loading...
مسائل زناشویی
محسن بازدید : 597 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

علت و دلایل خیانت زن و مرد در زندگی زناشویی |جواب

علت و دلایل خیانت زن و مرد در زندگی زناشویی

علت خیانت زنان و مردان

آنچه مشخص است و نمیتوان پنهان کرد گسترش پدیده خیانت ( اعم از خیانت مرد به زن و خیانت زن به مرد) در جامعه است  که فقدان عشق و علاقه، سهل انگاری همسر، بی خطر دانستن اصل خیانت، زیاده خواهی را می توان از دلایل اصلی بی وفایی همسران به حساب آورد.

دلایل خیانت مرد به زن در زندگی زناشویی

دلیل شماره یک مردانه برای خیانت : از بین رفتن عشق و علاقه

افسوس که پس از گذشت زمان طولانی با هم بودن، برخی مردان آن عشق، علاقه و احساسی را که در ابتدا به همسرشان داشتند، از دست می دهند؛ در حالی که این رابطه به جزئی از وجودشان مبدل شده است. حقیقت آن است که جدایی بسیار دردناک بوده و تاثر برانگیز است؛ پس به جای جدایی باید چاره ای برای ادامه زندگی شیرین در کنار هم اندیشید.

دلیل شماره دو مردانه برای خیانت : جذاب نبودن همسر

گاهی اوقات سر کردن مدت طولانی با یکدیگر زنان را تنبل و سست می کند؛ به این معنا که دیگر آنان به ظاهر خود نمی رسند و مانند قبل جذابیتی ندارند و تلاشی هم برای جذب کردن شوهرشان نمی کنند؛ بنابراین مرد دیگر همسرش را مانند قبل زیبا نمی داند؛ بنابراین زندگی با او هیجان و لذت قدیم را نخواهدداشت.

دلیل شماره سه مردانه برای خیانت : سهل انگاری زنان

اکثر زنان خیلی سریع و راحت شوهرشان را به خاطر بی وفایی او می بخشند که این موضوع شاید به دلیل ترس از تنهایی یا رقیق القلبی و مهربانی آن ها باشد؛ حتی ممکن است برخی از زنان خود را مقصر اصلی خیانت شوهرشان بدانند و قدم هایی را برای بهبود روابطشان بردارند. این واقعیت که بسیاری از زنان به شوهرشان اجازه گریز از جرم را می دهند، ممکن است زمینه مضاعف شدن مشکلاتشان را فراهم کند.

دلیل شماره چهار مردانه برای خیانت : اخلاق و رفتار غیرقابل تحمل همسر

رفتارهای زشت، نق زدن ها و نزاع های مدام، عوامل مناسب و زمینه ساز ایجاد سردرد است و در تصور برخی مردان، البته به غلط، خیانت بهترین راه فرار از جهنم خانه و نیز بهترین مسکن برای آرام کردن این درد به شمار می رود.

دلیل شماره پنج مردانه برای خیانت : بی خطر شمردن خیانت

به قول معروف «ز دست دیده و دل هر دو فریاد/ که هرچه دیده بیند، دل کند یاد» این بیت قدیمی تا زمانی که دوربین مداربسته ای برای کنترل مردان وجود نداشته باشد، یک حقیقت به شمار می رود. برخی تصور می کنند در صورتی که خیانت کنند، نه کسی متوجه می شود و نه به کسی آسیبی می رسد و این استدلال را بهانه ای برای انجام عمل زشت خود قرار می دهند؛ اما لازم است این نکته را بدانید که هر قدر مردان به دلیل کنترل نشدن، حیله گرتر شوند، زنان به همان اندازه شبکه و ابزار کنترلی خود را گسترش خواهندداد!

دلیل شماره شش مردانه برای خیانت : خیانت همسر

برخی مردان وقتی به بی وفایی همسرشان پی می برند، تنها راه آرام کردن و فرونشاندن خشمشان را مقابله به مثل می دانند که این کار، عملی غیرمنطقی است.

دلیل شماره هفت مردانه برای خیانت : عدم تمایل خانم ها به برقراری روابط

برخی از زنان ممکن است تمایلی به برقراری روابط زناشویی با شوهر خود نداشته باشند یا کمتر به این موضوع اهمیت دهند که این امر ممکن است باعث فشارهای روانی و جسمانی به مرد شده و در نهایت منجر به کج روی او شود.

دلایل خیانت زن به مرد در زندگی زناشویی

خیانت های زنانه به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان از آن جمله به موارد زیر اشاره کرد:

دلیل شماره یک زنانه برای خیانت : فقدان رابطه ای گرم و صمیمانه با همسر

یکی از عوامل اصلی این خیانت ها روابط نامناسب زن و شوهر است، در واقع زمانی که زوجین، روابط خوبی نداشته باشند، این احتمال وجود دارد که خانم به همسرش خیانت کند. اختلالات که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می آید و نیز مشکلات شخصیتی باعث می شود که مرد نتواند به همسرش محبت کند که نتیجه این فقدان محبت و روابط گرم و صمیمی، خیانت خواهدبود. مسلما زنانی که از جانب همسرانشان محبت کافی دریافت کنند و یا روابط خوبی میانشان برقرار باشد، احتمال خیانت در آن ها بسیار کم است.

دلیل شماره دو زنانه برای خیانت : گذشته بی بند و بار زن

یکی دیگر از عوامل خیانت خانم ها، می تواند گذشته وی باشد؛ مثلا وقتی زن در خانواده ای آزاد و به اصطلاح، بی بند و بار پرورش یابد و تربیت شده باشد، تربیت غلط گذشته او باعث می شود حتی بعد از ازدواج هم این روابط را حفظ کند. برخی از زنان که در دوران مجردی روابط صمیمانه یا دوستی ها و روابط زیادی داشته اند، برایشان بسیار سخت است خود را در زمان تاهل کنترل کنند؛ بنابراین در همان چهارچوب به روابط خود ادامه می دهند.

دلیل شماره سه زنانه برای خیانت : داشتن احساس تنهایی

مسائل شخصیتی بسیاری وجود دارد که ممکن است یک زن به سختی دقایق یا ساعاتی را تنها و بیکار بگذراند و تحمل کند. آن ها وقتی می بینند همسرشان به دلیل مشغله کاری نمی تواند برای آن ها وقت بگذارد، برای پرکردن تنهایی شان ترجیح می دهند وقتشان را با دیگران یا جنس مخالف خود پر کنند.

دلیل شماره چهار زنانه برای خیانت : عوامل فردی و اختلالات شخصیتی زنان

عوامل فردی و اختلالات شخصیت و یا ویژگی های طرفین می تواند بستری برای خیانت باشد. وقتی در جامعه این روابط ناشایست، رواج یابد، امکان دارد زن وسوسه شود که این رابطه ها را تجربه کند.

دلیل شماره پنج زنانه برای خیانت : دوران مجردی محدود

برخی دیگر از زنان به دلیل اینکه گذشته خوبی نداشته اند و یا زمان مجردی خیلی محدود بوده اند، وقتی شرایطی را می بینند که در آن، زنان و مردان رابطه آزادانه ای با هم دارند، سعی می کنند برای جبران گذشته خود به خیانت رو بیاورند. در واقع شرکت در مهمانی های مختلط، ارتباط با دوست ناباب و مسائلی دیگر می توانند انگیزه خیانت را زیاد کنند.

دلیل شماره شش زنانه برای خیانت : مشکلات اقتصادی

مسئله دیگر مشکلات اقتصادی است که البته به تنهایی نمی تواند عامل خیانت زنان باشد؛ چرا که فرد ممکن است نیازهای مالی بیشتری را در خود احساس کند؛ ولی اگر پایبند چهارچوب های اخلاقی باشد، امکان ندارد در هر شرایطی، به دنبال وضعیت معیشتی بهتر با فرد دیگری باشد.

دلیل شماره هفت زنانه برای خیانت : اختلالات شخصیتی

برخی اوقات فرد نتوانسته با همسرش زندگی کند و به همین دلیل شاید بارها و بارها ازدواج کرده است. بهترین راهکار در این مورد این است که باید علت این رابطه ها در سطح فردی مشخص شود و فرد به روان شناس مراجعه کند. در حقیقت باید مشخص شود که فرد، گرفتار اختلالات شخصیتی است یا خیر؛ چون ممکن است درگیر روابط چندگانه شود و زیاد وفادار نباشد. برخی افراد نیز شخصیت ناهنجار و ضداجتماعی دارند؛ بنابراین در سطح خانوادگی باید مداخلات اجتماعی و فرهنگی صورت بگیرد. برای اینکه در جامعه زنان آسیب نبینند و نیز برای حفظ حریم خانواده، بیشتر خانواده ها باید آموزش ببینند و حتی لازم است آموزش هایی از طریق رسانه های گروهی، تلویزیون و رادیو صورت گیرد و این افراد باید بدانند که چنین مسائلی تا چه حد می تواند هم به آینده خود و هم به آینده فرزندانش، آسیب جدی وارد کند.

نتیجه : خیانت در زندگی امری نکوهیده و ضداخلاقی است که اثرات زیان بار آن قطعا دیر یا زود گریبان گیر فرد خواهدشد؛ بنابراین چنانچه مشکلاتی در روابط وجود دارد، باید با دید باز به آن ها نگریست و با اندیشه و تدبیر برای برطرف کردن آن ها کوشش کرد.

