loading...
مسائل زناشویی
محسن بازدید : 1359 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

آموزش روش استفاده از کاندوم |تصویری

آموزش روش استفاده از کاندوم

آموزش روش استفاده از کاندوم

How to use a condom

چطور باید از کاندوم استفاده کرد،نحوه استفاده از کاندوم،نکات لازم در خصوص کاندوم

آموزش تصویری نحوه استفاده از کاندوم

همیشه وقتی بحث مسائل جنسی مطرح می شود، پیشگیری بهتر از درمان است. اگر شما برای مدت زمان طولانی از مسائل جنسی دور بوده اید و یا تازه کار هستید، بدانید که قبل از هر رابطه جنسی استفاده از کاندوم لازم است و اگر به طور صحیح استفاده شود، می تواند از انتقال بیماری های جنسی (STDها) از جمله ایدز جلوگیری کند. همچنین کاندوم ها به عنوان یک وسیله جلوگیری از بارداری نیز می توانند نسبتا موثر باشند. به منظور استفاده صحیح از یک کاندوم مردانه، مراحل چگونه زیر را دنبال کنید.

استفاده از کاندوم

خیلی آهسته پوشش کاندوم را از لبه زیگ زاگی آن باز کنید. در هر طرف پوشش به منظور باز کردن سریع و آسان لبه های زیگ زاگی طراحی شده است.
•    برای باز کردن پوشش کاندوم از قیچی، دندان، چاقو یا هر وسیله نوک تیزی استفاده نکنید. مراقب باشید در باز کردن پوشش، کاندوم را پاره نکنید.
•    اگر شما فقط یک عدد کاندوم در دسترس دارید، مراقب باشید آن را خراب نکنید!

 


۲   پشت و روی کاندوم را مشخص کنید. با نگاه کردن به کاندوم متوجه می شوید که کاندوم از کدام طرف باز می شود اما اگر در فضای تاریکی هستید، با استفاده از انگشتتان جهت باز شدن کاندوم را لمس کنید:
•    یک انگشتتان را در یک طرف کاندوم قرار داده، همانطور که کاندوم را بین شست و انگشتتان گرفته اید، انگشت را کمی به داخل کاندوم همانند شکل فشار دهید.

به آرامی کاندوم را با انگشتانتان در یک جهت باز کنید. اگر کاندوم باز نمی شود، پس برای کشیدن آن بر روی آلت تناسلی جهت را تغییر دهید.

•    به آرامی کاندوم را با انگشتانتان در جهت دیگر باز کنید. اگر براحتی کاندوم باز می شود، از همین جهت آن را بر روی آلت تناسلی بکشید.
•    احتیاط کنید: کاندوم را بیش از یک دور ( نیم سانتی تر) باز نکنید زیرا این کار موجب کاهش تاثیر کاندوم می شود و همچنین پوشیدن آن را نیز سخت می کند. بنابراین، پس از اینکه جهت باز شدن کاندوم را تعیین کردید، کاندوم را دیگر باز نکنید.

از کاندوم چطور باید استفاده کرد

۳   مطمئن شوید که سر کاندوم مستقیم و در جهت بیرون است. معمولا سر کاندوم باید رو به بیرون باشد اما گاهی اوقات در هنگام بسته بندی ممکن است تغییر کرده باشد. بنابراین، مطمئن شوید که سر کاندوم شما مانند همه کاندوم ها به صورت صحیح در جهت بیرون قرار داشته باشد.

نحوه کشیدن کاندوم روی آلت

۴   روان کننده بزنید. اگر آلت تناسلی ختنه نشده است، در داخل نوک کاندوم، یک قطره روان کننده محلول در آب بریزید. این کار موجب می شود که کاندوم براحتی بر روی پوست آلت کشیده شود. مطمئن شوید که از این روان کننده به مقدار خیلی کم استفاده می کنید.

چگونه از کاندوم استفاده کنیم


۵   مطمئن شوید که آلت تناسلی به طور کامل، تحریک شده و نعوظ پیدا کرده است.همیشه کاندوم باید به طور مناسب بدون تنگی یا گشادی بر روی آلت کشیده شود. اگر کاندوم پیش از نعوظ کامل آلت بر روی آن کشیده شود، در این حالت، کاندوم در هنگام رابطه جنسی پاره خواهد شد.
•    اگر برای تحریک و نعوظ کامل آلت به زمان بیشتری نیاز دارید، کاندوم را به صورت آماده در کناری قرار دهید. هنگامی که احساس می کنید آماده هستید، دوباره آن را برداشته و استفاده کنید.

کاندوم

سر کاندوم را بگیرید. سر کاندوم را همانند شکل فشار دهید، با این کار هنگامی که شما کاندوم را می پوشید، هوا درون کاندوم وجود ندارد، در این صورت، احتمال پارگی کاندوم در حین رابطه جنسی کاهش یافته و همچنین در هنگام انزال، فضایی برای مایع منی وجود دارد.

۷   کاندوم را بپوشید.کاندوم باید براحتی بر روی آلت کشیده شود. اگر در حین کار شما متوجه شدید که کاندوم را در جهت اشتباه باز کردید، آن را دور انداخته و از یک کاندوم جدید استفاده کنید. اسپرم ها در مایعی که قبل از انزال از آلت خارج می شود نیز وجود دارند. بنابراین، اگر کاندوم به آن مایع آغشته شد، آن را کنار گذاشته و از یک کاندوم جدید استفاده کنید. استفاده از آن کاندوم نه تنها ممکن است موجب بارداری شود بلکه می تواند موجب انتقال بیماری های جنسی نیز گردد. طریقه استفاده از کاندوم به این بستگی دارد که آلت ختنه شده است یا نه.

