونه خیانت همسرم را فراموش کنم. کودکان · دانستنی های نوزادان · سلامت کودکان ... بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم؟ بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم؟
چگونه خیانت همسرم را ببخشم
coffee4u.ir/tag/چگونه-خیانت-همسرم-را-ببخشم-27405
چگونه خیانت همسرم را ببخشم. سرگرمی · پیامک · فال روز · دیدنی ها و شنیدنی ها ... بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم؟ بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم؟
شوهرم به بدترین وجه ممکن بهم تجاوز کرد... :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/352/شوهرم-به-بدترین-وجه-ممکن-بهم-تجاوز-کرد
بعد از عقد به خیال اینکه با شوهرم صحبت کنم راهیه اتاقم شدیم. ..... کار خیلی زشتی کرده که اصلا جای بخشش نداره میدونم هیچ وقت نمیتونی فراموش کنی ولی ... ولی بهتره فکر کنی اول میخوای ببخشی یا جدا شی و شرایط رو کامل بررسی کنی ببینی ...... یا همون خودت سکس کنه اگه بهت خیانت میکرد چیکار میکردی بازم اونو مقصر میدنستی.
تحمّل و غلبه بر خیانت همسر — کتابخانهٔ آنلاین نشریات شاهدان ...
wol.jw.org/fa/wol/d/r76/lp-pr/2010447
با خودم فکر می‌کردم چون شاهد یَهُوَه هستم باید او را ببخشم و عملش را فراموش کنم. ... پس اگر به شما خیانت شده است چگونه می‌توانید از عهدهٔ مشکلات بعد از آن برآیید؟‏.
چگونه با خیانت همسر رفتار کنیم؟
chegoneh.com/چگونه-با-خیانت-همسر-رفتار-کنیم_3391.html
۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همسرم بهم خیانت کرده چکار کنم؟ تحقیقات درباره ... اقدامات لازم بعد از اطلاع از خیانت همسر ... آرزو دارد که همسرش به سادگی مسأله را «فراموش کند».
وقتی نمی توانیم خیانت را فراموش کنیم چکار کنیم؟ | ileev.com
www.ileev.com/.../-وقتی-نمی-توانیم-خیانت-را-فراموش-کنیم-چکار-کن...
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وقتی نمی توانیم خیانت را فراموش کنیم چکار کنیم؟ خانه » · سبک ... جانل موافق است که به همسرش فرصت دوباره ای دهد تا خیانتی که چند ماه پیش در حق او کرده است را فراموش کند. .... چگونه قاب عکس هایمان را مثل یک دکوراتور بچینیم؟
چگونه می توانیم کسی را که خیلی دوستش داریم فراموش کنیم
www.jamnews.ir/detail/News/212270
۳۰ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - قلب چگونه می توانیم کسی را که خیلی دوستش داریم فراموش کنیم .... عشق واقعی مرد فداكار به همسرش + عكس .... کردکارم دارم بهترین کاردارم ازخودم شرکت دارم ولی بهم خیانت کردهرشب میادمسجدخودشوبه من نشون میده ولی من جگرم اتیش. ...... حالا نمیتونم بخاطر نادونیم خومو ببخشم ونمیتونم فراموشش کنم منو راهننمایی کنید.
نمی تونم گذشته شوهرم رو فراموش کنم - پیشنهاد تک
www.takbid.com/نمی-تونم-گذشته-شوهرم-رو-فراموش-کنم/
تربیت بچه · روش انتخاب همسر مناسب چگونه است؟ تدین · Milad II ... پس گذشته شوهرت رو هرچند خییییلی بد,فراموش کن و بیشتر و بیشتر دوستش داشته باش. شادو خوشبخت ... خدا میبخشه شماهم مثل خدا باش فرمود ببخش تا ببخشم تورا. اگر شمارو هم ...
چگونه بعد از يك دعوا، با همسرتان آشتي كنيد - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/archives/149452.php
دعوا، همسر,چگونه بعد از يك دعوا، با همسرتان آشتي كنيد. ... آتش آور معركه شدن راه به جايي نخواهد برد و با فراموش كردن گذشته زودتر به توافق مي‌رسيد. به جاي اين‌كه روي ...
مادر با ما چه رفتاري دارد و ما با اون چه رفتاري داريم ( حتما ...
sonycard20.com/news/news_item.asp?NewsID=169
۱۶ آبان ۱۳۸۵ ه‍.ش. - وقتی که 13 ساله بودی، اون بهت پیشنهاد داد که موهاتو اصلاح کنی تو هم، ايجوري ... اگه مادرت هنوز زنده هست، فراموش نکن که بیشتر از همیشه بهش محبت کنی . .... گاهي بلد نيستند چگونه رفتار کنند که هم کودک خوب ، سر به راه و مودب بار بيايد و .... و ب همه چیزم گیرمیده خیانت کاره ازش بیزارم اصلا برام مهر نداره و همش غر میزنه.
