loading...
مسائل زناشویی
محسن بازدید : 556 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

همه توقعات زنان از مردان در زندگی زناشویی

توقعات زنان از مردان در زندگی زناشویی

توقعات زنان از مردان

Expectations of women than men

آشنایی با برخی از توقعات زنها از مردها میتواند زندگی زناشویی را شیرین تر کند،زنان از مردها خواسته هایی دارند که در ذیل به آنها اشاره میشود

مردها می‌توانند شوهر، نامزد یا دوستان خیلی خوبی باشند اما تصور ما این است که آنها می‌توانند خیلی بهتر از این باشند.

عبارات آشنایی به ذهنتان می‌آید؛ «اون هیچوقت به اندازه کافی تلاش نمیکنه»، «همیشه با دوستاشه»، هیچوقت منو نمیبینه» و … ولی همانطور که خودشان می‌گویند، مردها همیشه همین هستند. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم از موضع متفاوتی وارد شده و به آقایان کمک کنیم آرزوها و توقعات خانم‌ها را بهتر درک کنند.

بااینکه این نمی‌تواند درس کاملی برای روش برخورد با خانم‌ها باشد اما لیستی از توقعات و انتظارات خانم‌ها را به شما معرفی می‌کند. از‌ آنها هوشمندانه استفاده کنید.

برخی از توقعات زنان از مردان

۱. چیزهای کوچک مهم‌اند.

بعضی مردها فکر می‌کنند اگر یکبار همسرشان را سورپرایز کنند، دیگر برای باقی عمرشان بس است. اما چرا نباید در راه برگشت به خانه شیرینی موردعلاقه‌مان را برایمان بخرید یا کتاب جدیدی که درموردش صحبت می‌کردیم را برایمان بگیرید؟ مطمئن باشید که از شما قدردانی خواهیم کرد.

۲. زحمت بکشید.

تلاش همیشه رمز کار است. زنگ بزنید تا ببینید روزمان را چطور می‌گذرانیم، یا یک کار واقعاً خاص برای سالگردمان انجام دهید. مطمئن باشید که ارزش وقت‌گذاشتنتان را داریم.

۳. اعتمادبه‌نفس جذاب است اما غرور نه.

هر دختری از مردی که اعتمادبه‌نفس دارد خوشش می‌آید. این باعث می‌شود احساس امنیت و آسودگی کنیم و هیچ‌چیز جذاب‌تر از این نیست. اما غرور؟ به هیچ عنوان برایمان قابل تحمل نیست.

۴. مردانگی نمرده است.

هرازگاهی مثل مردهای قدیم رفتار کنید. در را برایمان نگه دارید، میز شام را حساب کنید، و بگذارید جلوتر از شما وارد شویم.

۵. بچه نباشید.

درست است، ما پرستارهای خوبی هستیم. زن‌ها عاشق مراقبت کردن از مردهایشان هستند اما به محض اینکه به حالت مادر بودن برویم می‌خواهیم از آن رابطه بیرون بیاییم. بیشتر مردها قلباً مثل بچه‌ها هستند اما اگر قرار باشد کمی بیشتر از بغل کردنتان انجام دهیم (غذایتان را هم برایتان تکه‌تکه کنیم تا بخورید) مطمئناً مشکل بزرگی خواهد بود.

۶. گوش کنید و علاقه نشان دهید.

بعد از یک روز پرمشغله تنها چیزی که می‌خواهیم این است که مردمان به حرف‌هایمان گوش کند. زن‌ها عاشق حرف زدن‌اند و احساساتشان را بیرون می‌ریزند. ما به شما تکیه می‌کنیم چون اعتماد داریم که می‌توانید حالمان را بهتر کنید. پس خواهش می‌کنیم که صدای تلویزیون را قطع کنید، لیوانتان را بگذارید زمین و به ما گوش کنید.

۷. صادق باشید.

کاملاً درست است که می‌گویند صداقت بهترین سیاست است. گفتن یک دروغ کوچک شاید الان کارتان را راه بیندازد اما مطمئن شوید که زن‌ها می‌فهمند و آنوقت دیگر پشیمانی سودی ندارد. از اینها مهمتر، خیانت نکنید و درموردش دروغ نگویید. این بزدلی است.

۸. به ما اولویت دهید.

مردها لازم دارند که زمانی را با دوستانشان بگذارانند اما اینکه در اولویت سوم یک مرد قرار بگیری اصلاً برای ما جالب نیست. اگر طرفتان احساس نکند که اولویت اول زندگی شماست، مطمئن باشید که اتفاق‌های جالبی نخواهد افتاد.

۹. به مسائل جزئی توجه کنید.

همه دوست دارند مورد توجه طرف‌مقابلشان باشند. مدل موی جدید؟ لباس نو؟ چیزی بگویید تا نشانمان دهید که متوجه تغییر شده‌اید.

۱۰. کم‌کم پیش روید (در تختخواب).

هیچ‌چیز بدتر از مردی نیست که قبل از ارضا شدن همسرش، کار خود را تمام کند. ارگاسم خانم‌ها زمان بیشتری می‌برد و عشق‌بازی قبل از رابطه‌جنسی رمز کار شماست. وقت بگذارید و عجله نکنید. متشکریم.

۱۱. بی‌میلی به رابطه‌جنسی دلیل وجود مشکل نیست.

خیلی وقت‌ها بی میلی ما به داشتن رابطه‌جنسی بخاطر شما نیست. همه ما گاهی اوقات خسته‌ایم، استرس داریم یا نگرانیم. اتفاق می‌افتد دیگر، نگران نباشید و به خودتان نگیرید.

۱۲. کمکمان کنید.

هیچ‌چیز آزاردهنده‌تر از یک مرد تنبل نیست. کمی در کارهای خانه، کارهای دانشگاه و کارهای روزمره کمکمان کنید. این کارها همانقدر که وظیفه ماست، وظیفه شما هم هست!

۱۳. گاهی‌اوقات دوست داریم تنها باشیم.

بیشتر وقت‌ها شاید نتوانید جلو حرف زدنمان را بگیرید اما بعضی وقت‌ها هم دوست داریم تنها باشیم. اگر همسرتان به نظر آرام می‌آید و چیزی نمی‌گوید، مشکلی نیست، فقط دوست دارد کمی در خودش باشد.

۱۴. عذرخواهی کردن را یاد بگیرید.

اینقدر خودخواه و خودرای نباشید. اگر تقصیر از شماست باید عذرخواهی کنید. مطمئن باشید این کارتان رابطه را تا حد زیادی جلوتر خواهد برد.

۱۵. بعضی وقت‌ها واقعاً حس و حال بدی داریم.

مردها فکر می‌کنند زن‌ها همیشه به دنبال جلب توجه هستند اما گاهی واقعاً حس و حال خوبی نداریم. خواهش می‌کنیم، علائم قبل از عادت‌ماهیانه را فراموش نکنید. کنار آمدن با عادت ماهیانه کار چندان آسانی نیست.

۱۶. به تعادل شوخ‌طبعی کنید.

بااینکه شوخ بودن بعضی وقت‌ها خیلی خوب و مفرح است اما بعضی وقت‌ها اصلاً علاقه‌ای به بذله‌گویی‌هایتان نداریم.

۱۷. مراقب بهداشتتان باشید.

دندان‌هایتان را مسواک کرده‌اید؟ به خودتان عطر زده‌اید؟ اگر نکرده‌اید همین الان این کارها را انجام دهید.

۱۸. خودتان را بشناسید.

اگر مردی بداند که چه می‌خواهد و از خودش مطمئن باشد، کمتر در کارهای بی‌ارزشی مثل هوس‌بازی کردن وقت می‌گذارد.

۱۹. سالگرد یا روز تولدمان را فراموش نکنید.

سال ۳۶۵ روز دارد و فقط باید دو روز آن را به خاطر نگه دارید. حداقل روی گوشی همراهتان یادآور بگذارید یا در تقویمتان یادداشت کنید یا حتی اگر لازم شد از مادرتان بخواهید که به شما یادآوری کند. هر کاری که می‌کنید، این دو روز را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

۲۰. به ما احترام بگذارید.

بعضی مردها آنقدرها که باید به طرف مقابلشان ارزش نمی‌گذارند. طوری باید او را دوست داشته باشید که انگار آخرین روزی است که او را می‌بینید، برای آنچه که هست تحسینش کنید و برای هر کاری که می‌کند از او قدردانی کنید. کمی به آن فکر کنید.

۲۱. عشقتان را ابراز کنید

انتظار نداشته باشید که ما علم غیب داشته باشیم و از احساسات شما باخبر شویم. اگر واقعا ما را دوست دارید لطفا به زبان بیاورید و آنرا در عمل نشان دهید.

۲۲. ما تشنه عشق و عاشقی هستیم.

هیچوقت از دختری سوال نکنید که گل می‌خواهد یا نه. مطمئناً جواب او مثبت است. معلوم است که ما گل دوست داریم، مخصوصاً اگر رز باشد به همراه شمع و شام و نوشیدنی.

۲۳. برایمان شام درست کنید.

هیچ‌چیز جذاب‌تر از مردی نیست که بلد باشد در آشپزخانه چه بکند.

۲۴. چیزی که از قلبتان بیرون می‌آید برایمان مهم است.

اگر تابحال به درست کردن یک هدیه جالب مثل یک کارت دست‌ساز، یک CD از منتخب آهنگ‌هایی که دوست دارید و امثال این فکر کرده‌اید ولی تصور کرده‌اید که ممکن است کار مسخره‌ای باشد، اشتباه می‌کنید! این کارها بهترین راه برای بیان احساسات قلبی‌تان است مخصوصاً اینکه مردها معمولاً مهارت چندانی برای ابراز آن ندارند. مطمئن باشید که ما عاشقش می‌شویم.

۲۵. شما نمی‌توانید بدون ما زندگی کنید.

خیلی وقت‌ها مردها زن‌ها را نادیده می‌گیرند اما در واقعیت شما بدون ما هیچ‌چیز نیستید. چه کسی مراقبتان خواهد بود؟ چه کسی باعث می‌شود که مرد بهتری باشید؟ لطفاً بپذیرید

