loading...
مسائل زناشویی
محسن بازدید : 498 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

برخورد اشتباه زنان با مردان در زندگی زناشویی و همسران

برخورد اشتباه زنان با مردان در زندگی زناشویی

اشتباهات زنان در زندگی زناشویی

در زندگی زناشویی هر کدام از زنان و مردان ممکن است اشتباهاتی انجام دهند که زندگی شان به خطر بیفتد. در این مقاله بزرگترین اشتباهات زنانه در روابط زناشویی را بیان می کنیم.

هر رابطه ای منحصر به فرد است و موقعیت ها و شرایط خاص خودش را دارد؛ اما زنان در روابط زناشویی گاهی کارهایی انجام می دهند که اغلب بدون اینکه متوجه شوند، خدشه ای به حس مشترک شان وارد می کند. در این نوشتار چندین نکته آمده که باید در این خصوص به آنها توجه داشت تا کم ترین آسیب های ناخواسته وارد زندگی عاطفی شود.

از کم ارزش کردن خود بپرهیزید

آسیب پذیر بودن و نداشتن امنیت در جهان امروز بسیار آسان است. شما دائما باید با موفقیت هایی که کسب می کنید، خود را به اثبات رسانده و با پیروزی ها و شکست ها رو به رو شوید؛ بنابراین تخریب و از بین بردن عزت نفس و ارزش شخصی افراد ساده است. سعی کنید که از ارزش های خود کم نکنید. بدانید که شما ارزش و لیاقت همه چیز را در جهان دارید و شایسته هر آنچه دارید، هستید.

از تکیه محض به شریک زندگی خود بپرهیزید

تکیه کردن به کسی برای حمایت، چیز بدی نیست، اما وابستگی به کسی تا حدی که تبدیل به تنها پشت و پناه شما شود، روشی نادرست است. این کار بعدها باعث می شود ارزش شخصی شما، ثبات احساسی و شادی تان به چیزهایی وابسته شود که خودتان هیچ کنترلی روی آنها ندارید. به شریک زندگی خود برای حمایت متقابل تکیه کنید، اما به او محتاج نباشید.

به برقراری ارتباط کم توجه نباشید

گاهی درک همسرتان مشکل می شود، به خصوص زمانی که افسرده، عصبانی یا ناراحت هستید، بنابراین بهتر است که در آن لحظه موضوع را رها کنید. اکثر اوقات صحبت، پرسش، برقراری ارتباط کلامی در یک رابطه ایده خوبی است، مخصوصا اگر احساس می کنید که نتوانسته اید نیاز شریک زندگی خود یا روش برقراری ارتباط با وی را درک کنید. انجام چنین کاری، رابطه شما را تقویت کرده و به هر دو طرف درک بهتری از حس و حال یکدیگر می دهد.

برای تغییر همسرتان تلاش نکنید

زنان و مردان نسل ما و نسل پیش از ما، کمی در روش تفکر، عمل و رفتار با هم تفاوت دارند. البته نمی توان گفت همه آنها، بلکه این امر درباره تعداد زیادی از ما صادق است. نکاتی در شریک زندگی شما وجود خواهدداشت که شما آنها را دوست دارید و برخی را نیز دوست ندارید. قطعا ترجیح می دادید که همسر شما برخی از آن نکات و صفات را نداشت، اما اکنون که این صفات را دارد، کمی آنها را برای خود قابل تحمل کرده و سعی کنید به آنها عادت کنید. سعی نکنید او را به سمت علائق خود سوق داده و تغییر دهید؛ در عوض بیشتر روی آنچه می پسندید، تمرکز کرده و کمتر به چیزهایی که نمی پسندید، فکر کنید.

آنچه را برای شما انجام می دهد، بی ارزش نکنید

برخی مردان با تفکرات زنان درباره روابط عاشقانه آشنایی دارند؛ اما اغلب مردان با اینکه واقعا عاشق زنان خود هستند، به ندرت طبق تعریف یک زن از رابطه عاشقانه پیش می روند. دقت کنید که فقط چون همسرتان چیزهایی را که به او گفته اید، به خاطر ندارد، نباید او را بی توجه بدانید. در عوض کارهای زیادی را هم انجام می دهد. اگر می خواهید کاری را انجام دهد، گاهی مستقیما آن را به او یادآوری کنید. به این صورت زندگی را هم برای او و هم برای خودتان آسان می کنید.

از آنچه خارج از کنترل شماست عیب جویی نکنید

خاطرات توسط کسانی خلق می شوند که برای کوچک ترین جزئیات مته به خشخاش نمی گذارند. سعی کنید به ندرت کارها را در زندگی هدایت کنید و اجازه دهید امور آن طور که باید و شاید صورت بپذیرند. اینکه وقتی برنامه ها تغییر می کنند، افسرده شوید امری طبیعی است، اما به فکر فرورفتن و پژمرده شدن به خاطر این تغییرات یا گریه و زاری کردن یا دائما کنایه زدن، می تواند یک خاطره خوب در حال رقم خوردن را خراب کرده و حال و هوای خودتان و شریک زندگی تان را تلخ کند. حتی اگر تغییر در برنامه ها چیزی است که نمی توانید اصلا تحمل کنید و روی سلامت و امنیت شما اثر ناخوشایند دارد، سعی کنید روی جزئیات تاکید نکنید. از زمان با این فکر لذت ببرید که چه چیزی می تواند یک عنصر شگفتی ساز در همین حال حاضر باشد.

سعی در سلب آزادی های همسر خود نداشته باشید

هیچ مشکلی در خواستن یک رابطه طولانی و امن وجود ندارد. همگی ما تغییر می کنیم و تکامل پیدا می کنیم. هم به خودتان و هم به شریک زندگی تان فرصت بدهید. برای تقویت و تحکیم رابطه و از بین بردن حس عدم امنیت، با شریک زندگی خود صحبت کنید تا راهی بیابید برای ایجاد و ساختن شرایطی که حس امنیت بیشتری در آن دارید.

به وفاداری احترام بگذارید

روابط از مراحل دشواری گذر می کنند و در طول این مراحل است که ما آسیب پذیر و حتی گاهی ناراحت می شویم. اگر این چنین شد، با شریک زندگی خود صحبت کنید. در صورتی که چیزی متفاوت می خواهید که رابطه فعلی تان به شما نداده است، پس شجاعت داشته باشید و آن را بیان کنید، اما اگر این شجاعت را ندارید، اعتماد موجود بین خود و شریک زندگی خود را برای یک لحظه ضعف یا وسوسه تخریب نکنید. باید طوری با شریک زندگی خود رفتار کنید که دوست دارید او با شما رفتار کند. به وفاداری تمام و کمال احترام بگذارید.

به جای او تصمیم نگیرید

همه ما دوست داریم گفته های مان نقش و رتبه ای خاص در انتخاب ها و تصمیمات شریک زندگی مان داشته باشد. همین باعث می شود که هر فرد متاهلی احساس خاص بودن بکند، اما در بسیاری مواقع هم زیاده روی می کنیم. به یاد بیاورید زمانی که کسی در تصمیم گیری های شما دخالت می کند، چه حسی پیدا می کنید؟ برای شریک زندگی شما هم دقیقا همین طور است. به خاطر همسرتان هم که شده، به جای او تصمیم نگیرید.