منبع :  ماهنامه کافه زندگی

بازنشر : پورتال سیمرغ

گرداوری از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

7 دلیل خیانت زنان .. - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/tafahom/treason-because-women.html
خیانت ,خیانت‌های زنانه,زناشویی, روابط زناشویی متاسفانه امروزه به دلایل مختلف و برخی ناهنجاری ... بازگشت به زندگی مشترک بعد از طلاق ... یکی از عوامل اصلی خیانت زنانه روابط زن و شوهر است؛ زمانی‌که بین زوجین، روابط زناشویی خوبی حاکم ... اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و مشکلات شخصیتی باعث ...
دلایل خیانت در زن و شوهرهای ایرانی - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › سبک زندگی › رابطه و ازدواج
دلایل خیانت در زن و شوهرهای ایرانی خیانت،خانواده،ایران،همسر،ازدواج،زن و شوهر،نیاز ... 3- خیانت کلامی: در این نوع خیانت، زن یا مرد به صورت تلفنی یا اینترنتی یا اینکه ...
دلیل خیانت مردان در زندگی مشترک چیست؟ - که
www.irannaz.com/what-is-the-reason-for-the-betrayal-of-men-in-marria...
مردان بیشتر از زنان در زندگی مشترك دچار خیانت می‌شوند و از سن ۲۸ تا ۵۰ سالگی بیشترین خیانت‌ها از سوی مردان صورت می‌گیرد ۷۰ درص.
چرا مردان به زنان خیانت می‌کنند؟ -7 دلیل | 4Farda
4farda.com/1393/07/چرا-مردان-به-زنان-خیانت-می‌کنند؟-7-دلیل/
عقده‌های جنسی که به عدم توجه زن به خواسته‌های جنسی مرد باز می‌گردد. ... خیانت در زندگی امری ضد اخلاقی ست که اثرات آن به طور قطع گریبان گیر زن و شوهر می‌شود، ...
میگنا - علت خیانت مردان و سن خیانت شان به زنان
www.migna.ir/vdcawan6.49nii15kk4.html
مراحل خیانت در زندگی زناشویی در سه مرحله تقسیم بندی می شود : خیانت در دهه اول به دلیل عدم علاقه به همسر در سال‌های اولیه ازدواج که مرد نسبت به همسر خود علاقه‌ای ندارد واز ...
دلايل خيانت مردان در زندگي زناشويي - ایران استایل
www.iranstyle.ir/دلايل-خيانت-مردان-در-زندگي-زناشويي/
مردان بیش از زنان در زندگی مشترك دچار خیانت می‌شوند و از سن ۲۸ تا ۵۰ سالگی بیشترین خیانت‌ها از سوی مردان صورت می‌گیرد. ۷۰ درصد از خیانت زوجین به دلیل ضعف ...
مشاوره نشان خرد - خیانت در زندگی
lovely1360.blogfa.com/category/27
بررسی علل و عوامل خیانت مردان به زنان در زندگی زناشویی: 1) عدم جذابیت همسر: ... چه دلايلي منجر مي شود زن يا مرد به همسرش خيانت کند؟ - دلايل زيادي وجوددارد که آنها را به ...
دلیل خیانت مردان به همسرشان در زندگی زناشویی چیست؟ - سیمرغ
seemorgh.com › سبک زندگی › روابط عاطفی › آیین همسرداری
۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مقاله دلیل خیانت مردان در زندگی زناشویی را بررسی می کنیم. شاید برای شما هم ... بعضی از دلایل خیانت زوجین، مختص مرد یا زن است. در این جا به ...
ده نشانه خیانت ( زنان و مردان ) در زندگی زناشویی - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/archives/185086.php
ده نشانه خیانت ( زنان و مردان ) در زندگی زناشویی. ... در زیـر 10 نشانـه اصلی كه ممكـن است ( نه لزوما" ) دلیـل خیـانت یـك زن باشد را می‌خوانید: نشانه شماره 10 : فاصله گرفتن ...
خیانت زن به شوهر | تنها سایت رسمی گروه درس زندگی
www.darsezendegi.com/tag/خیانت-زن-به-شوهر
چه رابطه ای میان تنبلی جنسی مرد و خیانت زن به او وجود دارد؟ علت اصلی تنبلی جنسی و یا بی میلی جنسی مرد به همسر خود در چیست؟ در سالهای اخیر طی تجربیات ... شدید در افراد افسرده کدام است؟ دلایل ترس مردان و زنان از ادامه زندگی با همسر خیانت کرده ...
افکارنيوز - ۵ دلیل قانع‌کننده برای خیانت مردان
www.afkarnews.ir/vdcf1td0cw6deea.igiw.html
۴ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - البته تنوع طلبي وي منحصر به زندگي زناشويي نيست بلكه مي تواند ساير جنبه هاي زندگي ..... اگه مرد به زنش خيانت كرد بهتره زن هم مقابله به مثل كنه .
۱۴ دلیل خیانت در زندگی مشترک-پرشین پرشیا
www.persianpersia.com/lifestyle/ldetails.php?articleid=10650...54...
۴ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سبک زندگی > روابط اجتماعی و عاطفی > همسر داری >۱۴ دلیل خیانت در .... در زندگی زناشویی، زن یا مرد زمانی که ببینند مورد بی وفایی و بی مهری قرار ...
جام جم آنلاین-چرا مردان به همسران خود خیانت می کنند؟
www.jamejamonline.ir/NewsPreview/1777793516978214777
۱۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در زندگی زناشویی برای یک زن هیچ‌چیز سخت‌تر و دردناک‌تر از این نیست که بفهمد مرد زندگی‌اش، ... دلیل دیگر خیانت مرد، برخوردار نبودن از زندگی سالم در دوران جوانی است. ... علت دوم، تنوع طلبی مردان است که مشکل اخلاقی به شمار می رود.
خیانت زن و مرد متاهل
parvaz25.blogfa.com/
برچسب‌ها: خیانت مرد و زن متاهل, مشکلات زندگی زناشویی, خیانت همسر, مشاوره در خصوص ... ۷۰ درصد از خیانت زوجین به دلیل ضعف جنسی است عدم توانایی در مدیریت غزیزه ...
بدانید کە مردان چرا خیانت می کنند - اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز
www.momtaznews.com/بدانید-کە-مردان-چرا-خیانت-می-کنند-؟/
مردان بیش از زنان در زندگی مشترک دچار خیانت می‌شوند و از سن ۲۸ تا ۵۰ سالگی ... توسط زن بە دلایل مختلف و اعتیاد مرد، از دیگر علل ایجاد روابط فرا زناشویی عنوان کرد.
دلیل خیانت زن و مرد به یکدیگر - ازدواج و آموزش مسائل جنسی و ...
asheghi4u.blogsky.com/1394/06/21/.../دلیل-خیانت-زن-و-مرد-به-یکدیگ...
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دلایل خیانت مرد به زن در زندگی زناشویی. دلیل شماره یک مردانه برای خیانت : از بین رفتن عشق و علاقه. افسوس که پس از گذشت زمان طولانی با هم بودن، ...
7 دلیل خیانت زنان .. | جدیدترین مطالب
inewcontent.ir/tag/7-دلیل-خیانت-زنان/
راه های پیشگیری از خیانت مردان، خیانت، خیانت همسر، خیانت زن، خیانت ... برچسب ها : 10 دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی, 10 دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی, ...
دلایل خیانت زن و شوهرهای ایرانی | جدیدترین مطالب - دانلود جدید
inewcontent.ir/2015/10/19/دلایل-خیانت-زن-و-شوهرهای-ایرانی/
۳ روز پیش - دلایل خیانت در زن و شوهرهای ایرانی, 7 دلیل خیانت زنان .., خیانت زن به همسر ... ۸ جولای ۲۰۱۲ در زندگی زناشویی، زن یا مرد زمانی که ببینند مورد بی وفایی و بی ... دلیل خیانت مردان به زنان چیست , علت خیانت زن به شوهر , بی میلی جنسی و ...
راه های پیشگیری از خیانت مردان، خیانت، خیانت همسر، خیانت ...
www.akairan.com/marriage/hamsar/201361703042.html
خیانت به همسر,خیانت,خیانت زن به شوهر,خیانت به شوهر,خیانت زن شوهردار,خیانت به شوهرم,خیانت زن به مرد ... دلیل خیانت مردان به همسرشان در زندگی زناشویی چیست؟
دلایل خیانت زن و شوهرهای ایرانی | تیتر دانلود
titrdownload.ir/دلایل-خیانت-زن-و-شوهرهای-ایرانی/
دلایل خیانت در زن و شوهرهای ایرانی, 7 دلیل خیانت زنان .., هشت اعتراف مردان درباره دلایل خیانت ... در رابطه خانوادگی,خیانت رفتاری,خیانت ذهنی,خیانت کلامی, زندگی زناشویی. ... دلیل خیانت مردان به زنان چیست , علت خیانت زن به شوهر , بی میلی جنسی و ...
نگاهی به پدیده خیانت در زندگی زناشویی و دلایل آن
www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/744-1389-10-10-20-59-44
شاید فقط آنانی که خیانت همسر را لمس کرده‌اند بدانند که آمدن یک رقیب به زندگی ... بی‌وفایی، زن و مرد نمی‌شناسد و آن کس که بی‌اعتقادتر به محبت است در بی‌وفایی پیشی .... که گرایش‌های التذاذی به جای گرایش‌های معنوی روحانی در مردان، مزید بر علت شده و ...
نقطه سر خط - خیانت و دلایل آن در زندگی مشترک
www.sarareport.blogfa.com/post/46/خیانت-و-دلایل-آن-در-زندگی-مشترک
در زندگي زناشويي، زن يا مرد زماني كه ببينند مورد بي‌وفايي و بي‌مهري قرار ... در فروپاشي زندگي مشترك نقش داشته باشند و نخستين و مهم‌ترين علت خيانت، حس ...
دلیل خیانت مردان به همسرشان در زندگی زناشویی چیست؟ - آکا
www.akairan.com/marriage/hamsar/201573194722.html
۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مقاله دلیل خیانت مردان در زندگی زناشویی را بررسی می کنیم. بنا به گزارش ... بعضی از دلایل خیانت زوجین، مختص مرد یا زن است. در این جا به ...
خیانت | دلیل خیانت زنان متاهل چیست؟ - نمناک
namnak.com/8855-خیانت-زنان-متاهل.html
اولین سوالی که بعد از خیانت زن و مرد به هم در ذهن پیش می آید این است که چرا؟ واقعا چرا باید ... دلیل ازدواج نکردن بازیگران و “ستاره های مشهور” ایرانی چیست؟ دلیل چاقی ...
علت خیانت جنسی همسر پس از ازدواج و زندگی مشترک چیست ...
idownloadnew.ir/2015/.../علت-خیانت-جنسی-همسر-پس-از-ازدواج-و-زندگی...
۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دلیل خیانت مردان به زنان چیست , علت خیانت زن به شوهر , بی میلی جنسی و خیانت مرد به همسرش , ۱۰ عامل اصلی برای خیانت در زندگی زناشویی.
زن‌ها به این ۱۰ دلیل خیانت می‌کنند - الو دکتر
www.alodoctor.ir/news/details/.../زن-ها-به-این-۱۰-دلیل-خیانت-می-کنند
خیانت زن به مرد. ... این ۱۰ دلیل آیا توجیه‌کننده خیانت زنان است؟ ... برای مدت طولانی در کنار هم زندگی کرده اند معمولا از یکنواختی و سردی روابط جنسی شکایت می کنند.
علت خیانت مردان و سن خیانتشان به زنان - (دشتکوچ) ...
rahmanabbas.blogfa.com/page/avahq
مردان بیش از زنان در زندگی مشترك دچار خیانت می‌شوند و از سن ۲۸ تا ۵۰ سالگی بیشترین خیانت‌ها از سوی مردان ... ۷۰ درصد از خیانت زوجین به دلیل ضعف جنسی است.
طلاق به دلیل خیانت - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/56763/طلاق-به-دلیل-خیانت
به عبارتی آیا نفس وجود رابطه یکی از همسران با زن یا مرد دیگر می تواند دلیل ... خیانت در در زندگی زناشویی به شکل مشخص در قانون موضوعه ما جرم انگاری نشده است.
10 دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی - وبسوار
websavar.ir/fa/news/1082/10-دلیل-خیانت-زنان-در-زندگی-زناشویی
۹ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 10 دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی ... برخی مردان متاسفانه به همسر خود فقط بعنوان یک "شریک جنسی" نگاه می‌کنند و از ارزشهای دیگر زندگی مطـلـع ...
مردان خیانت می کنند یا زنان؟/علت خیانت زوجین | جدید 94 - رها فان
www.rahafun.com/مردان-خیانت-می-کنند-یا-زنان؟علت-خیانت-ز.html
خیانت، زن و مرد نمی شناسد و وقتی سر و کله اش در زندگی مشترک پیدا می شود، تر و ... برخی از افراد به دلیل انحرافات جنسی که دارند به همسر خود خیانت می کنند که این ...
دلایل خیانت همسران و راهکار مقابله - سایت افغانستان ما
afghanistanema.com/.../1465-دلایل-خیانت-همسران-و-راهکار-مقابله.html
۲ روز پیش - خیانت همسر به چه علت و چه باید کرد؟ ... دارد اما بسیارند زنان و مردانی که بنا به دلایلی درگیر مسئله خیانت در زندگی زناشویی خود شده‌اند. ... دهند؛ اما لازم است این نکته را بدانید که هرقدر مردان به دلیل کنترل نشدن، حیله گرتر شوند، زنان به ...