منبع: mardoman.net

گرداوری از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

رابطه و توقعات مردان و زنان در زندگی زناشویی - سه نشانه
www.3neshaneh.com/.../رابطه%20و%20توقعات%20مردان%20و%20زنان...
رابطه زن و شوهر، در ایده آلترین حالت ها، رابطه ی یک زوج عاشق پیشه است که دائما در حال برطرف کردن نیازهای یکدیگرند.
توقعات مردان از زنان در زندگی زناشویی - ایران مطلب
iranmatlab.ir/fa/news/62925/توقعات-مردان-از-زنان-در-زندگی-زناشویی
توقعات مردان از زنان در زندگی زناشویی توقعات مردان،زنان پرتوقع،زندگی ایده ال زوجین.
توقعات و انتظارات مرد از همسر خود چیست؟ | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/357
۲۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این موضوع وقتی اهمیت رو به تزاید خود را آشکار خواهد ساخت که توجه داشته باشیم زمانی که انتظارات و توقعات زن و مرد در زندگی زناشویی متفاوت باشد، ...
انتظارات یک مرد از زندگی مشترک - شناخت نیازهای مرد در ...
www.tiktak.ir/انتظارات-مرد-از-زندگی-مشترک-زناشویی/
۱۰ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هر زنی، برای آن که زندگی مشترک موفقی داشته باشد، باید مهارت همسر داری به خصوص تفاوت زن و مرد را بداند و درک کند توقع یک مرد از همسرش چیست؟
انتظارات یک زن از مرد ایده آل اش - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=231992
۲ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این راهنمایی است که به شما می گوید همسران تان چه توقعاتی از شما دارند. ... هنوز شیوه مردان سنتی را ترجیح می دهند، به خصوص در ابتدای زندگی مشترک.
توقعات و انتظارات همسران
www.hawzah.net/fa/Magazine/View/3992/.../توقعات-و-انتظارات-همسران
این موضوع وقتی اهمیت رو به تزاید خود را آشکار خواهد ساخت که توجه داشته باشیم زمانی که انتظارات و توقعات زن و مرد در زندگی زناشویی متفاوت باشد، این احتمال وجود ...
توقعات زنان از مردان - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/2516-expectations-women-men
توقعات زنان از مردان. Expectations of women than men. آشنایی با برخی از توقعات زنها از مردها میتواند زندگی زناشویی را شیرین تر کند،زنان از مردها خواسته هایی دارند ...
مهم ترين انتظارات مردان و زنان از همديگر در زندگي مشترك ( ...
www.donyayeeshghman.blogfa.com/post-3.aspx
زنان به كارهاي كوچكي هم كه مردان برايشان انجام مي دهند امتياز مي دهند: اغلب مردان چنين تصور مي كنند كه بايد كاري بزرگ و حيرت آور براي همسر خود انجام دهند تا مورد تحسين و ...
100- توقعات درست درزندگی زناشویی و روش برخورد بامادر شوهر
shabanik.blogfa.com/post-96.aspx
زن و مرد قبل از ازدواج، در کانون گرم خانواده و در ناز و نعمت، بدون اینکه مسئولیتی داشته باشند، مشغول زندگی بوده اند. آنچه باعث شده که آنها دست از آن کانون مهر بکشند و ...
توقعات و انتظارات زنان از مردان - سنجاب
sanjab.cofeblog.ir/post/3477
۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این موضوع وقتی اهمیت رو به تزاید خود را آشکار خواهد ساخت که توجه داشته باشیم زمانی که انتظارات و توقعات زن و مرد در زندگی زناشویی متفاوت باشد، ...
ازدواج و توقعات زندگی زناشویی
www.parsnaz.ir/news_detail_5850.html
انتظارات و توقعات زندگی زناشویی که نیمه پنهان بوده و به زبان نمی‌آیند، زن و شوهرها را در مرحله ادراک به آزمایش می‌کشد این قوانین که در دوران.
۹ نیاز اساسی و نهفته مردان در زندگی زناشویی - آفتاب
www.aftabir.com/.../۹-نیاز-اساسی-و-نهفته-مردان-در-زندگی-زناشویی
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مردان هم مانند زنان چند نیاز مهم و اساسی در زندگی شان دارند. ... پرخاشگری ها و ناسازگاری های آن ها، عدم دست یابی به احترامی است که از همسر خود توقع دارند.
انتظارات مردان از زنان در رابطه جنسي - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/archives/211550.php
ارضاي روحي و رواني تاثيرات دراز مدتي برروي رفتارهاي زن و شوهر در زندگي زناشويي دارد و اين همان مقدس بودن رابطه جنسی ببن زن و شوهر ميباشد حال آنكه اكثر افراد ...
انتظارات زنان و مردان از یکدیگر - که
www.irannaz.com/news_detail_5416.html
در اوایل زندگی مشترک، زن قبل از این‌که شوهرش به خانه برسد، هر کاری را که برای خوشحال ... درواقع زوج‌ها، به‌علت انتظار و توقع اشتباه از هم و برخورد غلط با مسائل، از عملکرد خود نتیجه‌ی مطلوبی نمی‌گیرند. ... زنان چگونه می توانند به اوج لذت جنسی برسند.
انتظارات رفتاری و اخلاقی یک مرد از همسر خود
vista.ir/article/280270/انتظارات-رفتاری-و-اخلاقی-یک-مرد-از-همسر-خود
بهتره اینو بدونید مردان همیشه یک حس برتری نسبت به زنان دارند این کاملا طبیعی ... کلا میل جنسی در مردان البته متاسفانه در مورد کسی که این رابطه را قبلا تجربه کرده اند ... توقعات همسران جوان · رازهای سر به مهر زندگی · اعتماد و صمیمیت رمز موفقیت در ...
توقعات و انتظارات جنسی زنان - ازدواج و آموزش مسائل جنسی و ...
asheghi4u.blogsky.com/1393/03/13/.../توقعات-و-انتظارات-جنسی-زنان
۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در اکثر مواقع کسی که برای رابطه جنسی پیشقدم می شود ،مرد است و در برخی مواقع زنان خواسته های جنسی خود را مطرح نکرده و ... برچسب‌ها: توقعات و انتظارات جنسی زنان، خواسته جنسی، توقعات جنسی زنان ... خسته شدن از زندگی زناشویی.
9 اشتباه مردانه در زندگی زناشویی و راه حل آن - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/learn/marriage2-solution.html
روابط زناشویی آموزش روابط زناشویی زندگی زناشویی,روانشناسی زناشویی,دانستنیهای جنسی. ... رابطه جنسی,علت امتناع همسر از رابطه جنسی,علت پس زن رابطه جنسی ... غذا پختن و رسیدگی به خانه شوند، آیا به نظر شما این توقع زیادی است که زنی انتظار ...
رابطه و توقعات مردان و زنان در زندگی زناشویی
www.toziba.ir/.../رابطه%20و%20توقعات%20مردان%20و%20زنان%20در%...
رابطه زن و شوهر، در ایده آلترین حالت ها، رابطه ی یک زوج عاشق پیشه است که دائما در حال برطرف کردن نیازهای یکدیگرند.
مهم ترین موانع آرامش در زندگی زناشویی | زن روز
www.zanrooz.com › جديدترين مطالب
۱ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - توقعات بی جا: زندگی زناشویی میدان مشترک کمال زن و مرد محسوب می شود. بنابراین برای داشتن آرامش و رضایت از زندگی، باید میزان خواسته ها و ...
نیاز به احترام و ارزشمند بودن، مهم ترین توقع مردان در زندگی ...
www.doctorfa.lol/posts/3729
لازم است زنان بیاموزند برای مردان مهم ترین توقع در زندگی مشترک ،نیاز به احترام و ارزشمند بودن است. دکتر عبدالوهاب خندان روانپزشک در گفتگو با خبرنگار ...
مردان از زنان چه می خواهند؟ | نامزدی، عقد و بعد از ازدواج | زناشویی
www.persianfal.com › زناشویی › نامزدی، عقد و بعد از ازدواج
۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مرد به این نیاز دارد که زنش نشان دهد به قدرت او برای رسیدن به خواسته هایش در زندگی احتیاج دارد. مردها از زنان شان می خواهند به آنها احساس قدرتمند بودن ...
مهم ترين توقع مردان در زندگي مشترک - تیک
tik.ir/fa/news/90234/مهم-ترين-توقع-مردان-در-زندگي-مشترک
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهم ترين توقع مردان در زندگي مشترک. دکتر عبدالوهاب خندان روانپزشک، در پيشنهاد به زنان گفت: زنان قدرت کافي براي مقابله با خيانت را دارند تنها ...
جام نیوز :: JamNews - مهم ترین توقع مردان در زندگی مشترک
www.jamnews.ir/detail/News/493536
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لازم است زنان بیاموزند برائ مردان مهم ترین توقع در زندگی مشترک ،نیاز به ... این روانپزشک در ادامه اظهار داشت: زنان هنگام آغاز زندگی مشترک با دقت و ...
مهم ترین توقع مردان در زندگی مشترک چیست؟
www.webgardha.com/.../مهم-ترین-توقع-مردان-در-زندگی-مشترک-چیست
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانم ها، برای مردان تنها مسأله مهم در ازدواج روابط جنسی نیست! مهم ترین توقع مردان در زندگی مشترک چیست؟ لازم است زنان بیاموزند برای مردان مهم ترین ...
اصول زندگی زناشویی (4) اصل اقتدار مردانگی | هم اندیشی دینی
www.hamandishi-dini.ir/اصول-زندگي-زناشويي-4‌-اصل-اقتدار-مردان/
با توجه به این ویژگی، زن دوست دارد در پناه یک مرد زندگی کند و به او تکیه نماید. ... که در پیمان زناشویی در کنار یکدیگر زندگی می کنند، به خواسته ها و توقعات طرف ...
پايان مشاجرات زن و شوهري با «مهارت گفت‌وگو» - زنان موفق
zananemovafagh.com/پايان-مشاجرات-زن-و-شوهري-با-مهارت-گفت.html
بخش عمده‌اي از مشاجرات و مشكلات در زندگي مشترك زوج‌ها به دليل. ... توقعات دور از انتظار، سوء تفاهم‌ها، قضاوت‌هاي منفي، نگراني‌هاي بي‌دليل، مقايسه اشتباه و ... به‌طور كلي بحث و جدل تا اندازه عادي در زندگي زناشويي مانعي نداشته و مهم اينست كه زوج‌ها بعد از ...
مهم ترین توقع مردان در زندگی مشترک - ساوالان خبر
www.savalankhabar.ir/100109/مهم-ترین-توقع-مردان-در-زندگی-مشترک/
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لازم است زنان بیاموزند برائ مردان مهم ترین توقع در زندگی مشترک ،نیاز به احترام و ارزشمند بودن است.
دلایل سرخوردگی زنان از زندگی مشترک بخش اول - بیست ستون
www.bistsotoon.com/.../دلایل-سرخوردگی-زنان-از-زندگی-مشترک-بخش-ا...
۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به‌طورکلی زنان نگرانی بیشتری در مورد زندگی مشترک دارند و... ... متأسفانه میزان سرخوردگی زنان از زندگی مشترک به ‌مراتب بالاتر از مردان است و آمار ... تعریف امروزی از زندگی مشترک، نشان می‌دهد که توقعات زنان برای توجه بیشتر ...
چه کسی ابتدا دکمه لباسش را باز می کند؟ - درس زندگی
www.darsezendegi.com › عشق و دوستی › زندگی زناشویی
۲۳ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - متأسفانه بسیاری از زنان و مردان در برقراری رابطه جنسی و زناشویی منتظر می ... قطعاً هیچ کس از زنان توقع ندارد که همواره در برقراری رابطه جنسی با ...
چرا مردان به همسران خود خیانت می کنند؟ - فرارو
fararu.com/fa/news/218945/چرا-مردان-به-همسران-خود-خیانت-می-کنند
۱۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در زندگی زناشویی برای یک زن هیچ‌چیز سخت‌تر و دردناک‌تر از این نیست که ...... ما که همچین تعهدی ندادیم چرا توقعات خود را به حساب تعهدات ما میزارید؟
زنان در رابطه زناشویی پیش قدم شوند
www.tanzimkhanevadeh.ir/.../زنان-در-رابطه-زناشویی-پیش-قدم-شوند.ht...
۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گفته متخصص رفتارشناسی جنسی، این که میان زن و شوهر هنگام بیان ... شرایطی سال ها از زندگی مشترک آنها خواهد گذشت در حالی که رابطه جنسی بی ...