منبع : ماهنامه تندرستی

گرداوری از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

 

برخورد اشتباه مردان با زنان در زندگی زناشویی - سلامت
www.akairan.com/marriage/zanashooi/201531122353830.html
۳ روز پیش - برخورد اشتباه مردان با زنان،رفتار اشتباه مردان،برخورد غلط مردا نبا زنان در زندگی زناشویی،اشتباهات مردان در رابطه با همسر،بعض از امور هستند که به ...
تصاویر برای برخورد اشتباه زنان با مردان در زندگی زناشوییگزارش تصاویر

    نتیجه تصویری برای برخورد اشتباه زنان با مردان در زندگی زناشویی
    نتیجه تصویری برای برخورد اشتباه زنان با مردان در زندگی زناشویی
    نتیجه تصویری برای برخورد اشتباه زنان با مردان در زندگی زناشویی
    نتیجه تصویری برای برخورد اشتباه زنان با مردان در زندگی زناشویی

تصاویر بیشتر برای برخورد اشتباه زنان با مردان در زندگی زناشویی
آموزش رفتار با مردان - مخصوص خانم ها و دختران | جدید 94 - رها فان
www.rahafun.com/آموزش-رفتار-با-مردان-مخصوص-خانم-ها-و-دخ.html
چگونه با شوهرم رفتار کنم طرز برخورد بامردان. ... اگر به ازدواج و زندگی مشترک اعتقاد دارید، پس چرا نمی خواهید قدرت طبیعی یک مرد را ... اشتباهات زنان در رابطه جنسی.
9 اشتباه مردانه در زندگی زناشویی و راه حل آن - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/learn/marriage2-solution.html
روابط زناشویی آموزش روابط زناشویی زندگی زناشویی,روانشناسی زناشویی,دانستنیهای جنسی. ... رفتار کند با او رفتار می کنند و همین باعث به وجود آمدن اختلافات می شود چون زن ها و مردها متفاوتند .... چگونه با ورشکستگی و بیکاری همسرمان برخورد کنیم؟
رفتار اشتباه مردان با زنان در زندگی زناشویی
www.tanzimkhanevadeh.ir/.../رفتار-اشتباه-مردان-با-زنان-در-زندگی-زنا...
۱۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رفتار اشتباه مردان با زنان در زندگی زناشویی. زنان زیرک می دانند که گاهی باید چشم های خود را روی عادت بد همسرشان ببندند و اگر رفتاری که از او می ...
برخورد اشتباه مردان با همسر
www.tanzimkhanevadeh.ir/posts/894/برخورد-اشتباه-مردان-با-همسر.html
۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برخورد اشتباه مردان با زنان،رفتار اشتباه مردان،برخورد غلط مردا نبا زنان در زندگی زناشویی،اشتباهات مردان در رابطه با همسر،بعض از امور هستند که به ...
رفتار صحیح مرد و رفتار صحیح زن | روابط زناشویی - دانلود ...
inewcontent.ir/2015/.../رفتار-صحیح-مرد-و-رفتار-صحیح-زن-روابط-زن/
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به همین شکل اگر زن و شوهر خواهان زندگی زناشویی با طراوت هستند باید رشد و تغییر کنند. ۶ روز پیش رفتار اشتباه مردان با زنان هنگام رابطه ...
5 اشـتـبـاه جـنـسـی مـردان در باره رابطه جنسی با زنان
www.niksalehi.com/public/archives/220532.php
5 اشـتـبـاه جـنـسـی مـردان در باره رابطه جنسی با زنان , رابطه‌ جنسی , عملکرد جنسی ... بسیاری از درمانگران در این حوزه با مردانی برخورد می‌کنند که می‌گویند: «زنم بدون تحریک ... سبک زندگی ، بیوگرافی و نوع پوشش افراد مشهور (12) / بهاره رهنما +تصاویر.
زناشویی | رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی” - نمناک
namnak.com/1743-رفتارهای-غلط-زن-و-مرد-در-روابط-زناشویی.html
متداولترین روش ها و رفتارهایی که از سوی زن ها سبب توقف میل جنسی در آقایان می شود .... با ایجاد برنامه برای زندگی جنسی خودتان، همه لذت و تفریح آنها را از بین می برید و آن را هم ... اگر در اتاق خواب مثل اواخواهرها برخورد کنید، مطمئن باشید که هیچ کششی به شما پیدا نخواهد کرد. ... اشتباهات رفتار زنان در روابط زناشویی با همسر; سرطان سینه ...
شش اشتباه رایج بین اکثر زنان دنیا در ارتباط با مردان - همسر
hamsar.jala.ir/.../شش-اشتباه-رایج-بین-اکثر-زنان-دنیا-در-ارتباط-با-مر...
رابطه ‌جنسی قبل از ازدواج: بلی یا خیر؟ ... اشتباه اول: زنان در حق مردان مادری کرده و آنان را با بچه‌ها اشتباه می‌گیرند. ... گفته و مستقل زندگی کند و با برقراری رابطه‌ای جدید آنها مادرشان (همسرانشان) را با یک معشوقه معاوضه می‌کنند. .... متاسفانه زن‌ها عادت دارند که با دیگران از موضع ضعف برخورد می‌کنند و قدرت را به دست مردان زندگیشان می‌دهند.
باورهای اشتباه زنانه در ارتباط با مردان-پرشین پرشیا
www.persianpersia.com/lifestyle/ldetails.php?articleid=19848...54...
۲۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - باورهای اشتباه زنانه در ارتباط با مردان,ارتباط زنان و مردان و باورهای رایج زنانه,مردان در ارتباط با ... سبک زندگی > روابط اجتماعی و عاطفی > همسر داری >باورهای اشتباه زنانه در ارتباط با مردان ... چگونه به سوالات جنسی کودک پاسخ دهیم؟
رازهایی مردانه که خانم‌ها باید بدانند | نیلگون-تناسب اندام ...
nilgoon-mag.com › روانشناسی
۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روانشناسی ازدواج، مشاوره ازدواج، رازهای مردان، رفتار صحیح با مرد، جذب کردن ... ۶ – یکی از اشتباهات بزرگ خانم‌ها این است که فکر می‌کنند هر چه سربه زیرتر ... ۸ – مردان بیشتر از آنکه به جا، مکان یا غذا بهاء بدهند به مسائل جنسی اهمیت می‌دهند. ... هیچ مردی از زن خود نوازش طلب نمی‌کند، اما شما اگر واقعاً زندگی و همسر خود را دوست ...
بزرگترین اشتباهات زنان در روابط عاشقانه و زندگی زناشویی
7ganj.ir › سلامت
۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بزرگترين اشتباهات زنان در روابط عاشقانه و زندگی زناشویی. ... گاهی می‌خواهیم با کپی کردن از زندگی مادرانمان یا زنان دیگر، کار خود را راحت کنیم و گاهی هم ... پیچیده‌تر زندگی می‌بینید و باعث می‌شود که هر روز، بیشتر حس کنید که این مرد، همان مرد رۆیاهای شماست. .... بعد از دعوای زناشویی چطور با همسرمان برخورد کنیم؟
همسرداری : زندگی مشترک ،آموزش همسرداری ،شوهرداری ،ارتباط زن ...
www.niksalehi.com/index-hamsar.php
همسر داری, زندگی مشترک, رمز و راز همسرداری ... برخورد با مشکلات اختلاف سلیقه در زن و شوهر ... اشتباهات زنان در روابط زناشویی ...
روش های برخورد با 9 مدل شوهر - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/archives/195502.php