7 دليل خيانت زنان - بستنی
ice-cream.cofeblog.ir/post/3021
۵ روز پیش - برچسب ها : 10 دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی, 14 دلیل برای خیانت در ... کنند می چرا آقایان دلیل 7 و درصد دلایل علت زنان همسر مردان خیانت ... 16 .
دلایل خیانت زن و مرد در زندگی زناشویی - عکس بازیگران
www.biqarar.ir/دلایل-خیانت-زن-و-مرد-در-زندگی-زناشویی/
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دلایل خیانت زن و مرد در زندگی زناشویی ادامه مطلب... دلیل شماره یک مردانه برای خیانت : از بین رفتن عشق و علاقه افسوس که پس از گذشت زمان طولانی با ...
دلایل و راه های جلوگیری از خیانت های زناشویی - نسخه قابل چاپ ...
tazearoos.takbb.com/printthread.php?tid=4759
خیانت در خانواده‌ها دارای یک علت منحصر به فرد و وابسته به زمینه‌های مختلف ... اما توجه داشته باشـیـد كه هـر قـدر مـردان به دلیل عدم كنترل حیله گر تر شوند، زنان به همان اندازه ... آنها به زن به دیده غنیمت جنسی می‌نگرند و با وجود یك زن در زندگی، تصور می‌كنند ...
دلایل زوجین برای خیانت در زندگی مشترک - بیست ستون
www.bistsotoon.com/.../%25D8%25AF%25D9%2584%25D8%25A7%2...
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مواقع مرد همسرش را زیبا و جذاب نمی داند و زندگی برای او مانند قبل لذت ... ممکن است برخی زنان خود را دلیل اصلی خیانت همسرشان بدانند و برای ...
دلیل خیانت مردان به همسرشان در زندگی زناشویی چیست؟ | سیمرغ
vista.ir/page/.../دلیل-خیانت-مردان-به-همسرشان-در-زندگی-زناشویی-چیس...
در این مقاله دلیل خیانت مردان در زندگی زناشویی را بررسی می کنیم. شاید برای شما هم این سوال ... بعضی از دلایل خیانت زوجین، مختص مرد یا زن است. در این جا به مواردی ...
علل خیانت زن و خیانت شوهر | آسمونی
www.asemooni.com/.../causes-of-female-infidelity-husband-infidelity
دلایل زیادی وجود دارد که موجب می شود زن یا مرد به همسرش خیانت کند ما در این بخش ... زن یا مردی که برخلاف میل شان و به دلیل اصرار خانواده تن به ازدواج می دهند، احتمال آن که ...
الف - در زندگی زناشویی مردان بیشتر خیانت می کنند - نسخه ...
www.alef.ir/prthzmnzi23nm-d.tft2.html
روابط فرازناشویی که به آن خیانت همسر گفته می شود در حالی در جامعه به صورت ... 90 درصد زنان به دلیل کمبود های عاطفی در زندگی مشترک به سمت روابط فرازناشوئی می روند. ... انجام شده نشان می‌دهد خیانت علت 67 درصد قتل مردان از سوی همسرانشان بوده است.
دلایل خیانت شوهر(مرد) به همسر(زن) - سایت فرهنگی و مذهبی نگار
negar.charchoob.com/?p=4276
به طور کلی دلایل بروز خیانت در مردان را در عوامل مختلفی باید جستجو کرد، دلایلی چون کم شدن عشق و علاقه میان زوجین. بسیاری از مردان پس از مدتی زندگی زناشویی ...
دلایل و راه های جلوگیری از خیانت - همسران - خانواده - سلامت نیوز
www.salamatnews.com › خانواده › همسران
۱۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیا می دانید که 55-65 درصد از مردان و 45-55 درصد از زنان خیانت می کنند؟ ممکن است فکر کنید بیشتر خیانت ها به دلیل نیاز جنسی است، اما حقیقت چیز ... دلیل اصلی خیانت عدم ارتباط عاطفی به علت فعل و انفعالات منفی بین زوجین است. ... این نوع رابطه به نوعی گریختن از وظایف، مسئولیتها و فشارهای زندگی روزمره و ...
علت خیانت مردان و سن خیانت شان به زنان - قدس آنلاین
qudsonline.ir/detail/News/112088
۶ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مردان بیش از زنان در زندگی مشترک دچار خیانت می‌شوند و از سن ۲۸ تا ۵۰ سالگی بیشترین ... 70 درصد از خیانت زوجین به دلیل ضعف جنسی است
شایع ترین دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی: : خانواده ...
www.tebyan-zn.ir/News-Article/blest_family/Family.../157274.html
۲۸ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شایع ترین دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی ... محبت مردان به زنان هر چه بیشتر و خالصانه تر و پرشور تر باشد، تاثیر بیشتری بر جلوگیری از ...
خیانت مردان - مشاوره ازدواج و زندگی زناشویی
moshavereshoma.persianblog.ir/tag/خیانت_مردان
درصد از مردان عدم رضایت احساسی را دلیل اصلی خیانت خود می دانند. برخلاف آنچه که زنان تصور می کنند مردان برای ارضای تمایل جنسی به خیانت روی نمی آورند. تنها هشت ...
دلایل خیانت زن و شوهرهای ایرانی | بینگ نیوز
bingnews.ir › دنیای مد
۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دلایل خیانت در زن و شوهرهای ایرانی, 7 دلیل خیانت زنان .., خیانت زن و مرد ... چرا مردان به همسران خود خیانت می کنند؟, علت خیانت جنسی همسر پس از ازدواج و ...
علت خیانت زنان در زندگی مشترک چیست؟
viewfun.ir › روانشناسی › زنان و مردان ایرانی
مردان چگونه می‌توانند فضای زندگی را چنان بسازند که خیانت ناممکن شود و زنان هیچ ... خیانت زنان فراهم کند، ایجاد محدودیت‌ های بی‌جایی است که برخی از مردان به دلایلی ...
عوامل خيانت در زندگي زناشويي ايراني
fhnews.ir/fa/news/61230/عوامل-خيانت-در-زندگي-زناشويي-ايراني
دلايل خيانت در زن و شوهرهاي ايرانيآمارها و گزارش هاي روانشناسان و دادگاه هاي خانواده ... هاي اجباري: زن يا مردي که برخلاف ميل شان و به دليل اصرار خانواده تن به ازدواج مي دهند، ...
جام نیوز :: JamNews - علت خیانت مردان و سن خیانت شان به زنان
www.jamnews.ir/detail/News/161804
۶ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مردان بیش از زنان در زندگی مشترک دچار خیانت می‌شوند و از سن ۲۸ تا ۵۰ سالگی بیشترین ... 70 درصد از خیانت زوجین به دلیل ضعف جنسی است
دلیل خیانت زن و مرد به یکدیگر
asheghi4uf.weblogco.ir/post-738572.html
۲۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دلایل خیانت مرد به زن در زندگی زناشویی. دلیل شماره یک مردانه برای خیانت : از بین رفتن عشق و علاقه. افسوس که پس از گذشت زمان طولانی با هم بودن، ...
دیدگاه روانشناسی در مورد خیانت زنان به مردان - مردمان
www.mardoman.net/family/wcheatmore/
یکی دیگر از دلایل عدم خیانت زن و ایجاد رابطه سکس با مرد دیگر، دیدگاه بد و ... انتخاب میکند که نسبت به همسر و زندگی خود وفادار باشد، چرا که از نظر زناشویی، برای هر مردی .... در جامعه ما علت عمده خیانت زنان عدم محبت کافی هست که این محبت در مواردی مثل ...
زن و مرد جذاب کیست - چرا بعضی از همسران به هم خیانت میکنند
ezdevaj11.blogfa.com/post/51/چرا-بعضی-از-همسران-به-هم-خیانت-میکنند
در سبب شناسی خیانت دلایل متعددی را می توان برشمرد که به دلیل تفاوت های ... به جای اینکه این مشکل را به جنگ جنسیت تبدیل کنیم، به دنبال علت خیانت ها بگردیم. ... همسرانی که به هر دلیلی از محبت و توجه مرد در زندگی خود محروم باشند، معمولا وقتی مورد ... برخی از همسران در روابط زناشویی با همسر خودممکن است تمایل به این روابط را از ...
دلایل و انگیزه های شک و احیاناخیانت جنسی چیست ؟ - ایران ...
forum.iransalamat.com/خیانت-همسران.../دلایل-و-انگیزه-های-شک-و-احیاناخ...
۱۷ آبان ۱۳۸۵ ه‍.ش. - دوم اينكه :<< اگر زني بخواهد مردي را به دام اندازد هيچكس نميتواند به داد آن مرد برسد مگر خدا.>> . ... به يكي و يا چند تا از دلايل زير كه هركدام ميتوانند ريشه خيانت حنسي باشد: ... يعني اينكه مرد در بدو ازدواج و در ماه ها و سالهاي اوليه آغازين زندگي قربان ... زن از خود خواهد پرسيد كه علت اين ا فول محسوس و شديد علاقه و محبت چيست ؟
دلیل خیانت مردان به همسرشان در زندگی زناشویی چیست؟
nikfun.vistablog.ir/.../دلیل+خیانت+مردان+به+همسرشان+در+زندگی+زناشو...
۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهمترين دلايل خيانت مردها چيست؟ 5 دقیقه قبل ... علت خيانت جنسي همسر پس از ازدواج و زندگي مشترک چيست. دليل خيانت مردان به زنان چيست , علت ...
معادله - خیانت زن به مرد و برعکس / علت ها و روشهای پیشگیری
www.moadele.ir/index.php/2015-07-25.../319-2015-10-03-11-50-51
۱۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در جامعه ايراني به دليل سنتي و مذهبي بودن غالبا هر گاه صحبت از خيانت مي شود ذهن ها ... در گذشته زماني که مردان به همسرانشان خيانت مي کردند؛ زنان براي مقابله با .... زماني که زن و شوهر ازدواج کردند نبايد فکر کنند حالا همه چيز درست است.
علل خیانت مردان در زندگی زناشویی و نقش زنان در پایبندی مردان
fidibo.com/.../علل-گریز-مردان-از-زندگی-زناشویی-ونقش-زنان-در-پایب...
مخاطبان اصلی این کتاب زنانی هستند که در پی استحکام زندگی زناشویی خود می‌باشند. این کتاب نمای درونی همۀ مردان، چه آنها که خیانت می‌کنند و چه آنها که وفادارند را به شما ...
حقوق زن - مرداني كه به زندگي خود خيانت مي‌كنند
hoghooghezan.blogfa.com/post-12.aspx
به گفته اين كارشناسان، مردان معمولا به دو دليل تنوع‌طلبي و مسائل جنسي دست به اين كار ... آنچه كه مسلم است خيانت مردان به زنان يكي از راه‌هاي قطع ارتباط ميان همسران است و ... بسياري از مردان پس از مدتي زندگي زناشويي عشق و علاقه خود را به همسرشان از ...
ریشه های خیانت در زندگی زناشویی - اصفهان امروز
www.esfahanemrooz.ir/fa/.../ریشه-های-خیانت-در-زندگی-زناشویی.html
۲۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - طلاق دعوا قهر خانواده زن و شوهر همسر ازدواج ... دلایلی که منجر به خیانت می شود ... در سبب شناسی خیانت دلایل متعددی را می توان برشمرد که به دلیل تفاوت های فردی ... به عقیده این روان شناس، مهم ترین انگیزه زن و مرد متاهلی که به سوی روابط .... دوم، ریشه یابی علت خیانت بسیار ضروری است؛ البته علت ها را هم باید در خودش و هم ...
راه های پیشگیری از خیانت - عصر ایران
www.asriran.com › عصرايران دو › پیامک
ازدواج های اجباری : زن یا مردی که برخلاف میل شان و به دلیل اصرار خانواده تن به ... زنان قدرت کافی برای مقابله با خیانت را دارند تنها کافی است از این باور که همه مردها مثل ...
وبلاگ همه در هم - 10 دلیل از دلایل خیانت زن و مرد در روابط زناشویی
hamedarham.blogfa.com/.../10-دلیل-از-دلایل-خیانت-زن-و-مرد-در-روابط-...
وبلاگ همه در هم - 10 دلیل از دلایل خیانت زن و مرد در روابط زناشویی | از همه چیز و همه جا | سینما ... پس بجای جدایی باید چاره ای اندیشید و به زندگی شیرین در كنار هم ادامه داد. 2.
تيترآنلاين - مرداني كه به زندگي خود خيانت مي‌كنند
www.titronline.ir/vdce.x8wbjh8zf9bij.html?2137
آنچه كه مسلم است خيانت مردان به زنان يكي از راه‌هاي قطع ارتباط ميان همسران است و زماني ... بسياري از مردان پس از مدتي زندگي زناشويي عشق و علاقه خود را به همسرشان از دست ... كه گرايش مردان متاهل به سوي زنان ديگر صرفا به دليل نيل به اهداف جنسي نيست.
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی - خيانت هاي پس از ازدواج
masaelejensihot.blogfa.com/cat-16.aspx