الف - روش هیلاری کلینتون برای بخشیدن خیانت همسرش
alef.ir/vdcay6nui49nyi1.k5k4.html?241646
۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کد مطلب: 241646. روش هیلاری کلینتون برای بخشیدن خیانت همسرش ... می بخشم ولی فراموش نمی کنم (2374519) (alef-13). پاسخ به اين اظهار نظر. ۳۵.
کدام همسران خیانت می‌کنند؟ - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/165866/کدام-همسران-خیانت-می‌کنند
۱۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در دهه گذشته گرایش به خیانت به همسر در جامعه ما بسیار افزایش یافته است. ..... و مهریه شو ببخشه، این بیچاره دو سال تحمل کرد به هیچکس حرف نزد، بعد رفت ..... مرور زمان و مسائل روزمره فراموش نکنن کسی به اون یکی خیانت نمی کنه نه مرد ...
بهترین راه برای فراموش کردن یک مقطع زمانی از زندگی با همه ...
www.soalcity.ir/node/318
۲۳ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ب) فریاد زدن واژه بس کن بصورت ذهنی باز خورد منفی افکار و ایجاد حالت تنبیه .... شده من نمیتونم اونو ببخشم و اون روزها رو فراموش کنم چطور میشه فراموش کرد جلوی همه ..... من خانمي ٣٢ ساله هستم و ٧ ساله كه ازدواج كردم و همسرم را خيلي دوست دارم ولي ..... به نظر شما آیا این منطقی است که اگر خانمی دچار اشتباه یا خیانت شد، مردان ...
نهایت نامردی - خیانت
www.treatment.blogfa.com/category/1
اون مرد یا زنی که به خانواده اش خیانت می کنه باید جزاش را ببینه . ... نتایج کار خیانت شوهر سابقم و توی زندگی الانم می مینم نمی تونم همه چی را فراموش کنم. .... نمیشه اول این دو ماه خیلی بهش زنگ میزدم و میخواستم ببخشه اما نبخشید تصمیم گرفتم به کل ..... خدا خیلی منو دوست داره که کارمون به رابطه جنسی نکشید و همچین همسر پاکی نصیبم ...
نکاتی که پدر و مادرتان به شما نگفته اند : خیانت - سایت ...
doctorshiri.com/fa/content/.../نکاتی-که-پدر-و-مادرتان-به-شما-نگفته-ان...
۲۹ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - یعنی همسرم من از یکی خوشش اومده باید به من خیانت کنه که سرکوب نشه؟ ..... وقتا از روی دلسوزی و حس تنبیه خودم بخوام که همسرم رو ببخشم و برگردم باهاش زندگی کنم… ..... اما نمیدانم چگونه یعنی مرددم تصمیم گرفتم وارد فیس بوکش شوم وارتباطم رابااوبیشترکنم .... اشتباهی رخ داده ، فراموش کن و برگرد به زندگیت.
علت دروغ گفتن همسر - نی نی مام
ninimam.ir/علت-دروغ-گفتن-همسر/
۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - درباره عوامل مربوط به دروغگویی همسر می توان به زمینه های رشدی و صفات شخصیتی او اشاره کرد یعنی ... چگونه خیانت همسرم را ببخشم و فراموش کنم ...
خیانت من و گذشت همسرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - انجمن مشاوره ...
taahod.com › بخش مشاوره › مشاوره خانواده › خیانت و عدم تعهد همسر
۷ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - واقعیت همینه که من خیانت کردم و همسرم من و به خاطر فرزندمون بخشید تا سر زندگیم باشم . ... قرار داره که همسرشو ببخشه یا نبخشه، در بدو امر کاملا مختار هست یکی از این دو گزینه .... حالا این شما هستین که باید به طریقی عشق تون رو بهش اثبات کنین تا یکم فراموش کنه این موضوع رو .... چگونه هر روز با خیانت زندگی کنم؟
پروردگارا...تو کمک کن...!!!
delshekaste1867.blogfa.com/
هـــــــــــرگز نه می بخشم - نه فراموش می کنم ... تا بـهـــت اعتـــــماد کنند بی غیــــرت باش تا آزادی حــــــس کننــــد خیـــــانت هایشان را نبــــین تا آرام باشنـــد کــــذب بگو تا ...