حتما شما هم این جمله را از بسیاری از مردها شنیده اید كه می گویند: «فقط خدا زن را می شناسد و بس! ... وقتی احساس می كند مرتكب اشتباه شده اید عصبانی می شود و چون روش زندگی خودش را قبول دارد از شما هم انتظار ..... رابطه جنسی بیشتر، زن‌ها را بارورتر می‌کند ...
برخورد اشتباه زنان با مردان در زندگی زناشویی - صفحه نخست
2hamsan.rozblog.com/post/47
۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اشتباهات زنان در زندگی زناشویی برخورد اشتباه زنان با مردان در زندگی زناشویی در زندگی زناشویی هر کدام از زنان و مردان ممکن است اشتباهاتی…
اشتباهات زن و شوهر در زندگی مشترک:
www.ofc.ir/forum/index.php?topic=2647.0;wap2
((اشتباه زن نسبت به مرد)): *1*. زن با ارایه توصیه های ناخواسته ، سعی می کند رفتار شوهرش را بهبود بخشد و یا به او کمک کند .*2*. زن با مطرح کردن ناراحتی یا احساسات ...
اشتباهات زن با شوهر :: آهنگ زندگی
mohsenj12.blog.ir/tag/اشتباهات%20زن%20با%20شوهر
۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «اشتباهات زن با شوهر» ثبت شده است - همیشه یک پایان تلخ، ... معمولا زنان هنگامی که شعله های عشق کم سو می شوند و زندگی زناشویی رو به سردی می ... چون احساس می کنند آنگونه که باید با احترام با آنها برخورد نشده و به یاد داشته ...
راهکارهائی برای برخورد با اشتباهی به نام خیانت: - مشاوره خانواده
zendegiirani.persianblog.ir/post/1140/
۱ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - راهکارهائی برای برخورد با اشتباهی به نام خیانت: ... نظر بگیرید، اگر تصمیم خاتمه زندگی زناشویی خود می گیرید باید ببینید که آیا جای برای زندگی ... اما در برخی دیگر از موارد زن و مرد مشکل خاصی با هم ندارند و تنها مرد در یک موقعیت ...
زندگی شاد و موفق - خانم ها بیان تو. اینجا رازی درباره ی مردان است!
www.andarzhayekoochak.blogfa.com/category/22
شش اشتباه بزرگ که زنان در رابطه با مردان مرتکب می شوند. ... ۶ـ زنان هنگامی که نیازهایشان را از مردها مطالبه می کنند، به مانند دختر بچه ها رفتار می کنند. .... های بچه گانه می زنید، خصوصا در رختخواب یا در حین رابطه ی جنسی، این یک مشکل محسوب می شود.
چگونه با همسر ( مرد ) خودخواه و خودرأي خود كنار بيايم ؟ | مركز ملي ...
www.pasokhgoo.ir/node/82443
البته اختلاف و تنش در ابتداي زندگي براي دختر و پسري كه از خانواده هاي مختلف و ... پس زياد سخت نگيريد و محبت و دوستي را با اين مسائل اشتباه نكنيد. ... بايد نحوه برخورد با همسر، را در مواقع گوناگون ياد گرفت. ... لذا با احترام كامل و بطور غير مستقيم به خانواده هاي اصلي كه پدر و مادر زن و شوهر هستند اجازه دخالت در زندگي خود را ندهيد.
برخورد اشتباه مردان با زنان در زندگی زناشویی - وب ...
nettabligh.ir/برخورد-اشتباه-مردان-با-زنان-در-زندگی-زن/
مرد: اون که ۱۰۰%… هیکلت همیشه قشنگ بوده…اصلاً من هیکلت رو روز اول دیدم خیلی خوشم اومد…!زن: یعنی به خاطر هیکلم، فقط با من ازدواج کردی ؟خیلی هیــــــــــــزی!مرد: نه…
برخورد اشتباه مردان با زنان در زندگی زناشویی - لوزا نیوز
luzanews.ir/p36404_برخورد+اشتباه+مردان+با+زنان+در+زندگی+زناشویی
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اشتباه جنسی مردان در رابطه زناش و جدول تفاوت ویژگی های زنان و مردان و بیش فعالی جنسی در مردان. اشتباه جنسی مردان در رابطه زناش و جدول تفاوت ...
برخورد اشتباه مردان با زنان در زندگی زناشویی - روزنما
rooznama.ir/130474/برخورد-اشتباه-مردان-با-زنان-در-زندگی-ز-3/
برخورد اشتباه مردان با زنان در زندگی زناشویی : برخورد اشتباه مردان با زنان در زندگی زناشویی.
اشتباهات زنان در رفتار با شوهر بایگانی - رنگ زندگی
rangezendegi.com/tag/اشتباهات-زنان-در-رفتار-با-شوهر/
چرا برخی زنان با شوهرشون مثل یه بچه رفتار میکنن رفتار با شوهر آموزش همسرداری نکات ... شب زفاف و نیاز جنسی مرد در رابطه زناشویی با عروس اولین تجربه ی جنسی در.
پنجره: مهرخانه
panjere.mehrkhane.com/
آن‌ها با یکدیگر رفتار خوبی دارند و به هم احترام می‌گذارند و زندگی مالی مستحکمی ‌بنا نهاده‌اند. ... مرتبط با کلیدواژه‌های , خانواده همسر, زن و شوهر, زندگی زناشویی, زندگی مشترک, ... مرتبط با کلیدواژه‌های , اشتباهات خانم ها, اعتمادبه نفس, رفتار آقایون, رفتار خانم ... تا در مورد هر مسئله‌ای با همسرمان صحبت ‌کرده و به اختلاف‌نظر برخورد می‌کنیم، آن ...
جام‌جم سرا | ۷ نکته کلیدی درباره چگونگی رفتار با همسر لجباز
sara.jamejamonline.ir/NewsPreview/1738812410892805261
۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جام جم سرا: این استدلال اشتباه باعث می‌شود برخی از افراد حتی زمانی که می‌دانند حق با همسرشان است باز هم ... براستی بهترین شیوه رفتار با همسر لجباز و حرف نشنو چیست؟ ... اما برای اینکه این اختلاف نظر‌ها به معضل در زندگی مشترک تبدیل نشود توصیه‌هایی قابل ذکر است: ... به تفاوت‌های بین زن و مرد توجه داشته باشید.
اشتباهات نامزدی - مشاوره ازدواج و زندگی زناشویی
moshavereshoma.persianblog.ir/page/1
بدیهی است که ارتکاب به اشتباهات برای دختر و پسری که تازه با یکدیگر آشنا شده ... -همان اندازه که بخشش سریع و بی قید شرط نامزدتان مهم است، نحوه برخورد پس از آن ...
هجده تـوصیه همسرداری بـرای خانمها - خبرآنلاین
khabaronline.ir/detail/304097/weblog/moazzen
۲۹ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اسلام زن را هدیه الهی می داند که مکمل مرد است و این دو با هم می توانند کمال خود و ... من وتو ؛ فراموش نکنید که اکنون زندگی مشترک شروع شده دیگرمن وتومطرح نیست. ... ۱۳- برای انجام درخواستهای خود با شوهرتان با خشونت و آمرانه برخورد ننمایید. ...... مرد و زن از روی غرور و لجبازی حاضر نیستند رفتار اشتباه خود را جبران کنند.
رفتارهای زناشویی و جنسی - زندگی زناشویی و جنسی
www.meisamgolzad.ir/
چنانچه میدانیم عشق و علاقه عنصر اصلی نزدیک شدن زن و مرد به یکدیگر میباشد لیکن ... زناشویی در چه مواقعی از این سیکل با احتمال بالای حاملگی همراه بود و چه وقت باید آمیزش داشته باشید تا جنینتان دختر . ... اشتباهات غیر قابل جبران دوران نامزدی.