موضوعات مرتبط: روابط زناشويي و آموزش همبستري ، خيانت هاي پس از ازدواج ، سوالات متداول ... پس سعی کنید از دلایل عشق او با خبر شوید و هرگز آنها را از دست ندهید. .... این روابط به دو صورت عاطفی و جنسی برقرار می شود که در میان زنان و مردان دارای تفاوتهایی ... انجام شده نشان می‌دهد خیانت علت 67 درصد قتل مردان از سوی همسرانشان بوده است.
[PDF]علت اینکه در زندگی زناشویی خیانت می شود چیست
babafars.ir/fa/...zanan/.../370-elat-khianat-dar-zendegi-zanashoei.pdf
ﺷاﯿﺪ ﻓﻘﻂ آﻨاﻨﯽ ﮐﻪ ﺧﯿاﻨﺖ ﻫﻤﺴﺮ رﺎ ﻟﻤﺲ ﮐردﻪ‌اﻨﺪ ﺑداﻨﻨﺪ ﮐﻪ آﻤدﻦ ﯾﮏ رﻘﯿﺐ ﺑﻪ زﻨدﮕﯽ زﻨاﺸوﯿﯽ ﭼﻪ ﻃﻌﻤﯽ دارﺪ ... دﺮ ﮔرﮓ ﻭ ﻣﯿﺶ ﺻﺒﺢ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻣرﺪ زﻨدﮕﯽ‌اﺶ روﺒﻪ‌روﯽ ﯾﮏ ﺧاﻨﻪ اﯿﺴﺘاﺪ ﻭ ﺻداﯽ ﻧازﮏ ﯾﮏ زﻦ رﺎ ﺷﻨﯿﺪ، آﻦ ﺛاﻨﯿﻪ‌ﻫاﯽ .... ﺧﯿاﻨﺖ ﻣرداﻦ اﺴﺖ، وﻠﯽ ﺗﻠاﻔﯽ ﮐردﻦ ﯾﺎ وﺠوﺪ ﺗوﻬﻢ ﺧﯿاﻨﺖ اﺰ ﻣﻬﻤﺘرﯿﻦ دﻠاﯿﻞ ﺧﯿاﻨﺖ زﻨاﻦ ﻣﺤﺴوﺐ ﻣﯽ‌ﺷوﺪ.
وایبر زندگی ام را به آتش کشید/علت خیانت زنان - کواره
www.kavare.ir/وایبر-زندگی-ام-را-به-آتش-کشیدعلت-خیانت/
۱۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وایبر زندگی ام را به آتش کشید/علت خیانت زنان ... در خصوص علل خیانت زنان در زندگی زناشویی، می گوید:« زنان در جامعه ایرانی همیشه برای حفظ و ثبات زندگی ... مردان به دلیل تفاوت های شخصیتی که دارند، احساسات خود را نشان نمی دهند.
به نظر شما علل خیانت مردان متاهل به زنانشان چیست؟ - کلوب
www.cloob.com/timeline/answer_64655_1074549
۱۷ اسفند ۱۳۸۷ ه‍.ش. - عدم شناخت از لذایذ یکدیگر یکی از مهمترین علت های خیانت مردان و زنان به همسراشون هست . ... نها دلیل عدم وجود عشق کامل در زندگی زناشویی است. ازدواج ...
خیانت همسر به چه علت و چه باید کرد
www.tahapakhsh.ir/should5-betrayed-wife/
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مسئله خیانت, دلایل خیانت, خیانت های زنانه، خیانت های مردانه, خیانت ... بسیای از زنان و مردان بنا به دلایلی درگیر مسئله خیانت در زندگی زناشویی خود ...
روانشناسی - مهمترین عوامل خیانت مردان
sarajahani.blogfa.com/post-157.aspx
اصغر کیهان نیا درباره علل وقوع خیانت اظهار داشت: زن و شوهر از نظر قانونی و اخلاقی ... مرد و زن به خیانت روی می آورند تصریح کرد: 5 نیاز اساسی زنان در زندگی زناشویی ...
شایع ترین دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی چیست؟ | ...
www.fun2yab.ir/شایع-ترین-دلیل-خیانت-زنان-در-زندگی-زناش/
186448 شایع ترین دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی چیست؟ ... محبت مردان به زنان هر چه بیشتر و خالصانه‌تر و پرشور‌تر باشد، تاثیر بیشتری بر جلوگیری از ...
دلایل ساده و آشکار خیانت شوهر در زندگی زناشویی و ...
www.30gool.ir/post/85
دلایل ساده و آشکار خیانت شوهر در زندگی زناشویی و پیشگیری از آن ... اما توجه داشته باشـیـد كه هـر قـدر مـردان به دلیل عدم كنترل حیله گر تر شوند، زنان به همان اندازه شبكه ...
کدام همسران خیانت می‌کنند؟ - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/165866/کدام-همسران-خیانت-می‌کنند
۱۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به هنگام قرار ازدواج زن و مرد متقابلا متعهد می‌شوند رفتار جنسی‌شان را طوری ... مي‌كنند خانم‌ها باید دلایل این اتفاقات را بررسی کنند، علت این رفتار را ...
خيانت به همسر در زندگي زناشويي - جامعه شناسی | پژوهش - Blogfa
social-logy.blogfa.com/post/17
درددل خانمي كه همسرش در زندگي زناشويي به او خيانت كرده است ... بررسي علل و عوامل خيانت زنان به مردان در زندگي زناشويي: ... وضعيت اقتصادي: برخي از زنان به دليل اينكه شوهرشان وضعيت مالي خوبي ندارد و به اندازه كافي به آنها پول نمي‌دهد، دست به خيانت ...
خیانت زناشویی: چرایی و درمان روانشناسی آن - یک فراکاو
1farakav.com › راهنمای خانواده و اجتماع
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۲- آرزو و خواسته برای داشتن یک صمیمت خوب – صمیمیتی که در بین زوجین به رکود می رسد و زن یا مرد به دنبال این صمیمیت در خارج از زندگی زناشویی ...
شایع‌ترین علت‌های خیانت زنان به همسرانشان - سلام نو
salameno.ir/fa/news/8540/شایع‌ترین-علت‌های-خیانت-زنان-به-همسرانشان
۱۶ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و مشکلات شخصیتی ... برخی از زنان که روابط زیادی داشته اند، به دلیل اینکه روابط صمیمانه و یا ... بهترین راهکار این است که باید علت این رابطه‌ها را در سطح فردی مشخص شود و ... مردان چگونه می‌توانند فضای زندگی را چنان بسازند که خیانت ناممکن شود و زنان ...
داروی پیشگیری از خیانت در زندگی زناشویی
halghe.net/.../206-داروی-پیشگیری-از-خیانت-در-زندگی-زناشویی-چیس...
با وی درباره دلایل اصلی خیانت در خانواده های ایرانی صحبت کردیم. آقای دکتر به جای کلمه ... علت طلاق هم معمولا اقتصاد بیمار کشور است. اقتصادی که بسیاری از ... 2 – وقتی مرد دل به کار و زندگی ندهد و خرج زندگی را ندهد هم زن ها خیانت می کنند. در ایران مردها ...
خیانت در روابط زناشویی؛ علل و عوامل | موسسه خانواده سلامت بنیان
salamatbonyan.ir/خیانت-در-روابط-زناشویی؛-علل-و-عوامل/194/
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متن زیر مطلبی جهت بررسی علل و عوامل خیانت در زندگی زناشویی است که ... خلاء عاطفی به دلایل مختلفی می¬تواند در وجود زن و مرد و در روابطشان با هم ...
خیانت همسر و کنار آمدن با آن - سایت اختصاصی دکتر جعفر ...
www.dr-darabi.com/?p=415
خیانت همسر و نحوه کنار آمدن و مدارا کردن با آن-خیانت به همسر-خیانت مرد به ... معمولا زندگی زناشویی که با خیانت روبرو میشود دیگر طراوت و شادابی قبل را نخواهد داشت ...
دلیل خیانت زن و شوهر به یکدیگر | دنیای اطلاعات
www.worldi.ir › پرسمان › رابطه و ازدواج
۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رابطه و ازدواج, روانشناسی, زناشویی نظر خود را بنویسید 115 بازدید ... به چه دلیل یک زن شوهر دار، با مردان دیگر ارتباط عاطفی و یا جنسی برقرار ... چه بسا یکی از مهمترین علت های خیانت زنان به مردان، کیفیت و چگونگی رابطه زن و مرد با ...
شایع ترین دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی چیست؟
mybanu.ir › همسرداری و زناشویی › همسرداری
متاسفانه امروزه به دلایل مختلف یا ناهنجاری‌های فرهنگی، شنیده می‌شود که در مواردی جزئی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران یا مردان متاهلیم. این روابط بسیار آسیب زا و ...
مرداني كه به زندگي خود خيانت مي‌كنند - Hamseda.ir
www.hamseda.ir/fa/news/1616
۱ بهمن ۱۳۸۷ ه‍.ش. - كارشناسان در مورد دلايل بروز خيانت در مردان مي‌گويند: در بسياري از موارد خيانت ... اما در تقابل اين ديدگاه زنان بلافاصله پس از ازدواج خود را عاشق و وابسته ..... به نظر من ما همیشه خیانت مردان رو به علت نداشتن رابطه جنسی اون با همسرش ...
خیانت های زناشویی و روش های ترمیم و بازسازی زندگی مشترک ...
persianpet.org › ... › تالارهای دامپزشکی › روانشناسی › روانشناسی خانواده
۱۷ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 3پست - ‏3 نویسنده
همسر آن مرد به او اعتماد داشته و مطمئن بوده که مردش هیچگاه به او خیانت نخواهد ... به نظرم بعضی از دلایل او برایم قابل درک بود و احساس می کردم من هم در این میان مقصرم . .... در طول زندگی مشترکمان به علت بیماری چندماهه گذشته همسرم بین ما ...
شایع ترین دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی چیست؟ - آفتاب
www.aftabir.com/.../شایع-ترین-دلیل-خیانت-زنان-در-زندگی-زناشویی-...
۲۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - متاسفانه امروزه به دلایل مختلف یا ناهنجاری های فرهنگی، شنیده می شود که در مواردی جزئی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران یا مردان متاهلیم. این روابط ...
زهری به نام خیانت؛با خیانت همسر چه باید کرد؟ - پویش
puyesh.net/fa/news/8494/زهری-به-نام-خیانتبا-خیانت-همسر-چه-باید-کرد
۲۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از همین لحظه زندگی مرد رنگ دیگری به خود می‌گیرد؛ سیاه می‌شود. .... دقت کنیم هیچ چیزی در دنیا تلخ‌تر از جدایی بین دو همسر آنهم به دلیل خیانت نیست. ..... در ضمن زنده باد مردهایی که علی رغم مشکلات عدیده در زندگی زناشویی اما حاضر نیستن ..... تو واتس اپ داشته که مچشو گرفتم و علت اون کارشو تا الان نگفته و طفره میره.
خانواده | مردهابيشتر خيانت ميكند يا زن ها ؟ بررسي دلايل خيانت ...
baelm.ir › ... › مشاوره خانواده
خیانت، زن و مرد نمی شناسد و وقتی سر و کله اش در زندگی مشترک پیدا می شود، تر و ... برخی از افراد به دلیل انحرافات جنسی که دارند به همسر خود خیانت می کنند که این افراد .... بعد از اینکه خیانت همسر مشخص شد باید علت های آن را ریشه یابی کرد و به فکر ...
بی‌میلی جنسی در خانم‌ها به چه دلیل پیش می‌آید و چطور درمان می‌شود؟
namehnews.ir/.../بی‌میلی-جنسی-در-خانم‌ها-به-چه-دلیل-پیش-می‌آید-و-چطور...
۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر می‌خواهید درباره علت سردمزاجی خانم‌ها و روش‌های رفع این مشکل بیشتر ... زن و شوهر در اوج گرمی اول ازدواج هستند که به تدریج احساس می‌کنند سردی به ..... می‌توان به طردشدن از سوی شوهر، خیانت شوهر، ناتوانی جنسی یا زودانزالی در مرد، عدم ...
سلامت روان - علل و راهکارهای مواجهه با خیانت های زناشویی
salaamateravan.blogfa.com/post/57
ب) خیانت های جنسی: به معنای روابط جنسی مرد یا زنی متاهل با جنس مخالف است که غریبه ... علل خیانت. 1. نارضایتی از زندگی زناشویی: افرادی که از زندگی زناشویی خود ...
70 درصد از خيانت زوجين به دليل ضعف جنسي است
mardomsalari.com/template1/News.aspx?NID=156111
۱۸ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اين آسيب‌شناس در پاسخ به اينکه مردان بيشتر خيانت مي‌کنند يا زنان، با تاکيد ... وي مراحل خيانت در زندگي زناشويي در سه مرحله تقسيم بندي کرد و ...
دلايل خيانت زنان چيست؟ - آموزش مسائل زناشویی
www.daneshplus.ir/مشاوره،روانشناسي،زناشوئي/...زناشوئي،زن-و-مرد/11...
*شایع ترین دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی چیست؟ ... دليل شماره 6• ديدگاه اشتباه برخي مردان متاسفانه به همسر خود فقط بعنوان يک "شريک جنسي" نگاه مي کنند و ...
خیانت مردان، خیانت زنان - مهرخانه
mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی
۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در فرهنگ اخلاقی و اجتماعی ما خیانت در روابط زناشویی یعنی خروج از ... گاهی زنان تنها به دلیل خیانت شریک زندگی خود دست به خیانت می زنند. به نحوی ...
دلایل خیانت همسر - سلامت خانواده • گروه آموزشی تنظیم خانواده
tanzimkhanevadeh.ir/posts/845/contact-us.html
۱۸ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... عوامل مختل کننده رابطه جنسی گفتگو و گوش دادن به همسر علت ترس از ازدواج تاثیر رابطه ... چه دلایلی منجر می‌شود زن یا مرد به همسرش خیانت کند؟ ... ۲- سرد شدن از ظاهر یکدیگر: در زندگی زناشویی افرد به تدریج ممکن است نسبت به ظاهر ...