خانومانه | چگونه به همسرم اعتماد کنم؟ (بخش دوم)
www.khanoomane.ir › روانشناسی خانواده › همسرداری
رتبه: ۵ - ‏۲ رأی
۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چگونه به همسرم اعتماد کنم؟ ... البته فراموش نکنید اثر در استمرار است. ... می دونی راستش تازگی ها احساس می کنم شوهرم با کسی رابطه داره! ... و اطرافیانی سر و کار داریم که حرف از خیانت مردان و خراب شدن وضع و اوضاع جامعه می زنند.
توبه از زنا | پرسمان دانشجویی اخلاق
akhlagh.porsemani.ir/node/250
جوان مجرد كه همسر ندارد خواه مرد باشد يا زن، اگر با ديگري زنا كند آن را زناي غير محصنه گويند و .... من نمی تونم خودمو ببخشم از خودم بدم میاد به من غیر از شوهرم هیچ کس به من دست نزده بود. شوهرم منو بخشیده ولی من نمیتونم فراموش کنم فقط ارزوی مرگمو میکنم. ... سلام دوستان عزيز من به شوهرم خيانت كردم ولي خودمم دليل اين كارو نميدونم شوهرم منو ...
پاسخ به سوال خوشبختی - روانشناسی خودمانی | مشاوره خصوصی
www.ravanmoshaver.com/Answers
نمیدانم من خیلی زیاد همسرم را دوست دارم و خیلی به او حساس هستم حساسیت من بیشتر به ... زندگی بی معنیه وفقط دوست داری زود تموم بشه چون دوست نداری خیانت کنی سوگند ... من از شمامی خواهم که من را راهنمایی کنید که چگونه اورا فراموش کنم. ... می دهم من چگونه می توانم جبران کنم الان 31 سالم است و ازدواج نکرده ام من نمی توانم خودم را ببخشم .
چگونه ارتباطات آسیب دیده یا قطع شده را بهبود بخشیم ...
www.zibasho.com/archives/5548
۱۶ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - چگونه ارتباطات آسیب دیده یا قطع شده را بهبود بخشیم؟ ... کنند و تمام صدماتی را که از یکدیگر دیده‌اند، ‌فراموش کنند تا بتوانند به آرامش برسند ... اون همسرش فوت کرده بود و من اونو از حالت افسردگی خارج کردم _ چند بار اومد شهرمون تا ..... ی خورده بهش سرم اون اخلاقش طوریه ک خیلی از خیانت و دروغ بدش میاد ادم خیلی عصبی هم ...
خیانت همسر - از هر دری..اما روانشناسانه...
sogol1681.persianblog.ir/tag/خیانت_همسر
شاید بتوانم او را ببخشم اما مشکل ، بخشیدن او نیست ، بلکه مشکل فراموش کردن است. ... همانگونه که در این ماجرا ذکر کردم ، بنده معتقدم که رابطه نامشروع و یا خیانت ... بدیهی است اگر زوجین بیاموزند که چگونه در برقراری روابط خود به نقاط مشترکی دست ...
بعد از خیانت به همسرم چگونه برگردم؟
mate24.ir/بعد-از-خیانت-به-همسرم-چگونه-برگردم-3006
بعد از خیانت به همسرم چگونه برگردم؟ ... آرزو دارد که همسرش به سادگی مسأله را "فراموش کند". افشای روابط گذشته، اغلب ... بنابراین مهم است که به شرایطی که باعث ایجاد رابطه نامشروع و خیانت می شود توجه کنیم. واقعا چه چیزهایی از رابطه زناشویی حذف شده و چگونه باید آن ها را احیا کرد؟ گردآوری ... همسر خیانتکارم را ببخشم یا نه؟ در زندگی ...
من به شوهرم مشکوکم(مشاوره های کوتاه و مفید به بیش از 40 سوال)
t-pasokhgoo.ir/مشاوره-و-خانواده/خانواده-خوب/مشاوره.../779-12-13.html
۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - واینکه میگویند به شوهر اینده شاید خیانت باشه درسته؟ ... من خانمی 21 ساله هستم که حدودا یک سال و نیم هست که ازدواج کردم و همسرم 2 سال از من ..... و شما هم در صورت راضی بودن می توانی بقیه ۱۰ سال را به او ببخشی و از او جدا شوی و یا با .... و به هر طريقي است ايشان را فراموش كن خصوصا كه گفتي به طور موقت همكلاسي توست ...