با یک دست سر کاندوم را فشار دهید تا هوای آن خارج شده و با دست دیگر کاندوم را بر روی آلت باز کنید.کاندوم را به آرامی بر روی سر آلت قرار داده و آن را به عقب بکشید و به این ترتیب، کاندوم را بر روی آلت باز کنید. با یک دست انتهای کاندوم را در قاعده آلت نگه داشته و با دست دیگر سر آلت ختنه نشده را به درستی در داخل کاندوم جای دهید. در صورت لزوم، حباب های هوا موجود در زیر کاندوم را به آرامی از آن خارج کنید.

استفاده از کاندوم

۸   در صورت لزوم، از روان کننده بر روی کاندوم استفاده کنید. استفاده از روان کننده نه تنها احتمال پارگی کاندوم را کاهش می دهد بلکه برای همسرتان نیز مفید است. برخی از این روان کننده ها حتی حاوی اسپرم کش هستند که موجب کاهش احتمال بارداری می شوند مخصوصاً اگر شما قصد برقراری رابطه از مقعد را دارید، از روان کننده بر روی کاندوم استفاده کنید.
•    بیش از حد از روان کننده استفاده نکنید زیرا اصطکاک برای تحریک و میل جنسی لازم و ضروری است.
•    هرگز از روغن یا روان کننده های محلول در چربی بر روی کاندوم استفاده نکنید زیرا آن ها موجب آسیب و تخریب کاندوم می شوند. استفاده از روان کننده های بر پایه آب یا سیلیکونی مطمئن است اما روان کننده های بر پایه آب به راحتی شسته شده و بنابراین، بر روی ملافه لکه باقی نمی ماند.

۹   در حین رابطه جنسی به کاندوم توجه کنید. اگر در حین برقراری رابطه کاندوم شما شل یا پاره شود، بلافاصله آن را عوض کرده و از روش های اورژانسی جلوگیری از بارداری مانند قرص ضد بارداری استفاده کنید. قرص های ضد بارداری قبل از بارداری، با تاخیر در تخمک گذاری، جلوگیری از لقاح یا جلوگیری از کاشته شدن سلول تخم در رحم، از بارداری جلوگیری می کنند. این کار سقط جنین نیست.
۱۰   برای برقراری هر حالت رابطه جنسی، از یک کاندوم جدید استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شما خواستید پس از رابطه از مقعد، رابطه از واژن داشته باشید، کاندوم را عوض کرده و از یک کاندوم جدید استفاده کنید. تعویض کاندوم خطر ابتلا به عفونت را کاهش می دهد (مثال: باکتری ای.کولی مقعد موجب عفونت مثانه می شود).

۱۱   پس از انزال، سریع آلت را خارج کنید و کاندوم را دور بیاندازید. حلقه انتهای کاندوم را با دست گرفته و آلت را خارج کنید، مراقب باشید در حین خارج کردن آلت از واژن،کاندوم از روی آلت کنار نرود و مایع درون کاندوم بیرون نریزد. اجازه ندهید آلت قبل از خارج کردن از واژن، درون کاندوم شل شود زیرا در این صورت کاندوم درون واژن رها می شود.
۱۲   انتهای کاندوم را گره بزنید. به منظور جلوگیری از بیرون ریختن مایع منی، انتهای باز کاندوم را گره بزنید و آن را در یک دستمال کاغذی یا پارچه پیچیده و در سطل زباله بیاندازید.


نکاتی که باید در هنگام استفاده از کاندوم بدانید:

•    همیشه قبل از استفاده از کاندوم، تاریخ انقضا روی بسته آن را چک کنید.

•    مطمئن شوید هنگامی که کاندوم را خریداری می کنید، قبل از استفاده، آن را از نظر هرگونه خراشیدگی، پارگی یا کنده شدن بررسی کنید. وجود این موارد می تواند موجب رابطه جنسی دردناک و انتقال بیماری های جنسی شود.

•    اگر شما یا همسرتان به کاندوم های لاتکس حساسیت دارید، می توانید به جای آن ها از کاندوم های پلی اورتان استفاده کنید.

•    در هنگام رابطه جنسی می توانید از هر دو نوع کاندوم مردانه یا زنانه استفاده کنید.

•    اگر مطمئن نیستید که روان کننده ای که در منزل در دسترس دارید، بر پایه آب است یا چربی، یک قاعده کلی وجود دارد که اکثر روان کننده های موجود در منزل (وازلین، لوسیون، آلوئه ورا و غیره) همه بر پایه چربی هستند.

•    درمانگاه های بهداشت به منظور تشویق و ترویج رابطه جنسی به صورت ایمن، کاندوم های رایگان توزیع می کنند. همچنین کاندوم ها در همه داروخانه ها نیز یافت می شوند.

هشدارهادر استفاده از کاندوم

•    هرگز کاندوم خود را بدون پوشش در سطل زباله نیاندازید. همیشه آن را در یک دستمال کاغذی پیچیده و در سطل قرار دهید.

•    از یک کاندوم بیش از یک بار استفاده نکنید. در غیر این صورت، احتمال پارگی کاندوم در اثر اصطکاک افزایش می یابد.

•    هرگز یک کاندوم را در کیف پول خود نگه داری نکنید. حرارت و فشار بدن موجب آسیب به کاندوم می شود.

•    از کاندوم به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در حین رابطه جنسی دهانی استفاده نکنید.کاندوم مردانه تنها برای آلت طراحی شده است.

•    کاندوم های فانتزی که به تازگی در بازار موجود هستند، به اندازه کاندوم های دیگر مطمئن و ایمن نیستند. بنابراین، استفاده از این کاندوم های فانتزی احتمال بارداری و انتقال بیماری های جنسی را افزایش می دهد. قبل از خرید، جعبه آن را چک کرده و به جزیئات نوشته شده بر روی آن توجه کنید.

•    به خاطر داشته باشید که از هر نوع روان کنندهای بر پایه چربی بر روی لاتکس کاندوم استفاده نکنید. این روان کننده ها می توانند سریع موجب پارگی و تخریب کاندوم شوند. این روان کنندهای بر پایه چربی از قبیل لوسیون، وازلین، کرم دست و صورت، روغن بچه و غیره می باشند.