دلایل خیانت زنان چیست؟ - آریا سلامت
www.ariasalamat.com/sex-and-relationship/.../دلایل-خیانت-زنان-چیست
۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با این وجود، مردان بیشتر به دلیل انگیزه‌های جنسی اقدام به خیانت می‌کنند و ... زنان بیش از مردان به اصلاح ازدواج یا ترک آن تمایل دارند –در مردان، این ...
ایرنا - خیانت، عاملی برای فروپاشی زندگی زناشویی
www.irna.ir/fa/News/.../خیانت__عاملی_برای_فروپاشی_زندگی_زناشوی...
۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تهران - ایرنا - خیانت در روابط زناشویی چه از سوی مردان و یا از سوی زنان، به عنوان ... به علت خیانت همسران خود به مراکز مشاوره مراجعه می کنند، نسبت به زنان افزایش ... مردان نیز یکی از علل مخفی خیانت زنان است، می گوید: هیچکدام از دلایل ...
خیانت همسران؛ چرا و چه باید کرد؟ - ایران
www.ion.ir/News/13527.html
۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... ی موازی خارج از چارچوب زندگی زناشویی یا به عبارت دیگر خیانت، یکی از دلایل ... بنا بر نظر کارشناسان، دلیل اصلی به وجود آمدن خیانت، مسایل عاطفی از ... ناظری افزود: به همین دلیل معتقد هستم نقطه ی تعادل زن و شوهر در یک زندگی مشترک، تغییر ... زن پاک برای مرد پاک خواهد بود و زمانی که مردان با شیوه های گوناگون ...
خیانت زناشویی و نحوه برخورد با همسر خائن - همه در هم
hamedarham.ir › بارداری و زناشویی
خیانت زناشویی و نحوه برخورد با همسر خائن قبل از هر کاري، به خودتان فرصت دهيد. ... گلدن برگ در مقاله ای ذکر کرده اند که در مردان زندگی جنسی موفق و در زنان تعهد .... ۱۰ دلیل از دلایل خیانت زن و مرد در روابط زناشویی خیانت در زندگی امری نکوهیده و ضد ...
علت خیانت جنسی همسر پس از ازدواج و زندگی مشترک چیست
www.sefidak.com/lifestyle/marital.../cause-betrayed-wife-marriage
دلیل خیانت مردان به زنان چیست , علت خیانت زن به شوهر , بی میلی جنسی و خیانت مرد به همسرش , 10 عامل اصلی برای خیانت در زندگی زناشویی.
ازدواج و همسرداری,روابط زن و شوهر,رازهای زندگی,آموزش همسرداری
www.taknaz.ir/news_cats_68.html
ازدواج و همسرداری,روابط زناشویی,همسرداری و ازدواج,مقعد,شب عروسی,خواستگاری,عشق ... چرا مردان به زنان خیانت می کنند؟ ... دلایل و راه های جلوگیری از خیانت های زناشویی.
[PDF]؟! ده دﻟﯿﻞ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﺷﻮﻫﺮ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﺧﻮد
www.iausdj.ac.ir/Advice_Centre/Documents/Infidelity2.pdf
ﮐﻪ ﺑﺮاي زﻧﺪﮔﯽ ﻣﺸﺘﺮك ﺧﻄﺮ ﻣﯽ آﻓﺮﯾﻨﺪ ﭼﺮا ﮐﻪ آن ﺷﺨﺺ داﯾﻤﺎ ﺷﺮﯾﮏ ز. ﻧﺪﮔﯽ اش را ... در اﯾﻦ ﻧﻮع ﺧﯿﺎﻧﺖ، زن ﯾﺎ ﻣﺮد ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺗﻠﻔﻨﯽ ﯾﺎ اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﯾﺎ اﯾﻨﮑﻪ در ﻫﺮ ﻣﻮﻗﻌﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﻓﺮاﻫﻢ ﺷﻮد ﺑﺎ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮده. و ﮔﺮم ﻣﯽ ... دﻟﯿﻞ وﺟﻮد اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ، ارﺗﺒﺎط ﺟﻨﺴﯽ ﮐﻼﻣﯽ و ﺣﺘﯽ وﯾﺪﺋﻮﯾﯽ وﺟﻮد دارد ﮐﻪ اﯾﻦ ﻫﻢ ﺑﻪ ﻧﻮﻋﯽ، ﺧﯿﺎﻧﺖ ﻣﺤﺴﻮب ﻣﯽ ﺷﻮد.
علت خیانت های مردان و سن خیانت شان به زنان - نسخه قابل چاپ ...
forum.banianejavan.ir/printthread.php?tid=8803
۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مردان بیش از زنان در زندگی مشترك دچار خیانت می‌شوند و از سن ۲۸ تا ۵۰ سالگی بیشترین خیانت‌ها ... ۷۰ درصد از خیانت زوجین به دلیل ضعف جنسی است
مساله خیانت در میان زنان به وضعیت هشدار رسیده!
www.entekhab.ir/fa/.../مساله-خیانت-در-میان-زنان-به-وضعیت-هشدار-رسید...
۱۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به اعتقاد بنده، اینکه همسری به علت مشکل و یا محرومیت جنسی در زندگی ... "عدم تمکین زن، مرد را به خیانت می کشد”، مستقیما اهانت جنسی به مردان ... به همسرانشان خیانت می کنند صرفا به این دلیل که شوهر نیاز جنسی زن را برآورده نمی کند!
[PDF]مشترک 14 دلیل خیانت درزندگی
www.salamatiran.com/pdf/salamat/374_10.pdf
نمي كند، به نوعي خیانت كرده است. در زندگي. زناشویي، زن یا مرد زماني كه ببینند مورد. بي وفایي و بي مهري قرار گرفته اند، احساس. مي كنند قرباني یک رابطه شده اند و به ...
چرا بعضی از مردان متاهل خواستار رابطه با زنان متاهل هستند ...
persianteam.ir › انجمن › انجمن خانه و خانواده › تالار پسرونه
۶ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - عدم شناخت از لذایذ یکدیگر یکی از مهمترین علت های خیانت مردان و زنان به همسراشون هست . این تنها ... دلیل عدم وجود عشق کامل در زندگی زناشویی است.
دلیل خیانت زنان به شوهرشان چیست ؟ - مفیدترینها
mofidtarinha.ir/1392/12/06/دلیل-خیانت-زنان-به-شوهرشان-چیست-؟/
صفحه اصلی » سبک زندگی » زندگی مشترک » دلیل خیانت زنان به شوهرشان چیست ؟ ... اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و مشکلات ...
دانلود کتاب خیانت زناشویی و اشتباهات همسر عهدشکن - ...
ketabnak.com › علوم اجتماعی › روانشناسی
رتبه: ۴ - ‏۳۰ رأی
خیانت زناشویی یا عهدشکنی همسر را می توان یکی از پیچیده ترین و آسیب زاترین مشکلات ... مرد دراین مقوله خیانت براساس دلیل فوق به مطلوب دل خویش می رسد ... دهند, زن بزرگترین و حیاتی ترین نقش را برای ایجاد آرامش در زندگی دارد, زنان نباید بیش از ...
چرا خیانت در زندگی مشترک زیاد شده؟ - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعي
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در میزگرد بررسی دلایل خیانت گفته شد: گاهی چون طلاق در خانواده ها ... از طرف دیگر در گذشته خیانت تنها از سوی مردان بود اما الان خیانت زنان هم افزایش یافته است. .... برخی مطالعات نشان می‌دهد که علت درصد زیادی از طلاق ها مربوط به خیانت ...
خیانت همسران - راهنمائی و مشاوره
ghazi39.persianblog.ir/tag/خیانت_همسران
۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خیانت یعنی زن یا مردی که در یک رابطه دو نفره براساس ازدواج رسمی قرار .... در این مطلب 8 اعتراف مردان خیانت کار و دلیل آنها برای خیانت را آورده ایم ..... علت دیگری که مردان متأهل زنان نه چندان جذاب و پایینتر از همسر خود را برمی گزینند.
۱۴ دلیل خیانت در زندگی مشترک - اینجا پرچم بالاس بیا
injaparchambalasbiya.persianblog.ir/post/430/
خیانت می تواند شغلی، مالی و خانوادگی باشد و درواقع وقتی شخصی به تعهدات خود عمل نمی کند، به نوعی خیانت کرده است. در زندگی زناشویی، زن یا مرد زمانی که ببینند ...
همسرداری و ازدواج
www.parsnaz.ir/news_cats_10.html
همسرداری و ازدواج,طلاق,پرده بکارت,زندگی زناشویی,رابطه جنسی,شب زفاف ... های ازدواج,ازدواج موفق,مقعد,شب عروسی,خانواده,مرد,عشق,همسر,عاشق,مجرد. ... فال روزانه چهارشنبه 29 مهر 94 · پزشکی قانونی علت مرگ هادی نوروزی را اعلام کرد · این .... چه کنم اگر شک خیانت شوهرم به من به حقیقت پیوست ... دلایل مشاجره زوجین در تعطیلات عید نوروز.
سبک زندگی - زناشویی - ایران مطلب
iranmatlab.ir/fa/services/3/26
مهمترین علت زن ذلیل شدن مردان چیست ؟ زن ذلیل زنان ... زن و شوهر دعوا. حل اختلاف نظرها در زندگی زناشویی ... دلایل اصلی بی وفایی و خیانت همسران به یکدیگر. خیانت ...
شایع ترین دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی چیست ...
www.parsilog.com/.../شایع-ترین-دلیل-خیانت-زنان-در-زندگی-زناش.htm...
958ba 173626 590 شایع ترین دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی چیست؟ ... اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و مشکلات شخصیتی باعث ...
عوامل خیانت زن و شوهر :: سنجاب زیبا
sanjab94.blog.ir/post/عوامل-خیانت-زن-و-شوهر
جنسی،دلایل خیانت. 4 . میگنا - علت خیانت مردان و سن خیانت شان به زنان www.migna.ir/vdcawan6.49nii15kk4.html مردان بیش از زنان در زندگی مشترک دچار خیانت ...
دانستنی های زناشویی قبل و بعد از ازدواج - دلیل خیانت زنان به ...
zabanzendegi.blogfa.com/post/22
دانستنی های زناشویی قبل و بعد از ازدواج - دلیل خیانت زنان به همسرانشان - **آیا هر موجود ماده معطری را می توان زن نامید؟** /**یا هر پشمالوی نر نعره کش را می توان مرد نامید؟
زیر پوست واقعیت خیانت زناشویی در ایران
pgnews.ir/?news_id=44724
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اغلب، مردان نسبت به همسران و در مواردی نیز زنان به مردان خیانت می‌کنند؛ ... به این دلیل که خیانت مربوط به یکی از حوزه‌های بسیار خصوصی در زندگی ...
علت بی میلی جنسی و خیانت به همسر چیست؟ | هراز نیوز
haraznews.com/.../علت-بی-میلی-جنسی-و-خیانت-به-همسر-چیست؟-1546...
هراز :طبق آمارهـــــــای منتشرشده 30 تا 40 درصد زوج‌ها اختلالات جنسی را در زندگی خود تجربه می‌کنند و در بسیاری از موارد متأسفانه زنان و مردان همدیگر را با.
کندو | خیانت ممنوع ! برای اندروید
cando.asr24.com/app.jsp?id=6988705
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بياييم ترانه زندگي را پيوسته و آهسته بنوازيم به همسرتان ... علت خیانت مردان و سن خیانت شان به زنان ... دلایل و راههای جلوگیری از خیانتهای زناشویی
روانشناسی امروز - دلایل خیانت مردان
omran63.blogfa.com/post-22.aspx
روانشناسی امروز - دلایل خیانت مردان - - روانشناسی امروز. ... آنها به زن به دیده "غنیمت جنسی" می نگرند و با وجود یک زن در زندگی، تصور می کنند فرصتهای زیادی را از دست ...
Noarous - بعد از خیانت همسرتان چه کار کنید؟ - نوعروس
www.noarous.com/fa/content/1665
اگر در دوران نامزدی، عقد یا حتی پس از ازدواج متوجه خیانت شریک زندگی تان شدید، ... همسر، بی خطر شمردن خیانت، زیاده خواهی و تنوع طلبی را از دلایل اصلی خیانت و ... خانم ها باید دلایل این اتفاقات را بررسی کنند، علت این رفتار را بیابند و نگاهی به ... برخی زنان بعد از ازدواج به دنبال این هستندکه به چه منافع مالی خواهند رسید و برخی مردان ...
خیانت مردان | شایع ترین دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی ...
boro.niazerooz.com › بهداشت و سلامت › بهداشت روانی
۲۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - متاسفانه امروزه به دلایل مختلف یا ناهنجاری‌های فرهنگی، شنیده می‌شود که در مواردی جزئی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران یا مردان متاهلیم. این روابط ...
موشکافی دلایل خیانت همسران | www.WeAre.ir مجله علمی ...
www.weare.ir › آخرین مطالب › پزشکی و سلامت
۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ۷۰ درصد از خیانت زوجین به دلیل ضعف جنسی است; سن خیانت مردان از ۲۸ تا ... جنسی با همسر باشد چرا که وقتی مردان به دهه ۶۰ زندگی خود می رسند دغدغه ...
علت خیانت مردان و سن خیانت شان به زنان : روزنامه پزشکی ایران
www.iran.pezeshk.us/archives/36934
