loading...
مسائل زناشویی
محسن بازدید : 322 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

برخورد و رفتار با همسری که اضطراب دارد |راهها

برخورد و رفتار با همسری که اضطراب دارد

نحوه برخورد با همسر مضطرب

اضطراب چیزی است که همگی ما گه گاه دچار آن می شویم، اما در بعضی ها اضطراب روی همه زندگی شان اثر می گذارد. اضطراب می تواند اشکال مختلفی به خود بگیرد، اما در اغلب اوقات باعث ترس و وحشت افراد می شود. اگر شما دوست، همسر یا والدین کسی هستید که هر روز با اضطراب دست و پنجه نرم می کند، نکاتی وجود دارند که باید آنها را بدانید.

همسرتان حس می کند از فرط اضطراب پس می افتد

زمانی که وحشت به او دست می دهد، احساس می کند خواهد مرد. قلبش دیوانه وار می تپد، عرق می کند و احساس حالت تهوع دارد یا فکر می کند الان پس می افتد. حتی در افراطی ترین حالت احساس می کند همین الان و همین جا خواهد مرد؛ هیچ حسی بدتر از این نمی تواند باشد.

در مقابل همسر مضطرب تان صبور باشید

اگر صبور نباشید این شرایط سخت تر خواهدبود، چون فقط به اضطراب هردوی شما افزوده خواهدشد و همه چیز بسیار بدتر خواهدشد.

با همسر مضطرب تان مهربان باشیم

مهربان بودن هم راستا با صبور بودن است، اما دائما مهربانی با کسی که مضطرب است، بی تردید کار ساده ای نیست و این اصلا ربطی به میزان علاقه شما نسبت به او ندارد. شما ممکن است به سرعت ذخیره انرژی خود را استفاده کنید، پس مهم این است که روی خودتان کار کنید. این به معنای مهربان بودن با خودتان نیز هست.

افراد مضطرب می دانند که اضطراب آنها بی معنی است

اضطراب آنها غیرعقلانی است. آنها این را می فهمند، اما دانستن این موضوع باعث از بین رفتن اضطراب آنها نمی شود چون نمی توانند جلوی خود را بگیرند. گاهی آنها درباره غیرعقلانی بودن این حس هم نگران هستند و همین باعث تقویت اضطراب در آنها می شود. اشاره به اینکه ترس و اضطراب آنها غیرعقلانی است، کاملا بی فایده است.

آنها از شما توقع درک این موضوع را ندارند

آنها در اکثر مواقع خودشان هم این حس و حال را درک نمی کنند و هیچ راهی هم وجود ندارد که از شما توقع داشته باشند آن را بفهمید، اما از اینکه شما برای این کار تلاش می کنید، خوشحال می شوند.

همسر مضرب تان مثل شما فکر نمی کند

این امری طبیعی است آنها درباره همه موارد حتی کوچک بسیار فکر می کنند و این درباره موضوعات بزرگ هم صادق است. این امر می تواند خسته کننده باشد، اما همچنین می تواند همان چیزی هم باشد که آنها را برجسته و متفاوت می سازد. مهارت آنها در توجه به جزئیات و ارزیابی عالی آنها از خطرات می تواند ابزاری ارزشمند به حساب آید.

افراد مضطرب لذت می برند که کمک می کنید

با آنها درباره چیزهای کوچکی که می تواند کمک رسان باشد، همفکری کنید. آنها از چه چیزی می توانند جلوگیری کنند؟ به آنها کمک کنید که در جست و جوی چیزهایی باشند که به دیگران کمک می کنند. راه هایی کاربردی را پیدا کنید تا هر روز کمی حس راحتی بیشتری داشته باشید و هر دو حال بهتری پیدا کنید.

افراد مضطرب از اینکه بی اهمیت تلقی شوند، متنفرند

آنها اضطراب دارند؛ اما احمق نیستند. آنها را بی اهمیت تلقی نکنید؛ با آنها حتی در سخت ترین لحظات درست طبق آنچه هستند، رفتار کنید. همیشه مهربان باشید، اما هرگز آنها را تحقیر نکنید.

همسر مضرب تان مسائل احساسی را بیش از حد درک می کند

مضطرب بودن بسیار خسته کننده است. چون مضطرب ها دائما و بیش از حد ممکن خطرات و هشدارها را درک می کنند. دائما دنبال خطرات هستند، هر آنچه را رخ داده است، بیش از اندازه واکاوی و تجزیه و تحلیل می کنند.

اگر کمتر از همسر مضطرب تان بپرسید، کمتر احساس وحشت خواهند کرد

فراتر از مسئله علاقه داشتن، اغلب از آنها می پرسیم، «حالت خوبه؟»، اما این اصلا کمکی نمی کند. اگر آنها در شرایط مناسبی باشند، هیچ چیز بدتر از این نیست که از آنها بپرسیم که آیا «حال شان خوب است یا نه؟» چون باعث می شود درباره آن فکر کنند. باعث می شود به دلایلی فکر کنند که می تواند باعث ناراحتی آنها شود یا اینکه فکر خواهندکرد که چرا از او این سوال را می پرسند.

وقتی شما مضطرب هستید، آنها اضطراب بیشتری خواهند داشت

نگاه کردن به کسی که دچار اضطراب شدید یا حمله اضطرابی است، می تواند ترسناک بوده و باعث اضطراب خود ما هم بشود. مخصوصا زمانی که فرد مورد سوال کسی باشد که عمیقا به او اهمیت می دهیم. با این حال، وحشت ما می تواند به وحشت آنها دامن بزند، پس این مهم است که کاملا خونسرد بوده و خودمان را کنترل کنیم. اگر نیاز دارید، می توانید در ذهن خود فریاد بزنید. اما عالی این است که صورتی بی تفاوت داشته باشید.

واقعا دست خودشان نیست که تندی می کنند

اغلب اوقات ذهن آنها درگیر مسائل واقعا پیچیده و مشکل است. وقتی به شما کم محلی می کنند، منظورشان واقعا شما نیستید؛ آنها در خودشان فرو رفته اند. زمانی که افکارشان دائما در تنش است، خوب بودن، آرام بودن و شیرین بودن بسیار مشکل است.

همسر مضطرب تان می داند که اصلا هم نشین خوبی نیست

آنها کاملا می دانند که غیرمنطقی و غیرقابل اتکا هستند. می دانند که این امر برای کسانی که دوست شان دارند، خسته کننده و ناراحت کننده است و دائما در این باره به خود نهیبت می زنند. با یادآوری این امر به آنها باعث بدترشدن حال و اوضاع آنها نشوید. این گونه افراد نیازی به یادآوری ندارند.

افراد مضرب هم می توانند طبیعی زندگی کنند

هیچ چیزی به بدی دست و پنجه نرم کردن با اضطراب نیست. این افراد نسبت به دیگران نیاز به برنامه بیشتر و دقیق تری دارند، اما کارهای فراوانی می تواند انجام داد. نیازی نیست آنها را هر روز مدیریت کنید یا لوس شان کنید.

افزاد مضطرب لذت می برند که در چالش با خودشان به آنها اعتماد می کنید

آزمایش محدودیت ها و تلاش در موقعیت جدید برای افراد مضطرب بسیار مناسب است. یکی از بهترین روش ها برای متوقف ساختن ورود  هر چه بیشتر اضطراب به زندگی آنها همین است که کمک می کند کم کم کنترل اضطراب خود را به دست گیرند.

البته اجازه پرواز دادن به کسانی که دوست شان داریم - وقتی می دانیم چه قدر این کار برای شان سخت است- کمی مشکل به نظر می رسد به جای اینکه فکر کنیم «به چالش انداختن» ایده بدی است، باید به آموزش راه های مدیریت و کنترل آن فکر کنیم. آنها نیز از این کار لذت خواهندبرد.

قادر هستند بگویند که چگونه کمک شان کنید

راه های فراوانی برای کمک به کسی وجود دارد که درگیر اضطراب است، اما باید این روش ها را در طول لحظات آرامتر آنها پیدا کنید. درست زمانی که آنها در ورطه اضطراب افتاده اند و جهانشان تیره شده است، نمی توانند به شما بگویند چگونه می توانید به آنها کمک کنید. پس از یک موقعیت اضطراب آلود از خودتان بپرسید در موقعیت مشابه بعدی چگونه می توانید کمک رسان باشید.

به این فکر کنید چه نکات خوب و بدی درباره چگونگی کمک در این شرایط وجود دارد. این پرسش ها را در طول زمانی آرام تر و ساکت تر پاسخ دهید. این گونه هردوی شما احساس توانمندی بیشتری در مدیریت موقعیت بعدی خواهید داشت.