نیازهای اساسی زن و شوهر در زندگی زناشویی – جديدترين اخبار ...
www.momtaznews.com/نیازهای-اساسی-زن-و-شوهر-در-زندگی-زناشوی/
نیازهای اساسی زن و شوهر در زندگی زناشویی ... ۱ - یک شریک جنسی خوب. .... نیاز بە احترام و ارزشمند بودن، مهم ترین توقع مردان در زندگی مشترک است این خبر در تاریخ ...
4 برتری مرد نسبت به زن - آکا - روزنامه ،سلامت
www.akairan.com/marriage/danestani/2013119173631.html
4 برتری مرد نسبت به زن - آکا,زندگی زناشویی, ازدواج ... و زمان رکود جنسی می‌گذارند ولی زن که از نظر شهوت بالا‌تر از مرد است، از همسرش توقع ارضای جنسی دارد و مرد توان ...
آنچه مردان از زنان می خواهند(ویژه خانم ها )"" - آي بانو - پایگاه ...
ibanoo.ir/اجتماعی/آنچه-مردان-میخواهند-خانم-ها.html
۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - چندی پیش مقاله ای ویژه آقایان با عنوان" آنچه زنان از مردان می خواهند " ، نوشته اسکات اندروز ، داشتیم ... 2 مردان روابط زناشویی پایدار، مکرر و احساسی می خواهند. ... در ضمن، بعضی از مردان با قوانین نفس خود از پیروزی در زندگی لذت می برند.
اشتباهات بزرگی که مردان در زندگی زناشویی انجام می دهند - ...
seemorgh.com › سبک زندگی › روابط عاطفی › آیین همسرداری
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در زندگی زناشویی هم مرد و هم زن اشتباهات بزرگی انجام می دهد. ... و می ترسند، عصبانی می شوند ،نق نقو شده و از شما بیزار می شوند ،پر توقع شده و شما را ...
انتظارات زنان از یک مرد ایده آل - عصر ایران
www.asriran.com › عصرايران دو › پیامک
... از زنان هنوز شیوه مردان سنتی را ترجیح می‌دهند، به خصوص در ابتدای زندگی مشترك. ... از شما انتظار ادای احترام و همكاری دارند و توقع دارند شما این كارها را برای او انجام دهید.
مهم ترین توقع مردان در زندگی مشترک / نامه
khabarfarsi.com/ext/13181394
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش نامه نیوز به نقل از جام نیوز، دکتر عبدالوهاب خندان روانپزشک، در پیشنهاد به زنان گفت: زنان قدرت کافی برائ مقابله با خیانت را دارند تنها ...
تفاوت زن و مرد در زندگی زناشویی - قلقلی خان
qelqeli.ir › تفاهم های زناشویی
۳ روز پیش - خانه / تفاهم های زناشویی / تفاوت زن و مرد در زندگی زناشویی .... اين که زنان توقع دارند که همسرشان همه ي آنچه را که آنها مي خواهند بايد بدانند يا اين که بايد ...
مشاوره ازدواج، توقعات بیجا در ازدواج، انتظارات زنان از مردان ...
nilgoon-mag.com/tag/مشاوره-ازدواج،-توقعات-بیجا-در-ازدواج،/
خانه / بایگانی برچسب: مشاوره ازدواج، توقعات بیجا در ازدواج، انتظارات زنان از مردان، انتظارات مرد از همسرش، تفاهم در زندگی مشترك، تفاهم در زندگی زناشویی ...
زن و توقعات بی‌جا | پایگاه اطلاع رسانی آیت الله ابراهیم امینی ...
www.ibrahimamini.com/fa/node/268
گاهی نیز ناچار می‌شود زندگی زناشویی را برهم‌بزند و زنِ خود خواهش را طلاق بدهد تا از شر ... یکی از عوامل بزرگ ورشکست شدن برخی مردها همین توقعات بی‌جای خانم‌ها و چشم و هم ...
اسرار زناشویی ...(اسرار نزدیکی کردن )
abolvafa.rozblog.com/.../راز-افزایش-لذت-جنسی-در-رابطه-زناشویی.html
(این مقاله مخصوص مردان متاهل است) یکی از مسائل مهمی که باعث اختلاف زناشویی و سرد ... خیانت زن و یا مرد در زندگی زناشویی میشود نزدیکی کردن که جز< امور طبیعی زن و مرد ... عدم آشنایی به اسرار نزدیکی و توقعات زن و مرد از هم دیگر بزرگترین مشکلات ...
هجده تـوصیه همسرداری بـرای خانمها - خبرآنلاین
khabaronline.ir/detail/304097/weblog/moazzen
۲۹ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مرد و زن اساس زندگی اند دشمن نیستند مکمل همند. ... اگر بچه دارید به آثار مخرب رفتارها ونمادهای جنسی و لباسهای محرک توجه کنید (محرمانه و ..... كه مي بينين زنها مي تونن اما نمي گذارين و ازشون توقع بردگي دارين زهي خيال باطل فكر مي كنين ...
ای کاش زن زندگی ام این رازها را می دانست - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir › سبک زندگی › رابطه و ازدواج
۱۰ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ای کاش زن زندگی ام این رازها را می دانست زنان ونوسی،مردان مریخی،رازهای یک زندگی موفق،توقعات و خواسته های یک مرد،زندگی مشترک،زناشویی،تفاوت ...
چهار برتری مرد نسبت به زن - مشاوره ازدواج و زندگی زناشویی
moshavereshoma.persianblog.ir/page/2
درباره ازدواج از پیامبر نقل شده که بهتر است زن در چهار چیز از مرد پایین‌تر باشد. ... ولی زن که از نظر شهوت بالا‌تر از مرد است، از همسرش توقع ارضای جنسی دارد و مرد توان ...
توقعات زنان از همسرشان - جدید 94 -گهر
gahar.ir/توقعات-زنان-از-همسرشان/
۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توقعات زنان,توقعات,انتظارات زنان,انتظارات مردان,همسران,توقعات همسران,توقعات همسران از یکدیگر. ... مدلهای آرایش و زیبایی, – خانواده, – زندگی زناشویی, دنیای مد, – اخبار مد و ستاره ها, – لباس و پوشاک ... توقعات زنان از همسرشان Reviewed by neda on Nov 25Rating: 4.5توقعات زنان از .... زندگی یک ماز است نه یک ماراتن.
انتظارات مردان از زنان در رابطه جنسي | جدید 94 - رها فان
www.rahafun.com/انتظارات-مردان-از-زنان-در-رابطه-جنسي.html
ارضای روحی و روانی تاثیرات دراز مدتی برروی رفتارهای زن و شوهر در زندگی زناشویی دارد و این همان مقدس بودن رابطه جنسی ببن زن و شوهر میباشد حال آنکه اکثر افراد ...
زندگي زناشويي ما، همان است كه مي‌سازيم/ از آينه توقع غيرمعقول ...
www.imna.ir/.../زندگي-زناشويي-همان-مي-سازيم-آينه-توقع-غيرمعقول-ندا...
زندگي زناشويي ما، همان است كه مي‌سازيم/ از آينه توقع غيرمعقول نداشته باشيم ... آيا اجتماعي شدن در دو جنس زن و مرد، و شخصيتي كه براي آنها مي‌سازد، متفاوت است؟
رابطه الگوهاي ارتباطي زنان و مردان با توجه به پايبندي مذهبي و ...
ravanshenasi.nashriyat.ir › 21 روان شناسي و دين - بهار 1392
۳ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اين پژوهش‌ها حاكي از آن است كه در خلال تعارضات زناشويي، زنان به توقع و مردان به .... وظايفشان و ملاك‌ بودن مذهب و پايبندي به آن در زندگي زناشويي است؛.
آداب ازدواج - در چهار چیز زن بایداز مرد کمتر باشد
majidk57.blogfa.com/post-2371.aspx
ولی اگر عقل میان این مرد و زن حاکم شد در زندگی مشکلی پیش نمی آید حتی اگر ... ولی زن که از نظر شهوت بالا تر از مرد است ، از همسرش توقع ارضای جنسی دارد و مرد توان ...
سرای سعادت - انتظارات زنان از یک مرد ایده آل
sepand33.blogfa.com/category/64/انتظارات-زنان-از-یک-مرد-ایده-آل
سرای سعادت۩❤❤۩ - انتظارات زنان از یک مرد ایده آل - اگه از مطالب وبلاگ خوشتون اومده لطفا نظر بزارین و بهم ... این راهنمایی است كه به شما می‌گوید همسران‌تان چه توقعاتی از شما دارند و چگونه می‌توانید همسری ایده‌آل باشید. ... باورهای غلط در زندگی زناشویی .
چگونگی رفتار با شوهر | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره
moshavereh.porsemani.ir/content/چگونگی-رفتار-با-شوهر
با محبت سخن گفتن؛ ديگر آن كه زن با الفاظ شيرين و عاشقانه نسبت به شوهرش .... توقعات بي جا نداشته باشید؛ زندگي زناشويي ميدان مشترك كمال زن و مرد محسوب مي ...
توقعات و انتظارات زنان از مردان چیست؟
saison.ir/2015/05/what-are-the-expectations-of-women-than-men/
دلایل دوری همسران و بی میلی در رابطه جنسی رابطه جنسی با همسر، شامل انتظارات بعضا ... حفظ رابطه عاشقانه و داشتن زندگی موفق پس از بچه‌دار شدنتحریک زنان در […].
مهارتهای زندگی برای خوشبختی1
khodyar.com/book1.htm
بطور مثال يكي از زمينه هاي بروز اختلاف در زندگي مشترك وقتي است كه مرد توقع دارد ... كاملا مشخص است كه توقعات زن و مرد در تضاد با هم اند و مي تواند اختلاف و درگيري را ..... چنانچه همیشه با توقعات جنسی خاصی معاشقه کنیم، مثلاً بگوییم: "باید طی مراحل ...
چطــ ور همسرم تو مشـ ـتم باشه؟:-)
manokhoshbakhti.blogfa.com/
در زندگی زناشویی برای یک زن هیچ‌چیز سخت‌تر و دردناک‌تر از این نیست که بفهمد مرد ... بوده و زمانی که مرد در زندگی مشترک به آگاهی رسیده و خود را فرد موفقی ندیده، به ...... نتایج این تحقیقات نشان می دهد با توجه به اینکه انتظارات و توقعات زنان و مردان از ...
تحریک جنسی - آموزه های زندگی و زناشویی - Blogfa
www.wifely.blogfa.com/tag/تحریک-جنسی
✿مردان هميشه در روابطشان با جنسی مخالف دنبال ارضاء حس قدرت جويي خودشان هستند و می خواهند که زن در هنگام آمیزش تسلیم محض مرد شوند. و البته زنان نیز توقع دارند در ...
انتظارات مرد از زن در زندگی مشترک
moeinmahroom.ir/انتظارات-مرد-از-زن-در-زندگی-مشترک/
۲۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این موضوع وقتی اهمیت رو به تزاید خود را آشکار خواهد ساخت که توجه داشته باشیم زمانی که انتظارات و توقعات زن و مرد در زندگی زناشویی متفاوت باشد، ...
رفتارهای آزار دهنده مردان و زنان در زندگی زناشویی+تجربیات ...
www.zibasho.com/forum/showthread.php?tid=5368
۲۲ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 2پست
خیلی مهم است که مردها درک کنند که وقتی همه چیز جدی می‌شود، زن‌ها توقع دارند که شما دو نفر خودتان را محدود به ... 6 رفتار آزار دهنده زنان در زندگی زناشویی
نحوه هزينه کرد درآمد زنان شاغل در خانواده از منظر اخلاق، قانون و شرع
khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=906510
۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همسرم کارمند يک سازمان دولتي است ولي با اين که شاغل است، توقع دارد که ... به طور کلي نحوه برقراري ارتباط صحيح و پايدار، از جمله مسائل مهم در زندگي زناشويي است. در واقع آن چه زندگي زن و مرد را به زندگي مشترک تبديل مي کند نحوه ...
آنچه مردها توقع دارند، اما به زبان نمی‌آورند « مهرخانه :: پنجره
panjere.mehrkhane.com/blog/1394/844/
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرتبط با کلیدواژه‌های , انتظار مردها از زن, حمیدرضا حسینی مهر, روابط زن و شوهر, ... جنسی، بی‌شک نیازهای روحی قد علم کرده و زندگی را به چالش می‌کشند.
مهم ترین توقع مردان در زندگی مشترک - تی نیوز
tnews.ir/news/191443286011.html?old=1
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دکتر عبدالوهاب خندان روانپزشک، در پيشنهاد به زنان گفت: زنان قدرت کافي براي مقابله با خيانت را دارند تنها کافي است از اين باور که همه مردها مثل هم ...
زنان این مردان را بیشتر دوست دارند - نمناک
namnak.com/8292-زنان-این-مردان-را-دوست-دارند.html