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مردان بیش از زنان در زندگی مشترک دچار خیانت می‌شوند و از سن ۲۸ تا ۵۰ سالگی بیشترین ... ۷۰ درصد از خیانت زوجین به دلیل ضعف جنسی است
خیانت زنان در زندگی زناشویی - جوان ایرانی
www.irjavan.com/خیانت-زنان-در-زندگی-زناشویی/
۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خیانت زنان در زندگی زناشویی خیانت زیان آورترین عمل در یک ارتباط است که ... در زیر برخی از دلایل خیانت زنان را می‌خوانید. ... امـروزه با پـیـشرفت علـم پزشکی بسیاری از مشکلات و کمبودهای جنسی چه در مردان و چه در زنان براحتی قابل درمان است. ... زوجین · راز یک زندگی شاد بعد از به دنیا آمدن نوزاد · علت چشم چرانی مردان ...
[PDF]اصل مقاله (417 K) - مشاوره و روان درمانی خانواده
fcp.uok.ac.ir/pdf_9529_b1066ebe29f5cc3324e2c3f52f56ca27.html
توسط سجاد بشرپور - ‏2013
ﺍﺛﺮ ﺑﺨﺸﻲ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﭘﺮﺩﺍﺯﺵ ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ ﺑﺮ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﻋﻼﺋﻢ ﭘﺲ ﺁﺳﻴﺒﻲ، ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺯﻧﺪﮔﻲ، ﻋﺰﺕ ﻧﻔﺲ ... ﺭﻣﺎﻥ ﭘﺮﺩﺍﺯﺵ ﺷﻨﺎﺧﺘﻲ، ﻋﻼﺋﻢ ﭘﺲ ﺁﺳﻴﺒﻲ، ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺯﻧﺪﮔﻲ، ﺧﻴﺎﻧﺖ ﺯﻧﺎﺷﻮﻳﻲ، ﺯﻧﺎﻥ ... ﺧﻴﺎﻧﺖ ﺯﻧﺎﺷﻮﻳﻲ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺩﻻﻳﻞ. ﻋﻤﺪﻩ. ﻱ. ﻃﻼﻕ ﻭ ﺍﺯ ﻫﻢ ﭘﺎﺷﻴﺪﻥ. ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ. ﻫﺎ. ﻣﻲ. ﺑﺎﺷﺪ. (ﺍﺳﭽﻴﻜﻔﻮﺭﺩ،. 2008. ) ... ﺍﻳﻦ ﺍﻣﺮ ﺑﻴﺎﻧﮕﺮ ﻧﻴﺎﺯ ﺗﻜﺎﻣﻠﻲ ﺯﻧﺎﻥ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻃﻤﻴﻨﺎﻥ ﻛﺎﻣﻞ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺍﺯ ﺗﻌﻬﺪ ﺷﺨﺼﻲ ﻣﺮﺩ ﻭ .... ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺁﻣﺎﺭﻱ ﺍﻳﻦ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﻛﻠﻴﻪ ﺯﻧﺎﻧﻲ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﺯﻧﺎﺷﻮﻳﻲ ﺷﻮﻫﺮ ﺩ.
دلایل خیانت زنان - دانلود آهنگ جدید
mygag.ir › سبک زندگی › پزشکی سلامت
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دلایل خیانت زنان دلیل خیانت زنان دلایل خیانت در زن و شوهرهای ایرانی دلایل ... ناآگاهی مردان مهم‌ترین دلیل خیانت زنان علت خیانت مردان و سن خیانت شان به زنان .... ایرانی خیانت،خانواده،ایران،همسر،ازدواج،زن و شوهر،نیاز جنسی،دلایل خیانت.
خیانت مردانه و علت آن + یک داستان واقعی | انجمن های فارس پاتوق
www.farspatogh.ir › انجمن › مقالات › مقالات علمي
البته تنوع طلبی وی منحصر به زندگی زناشوئی نیست بلکه می تواند سایر جنبه های ... در واقع ما با این ادعا، تنوع طلبی را به عنوان دلیل خیانت مطرح نمی کنیم، بلکه به ... زن و مرد وجود دارد و برای مرد این حق را قائل است که بتواند روابط خارج از زناشویی را ...
دانلود خیانت ممنوع! :: مایکت
myket.ir/App/ir.denalive.appx.khianat/خیانت-ممنوع
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بياييم ترانه زندگي را پيوسته و آهسته بنوازيم به همسرتان ... علت خیانت مردان و سن خیانت شان به زنان ... دلایل و راههای جلوگیری از خیانتهای زناشویی
ﺑﺤﺚ ﻭ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﺯﻭﺟﯿﻦ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺯﻧﺎﺷﻮﯾﯽ - زیباشو دات کام
www.zibasho.com/forum/showthread.php?tid=2543
۲۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 10پست
خیانت و دلایل و کشش‌های آن کاملا خلاف اخلاق به نظر می‌رسد اما مرزبندی اخلاق به ... به هنگام قرار ازدواج زن و مرد متقابلا متعهد می‌شوند رفتار جنسی‌شان را طوری ... برطرف می‌کنند خانم‌ها باید دلایل این اتفاقات را بررسی کنند، علت این رفتار ...
چند هشدار درباره نیمه پنهان روابط کاری بعضی ها | با حجاب
bahejab.com/12038/12038/
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خیانت زن و مرد در گذشته خیانت به عهد و پیمان زناشویی بیشتر از سوی مردان صورت می گرفت ولی در عصر جدید و با گسترش زندگی صنعتی و تغییر ...
.:مشاورحقوقی خانواده:. - طلاق به دلیل خیانت
mhjohar.blogfa.com/post/170
عمر زندگی مشترک نیمی از کسانی که ازدواج می کنند تنها 5 سال است! یکی از ... به عبارتی آیا نفس وجود رابطه یکی از همسران با زن یا مرد دیگر می تواند دلیل طلاق باشد؟
آیا "خیانت" افزایش یافته است؟ - آفتاب
aftabnews.ir/fa/news/295038/آیا-خیانت-افزایش-یافته-است
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به دلایل اجتماعی مردان ایرانی پیش از ازدواج بسیار بیشتر از زنان با ... بسیاری از طلاق‌ها در پی خیانت‌های زناشویی، و عمدتا خیانت مرد به زن شکل می‌گیرند. ... به علت و ریشه خیانت‌ها بپردازیم تا بتوانیم از میزان واقعی آن مطلع گردیم.
دلایل سرد شدن مردان در رابطه جنسی چیست؟
mate24.ir › همسرداری
6 مشکل مهم در روابط جنسی، 6 راه حل مفید. وقتی شما گرم هستید اما همسرتان سرد است. 10 نکته مهم در زندگی زناشویی که هر زن و مردی باید بداند. ده دلیل خیانت شوهر به همسر ...
10 دلیل خیانت در زندگی مشترک........... - بازی آنلاین
www.flashkhor.com › ... › علم، فرهنگ، هنر › فرهنگی
۲۱ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در زندگی زناشویی،زن یا مرد وقتی ببیند مورد بی وفایی و بی مهری قرار گرفته اند،احساس می کند قربانی یک رابطه شده اند و به نوعی به ان ها ظلم شده،اما ...
زندگی مثلثی نتیجه خیانت زوج های جوان به یکدیگر - عصر خبر
www.asrkhabar.com/.../زندگی-مثلثی-نتیجه-خیانت-زوج-های-جوان-به-ی...
۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر نکات فوق و نکاتی را که در کتاب های مرتبط با روانشناسی ازدواج آمده است را ... برخی علت خیانت همسران به یکدیگر را بد اخلاقی زن یا مرد، وضعیت مالی ... عده ای نیز دلایل زیر را در گرایش مردان به خیانت به همسرانشان مهم می دانند.
248068 دلیل خیانت مردان به همسرشان در زندگی زناشویی ...
khabarpu.com/h.php?t=186-xLIFESTYLE-xRELATIONSHIP...
۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مقاله دلیل خیانت مردان در زندگی زناشویی را بررسی می کنیم. شاید برای شما هم ... بعضی از دلایل خیانت زوجین، مختص مرد یا زن است. در این جا به ...
روابط فرازناشویی و دلایل افزایش خیانت در میان زنان و مردان
www.jamaran.ir/.../بازنشر/روابط_فرازناشویی_و_دلایل_افزایش_خیان...
۱۷ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آن روز بود که مرد رویاهای زن لغزید و آخرین برگ زندگی مشترکش ورق خورد و .... خیانت زنان به علت مسایل جنسی اغلب به بیماری‌هایی بازمی گردد که به ...
خیانت، مشکلات جنسی و تورم مهمترین دلایل - خبرگزاری مهر
www.mehrnews.com/.../ساعتی-16-زوج-طلاق-می-گیرند-خیانت-مشکلات-...
۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مشکلات جنسی، فقر مهارت های ارتباطی و خیانت از مهمترین دلایل طلاق در ایران است که تاکنون ... دومین علت عدم تناسب خصوصیات شخصیتی دختر و پسر است. به طور مثال مرد برون گرا نمی تواند با زن درون گرا زندگی خوبی داشته باشد.
خیانت به همسر اول است؟ - خبرگزاری دانشجو
snn.ir/print/366521
فقط یادش می‌آید که شش سال پیش، پس از جدایی از همسر معتاد و پرخاشگرش تصمیم می‌گیرد که دیگر ازدواج نکند ولی به یکباره عاشق مردی می‌شود که زن دارد و چهار فرزند.
مشاوره جنسی| مشاوره آنلاین | مشاوره رایگان
moshavere.tribuneazad.ir/
رابطه جنسی یکی از موثرترین روابط در زندگی مشترک زن و مرد حساب میشود. ... شاید از خودتون در مورد علل خیانت سوال کنید . که علل زیر میتونه عمده دلایل برای اینکار باشد ..... من دختري 37 ساله ام و يك خواستگار دارم كه شغل و تحصيلات خوبي دارد و به ظاهر آدم معتقدي است و يكبار ازدواج كرده و علت جدايي خود را خيانت همسر سابق خود مي داند ...
زنی هستم که میخواهم به شوهرم خیانت کنم!!! - طلبه پاسخگو
www.t-pasokhgoo.ir/.../251-زنی-هستم-که-میخواهم-به-شوهرم-خیانت-کنم....
خیانت زنان متاهل به شوهران. ... خیانتش وچون مرا در تنگنا گذاشته من هم بروم با مردی همبستر شوم کار حرام کردم ؟ ... ثانیا ببینید خواهر بزرگوار رابطه جنسی در این سنین نسبت به دوران جوانی فرق دارد و ... لذا شما نگران این نباشید که ممکنه صیغه و یا علت دیگری باشد بلکه حتما دلیل همین ... بعداز ۱۴سال زندگی مشترک شوهرم بهم خیانت کرده.
علت و دلایل خیانت و مرد در زندگی زناشویی
vestidosdenoviachile.com › روانشناسی
۱۰ دلیل از دلایل خیانت زن و مرد در روابط زناشویی. خیانت در زندگی امری نکوهیده و ضد اخلاقی است که اثرات زیان بار آن قطعا دیر یا زود گریبان‌گیر فرد خواهد شد.
خیانت همسرم| مشاوره خانواده
sppm.ir/خیانت-همسرم/
شایع ترین دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی چیست؟ ... زن و مرد باید بتوانند با هم خلوت کنند؛ علاوه بر خلوت عاطفی و احساسی و جنسی، که لازمه زندگی سالم زناشویی ...
مشاور موفق | خیانت زن و مرد متاهل مشاوره ،رایگان، تلفنی ...
مشاورموفق.com/خیانت-زن-و-مرد.../خیانت-زن-و-مرد-متاهل-مشاوره-،رایگان،...
مراحل خیانت در زندگی زناشویی در سه مرحله تقسیم بندی می شود : خیانت در دهه اول به دلیل عدم علاقه به همسر در سال‌های اولیه ازدواج که مرد نسبت به همسر خود علاقه‌ای ندارد واز ...
33‌ درصد زنان در کرج روابط جنسی خارج از ازدواج دارند / خیانت ...
saten.ir/17105/درصد-زنان-در-کرج-روابط-جنسی-خارج-از-از/
۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اموزش روابط جنسی‌, تجاوز به زن متاهل, خیانت زن متاهل, روابط جنسی‌, زن متاهل, عکس ... مرد دیگری آرام و آهسته به وادی زندگی شخصی‌اش راه‌یافته است تا تنهایی و ... این در حالی است که دلیل اصلی بروی این رفتار در میان زنان دارای همسر به ...
چرا یک مرد خیانت می کند؟- بیاتوعروسی
www.bia2aroosi.com/ViewMtb.aspx?mtbid=128
اما ادعای برخی زنان این است که مردها بیشتر خیانت می کنند. ... فرد به علت مزاج تنوع طلب خود به یک شریک جنسی اکتفا نکرده و روابط متعدد ... ازدواج یک قرارداد است. ... در واقع ما با این ادعا، تنوع طلبی را به عنوان دلیل خیانت مطرح نمی کنیم، بلکه به ...
دلیل اصلی ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد
rozblog.com/دلیل-اصلی-ارتباط-زنان-متاهل-با-پسران-مج/
یکی از عوامل اصلی خیانت زنانه روابط زن و شوهر است؛ زمانی‌که بین زوجین، روابط زناشویی ... اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و مشکلات ..... به نظر من ازدواجهای زود هنگام دلیل اصلی این خیانتهاست چون دخترو پسر از زندگی و از ...
6 دلیل عمده خیانت های زنانه - آموزه های زندگی و زناشویی
www.wifely.blogfa.com/post/266
یکی از عوامل اصلی خیانت زنانه روابط زن و شوهر است؛ زمانی که بین زوجین، روابط زناشویی ... اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می آید و مشکلات ...
شایع ترین دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی چیست؟ - ...
gtalk.ir/thread287017.html
۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 2پست - ‏2 نویسنده