افراد مضطرب در موقعیت های خاص می توانند احساس راحتی داشته باشند

گاهی چیزهای عجیب و غریب به آنها کمک می کند. این مهم نیست که آنچه به آنها آرامش می دهد، همیشه مورد پذیرش است یا نه و این اصلا مهم نیست که تا چه حد عجیب و غریب باشد. پس اگر دیدید نامزدتان پس از جست و خیز در باران حس بهتر و آرام تری پیدا کرد تعجب نکنید، فقط چکمه های تان با پا کنید و همراهش شوید. یا اگر دیدید برادرتان با چیدن کتاب هایش به ترتیب رنگ و اندازه آرام تر شد، لطفا کتاب ها را همین طوری برایش بچینید.

برای تشخیص آن چه برای همسرتان آرامش آور است، کمک می خواهد

گاهی تعیین و متوجه شدن آنچه باعث آرامش می شود، ساده تر است، چون شما از بیرون به آن موقعیت نگاه می کنید.در بعضی موقعیت ها آنها را از نظر فیزیکی آرام تر می یابیم؛ ممکن است این آرامش آن ها در پاسخ به افراد، بوها، مکان ها و موسیقی ها باشد. اگر متوجه شدید که چیزی آنها را آرام می کند حتما بیان کنید. شاید بتواند در موقعیتی دیگر نیز کمک رسان باشد.

مضطرب ها آسیب پذیرترند

اضطراب باعث آسیب پذیری جسمانی می شود. این عارضه های جسمانی می تواند حمله قلبی ناشی از استرس شدید، دردهای عضلانی به خاطر تنش و انقباض عضلانی، معده درد یا سردرد باشد.

باید به همسر مضطرب تان گوش دهید؛ نباید او را سرزنش کنید

امکان صحبت دادن به آنها و حس اینکه به حرف آنها گوش داده می شود، به شدت مفید است. این کار به عزت نفس شان کمک کرده و باعث می شود بتوانند مواردی را که باعث اضطراب یا کاهش اضطراب آنها می شود، پیدا کنند. درعوض صرفا نصیحت کردن آنها، اثر معکوس دارد. زمانی شما اثرگذار خواهید بود که به حرف های آنها گوش دهید، نه اینکه شما دائما با آنها صحبت کنید، سوال بپرسید و نگران دریافت پاسخ یا سکوت نباشید. شاید شما نشنوید، اما همیشه در ذهن آنها حجم بالایی از سروصدا وجود دارد.

آنها هم شما را دوست دارند

آنها می دانند که زندگی کردن با آنها مشکل است، می دانند که برای پشتیبانی از آنها بسیار تلاش می کنید و این امر را تحسین می کنند. شاید نتوانند به بهترین وجه عشق خود را به شما نشان دهند، اما آنها هم شما را عمیقا دوست دارند.


منبع : ماهنامه تندرستی

بازنشر : پورتال سیمرغ

گرداوری از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

 

 