ویژگی های مرد مورد علاقه زنان و نکات کلیدی در علاقه مردان به زنان و مردانی که مورد علاقه زنان هستند. ... اگر از یک زن این را بپرسید که توقع واقعی تو از مرد زندگی ات چیست و تعریف تو از یک ... ناتوانی جنسی مردان و زنان با مصرف این گیاه · انتخاب همسر ...
انیمه - زن شاغل بهتر است یا خانه‌دار؟
arashzambi.blogfa.com/post/41
اما از آنجا كه پس از شروع زندگی مشترك زن و مرد یكی شده و هیچ چیز جدای از یكدیگر ... سطح توقع پایین تری نسبت به خانم های خانه دار دارند و اینکه همسران خانم های شاغل زن ... بیشتر است بخاطر چندرغاز درآمد زن به هر خفتی در زندگی زناشویی تن در میدهند!
خیانت زن و مرد متاهل - مشکلات زندگی زناشویی
parvaz25.blogfa.com/tag/مشکلات-زندگی-زناشویی
خیانت زن و مرد متاهل - مشکلات زندگی زناشویی - گفتمان و مشاوره در خصوص خیانت های ... من گفتم : چرا ما به زنهايمان خيانت مي كنيم ولي توقع داريم زنهامان عفيف باشند ؟
آيين همسرداري: اميني، ابراهيم
lib.ahlolbait.com/parvan/resource/53745/آيين.../محتواي_ديجيتالي/
زن براي مرد آفريده شده و مرد براي زن،و مانند مغناطيسي يكديگر را جذب مي كنند.زناشويي و تاسيس زندگي مشترك خانوادگي يك خواسته طبيعي است كه غرائزش در وجود ...
کلبه عشق
sar110.blogfa.com/
کلبه عشق - مشاوره خانواده و نحوه آموزش روابط زوجین برای بهبود روابط زناشویی. ... شاید‌ برای یک زن، د‌عوا، بحث و قهر موضوعی باشد‌ که ماه‌ها ذهن را به‌خود‌ مشغول می‌کند‌ و بین او و همسرش فاصله ..... کمک در مشکلات ٫ توقع بجا داشتن ٫ درک شرایط زندگی.
توقعات زن از مرد - شمسه
shamsehplus.ir/tag/توقعات-زن-از-مرد/
۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبر،سرگرمی،روانشناسی،زناشویی،مد،دکوراسیون،آشپزی،پزشکی. فهرست و ابزارک‌ها ... برچسب: توقعات زن از مرد. زن و شوهرها از هم چه می خواهند؟ مجموعه: کوچه پس ... متاسفانه با سرعتی که زندگی پیدا کرده است، صبوری در … ادامه خواندن چرا ...
خانم‌ها بخوانند: 7 نیاز ارتباطی مردان که از آن‌ها بی اطلاعید ...
4farda.com/1393/07/خانم‌ها-بخوانند-7-نیاز-ارتباطی-مردان-ک/
علت: مردان علی رغم داشتن حس کنترل شخصی از سوی نامزد یا همسر خود توقع امنیت دارند یعنی در طول زندگی شخصی خود از سوی زن مورد علاقه‌شان نیاز به کسب امنیت ... علت: خانم‌های عزیز: این نکته را هرگز فراموش نکنید که مردان برای لذت جنسی و آرامش درون ...
وظایف و حقوق زن در جایگاه همسر چیست؟ مرد چه توقع و چه نیازی ...
www.porseshkadeh.com › پرسشکده › مذهب
در این زمینه ابتدا به وظایف متقابل زن و شوهر یعنی وظایفی که بر عهده هر دو نفر است می ... متفاوت است و هر فردی در طول زندگی با همسر خود و با توجه به شرایط زندگی و روحیات طرف مقابل .... چگونه متوجه این سطح مزاج و تمایلات جنسی در فرد مقابلمان شویم؟
99 صفتی که مرد دوست دارد آنرا در همسر خود ببیند | وااسلاماه
vaislamah.com/811.html
۷- زمانی که زن چیزی از همسر خود می خواهد ومی ترسد که خواسته اش رد شود ، در وقت مناسب و با اخلاق خوب و با کلمات .... ۸۶- همسرش را دوست بدارد و و راستی دوستی خود را آشکار نماید زندگی زناشویی بدون کلمات زیبا و عبارات .... بانصیحت های خانواده کم توقع.
رازهای همسرداری موفق - گیس گلابتون
www.gisgolabetoon.ir/fa/control/tag/.../17/رازهای%20همسرداری%20موفق
وقتی آویزان زندگی مرد باشید و نتوانید هزینه خود را تامین کنید، مثل وزنه ای سنگین به گردم مرد می ... جان گری، نویسنده کتاب زنان ونوسی مردان مریخی، تفاوت های بنیادی زن و مرد را بررسی کرده است و در ... در زندگی زناشویی هر کس چند در صد مسئولیت دارد؟ .... بیشتر اوقات ما مدرن رفتار نمی کنیم، ولی از خود و دیگران توقعات سنتی داریم.
انتظارات مرد از زن در زندگی مشترک - free download app
appdl.hostik.ir/انتظارات-مرد-از-زن-در-زندگی-مشترک.html
۱۳ ساعت پیش - انتظارات مرد از زن در زندگی مشترک,توقعات و انتظارات مرد از ... شان در زندگی مشترک ... توقعات زن و مرد در زندگی ...
مهم ترین توقع مردان در زندگی مشترک
durnama.com/social/205929.html
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لازم است زنان بیاموزند برائ مردان مهم ترین توقع در زندگی مشترک ،نیاز به احترام و ارزشمند بودن است.
مشاوره خانواده وازدواج - توقعات همسران جوان
soran1363.blogfa.com/post-19.aspx
اینکه چرا برخی از همسران به دنبال توقعاتی هستندودر صورت بر آورده نشدن آن به درگیری ... زن وشوهری با هم درگیری پیدا می کنند که هر کدام بدین حساب که از کار روزانه خسته ... تمتع از زندگی زناشویی در سایه توقعات بی حساب ورنگارنگ کردن زندگی ودر ...
آموزش كامل مسائل جنسي و روابط زناشويي - زندگی زناشویی
masaelejensie2010.blogfa.com/tag/زندگی-زناشویی
موضوعات مرتبط: مسائل جنسی زنان و مردان ، مشكلات بعد از ازدواج- مشكلات متاهلي ... آنچه در روابط جنسی دوران ابتدایی ازدواج ( آغاز زندگی مشترک ) طبیعی است ..... یک فرد بالغ هم از همسرش توقع دارد همانند مادرش نیازها و خواسته های او را حدس بزند غافل از این ...
یک زن از همسر خود چه توقعاتی دارد؟ - اصفهان امروز
www.esfahanemrooz.ir/fa/.../یک-زن-از-همسر-خود-چه-توقعاتی-دارد؟.html
یک زن از همسر خود چه توقعاتی دارد؟ همسر زن و شوهر زندگی زناشویی عشق. کد خبر : 54236. ۱۳۹۳/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۳. عادت به منفی نگری و مخلفت شما را از عزیزانتان دور میکند .
مردان از زنان چه انتظاراتی دارند؟! - مجله انلاین دوستان
www.dustaan.com/مردان-از-زنان-چه-انتظاراتی-دارند؟-بهتر/
۴ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این گونه زن ها در زندگی من بوده اند و من به هیچ عنوان تمایلی به ادامه رابطه با آنها نداشته ام. ... چرا برخی از زنان تمایلی به برقراری رابطه زناشویی ندارند؟
علت خیانت جنسی همسر پس از ازدواج و زندگی مشترک چیست ...
idownloadnew.ir/2015/.../علت-خیانت-جنسی-همسر-پس-از-ازدواج-و-زندگی...
۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دلیل خیانت مردان به زنان چیست , علت خیانت زن به شوهر , بی میلی جنسی ... زوجین توقع دارند زندگی مشترک، نیازها و تمایلات آنها را بر آورده کند وقتی ...
لطفاً این 50 راز را در مورد مردان بدانید | آسمونی
www.asemooni.com/culture/.../please-know-these-50-secrets-about-the-...
27 – وقتی به داشتن رابطه جنسی با من اشتیاق نشان می دهی، این پیام را به من می ... این بدان معنا نیست که مرا سرزنش و در موردم قضاوت کنی، من زن زندگی می خواهم نه زن ... درست نیست به من بگویی مشکلی ندارم و سپس از من توقع داشته باشی حدس بزنم ...
[PDF]اصل مقاله (388 K) - مشاوره و روان درمانی خانواده
fcp.uok.ac.ir/pdf_9678_28998875d4cf96aa18d70f8c437bb075.html
توسط شیوا فرمانی شهرضا - ‏2013
زﻧﺎﺷﻮﯾﯽ و اﻟﮕﻮي ارﺗﺒﺎﻃﯽ زن ﺗﻮﻗﻊ/. ﻣﺮد ﮐﻨﺎره. ﮔﯿﺮي، ﻫﻤﺪم ﻃﻠﺒﯽ و اﻟﮕﻮي ارﺗﺒﺎﻃﯽ. زن ﺗﻮﻗﻊ/. ﻣﺮد ﮐﻨﺎره. ﮔﯿﺮي، ﻫﻤﺪم ﻃﻠﺒﯽ و اﻟﮕﻮي ... ﻋﻮاﻣﻞ ﺑﺴﯿﺎري ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ در زﻧﺪﮔﯽ ﻣﺸﺘﺮك ﺑﺮ روي رﺿﺎﯾﺖ. زﻧﺎﺷﻮﯾﯽ ﺗﺄﺛﯿﺮﮔﺬار ...
تفاوت جنسی زن و مرد - شبکه جامع اطلاع رسانی غدیر
www.ghadeer.org/Book/558/92126
زن و مرد از لحاظ غریزه جنسی تفاوت هایی با هم دارند که توجه به آن و درک صحیح ... همچنان که زن نیز باید مرد زندگی خود را درک کرده و با طرح توقعات بی جا او را اذیت و آزار ...
8 نیاز اساسی و پنهان مردان در زندگی زناشویی :: روانشناسی و ...
banimoshaver.com/post/8-نیاز-اساسی-و-پنهان-مردان-در-زندگی-زناشویی
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همین که شما به افکار و عقاید و رفتارها و احساسات مرد زندگی تان احترام ... اما واقعیت این است که مردها به دلیل علاقه ای که به همسرشان دارند، توقع ... کارهای مذموم مانند فریاد زدن و بلند صحبت کردن نه برای زن ها خوشایند است و نه برای مردها.
اصول حاکم بر روابط زن و شوهر - مرسلات
www.morsalat.ir/.../home/?.../اصول%20حاکم%20بر%20روابط%20زن%2...
۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وجود دارد که بر تحکیم روابط زن و شوهر اثرات سوئی خواهد گذاشت. ... زندگی زناشویی بر اساس تسلیم به اصول زندگی مشترک یعنی محبت، فداکاری و گذشت استوار .... زوجین از اول بنا را بر این بگذارند که توقعات از یکدیگر را کم کنند.
نیازهای روحی و روانی مردان از زنان در زندگی زناشویی | خانه مردان ...
menshome.ir › خانواده
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نیازهای روحی و روانی مردان از زنان در زندگی زناشویی ... دلایل پرخاشگری‌ها و ناسازگاری‌های آن‌ها، عدم دست‌یابی به احترامی است که از همسر خود توقع دارند.
راه حل برای توقعات بی مورد در روابط زناشویی - بعلاوه هجده لطفا
www.eq1.ir/cat/82
۲۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دسته بندی: ☑موضوعات مرتبط با زندگی زناشویی/راه حل برای توقعات بی مورد در روابط زناشویی/ ... انتظارات بی مورد و غیر منطقی از عوامل مخرب رابطه زناشویی هستند. ... فقط دخترها بخوانند: 6 مردی که مرد زندگی هستند · رمز موفقیت ازدواج چیست؟ ... آموزش ارگاسم در زنان · چگونه در رابطه زناشویی دیرتر ارضا شویم آموزش ...
فروغ فرخزاد : آری آغاز دوست داشتن است - روابط زن و مرد
maryamzeous58.blogfa.com/cat-1.aspx
برخی از انتظارات كه مردان از زنان دارند بجا و برخی كمی غیر واقع بینانه است. .... اما زندگی زناشویی اغلب پر از لحظات شاد و غمگینی است که اصلا توقع نداشته اید.
چرا شوهرم به من بی توجه شده؟ • دونفره
2nafare.com › سلامت › روانشناسی
دلیل اینکه مرد به زن بی توجه میشه رو مورد بررسی قرار دادیم و راه کارهایی برای اینکه این ... علت این توقع که زن از شوهرش داره اینه که وقتی خانومی دچار استرس و یا درگیر ... های همسرشون رو مرتبط با کیفیات زناشویی و زندگی مشترکشون بدونن چراکه با ...
زن روز و پسند مرد امروز در انتخاب همسر - هوای تازه
www.blog.htnews.ir/article/view.aspx?id=827&user_code=5
مهم ترین عامل موفقیت در زندگی زناشویی،رشد عاطفی و فکری است. ... همپایه و هم اندیشیدن ( همسر) زن ومرد از نظرد ارا بودن ویژگی های خاص و عام و ترکیب آن دو ... هر اندازه انتظارات و توقعات دختر و پسر قبل از ازدواج و در زندگی زناشویی واقع بینانه تر باشد، ...
خداوند سبک زندگی و ساختار مرد را مقتدر آفریده است
hamsafarnews.ir/news/index.php/news-hamsaar/534-habashi-eghtedar
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کارشناس مشاور خانواده با بیان این که با توجه سبک زندگی متفاوت زن و مرد ... مرد مقتدر جرأت و جسارت است اما متاسفانه خیلی ها از زنان هم توقع جرأت و جسارت دارند. ... های مهارت های زندگی، ارتباطات زناشویی، مدیریت روابط جنسی و مدیریت ...
توقعات و انتظارات همسران - وب سایت تبیان استان اردبیل
tebyan-ardebil.ir/description.aspx?id=26238