•    استمناء متقابل می تواند موجب انتقال بیماری های جنسی شود، اگر دست شما به مایعات آغشته گردد، این مورد بعید است اما امکانش وجود دارد.

•    اگر پوشش کاندوم قبل از استفاده خراشیده یا پارگی دارد، از آن استفاده نکنید.

•    اگر یک کاندوم به صورت نادرست استفاده شود، تاثیر حفاظتی آن کاهش می یابد حتی اگر کاندوم به صورت صحیح نیز استفاده شود، باز هم احتمال بارداری و انتقال بیماری های جنسی وجود دارد.

•    کاندوم هایی که از غشاء حیوانی ساخته می شوند، تاثیر حفاظتی ندارند. فقط از کاندوم های لاتکس یا پلی اورتان استفاده کنید یا در مورد روش های دیگر جلوگیری با یک پزشک صحبت کنید.

•    هرگز یک کاندوم را مجدداً استفاده نکنید حتی اگر به نظر نمی رسد که کاندوم به مایعی آغشته نباشد، باز هم به هیچ وجه از آن دوباره استفاده نکنید.

منبع: mamasite.ir

گرداوری از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس - دوترکه
2tarke.com/457/آموزش-تصویری-روش-استفاده-از-کاندوم/
۴ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس نحوه صحیح استفاده از کاندوم مردانه با تصویر روش درست پوشیدن کاندوم مردانه کاندوم زدن به الت.
‏آموزش ماساژ جنسی بدن زن و شوهر - ‏دلربایی از خانم ها با این کاندوم
اگر همسرتان راضی به استفاده از کاندوم در رابطه جنسی نبود ...
www.akairan.com/marriage/zanashooi/201362616582.html
به همین بهانه این مقاله از سایت آکاایران به کاندوم،انواع کاندوم،آموزش استفاده از کاندوم و روش هایی برای راضی کردن همسر جهت استفاده از کاندوم اختصاص دارد. از شما همراهان ...
آموزش استفاده از کاندوم زمانه / عکس +18 - روزگار
rouzegar.com/wedlock/usage-condom
کاندوم زنانه, معرفی کاندوم زنانه, نحوه استفاده از کاندوم زنانه, آمیزش و نزدیکی, بهترین زمان برای آمیزش و نزدیکی, زمان های مناسب برای آمیزش, پرده بکارت,
انواع کاندوم و نحوه استفاده از کاندوم - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/doran.../usage-condom-condom.html
کاندوم زنانه کاندوم,انواع کاندوم,نحوه استفاده از کاندوم کاندوم تاخیری,خرید کاندوم,کاندم,کاندوم خاردار. ... باردار چه کنیم ؟ رابطه جنسی,رابطه زناشویی,آموزش روابط زناشویی ...
روش صحیح استفاده از کاندوم - انواع کاندوم - ایران مادام
iranmadam.com/post/the-correct-way-to-use-a-condom.html
در این مطلب از ایران مادام به نکاتی برای آشنایی با کاندوم و همچنین روش استفاده صحیح از کاندوم را ... آموزش جلوگیری از زود انزالی و ایجاد تاخیر در مردان به روش طبیعی.
آموزش كامل مسائل جنسي و روابط زناشويي - اموزش استفاده از كاندوم
masaelejensie2010.blogfa.com/tag/اموزش-استفاده-از-كاندوم
آموزش كامل مسائل جنسي و روابط زناشويي - اموزش استفاده از كاندوم - مطالب اين وب قطعا خواندني و جذاب است فقط کافی است آرشیو را بخوانید.. - آموزش كامل مسائل جنسي و ...
روش صحیح استفاده از کاندوم - آموزش كامل مسائل جنسي و روابط ...
masaelejensie2010.blogfa.com/post-71.aspx
آموزش كامل مسائل جنسي و روابط زناشويي - » روش صحیح استفاده از کاندوم - مطالب اين وب قطعا خواندني و جذاب است فقط کافی است آرشیو را بخوانید.. - آموزش كامل مسائل ...
انواع کاندوم مردانه و کاندوم زنانه +عکس و آموزش - ایران مطلب
iranmatlab.ir/fa/news/.../انواع-کاندوم-مردانه-و-کاندوم-زنانه-عکس-و-آموزش
انواع کاندوم مردانه و کاندوم زنانه +عکس و آموزش کاندوم. ... کاندوم زنانه, معرفی کاندوم زنانه, نحوه استفاده از کاندوم زنانه, آمیزش و نزدیکی. کاندوم شب نما. این کاندوم کلا خودش ...
طرز استفاده صحیح از کاندوم | جدید 94 - رها فان
www.rahafun.com/طرز-استفاده-صحیح-کاندوم.html
طرز استفاده صحیح از کاندوم آموزش استفاده و رعایت نکات بهداشتی انواع کاندوم های زنانه و مردانه عکس کاندوم شناسایی کاندوم های خراب و غیر قابل استفاده.
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی - نحوه استفاده از کاندوم
masaelejensihot.blogfa.com/tag/نحوه-استفاده-از-کاندوم
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی - نحوه استفاده از کاندوم - آموزش صحيح روابط جنسی و آموزش دخول + پاسخ به سوالات شما - ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی.
آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه - سایت خبری تفریحی ...
www.dezla.ir › مهارت زندگي و سلامت › مسائل زناشویی
آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه1- حالت راحت و مناسبی را پیدا کنید. ممکن است شما ایستاده و یک پا را بر روی یک صندلی با زانوی خم شده قرار دهید ویا بر رو.
شبکه‌ما - دانلود فیلم - کاندوم زنانه و آموزش استفاده در رابطه ...
www.shabakema.com/.../کاندوم-زنانه-و-آموزش-استفاده-در-رابطه-جنسی
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از بی خطرترین روش ها برای جلوگیری از بارداری، استفاده از کاندوم ها است. عوارض جانبی کاندوم بسیار کم بوده و اگر به درستی و با اصول از آن ها ...
آموزش روش استفاده از کاندوم - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/2518-how-to-use-a-condom