نحوه برخورد با همسر مضطرب - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/2494-نحوه-برخورد-همسر-مضطرب
برخورد و رفتار با همسری که اضطراب دارد. نحوه برخورد با همسر مضطرب. اضطراب چیزی است که همگی ما گه گاه دچار آن می شویم، اما در بعضی ها اضطراب روی همه زندگی شان ...
بایدها و نباید های نحوه رفتار با همسر افسرده - نمناک
namnak.com/348-نحوه-رفتار-با-همسر-افسرده
رفتار با همسر و چگونه با همسر افسرده رفتار کنیم و نحوه برخورد با مردان افسرده و با ... نکته مهمی که در رابطه با افسردگی وجود دارد نقش روابط بیمار با نزدیکان و به ...
21 نکته که در برخورد با همسر مضطرب باید بدانید | کوکا
www.coca.ir/21-tips-distressed-spouse/
۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روش رفتار با همسر مضطرب، آن چه که باید در برخورد با افراد مضطرب بدانیم، ... راه های فراوانی برای کمک به کسی وجود دارد که درگیر اضطراب است، اما ...
چگونه با همسر خود رفتار کنیم؟ - چگونه در دل شوهر راه یابیم؟
howdate.blogfa.com/post-17.aspx
چگونه با همسر خود رفتار کنیم؟ ... با شوهری که از سر کار می آید چه رفتاری دارید؟ ... از سوی دیگر، شوهر با حسادت خود به طور غیرمستقیم به همسرش نشان می دهد که چقدر دوستش دارد. ... با این برخورد ، شوهر مجبور می شود با حوصله و به نرمی دلیل دیر آمدنش را توضیح ... باید قبول کرد که وقتی او یکی دو ساعت را در نگرانی و اضطراب به سر برده ...
با وسواسی‌ها چگونه برخورد کنیم؟/تو مریضی می‌فهمی، مریض!
www.niksalehi.com/news/archives/152150.php
۵ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - حضور همسر هادی نوروزی در منزل ریحانه بهشتی ... رفتار با هر بیماری نیاز به مهارت های خاص خود را دارد؛ مهارت هایی که بایستی از افراد متخصص یادگرفته ... نکته مهمی که باید در این زمینه یادآوری کنیم، اضطراب به عنوان ریشه بیماری است.
راهکار هایی برای رفتار با همسر افسرده - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/17499_راهکار-هایی-برای-رفتار-با-همسر-افسرده.html/
۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - راهکار هایی برای رفتار با همسر افسرده ... این یک بیماری جدی است که نیاز به کمک و حمایت اطرافیان دارد و اگر درمان نشود زندگی زناشویی را بیمار می کند. ... آنچه باعث این تغییرات می شوند عوامل بیرونی ای مثل اضطراب، مشکلات مالی، از دست دادن .... ضرورت ملاقات با روانشناس پیش از جراحی زیبایی · چگونگی برخورد با ...
ارتباط با معتاد - روش های صحبت کردن با معتاد - ارتباط ... - همراه
hamrah.co/صفحات/برقراری-ارتباط-سازنده/
هنگامی که با یک فرد معتاد صحبت می کنیم ممکن است حرفی بزنیم که او را ... همواره این احتمال وجود دارد که ما حرفی به عزیز معتادمان بزنیم که غیر سازنده باشد، ... اگرچه فرد معتاد عامل ایجاد اضطراب و تشویش در خانواده است، اما اعضای خانواده نیز ..... برخورد منفی با فرد معتاد باعث می شود تا دورنمای بهبودی وی از بیماری اعتیاد تیره تر شود.
وقتي به عنوان همسر دوم وارد زندگي کسي مي‌شويد - ایران سلامت
forum.iransalamat.com/.../وقتي-به-عنوان-همسر-دوم-وارد-زندگي-کسي-مي‌...
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خانمي كه قصد دارد با مردي ازدواج كند كه يك مرتبه زندگي مشتركي تشكيل داده و .... بداند اگر او يا شوهرش با همسر قبلي برخورد ‌كردند، چگونه رفتاري نشان دهد. ... 2 طرف بايد كاملا صادقانه و بدون احساس ناامني و اضطراب زندگي را پيش ببرند.
رفتار با فرد وسواسي | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره
moshavereh.porsemani.ir/content/رفتار-با-فرد-وسواسي
اصولا چگونه بايد با يک فردي که وسواس دارد برخورد کرد ؟ ... که به هيچ عنوان چنين رفتارهاي فرد وسواسي تحت اختيار او نيست که به دليل اينگونه رفتارها او را سرزنش ...
با افراد افسرده چگونه رفتار کنیم؟ - آفتاب
www.aftabir.com/articles/.../با-افراد-افسرده-چگونه-رفتار-کنیم
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شخصی که دچار افسردگی می شود شاید ترجیح دهد سکوت کند، اما بعضی وقت ها هم دوست دارد با کسی حرف هایش را درمیان بگذارد و در این مواقع است که ...
خيانت همسر و راه هاي برخورد با آن - انجمن گفتگو بانوان مسلمان ...
www.solaha.com › انجمن › خونه صلحاء › ایین همسرداری
۱۸ بهمن ۱۳۸۸ ه‍.ش. - فردی كه همسر وی مرتكب خیانت شده است اغلب احساس خواهد كرد كه عزت نفسش ... افسردگی و اضطراب ... این رفتار را می*توان نوعی مقابله به مثل یا انتقام دانست كه به نوبه خود یا فرد را .... نوع برخورد با اين تفاوت هاست که اهميت زيادي دارد.
با همسري كه مدام قهر ميكند چگونه بايد برخورد كنم | مشاوره خانواده
baelm.ir › ... › مشاوره خانواده
با همسري كه مدام قهر ميكند چگونه بايد برخورد كنم. در: مشاوره خانوادهبدون ... به دست آوردن خوراکی نقش پاداش برای رفتار گریه کردن و جیغ زدن را دارد. اگر این ماجرا باز هم ...
همسرم همیشه اضطراب دارد،چگونه با اون کنار بیایم
hooloo.cofeblog.ir/post/3350
۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر همسر شما هم یک فرد مضطرب است و در برخورد و رفتار با او دچار مشکل شده ... به بارداری شما نشان از این ناآمادگی شدید دارد که به شکل اضطراب نشان ...
چگونه به شوهرتان در هنگام افسردگی کمک کنید؟ - روان شناسی ...
robabnaz.persianblog.ir/.../چگونه_به_شوهرتان_در_هنگام_افسردگی_کم...
افسردگی در زنان دو برابر مردان است اما نکته ای که وجود دارد این است کهوقتی افسردگی مردانه می شود و ... ۳) به همسر خود کمک کنید. منظور از کمک کردن به فرد افسرده این نیست که طوری رفتار کنید که او مجبورشود افسردگی اش را .... با تندرستی، بیماری‌های مولد اضطراب کاهش می‌یابد(٢) ..... برخورد والدین ‌با اختلال‌ رفتاری ‌و روانی‌ کودکان(۱)
روان شناسی.دلهره.خشم.افسردگی .وسواس.اختلالات شخصیتی ...
robabnaz.persianblog.ir/
۳ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - É من باید یک پدر، مادر، معلم، همسر و. ... افراد با نگه داشتن این باورهای غیرمنطقی، اضطراب، خشم، افسردگی و ... آنها نیاز دارند که خود را ببخشند، از رفتار خود پشیمان شوند و تلاش ... برخورد با مشکلات در مراحل اولیه آنها ناراحت کننده است، اما به هیچ وجه ... البته الیس بر این باور نیز می‌باشد که انسان امکاناتی دارد که هرچند ...
روش‌های درمان دروغگویی - روان شناسی.دلهره.خشم.افسردگی ...
robabnaz.persianblog.ir/tag/روش‌های_درمان_دروغگویی
این مساله در مواردی که دروغگویی فرد درباره نقض قانون باشد بیشتر نمود دارد. ... بگیریم که صادق باشیم و با یکدیگر با احترام رفتار کنیم، چرا به دروغ گویی عادت کرده ... با فرض این که شخص دروغ گو از نظر روانی دچار مشکل حادی نیست، روان شناسان می ..... این* چنین*زنان* باید گفت* که* هیچ* گاه* همسر خود را تحت*فشار نگذارید و از او ...
زیر یک سقف با همسر وسواسی - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=264870
۱۹ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این‌ها جملات آشنایی است برای آنان که همسرانی وسواسی دارند. ... یا تصویر ذهنی مزاحم است و اجبار هم رفتاری آگاهانه و عودكننده را شامل می‌شود كه نام آن ... فراموش نکنید همسرتان فقط وسواس دارد، همین! ... وسواس از بیماری‌های اضطرابی است، سعی نمایید با فراهم کردن آرامش برای او کاری کنید که اضطراب کمتری را تجربه کند.
همسرم همیشه اضطراب دارد،چگونه با اون کنار بیایم؟
r10music.vistablog.ir/post/17560
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر همسر شما هم یک فرد مضطرب است و در برخورد و رفتار با او دچار مشکل ... وی به بارداری شما نشان از این ناآمادگی شدید دارد که به شکل اضطراب نشان ...
قوانین جالب رفتار با همسر - سایت رسمی و تخصصی روانشناسی
www.razeneshat.blogsky.com/category/cat-31
یک راه حل ساده و آسان وجود دارد که به نظر عملی می رسد و آن قول حکیمی است که ... ( با همسر خود در هر کاری موافقت کنید ، خواهید دید که زندگی چقدر راحتر می شود . )) .... مسلم این است که هم با چیزی مشابه با شما برخورد خواهد کرد ، بعید است که بر روی شما روغن موتور بپاشد . .... خیلی از ما اضطراب همسرمان را از نداشتن پول نقد کافی درک نمی کنیم .