نمی تونم به عشق قبلیم فکر نکنم،چکار کنم؟ | موفقیت - جی ...
g5line.com/mehdi-maleki-nezhad-response/7595/
تو این ی سال با ی آقایی بودم-قسد ازدواج داشت-اما نتونستم قبولش کنم-خاستگار دندانپزشک .... دوم وضع شما چگونه خواهد بود ، مطمئناً طی ده سال آینده شما در کنار همسر و عشق خود به نیک .... اونوقتم کسی که به نامزدش خیانت میکنه وباتوهم رابطه داره فردای ازدواج ... و نمی خواستم آبروی اون هم بره حالا بعد دو سال نمی تونم اون قضیه را فراموش کنم.
لطفا راهنمايي کنيد با دروغگويي همسرم چه کنم - ناز بلاگ
nazblog.cofeblog.ir/post/1566
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لطفا راهنمایی کنید با دروغگویی همسرم چه کنم؟ ... راهنمایی کنید چطور باید با خیانت ایشون کنار بیام. ... لطفا ... عفیفه : چگونه خیانت همسرم را ببخشم! .... نکته مهمی که نباید فراموش کنید این است که والدین همسر شما سال‌ها با فرزند خود
پاسخ به سؤالات/ به همسرم خیانت کردم و قصد خودکشی دارم! | هم ...
www.hamandishi-dini.ir/پاسخ-به-سؤالات-به-همسرم-خیانت-کردم-و-قص/
پاسخ به سؤالات/ به همسرم خیانت کردم و قصد خودکشی دارم! ... داند که انسان ها چه گناهانی می توانند انجام دهند و با همین دانسته است که می فرماید: از رحمت من ناامید نشوید، چرا که من تمامی گناهان را می بخشم. ... پاسخ به سؤالات/ با خواستگاری که عاشقم شده چگونه رفتار کنم؟ ... حاج آقا یعنی من باید همه چیزو فراموش کنم وبه زندگی عادی قبل از گناهم.
چگونه همسر دلخواهم را بیابم؟
hamsaremankist.blogfa.com/
من قول می دهم که تلاش کنم تا همیشه همه ی افکار نازیبا را از خودم با قدرت دور کنم و یادم باشدکه من ... که مرتکب شده ام یا می شوم خودم را در زودترین زمان ممکن، ببخشم و دیگران را نیز به خاطر خطاهایشان ..... چنین زنی هیچ وقت اسیر خیانت مردش نمیشه. ...... قبلا خوندیم رو فراموش کنیم و این بار خودمون رو فقط و فقط به عنوان یک زن بررسی کنیم.
آنچه زنان باید درباره مردان بدانند.
razemardan.persianblog.ir/1385/3/
۲۶ خرداد ۱۳۸۵ ه‍.ش. - همه مردان تا حدی می دانند که خیانت کار درست و پسندیده ای نیست و از ابتدا ... مرد نیز دیـگر همـسرش را زیبـا نیـافته و زنـدگی با او هیجان و لذت قدیم را نخواهد داشت. ... اگر شما نیز خود را در چنین شرایطی می بینید، به شما توصیه می کنم که: قبل از .... با یک چنین دیدی چگونه می توانید انتظار داشته باشید که همان عشق معصوم و ...
چطور با همسرم خود رابطه جنسی صمیمانه داشته باشیم؟ - که
www.irannaz.com/news_detail_11203.html
قانون هایی که نیوتن فراموش کرد آن ها را ثبت کند · وقتی بنزین ... چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟ هدف از ثبت و ... در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم . ... اما بدانید طلاق یا برقراری رابطه ی جنسی با افرادی غیر از همسر تان (خیانت به همسر) ، راه حل های مناسبی نیستند.
چگونه عينک بدبيني به همسر را برداريم؟ - مهرخانه
mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی
فراموش نکنيم که بدبيني هاي مداوم و چک کردن هاي مکرر هم مانع صميميت و دوست داشتن مي شود و هم باعث آزردگي و خسته شدن طرف مقابل! خيلي از مواقع همسران افراد بدبين به آن ها خيانت مي کنند، به اين دليل که آدمي ... من الان 4ماهه ازدواج کردم به شوهرم بدبینم اون همیشه قربون صدقم میره ومیگه که ..... دوسش دارم ولی نمیتونم این اشتباهشو ببخشم.
افسردگی چیست و چگونه آن را درمان کنیم؟ | سوپ شادی
www.soupeshadi.com/مقاله/افسردگی-چیست-و-چگونه-آن-را-درمان-کنیم؟
این بروشور توصیف می ‌كند كه حس افسردگی چگونه است، چگونه افراد افسرده می ‌توانند .... در مقابل تمایل مصرف الكل، برای سرپوش گذاشتن و فراموش کردن غمهایتان، مقاومت ... اگر افسردگی به رابطه ‌تان با همسر و یا شریک زندگی تان مربوط شود، یک مشاور خبره .... سلام من 2 ماهه ازدواج کردم 2 روزه فهمیدم شوهرم بهم خیانت کرده 1 هفته با یه خانوم ...