آموزش تصویری نحوه استفاده از کاندوم. همیشه وقتی بحث مسائل جنسی مطرح می شود، پیشگیری بهتر از درمان است. اگر شما برای مدت زمان طولانی از مسائل جنسی دور بوده ...
آموزش تصویری کشیدن کاندوم روی آلت مردانه :: خانواده برتر ...
mohsennajafi.blog.ir/post/.../اموزش-تصویری-کشیدن-کاندوم-روی-الت-مر...
ابتدا کاندوم رو به روش زیر باز کنید . دقت داشته باشید که نیازی به استفاده از قیچی یا شی تیز و برنده ی دیگه ای نیست . مثل پاره کردن کاغذ، گوشه ی جلد کاندوم رو ...
شناخت و آموزش استفاده صحيح از کاندوم - نیک صالحی
www.niksalehi.com/health/archives/002878.php
۳۰ آبان ۱۳۸۴ ه‍.ش. - آنچه که امروزه نياز به شناخت و آموزش استفاده صحيح از کاندوم را ضروری می کند، نقش موثر و اثبات شده آن در جلوگيری از بيماری های آميزشی و از جمله ...
آموزش استفاده از کاندوم مردانه و زنانه تصویری pdf با عکس
downloadnewfree2015.com/.../آموزش-استفاده-از-کاندوم-مردانه-و-زنانه/
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش استفاده از کاندوم مردانه تصویری با عکس و توضیحات دانلود فیلم آموزش استفاده از کاندوم زنانه ۲۰۱۵ دانلود کلیپ آموزش استفاده از کاندوم زنانه ...
آموزش تصویری استفاده از کاندوم مردانه
mamasite.ir › مقالات › ازدواج و مسائل جنسی
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر شما برای مدت زمان طولانی از مسائل جنسی دور بوده اید و یا تازه کار هستید، بدانید که قبل از هر رابطه جنسی استفاده از کاندوم لازم است و اگر به طور ...
نحوه ی اسفاده از کاندوم مردانه + آموزش تصویری - فانـــــلود
www.funload.ir/.../OpenCL-is-how-the-male-condom-video-training.htm...
کاندوم,سکس,رابطه ی جنسی,طرز استفاده از کاندوم,عکس,آناتومی آلت تناسلی مردان,آلت تناسلی,بهترین راه پیشگیری از ایدز,آموزش استفاده از کاندوم با عکس,نحوه ی ...
دانلود فیلم آموزش استفاده از کاندوم زنانه با عکس
downloadfreenew.com/2015/07/11/آموزش-استفاده-از-کاندوم-با-عکس/
۲۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استفاده از کاندوم آموزش استفاده از آموزش استفاده از زنانه آموزش استفاده از با عکس آموزش استفاده از مردانه آموزش استفاده از تاخیری آموزش استفاده از با ...
نحوه استفاده از کاندوم در زنان و مردان + عکس انواع کاندوم
www.amazing.ir/.../how-male-and-female-condoms-types-of-condoms-p...
عکس کاندوم کاندوم جدید خرید کاندوم کاندوم انواع کاندوم نحوه استفاده از کاندوم کاندوم زنانه عکس کاندوم کاندوم تاخیریخرید کاندوم کاندم ... آموزش تصویری بافتنی.
آموزش نحوه استفاده از کاندوم زنانه - آموزش مسائل زناشویی
daneshplus.ir/...قبل.../280-آموزش-استفاده-از-کاندوم-زنانه-عکس.html
آموزش گذاشتن کاندوم در مهبل زنان,نحوه گذاشتن کاندوم در مهبل +عکس,آموزش تصویری گذاشتن کاندوم در مهبل,ویژگی های کاندوم زنانه,مزایای استفاده از کاندوم زنانه,معایب ...
آموزش استفاده از کاندوم با عکس | جدیدترین مطالب
idownloadnew.ir/2015/07/16/آموزش-استفاده-از-کاندوم-با-عکس/
۲۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش استفاده از کاندوم زمانه / عکس +18, نحوه استفاده از کاندوم در زنان و مردان + عکس انواع کاندوم, اگر همسرتان راضی به استفاده از کاندوم در رابطه ...
روش نصب و استفاده از کاندوم زنانه - آموزش مسائل جنسی 2020 ...
www.j2020.ir/روش-نصب-و-استفاده-از-کاندوم-زنانه/
حالت راحت و مناسبی را پیدا کنید. روش اول:بایستید و یک پا را بر روی یک صندلی با زانوی خم شده قرار دهید. روش دوم: بر روی زمین دراز بکشید و پاها را از زانو خم کرده و ...
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم
moeinmahroom.ir/آموزش-روش-صحیح-استفاده-از-کاندوم/
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم. طرز استفاده صحیح از کاندوم جدید 94. طرز استفاده صحیح از کاندوم آموزش استفاده و روش استفاده از کاندوم و یا روش. بیشتر... آموزش ...
روش استفاده از کاندوم زنانه تصویری
moeinmahroom.ir/روش-استفاده-از-کاندوم-زنانه-تصویری/
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم زنانه ... روش تصویری استفاده کاندوم آموزش تصویری استفاده از کاندوم از کاندوم زنانه روش.
اموزش چگونگی استفاده از کاندوم توسط ناشناس - YouTube
www.youtube.com/watch?v=n7TfYBONzV0
۲ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - یه بار توی هند یک گروهی به همین طریق روش استفاده از کاندوم رو آموزش داده بودند. ... نتیجه این شده بود که مردم اون روستا همیشه موقع سکس یک کاندوم رو ...
EDUCATION VIDEO MALE CONDOM 2013 - YouTube
www.youtube.com/watch?v=L4VYvPIEMjI
ترجمه این صفحه
۲۸ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - Maryam Mohebbi نمایش طرز استفاده از کاندوم زنانه در سکس - Duration: 8:40. by ... نحوه استفاده از لارجرباکس و خرید از طریق سایت www.76shop.ir ...
جمعه‌ها: مدارس نیویورک به دبیرستانی‌ها شیوه استفاده از کاندوم ...
https://jadi.net/2015/06/nyc-condom/
۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سخنگوی دپارتمان آموزش این شهر می گه «آموزش شیوه استفاده از کاندوم مدت‌ها است که بخشی از برنامه ارائه کاندوم در مدارس بوده و نشون داده که در استفاده ...
فیلم آموزش استفاده از کاندوم مردانه - خانه
www.20zoj.org/vip/فیلم-آموزش-استفاده-از-کاندوم-مردانه.html
۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم آموزش استفاده از کاندوم مردانه,کاندوم,کاندوم مردانه,کاندوم آقایان,عکس کاندوم,عکس کاندوم آقایان,آموزش استفاده از کاندوم,نحوه استفاده از کاندوم ...
روش استفاده از کاندوم - کتاب سبز
ketabesabz.com/tag/روش-استفاده-از-کاندوم
دانلود کتاب های مرتبط با روش استفاده از کاندوم. ... استفاده مجدد از نرم افزارآموزش استفاده از Nod 32آموزش استفاده از جی پی اسآموزش مقدماتی طراحی قالب با استفاده از ...
کاندوم مردانه , آموزش صحیح استفاده از کاندوم مردانه - قلقلی خان
qelqeli.ir › دانستنی های بعد از ازدواج
۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاندوم مردانه غلافی کشایند است که از تماس مستقیم آلت تناسلی مرد با مخاط طرف مقابل جلوگیری می‌کند و اجازه تبادل ترشحات جنسی را نمی‌دهد.
آموزش استفاده از کاندوم | مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/tag/آموزش-استفاده-از-کاندوم/
دستگاه هاي فنردار موجود همچون تن تاك كه با ادعاي چربي و كوچك كردن شكم از رسانه ملي هم تبليغ مي شود، بيش از آنكه عضلات شكم را تحت تاثير قرار بدهند، در تقويت ...
آموزش استفاده از کاندوم مردانه و زنانه تصویری pdf با عکس ...
titrdownload.ir/آموزش-استفاده-از-کاندوم-مردانه-و-زنانه/
فصل نهم : آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه و مردانه. این نوع کاندوم کاملا داخل مهبل را می پوشاند و از . آمیزش جنسی – آموزش روشهای ارتباط زناشویی همراه با عکس ...
کاندوم زنانه و نحوه استفاده از آن + عکس کاندوم - محبوب ترین
news.mahboobtarin.ir › زناشویی
۲۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۴ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. – آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس نحوه صحیح استفاده از کاندوم مردانه با تصویر روش درست پوشیدن کاندوم مردانه ...
اطلاعاتی در مورد کاندوم زنانه + عکس روش استفاده - مجله ی ...
familyplanning.rozblog.com/post/7/the-female-condom.html
کاندوم زنانه,قیمت کاندوم زنانه, روش استفاده از کاندوم زنانه, خرید کاندوم,کاندوم, روش ... زنانه, روش استفاده از کاندوم زنانه, کاندوم,مجله ی آموزشی خانواده|آموزش|مرجع آموزش اران.
آموزش استفاده از کاندوم زنانه و مردانه - پرشیا بوک
www.persiabook.ir/tag/آموزش+استفاده+از+کاندوم+زنانه+و+مردانه
پرشیا بوک - دانلود کتاب به درخواست ستاد ساماندهی لینک دانلود حذف شد! برای دانلود کتاب آموزش مسائل جنسی قیمت کمتر کلیک کنید …
فیلم آموزش استفاده از کاندوم | دانلود آهنگ شاد
musicdownloadhappy.com › تفریحی › آموزش مسائل جنسی
۵ روز پیش - فیلم آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه, آموزش تصویری کاندوم مردانه و زنانه, فیلم آموزش استفاده از کاندوم, آموزش استفاده از کاندوم مردانه تصویری ...
نحوه استفاده از کاندوم - سنجاب
sanjab.cofeblog.ir/post/3476
۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس نحوه صحیح استفاده از کاندوم مردانه با تصویر روش درست پوشیدن کاندوم مردانه کاندوم زدن به الت.
فیلم آموزش استفاده از کاندوم مردانه | جدیدترین مطالب - دانلود جدید
downloadsha.ir/tag/فیلم-آموزش-استفاده-از-کاندوم-مردانه/
آموزش استفاده از کاندوم زمانه / عکس +۱۸ نحوه استفاده از کاندوم در زنان و مردان + عکس انواع کاندوم اگر همسرتان راضی به استفاده از کاندوم در رابطه جنسی نبود،کاندوم،انواع
نحوه استفاده صحیح از کاندوم | پیک نیک - 1
piknic.ir/نحوه-استفاده-صحیح-از-کاندوم.html
در این مطلب نحوه استفاده مناسب از کاندوم شیوه خرید و نگداری از کاندوم را آموزش داده ایم. ... از روش های دیگر پیشگیری از بارداری استفاده می کنید، استفاده از کاندوم برای ...
چگونه از کاندوم استفاده کنید؟
fa.parsiteb.com/news.php?nid=11635
آنچه که امروزه نياز به شناخت و آموزش استفاده صحيح از کاندوم را ضروري مي کند، نقش موثر و اثبات شده آن در جلوگيري از بيماري هاي آميزشي و از جمله ايدز مي باشد. کاندوم ...
آموزش استفاده از کاندوم زنانه
queryha.ir/آموزش-استفاده-از-کاندوم-زنانه.html
خرید عینک آفتابی Louis Vuitton با قیمت ارزان آیا میدانید برترین عینک سال 2014 نزد افراد معروف همین عینک است ؟ انتخاب آرمین 2afm ، سیروان خسروی ، کیم ...
نحوه استفاده از کاندوم هاي زنانه و مردانه | دانلود سریال 94
download-series.ir/2015/07/20/نحوه-استفاده-از-کاندوم-هاي-زنانه-و-مردا/
۲۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس نحوه صحیح استفاده از کاندوم مردانه …. نحوه استفاده از کاندوم در زنان و مردان + عکس انواع کاندوم …
آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه
iranbrooz.com/آموزش-تصویری-استفاده-از-کاندوم-زنانه12.html
۱۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه. نحوه استفاده از کاندوم های زنانه. 670px-Use-a-Female-Condom-Intro,iranbrooz.com. کاندوم زن در طول مقاربت ...
آموزش استفاده از کاندوم زنانه مردانه تصویری 2016 - دانلود جدید
freedownloadnewr.com/.../آموزش-استفاده-از-کاندوم-روش-صحیح-جدید-20...
۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش استفاده از کاندوم روش صحیح جدید 2015 آموزش استفاده از کاندوم آموزش استفاده از کاندوم زنانه آموزش استفاده از کاندوم مردانه آموزش استفاده از ...
عکس کاندوم و آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس
newsdownload.ir/2015/.../عکس-کاندوم-و-آموزش-تصویری-روش-استفاده-ا...
۱۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 1-آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس. 2-نحوه صحیح استفاده از کاندوم مردانه با تصویر. 3-روش درست پوشیدن کاندوم مردانه. وقتی بحث ...
آموزش مسائل جنسی و زناشویی - روش استفاده از كاندوم مردانه ...
amoozeshjensy.blogfa.com/post-3.aspx
روش استفاده از كاندوم مردانه برای جلوگیری از حاملگی. کاندومهای مردانه به شکل آلت تناسلی مردان بوده و معمولا از جنس لاتکس(Latex) می باشند . کاندومها با ایجاد یک سد ...
فیلم آموزش نحوه ی استفاده از کاندوم برای کارهای ضروری !! -
2kalame.com/2262/five-new-methods-for-condom-usage/
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فیلم روش های جدید استفاده از کاندوم به زبان اصلی فیلم آموزش نحوه ی استفاده از کاندوم برای کارهای ضروری !! استفاده از کاندوم در کارهایی که فکرش هم ...
کاندوم زنانه و نحوه استفاده + عکس - iranbanou.com
iranbanou.com/magazin/147753
مسیر شما:>>; آموزش مسائل جنسی; کاندوم زنانه و نحوه استفاده + عکس ... اگر همسر شما حاضر به استفاده از کاندوم مردانه نيست، شما به عنوان شريک جنسي مي توانيد از ...
آموزش و اصول استفاده از کاندوم - جوان ایرانی
www.irjavan.com/آموزش-و-اصول-استفاده-از-کاندوم/
۲۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آنچه که امروزه نیاز به شناخت و آموزش استفاده صحیح از کاندوم را ضروری می کند، نقش موثر و اثبات شده کاندوم در جلوگیری از بیماری های آمیزشی و از ...
چشم های زیبای آهو - آموزش تصويري استفاده از کاندوم مردانه
matiyoeshap.blogfa.com/post-63.aspx
چشم های زیبای آهو - آموزش تصويري استفاده از کاندوم مردانه - پزشک سلامت همه چیز تخصص ماست شماره تماس با من آفیس امارات 00971504782700.
نکاتی درباره کاندوم های زنانه و مردانه،نحوه استفاده - بیوطب ...
bioteb.ir/8599/نکاتی-درباره-کاندوم-های-زنانه-و-مردانه.html
این نوع کاندوم ها عموما توسط افراد حساس به کاندوم های لاتکسی استفاده می گردند. ... برچسب ها : ,آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه,آموزش تصویری استفاده از کاندوم ...
آموزش استفاده از کاندوم مردانه - خانه
lezatezendegi.com/1392/09/23/آموزش-استفاده-از-کاندوم-مردانه/
آموزش استفاده از کاندوم مردانه. ۱ – با دقت بسته کاندوم را باز کنید تا کاندوم پاره نشود . ( از قیچی و یا چیزهای تیز مانند ناخن و یا دندان برای باز کردن آن استفاده نکنید).
اُاُجوو (OojoO) - نحوه گذاشتن کاندوم
www.oojoo.ir/posts/نحوه%20گذاشتن%20کاندوم
24 ژانويه 2014 ... آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس نحوه صحیح استفاده از کاندوم مردانه با تصویر روش درست پوشیدن کاندوم مردانه کاندوم زدن به الت.
طرز استفاده از کاندوم زنانه
sinad.hostik.ir/طرز-استفاده-از-کاندوم-زنانه.html
۱۵ ساعت پیش - طرز استفاده از کاندوم زنانه,کاندوم زنانه کاندوم,انواع کاندوم,نحوه استفاده از کاندوم ... کاندوم زنانه ... آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس .
آموزش استفاده از کاندوم - درباره ی ما
hiposts.ir/آموزش-استفاده-از-کاندوم.html
آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه 1 حالت راحت و مناسبی را پیدا کنید ممکن ... 37 نظر مربوط به آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم محمد هادی دسامبر 30 2011 در t ...
روش استفاده از کاندوم زنانه - میهن ویدئو
mihanvideo.com/video/12765/2772/روش_استفاده_از_کاندوم_زنانه
۲۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فروشگاه اینترنتی زوج کالا ( Zojkala.ir ) آموزش کامل استفاده صحیح از کاندوم زنانه را برای شما آمده کرده است. میتوانید با مراجعه به وبسایت ما با انواع ...
آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه + فیلم - مجله بیست زوج
https://www.20zoj.ir/.../آموزش-تصویری-استفاده-از-کاندوم-زنانه-فیلم.htm...
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاندوم زنانه,کاندوم,آموزش کاندوم,آموزش استفاده از کاندوم,نحوه استفاده از کاندوم,پوشیدن کاندوم,آموزش کاندوم زنانه,آموزش استفاده از کاندوم زنانه,نحوه ...
کاندوم زنانه چیست؟ + آموزش استفاده از کاندوم زنانه | نسل زندگی