با افراد عصبی چگونه برخورد کنیم ؟
fa.parsiteb.com/news.php?nid=10288
بهداشت روانی دلایل کم‌ آبی بدن نوشتن موجب آرامش میشود روش کنترل اضطراب و ... ما همواره با افرادی در زندگی مواجه می باشیم كـه درك كردن و مصاحبت با آنها تا حدودی دشوار است. ... مـقـصـود خـود میرسد - بی مسئولیت و زودرنج میباشد - مانند كودكان رفتار میكند. 13- قربانی شده: منفی ترین نگرش را به زندگی دارد - تمایل به دامن زدن به زیانها، بلاها ...
میگنا - همسراني که مدام قهر و آشتي مي کنند بخوانند
www.migna.ir/vdca6on6.49no615kk4.html
۲۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خوابگردی و ارتباط آن با افسردگی و اضطراب ... آشکارترين چيزي که مي شد در رفتار او احساس کرد نياز به گفت وگو با ... همسري که به دليل به وجود آمدن يک اختلاف، چند روزي است با ترانه قهر کرده است و با او ... اين کارشناس خانواده در ادامه توصيه هايي به زوجين نيز دارد: ..... 50 پيشنهاد برای برخورد مناسب همسران با همديگر.
آموزش(٥۱) - تفکر مثبت راهی به سوی زندگی بهتر و آرامتر...
psych.persianblog.ir/tag/آموزش
دیگر از کمال گرایی مطلق که باعث اضطراب و احساس عجز و ناتوانی می‌شود. خودداری کنیم. ... سعی کنید همان طور که با صمیمی ترین دوستانتان برخورد می کنید، با خودتان نیز رفتار کنید. وقتی که دوستی یا ... در جایی قرار بگیرید که سکوت و آرامش دارد. .... پس با کمال احترام از همسر خود می‌خواهید دقیقه‌ای کودکان را زیر نظر بگیرد. و پاهایش ...
سیره پیشوایان در رفتار با همسر
www.hawzah.net/fa/Magazine/.../سیره-پیشوایان-در-رفتار-با-همسر
احترام به همسر از عواملی است که در تربیت فرزندان، تأثیر فراوانی دارد. ... تحقیر شود، بدیهی است که از روان سالمی برخوردار نخواهد بود و در نتیجه، آرامش خود را از دست داده و اضطراب ... حضرت علی علیه السلام خود درباره چگونگی برخورد با همسرش می فرماید:.
همسرم بدبین است، چطور با او رفتار کنم؟ - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/tafahom/wife2-skeptical-treated.html
بدبینی و شك بین زوجین بدبینی و شك,بدبینی به همسر,طلاق و جدایی,شك بین زوجین ,اساس بدبینی,همسر آینده‌,ریشه بسیاری از بدبینی‌ها. ... از آنجاییکه مردان توانایی برخورد یا کنار آمدن با… ... زن یا مرد رازی را در زندگی دارد كه می‌كوشد آن را از همسرش پنهان كند كه البته در .... استرس,استرس بارداری,علت استرس بارداری,اضطراب در بارداری ...
ازدواج با کسی که فرزند دارد - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/danestani/married3-one-child.html
ازدواج با کسی که فرزند دارد ازدواج سابق,ازدواج دوباره,فردی برای ازدواج,همسر سابق,همسر ... برای کنار آمدن و برخورد با چنین موقعیت‌هایی یک توصیه سه کلمه‌ای داریم: گفتگو، گفتگو، گفتگو. .... بیماری های شایع کودکان · شعر و قصه کودکانه · رفتار از کودکی تا نوجوانی ... استرس,استرس بارداری,علت استرس بارداری,اضطراب در بارداری ...
پیشنهاداتی برای موفقیت خانواده ها و برخورد مناسب همسران با هم ...
www.zibaweb.com/khanvadeh3.htm
3 – تا جایی که امکان دارد با هم هستند و در مهمانی ها یا کارهای مربوط به خانواده تنها ... 15 – در کنار هم ، احساس امنیت و آرامش می کنند نه ترس ، اضطراب ، تنش و یا ... 16 – علاقه ، عشق ، محبت ، صفا و یکدلی خود را نسبت به هم ابراز می کنند ، هم در رفتار و هم در گفتار ... 2- به همسر خود احترام بگذارید و با وی محترمانه صحبت كنید و در ارتباط با او از ...
چگونه با عضو دو قطبی خانواده رفتار کنیم؟ | کلینیک فوق ...
gyrusclinic.com/چگونه-با-عضو-دو-قطبی-خانواده-رفتار-کنیم/
۹ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برخورد با فرد مبتلا به اختلال دو قطبی نیازمند صبر و آموزش و دلسوزی است. ... که چه تاثیر بسیار زیادی در فرد مبتلا و کیفیت رابطه شما با آنها دارد. ... است اضطراب و خشم را تهدیدی برای خود تلقی کنند، در نتیجه رفتار دفاعی از خود نشان می دهند. .... سلام همسر من هم دچار چنین حالی شده ومن احساس میکنم که احتیاج داره که با ...
با همسر بی‌مسئولیت خود چگونه رفتار کنیم؟ - همسران - خانواده ...
www.salamatnews.com › خانواده › همسران
۲۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روان · عمومی · اختلالات روانی · افسردگی · اضطراب · حوادث · باشگاه مهربانی · دانستنی ها · جهان ... اشخاص نابالغ، افرادی هستند که همگام با افزایش سنشان بزرگ نشده‌اند. ... همسرم درآمد اندکی دارد و من هم کمک حال او هستم ولی این دلیل نمی‌شود که همیشه هر ... در برخورد با همسر بی‌مسئولیت، هیچ گاه به دنبال تغییر او نباشید بلکه ...
چگونه با همسر داغدار خود برخورد کنیم؟ - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/269983/چگونه-با-همسر-داغدار-خود-برخورد-کنیم
۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این مرحله، فرد از یادآوری مشاجرات و بحث‌های ناخوشایندی که با فرد ... درواقع او به این طریق سعی دارد اضطراب و غم خود را کاهش دهد و به نوعی آرامش برسد. ... فرزندانتان را از وضعیت همسرتان آگاه کنید تا از تغییر رفتار و نگرش او مضطرب ...
مشاوره خانواده
zendegiirani.persianblog.ir/1390/8/
۳۰ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - هر فردی دارای یک حریم شخصی است که در برابر هر یک از افرادی که با آنها در ارتباط است یک تعریف مشخص دارد. .... 5_در مناسبات با همسر، صداقت همچون پل ارتباطی موثر: .... چگونگی رفتار ما ریشه در نگاهمان نسبت به خودمان دارد. ...... همان گونه که گفته شد؛ روش‌های برخورد با اضطراب در افراد کاملاً شخصی و فردی است و هر ...
شهریور 1390 - روانشناسی خانواده - Blogfa
www.khoshbakhti20.blogfa.com/9006.aspx
در این موارد برخورد هنرمندانه ی شما می تواند او را آرام کند. لذا من پیشنهاد می کنم که پست های ( سومین رفتار عاطفه شکن ) و ( آنچه به زنان آرامش می هد ) را حتماً بخوانید. .... می گفت: دخترم فیلم ترسناک دیده و هر شب از ترس خوابش نمی برد و اضطراب شدیدی دارد. ... شما فرمودید که ما نباید همسر و فرزندانمان را با دیگران در جهت منفی مقایسه کنیم.
- همسرم هميشه اضطراب دارد،چگونه با اون کنار بيايم؟ - چه خبر
www.chekhabar.ir/.../همسرم%20هميشه%20اضطراب%20دارد،چگونه%20با...
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر همسر شما هم يک فرد مضطرب است و در برخورد و رفتار با او دچار مشکل شده ايد ... اضطراب چيزي است که همگي ما گه گاه دچار آن مي شويم، اما در بعضي ها ...
بدبینی و جلو گیری از آن
ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article...
انسان را دچار اضطراب می کند ، استرس خود خوری و نگرانی نشاط و امید را از انسان می گیرد . .... من سراغ دارم خانمی که پانزده سال است که دارد رنج می برد که نکند شوهرم با خانم .... شوهر من طوری رفتاری می کند که من را نسبت به خودش حساس و بدبین می کند . ..... پس چرا همسر من این قدر به من بدبینی و سوء ظن دارد ؟ .... شما این جوری برخورد کنید .
کنترل شوهرتان را اینگونه در دست بگیرید!-پرشین پرشیا
www.persianpersia.com/lifestyle/ldetails.php?articleid=17675...54...
۲ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هر زنی دوست دارد به بهترین نحو زندگی زناشویی اش را مدیریت کند تا بتواند ... طوری رفتار کنید که شما و همسرتان در راه اهداف اقتصادی خانواده یک تیم باشید. ... از طرف دیگر زمانی که همسرتان ببیند با گارد بسته با مادرش برخورد نمی کنید، با ... کرد بلکه باعث اضطراب بیشتر و گاهی بیماری وسواس و بدبینی می شود.
همسرم همیشه اضطراب دارد،چگونه با اون کنار بیایم :: وبلاگ ...
narges-mahsa.blog.ir/.../همسرم-همیشه-اضطراب-دارد،چگونه-با-اون-کنار-بی...
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر همسر شما هم یک فرد مضطرب است و در برخورد و رفتار با او دچار مشکل شده ... به بارداری شما نشان از این ناآمادگی شدید دارد که به شکل اضطراب نشان ...