اشتباهات زنان در رابطه جنسی با همسرشان | تیتر دانلود
titrdownload.ir/اشتباهات-زنان-در-رابطه-جنسی-با-همسرشان/
۱چیزهایی ۲۵ ژانويه ۲۰۱۴ اشتباه جنسی زن ها و اشتباه در روابط جنسی و زندگی زناشویی-اشتباه جنسی زمان و نحوه انجام رابطه‌جنسی با همسرشان تصمیم بگیرند، خسته ...
چگونه اشتباهات همسرم را به او بگویم؟ | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/6912
۱۹ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - زن و شوهر در زندگی مشترک هم عاری از اشتباه نیستند. ... است که اشتباهی از جانب آنها رخ می دهد و طرف مقابل شکل رفتار مناسب با آن را نمی داند. ... موفقیت در زندگی زناشویی · مشکلات مالی در زندگی · بهترين هدايا در زندگی مشترک .... تمام این کارهایی رو که گفتی تقریبا انجام میدم ولی همسرم چنان برخورد بد و حق به جانبی ...
برخورد اشتباه مردان با زنان در زندگی زناشویی - دريم
dreamtheater.ir/برخورد-اشتباه-مردان-با-زنان-در-زندگی-زن/
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برخورد اشتباه مردان با زنان،رفتار اشتباه مردان،برخورد غلط مردا نبا زنان در زندگی جنسی و زناشویی،اشتباهات مردان در ارتباط و رابطه با همسر،بعض از ...
خیانت های زناشویی و روش های ترمیم و بازسازی زندگی مشترک ...
persianpet.org › ... › تالارهای دامپزشکی › روانشناسی › روانشناسی خانواده
۱۷ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 3پست - ‏3 نویسنده
جناب آریافر اجازه بدهید با طرح این پرسش وارد مقوله خیانت های زناشویی شویم . ... مرد با اعضای گروه دوست شده و بخصوص با یک زن روابطی خوب برقرار می کند . .... حتی در مواردی مشاوره ها و سرزنش های اشتباه اطرافیان تا اندازه ای فشار روحی را .... طرز برخورد زن در مقابل خيانت همسر, با مردی که خیانت کرده چه باید کرد, پس از ...
اشتباهات مردانه در زندگی زناشویی و راه حل آن
itplusplus.ir/اشتباهات-مردانه-در-زندگی-زناشویی-و-راه-حل-آن-1272
اشتباه مردانه , روابط زناشویی , استحکام روابط زناشویی , زوجین جوان , جملات معجزه گر ... رفتار کند با او رفتار می کنند و همین باعث به وجود آمدن اختلافات می شود چون زن ...
همسرداری و ازدواج
www.parsnaz.ir/news_cats_10.html
همسرداری و ازدواج,طلاق,پرده بکارت,زندگی زناشویی,رابطه جنسی,شب زفاف,خواستگاری,دانستنی های ازدواج,ازدواج ... 6 برخورد رایج بین دختر پسر های جوان امروزی ... اشتباهات خانمان سوز در ازدواج ... آشنایی با قسمت های لذت بخش بدن زن و مرد در روابط جنسی.
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی
masaelejensihot.blogfa.com/
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی - آموزش صحيح روابط جنسی و آموزش دخول + ... مسئولیت و وظیفه مرد است که قبل از نزدیکی با زن هم از لحاظ روانی و هم جسمی وی را ..... در حالی‌که نگاه یک‌بعدی به اختلالات جنسی در زندگی زناشویی کاملاً اشتباه است.
اطلاعات جنسی خود را افزایش دهید / خطاهای مردان و باور های ...
funnos.com/12904/اطلاعات-جنسی-خود-را-افزایش-دهید-تصاویر
۲۲ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - باید اجازه داد وجوه مختلف ارتباطی بین زن و مرد (با چاشنی رابطه جنسی لذت ... و شب اول زندگی مشترک را به رضایت همسر خود اختصاص دهند و سعی نکنند با ... بسیاری از درمانگران در این حوزه با مردانی برخورد می کنند که می گویند: «زنم ...
اشتباهات در رابطه زن و مرد | مشاوره حضوری
besooiekamal.com › مشاوره › مشاوره خانواده
در زندگی زناشویی نکاتی وجود دارد که رابطه زن و مرد را خوب نگه می دارد و نمی گذارد ... با این برخورد شوهر مجبور می شود با حوصله و ملایمت دلیل دیر آمدن خود را تو ضیح دهد.
اشتباهات رایجی که زنان در رابطه جنسی مرتکب می شوند - آبی روز
www.abirooz.com/.../941-اشتباهات-رایجی-که-زنان-در-رابطه-جنسی-مرت...
۲۶ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در طولانی مدت با تقویت این تصورات اشتباه باعث یک زندگی جنسی نه چندان رضایت ... 91% مردان زیر 70 سال و 76% از زنان خود ارضایی می کنند.
آموزش مسائل زناشویی - با این 8 اشتباه شوهرتان را از دست میدهید
amuzeshe-jensi.blogfa.com/category/42
آموزش مسائل زناشویی - با این 8 اشتباه شوهرتان را از دست میدهید - ... زندگی مشترک شما در هر وضعیتی که قرار داشته باشد، حسادت می‌تواند اوضاعش را بدتر و ... بیشتر مردها به دنبال یک زن معمولی هستند؛ زنی که معمولی رفتار می‌کند و نیازهایی عادی هم دارد.
آموزش گام به گام زناشویی
zanashooee93.blogfa.com/
با ما همراه باشید تا کمی درباره کم شدن توجه شوهر به زن و علت کم شدن جذابیت زن برای شوهز ... تبر کوبنده و کشنده را بر فرق تنومند زندگی زناشویی خود کوبیده است. .... که روان‌شناسان و روان‌پزشکان آن را «اختلال رفتاری» محسوب می‌کنند، اشتباه گرفت.
روان - 6 اشتباهی که زن ها در ارتباط جنسی مرتکب می شوند
www.ravvan.com/.../6-اشتباهی-که-زن-ها-در-ارتباط-جنسی-مرتکب-می-ش...
۲۱ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 6 اشتباهی که زن ها در ارتباط جنسی مرتکب می شوند ... این اشتباهات عبارتند از: ... که با همسرتان زندگی می کنید و با او رابطه بسیار نزدیکی دارید.
اشتباهات زنان در رابطه جنسی با همسرشان | دانلود قدیم
nowdownload.ir/اشتباهات-زنان-در-رابطه-جنسی-با-همسرشان/
روابط زناشویی اشتباهات رفتار زنان در روابط زناشویی با همسر · سرطان سینه ۲۵ ژانويه ۲۰۱۴ اشتباه جنسی زن ها و اشتباه در روابط جنسی و زندگی زناشویی-اشتباه ...
10 رفتار اشتباه زن و شوهرها بعد از دعوا! - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir › سبک زندگی › رابطه و ازدواج
۸ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زن و شوهرها پس از بحث با هم کارهای اشتباهی را انجام می دهند که به ... کارشناسان روابط زناشویی می گویند: با پاسخ ندادن به طرف مقابل، این حس را ... هزاران مساله ناراحت کننده در زندگی وجود دارند که می توانید به واسطه آنها دعوا راه بیندازید.
افکار اشتباه زنان در مورد رابطه جنسی
www.amazing.ir/1392/07/26/wrong-thoughts-about-sex-women/
در این مطلب برخی از اشتباهات رایج خانمها در رابطه جنسی با همسرشان به اختصار بیان ... پس از این که زن و شوهر بعد از مدتی باهم زندگی کردند این امر طبیعی است که با ...