جمع آسمانی ما - چطور اشتباهات بزرگ و ضربه های شدیدی که ...
womanart-2.blogfa.com/post/208
راهکارهای مواجهه با خیانت همسر ... من هر کاری می کنم نمیتونم عمه ام رو ببخشم! ... البته در مورد بقیه هم نمی تونم اشتباهاتشون رو فراموش کنم و ضربه هایی رو که به من زدن ...
مشاوره زوج - همراز
psy-hamraz.blogfa.com/cat-2.aspx
همسرم شوخی میکنم بعد فرداش که میاد میگه ناراحت نشیا ولی با شوهرت این شوخی رو ... به نظرتون چه رفتاری کنم باهاشون ارامشمو بهم میزنن ممنون میشم .... با شوهر فحاش و بددهن چگونه باید برخورد کرد؟ ..... می ترسم این نگاه ها به خیانت تبدیل شود کمکم کنید. .... پشیمون میشمومیخام همه چیزو فراموش کنم ولی باز کارای پنهانی شوهرم نظرمو برمی ...
زهری به نام خیانت؛با خیانت همسر چه باید کرد؟ - تی نیوز
tnews.ir/news/8D0E20654650.html
۲۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شوهرم علی رغم گذشتهایی که درحقش کردم بهم خیانت میکنه خودم گوشیه دیگه اش ..... گرفتم تاکید کرده اند به زندگی ادامه دهم ببخشم و فراموش کنم همین.
تلخ تر از زهر خیانت/ خوش تر از عطر تادیب
khiyant.blogfa.com/
تلخ تر از زهر خیانت/ خوش تر از عطر تادیب - زندگیم زهر شد از خیانت شوهرم و عطرآگین ... شاید مورد همسر شما دقیقا نیازهای خاص جنسی باشد و با او همراهی کنید. ..... دلگرم بشه بهش گفتم خانه را به نامت می کنم نصفش را بهت می بخشم نصفش هم مهریه ات. ..... بود من ارشد قبول شدم کلا بچه دار شدن را فراموش کرده بود و افتاده بود دنبال ارشد خواندن.
طلاق عاطفی از همسر و خیانت به او-خیانت همسر - احکام
portal.anhar.ir/node/6933/?ref=sbttl
سوال سلام زنی هستم که به دلیل مشکلات با همسرم طلاق عاطفی داشتیم زمانی که روحیه بدی داشتم و افسرده شده بودم با فردی آشنا شدم مجرد بود ... عشق من به اون با خدا شروع شد و قلبم هنوز برای اون می تپه و اصلا قادر به فراموش کردنش نیستم . ... افسرده شدم خودم و سرگرم می کنم کمتر عذاب بکشم . ..... راههای توبه چیست چگونه باید توبه کرد ؟
مشاهده نظرات 10 تصور رایج در مورد خیانت!!! - همسران اول
hamsare-aval.mihanblog.com/post/comment/207
۱ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - می دونم که پذیرش خیانت همسر خیلی سخته و بخشش و فراموش کردنش .... این بخشیدن مهمه که چگونه رفتار کنه که طرف مقابلش بتونه اون رو ببخشه و روز ...
برگشت از طلاق یا برگشت از جدایی - می خواهید همسرتان که شما ...
stopdivorce.blogfa.com/post-5.aspx
۴۴ استراتژی عملی و کاربردی برای برگشت همسر یا شخصی که او شما را ترک کرده است. .... چرا خیانت کردی ؟ ... است که شما باید وانمود کنید طبق خواسته وی حتی طرز تلفظ ازدواج رو فراموش کرده اید. ... اجازه بدید احساس خلع عاطفی جدید رو تجربه کنه .... نیایش: خداوندا به من قدرت بده تا اشتباهات دیگران را ببخشم بتوانم بر روی پای خود ...
داستانهای واقعی و عبرت انگیز
1000tarh.blogfa.com/
در همين روزها بود که همسرم متوجه موضوع شد و از دادگاه تقاضاي طلاق کرد من هم که نمي خواستم زندگي ام را از دست بدهم چند شکايت مانند .... اينقدر مفتون شرايط خانوادگيشان شده بودم که اصلاً سيمين را فراموش کردم. .... ابتدا باورش برايم سخت بود که به شوهرم خيانت کرده و او را کشته ام. .... حالا من مانده ام که چگونه بايد مکافات ناداني خودم را بدهم.