۳۱ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - این موضوع وقتي اهمیت رو به تزاید خود را آشکار خواهد ساخت که توجه داشته باشیم زماني که انتظارات و توقعات زن و مرد در زندگي زناشویي متفاوت باشد، ...
زندگی زناشویی در دوراهی رقابت و شراکت - خبرگزاری مهر
www.mehrnews.com/.../زندگی-زناشویی-در-دوراهی-رقابت-و-شراکت-درآم...
۱۲ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زندگی زناشویی در دوراهی رقابت و شراکت/ درآمدهایی که صرف اختلاف می‌شود ... و افزایش سطح توقعات، در حال حاضر اشتغال بانوان در جامعه همپای مردان امری طبیعی .... موذن افزود: همان گونه که از نام زندگی مشترک پیدا است زن و مرد باید در اداره ...
وظایف زن و شوهر نسبت به یکدیگر چیست؟ - گنجینه پاسخ‌ها ...
www.islamquest.net › ... › روابط جنسی › روابط زن و شوهر
زندگی زناشویی قوام، تحکیم و استمرارش به محبت، دوستی، تفاهم، احترام متقابل و به رسمیت شناختن و رعایت حقوق همدیگر است. دین اسلام برای آن‌که محیط و اجتماع ...
پیوند عاطفی زن و مرد در زندگی زناشویی
www.khabarpadide.ir/پیوند-عاطفی-زن-و-مرد-در-زندگی-زناشویی/
زن بودن و مرد بودن با خود باید و نباید هایی به همراه دارد برای یک زندگی عاشقانه باید آنها ... و سوءظن فرو می ریزد و بسیاری از سوءتفاهم ها و توقعات بیجا تخفیف می یابد.
زن و شوهر - سلامت خانواده
salamatekhanevadeh.persianblog.ir/tag/زن_و_شوهر
بسیاری از زوجین با توقعات گوناگون و فراوان و آرزوهای متفاوت اقدام به ازدواج می کنند. اما مدتی .... زندگی زناشویی میدان مشترک کمال زن و مرد محسوب می شود. بنابراین ...
شناخت تفاوت ویژگی روحیه زن و مرد
ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article...
در ورود به زندگی زناشویی، وقتی خانم محل کار زنگ می زند ، آقا تلقی می کند که خانم ... شناخت زن کار سختی است به جهت اینکه موجود پیچیده ای است و واقعا هنر خلقت است . ..... فشارها را بردارند و توقعات را کم کنند ، آقا تعدیل می شوند و باید تعدیل بشوند .
7 اشتباه رایج مردان در زندگی زناشویی - آبی روز
www.abirooz.com/.../427-7-اشتباه-رایج-مردان-در-زندگی-زناشویی.html
۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از آن ها این رفتارهای اشتباه را ناخواسته در زندگی مشترک تکرار می کنند، این ... به سایر امور خانه و فرزندان شوند، آیا به نظر شما این توقع زیادی است که زنی ... قبول کنید که این فراتر از توانایی یک زن معمولی است، مردی که قدرت «جارو ...
در رابطه با آئين همسرداري و روابط زناشويي موفق از نظر قرآن و دين
porseman.org/q/show.aspx?id=127962
پاسخ:در اين زمينه ابتدا به وظايف متقابل زن و شوهر يعني وظايفي كه بر عهده هر دو نفر ... در رابطه با آئين همسرداري و روابط زناشويي موفق از نظر قرآن و دين در زندگي امروز و ... سطح توقعات و انتظارات خود را با ميزان درآمد شوهر تنظيم كند و از او چيزي كه توان ...
مردانی که همسرشان شاغل است، بخوانند - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/126358/مردانی-که-همسرشان-شاغل-است-بخوانند
۳۰ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - زنان شاغل برای داشتن یک زندگی مشترک موفق باید در انتخاب نوع کار، مقدار زمان ... به همین دلیل است که شاغل بودن یا نبودن زن تبدیل به یکی از معیارهای ... باید به بسیاری از امور چون پایین آوردن توقعات، کمک به همسر در کارهای خانه، ...
روانشناسی خانواده - مسائلی که هرگز نباید به روی مردان آورد ...
www.khoshbakhti20.blogfa.com/post-12.aspx
خانم ها حتماَ بخوانند) - دانستنیهای زندگی مشترک. ... در روابط زناشویی مسائلی وجود دارند که یک زن هیچگاه نباید در مورد آن با شوهرش سخن گوید و یا با ... به بهانه جویی های مختلف و بیان توقعاتی می نمایند که همسرشان قادر به برآورده کردن آنها نمی باشد.
راه زندگی - وظایف اخلاقی مردان در خانواده
doctormortezaee.blogfa.com/post-102.aspx
زن و شوهر دو رکن بزرگ خانواده هستند لیکن مرد بدان جهت که آفرینش ویژه ای دارد و از جنبه تعقلات قوی تر است رکن .... زندگي زناشويي ميدان مشترک کمال زن و مرد محسوب مي شود. .... 8- مراقب باشيد به آرزوها و توقعات دور از منطق او، بي‌جهت پر و بال ندهيد.
توقعات خود را در زندگی زناشویی مدیریت کنید - جوان ایرانی
www.irjavan.com/توقعات-خود-را-در-زندگی-زناشویی-مدیریت-ک/
۲۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توقعات خود را در زندگی زناشویی مدیریت کنید تقریباً همه ما از تک‌تک ... راهکارهای افزایش محبت بین زن وشوهر(بخش دوم) · خطر زنده شدن عشق‌های گذشته ...
علت خیانت مردان و سن خیانت شان به زنان - قدس آنلاین
qudsonline.ir/detail/News/112088
۶ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مردان بیش از زنان در زندگی مشترک دچار خیانت می‌شوند و از سن ۲۸ تا ۵۰ سالگی بیشترین خیانت‌ها از ... عدم توانایی در مدیریت غزیزه جنسی و ضعف جنسی مرد یا زن از علل اصلی ایجاد روابط فرا .... بله اول زندگي با اين توقعات شروع ميشه.
تيترآنلاين - مردهایی که درک نمی‌شوند
www.titronline.ir/vdch.zn-t23nkmftd2.html?6415
حال این بار می‌خواهیم سراغ بخش دیگری از توقعات، انتظارات و نیازهای مردانه رفته و به ... "دغدغه جنسی مردان" محوریت می‌یابد؛ موضوعی که به همان اندازه که مسائل جنسی زنان را نادیده ... روایت‌های مردانه از احساس نارضایتی و ناامنی عاطفی در زندگی مشترک
زنان و ایجاد صمیمیت در زندگی زناشویی - پرتال نشریات
daftarmags.ir/Journal/Text/PayamZan/Article/index.aspx?...33035
بدون تردید، در زندگی مشترک مهم‌ترین کیفیت در روابط زناشویی خوب، داشتن ... زن عاقل و هوشمند در رهگذر زندگی باید زوج خویش و موقعیت خانوادگی و اجتماعی او را درک ... پس اگر در مقام بخشودن و گذشت و کم کردن توقعات باشیم، عذرخواهی آسان خواهد شد.
اختلال در روابط زناشویی - کدبانوی ایرانی
kadbanoo.net/اختلال-در-روابط-زناشویی/
اختلال در روابط زناشویی - به عقیده بسیاری از کارشناسان، مشکلات جنسی بخش ... به گفته متخصصان، زن و شوهر برای ادامه زندگی مشترک افزون بر تفاهم، تناسب و هم ... در الگوی سوم هم توقع مرد و کناره گیری زن یا بالعکس موجب لجبازی و بحث و جدل شده ...
زنان در مدیریت بهترند یا مردان؟! - مفیدترینها
mofidtarinha.ir/1393/07/26/زنان-در-مدیریت-بهترند-یا-مردان؟/
زناشويي,زندگي مشترک,سکس,ارتباط زناشويي,همسر ,زن و شوهر,. با قوانین .... زنان مدیر توقعات از زنان مدیر رهبران مرد و زن مدیران بهتر منصب‌های مدیریتی مقام‌های رهبری.
الف - در خانه های مجردی دختران چه می گذرد؟! - نسخه قابل چاپ
alef.ir/prtciiqim2bq408.ala2.html
۲۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روزهایی که اکثر زندگی های زناشویی استحکام داشت و دختران و پسران کم توقع تر بودند، روزهایی که مرد ابهت خودش را داشت و زن از خانه کاشانه می ساخت ...
خوشبختی زوجین در زندگی زناشویی | گروه اتاق خواب
goldwife.ir/archives/5915
۷ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی تفره رفتن مرد برای شنیدن و گزافه گویی زن در بیان مشکلات را از مهم ترین مسائلی که به ... این مشاور امور خانواده با اشاره به اهمیت گذشت در زندگی زناشویی، عدم گذشت را از ... توقعات بالا؛ عامل اصلی عدم احساس خوشبختی زوجین.
مردها را بهتر بشناسید - زن /مرد/عشق.تنفر.جوانی.تفاوتها.طلاق ...
robabnaz7.persianblog.ir/.../مردها_را_بهتر_بشناسید_(روان_شناسی_مردا...
۳ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - از او توقع نداشته باشید که مانند شما احساساتش در دسترس باشد. ... اما متاسفانه این مسئله مهم گاه در زندگی زناشویی فراموش می شود و زن و مرد مدتی پس ...
نقش آرامش در بهبود روابط زناشويي - دکتر بدری سادات بهرامی
www.drbahramiclinic.com/article_read.php?id=30
نقش آرامش در بهبود روابط زناشويي(با توجه به نياز آقايان ) ... بايد دقت کنيم که زندگي ، عبارت است از ، رابطه ي عاطفي بيثن زن و مرد. .... زن و مرد نمي توانند توقع داشته داشته باشند که خانواده ي همديگر را مورد بي احترامي قرار دهند و د ر عين حال هم قلب ...
[PDF]راﺑﻄﻪ اﻟﮕﻮﻫﺎي ارﺗﺒﺎﻃﯽ زﻧﺎن و ﻣﺮدان ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺒﻨﺪي
www.ensani.ir/storage/Files/20140107151303-9716-63.pdf
۱۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ﯿﻔﯿﺖ زﻧﺪﮔﯽ زﻧﺎﺷﻮﯾﯽ ﻣﺆﺛﺮﻧﺪ و ﺷـﻨﺎﺧﺖ ﺑﻬﺘـﺮ آﻧﻬـﺎ در رواﺑـﻂ زﻧﺎﺷـﻮﯾﯽ. ،. ﻣﯽ. ﺗﻮاﻧﺪ درﻣﺎن .... ﻣﺮدان. (. Kluwer & et al, 2000, p. 263-282. ) و ﻏﺎﻟﺒﺎً. زﻧﺎن ﺑﺎﯾﺪ ﻧﻘﺶ ﺗﻮﻗﻊ و ﻣﺮدان ﻏﺎﻟﺒﺎً.
مشکلات زندگی: - مشاوره خانواده
zendegiirani.persianblog.ir/post/2701/
۱۰ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در آغاز زندگی ، اغلب این چنین است و زن و مرد توقع چندانی از زندگی ندارند ... های معنوی و اخلاقی با یکدیگر پیمان زناشویی بسته اند و به یکدیگرعشق ...
نتیجه تغییر سبک زندگی و نگاه اقتصادی زن - صبح توس
sobhtoos.ir/در-ازدواج-بزرگتر-بودن-زن-از-مرد،.../فرهنگی-و-اجتماعی/
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در ازدواج بزرگتر بودن زن از مرد، نتیجه تغییر سبک زندگی و نگاه اقتصادی زن ... زندگی مشرک را داشته باشد این توقع از یک پسر با این سن توقع زیادی است. ... کنندخوشبختی نیست چرا که در برای داشتن یک زندگی زناشویی موفق ...
علائمی در مورد عشق شدید مردان به زنان - تکناز
www.taknaz.ir/news_detail_31734.html
15 راه ساده برای داشتن یک زندگی زناشویی موفق · چگونگی پیوند دوباره پس از ... در زندگی همه ما بارها پیش آمده كه از خودمان می‌پرسیم آیا همسرم یا نامزدم مرا واقعا دوست دارد؟ ... روش منحصربه‌فردی برای ابراز علاقه دارد و نمی‌توان توقع داشت كه مردها هم مانند زنان ...
زن ایده آل مردان ایرانی چه ویژگی هایی دارند
www.amazing.ir/1392/12/10/what-are-the-ideal-woman-for-men/
ویژگی زن خوب برای مردان ایرانی مردان ایرانی زن مورد علاقه مردان ایرانی زن ایده آل مردان ایرانی,زن ... ۷ میلیارد نفر انسان روی این کره خاکی زندگی می‌کنند که هرکدام خصوصیات شخصی خود و ... توقعات خود را منطقی کنید، باور کنید و باور داشته باشید که مردها و زن‌ها با هم فرق دارند. .... دخترانی که نیاز جنسی دارند اما خواستگار ندارند چه کنند.
مهم ترین توقع مردان در زندگی مشترک ظهر پنجشنبه 28 خرداد ...
khabarche.ir/خبر/2569488/مهم-ترین-توقع-مردان-در-زندگی-مشترک
لازم است زنان بیاموزند برائ مردان مهم ترین توقع در زندگی مشترک ،نیاز به احترام و ارزشمند بودن است. منبع جام نیوز پنجشنبه 28 خرداد 1394 ساعت 12:07.
جام‌جم سرا | دلایل و عوامل دلزدگی در زندگی زناشویی
sara.jamejamonline.ir/NewsPreview/1889424748684761947
۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گاهی توقعات ما آن قدر بالا و غیرواقع بینانه است که ازدواج با هر فرد دیگری هم نمی‌تواند این توقع‌ها را برآورده کند. وقتی زن و شوهر از فاز هیجانی و عاطفی ...
زيباترين روش زن داري
www.maarefquran.org › صفحه اصلی موضوعات (11589) › معارف قرآن
نيكي كردن در حق ديگران، امري پسنديده است كه اين امر نسبت به زن و همسر در آيات و آموزه ... پي ريزي و مديريت گردد؛ زيرا هدف از ايجاد خانواده و بستن پيمان زناشويي، دست يابي ... از اين رو شوهر در زندگي بايد به جاي هرگونه رفتار بيرون از دايره احسان و معروف ... و احساسات همانند بردگان براي او كار مي كند و هيچ توقع و انتظار زياده نخواهد داشت.
مشكلات زن و شوهر‌ها بعد از بچه‌دار شدن! - خانواده - سلامت نیوز
www.salamatnews.com › خانواده
۳۰ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در زندگی زن و شوهرها گاه موقعیت‌هایی ایجاد می‌شود كه می‌تواند تعادلی را كه پس از سال‌ها به ... داشته باشند و فاكتورهای اصلی رابطه خوب زناشویی را نداشته باشند، تولد فرزند به ... اگر همسر این توقع را برآورده نكند باعث بروز مشاجره می‌شود.
زندگی مشترک پس از خیانت هم ممکن است؟ « خانه و خانواده
www.1doost.com/Post-8237.htm
۱۲ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از نظر اخلاق کاملا درست است که زن و شوهر از اوضاع و احوال هم با خبر باشند. زن و شوهرها توقع دارند شریک زندگی شان برای یک رابطه رمانتیک و عاشقانه ...
*** چگونه شوهر خود را علاقمند نگه دارید؟ *** - صفحه 3 - نی نی ...
www.ninisite.com › ... › ازدواج و شروع زندگی › عروسی و زندگی مشترک
۱۹ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 19پست - ‏3 نویسنده
از او توقع نداشته باشید که هرچیزی را آشکارا بیان کند. .... مسلم است که تظاهر در زندگی زناشویی، چه از طرف مرد باشد و چه از طرف زن معنا ندارد و دروغ ...
آیا داشتن زن زیبا آرزوی مردان است؟! - صراط
www.seratnews.ir › صفحه نخست › اجتماعي
مردها همیشه در رویای یک زن زیبا هستند ، حتی اگر خودشان بسیار زشت باشند یا زیبا باشند. ... تر از زیبایی ظاهری هستند می بندند در نهایت نیز به زندگی بدون عشق می رسند . ... رابطه زناشویی رابطه ای نیست که تنها ملاک خود را بر اساس زیبایی زن قرار دهید . ...... ولی اینکه توقع داشته باشید،یه آدم بیاد،برای اینکه مبادا به زن به احترامی ...
توقعات بیجا از بزرگ ترین عوامل بر هم خوردن زندگی های ...
www.shirinbanoo.com/.../توقعات-بیجا-از-بزرگ-ترین-عوامل-بر-هم-خور...
۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گاهی ناچار میشود زندگی زناشویی را بر هم بزند و زن خودخواهش را طلاق بدهد تا از شر تقاضاهای بیجا و سرزنشها وزخمزبانهای او خلاص شود یا خودکشی کند ...
اهمیت اندازه ی آلت مردانه در زندگی زناشویی از نظر یک خانم ...
khbartar.blog.ir/post/1370
اهمیت اندازه ی آلت مردانه در زندگی زناشویی از نظر یک خانم. جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۳، .... اگه هم چیزی نباشه؛ موجب ایجاد توقع میشه هم برا مرد هم برا زن. ... مرد رویایی یک زن مردیست.
وظیفه زن و مرد در زندگی مشترک چیه؟سردرگم هستم| مشاوره خانواده
sppm.ir/وظیفه-زن-و-مرد-در-زندگی-مشترک-چیه؟سردرگ/
جالب اینه که خانواده شوهرم ازش خیلی بیشتر از من توقع دارند.توقع دارند شوهرم براشون پدری کنه و همیشه سر این موضوع دعواشون هست نمیدونن جور این زندگی مشترک رو هم ...
مشاوره جنسی| مشاوره آنلاین | مشاوره رایگان – شوهر پر توقع
moshavere.tribuneazad.ir/شوهر-پر-توقع/
میخواهم بدانم زیبایی زن در خانه چقدر اهمیت دارد با اینکه من از کاری در جهت زیباتر ... ميان همسران، نيازي اساسي، جهت داشتن سعادت و آرامش مطلوب در زندگي زناشويي است كه ...
تفاوت زن و مرد در نشوز | مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني
www.pasokhgoo.ir/node/3532
اگر زن ناشزه باشد، حقی که شوهر در برابر او دارد، با صورت نشوز مرد و نحوة .... زن می‌تواند برای مصلحت بالاتری که همان بقای زندگی زناشویی باشد، از حقوق ..... نیست پسرانش در برابر همسران خود این گونه باشند و از پسرانش توقع شجاعت و دلیری دارد.
انتظارات مهم مرد از همسرش در زندگی - کلوب
www.cloob.com/timeline/answer_99232_168288
۱۷ بهمن ۱۳۸۸ ه‍.ش. - اطلاعات بیشتر : یه مرد از همسرش غیر از اینکه یه شریک خوب باشه واسه روابط فیزیکی، و ... مردها اصولا زن رو بعنوان شریک وارد زندگی خودشون میکنن.
مهـــارت هـای زندگــی
maharat8.blogfa.com/
گاهی ناچار ميشود زندگی زناشويی را بر هم بزند و زن خودخواهش را طلاق بدهد تا از ... توقعات بيجای خانمها و چشم و هم چشميهاست،سرزنشها و نق نق های زن است كه مردرا به كارهای ...
@@@ ناگفته های زندگی @@@ - آنچه مردان و زنان باید بدانند ..
behnud55.blogfa.com/cat-10.aspx
به عقیده این روان‌شناس، مهم‌ترین انگیزه زن و مرد متاهلی که به سوی روابط نامشروع ..... 6 – وقتی که زن ها به زندگی زناشویی اهمیت ندهند و فقط به کار و بچه ها بچسبند هم مردان ..... مناسب بودن همسرتان موضوعی نسبی است و شما نباید توقع داشته باشید که ...
یونگ (مکتب زوریخ) - زنان،مردان،کهن الگو ها
carljung.blogfa.com/post-69.aspx
عمومن زندگی زناشویی این مرد ها همان شکلی است که سنت تعیین کرده و مردان ... این قبیل مردان عمومن به شدت درون گرا بوده،از زن زندگی شان توقع دارند مانند سخنگو برای ...
4 رد پای فیلم های پورنو در زناشویی - مجله سبک زندگی
www.sabkezendegee.ir/news/38
زناشویی. رد پای فیلم های پورنو در زناشویی. سبک زندگی: مینا زنی 29 ساله است ،به ... نسبت به آنها کاملا سرد است یا در رابطه زناشویی توقعات غیرمنطقی دارد، هیچ‌وقت از او ... به هرحال بسیاری از این تبعات منفی برای هر دو گروه زنان و مردان یکسان است.
همسر بهشتی - زندگی مشترک
goodwife.blogfa.com/tag/زندگی-مشترک
اگر نیاز خودت را به نور تامین کردی دیگر توقع بیجا هم نخواهی داشت ! نور اگر کم ... اطاعت کردن زن از مرد و محبت کردن مرد به زن تعادل بخش زندگی است ! زن به محبت مرد ...
موسسه جویندگان خانواده آرمانی | » انتظارات زنان از یک مرد ایده آل
ezdevaj-armani.ir/انتظارات-زنان-از-یک-مرد-ایده-آل/
این راهنمایی است که به شما می‌گوید همسران‌تان چه توقعاتی از شما دارند و چگونه می‌توانید همسری ایده‌آل ... این از همان روزهای اول آشنایی برای یک زن حائز اهمیت است. ... زمانی که پای عواطف به میان می‌آید خیلی از زنان هنوز شیوه مردان سنتی را ترجیح می‌دهند، به خصوص در ابتدای زندگی مشترک. ... چگونه تعارضات زندگی زناشویی را مدیریت کنیم؟
آیا مسائل اقتصادی می تواند عامل اختلاف در زندگی زناشویی ...
myancientpersian.blogfa.com/post-83.aspx
این دختر در یك زندگی با امكانات زیاد بزرگ شده و توقعاتی كه در خانه شوهر دارد در همان سطح ... 5- شوهرانی كه به خاطر ثروت زن با وی ازدواج كرده اند و در عمل زن ثروت خود را در ...
چرا اغلب زنان پس از ازدواج دچار افسردگی میشوند؟ - پرشین وی
www.persianv.com/zanan/212522.php
۷ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اما همین كه زنان وارد زندگی مشترك می شوند بر آورده شدن نیازهای عاطفی و غریزی ... اغلب زنان توقعات سخت و غیر معقولی ندارند بلكه مردان به واسطه تفاوت های ... اما زمانی كه احساس می كنیم او تنها موقع نیاز جنسی خود،می خواهد به ما نزدیك شود،.
گا‌م‌های زندگی مشترک -قسمت 14/ درک متقابل - فارس
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900928000440
۳۰ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اگر زن یا شوهری احساس کند که همسرش او را درک نمی‌کند، زندگی برایش تلخ و .... یکی از مهم‌ترین راه‌های تفهیم درک همسر، تعدیل توقعات متناسب با ...
زندان هایی به نام پانسیون/ در خانه های مجردی دختران چه می گذرد؟!
www.fardanews.com/.../زندان-هایی-به-نام-پانسیون-در-خانه-های-مجردی-دخ...
۲۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روزهایی که اکثر زندگی های زناشویی استحکام داشت و دختران و پسران کم توقع تر بودند، روزهایی که مرد ابهت خودش را داشت و زن از خانه کاشانه می ساخت ...
نشوز مردان؛ سکوتی پرحاشیه بر نیازهای جنسی زنان
khordadnews.ir/news/5310
۳۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در این گزارش مباحث مربوط به نشوز مردان در روابط جنسی در ارتباط با همسرانشان و .... وی همچنین به اثرات محرومیت جنسی زنان در زندگی زناشویی اشاره کرد: « هنگامی که ... البته توقع ما این است که تعهد، ملاحظات اخلاقی، اعتقادات، ارزش‌ها و ...
مردها را بهتر بشناسید-پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه نیوز
daneshgahnews.com/0fa6980idcontent.htm
۱۳ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در عصری كه ما در آن زندگی می كنیم، زنان می خواهند پا به پای مردان از .... می توان توقع داشت كه دو چیز با ظاهر و جنسی كاملاً متفاوت، یكی باشند و با هم مو ...
آموزش مسائل زناشویی - هفت راهکار مفید برای افزایش خواستگار
amuzeshe-jensi.blogfa.com/category/76
آموزش مسائل زناشویی - هفت راهکار مفید برای افزایش خواستگار - ... مردها یک زن منطقی و با حساب و کتاب می خواهند که آنها را در سراسر زندگی شان حمایت ... از موانع مهم پیش روی ازدواج توقعات بالاست و بسیاری از جوانان به دلیل مسائل مالی از تشکیل زندگی ...
خصوصیاتی که شعله تمایلات جنسی مردها و زن ها را خاموش ... - ...
www.mardoman.net/family/toffs/
خیلی چیزها البته ممکن است رفتار یا خصوصیتی که شعله جنسی یک مرد را .... اما اگر می خواهید یک زندگی جنسی کاملاً راضی کننده و خلاق داشته باشید، پس به هیچ عنوان ...
توقعات بیجا امکانات مالی و درآمد همه افراد یکسان نیست
www.zanashoei.ir/توقعات-بیجا-38692/
۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گاهی ناچار میشود زندگی زناشویی را بر هم بزند و زن‌خودخواهش را طلاق بدهد تا ... توقعات بیجای‌خانمها و چشم و همچشمیهاست، سرزنشها و نق نق‌های زن است که ...
آسیب های پیش روی زنان و مردان در زندگی مشترک - خبرگزاری رسا
www.rasanews.ir/NSite/FullStory/?Id=243480
۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - Rasa News :: خبرگزاری رسا - آسیب های پیش روی زنان و مردان در زندگی مشترک. ... ارزشی و عدم رشد عقلی از آسیب‌های عمومی پیوند زناشویی در بین مردان و زنان است. ... توقعات بی جا و خارج از توانایی شوهر می‌تواند آسیب های مهمی به زندگی ...
تفاوت‌های روانشناختی زنان و مردان در زندگی مشترک - خانوا
khanevadesalem.ir/1392/11/13/post-313/
تفاوت‌های روانشناختی زنان و مردان در زندگی مشترک - خانواده سالم - علمی فرهنگی ... وقتی زن و مرد گفتکوهای منظمی برگزار می کنند، در واقع بر اهمیت زندگی زناشویی خود ..... انتظارات و توقعات بی مورد جلو گیری نمود و افراد را در جهت چرایی رفتار ها توجیه ...