هجده راز که زنان باید درباره ی مردان بدانند - پرشین وی
www.persianv.com/zanan/203670.php
۱۵ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - برخی می گویند مردان با گوش فرا دادن و تماشای رفتارهای پدرشان در مورد ... می توانید پیش بینی کنید که یک مرد چگونه با همسرش برخورد خواهد کرد. ... و مانند بیشتر زنان، مردان صمیمیت رابطه جنسی را در یک رابطه متعهد خیلی خوشایند می دانند. ... سبک زندگی ، بیوگرافی و نوع پوشش افراد مشهور (12) / بهاره رهنما +تصاویر ...
ازدواج همسرداری - جذاب
www.jazzaab.ir/news_cats_10.html
خواستگاری,دانستنیهای ازدواج,هوس,نامزدی ,دستگاه تناسلی زنان,روابط دختر و پسر,دانستنی های دخترانه ,سوالات جلسه اول خواستگاری, ..... مهارت های اساسی و مهم گفتگوی همسران در زندگی زناشویی ... بزرگترین اشتباهات دختران در اولین ملاقات با پسران.
اشتباهات رفتاری مردان حین رابطه جنسی - ازدواج و آموزش مسائل ...
asheghi4u.blogsky.com/.../اشتباهات-رفتاری-مردان-حین-رابطه-جنسی
۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رفتار اشتباه مردان با زنان هنگام رابطه زناشویی. برخی رفتارهای زنانه و مردانه وجود دارد که بدون این‌که متوجه شوید باعث می‌شود همسرتان نسبت به تکرار رابطه جنسی سرد شود. از آنجا که ... در ارگاسم زنان · حریم خصوصی در زندگی مشترک.
شناخت تفاوت ویژگی روحیه زن و مرد
ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article...
قطعاً اشتباه میکنید . ... ولی وقتی سرکار به او تلفن میرنم ، برخورد سردی می کند . ... در ورود به زندگی زناشویی، وقتی خانم محل کار زنگ می زند ، آقا تلقی می کند که خانم دارد او را کنترل میکند . ... خانم میتواند برای اینکه مرد را با روحیه خودشان آشنا کند .
تفاوت های ارتباطی بین زن و مرد - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/243630/تفاوت-های-ارتباطی-بین-زن-و-مرد
در وجود زن ها ، هم روحیه ی زنانه وجود دارد و هم روحیه ی مردانه و در مردان نیز هم روحیه ی مردانه ... گاهی در زندگی مشترك پیش می آید كه مرد احساس می كند از او قدردانی نمی شود و كسی ... مرد می خواهد و در واقع فكر می كند كه با این كار می تواند رضایت همسرش را به دست آورد. ... مرد مدام خود را سرزنش می كند كه چرا بیشتر پیشرفت نمی كند و مرتكب اشتباه می ...
اشتباه جنسی زن ها در روابط جنسی،برای زندگی زناشویی بهتر ...
www.delgarm.com/.../39976-اشتباه-جنسی-زن-ها-و-اشتباه-در-روابط-جن...
۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اشتباه جنسی زن ها و اشتباه در روابط جنسی و زندگی زناشویی-اشتباه جنسی زن ... اگر خجالتی هستید، با کمی طنازی شروع کنید و شامی عالی برای ...
مشکلات جنسی مردان و زنان ایرانی در طول زندگی زناشویی
www.eq1.ir/post/314
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مشکلات جنسی مردان و زنان ایرانی در طول زندگی زناشویی ... طبیعی است که با افزایش سن فرد و افزایش طول زندگی زناشویی، و وقایع طول زندگی هر زوجی بر ... موضوعات مرتبط با دوران نامزدی; بعد از نامزدی مرتکب این اشتباهات نشوید؟
زنان چگونه مفهوم حرکات و رفتارهای مردان را دقیقا" بفهمند؟
weblogman.blogfa.com/post-83.aspx
اشتباهات من را تکرار نکنید - زنان چگونه مفهوم حرکات و رفتارهای مردان را دقیقا" بفهمند؟ ... تفاوت رفتاری یک مرد مجرد با یک مرد متاهل چیست؟ ... که تقریباً همۀ مردان روابط زناشویی را مهمترین پدیدۀ ازدواج می‌دانند _ آنها در زندگی زناشویی به روابط زناشویی ...
۱۱ اشتباه مهلک آقایون حین رابطه جنسی با همسر - گروه اتاق خواب
goldwife.ir/archives/1650
۲۷ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - با اینکه هم آقایون و هم خانمها در رابطه ‌جنسی مرتکب اشتباه می‌شوند، اما اینبار فقط می‌خواهیم اشتباهات آقایون را ... به نظرتان رابطه‌ جنسی بخشی از زندگی زناشویی است، درست است؟ ... خیلی از زنان مثل مردان با یک ارگاسم راضی نمی‌شوند.
باید ها و نباید ها نامزدی - مجله زندگی و سلامتی و سرگرمی
magazine.a222.org › سبک زندگی › خانواده
۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اشتباهات عروس ها در دوران نامزدی نکاتی حساس درباره ۴ هفته اول دوران نامزدی! ... اگر با این دوران ، با ظرافت و ماهرانه برخورد شود و به وظایف مخصوص آن عمل ... از شرط های اصلی سعادت در زندگی زناشویی ،« محبت » است و زمینه ی آن ..... برخی زن ها می گویند که نامزد یا همسرشان هنگامی که ناراحت یا افسرده اند صحبت نمی کنند.
اصول زندگی زناشویی (7) اصل راهنمایی کریمانه ی همسر | هم ...
www.hamandishi-dini.ir/اصول-زندگي-زناشويي-7‌-اصل-راهنمايي-كري/
همان گونه که قبلا هم گفته شد، در ابتدای زندگی زن و شوهر جوان تجربه ای از این فضا ... برخی از خانم ها هم در مواجهه با اشتباهات همسر خود به گونه ای تحقیر آمیز رفتار می ...
99 صفتی که مرد دوست دارد آنرا در همسر خود ببیند | وااسلاماه
vaislamah.com/811.html
۷- زمانی که زن چیزی از همسر خود می خواهد ومی ترسد که خواسته اش رد شود ، در وقت مناسب ... ۲۵- در اعتراف نمودن به اشتباه خود متردد نباشد بلکه سریع اعتراف نماید و علت ... می نمودیم و بضی وقتها برای برداشتن آب ، دست مان به همدیگر برخورد می کرد . .... ۸۷- با همسرش در مورد خوشبختی زندگی مشترک فکر نماید و برای آبادانی خانه کوشا باشد .
۷۲ سیاست‌ زنانه در همسرداری - بولتن نیوز
www.bultannews.com/fa/news/115042/۷۲-سیاست‌-زنانه-در-همسرداری
۲۴ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در گذرگاه‌های مختلف زندگی بشر، آثار عمیقی از رد پای زنان؛ هم در ... ۱۴- دقت کنید ممکن است نیازهای زناشویی زن و مرد با هم متفاوت باشند، ولی با هم در تقابلند. ... ۳۴- بدترین و بزرگترین اشتباه یک زن می‌تواند این باشد که خانه را به‌قصد ...
سبک زندگی - زناشویی - ایران مطلب
iranmatlab.ir/fa/services/3/26
... با این قوانین. مشکلات زندگی قوانین زندگی زناشویی ... با قوانین دعوای زن و شوهر‌ها آشنا شوید. دعوای زوجین زن و ... سه علت مهم ایجاد کننده درد در رابطه احساسی با همسر. زندگی ایده آ‌ل .... بزرگترین اشتباهات دختران در اولین ملاقات با پسران · دلیل ایجاد ...