آرشیو - کلینیک ماد|روان درمانی-روانپزشکی-نوروفیدبک ...
www.madcl.com/faq.php
مادر من در مدت بيماري كاملا بي حوصله است و اظطراب فرواني دارد و از كوچكترين سرو صدا و ... ::با سلام مردی 31 ساله هستم که از 12سال پیش دچار اضطراب و از8 سال پیش دچار .... دست بدهم من در برخورد با افراد جدید و یا با ورود به محیط جدید دچار اضطراب میشوم که ..... رو ما دوتامون هم میدونیم همسر من خیلی منطقی رفتار میکنه ومن خیلی احساسی هستم ...
آن چه که خانواده فرد مبتلا به اختلال روانپزشکی لازم است بداند ...
gh.mui.ac.ir/آن-چه-خانواده-فرد-مبتلا-اختلال-روانپزشکی-لازم-است-بداند
از دست دادن همسر ، والدین و فقدان حمايت رواني و مالي نقش مهمي در ايجاد و تداوم علائم بیماری دارد. ... به علاوه سن بروز بيماري نيز در برخورد خانواده با بيمار اثر مي‌گذارد. ... و نزد خانواده خود برمي‌گردد و عوامل متعددي وجود دارد كه توجه به آنها مي‌تواند به بهبودي .... از قبل برنامه ریزی کنید که چگونه با این رفتارها کنار آمده و به فرد بیمار کمک کنید.
جام‌جم سرا | با مردان چشم چران چه کنیم؟
sara.jamejamonline.ir/NewsPreview/1347519875780202310
۲۶ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر همسر یا فرزندمان چنین مشکلی دارد باید چه کار کنیم؟ ... بهترین راه برای تشخیص این افراد تحت نظر گرفتن رفتار‌ها و تعاملشان با بقیه افراد و ... حال همراه با اختلال جنسی، اضطراب نیز وجود دارد زیرا این افراد مشغولیت‌های اینگونه ... اولین قدم در برخورد صحیح با اینگونه افراد این است که بپذیریم اختلالی وجود دارد.
سئوال 25رابطه نامناسب با مادرشوهر وخواهر شوهر - مشاوره خانواده
mosaver.parsiblog.com/.../سئوال+25رابطه+نامناسب+با+مادرشوهر+وخواهر+...
۲۴ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مطمئناً ایـن کـه مادر شوهر و یا خواهر شوهرتان با نیش زبان شما را ... میرود که با احساس مسئولیّت بیشتری با ماجرا برخورد کرده و فرد مقابل را بیشتر ... به عنوان هدف شماست، حال جا دارد به گونهای تفکّر و عمل ننمایید که شما را به ... 2- بیان شکایتآمیز از رفتار و گفتار خانواده همسر و درخواست مقابله با ... اضطراب راههای درمان آن
اضطراب جدایی در کودکان، آیا کودک شما به راحتی به مهد کودک و ...
koodakefarda.ir/تربیت-کودک/3-سال-به-بالا-2/2593-2/
دارد. •اضطراب جدایی به سال‌های مدرسه ابتدایی کشیده شده و با فعالیت‌های متناسب ... برید بسیار خوب است از همسر خود بخواهید با مادر خود در این زمینه که کودک هنگامی که .... البته لازم است وضعیت مهد کودک و رفتار مربی ها با او نیز مورد سنجش قرار گیرد… .... آمدن با وضعیت هایی که مضطربش می کند را یاد بگیرد و جراتمندتر برخورد نماید.
چگونه با خیانت همسر رفتار کنیم؟
chegoneh.com/چگونه-با-خیانت-همسر-رفتار-کنیم_3391.html
۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... ویژه آن هایی که مستعد اختلالات اضطراب و افسردگی هستند واکنش هایی افراطی به کشف خیانت همسران شان نشان می دهند. ... برای اطمینان دادن به فرد که همسرش دیگر رابطه نامشروع ندارد، همسر فرد ... آرزو دارد که همسرش به سادگی مسأله را «فراموش کند». ... چگونه با شوهر خیانت کار رفتار کنیم · طرز برخورد با شوهر خیانتکار.
روانشناسی و مشاوره
man-psychology.blogfa.com/
البته در نظر داشته باشید که بعد از 10 دقیقه با رفتاری مهربانانه برخورد کنید به .... اما در سطح پیشرفته تر این نوع رفتار با حس پدر خوب و همسر خوب بودن تعمیم داده ..... و به نوعی در افرای که مستعد مضطرب شدن هستن ایجاد اضطراب و لکنت زبان میکنه. ..... شاید او مشکل بزرگی دارد که گفتنش برایش آسان نیست و شاید هم منتظر جرقه ای ...
روانشناسی بالینی - هنر رفتار با افراد دشوار
blogfa26.blogfa.com/cat-234.aspx
متاسفانه جامعه به ما ياد داده است كه بهترين روش رفتار با افراد مسئله سازي كه ما را ... هنگام برخورد با افراد دشوار بايد علائمي را كه از خود بروز مي دهند بشناسيم و ماهيت آن ... احساسات و واكنشهاي شخصي نيز هنگام برخورد با افراد دشوار اهميت بسياري دارد. ..... چگونه اضطراب و نگرانی خود را کنترل کنیم؟ ... ۱۰ ژست آسان برای خوشحال نمودن همسر
اين پسران هرگز با شما ازدواج نخواهند كرد - صفحه 3 - تالار ...
forum.hammihan.com › ... › نکات و مطالب مفید خانواده و ازدواج
۳۱ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 16پست - ‏3 نویسنده
دﺧﺘﺮان ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺗﺼﻮر ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺮای ﯾﺎﻓﺘﻦ ﻫﻤﺴﺮ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎﯾﺪ در ﯾﮏ راﺑﻄﻪ اﺣﺴﺎﺳﯽ ﺑﺎ ﭘﺴﺮان دﺧﯿﻞ ﺷﻮﻧﺪ. ... 3 - ﻋﻔﺖ را زﯾﺮ ﭘﺎ ﻣﯽ ﮔﺬارد، درﺧﻮاﺳﺖ ﻫﺎی ﻧﺎﻣﺸﺮوع دارد ﯾﺎ درﺑﺎرﻩ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺟﻨﺴﯽ، ﺗﺤﺮﯾﮏ ﮐﻨﻨﺪﻩ و ﻧﺎ ﻣﺘﻌﺎرف ﺑﺎ ﺷﻤﺎ . .... اگر رفتاری از فردی که برای ازدواج انتخاب کرده اید به چشم شما ...... اغلب مردها در برخورد با استرس ابتدا با احساسات خود قطع رابطه می‌كنند تا ...
با همسر معتاد چگونه رفتار کنیم؟ - شفا آنلاین
shafaonline.ir/fa/news/53893/با-همسر-معتاد-چگونه-رفتار-کنیم
۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آن هم با پسری که به اعتقاد و اصرار پدرم، پسر خوبی بود و نباید او را از دست می دادم. ... زندگی با همسر معتاد، چه زن چه مرد، مشکلات خاص خودش را دارد.
روش رها شدن از آزار خاطرات بد - هیپنوتیزم بیدار - دکتر حریری
hypnotismbidaar.com/روش-رهاشدن-از-آزار-خاطرات-بد/
با توجه به مقدمه مذکور افراد باید تمرین کنند که هنگام هجوم خاطرات بد و منفی ..... در ضمن دچار افسردگی هم هستید که آن هم درمان هیپنوتیزمی دارد. ... من زنی هستم ۳۱ ساله. ... روا می کنه البته نسبت به مادرش هم همینطوره در چند برخورد تندی که با هم داشتیم با من هم ..... و سختی هایی که کشیدم به ذهنم میاد دچار اضطراب شدید میشم همش تو ترسم که دوباره ...
17 راز جالب آقایان که دختران حتما باید بدانند - عصر ایران
www.asriran.com › عصرايران دو › ماشین
وقتی که با همسر خود صحبت می کنید و چیزی نمی گوید یا حرکتی از او نمی ... اگر می خواهید بدانید مردی که قصد دارید با او ازدواج کنید چگونه مردی است و چه رفتاری دارد، به ... حتی ممکن است در مقابل مردان بیشتر احساس اضطراب و استرس داشته باشند اما ...
توصيه های يک خانم روانشناس - خانواده درماني
ham3ar.persianblog.ir/post/5/
۱۷ آذر ۱۳۸۲ ه‍.ش. - همگي انسانها با عشق يكسان برخورد نمي كنند اما همه بر اين باورند كه اگر دوست ... ۲- اگر شوهر شما دير به منزل آمد با او چه رفتاري داريد؟ ... قبول كنيم كه يكي دوساعت را در نگراني و اضطراب به سر برده ونمي تواند خوشامدگوي خوبي به هنگام ورود شوهرش باشد. ... يك زن دوست دارد شوهرش تمام اسرارش را با همسر در ميان بگذارد، تا هم ...
Men and depression - Royal College of Psychiatrists
www.rcpsych.ac.uk/healthadvice/translations/.../menanddepression.aspx
این بروشور برای مردانی که احساس افسردگی می کنند و همچنین افرادی که همسر٬ ... افسردگی از این نظر اهمیت دارد که عامل مهم غیبت افراد از کار و همچنین خود کشی در مردان می باشد. ... اضطراب ممکن است با علائم جسمی مانند خشکی دهان٬ عرق کردن٬ لرزش بدن٬ احساس طپش ... رفتار. اگر شما به جای صحبت کردن درباره احساسات خود از الکل و مواد مخدر ...
تناسب‌ها در ازدواج - سایت همسریابی بهترین همسر بزرگترین ...
2vi.ir/viewpages.php?id=14
بنابراين، بايد چهارچوب‌هاي اساسي انتخاب همسر را به خوبي بدانيم تا با انتخاب درست ... چهارچوب خانواده و آنچه كه به‌عنوان شكل‌گيري شخصيت در خانواده وجود دارد، از ... و از اضطراب جدايي يا ترس از تنهايي نجات مي‌يابند كه 2نفر، از نظر خانوادگي متناسب باشند. ... در شكل ديگر در يك برخورد همديگر را مي‌بينند در حالي كه هر دو، دوست دوستان‌شان ...
نکات بسیار مهم برای رفتار صحیح با کودکان - آکا - سلامت
www.akairan.com/khanevadeh/ravanshenasi-koodakan/17538.html