nclz.ir › سبک زندگی
یکی از وسایلی که زن و مرد برای پیشگیری از بارداری استفاده می کنند، کاندوم است. کاندوم انواع مختلفی دارد و به دو دسته مردانه و زنانه تقسیم می شود. هر کدام از.
کاندوم زنانه چیست ؟ آموزش استفاده از کاندوم زنانه - فاگود
fagood.ir/1657/کاندوم-زنانه-چیست،آموزش-استفاده-از-کا/
۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاندوم زنانه چیست,آموزش استفاده از کاندوم زنانه,مزایای کاندوم زنانه,قیمت کاندوم زنانه,کاندوم زنانه عکس,کاندوم زنانه تصویری,کاندوم زنانه همراه با عکس.
بهترین روش جلوگیری از بارداری قابل استفاده در کنار کاندوم
rangezendegi.com › آموزش های زناشویی
۱۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر کاندوم رو بدرستی استفاده کنید احتمال بارداری بسیار پایین و فقط 2 درصد می شود . بیشتر: آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس ...
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم
life.blogday.xyz/post/آموزش+تصویری+روش+استفاده+از+کاندوم
۷ روز پیش - آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکسآموزش تصویری روش استفاده از کاندوم | کیبرد آزادآموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه - سایت ...
کاندوم زنانه چیست،آموزش استفاده از کاندوم زنانه،مزایای ... - تاپک
topak.ir/.../کاندوم-زنانه-چیست،آموزش-استفاده-از-کاندوم-زنانه،مزایای-کان...
مجله اینترنتی تاپک -کاندوم زنانه چیست،آموزش استفاده از کاندوم زنانه،مزایای کاندوم زنانه،قیمت کاندوم زنانه یکی از وسایلی که زن و مرد برای...
روش استفاده از كاندوم زنانه برای جلوگیری از حاملگی
mednote.mihanblog.com/post/12
لینك به: روش استفاده از كاندوم زنانه برای جلوگیری از حاملگی ... دارای شماره سریال اختصاصی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكی برای بررسی اوریجینال بودن، ...
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم (3.33 MB) | DotMP3 - ...
dotmp3.xyz/file/media/music/.../آموزش-روش-صحیح-استفاده-از-کاندوم.ht...
Here is a list of songs "آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم". You can listen to it directly or can download it. In addition you can also see the lyrics when available.
مستند محرمانه(موضوع کاندوم) +18 - آپارات
www.aparat.com/v/EQJYu/مستند_محرمانه(موضوع_کاندوم)_%2B18
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ناجی فیلم کوتاه "محرمانه" از سهیل مقیمی به موضوع کاندوم و شرم صحبت در مورد آن ... بعضی ها میگن: هنر باید آزاد باشه و هر چی رو مشکل میدونه روش دست ...
آموزش مسائل زناشویی - اگر همسرتان راضی به استفاده از کاندوم ...
amuzeshe-jensi.blogfa.com/category/55
خیلی‌ها هم فکر می‌کنند اگر همسرشان از آنها بخواهد که از کاندوم استفاده کنند یعنی به آنها اعتماد ندارد. اگر همسر شما هم برای خودداری از استفاده از کاندوم، این بهانه‌ها را آورد، ...
آموزش استفاده از کاندوم بایگانی | - خانه - زوج کالا
blog.zojkala.ir/tag/آموزش-استفاده-از-کاندوم/
کاندوم زنانه Female Condom به صورت لوله اي پلاستيکي نازک و قابل انعطاف از جنس پلي اورتان (polyurethane) ساخته شده است که طول آن در حدود ۱۷ سانتيمتر مي ...
پخش مهر ایران - آموزش استفاده از کاندوم - - راهنمای انتخاب ...
parscenter.com/sellfa/Article/75
انتخاب کاندوم == کاندوم یک وسیله بهداشتی محسوب شده، و انتخاب کاندوم مناسب و ... آموزش استفاده از کاندوم - - راهنمای انتخاب کاندوم با توجه به برندهای موجود در ایران.
آموزش استفاده کاندوم زنانه
farth.11skin.ir/آموزش-استفاده-کاندوم-زنانه.html
آموزش استفاده کاندوم زنانهآموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه. ۱- حالت راحت و مناسبی را پیدا کنید. ممکن است شما ...
راهنمای خانم هایی که از خرید کاندوم خجالت می کشند - AntiHiv.ir
antihiv.ir/1478/راهنمای-خانم-ها-خرید-کاندوم-خجالت/
۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش خرید بهترین کاندوم ها از فروشگاه اینترنتی جدیدترین لوازم جنسی در ایران راهنمای خانم ... آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس !
نزدیکی از پشت یا نزدیکی از مقعد در روابط جنسی | موفق باشی
movafaghbashi.com › توسعه شخصی › روابط زناشویی
حتماً بخش همه چیز درباره کاندوم و نحوه استفاده صحیح از کاندوم را به دقت مطالعه کنید . ♢ دومین توصیه ... آموزش روشهای نزدیکی در روابط زناشویی (۱۸+). فروردین ۰۹, ۱۳۹۴ ...
نحوه استفاده از كاندوم با تصوير - لذت شاپ
22.day-mon.ir/نحوه-استفاده-از-كاندوم-با-تصوير.html
نحوه استفاده از کاندوم همراه با تصویر نحوه استفاده از ... نحوه استفاده از . ... Not Found Any Result for : نحوه استفاده از كاندوم با تصوير ... آموزش روش صحیح استفاده از .
توضیحات استفاده از کاندوم - مطالب نمونه - Condoms X Dream
www.xdreamcondoms.com/مطالب-نمونه/توضیحات-استفاده-از-کاندوم
آنچه که امروزه نیاز به شناخت و آموزش استفاده صحیح از کاندوم را ضروری می کند، نقش موثر و اثبات شده آن در جلوگیری از بیماری های آمیزشی و از جمله ایدز می باشد. کاندوم ...