روانشناسی خانواده
www.khoshbakhti20.blogfa.com/
روانشناسی خانواده - دانستنیهای زندگی مشترک. ... و تازه متوجه می شوند که چه اشتباه بزرگی کرده اند (من از این موارد به وفور دیده ام ) ... آدمی است، از این رو در آموزه های زناشویی اسلام به ارضای این دو نیاز اساسی زن و مرد توجه شده است. ..... در پایان باید خدمتتان عرض کنم که برخورد با فرزند نیاز به صبر و حوصله دارد و شما نیز می توانید با ...
- غول چراغ شخصی خودتان ! • 6 اشتباهی که زن ها در ارتباط ...
genie.ir/blog/2014/08/x-relation-mistakes
در اکثر فرهنگ ها، زنان در روابط جنسی مشکلاتی را تجربه می کنند و بر اساس اظهارات ... اگر سالهاست که با همسرتان زندگی می کنید و با او رابطه بسیار نزدیکی دارید.
اشتباهات خانم ها در عشق بازی با همسرشان - پـرتـال پـدیـدا
www.padida.ir/اشتباهات-خانم-ها-در-عشق-بازی-با-همسرشان/
تصاویر برخورد با بدحجابان در تهران ... اشتباهات خانم ها در عشق بازی با همسرشان ... ۱۸- زن هایی که مدام از نامزد یا همسر قبلی شان صحبت میکنند. ۱۹- زن هایی که به لحاظ جنسی خود انگیخته نیستند. ... و نظر میدید که شوهر گیرتان نمیاد و وقتی هم با هزار دعا و ثنا شوهر گیرتان آمدن با سرسری گرفتن زندگی موجبات طلاق خود را فراهم می کنید .
چگونه با همسرمان شاد زندگي كنيم/ نقش زن ومرد در شادی ...
www.mehrnews.com/.../چگونه-با-همسرمان-شاد-زندگي-كنيم-نقش-زن-ومر...
زندگي زناشويي همراه يا بدون عاطفه مناسب با آن، كامل ترين شكل تصور از بهشت و جهنمي است ... چگونه با همسرمان شاد زندگي كنيم/ نقش زن ومرد در شادی یکدیگر ... مسايل عقلاني و منطقي با زنمان موافقت كنيم، اشتباهات خود را بپذيريم، اشتباه پذيري كسر ...
اشتباهات زنانه در زندگی مشترک
www.campfa.ir/post/3025/اشتباهات-زنانه-در-زندگی-مشترک/
اشتباه اول : زنان در حق مردان مادری کرده و آنان را با بچه‌ها اشتباه می‌گیرند ... می ‌کنیم که ناتوانند و نمی ‌توانند از خودشان مراقبت کنند و نیاز دارند ما زندگی ‌شان را بگردانیم.
شوهران از زنان چه می خواهند؟(انتظارات مردان از زنان) - Bitrin.com
www.bitrin.com › اجتماعی › خانواده
به هر اندازه که زن مطیع و با عصمت و حرف گوش کن باشد به همان اندازه قدرت ... این کار را انجام می دهند که مطمئن شوند ارزش درونیشان حفظ شده و شاهد برخورد مناسبی خواهند بود. ... مردا معمولا دوست دارن وقتی اشتباه می کنن زنشون به روش نیاره از کنارش رد بشه ... محبت هایشان و عشقشان را به شکل مادرانه ابراز می کنند ، یک مرد با مادرش زندگی کرده و ...
بزرگترین اشتباهات مردان در رابطه جنسی با زنان
iranikan.loxblog.com/tag/%20اشتباهات/%20اشتباهات.htm
بزرگترین اشتباهات مردان در رابطه جنسی با زنان - جذاب ترین،خفن ترین لینک ... بسیاری از درمانگران در این حوزه با مردانی برخورد می‌کنند که می‌گویند: «زنم بدون ... عروس و داماد کنند یکسری اطلاعات رو در خصوص زندگی زناشویی در اختیارشون بگذارند.
زندگی زناشویی | سایت تفریحی مهر سل - Part 3
www.livetop.ir/tag/زندگی-زناشویی/page/3/
در زندگی مشترک مسائل و مشکلات بسیار زیادی وجود دارد، با توجه به روابط و ... در این گونه موارد بسیاری از زن و شوهرها فقط به ناراحتی ها و نکات منفی یکدیگر دقت می کنند. ... فقط به گذشته از این جهت نگاه کنید تا آن اشتباهات درس عبرتی برای شما باشد. ...... به جای برخورد یا گفتن جملات تند، به او احترام بگذارید و بدانید هیچ چیز به ...
جام نیوز :: JamNews - بهترین برخورد لازم با همسران خیانت کار
www.jamnews.ir/detail/News/259163
۱۱ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با این حال هیچ زن یا شوهری دوست ندارد تمام رفتار و اعمالش زیر ذره‌بین باشد. ... اگر همسرتان را زیرنظر بگیرید و هیچ اشتباهی در رفتار او پیدا نکنید، ممکن ... لازم است بدانید برای مردان مهم‌ترین چیز در زندگی مشترک این است که ... و حفظ رابطه زناشویی اهمیت بیشتری دارد، برخورد مناسب با ناسازگاری‌ها و ناهماهنگی‌هاست.
اشتباه زنان در رفتار با همسران خود - مشاوره پزشکی ...
www.tabiibane.blogfa.com/post-97.aspx
مشاوره پزشکی،روانشناسی، طب سنتی و تغذیه - اشتباه زنان در رفتار با همسران خود ... یک اشتباه : زنان در حق مردان مادری کرده و با آنها به مانند بچه رفتار می کنند. ..... ممنوعیت جاذبه جنسی نسبت به شخصیتی مونث با انرژی مادرانه، چنان در شخصیت برخی ... بیست سال زندگی مشترک به همراه انواع مشکلات خانوادگی، اقتصادی و غیره، همگی از ...
روانشناسی رفتار با آقایان - که
www.irannaz.com/news_detail_19144.html
زن ها بدون اینکه متوجه باشند گاهی کارهایی را انجام می دهند که باعث فراری دادن مرد ها میشوند. ... همچنین متنفرند در کنار زنانی باشند که مدام دیگران را برای اشتباهات سرزنش می کنند به ... چیزهای جدید در زندگی برای هر کسی جالب است، سعی کنید علائق او را بشناسید و با رعایت این ۵ راهکار، .... زنان چگونه می توانند به اوج لذت جنسی برسند.
زناشویی - دوران نامزدی
www.hakimavr.blogfa.com/post/114
رفتار با زنان زیبا، آنها را با الماس بمباران نکنید · شاه کلیدی برای نفوذ در ... ‌جنسی با شوهرتان صحبت کنید · شقاق‌ مقعد یا فیشرآنال · تفاوت های زن و مرد در .... از همین دوره حضور مشاوری دانا و توانا و با تجربه را در زندگی خود جدی بگیرید. ... اگر نامزدتان را بخشیدید نباید طوری با او برخورد كنید كه حس به رخ كشیدن اشتباه، سركوفت و یا ...
برخورد اشتباه مردان با زنان در زندگی زناشویی
www.iranian95.gq/c/برخورد+اشتباه+مردان+با+زنان+در+زندگی+زناشویی/
9 اشتباه مردانه در زندگی زناشویی و راه حل آن تا به حال شنیده اید که زبانی که زنان حرف می ... برخورد نیروی انتظامی با زنان ... www.morahem.com/majale/whip-for- ...
چرا مردان به زنان خیانت می‌کنند؟ -7 دلیل | 4Farda
4farda.com/1393/07/چرا-مردان-به-زنان-خیانت-می‌کنند؟-7-دلیل/
شانتی فلدهان در کتاب خود با عنوان « فقط زنان بخوانند » به برخی از دلایل اصلی خیانت در مردان اشاره می‌کند. ... خیانت در ذهن همسرتان خطور کند روی این رفتارهای اشتباه خود خط قرمز بکشید. ... عقده‌های جنسی که به عدم توجه زن به خواسته‌های جنسی مرد باز می‌گردد. ... خیانت در زندگی امری ضد اخلاقی ست که اثرات آن به طور قطع گریبان گیر زن و ...