متاسفانه امروزه به دلایل مختلف یا ناهنجاری های فرهنگی، شنیده می شود که در مواردی جزئی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران یا مردان متاهلیم. این روابط ...
مادرانه :: عوامل خیانت زن به همسرش
madaraneh.com/fa/content/451.html
۲۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اختلالات جنسی که به مرور زمان برای برخی مردان به وجود می‌آید و مشکلات شخصیتی باعث می‌شود که مرد ... خیانت زنان,زنهای خیابانی,بی محبتی در زندگی,عوامل خیانت زن,جلوگیری از خیانت زن ... علت دیگر خیانت زنانه، تنوع طلبی است.
دلیل ارتباط زنان متاهل با پسران مجرد - مجله اینترنتی
asemaniha90.com/?p=9479
۷ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یکی دیگر از عوامل خیانت زن، گذشته اوست که در یک خانواده بی‌بندوبار ... محدود بودند وقتی شرایطی را می‌بینند که زنان و مردان، رابطه آزادانه‌ای با هم دارند. ... است فرد نتوانسته است با همسرخود زندگی کند و شاید بار‌ها و بار‌ها ازدواج کرده است ...
دلیل خیانت مردان به همسرشان در زندگی زناشویی چیست؟ - آکا ...
dreamtheater.ir/دلیل-خیانت-مردان-به-همسرشان-در-زندگی-زن/
۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بنا به نقل از آکاایران : شاید جهت تو هم آن سوال پیش آمده باشد که چرا مردان به همسران خود خیانت می کنند؟ خیانت گاهی مخصوص زنان و دختران جوان می باشد ...
دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی چیست؟ - مجله اینترنتی ...
www.parsi1.com/archive/21623/female-infidelity-marriage/
۲۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - متاسفانه امروزه به دلایل مختلف یا ناهنجاری های فرهنگی، شنیده می شود که در مواردی جزئی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران یا مردان متاهلیم. این روابط ...
10 دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی - تیموریان
teymoorian.javanblog.ir/661793-10+دلیل+خیانت+زنان+در+زندگی+زنا...
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... خیانت زنان ,دلایل خیانت زنان ,خیانت زن به شوهر ,خیانت در عشق ,خیانت زن ,خیانت به شوهرم ,خیانت زن به مرد ,. 10 دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی.
متفاوت ترین دلیل برای خیانت زنان به مردان - جوانی ها
javaniha.com › خانواده › روانشناسی
در مطلب زیر دلایل خیانت زنان به مردان ذکر شده شاید این دلایل را تابحال نشنیده باشید . .... زنی که در زندگی زناشویی خود از شادی و هیجان کافی برخوردار باشد و رابطه ای ...
شایع ترین دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی چیست؟ | زمانی
www.ghatreh.com/.../شایع-ترین-دلیل-خیانت-زنان-زندگی-زناشویی-چی...
۲۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شایع ترین دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی چیست؟ ... محبت مردان به زنان هر چه بیشتر و خالصانه تر و پرشور تر باشد، تاثیر بیشتری بر ...
تنبلی جنسی مردان دلیل خیانت زنان
www.bahareno.com › سلامت › اخبار پزشکی
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تنبلی جنسی ,تنبلی جنسی مردان,خیانت زنان,دلیل خیانت زنان,رابطه ... یا شرایط زندگی، زمان و امکان و حتی حوصله پرداختن به روابط زناشویی را در ...
دانلود دلیل خیانت زنان به همسرشان - آخرین مطالب
weldingworld-sky.tehranblogs.ir/.../دانلود+دلیل+خیانت+زنان+به+همسرشا...
رابطه تنبلی جنسی مردان و خیانت زنان متاهل به همسرانشان ... دلیل تنبل شدن تخمدان زنان ... یائسگی دوران جدیدی از زندگی زنان است که برای سازگاری و درک تغییرات ...
دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی چیست؟
oghyanoos1.ir/post/1767
۲۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - محبت مردان به زنان هر چه بیشتر و خالصانه تر و پرشور تر باشد، تاثیر بیشتری بر جلوگیری از خیانت زنان دارد و بیش از پیش آن ها را بیمه می کند.
سا موزیک | 10 اشتباه بزرگ مردان در جلب توجه زنان | جستجو |
saamusic.ir/list/10+اشتباه+بزرگ+مردان+در+جلب+توجه+زنان.html
به دلیل تفاوت های روحی و روانی عمیق میان زن و مرد، تحریک پذیری آن دو در مواجهه با یکدیگر متفاوت و متنوع است. مردان به شدت ... در سال 1393 میانگین سن ازدواج ثبت شده مردان 27 سال بوده است. در سا ..... مهم ترین علل خیانت مردان در زندگی مشترک چیست؟
شایع ترین دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی چیست؟
www.kimiyanews.ir/.../12412-شایع-ترین-دلیل-خیانت-زنان-در-زندگی-...
۳ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کیمیا نیوزشایع ترین دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی چیست؟ ... محبت مردان به زنان هر چه بیشتر و خالصانه تر و پرشور تر باشد، تاثیر ...
7 دلیل خیانت زنان .. - جدیدترین مطالب
koozegar.ir/tag/7-دلیل-خیانت-زنان/
علت خیانت جنسی همسر پس از ازدواج و زندگی مشترک چیست مهم ترین دلایل خیانت مردان در زندگی مشترک چگونه مردان را برای خود نگه داریم! دلایل سرد شدن مردها در زندگی ...
دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی چیست؟ - مجله اینترنتی ...
oghyanoos1.rzb.ir/post/1767
۲۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - متاسفانه امروزه به دلایل مختلف یا ناهنجاری های فرهنگی، شنیده می شود که در مواردی جزئی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران یا مردان متاهلیم. این روابط ...
چه چیزی باعث میشه که مردان در زندگی مشترک خیانت می کنند؟
www.4irooni.ir/15481/چه-چیزی-باعث-میشه-که-مردان-در-زندگی-مشتر/
مردان بیش از زنان در زندگی مشترك دچار خیانت می‌شوند و از سن ۲۸ تا ۵۰ سالگی ... به بعد از ازدواج، انتقام‌جویی از شوهر توسط زن به دلایل مختلف و اعتیاد مرد، از دیگر علل ...
بدبینی و جلو گیری از آن
ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article...
علت اینکه اسلام این قدر نهی از بدبینی کرده است بخاطر همین است . ... برای پیشگیری از جو بدبینی در زندگی زناشویی چکار باید کرد ؟ ... یکی از علل مهم سوء تفاهم بین مرد و زن ، عدم شناخت زوایای روحی زن و مرد است . .... فرض کنید شوهر خواهر شما آمده و ادله ای برای خیانت خواهر شما ارائه میکند و می خواهد توضیح بدهد که خواهر شما که زن اواست ...
دلیل خیانت مردان در زندگی مشترک - جوکستان
jok.acff.ir/دلیل-خیانت-مردان-در-زندگی-مشترک.html
۲۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مردان بیشتر از زنان در زندگی مشترك دچار خیانت می‌شوند و از سن ۲۸ تا ۵۰ سالگی بیشترین ...
دلایل خیانت زن به مرد
persian.iranian-enmarket.com/+دلایل+خیانت+زن+به+مرد/
10 دلیل از دلایل خیانت زن و مرد در روابط زناشویی به نظر شما علل خیانت مردان متاهل ... برای خیانت مردان دلایل خیانت زن به مرد در زندگی زناشویی (دلایل خیانت زن به مرد) ...
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و ...
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/
۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مکان شما: خانه / مشاوره آنلاین ازدواج / مشاور ازدواج آنلاین ..... بگن شما هم اگر چنین درخواستی دارید باید با همسر آیندتون مطرح کنید و دلیل .... بنا به نظر اکثر کارشناسان اختلاف سنی بین زن و مرد باید بین ۰ تا ۵ سال ... و اینکه چطور انتحانش کنم که خیانت نمی کنه اخه دوستام می ترسوننم ولی اون واقعا صافو صادقه از نظرم.
دلایل مهم خیانت زنان به مردان | انسل |موزیک عکس فیلم سریال ...
ansel.ir › گالری تصاویر
۱۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علت خیانت جنسی همسر پس از ازدواج و زندگی مشترک چیست. شهریور ۲۲ام, ۱۳۹۴ … مهم ترین دلایل خیانت مردان در زندگی مشترک … دلیل بی میلی زنان ...
10 دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی - مجله اینترنتی آوای ...
avayezendegi.com/main/.../10-دلیل-خیانت-زنان-در-زندگی-زناشویی.ht...
۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در زیر برخی از دلایل خیانت زنان را می‌خوانید. ... علـم پزشکی بسیاری از مشکلات و کمبودهای جنسی چه در مردان و چه در زنان براحتی قابل درمان است.
چرا وقتی یک مرد خیانت میکنه میگیم حتما دلیلی داشته !؟ولی ...
webanswer.ir/.../چرا-وقتی-یک-مرد-خیانت-میکنه-میگیم-حتما-دلیلی-داش...
حتی زنم بهم خیانت کنه هم دوست درم بدونم چرا هم اینکه مطمئن بشم دلیل خیانتش ... زن و مرد مسئولیت هایی دارن،یکی از مسئولیت های مهم زن تو زندگی زناشویی آروم ... اینکه باید علت پیدا بشه موضوعش متفاوته و درست هم هست که باید دلیل این موضوع پیداشه
10 دلیل خیانت زنان در زندگی زناشویی - ایرانکاوی
www.irankavi.com › زناشویی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برخی مردان متاسفانه به همسر خود فقط بعنوان یک “شریک جنسی” نگاه می‌کنند و از ارزشهای دیگر زندگی مطـلـع نیـستـنـد که ایـن امـر مـوجـب می‌شود به ...
دلیل خیانت مردان در زندگی مشترک - سرای ورزش - Best-Fun.IR
saraye-varzesh.best-fun.ir/دلیل-خیانت-مردان-در-زندگی-مشترک.html
۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مردان بیشتر از زنان در زندگی مشترك دچار خیانت می‌شوند و از سن ۲۸ تا ۵۰ سالگی بیشترین خیانت ...
شش دلیل خیانت به مردان - آرشیو مطالب
wordtech.ir/news/3ec5ca4ee9c600f509759044b79b28b6_0/
ده دليل خيانت شوهر به همسر خود! ... در ادامه 10 دلیل اصلی خیانت در مردان را می‌خوانید. ... آنها به زن به دیده غنیمت جنسی می‌نگرند و با وجود یك زن در زندگی، تصور می‌كنند ...
خیانت مردان زنان زندگی بعضی دلایل زنان دیگر دلایل خیانت ...
topbux.ir/.../خیانت+مردان+زنان+زندگی+بعضی+دلایل+زنان+دیگر+دلایل...
مردان به نسبت زنان در زندگي مشترک بیشتر دچار خيانت می شوند و خوشبختانه هنوز ز ... زن به دلايل مختلف و اعتیاد مرد، از ديگر علل ایجاد روابط فرا زناشویی عنوان کرد. ... كمی فكر كنید علت تجرد دختران امروزی بیشتر مربوط به دلايل زیر است كه منشاء ...
ده نشانه خیانت ( زنان و مردان ) در زندگی زناشویی - واضح
vazeh.com/n-22213.html
ده نشانه خیانت ( زنان و مردان ) در زندگی زناشویی-○ ۱۰ نشانه خیانت یک مرد متاسفانه پدیده نکوهیده ... بله او شما را به خیانت متهم می کند در حالی که هیچ دلیل و مدرکی ندارد.
داروی پیشگیری از خیانت در زندگی زناشویی چیست؟ - پول‌نیوز
www.poolnews.ir/.../داروی-پیشگیری-از-خیانت-در-زندگی-زناشویی-چی...
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مهمترین دلیل خیانت در مردان ایرانی نوکیسگی آنهاست 2 - مرد در ... 2 - وقتی مرد دل به کار و زندگی ندهد و خرج زندگی را ندهد هم زن ها خیانت می کنند. در ایران ...
عدم‌تطابق جنسی زنان و مردان معضل بسیار بزرگی است - سلامانه
www.salamaneh.com › سرویس سلامت جنسی
۵ روز پیش - سلامانه : یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: عدم‌تطابق جنسی زنان و مردان معضل بسیار بزرگی ... را جلوی مهمانان بیان کنید بخوانید · دلایل بروز خیانت در زندگی زناشویی چیست؟ .... علت دیرآموزی دانش آموزان را در گوش‌هایشان دریابید ...