قاطی پاتی - چگونه خاطرات تلخ گذشته را فراموش کنیم
gole-mohamadi.blogfa.com/post-84.aspx
قاطی پاتی - چگونه خاطرات تلخ گذشته را فراموش کنیم - تقدیر تلخ. ... از رفتارهای بدشما به جای دادن فرصت به شما خیانت کرده و شما را به حال خود رها کرده . .... را که باعث این حادثه شده را به خاطر کاری که به از دست دادن انجامیده را می بخشم . ..... اگر بار تلخی و نبخشیدن را با خود می‌کشیم، حتی نبخشیدن خودمان، یا از دست دادن همسر، خیانت، ...
چرا و چگونه با خانواده همسر، صمیمی شویم؟ (30-17 خرداد)
pn4.iribtv.ir/.../1347-چرا-و-چگونه-با-خانواده-همسر،-صمیمی-شویم-23-17-...
۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پس لازمه که براى بهبود رابطه با خانواده همسر تلاش کنيم. ... همه تو این نوع زندگی غرق شدن و خودشون رو فراموش کردن. ..... باید خیانت کنی تا دیوونت باشن. .... اینکه: دلم رو بزرگ کنم تا بتونم همه رو به خاطر اشتباهاتشون ببخشم؛ به ویژه ...
به سايت وكالت خوش آمديد :: قوانين حقوقي حضانت كودك
www.vekalat.org/public.php?cat=2&newsnum=708190
۲۴ آبان ۱۳۸۶ ه‍.ش. - براي آنها جدايي همزمان از همسر و فرزند دردناك ترين خاطره زندگي است كه هرگز ..... شوهرمن اززن اول خودش 6فرزندداردومن یک فرزندحال من چگونه میتونم حضانت فرزندم رو بگیرم؟ ... ببخشيد فراموش كردم آدرس ايميلم را بگذارم اگر ممكن است جواب مرا بدهيد. ..... حامله بود گفت مهرم را مي بخشم بچه را ميخوام من هم قبول كردم بعدش من خرج ...
خانواده همسر - پزشک آنلاین - بزرگترین شبکه اطلاع رسانی و ...
www.pezeshkonline.ir/index.php?ToDo=ShowIndexContent&Ref...
سوال : یکساله عقدم و زندگیمونو دوست داریم مادرشوهرم همش تو زندگیمه چکار کنم که شوهرمو .... فداکاری در حقش کردم،ولی او نمیداند،چکار کنم که به ارامش برسم و جریان را فراموش کنم؟ ... کلمات کلیدی : رابطه فرا زناشویی , زوج , خیانت , خانواده همسر ... و زندگی و من خسته شده و هرکاری که گفته از جمله اینکه مهریه ام را ببخشم انجام دادم ولی فایده ای ...
خانه ی همدلان - سوالات شما دوستای عزیزم
harf-dl.blogfa.com/post/26
اما چون من واقعا به این دختر علاقه مند هستم و نمیتوانم او را فراموش کنم و شبانه روز به فکر ... ببینه دوستم ندارم به شوهرم خیانت کنم لطفاً من و راهنمایی کنید که چکار کنم چه جوری از .... ببخشی خانم من یه سوال دیگه هم داشتم! ... همسر شما چون معاشقه کم و کوتاه مدتی دارد شما چندات تحریک نمیشید. .... پاسخ هاي شما به سؤالات نامزدتان چگونه است؟
می بخشم اما فراموش نمی کنم - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/328364/weblog/moazzen
۳۰ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - می بخشم اما فراموش نمی کنم. وبلاگ > مؤذن جامی، محمدهادی - این جمله مشهور زنده یاد نلسون ماندلا سابقه ای طولانی در فرهنگهای مختلف و موافقان و مخالفانی هم ...
ای میتوانید ببخشید؟اگر جواب اری است چگونه؟ و اگر نه چرا؟ - ...
forum.banianejavan.ir/printthread.php?tid=7106&page=3
۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 3پست - ‏3 نویسنده
آنچه را که نمی توانی فراموش کنی ببخش و آنچه را که نمی توانی ببخشی .... رفتار کرده است که انگار غریبه‌اند یا کسی که به همسرش خیانت می‌کند.