اشتباه مردها در نزدیکی و رابطه جنسی،با حل آنها بهترین ...
iransurprise.ir › زناشویی › دانستنیهای جنسی
اشتباه مردها در نزدیکی و رابطه جنسی،با حل آنها بهترین نزدیکی را با همسر خود خواهید داشت! ... بسیاری از درمانگران در این حوزه با مردانی برخورد می کنند که می گویند: «زنم بدون ... گاهی مردان پیش از انجام مقاربت منتظر می مانند تا دستگاه تناسلی خارجی زنان ... زندگی زناشویی بهتر · رابطه زناشویی پس از زایمان · افزایش کیفیت اسپرم ...
اصول رفتار با شوهر بداخلاق
www.fardanews.com/fa/news/148708/اصول-رفتار-با-شوهر-بداخلاق
۳ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - براي داشتن يك زندگي زناشويي كامياب، در جهت شاد و خشنود كردن يكديگر تلاش كنيد. ... اصول رفتار با زن بداخلاق را هم بنویسید گرچه سقراط ساز است! .... من یکسال ونیم نامزدم وچون ازاول تاحالادرمقابل اشتباهات شوهرم خوش رفتاری میکنم ...
چگونه مردان را به بيان احساس واداريم | موفقیت در زندگی ...
www.persianfal.com › روانشناسی › موفقیت در زندگی
۲۰ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - در اين شرايط زن احساس ميكند كه ناموفق بوده و براي مرد سوء تعبير پـيــش مي آيد. ... خـود با گفتن جملاتي از قبيل "خوب، اشتباه ميكني، من قبول ندارم" يا "از كجا اين ... اگر ميخواهيد اين وضعيت تاسف بار زندگي زناشويي را تغيـيـر داده و يـا از آن ... مراعات خود با خود و نحوه برخورد نـزديكانتان در گذشته با خود را تهيـه كنـيد.
میگنا - خیانت مردانه است یا زنانه؟!
www.migna.ir/vdca0inu.49no015kk4.html
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خیانت، زن و مرد نمی شناسد و وقتی سر و کله اش در زندگی مشترک پیدا می شود، تر و ... وقتی زن بداند با مرد چگونه برخورد کند و در زمان تقاضای ارتباط زناشویی با ... این مسائل برای تایید خیانت نیست و خیانت رفتار اشتباه و نادرستی ...
وقتی کسی به شما میگوید دوستت دارم از کجا بدانید واقعی ...
www.hidoctor.ir/8016_وقتی-کسی-به-شما-میگوید-دوستت-دارم-از-کجا.h...
۴ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - احساسی است که خیلی از اوقات در نگاه اول با عشق اشتباه گرفته می‌شود در حالی که ... شجاعت را ندارند که جلو بروند و علاقه‌شان را ابراز کنند و از زن خواستگاری کنند. ... دارند به نوعی آن را ابراز کنند، ‌حتی در زندگی زناشویی هم وقتی مردی از همسرش ... پیش از جراحی زیبایی · چگونگی برخورد با اختلاف نظر در زندگی مشترک ...
با بی توجهی همسرم چه کنم؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=156601
۱۷ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - عکس العمل و تقابل به مثل نسبت به رفتار زن یا مرد ... خود و رابطه تان را با پرسش و پاسخ های از قبیل: " آیا رفتار من سبب بی توجهی همسرم شده است؟ ... *هرگز در بیان ایرادات و اشتباهات همدیگر، از ضمیر تو استفاده نکنید. ... من از بی توجهی شوهرم خسته شدم بی محبته در کنار پدر مادر زندگی میکنه اذیتم میکنه رو سرم داد ...
خرداد ۱۳۸۹ - داستانهای واقعی و عبرت انگیز - Blogfa
1000tarh.blogfa.com/8903.aspx
او از روابط زناشويي و زندگي مشترک نيز برداشت بسيار غلط، ناآگاهانه و .... همچنين به زنان جوان هم مي گويم اشتباه را با اشتباه و خطا پاسخ ندهيد چون زن ايراني مظهر ... اگر پدرم سال ها قبل نسبت به مادرم کمي آگاهانه تر برخورد مي کرد و مادرم نيز به اصول ...
سا موزیک | 10 اشتباه بزرگ مردان در جلب توجه زنان | جستجو |
saamusic.ir/list/10+اشتباه+بزرگ+مردان+در+جلب+توجه+زنان.html
این اشتباهی است كه خیلی از مردان در زمان اشنایی با زنان از خود بروز می دهند یعنی سعی می كند .... زن آمریکایی از تجربه برخورد با مردان ایرانی می‌گوید + تصاویر ... عذرخواهی کردن در زندگی زناشویی کاری است که بیشتر مردان انجام نمی دهند و این تنها زنان ...
چگونه با همسر خود عشق بازی کنیم؟آموزش تحریک زن در رابطه ...
www.momtaznews.com/چگونه-با-همسر-خود-عشق-بازی-کنیم؟آموزش-ت/
چگونه با همسر خو عشق بازی کنیم-آموزش تحریک زن در رابطه جنسی ... البته زنان هم تا آنجا که می توانند باید در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را بگذارند .... یادتان باشد با بدن او سخت و خشن برخورد نکنید ، نوازش ملایم هم او را تحریک خواهد کرد . .... اشتباهات زنانه در رابطه زناشویی گردآوری توسط گروه روانشناسی ممتاز نیوز خانم ها!
اشتباهات زنان در زندگی زناشویی | قالب وبلاگ ، ابزار هاي ...
www.avacode.ir/اشتباهات-زنان-در-زندگی-زناشویی/
اشتباه اول : زنان در حق مردان مادری کرده و آنان را با بچه‌ها اشتباه می‌گیرند. به این جملات ... ما به این دلیل در حق مردان زندگی مان مادری می‌كنیم كه آن ها را به خود وابسته سازیم.
خانواده - 10 رفتار خوب زن و شوهر با هم.
www.farhadshahmoradi.blogfa.com/post-61.aspx
۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ ه‍.ش. - تشویق کردن تو هر کاری و منجمله زندگی مشترک,به هر دو طرف یه حس ... این قدر زن و شوهر از رفتار هم بی خبر باشن,که با یه سری رفتار اشتباه,این ...
6 اشتباه آقایان در مقابل همسرشان - تاپ ناز
www.topnaz.com › ... › مسائل زناشوئی و ازدواج, طلاق، روابط جنسی
۲۲ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مشکل آقایان در ازواج, اشتباهات مردان در مقابل همسرشان در زنگی مشترک, ... ناز > سبک زندگی > مسائل زناشوئی و ازدواج, طلاق، روابط جنسی > 6 اشتباه آقایان در مقابل همسرشان ... به مرور زمان، احساسات منفی که با آنها برخورد نشود، ممکن است منجر به ... جملات ممنوع در زندگی مشترک · این 10 نکته را هر زن و شوهری باید بدانند!
11 اشتباه مهلک آقایان حین رابطه جنسی با همسر - دانستنی های ...
zabanzendegi.blogfa.com/post/43
دانستنی های زناشویی قبل و بعد از ازدواج - 11 اشتباه مهلک آقایان حین رابطه جنسی با همسر - **آیا هر موجود ماده معطری را می توان زن نامید؟** /**یا هر پشمالوی نر نعره کش را ... رابطه جنسی بخشی از زندگی زناشویی است، درست است؟ اگر این باور را دارید، باید.
مهمترین اشتباهات زنان در هنگام رویارویی با خیانت شوهرانشان - ...