پايان مشاجرات زن و شوهري با «مهارت گفت‌وگو» - صفحه اول سایت
old.stu.sharif.ir/index.php?option=com_content...l...
توقعات دور از انتظار، سوء تفاهم‌ها، قضاوت‌هاي منفي، نگراني‌هاي بي‌دليل، مقايسه اشتباه و ... به‌طور كلي بحث و جدل تا اندازه عادي در زندگي زناشويي مانعي نداشته و مهم اينست كه ... همچنين يكي ديگر از مهارت‌هايي كه در زندگي مشترك ميان زن و شوهر تفاهم برقرار ...
رمز زندگي موفق 1 - نگین
nininegin.niniweblog.com/post65.php
-در مورد ارتباط جنسی باید آگاهانه رفتار کنید،مبادا به خاطر نیاز، در دام شهوت ... زن و مرد برای تشکیل یک زندگی مشترک چه سطحی از دنیای روان شناختی خود را درگیر میکنند؟ ..... ثالثا به خاطر توقعات مثبت، هر اتفاقی نیکی برای آنها رضایت بخش است،
طلاق در ایران: بالا رفتن توقع زنان و تنوع خواهی مردان - BBC ...
www.bbc.com/persian/iran/2013/11/131112_me_iran_divorce_causes
۲۱ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - طلاق در ایران: بالا رفتن توقع زنان و تنوع خواهی مردان ... ایران که در تمام دنیا "پیچیده‌تر شدن شرایط و الگوی زندگی مشترک" ذکر می‌کند. ... به مصرف فرهنگ غرب و گسترش فساد و بی بند و باری‌های جنسی و آزادی های افسارگسیخته" است.
توقعات مردان از زنان در زندگی زناشویی
5mb.ir/توقعات-مردان-از-زنان-در-زندگی-زناشویی-9063
توقعات مردان از زنان در زندگی زناشویی. کد خبر: ۶۲۹۲۵ تاریخ: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸. کلمات کلیدی : توقعات مردان از زنان · زنان در زندگی زناشویی · زنان در زندگی.
میگنا - علت خیانت مردان و سن خیانت شان به زنان
www.migna.ir/vdcawan6.49nii15kk4.html
در دهه دوم و سوم زندگی به لحاظ تنوع‌طلبی و عدم تمکین زن به ایفای نقش زناشویی نوع دیگری از خیانت در زندگی مطرح می‌شود. متاسفانه در دهه‌های دوم و سوم به دلیل ناجوانمردی ...
عشق بازی در آسمان - چگونه مردان را برای خود نگه داریم...! -
sahmiazsepide.blogfa.com/cat-66.aspx
مردان در زندگی زناشوی خود به دنبال همسری هستند که از هر لحاظ بتواند آنها را ارضاء کند به طور کلی یکی از عواملی که مردان بواسطه آن ازدواج می کنند رابطه جنسی پس از ازدواج است پس یک زن می تواند با استفاده از این ابزار و .... (اثبات توقعات اغیر معقولانه)
jomelat bozorgan da mored zanan جملات بزرگان در مورد زن و ...
sms4i.ir/1391/05/14/648/
... بزرگان در مورد زن و مرد اس ام اس زناشویی ... زن تاج سر آفرینش است، او شریک زندگی و یار ساعات درماندگی است. گوته .... اما مردان کوچک از دیگران توقع دارند. پاتریک ...
دلایل خستگی مردان از زنان در زندگی مشترک - بانو
www.banoo.ir/post/2372/دلایل-خستگی-مردان-از-زنان-در-زندگی-مشترک
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دلایل خستگی مردان از زنان در زندگی مشترک. ... توقع نابه جا آن هم در دوران عقد، برای همسرتان یک عدم اطمینان ایجاد می‌کند. نگران می‌شود که نمی‌تواند ...
رمز زندگی مشترک موفق؛ توجه به اقتدار، نیاز غریزی مرد ...
yazdrasa.ir/-/رمز-زندگی-مشترک-موفق؛-توجه-به-اقتدار،-نیاز-غریزی-مر...
۲۹ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رمز زندگی مشترک موفق؛ توجه به اقتدار، نیاز غریزی مرد، رفتارخوب با ... دهنوی در پایان افزود: زنان توقعات خود را کم کنند، پرتوقع بودن مردان را آزار ...
آنچه زنان باید درباره مردان بدانند.
razemardan.persianblog.ir/
۲۱ تیر ۱۳۸۵ ه‍.ش. - آنچه زنان باید درباره مردان بدانند. ... آنها به زن به دیده "غنیمت جنسی" می نگرند و با وجود یک زن در زندگی، تصور می کنند فرصتهای زیادی را از دست داده ...
چگونه مردان را به گوش دادن وادار کنیم ؟:دکتر جان گری - forum ...
forum.mui.ac.ir › ... › معاونت دانشجویی و فرهنگی › معرفی کتاب
اگر از مرد توقع داشته باشیم که چون همسرش را دوست دارد پس باید به راحتی حرفهای ... رابطه زناشویی،رابطه ایست دو طرفه و برای رسیدن به یک رابطه ایده آل و مناسب زن و ... اما باید دانست که در زندگی زناشویی مهارت هایی لازم است تا شما را به یک زندگی خوب ...
هرا ، ایزدبانوی همسر ، زناشویی ، زن زندگی ، پایدار و ماندگار در ...
ghahremanedaroon.ir/هرا-،-ایزدبانوی-همسر-،-زناشویی-،-زن-زندگ
هرا ، ایزدبانوی همسر ، زناشویی ، زن زندگی ، پایدار و ماندگار در زندگی مشترک ... باشند و هیچ کس دیگری هم برایشان مهم نیست، از شوهرشان هم توقع دارند که فقط و فقط با ...
ایسنا - دلزدگی زناشویی چیست؟
www.isna.ir/fa/news/94011202209/دلزدگی-زناشویی-چیست
۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آن‌ها حس می‌کنند در زندگی مشترک اذیت می‌شوند و تمایلی به حل مشکلات نشان ... احمدی درباره علل بروز دلزدگی گفت: توقعات غیرمنطقی و غیرواقع بینانه در ... وی با اشاره به گذشتن از فاز هیجانی اول ازدواج اظهارکرد: وقتی زن و شوهر از فاز ...
پژواک » گزارشی از شیوع مصادیق خیانت‌های خانوادگی
pejvakmag.ir/archives/564/گزارشي-از-شيوع-مصاديق-خيانت‌هاي-خانوا/
رابطه پنهانی پنج ساله‌اش با زن دیگر حالا برملا شده، دیگر از خوشی‌های روزهای اول ازداوجش خبری ... در زندگی زناشویی، زن یا مرد زمانی که ببیند مورد بی‌وفایی و بی‌مهری قرار ... ما قبیح شمرده می‌شود، این توقع هم وجود دارد که ارتباط مردان با زنان هم تقبیح شود.
زندگی زناشویی Archives - - خانواده ایرانی
irfamily.com/tag/زندگی-زناشویی/
وارد کردن دوستی وخوشی به زندگی زناشویی منبع تغذیه ای برای زن وشوهر فراهم می کند ..... در ازدواج این است که زن و شوهرها توقعات خود را از یکدیگر را کاملاً می شکافند .
مهم ترین ملاک های ازدواج موفق | اعتدال شمال | پایگاه خبری ...
etedaleshomal.ir/مهم-ترین-ملاک-های-ازدواج-موفق/
پایبندی به ارزش های دینی بدون شک یکی از عوامل خوشبختی در زندگی زناشویی است. ... تناسب سنی بین زن و مرد، تشابه نیازها و علایق، توقعات و انتظارات را تا حدودی ...
فال و طالع بینی مرد و زن بر اساس ماه تولد
findbazar.com/entertainment/tale.aspx
در زندگي خانواده متولد ماه فروردين به همان سماجتي كه سعي دارد هميشه در راس و قبل از همه .... او صميمانه توقع دارد كه شما خودتان بدانيد چه بايد بكنيد ، او مي خواهد كه زن مورد .... در زناشويي و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجراست وحال و احوال عاشقانه اش بي ثبات و ...
حساس‌ترین نقطه بدن زن در رابطه زناشویی - زنجفیل
www.zanjefil.com/حساس‌ترین-نقطه-بدن-زن-در-رابطه-زناشوی/
لبها را می توان از جمله ی حساس ترین نقطه بدن زن دانست و بوسیدن برای زنها شاید خیلی ... از آنها توقع نداشته باشید که در روزهای اول ازدواجتان بتوانند احساس و نیازهای ... بهترین رابطه زناشویی را تا آخر عمر خود داشته باشید و از زندگی خود لذت ببرید.
مهریه ی بالا نمی تواند ضامن زندگی زناشویی باشد
r10music.vistablog.ir/post/270
۱۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 3- تعیین مهریه سنگین نمی‌تواند ضامن خوشبختی زندگی زناشویی یک ... در حال حاضر، مطالبه ی مهریه، نخستین دعوی حقوقی بین زن و مرد بوده كه در صورت . ... به نظر صاحب نظران اگر توقع خانواده دختر از دارایی پسر بیشتر باشد پسر .
رازهايي در مورد مردان و زنان
manandwoman.blogfa.com/
زنها- دست کم بیش تر آنها- بسیار کم توقع اند و می توان به راحتی با کوچک ترین چیزها ... یکی از رایج ترین شکایت های زن ها از مرد زندگی شان آن است که بیش تر مردها، در ... اگر خانم تصمیم بگیرد که شما چه زمانی باید بیرون بروید، چه موقع رابطه جنسی ...
تفاوت های روحی و روانی زن و مرد - آموزش مهارت های زندگی مشترک
zendegie-moshtark.persianblog.ir/post/15/
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خداوند یکتا در خلقت زن و مرد چه از لحاظ جسمی و چه روحی و روانی، تفاوت هایی .... توقعات براورده نشود قهر و کدورت اجتناب ناپذیر است در حالیکه مردان با ...
راز یک ازدواج پایدار کشف شد! - سایت خبری تحلیلی تابناك ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › فرهنگي
۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ ه‍.ش. - ... اینکه انتظارات و توقعات زنان و مردان از سال 1975 تاکنون تغییر کرده است میان رفتار شوهران و ثبات زندگی زناشویی یک ارتباط مستقیم وجود دارد.
بیشتر بدانیم - رازهـایی برای یک ازدواج هميـشه پايـدار
heydariz.blogfa.com/post-271.aspx
بسیاری از توقعات و انتظارات شما الگو گرفته از آن چیزهایی است که والدینتان از ... زن و شوهر هایی که در زندگی زناشویی شان موفق هستند بعد از ازدواج نیز درباره ...
انتظارات مردان از زنان در رابطه جنسی | کـفـشـدوزكــ
kafshdoozaki.ir/انتظارات-مردان-از-زنان-در-رابطه-جنسی/
ارضای روحی و روانی تاثیرات دراز مدتی برروی رفتارهای زن و شوهر در زندگی زناشویی دارد و این همان مقدس بودن رابطه جنسی ببن زن و شوهر میباشد حال آنکه اکثر افراد ...
تجربه های یک زن و شوهر در مورد ارتباط زناشویی
www.berooztarinha.com/...زندگی/.../تجربه-های-یک-زن-و-شوهر-در-مورد-ارت...
مرد می گوید، زن می گوید(تجربه های یک زن و شوهر در مورد ارتباط زناشویی) ... ای مردانی که جان و اعصاب و زندگی خود را دوست دارید، شما را به خدا هر وقت همسرتان راجع به ... آنوقت توقع دارید شوهرتان هم از شما حمایت کند و به کل خانواده اش حمله کند، واکنش آنها هم ...
منو بیشتر دوست دارى یا پدر و مادرت رو - پایگاه اطلاع رسانی ...
labbaik.ir/Note/uNote.aspx?id=211432ba-20b7-47df-a80b...
۱۵ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یکی ازاون امور خیلی مهم زندگی، محبت زن و شوهر به همدیگه ست ... توقع معقول از یك همسر اینه كه شوهر اون محبتى رو كه باید یك شوهر به زن داشته باشه و ... تشکیل زندگی مشترک میان زنان و مردان به موازات حفظ پیوند زناشویی، پیشینه ای ...
پایگاه تحلیلی تبیینی برهان - چرا آمار طلاق در کشور ما ...
borhan.ir/NSite/FullStory/?Id=4087
۲ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این در حالی است که وقتی زن و مرد وارد زندگی زناشویی می‌شوند، باید ... وارد زندگی مشترک می‌شوند، در حالی که توقع و انتظار مردان چیزی متفاوت با آن ...
باید ها و نباید ها نامزدی - مجله زندگی و سلامتی و سرگرمی
magazine.a222.org › سبک زندگی › خانواده
۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از شرط های اصلی سعادت در زندگی زناشویی ،« محبت » است و زمینه ی آن باید قبل ..... از یک طرف خانواده ی شوهرم از من توقع یک همسر برای پسرشان داشتند و از طرف .... برخی زن ها می گویند که نامزد یا همسرشان هنگامی که ناراحت یا افسرده اند ...
اسرار زناشویی ...(اسرار نزدیکی کردن )
abolvafa.r98.ir/post/490/راز-افزایش-لذت-جنسی-در-رابطه-زناشویی.html