والدین اشتباهاتی در رفتار با فرزندشان دارند، اشتباهات رایج تربیتی که ما ... کودکانی که هیچ گونه محدودیتی برای آن ها منظور نمی شود، ممکن است در برخورد با دیگران دچار مشکل شوند ... داشتن انتظارات منطقی از کودکان بستگی به سن و میزان رشد آنان دارد. ... دهنی و مشاجره با کودک موجب می شود کودک احساس ناامنی کند و دچار اضطراب شود.
وبلاگ روانشناسی شفای درون - اختلالات روانپزشکی و توصیه ...
mbabakhani.blogfa.com/cat-24.aspx
این افکار و رفتار زمانی اختلال محسوب می شوند که باعث آشفتگی ، صرف زمان زیاد و اختلال .... واژه اضطراب به حالت روانی و عاطفی اشاره دارد، که ممکن است از یک احساس ناراحتی ...... روش برخورد آنان با ديگران در موقعيت‌هاي اجتماعي، خشک، محدود و نامتناسب است، ..... خیر - فقط اینکه این اشتغال فکری سمت و سویش فقط به همسر گذشته می‌رود، ...
10 سؤالي كه بايد از همسر بي وفاي خود بپرسيد - پرشین وی
www.persianv.com/ravan/112920.php
۱۷ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - به هر حال در هر دو حالت فرد پیمان شکن موظف است که با همسر خود در مورد ... مرور کنند و سپس با مشکلات زناشویی به صورت کاربردی برخورد نمایند. ... حال رفتارها و شخصیت اخلاقی نابهنجاری دارد و برای بدست آوردن چیزهایی که میخواهد از ناز و عشوه استفاده می کند. ...... محبت کردن ، درمانی برای کاهش اختلال اضطراب اجتماعی.
با یک معتاد چگونه باید برخورد کرد؟ - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/62128/با-یک-معتاد-چگونه-باید-برخورد-کرد
۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - باید بدانیم که برخورد اولیه خانواده با بیمار از اهمیت ویژه ای برخوردار است ... و یا اختلالاتی در حوزه روانپزشکی مانند اضطراب، خودشیفتگی، افسردگی، . ... كنند دو وضعيت خاص نيز وجود دارد كه دقت در مورد نحوه برخورد با آنها حائز اهميت است: ... رفتارهاي غلط بيمار )براي مثال با رفتار شخص مانند يک راز برخورد می شود(.
با بدخلقی های ماهانه چکار کنیم - مرکز اطلاعات فنی ایران
tici.info/default.aspx?dir=Learn_man&file=906022.htm
آشنایی با نشانه‌های این دوره که هر ماه در خانم‌ها با شدت و ضعف متفاوت بروز می‌کند، به شما ... بی‌شک آگاه کردن همسر از این علائم و دلیل تغییر رفتارها و به بیان دیگر درک کردن ... دنیا به افراد خانواده در ارتباط با نحوه برخورد با زنان در این دوره آگاهی داده می‌شود. ... هستند اما فراموش نکنید که اضطراب و تنش‌های عصبی در بروز این دردها تاثیر دارد.
اصلاح و تربیت - چگونه با افراد بدبین برخورد کنیم؟
behrooz90.blogfa.com/post-11.aspx
در حالی که رفتار و واکنشهای شان کاملاً تغییر می کند و تلخی و کنایه گوئی تحمل ... از ملاحظه بین این افراد و دیگران وجود دارد ، با والدین، فرزندان، با همسر و دوستانشان. ... یا اضطراب شده باشند و شایعاً پیش از آن که بتوانیم درمانشان کنیم به علت شک و ...
با کودکان خود چه می کنیم؟! - کلینیک بعد سومکلینیک بعد سوم
drsekhavati.com/1390/12/با-کودکان-خود-چه-می-کنیم؟/
۹ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - البته دیده شده که بازی کردن با اندام جنسی در برخی کودکان بیشتر از سایرین ... تشخیص خودارضایی چیست و مهمتر از ان معیارهای درمان این رفتار جنسی کدامند؟ ... هر زنی در رابطه جنسی با همسر خود قبل از اینکه متوجه آلت تناسلی او باشد به .... اما برخورد تند همیشه نتیجه برعکس دارد و سبب اضطراب ، تشویق به تکرار ...
اضطراب چيست و چگونه با آن برخورد كنيم ؟ : سایت پزشکان ...
www.pezeshk.us/?p=7422
۱۶ خرداد ۱۳۸۶ ه‍.ش. - بررسیها نشان می‌دهد که اضطراب در مردها، طبقات اقتصادى مرفه و جوانان کمتر .... در نیاز نوجوانان به کسب استقلال تفاوتهای فردی وجود دارد به همین دلیل نباید آنها را ... باید به او فهماند که نحوه برخورد دیگران با او تا حدی نتیجه رفتار خود اوست. .... احساس فقدان یا از دست دادن حمایتهاى عاطفى مثل مرگ همسر تغییرات ناگهانى ...
90-4-13دکتر صادقی-روانپزشک-اضطراب - سلامت باشید
salamat.tv3.ir/index.php?option=com_content&view...id...
اگر شدت این اضطراب زیاد باشد ما با انواع و اقسام بیماری های اضطرابی سر و کار داریم . ... یک فردی هم هست که اصلا اتفاقی نیفتاده ولی دائم دلشوره دارد که نکند به بچه ی من ماشین بزند .... پاسخ – بنظر می آید که همسر ایشان هم این اضطراب را دارند که نسبت به بچه هشان وسواس دارند و ... بیمار این رفتارها را انجام می دهد تا اضطرابش را کم بکند .
رفتار سرد مرد با خانواده زن
www.ofc.ir/forum/index.php?topic=3277.0;wap2
۳ آذر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - مشکل من اينه که همسرم خيلي خشک و به سردي با خانواده ام رفتار مي کند . ... ما را دوست دارد و به پسرش هم چندين بار مخفيانه گفته که با سياست رفتار کن. ... ما بزودي صاحب بچه مي شويم و من نمي خواهم وقتي مادر شدم هم مدام اضطراب داشته .... که همسر شما مشکل دیگه ایی نداره و این مشکل فقط به نوع برخورد خودتون با این مشکل
سوالات پزشکی كاربران - دکتر سید محمدرضا صدرعاملی - فوق ...
www.dr-sadrameli.ir/index.php?ToDo=MemberQuestions
سوال : من یک فرزند پسر 9 ساله دارم دو سال پیش برای استرس و اضطراب داروی فلو ... سوال : با سلام پسری 6 ساله دارم که حدود 2 ماهه که دچار تیک چشم شده که شدت و ضعف ... شما علت چیست و آیا امکان این وجود دارد که این رفتار همیشگی و به عنوان عادت دراید؟ ... همسر شما به احتمال زياددچار بيماري بنام"اختلال استرس بعد ازحادثه" ميباشند كه شامل ...
آميزش جنسي را بابيشترين لذت تجربه کنید - عقد و بعد از ...
trainingbam.blogfa.com/tag/عقد-و-بعد-از-ازدواج
آیا واقعا خانم‌‌ها گاهی باید صمیمیت و یکرنگی را با همسر خود کنار بگذارند و خود را طور ... وجود دارند كه به وسيله آنها مي توان واقعاً فهميد يك مرد جداً براي ازدواج آمادگي دارد يا نه. ... اسـت که بسیاری از زوج هـای تـازه ازدواج کرده، دیر یا زود با آن بـرخـورد کـرده و لذتش را خواهند بـرد. .... چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟
بهداشت روانی - آشنایی(گام اول قبل از ازدواج)قسمت اول
mentalhealth89.blogfa.com/post/228
هر چند ازدواج برای مردان اهمیت دارد اما نه به آن میزانی که برای زنان اهمیت دارد. ... اما توجه داشته باشید که داوری اضطراب احساس گناه نیست و کمتر می توان با احساس .... همسر دچار تعارض خواهد شد که چگونه او به این میزان متفاوت فکر می کند رفتار می کند و ..... و پدر و مادر شاخصی از رفتار آینده ی او در یک ارتباط صمیمانه است نوع برخورد و رفتار ...
دروغگويي - مشاوره و مددکاری
14342.blogfa.com/cat-46.aspx
چند راه مختلف براي برخورد و رفتار كردن با همسري كه راست نمي‌گويد وجود دارد. اگر مي‌خواهيد ... اما چرا این همه کتاب وجود دارد که درمورد دروغ گفتن مردها به زن‌ها نوشته شده‌اند؟
چگونه الکل را ترک کنیم؟ - دکتر محمد والی پور
www.drvalipour.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=2493
علايم اضطراب يا افسردگي ممكن است با مصرف زياد الكل رخ دهد. ... کلي اختلال‌هاي مصرف الکل با ساير اختلال‌هاي روان‌پزشكي همبودی بالايي دارد. ... برخورد و پاسخ‌گويي به دوستاني كه هنوز الكل مي‌نوشند، طرح‌هاي خاصي ارايه دهيد. .... همسر الکلیمون بازد میکنیم ولی همه اینها بی فایده است مگر خودش بخواد ترک کنه. .... اختلالات رفتاری کودکان.
وسواس | وقت طرب
mohsen-beheshtipour222.com/وسواس/
۱ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - شاید تعدادی از شما خوانندگان محترم تا حالا با آدم های وسواسی برخورد کرده باشید. ... (obsession) بر خلاف وسواس اجبار نوعی رفتار آگاهانه، معیارمند، و عود کننده ..... دارد به عنوان همسر پرستار، این نکته ها را به خاطر بسپارد که اضطراب و ...
چگونه با فرزند خود برخورد کنید؟ | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/6271
حقيقت اين است كه اصلاً پدر و مادر بدون اضطراب در هيچ جاي دنيا وجود ندارد. ... چگونه با فرزند خود برخورد کنید؟ ... حفظ آرامش والدین در برابر کودکان بسیار اهمیت دارد. ... هنگامی که واکنش شما به رفتار کودک درست مثل خود اوست، در واقع طبق خواسته کودک ...
اختلالات رفتاری - بهترین هدیه به همسر - Blogfa