forum.iransalamat.com/.../مهمترین-اشتباهات-زنان-در-هنگام-رویارویی-با-...
۱۲ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - وقتی که زنی نسبت به خیانت شوهر مشکوک می شود، اولین اشتباهی که می کند ... بله، زنی که با بک مرد زن دار رابطه بر قرار می کند و در واقع شوهر شما را می دزدد ... حتی اگر این زن از زندگی شما خارج شود باز هم میلیون ها زن دیگر در دنیا وجود ...
دولت بهار: 9 اشتباه زنان در روابط زناشويي
www.dolatebahar.com/telex-148072.html
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تلکس دولت بهار: 9 اشتباه زنان در روابط زناشويي دوشنبه، 16 شهریور ... به شريك زندگي خود براي حمايت متقابل تكيه كنيد، اما به او محتاج نباشيد. ... زنان و مردان نسل ما و نسل پيش از ما، كمي در روش تفكر، عمل و رفتار با هم تفاوت دارند.
آنچه زنان باید درباره مردان بدانند.
razemardan.persianblog.ir/
۲۱ تیر ۱۳۸۵ ه‍.ش. - هـيـچ كـس كـامل نيست و همه ما اشتباه مي كنيم. .... آنها به زن به دیده "غنیمت جنسی" می نگرند و با وجود یک زن در زندگی، تصور می کنند .... اما زمانی که فرد از پاسخ به سوالات شما طفره رفت باید با این فرد اندکی محتاط تر برخورد نماییید.
راه برخورد با خیانت همسر | آسمونی
www.asemooni.com/lifestyle/.../method-of-dealing-with-marital-infidelit...
اگر تصمیم به خاتمه زندگی زناشویی خود می گیرید باید ببینید که آیا جایی ... 427 دیدگاه در ”راه برخورد با خیانت همسر“ ... ادامه زندگی با یه زن هرزه حماقت محضه . .... قسم خورد برام ک همین و بس و فقط اشتباه کرد بچگی کرد من الان تصمیم دارم ببخشمش شما ...
شوهرهایی که تعصب بی‌جا را با غیرت اشتباه گرفته‌اند - تالار ...
forum.hammihan.com › خانواده و زندگی › خانواده و زندگی زناشویی
۱ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 11پست - ‏3 نویسنده
شوهرهایی که تعصب بی‌جا را با غیرت اشتباه گرفته‌اند اگر خانمشان با آنها صحبت کند، د. ... بروز عواطف مثبت در روابط زناشویی، اساس پایداری محبت و عشق زن و مرد به یکدیگر است. ... و خواستگاه اجتماعی‌شان ،متاسفانه عشق را در زندگی مشترک ناخواسته از بین می‌برند .... فکر میکنم با چند مدل از این مردا برخورد داشتم .
@@@ ناگفته های زندگی @@@ - آنچه مردان و زنان باید بدانند ..
behnud55.blogfa.com/cat-10.aspx
اختلالات زناشویی که به مرور زمان برای برخی به وجود می‌آید و مشکلات شخصیتی ... ۳ - انتقام: برخی از زوجین به اشتباه فکر می‌کنند حال که مورد خیانت قرار ... ۳ - خیانت کلامی: در این نوع خیانت، زن یا مرد به صورت تلفنی یا اینترنتی با یکدیگر صحبت می‌کنند. ...... زن‌ها و مردها به طرقی کاملاً متفاوت با مشکلات احساسی برخورد می‌کنند.
۱۱ اشتباه زنان هنگام رابطه جنسی - وبسوار
websavar.ir/fa/news/3657/۱۱-اشتباه-زنان-هنگام-رابطه-جنسی
۲۳ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برخی از زنان فکر می‌کنند نقش بازی کردن مردان را شیفته آنان می‌کند، اما به .... جدیدی را تجربه کند به این معنی نیست که از زندگی جنسی با شما خسته ...
برچسب اشتباهات مردان در رابطه زناشویی - ازدواج و آموزش مسائل ...
asheghi4u.ir/tag/اشتباهات-مردان-در-رابطه-زناشویی
از اشتباهات مردان در رابطه جنسی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد: ... اما این عقیده که زنان باید بتوانند از طریق دخول آلت مردانه در واژن به ارگاسم برسند، هنوز در میان بسیاری از مردان باقی مانده است. بسیاری از درمانگران در این حوزه با مردانی برخورد می‌کنند که می‌گویند: «زنم بدون تحریک کلیتوریس به ارگاسم ... خسته شدن از زندگی زناشویی.
۷ اشتباهی که زندگی زناشویی را به طلاق می کشاند?
mhjohar.blogfa.com/post/285
والدین با دخالت در زندگی فرزندان خود تنها زندگی آنها را تلخ می كنند. بعد از ازدواج اگر زن یا شوهر به طور كامل از والدین خود جدا نشده باشند احتمال بروز این مشكل در زندگی ...
اشتباهات زنان در رابطه جنسی - درباره مسائل زناشویی و ...
weblog.ccli.ir/?p=650
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب ۵ مورد از بزرگ ترین اشتباهات زنان در رابطه ی جنسی و دلایل آن را بررسی می کنیم. ... در ادامه با اشتباهات مشترک خانم ها در اتاق خواب آشنا می شوید و این که چه کاری می توانید ... فشار زندگی، خانواده، کار و بدهی ها می توانند میل جنسی مرد را کاهش دهند. ... یک زن باید مسئولیت برخورد جنسی خود را بر عهده بگیرد.
آیا همسران قد کوتاه مشکل سازند؟! - مشاوره ازدواج
مشاوره-ازدواج.com/آیا-همسران-قد-کوتاه-مشکل-سازند؟/
۱۶ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آیا اگر یک زن فقط چند سانت از همسرش بلندتر باشه بازم مشکلی به ... دوست عزیز این تصور اشتباه رو از خودتون دور کنید ... کسانی مثل شما که دختران کوتاه قد را محوم به ازدواج با مردان کوتاه قد تر از .... میگه از لحاظ رابطه جنسی با هم مشگل داریم ...... این شک و تردید وارد زندگی مشترک بشه مسلما” در آینده به مشکل برخورد ...
برگشت از طلاق یا برگشت از جدایی - می خواهید همسرتان که شما ...
stopdivorce.blogfa.com/post-5.aspx
3- اگرهمسر شما خواست از شما انتقام بگیرد و با طلاق و شکایات جانبی شما را اذیت کند ... بی اعتنا به وی و خونسرد، برخورد کنید او خواهان طلاق بوده است پس از قدرت خودش بر علیه ... اگر چند دقیقه کنارش هستید فاصله خود را حفظ کنید و وانمود نکنید زن و شوهرید. .... یکی از اشتباهات پس از جدایی دوست بودن همراه با سود و منفعت رساندن است.
شش اشتباه بزرگ زنان دررابطه با مردان - مشاوره تلفنی صدای ...
moshavercard.com/2010/02/شش-اشتباه-بزرگ-زنان-دررابطه-با-مردان/
۲۸ بهمن ۱۳۸۸ ه‍.ش. - مشاوره تلفنی روانشناسی، جنسی، پزشکی ... اشتباه شماره 1: مادری کردن درحق مردان وبا آنها مانند بچه هارفتارکردن. یکی ازمخرب ترین ومعمولی ترین عادات ارتباطی زنان بامردان این نوع است , گویی آنان کودکانی بیش نیستند .ناتوان اند وباید زندگی آنها را,زنانشان بگردانند. .... اشتباه 5 : زنان از موضع ضعف برخورد می کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 408
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,696
  • بازدید ماه : 2,696
  • بازدید سال : 31,787
  • بازدید کلی : 364,615