دلیل خیانت مردان به زنان و سن خیانت شان - پرداد
www.pardad.ir/_دلیل-خیانت-مردان-به-زنان-و-سن-خیانت-شان_6286.aspx
۱۸ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ر زندگی مشترک مردان بیش از زنان دچار خیانت می‌شوند و از سن ۲۸ تا ۵۰ ... مردان صورت می‌گیرد و 70 درصد از خیانت زوجین به دلیل ضعف جنسی است.
علت خیانت مردان و سن خیانت شان به زنان - فاطمه تنها
fatitanha.miyanali.com/16/علت_خیانت_مردان_و_سن_خیانت_شان_به_زنان
۷ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مردان بیش از زنان در زندگی مشترک دچار خیانت می‌شوند و از سن ۲۸ تا ۵۰ سالگی بیشترین ... 70 درصد از خیانت زوجین به دلیل ضعف جنسی است
دلایل و حقایق خیانت مردان در زندگی زناشویی
patoghv.com › سلامت › روان شناسي
۴ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دلایل و حقایق خیانت مردان در زندگی زناشویی. ... زن و مرد باید آگاهانه روی روابط خود کار کنند تا عشق را زنده نگهدارند! این دلایل را بخوانید و حواستان ...
دلیل زشت شمردن صیغه چیست؟ | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/2176
۶ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر در فاحشگی مرد به زن پول می دهد یا اینکه با او رابطه جنسی برقرار می کند، و ... جنسی را پذیرفت و اجازه داد روابط کثیف و خیانت بار در جامعه رایج شود. ...... و ازدواج های متعدد دلایل خاص خود را داشته و ضرورت هایی آن را ایجاب کرده است.
دلیل خیانت کردن مردان به زن ها - نیک ناز
www.nicknaz.com/tag/دلیل+خیانت+کردن+مردان+به+زن+ها
دلیل خیانت مرد خیانت مرد خیانت جسنی خیانت جسنی مرد دلیل خیانت کردن مردان به زن ها دلیل به وجود آمدن مشکل در زنگی مشترک دلایل خیانت دلایل خیانت مردان,دلیل خیانت کردن مردان به زن ها,نیک ناز ... 7 دلیلی که مردان در زندگی مشترک خیانت می کنند ... علی : علی م لیسانسه و خوش تیپ به خانومی جهت ازدواج موقت حتما مسکن داشته باشد مهریه ...
خیانت مردان در زندگی به این دلایل - مدل لباس
www.linev.ir/خیانت-مردان-در-زندگی-به-این-دلایل.html
۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وایبر و لاین بلای روابط زناشویی ... علت اعتیاد به فیلمهای پورنوگرافی و راه های درمان ... روش های ایجاد تنوع در زندگی مشترک (ویژه آقایان و خانمها) .... بعضی مردان خیانت می کنند تنها به این دلیل که زنی که با آنهاست را عاشقانه دوست ...
دلایل اصلی خیانت مردان به زنان
zendegiyebehtar.pelakblog.ir/post/3135
دلایل اصلی خیانت مردان به زنان - ... ۹ علت مهم خیانت ... زن یا مردی که برخلاف میل شان و به دلیل اصرار خانواده تن به ازدواج می‌دهند، احتمال آنکه به همسرشان خیانت کنند ...
آرامیس مشاور - دلایل خیانت مردان و زنان
www.aramismoshaver.ir/maghalat/.../409-دلایل-خیانت-مردان-و-زنان
یکی از ویژگی های ازدواج، تعهد و پایبندی هر یک از همسران نسبت به یکدیگر و حقوق متقابل است به گونه ای که این تعهد شالوده زندگی مشترک ... به دنبال علت خیانت ها بگردیم. ... در ادامه برخی از دلایل خیانت مردان و زنان را به صورت تقصیلی می خوانید.
دلایل خیانت زنان نسبت به همسرشان
5mb.ir/دلایل-خیانت-زنان-نسبت-به-همسرشان-11419
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در گذشته آمار خیانت زنان نسبت به همسرانشان بسیار ناچیز بود و دلیل آن را می ... 2) خیانت های جنسی : خیانت جنسی به معنای روابط جنسی مرد یا زنی دارای همسر با ... تن به ازدواج می دهد احتمال بیشتری دارد که نسبت به همسرش خیانت کند.
چرا زنان در زندگی مشترک به شوهرشان خیانت می کنند
www.web.iran-forum.ir/index.php?newsid=63229
۶ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زنی که برای پر کردن تنهایی اش خیانت را انتخاب می کند، زندگی دنیا و آخرت خود را تباه کرده است. اما شاید خواندن دلایل این کار برای مردان خالی از لطف ...
طلاق به دلیل خیانت
www.razmilawyer.ir/print.php?ToDo=ShowArticles&AID=5139
عمر زندگی مشترک نیمی از کسانی که ازدواج می کنند تنها 5 سال است! یکی از عواملی که از دلایل طلاق شمرده می شود خیانت، یا حس خیانت است. از این رو که مرد یا زن، توهم ...
دلیل خیانت مردان به همسرشان در زندگی زناشویی چیست ...
faragir.cloudsite.ir/wp/دلیل-خیانت-مردان-به-همسرشان-در-زندگی-زن/
دلیل خیانت مردان به همسرشان در زندگی زناشویی چیست؟ مرداد ۹, ۱۳۹۴ · admin. خیانت از مشکلاتی است که ممکن است در هر زندگی زناشویی به وجود بیاید. خیانت اثرات ...
جهان نيوز - داستان زنان متاهل و پسران مجرد!
jahannews.com/vdcgnz9wxak93w4.rpra.html
چه بسا یکی از مهمترین علت های خیانت زنان به مردان، کیفیت و چگونگی رابطه زن و مرد با ... وقتی روابط زناشویی خوبی بین زوجین نباشد و مرد به هر دلیل موجه و ناموجه ای ... و خود را کنترل کند و به مرد زندگی خود قانع بوده و درهمان چارچوب به روابط خود ادامه دهد.
خیانت زنان به مردان
moeinmahroom.ir/خیانت-زنان-به-مردان/
شش دلیل خیانت به مردان. خیانت های زنانه عوامل مختلفی دارد که می ... خیانت مردان موارد خیانت زندگی زناشویی عشق و علاقه فتوای داعشی‌ها برای تعرض به زنان. بیشتر.
دلیل خیانت های زندگی زناشویی | clipfa
clipfa.marsdownload.ir/دلیل-خیانت-های-زندگی-زناشویی.html
خانواده داری,آموزش خانواده داری,خیانت در زندگی مشترک,دلیل بروز خیانت در زندگی,اداره ... خیانت,خیانت در زندگی زناشویی,خیانت مردان در . ... دلیل خیانت زنان در زندگی .
دلایل اصلی خیانت مردان - ان
an.arifun.in/t1069020_دلایل-اصلی-خیانت-مردان
۴ روز پیش - میگنا علت خیانت مردان و سن و و ناگفته های مسایل همبستری و ... چرا مردان به همسران خود خیانت می کنند در زندگی زناشویی برای یک زن هیچ چیز.
دلیل خیانت های زندگی زناشویی - downloads
downloads.hostik.ir/دلیل-خیانت-های-زندگی-زناشویی.html
۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دلیل خیانت های زندگی زناشویی,خانواده داری,آموزش خانواده داری,خیانت در زندگی مشترک,دلیل بروز ... خیانت,خیانت در زندگی زناشویی,خیانت مردان در .
حسودی 3 دلیل مخرب دارد | مجله مرد روز
marde-rooz.com/46839/
۳ روز پیش - به نظر آنها، همیشه کسانی هستند که اهداف و حتی زندگی زناشویی شان را می خواهند ... است و مدارک و دلایلی که می آورند از ادامه و تکرار خیانت همسر شان است.
نتگرمیعلت مرگ مصطفی خزائی علت مرگ مصطفی خزائی علت ...
iranlife.blogday.xyz/post/مصطفی+خزائی
۲ ساعت پیش - علت مرگ مصطفی خزائی, علت مرگ مصطفی خزایی, دلیل مرگ مصطفی خزایی مصطفی خزائی ... نگاهی به پدیده خیانت در زندگی زناشویی و دلایل آن · توصیه های تربیتی به مردها ... نظر جالب یک ریاضیدان درباره زن و مرد · عکس : چهره متفاوت ...
سایت و مجله سرگرمی ناقلا
www.naghola.com/
پرتال اطلاع رسانی، عمومی و سرگرمی ناقلا ، خبر ، سبک زندگی ، تفریح ، ورزش ، بازی ، پزشکی ، تغذیه ، زنان ، طالع بینی ، فال ، تبلیغات ... دلایل تن فروشی و وضعیت سنی زنان تن فروش ؟ ..... مرد نمی تواند با عدم تمکین زن دست به خیانت جنسی بزند!
زندگی جنسی - بلاگ, بلاگ ریدر, آرشیو وبلاگ های ایرانی
blogreader.ir/tags/زندگی%20جنسی
میانبرهای درمان اختلالات شایع در زندگی جنسی مردان. ... علت شایع کاهش میل جنسی مردان - عصر خبر .... یک رفتار شناس جنسی: مساله خیانت در میان زنان به وضعیت هشدار رسیده! ... هملانطور که بین زنان شاهدیم که به دلایل مختلف مانند عدم ارضاء نیاز جنسی، دلزدگی جنسی، افسردگی جنسی، بی حوصلگی و خستگی جنسی را بهانه و برای روی ...
نتلی - مورد آنچه حقیقت مردان بیان زندگی شریک زندگی ... - 1
ayabazh.ir/.../مورد+آنچه+حقیقت+مردان+بیان+زندگی+شریک+زندگی+مردا...
ازدواج زنی با یک سگ به دليل خیانت مردان! +عکس یک زن تبعه آمریکا به دليل فرار از خیانت مردان با برگزاری مراسم رسمی سگ خود را به عنوان همسری برگزید. ازدواج یک ...
آموزش روابط جنسی و زناشویی فیلم و عکس | سایت تفریحی ...
3pide.ir/...زناشویی...جنسی.../آموزش-روابط-جنسی-و-زناشویی-فیلم-و-ع...
ازدواج, چرا شوهرتان در کار های جنسی سرد می شود, رابطه جنسی, رابطه زناشویی, رفتار ... رابطه با همسر پس از خیانت گاهی حتی با وجود خیانت همسر باز هم ترک کردن زندگی و ... آزواسپرمی چگونه ایجاد می شود علل ایجاد و راه درمان آزواسپرمی در مردان چه نوع درمان ... علت اصلی به ارگاسم نرسیدن زنان این پست برای ارتقا سطح علمی همراهان سپیده درج ...
میهن فال | مرجع سرگرمی و فال و طالع بینی
www.mihanfal.com/
آیا مرد میتواند در خواستگاری زن را بدون روسری ببیند؟ ... دلایلی که باعث خیانت زنان به همسرانشان میشود ... آزاده نامداری بعد از ازدواج جنجالی اش / مصاحبه ای خواندنی.
100روش نزديكي در روابط جنسي 18 - یک مدیر
www.modr.ir/list/100روش+نزديكي+در+روابط+جنسي+18.html
آموزش روشهای مختلف نزدیکی همراه با تصاویر و بهبود روابط جنسی در زندگی ... اضطراب یکی از علل مهم اختلالات جنسی است،گاهی علت ان تجارب ترسناک در گذشته است. .... لذت بخش ترین قسمت های بدن زن و مرد در روابط جنسی ... های صورت گرفته ۹۰ درصد زنان به دلیل کمبود های عاطفی در زندگی مشترک به سمت روابط فرازناشوئی می روند.
به همسرتان بدون دلیل هدیه دهید! | شهرخبرها – آخرین اخبار ایران ...
www.shahrekhabarha.com/2015/10/به-همسرتان-بدون-دلیل-هدیه-دهید/
۵ روز پیش - هدیه ازدواج آنجلیناجولی به همسرش چه بود؟!+عکس ... تصاویر دیدنی از زنان و مردان شیک پوش تهران!! به راحتی از دردهای ..... شناخت 7 دلیل خیانت زنان.
ده نشانه خیانت همسران - حماسه سیاسی و شور حضور - صفحه نخست
hemasay92-ba.atrimblog.ir/ogle/ده+نشانه+خیانت+همسران
۶ ساعت پیش - مهم ترین علل خيانت مردان در زندگی مشترک چیست؟ ... عدم توانایی در مدیریت غزیزه جنسی و ضعف جنسی مرد یا زن از علل اصلی ایجاد روابط فرا ... شوهر توسط زن به دلایل مختلف و اعتیاد مرد، از دیگر علل ایجاد روابط فرا زناشویی عنوان کرد.
سماتک پورتال جامع شامل عکس،اس ام اس،بازیگران،خبر ...
www.samatak.com/
عکس خانوادگی میرطاهر مظلومی، همسر و دخترش ... جالب ترین سبک ازدواج در کلیسای بادی + تصاویر · عکس های ..... خودسوزی مرد جوان به دلیل پایین بودن حقوق ... جالب ترین اس ام اس های خیانت در نامزدی .... علت واجب شدن غسل جنابت پس از نزدیکی و خروج منی.
به همسرتان بدون دلیل هدیه دهید!
ln.sayekhis.ir/?p=123648
دکتر صفایی مقدم، در گفت‌و‌گویی به اهمیت دادن هدیه به همسر در زندگی زناشویی اشاره کرد و گفت: هدیه دادن و گرفتن ... صفایی مقدم، ابراز خوشحالی از بابت دریافت هدیه را در قشر زنان بالا‌تر از مردان دانست و افزود: خانم‌ها علاقه ..... شناخت 7 دلیل خیانت زنان.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 307
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 628
  • باردید دیروز : 641
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,571
  • بازدید ماه : 1,571
  • بازدید سال : 30,662
  • بازدید کلی : 363,490