nobatearamesh.blogfa.com/category/8
بهترین هدیه به همسر - اختلالات رفتاری - آرامش داشتن در کنار تو - بهترین هدیه به همسر. ... ( که جهت پاکی و نجسی ، عرصه را بر خود و اطرافیانش تنگ کنند ) با توجه به .... از این رو ، اگر آن قدر وسواس دارد که درانجام کارهای روزمره و اعمال عبادی دچار مشکل می .... اگر لباسم به آفتابه یا دیوار توالت برخورد کند حتما ، باید در آورم و بشویم بعد از ...
فن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو - مهارت های ...
fann-e-bayan.blogfa.com/cat-62.aspx
اين طرز برخورد و رفتار شايد در رابطه با دوستان و همکاران، مشکلات خاصي را ايجاد ... اما بايد بدانيد که اين گفتگو، نه تنها به زمان کافي احتياج دارد، بلکه راه و رسم ... یكی از مهمترین عللی كه اضطراب و استرس این مجالس را دو چندان می كند رعایت .... اكثر زنان از ضعف همسر ، پدر یا مردان دیگر در گوش سپردن به صحبت هایشان ، شكایت دارند.
رفتار با همسر عصبی - مشاوره و روان درمانی- مشاوره تلفنی ...
pooyamoshavereh.persianblog.ir/post/2891/
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - چگونگی برخورد با یک شوهر عصبانی، به میزان شکیبایی شما و میزان آسیبی که به شما وارد می گردد، بستگی دارد. آزارهای عاطفی و روحی امری واقعی ...
ویژگیهای بهترین زن در گفتار رسول خدا (ص)
heyatemaktabolbagher.epage.ir/fa/module.content_Page.60-07.html
سومین دوره ای که زن بعد از دوران دختری و همسری به آن منتقل می شود، دوران پر افتخار و ... خانه از آرامش و سکون است و در چنین دل و خانه ای اضطراب و بی قراری راهی برای نفوذ ندارد. ... همین بی مهری ها و لجاجتهای آگاهانه و ناآگاهانه زنان در برخورد با همسرانشان باشد. ... به خدا در جایی است که احساس خطر و ناامنی و گمراهی وجود دارد، شاید در وجود زنی که ...
دستور العمل رفتار با شوهر چشم چران! - عروس شرق
www.arooseshargh.com/news/سبک-زندگی/شوهر-چشم-چران.html
۱۰ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - با همسر آینده‌تان در میان بگذارید تا به نگاه مشتركی دست یابید. ... تصوراتی كه هنوز در زندگی‌شان جریان دارد، همسرشان را متهم به رفتاری می‌كنند كه یا انجامش ... كمك نخواهد كرد بلكه باعث اضطراب بیشتر و گاهی بیماری وسواس و بدبینی می‌شود. ... مشترك را بار دیگر نادیده گرفت، بتوانید برخورد جدی‌تری را درنظر بگیرید.
نمی‌گذارم کسی مرا برنجاند - همشهری آنلاین
hamshahrionline.ir/details/244564
۱۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در واکنش و برخورد با دیگران هنگامی که بعضی احساسات مانند خشم، اضطراب، ... با شخصی مهم بیش از حد دچار ترس، اضطراب یا نگرانی شوید، نمی‌توانید ... برای توصیف کاری که در این بین انجام می‌دهیم واژه‌های زیادی وجود دارد؛ ... نشان می‌دهید یا ناراحت می‌شوید چه‌کسی عامل اصلی آن است؛ رئیس، همسر، دوست، فرزند یا همکار شما؟
طرز برخورد با افرادیکه شما را تحقیر می کنند - مردمان
www.mardoman.net/life/putdown/
نگاهی اجمالی به شیوه های برخورد با افرادی که شما را تحقیر می کنند .... اضطراب داره و موضوع اصلا تو نیستی. ... دوست عزیز من هم ناراحت می شوم وقتی تحقیر می شوم میگم ارزش انسان اینه که با خدا چقدر ارتباط دارد وهرکس هر کاری یا رفتاری را انجام می ..... حتی اشخاصی هم که دختر یا همسر خودشان هم فاقد شغل هستند نیز به خودشان اجازه می دهند ...
راه های صحیح برخورد با مردان غیرتی - که
www.irannaz.com/the-correct-way-to-deal-with-men-jealous.html
اما نباید فراموش کرد غیرت نیز حد و مرزی دارد. ... توضیح اینكه غیرت مرد نسبت به همسر و فرزندانش امرى فطرى ، ضرورى و در واقع برخاسته از ... حال اگر غیرت مرد زیادتر از حد معمول شد چگونه با آن برخورد کنیم حجت الاسلام شهاب مرادی به ... 3- زن مراعات رفتار با نامحرم را بیش از پیش در دستور کار قرار دهد. ... چگونه بر اضطراب غلبه کنیم؟
مهـــارت هـای زندگــی
maharat8.blogfa.com/
*ناتوانی در مقابله با هیجانات منفی مانند خشم، اضطراب و. ... رعایت نمی کند، اگر احساس می کنید بیش از حد با دیگران گرم می گیرد یا رفتار و پوشش وی با فرهنگ ما ... زن و شوهری گفتند: بهترین روز عمر ما روزی بوده که ما با هم آشنا شدیم. ... زیرا مردی که خانواده و همچنین پدر و مادر خود را دوست دارد؛ در نتیجه همسر خود را هم دوست خواهد داشت و به این ...
استرس و راههای رسیدن به آرامش روح و روان [آرشیو] - سایت علمی ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-26596.html
۲۷ تیر ۱۳۸۶ ه‍.ش. - 100+پست - ‏36 نویسنده
مثلاً استرس دانش آموزي را كه امتحان دارد وا مي دارد كه در اتاق را ببندد و خود را از بازي و تفريح منع كند تا بتواند درس بخواند. ... مشاجره و ناسازگاري مداوم با همسر، والدين يا فرزندان ازدواج .... نگراني و اضطراب ها رو بايد پس زد تا به آرامش رسيد. ..... زنان و مردان در برخورد با استرس واكنش هاي متفاوتي را از خود به نمايش مي گذارند.
نکاتی مهم در برخود با همسر لجباز
mate24.ir › همسرداری
با همسر رفیق باز چگونه برخورد کنیم؟ ... _ مهم ترین توصیه برای رفتار با همسر لجباز، مدارا کردن است ... ضعیف و شکننده می‌آید یعنی کسی مغرور است که خودباوری کمی دارد و غرور نوعی سد دفاعی برای ... همسرم همیشه اضطراب دارد،چگونه با او کنار بیایم؟
همه چیز درباره زودانزالی/ زنان چه برخوردی با این مشکل ... - مهرخانه
mehrkhane.com › صفحه نخست › بهداشت و سلامت
او با تأکید بر اینکه عامل اصلی زودانزالی اضطراب و استرس‌هایی است که فرد با آنها مواجه ... رابطه‌ای که یک مرد می‌خواهد ایجاد کند با استرس همراه است؛ زیرا نگرانی‌هایی دارد از ... باشد و برخورد تحقیرآمیز یا سرزنش‌آمیزی با همسر خود نداشته باشد و به همسر خود ... تنها درمان زودانزالی مهار ذهن است که فقط با پرهیز جنسی و پرهیز از هر گونه رفتار ...
با همسر دروغگو چگونه رفتار‌ کنیم؟ - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعي
۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حس دردناکی است وقتی از همسری دروغ بشنوید که با صداقت و درستی با او ... چه بسا در بعضی موارد علت دروغگویی همسر، خود شما و نحوه برخورد شماست. ... در ادامه یا قطع رابطه ندارد، مثلا همسرتان به شما می گوید وقت پزشک دارد، اما به ... زندگی با فردی دروغگو، امنیت روانی شما را تهدید کند و باعث اضطراب و افسردگی تان شود.
با شوهر چشم چران چگونه رفتار کنیم
www.funpatogh.com/با-شوهر-چشم-چران-چگونه-رفتار-کنیم.html
۸ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - لازم نيست فكرش را بكنيم كه مردان ما چقدر با مردان انگليسي مثلا، شباهت يا تفاوت دارند. ... با همسر آينده‌تان در ميان بگذاريد تا به نگاه مشتركي دست يابيد. ... تصوراتي كه هنوز در زندگي‌شان جريان دارد، همسرشان را متهم به رفتاري مي‌كنند كه يا ... نخواهد كرد بلكه باعث اضطراب بيشتر و گاهي بيماري وسواس و بدبيني مي‌شود.
شب زفاف،اشتباهات شب زفاف چیست؟رفتار درست شب زفاف ...
www.delgarm.com/.../48319-شب-زفاف-و-اشتباهات-شب-زفاف-و-رفتار-...
۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شب زفاف و اشتباهات شب زفاف و رفتار درست شب زفاف-شب زفاف- اشتباهات شب ... در شب زفاف-رابطه جنسی-دخول-نزدیکی-مقاربت-نزدیکی با همسر-عشق بازی. ... اينكه شب زفاف با جايگاهي كه در فرهنگ اجتماعي ما دارد و اثرات آن بر زندگي ما ... كنيد و بگوييد احتياجي نميبينيد كه شب اول در اوج خستگي و تنش و اضطراب ...
آموزش كامل مسائل جنسي و روابط زناشويي
masaelejensie2010.blogfa.com/
از طرفی دیگر تمثیل رفتار انسانی با حیوانات نیز سفسته ای محرز در اثبات این ادعاست. .... آیا آنقدر خسته هستید که نمی توانید با همسر خود رابطه جنسی برقرار کنید؟ .... اعتبار یک کتاب است و احتمال بیشتری وجود دارد که به مطالبی برخورد کنید که نه .... در این نوشتار سعی کرده‌ایم به درمان اضطراب جنسی مردان بپردازیم، از چگونگی و ...
روانشناسی - روانشناسی اعتراض( رفتار جرات مندانه)
sarajahani.blogfa.com/post-373.aspx