چطور همیشه فقط من محبوب دل شوهرم باشم؟ - سلامت جنسی
jensi.vistablog.ir/post/4087
۱۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سلام من پنج ماه نامزدم ولی هرکاری می کنم دوستش داشته باشم نمی تونم ..., roozmenu.com چگونه می توان برای خانواده ... خانه عفیفه : چگونه خیانت همسرم را ببخشم! .... با سلام یکی از مسائلی که در زندگی زوج ها فراموش شده و شاید فقط در .
آموزش مخ زنی
mokhzan-herfei.blogfa.com/
بعضی از نشانه های خیانت در مردان کاملاً واضح و آشکار هستند : بوی ادکلن، جلسات کاری در .... اما عده‌ای نظر عکس دارند و برخی هم ممکن است همسر همسن و سال خود را ترجیح بدهند. ... همه ما بارها با این دغدغه ها همراه بوده ایم؛ "آیا می توانم خودم را ببخشم"، "چطور میتونم او را ... مشكلات ارتباطت را فراموش كن و با تمركز، كارهايي كه برايت مي‌گم را انجام بده.
دلایل خیانت مردان را بدانید - ایران ویج
www.iranvij.ir › مطالب برگزیده سایت
۲۳ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - فعلا فقط شوهر عزیزتان را داریم «تادیب» می کنیم! .... بگیری تا بتونی همسر ایده ال باشی و سعی کن تمام بدیهای همسرت و ببخشی و فراموش کنی چون ...
از تو آینه ساخته بودم به چه سادگی شکستی!
shahvatraan.blogfa.com/
۱۹ آذر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - تمام لحظه هایی که خودم رو به تو بخشیدم نتونستم خودم رو ببخشم و من مقدس ... می‌تواند تنها یک همسر داشته باشد و تو مختار به داشتن چهار همسرهستی . ... گوش کن آسمان از ماه تهي ميشود من از تو واز هرچه آرزوست. .... که بهم خيانت نکنن اين يه تعهد دو طرفس حتي اگه يه طرفم همه چيزو فراموش کرد پا ...... در دل چگونه یاد تو میمیرد
دلداری و همدردی • خسته از گناه
deldari.ir/?a=posts&b=390
۱ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وتی خواستگار میاد برام حس میکنم دارم بهش خیانت میکنم که نمیگم چه گذشته ای ... چون قبلا زیاد پیشش گریه زاری کردم منو ببخشه اما باز همون گناهمو تکرار کردم . ... فراموش کردن یک عشق سخته ، اما دلیل نمیشه که برای فراموشی و یا جبران ... هیچکس خصوصا خواستگارات و همسر آیندت چیزی نگو چون تو دین ما فاش کردن ...
دختران ودوستی با مردان متاهل چرا؟ | صفحه ۳ - آفتاب
www.aftabir.com/discussion/topic/.../دختران-ودوستی-با-مردان-متاهل-چرا?...
۲۵ آذر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - شاید خیانت طرف مقابل برای خیلی ها هیچ مساله ای نباشد و چیز ناراحت کننده ... فراموش نکن شما مسوول اصلاح رفتار و شخصیت و روح و روان هیچکس ... منم به همسرم گفتم همه چی را می دانم شما باید رابطه با من را کات کنی و بعد به سمت رابطه دوم بروی . .... روز همسرم پیش من امد وشروع به گریه کرد او از من خواست که اورا ببخشم من ...
شهریور 1389 - اشتباهات من را تکرار نکنید - Blogfa
www.weblogman.blogfa.com/8906.aspx
شاید فكر كنیم كه زندگی كردن نیازی به مهارت ندارد و همه ما ذاتا می ‌دانیم چگونه زندگی كنیم، اما اگر این ... مثلا همسرم بیشتر از این كه به خودش فكر كند، باید به من فكر كند.
بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم؟
www.clip2ni.com › ... › انجمن عمومی › مجله خانواده › مسائل زناشوئي
بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم,رابطه زناشویی, رابطه زناشویی طبیعی, بهترین رابطه زناشویی, چگونه رابطه زناشویی خوب ... آیا می توان خیانت را بخشید و آن را فراموش کرد؟ .... اصلآ نمیشه تصورش کرد چه برسه به اینکه تحمل کنی و ببخشی.
اردیبهشت 1391 - داستانهای واقعی از "راز"
secretstories.blogfa.com/9102.aspx
او به من خیانت کرد ، اما به این نتیجه رسید که هنوز عاشق من است و برگشت. ... گیرند تا من قادر باشم وعده هایم را عملی کنم و به زندگی شما آرامش ، شادی و خوشبختی ببخشم. ..... فكر مي كردم اگر من و همسرم از دست قرضهايمان رها شويم خوشبخت مي شويم. .... مي خواستم اطلاعات بيشتري در مورد اينكه مردم چگونه در خانه كار مي كنند و از چه برنامه هايي ...