(این مقاله مخصوص مردان متاهل است) یکی از مسائل مهمی که باعث اختلاف زناشویی و سرد ... خیانت زن و یا مرد در زندگی زناشویی میشود نزدیکی کردن که جز< امور طبیعی زن و مرد ... عدم آشنایی به اسرار نزدیکی و توقعات زن و مرد از هم دیگر بزرگترین مشکلات ...
وکالت آنلاین - آثار مالی و غیرمالی ازدواج
www.vekalatonline.ir/print.php?ToDo=ShowArticles&AID=11454
بنابراین چنین الزامی شامل توقعات نامشروع و غیرمتعارف مرد از همسرش نمی‌شود و مرد ... اما اگر زن قبل از اخذ تمام مهریه به اختیار خود حاضر به زندگی مشترک گردید و ... بنابراین هر گاه قبل از ازدواج وآغاز زندگی زناشویی، طلاق اتفاق بیفتد زوجه موظف است ...
فاکتورهایی که ارتباط زوجین را تحت تاثیر قرار می دهند - ترنج
toranj.org/?siteid=15&pageid=58196&newsview=241630
به طور کلی امروزه وقتی زوجین وارد زندگی زناشویی جدید می شوند انتظار یافتن هیجان ... بسیار سنگینی برای خانواده هایی که نتوانسته اند به توقعات شان برسند تحمیل کند. ... زن و شوهر در زندگی زناشویی مساوی، حق دارند شخصیت خود را پرورش دهند و در ...
شگردهای همسرداری - راهنمائی و مشاوره
ghazi39.persianblog.ir/tag/شگردهای_همسرداری
۱۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 4-به زور رابطه زناشویی برقرار نکنید. 5-. ... در زندگی زوج ها هم زمانی پیش می آید که مرد و زن در برابر هم ایستاده اند و به یک شکل واحد نگاه می کنند. مرد می .... همانطور که شما از همسرتان توقعات و انتظاراتی دارید او نیز از شما انتظاراتی دارد؛ ...
آیا اشکال دارد سن دختر برای ازدواج از پسر بیشتر باشید ...
www.takbid.com/آیا-اشکال-دارد-سن-دختر-برای-ازدواج-از-پس/
پس می توان نتیجه گرفت که دختران زود تر از پسران به بلوغ جسمی ، جنسی ، عقلی ... ولی زن که از نظر شهوت بالا تر از مرد است ، از همسرش توقع ارضای جنسی دارد و مرد توان ... این مطلب از نظر روانی و تحکیم روابط زندگی برای زن و مرد اثرات خوبی دارد.
[PDF]ﻫﺮ زن و ﺷﻮﻫﺮي ﺑﺪون اﺳﺘﺜﻨﺎء ﻣﯽ ﺧﻮاﻫﻨﺪ زﻧﺪﮔﯽ ﻣﺸﺘﺮك و ﺑﺎ
nahad.mums.ac.ir/nahad/main/media/file-down/ertebat-z.pdf
]1. 2 . ﺻﺪاﻗﺖ. زن و ﻣﺮد از ﻟﺤﻈﻪ ﺧﻮاﺳﺘﮕﺎري ﺗﺎ ﭘﺎﯾﺎن ﻋﻤﺮ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺪاﻧﻨﺪ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﮐﺲ دﻟﺴﻮزﺗﺮ از ﺷﺮﯾﮏ زﻧﺪﮔﯽ آﻧﻬﺎ ﻧﯿﺴﺖ. دﻟﺴﻮزي. وﻗﺘﯽ ﻣﺤﻘﻖ ﻣﯽ ﮔﺮدد ﮐﻪ ﺻﺪاﻗﺖ و ر. اﺳﺘﯽ در ﮐﺎر ﺑﺎﺷﺪ. 3 . ﺧﻮاﺳﺘﻪ ﻫﺎ و ﺗﻮﻗﻌﺎت ﻣﻨﺎﺳﺐ.
توقعات بيجا در زندگي زناشويي - ساقدوش
www.saghdoosh.com › تازه های ساقدوشی
اينكه همسرتان توقع داشته باشيد بي عيب و نقص باشد فقط مايه ي ياس و آزردگي تان ... در حالي كه بررسي ها نشان مي دهد زن و شوهر حدود 69% مسائل مهم زندگي شان همانند ...
رفتار صحیح مرد و رفتار صحیح زن | روابط زناشویی - دانلود ...
inewcontent.ir/2015/.../رفتار-صحیح-مرد-و-رفتار-صحیح-زن-روابط-زن/
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به همین شکل اگر زن و شوهر خواهان زندگی زناشویی با طراوت هستند باید ... هم نفهمیده‌ام توقع آنها از من بالاست یا رفتار من با آنها صحیح نیست» دلیل این ...
گفتگوی جالب زن و شوهر جوان در مورد يک ارتباط زناشويي ...
ravanshenasi.ravabet.com/.../گفتگوی-جالب-زن-و-شوهر-جوان-در-مورد-يک...
۳ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - مرد مي‌گويد، زن مي‌گويد ؛ پاسخگويي به سوالات خانمها در مورد چاقي ، مشکلات ... اي مرداني که جان و اعصاب و زندگي خود را دوست داريد، شما را به خدا هر وقت همسرتان ... آنوقت توقع داريد شوهرتان هم از شما حمايت کند و به کل خانواده اش حمله کند، ...
مركز تعليمات اسلامي واشنگتن - صفحات اجتماعي ‌‌و خانوادگی ...
iec-md.org/khanevadeh/ekhtelafat_khanevadegi_beheshti.html
زن و مرد بايد خود، راز آسايش و آرامش را درك كنند و با توقعات غير معقول، زندگي را به .... يا زن از اطاعت همسر در محدوده امور زناشويي سرباز مي زند و حاضر نيست طبق گفته ...
علاقه مرد به زن - روانشناسی
www.ravanshena30.ir/post/tag/علاقه%20مرد%20به%20زن
بسیاری از توقعات و انتظارات شما الگو گرفته از آن چیزهایی است که والدینتان از ... زن و شوهر هایی که در زندگی زناشویی شان موفق هستند بعد از ازدواج نیز درباره ...
افکارنيوز - مهم‌ترین ملاک‌ها برای یک ازدواج موفق
www.afkarnews.ir/vdccmsqix2bqs08.ala2.html
پایبندی به ارزش های دینی بدون شك یكی از عوامل خوشبختی در زندگی زناشویی است. ... تناسب سنی بین زن و مرد، تشابه نیازها و علایق، توقعات و انتظارات را تا حدودی ...
زندگی زناشویی | سایت تفریحی مهر سل
www.livetop.ir/tag/زندگی-زناشویی/
دلایل طلایی نارضایتی در زندگی زناشویی، را برای شما عزیزان و کاربران محترم جوانی .... چرا که در روابط زناشویی ناهماهنگی که در آن اعتدال رعایت نشود مرد زود‌تر از زن به مرز ...... فرد مقابل کمتر با شما درمورد احساساتش صحبت می‌کند و از شما هم چندان توقع ...
رازهـایی در مورد مــردان کـه بهـتر است خــانم هـا بــداننـد ...
forum.moshaver.co/.../رازهـایی-در-مورد-مــردان-کـه-بهـتر-است-خــانم-هـا-بــدا...
۸ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 11پست
همیشه یه یاد داشته باشید زن ومرد با هم تفاوت دارند، هیچگاه توقع نداشته باشید رفتار و ... آنها بعد از گذشت مدتی از زندگی مشترک، به بهانه صمیمی بودن با ..... هر زنی دوست دارد به بهترین نحو زندگی زناشویی اش را مدیریت کند تا بتواند ...
همیت نیروی جنسی در زندگی زناشویی از دیدِ سعدی - صفحه نخست
www.kalam.se/t-sadi-jensi.htm
(اهميت نيروي جنسي در زندگي زناشويي از ديدِ سعدي) ... در ميان حکايات دسته‌ي دوم، چند حکايت نيز هست که موضوع آنها، رابطه‌ي جنسي زن و مرد است. .... زاکاني» به شيوه‌ي خود گفته‌است «از خاتوني که قصه‌ي «ويس» و «رامين» خواند، مستوري توقع مداريد.» 11.
بهار نیوز - سن مطلقه بودن به 16 سال رسیده است
baharnews.ir/news/74866/
طلاق اغلب وقتی اتفاق می‌افتد که استحکام رابطه زناشویی از بین می‌رود و میان زوجین ... طلاق اجتماعی، تغییرات در دوستی‌ها و سایر روابط اجتماعی است که مرد یا زن طلاق ... حمایت دولت مردان و پایین آوردن سطح توقع دختران و پسران از شکل گیری زندگی ...
راه برتر - درک کردن همسر
rahebartar.ir/article/show/985/درک-کردن-همسر/
اساس زندگي خانوادگي بر همدلي و همکاري زن و مرد استوار است، بدون تفاهم با همسر، ادامه ي زندگي ميسر نيست. ... حل آن نمي کوشند، بلکه با توقعات ناروا و بيجاي خود، مشکل تازه اي بر مشکلات همسر مي افزايند. .... توجه به آراستگی ظاهر در زندگی زناشويی ...
الفبای زندگی » رفاقت آزادانه بین زن و مرد
abc.ts7.ir/post/رفاقت-آزادانه-بین-زن-و-مرد/
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همه زن و شوهرها میل دارند که زندگی خوبی داشته باشند و خوشبخت باشند. ... روابط دوستانه وقتی محکم می شود که توقعات زن و شوهر از هم در حد منطقی باشد.
دانلود کتاب راهنمای همسران – کتاب جامع زناشویی
www.takbook.com/2964-success.../دانلود-کتاب-راهنمای-همسران-کتاب-جا/
۱۱ عامل که باعث از هم پاشیدن زندگی زناشویی میشود .... توقعات همسران جوان ... چاره رهایی از مشکلات روحی زندگی مجردی را رها کنید! • چاکر زن • چالش‌های زناشویی در ...
پایان مشاجرات زن و شوهری با «مهارت گفت‌وگو» - روان پدیا ...
ravanpedia.com/2744/پایان-مشاجرات-زن-و-شوهری-با-مهارت-گفت.html
توقعات دور از انتظار، سوء تفاهم‌ها، قضاوت‌های منفی، نگرانی‌های بی‌دلیل، مقایسه ... به‌طور کلی بحث و جدل تا اندازه عادی در زندگی زناشویی مانعی نداشته و مهم اینست که زوج‌ها ... همچنین یکی دیگر از مهارت‌هایی که در زندگی مشترک میان زن و شوهر تفاهم برقرار ...
فرزند عامل تداوم یا فرو پاشی یك زندگی ؟ - همدردی
hamdardi.com › ‏ منو‏ › ‏روانشناسی کودک‏
و مورد دیگر كه این دوران را مشكل تر می كند، توقعات بیش از حد شوهران و خرده گیری ... گروهی دیگر از زنان و مردان تنها به علت داشتن بچه های مشترك به زندگی زناشویی خود ...
فواید تعهد و وفاداری در زندگی زناشویی - نیکو
91.239.55.131 › خانواده › آقایان
۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فواید تعهد و وفاداری در زندگی زناشویی تعهد در زندگی زناشویی به این ... بعد از ازدواج هم مرد و هم زن توقع یک رابطه سرشار از عشق و محبت و تعهد به ...
توصيه های يک خانم روانشناس - خانواده درماني
ham3ar.persianblog.ir/post/5/
۱۷ آذر ۱۳۸۲ ه‍.ش. - ۴- درخواست پول يا بيان ساير توقعاتي كه احتمالاً براي مرد مشكل آفرين است. ... زن بايد علت دير آمدن را سؤال كند وگرنه مرد فكر مي كند اين موضوع براي زن بي .... ۲- فن رفع دلخوری : در زندگي زناشويي دلخوري ها، شكايات و مشاجره ها فراوان ...
شوهران از زنان چه می خواهند؟(انتظارات مردان از زنان) - Bitrin.com
www.bitrin.com › اجتماعی › خانواده
در روابط زناشویی مسائلی وجود دارندکه یـک زن هیچگـاه نباید درمورد شوهرش مطرح نموده و یا با سخنی نیش دار اقدام .... کمک در مشکلات ٫ توقع بجا داشتن ٫ درک شرایط زندگی.
مهم ترین توقع مردان در زندگی مشترک - واضح
vazeh.com/n10408099/مهم-ترین-توقع-مردان-در-زندگی-مشترک
مهم ترین توقع مردان در زندگی مشترک لازم است زنان بیاموزند برائ مردان مهم ترین توقع در زندگی مشترک ،نیاز به احترام و ارزشمند بودن است دکتر عبدالوهاب خندان ...
مهم ترین توقع مردان در زندگی مشترک - واضح
vazeh.com/n10407546/مهم-ترین-توقع-مردان-در-زندگی-مشترک
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهم ترین توقع مردان در زندگی مشترک لازم است زنان بیاموزند برائ مردان مهم ترین توقع در زندگی مشترک ،نیاز به احترام و ارزشمند بودن است. به گزارش ...
روش های آماده سازی زن برای رابطه زناشویی +۱۸ - میهن فال
www.mihanfal.com/روش-های-آماده-سازی-زن-برای-رابطه-زناشوی.html
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برای درک درست این جمله، مقاله سرد کننده های جنسی مردان را بخوانید تا خدای ناکرده ... ۱۸- مردهایی که به همسرشان نشان می‌دهند که او تنها زن زندگی آن‌هاست و به او احساس و باور .... حداقل به خانم توصیه نمایید که اولا توقع شان را کمتر نمایند .
روابط فرا زناشویی ، سیاه چاله ای در کمین - جمهوریت
www.jomhouriat.ir/fa/.../روابط-فرا-زناشویی-،-سیاه-چاله-ای-در-کمین
۱ روز پیش - در آن فضا زن عنصری متأثر از مرد بود و متناسب با تمایل و نیاز مرد رشد ... تحصیلات و توقعات و اطلاعات و ارتباطات تغییری چشمگیر داشته است و زن دیگر ... هر پدیده ی شوم و نوظهوری زندگی را بیمه نموده و محصول زندگی زناشویی را به ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 339
  • باردید دیروز : 408
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,871
  • بازدید ماه : 2,871
  • بازدید سال : 31,962
  • بازدید کلی : 364,790