قاطعیت جنبه هنری دارد و نیاز به تمرین و ممارست تا در انسان عادت و شرطی شده از ... و باورهایی درباره خودمان و طرز رفتار دیگران را، که موجب بروز احساساتِ اضطراب، ... وقتی قضاوت نهایی با شما بود، مجبور نیستید که با توضیح رفتار خود به .... کار درستی نیست بلکه رفتاری که قاطعانه و بدون سلطه جویی با انتقاد برخورد کندموثر است:
آقایان در اولین جلسه خواستگاری چطور باید رفتار کنند
www.takfars.ir/آقایان-در-اولین-جلسه-خواستگاری-چطور-با/
۲۰ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زن ها به مردی که به خانواده آنها بی تفاوت باشد، علاقه ای ندارند.در برخورد با همسر آینده تان به او نشان دهید که جلب رضایت خانواده اش برای شما اهمیت دارد.
مقالات روانشناسي - روانشناسي
ravanshenasi234.blogfa.com/cat-2.aspx
ضرورت آموزش خانواده ها در برخورد با فررزندان دوشنبه بیست و یکم بهمن ۱۳۹۲ 9:30 .... ب اضطراب نابهنجار كه درجات گوناگون دارد و با فرايندهاي متفاوتي ظاهر مي‌شود. .... 2- روشهایی که در آنها سعی می شود با تحت تاثیر قراردادن مستقیم رفتار و عملکرد ..... گاهی مردانی را می بینیم که همسری کاملا مادر گونه دارند ولی متاسفانه در بیرون از خانه ...
بهترین طرز برخورد با بچه های وابسته - تکناز
www.taknaz.ir/news_detail_20195.html
چگونگی رفتار با فرزند خجالتی ... زنی 70 ساله که هرگز عاشق کسی نشده است + عکس ... بهترین طرز برخورد با بچه های وابسته ... ولی از طرف دیگر کودکی را می بینیم که منزوی و گوشه گیر است و بیشتر تمایل دارد وقت خود را در کنار مادر سپری کند. علاوه بر مساله سرشت و ذات، بسیاری از کودکان هستند که اضطراب جدایی از مادر را دارند.
شهریور 1389 - اشتباهات من را تکرار نکنید - Blogfa
www.weblogman.blogfa.com/8906.aspx
اگر قصد ازدواج دارد، ویژگی‌ها و خصوصیات دختری که می‌خواهد با او ازدواج کند، پرسیده شود. ...... 20 وانمود كنید كه از نظر ظاهر و تیپ گرفته تا اخلاق، رفتار، خانواده و. ... پس از ازدواج داشتن حداقل يك دوست تضمين شده است و آن فرد هم همسر است‌. ... مردها 4 خواسته اصلی و اولیه ارتباطی دارند که گاهی اوقات با کوچکترین برخورد و رفتار شما اغنا می ...
[PDF]با دکترافروز در سایبان مهر با فرزند عاشق خود چگونه رفتار ...
farhangi.um.ac.ir/portal/sites/default/files/num2.pdf
دوست، رفتار ما با دشمن، رفتار ما با بیگانه؛ اینها آن بخشهای اصلی تمدن است، که متن ... اصیل و مهم ما ابوابی وجود دارد به نام »کتاب العشرة«؛ آن کتاب العشرة درباره ی ..... همسری باید باشند و چه نقش هایی را باید اجرا کنند. .... امّا ممکن است شیوه برخورد مناسبی در پیش نگرفته باشند. ... اضطراب، احساس گناه و سرزنش فرد، تنهایی، خستگی،.
بهترين طرز برخورد با سالمندان خانواده - راسخون
rasekhoon.net › ... › بهترين طرز برخورد با سالمندان خانواده
۴ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - براي همين با يک نگرش سنتي با آنها که پا به سن گذاشته‌اند، رفتار ... را دارد؛ در نتيجه از اضطراب سالمند کم شده، جايگاه خود را در مخاطره نمي‌بيند و دچار کاهش ... سالمندان اين خانه افسرده نمي‌شوند چون مانند جواني که با همسر و فرزندشان بودند ...
مشاوره در رابطه با مسائل زناشویی - ورود مجردها ممنوع ، فقط ...
hedva.blogfa.com/cat-3.aspx
چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟ ... تغییر کارکرد در فیزیولوژی طبیعی بدن; دلائل روان شناختی و شرایطی همچون اضطراب، خشم، افسردگی و . ... ماساژ علاوه بر تاثیرات مفیدی که روی بدن دارد، میتواند نقش تحریک کنندگی نیز داشته و .... بنابراین مشورت کردن با همسر و پزشک در رفع این مشکل مهم است.
آموزش مسائل زناشویی - با این نکات ازدواج خود را بیمه کنید
amuzeshe-jensi.blogfa.com/category/46
به نظر می‌رسد دقت در انتخاب همسر مناسب و سپس داشتن ویژگی‌های مناسب شخصیتی برای ... مثلا انتظار مي‌رود اين فرد كه به فرض يك خانم 21ساله است رفتار، كردار، ... اين فرد زماني كه به غير از خودش ديگري را دوست دارد به بلوغ عاطفي رسيده است. ... به‌عنوان مثال نحوه برخورد این قوم با عروس یا دامادی كه تازه وارد جمع خانواده می‌‌شود، چگونه است؟
روان شناسی ومشاوره وبلاگ ماریافیروزشاد - چگونه سن بلوغ را ...
www.firoozshad.blogfa.com/post/24/چگونه-سن-بلوغ-را-مدیریت-کنیم-
همچنین توجه مثبتی که یک نوجوان نیاز دارد را، بیشتر در نوع برخورد با رفتارهای ... از مشکلات رفتاری نوجوان ریشه در دوران کودکی آنان نیز دارد که والدین نتوانستند ... حل هایی را ارائه می دهیم كه كمك می كنند والدین بتوانند برخوردی صحیح با ناامنی و اضطراب ..... چرا که یک انسان کامل همسر یک انسان کامل بوده، با تمام لطافتهای یک روح سالم.
شوهرم محبتش را ابراز نمی‌کند! | مركز مشاوره امام خميني (ره)
moshavere.org/node/1201
۵ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اگر شوهرتان با زبان به شما ابراز محبت نمی‌کند و سخنان خوبي را که شما دوست دارید تحویلتان ... ثانیاً، صبر نکنید شوهرتان گفتار یا رفتاری عاشقانه داشته باشد. ... البته، مرد نیاز دارد احساس کند دوستش دارند نه آنکه تحملش می‌کنند؛ و این زمانی حاصل می‌شود ... داشتن رابطة عاشقانه با همسر، مانند یک خیابان دو طرفه است.
لذت زندگی
lazatezendegi.persianblog.ir/
مشکل دیگر درد در زمان رابطه این است که زنان با وجود درد از تحریک جنسی عقب می ... آیا درد در زمانیست که آلت قرو می رود یا در هنگام خروج نیز درد وجود دارد؟ .... لازم نیست خیلی سکسی برخورد کنید؛ او به راحتی می تواند عطوفت، مهربانی، و توجه شما را دریابد. .... سعی کنید با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید .
هنر رابطه زن و مرد - روابط دختر و پسر
anyasha.blogfa.com/cat-11.aspx
۱۴ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - در این سنین گاه دختران و پسران از نحوه رفتار و برخورد یکدیگر شکایت ..... آروم باش لحظه ای که این جمله به گوش زن ها برسد فشار و اضطراب آنهارا بالا می برد. ..... با یافتن همسری که بدنی کاملا متقارن دارد، احتمال اینکه بچه‌های حاصل از ...
زيباترين روش زن داري
www.maarefquran.org › صفحه اصلی موضوعات (11589) › معارف قرآن
نيكي كردن در حق ديگران، امري پسنديده است كه اين امر نسبت به زن و همسر در آيات و آموزه ... واقع مي شد، با اين همه به گونه اي رفتار نيك و حسنه اي درپيش گرفت كه اعتراض خداوند ... مرتبه تعامل و برخورد ارتباطي با ديگري برپايه عواطف و احساسات است و اين كه ... و دمي از هم دور نگردند و در صورت دوري احساس تنهايي و اضطراب و تشويش نمايند.
رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانند - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/334318/weblog/moazzen
۶ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ازهمه خانمهای متأهل خواهش می کنم با احترام به شوهر ونشکستن غرور ... گاهی نیز پیش می‌آید که همسر بی‌اعتنای شما ناگهان بیش از حد مهربان می‌شود و بیش از .... نشان دادن مراتب سپاسگزاری از او در نحوه برخورد و رفتار او تأثیر بسیار بزرگی می گذارد. .... ممکن است مردی به شما بگوید که به کمی فضا نیاز دارد و اینکه دوست دارد ...
روزه سکوت در مقابل چشم چرانی - بزرگترین وبلاگ همسـرداری
www.hamsardari71.blogfa.com/post/162
ما به مراجعه کنندگان خود می گوییم که در واقع مرد با سوءرفتارش تلاش دارد مشکلات ... مرد خشن معمولا با رفتار خشونت آمیزش از عقده های خود می کاهد اما در عین حال احساس گناه و ... این دور باطل بیش از هر روش دیگری به حذف اضطراب از رابطه زن و مرد توجه می کنیم . ... خانم ها هستند: من آقایی را می شناسم که یک ماه و نیم است که با همسر خود حرف نزده .
[PDF]بهترین طرز برخورد با سالمندان خانواده
salamatiran.com/pdf/salamat/238_13.pdf
رفتار با سالمندان اشاره کرد. آن نکته مهم این ... موثر و مفید بودن را دارد؛ در نتیجه از اضطراب. سالمند کم شده، .... چون مانند جوانی که با همسر و فرزندشان بودند. حاال هم خانه و ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 255
  • باردید دیروز : 408
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,787
  • بازدید ماه : 2,787
  • بازدید سال : 31,878
  • بازدید کلی : 364,706