چقدر اشتباه کردم
deltange-khodam.blogfa.com/
چقدر اشتباه کردم - تجربه های تلخ من. ... می بخشم کسانی را که هر چه خواستند ... می خواستم چهره ی کثیفش رو همیشه تو ذهنم نگه دارم تا هیچوقت اشتباهمو فراموش نکنم. .... یه حرفایی توی اون پیام زده بود که منی که مثلا همسر محمد بودم از گفتنش به محمد شرم می ... یه زن گوشی رو برداره برا همیشه از زندگیش میرم،تحمل هرچیزی رو داشتم جز خیانت.
اس ام اس نامردی و خيانت - اس ام اس بازار
lovely-neda.blogfa.com/category/16
اس ام اس بازار - اس ام اس نامردی و خيانت, یادمان باشد که... لحظه‌هاست که آدمی را هیچ ... که باید ببخشی و فراموش کنی وگرنه محکوم میشی به کینه ای بودن! ادامه مطلب · اس ام اس ...
پشيماني يك زن در تصميم اشتباه - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir › اجتماعی › داخلی
۱۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مهسا بعد از اين‌كه از همسر نخست خودش جدا شد، راه تهران را در پيش گرفت و ..... بتونه ببخشه و فراموش کنه و دوباره از نو زندگی جدیدشو با همسرش آغاز ..... هر جا که یه مرد یا یک زن اشتباه می کنه و خیانتی صورت می گیره پای .... ما نمی دانیم رفتار مرتضی با این خانم چگونه بوده پس چطور می توانیم به این راحتی قضاوت کنیم؟
ღعشق یکطرفهღ - اس ام اس شکست عشقی
eshgheyektarafesite.blogfa.com/category/1
محال است ببخشم کسی را که... وسط خنده هایم. وقتی به .... حالا مانده ام چگونه بدون او به سادگی زندگی کنم … [ شنبه هشتم تیر ۱۳۹۲ ] .... نـه تــوانــایـی ِ فــــــــــرامــوش کـــردن. [ چهارشنبه هشتم خرداد ... کـــه آدم لـــذت مــــی بــرد از ایـــن هـــمــه خــیـــانــت ! روزی هــم ...
۱۰ نکته مفید برای شروع یک تجارت موفق | آنلاین نیوز
liveonlinenews.ir › آموزش زناشویی
۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پنج نکته برای تولید یک اپلیکیشن موفق، جذاب و فراموش نشدنی ۳ آگوست ۲۰۱۲ اميديار ... و کاربردی برای مدیریت شروع یک تجارت موفق, چگونه صبحم را اغاز کنم؟, ۱۰ نکته ضروری و مفید در ... عفیفه : چگونه خیانت همسرم را ببخشم!
جام‌جم سرا | جستجو
sara.jamejamonline.ir/search?type=keyword&q=مشاوره%20همسران
در برابر خیانت همسر در زندگی مشترک چه باید کرد؟ ... در این ۵ سال، همسرم به دفعات به من خیانت کرده؛ هر بار او را بخشیده‌ام و به زندگی‌ام ادامه داده‌ام ولی این حرکت او تکرار شده دیگر نمی توانم او را ببخشم. ... جام جم سرا- مردی ۳۳ ساله‌ام که ۵ سال با همسرم زندگی کردم و به دلیل مشکلاتی که با هم ... دلایل و پیامدهای قهر در خانواده؛ چگونه آشتی کنیم؟
علل روابط نامشروع
ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article&id...
اگر کسی بگوید که من گناه می کنم و بعد زبانی توبه می کنم ،امام رضا(ع) می فرماید: کسی به زبان استغفار می ... اگر خدا به ما بگوید که تو را نمی بخشم دیگر کسی به فکر اصلاح نمی افتد. ..... فراموش نکنیم که خدا هست و بزرگتر از وسوسه های شیطان است. ... بنظر من کسی که به همسرش خیانت کند بهترین راه طلاق است ،راهنمایی بفرمایید.
بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم؟ - TehranKids
tehrankids.com › مسائل خانواده و زناشویی
۴ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - صفحه اصلی » مسائل خانواده و زناشویی » بعد از خیانت همسرم چگونه او را تحمل کنم؟ .... آیا می توان خیانت را بخشید و آن را فراموش کرد؟ بخشیدن شاید اما ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 249
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 426
  • باردید دیروز : 408
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,958
  • بازدید ماه : 2,958
  • بازدید سال : 32,049
  • بازدید کلی : 364,877