آموزش روش استفاده از کاندوم - مجله اینترنتی دانستنیها » سلامت
www.fdir.ir/پایگاه-اطلاع-رسانی.../16443-آموزش-روش-استفاده-از-کاندوم
۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چطور باید از کاندوم استفاده کرد،نحوه استفاده از کاندوم،نکات لازم در خصوص کاندوم آموزش تصویری نحوه استفاده از کاندوم همیشه وقتی بحث مسائل ...
آموزش سلامت زنان پرسش و پاسخ در باره کاندوم هاي مردانه
www.mums.ac.ir/midwifery/fa/wom_edu_fa_cond
1) آيا استفاده از کاندوم ها در پيشگيري از بارداري موثرند؟ بله، کاندوم هاي مردانه در صورتي که درست استفاده شوند موثر هستند. ؛ وقتي در هر عمل جنسي به درستي و به ...
انواع کاندوم و روش استفاده صحیح آن - سیمرغ
seemorgh.com › سلامت › سلامت جنسی › سلامت جنسی در خانواده
۱۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قبل از استفاده از کاندوم به تاریخ تولید و انقضای آن توجه کنید. ... انواع کاندوم و روش استفاده صحیح آن. انواع کاندوم و روش استفاده صحیح ... نحوه استفاده صحیح از کاندوم .... آموزش آنلاین زبان با اساتید آمریکایی و انگلیسی. با این 10 ...
طریقه استفاده از کاندوم زنانه +تصویر | گروه اتاق خواب
goldwife.ir/archives/1093
۱۹ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - برای استفاده از کاندوم زنانه باید روکش آن را با احتیاط از محل علامت گذاری .... روش استفاده از اسپری تاخیری ... آموزش به تاخیر انداختن انزال زود رس
آموزش روش طبیعی پیشگیری از بارداری
www.wikinaz.ir/post/940/آموزش-روش-طبیعی-پیشگیری-از-بارداری.html
پیشگیری از بارداری به روش طبیعی. پیشگیری از بارداری بدون کاندوم ! بعضی از زوج ها استفاده از قرص های ضدبارداری،دیافراگم ها، آی یو دی ، روشهای انسدادی و حتی ...
کاندوم زنانه و نحوه استفاده عکس-ایران مطلب|خبرپو
khabarpu.com/h.php?t=296-xFA-xNEWS-x24960-x...o-al_n...
کاندوم زنانه و نحوه استفاده عکس-ایران مطلب|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی. ... انواع کاندوم مردانه و کاندوم زنانه +عکس و آموزش · سلامت » سلامت جنسی » کاندوم.
آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه | دو نفر
donafar.ir › دانستنی های جنسی زنان
۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برای استفاده از کاندوم زنانه باید روکش آن را با احتیاط از محل علامت گذاری شده ببرید تذکر : از قیچی و چاقو برای باز کردن استفاده نکنید کاندوم ...
دکتر رهام صادقي - همه چيز درباره کاندوم
www.roham.ws › فهرست انجمنهاي گفتگو › توصيه هاي بهداشتي
19پست
آنچه که امروزه نیاز به شناخت و آموزش استفاده صحیح از کاندوم را ضروری می کند، نقش ... کاندوم را در حالت سخت شدن آلت تناسلی مردانه قبل از انجام نزدیکی استفاده ..... و يا با مصرف قرصهاي ال دي و اچ دي از روش اورژانس پيشگيري از حاملگي استفاده كنيد.
عکاسی - آموزش استفاده از کاندوم مردانه
albaloo2009.blogfa.com/post-752.aspx
۱ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 1 - با دقت بسته کاندوم را باز کنيد تا کاندوم پاره نشود . ( از قيچی و يا چيزهای تيز مانند ناخن و يا دندان برای باز کردن آن استفاده نکنيد). کاندوم را ...
کاندوم و انواع آن | رسانه آموزشی دکتر شمشیری
drshamshiri.com/?page_id=861
روش استفاده از کاندوم مردانه. کاندوم را باید قبل از نزدیکی و در حالت نعوظ روی آلت کشید بطوریکه آنرا کاملا بپوشاند زیرا در ترشحات مرد قبل از انزال نیز اسپرم وجود ...
کاندوم زنانه و موارد استفاده آن | یک دکتر | آموزش روابط جنسی
yekdoctor.ir/women-condom_use/
کاندومهای زنانه به غیر از بارداری، از انتقال بیماریهای عفونی مقاربتی مثل ایدز نیز جلوگیری میکند . کاندومهای زنانه تنها روشی است که خانمها می توانند با استفاده از آنها ...
روش و نحوه صحیح استفاده از کاندوم
www.irmind.com › ... › آموزش روابط عاطفی عاشقانه و روابط جنسی
در مورد علمی بودن این روش و آشنایی با آن می توانید لینک مقالات و کتب مربوط به ... مطالب آموزش روابط عاطفی عاشقانه و روابط جنسی روش و نحوه صحیح استفاده از کاندوم ...
آموزش استفاده از کاندوم زنانه - اخبار ایران
amozande.ir › زناشویی
۲۳ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مجله اینترنتی آموزنده: آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه ۱- حالت راحت و مناسبی را پیدا کنید. ممکن است شما ایستاده و یک پا را بر روی یک ...
آلپ گروه - کاندوم زنانه و نحوه استفاده + عکس کاندوم
persiangmt.alpgroup.ir/page-76652.html
فيلم آموزش استفاده از کاندوم مردانه فيلم روش هاي جديد استفاده از کاندوم به زبان اصلي فيلم آموزش نحوه ي استفاده از کاندوم ، شکل هاي مختلف کاندوم مردانه همراه با عکس .
چگونگی استفاده از کاندوم تاخیری - وب انسر - بزرگترین ...
webanswer.ir/39380/چگونگی-استفاده-از-کاندوم-تاخیری
یعنی در واقع هیچ حسی در رابطه ندارد و همش فکر میکنیم شاید ما طریقه صحیح استفاده از کاندوم تاخیری رو بلد نیستیم.البته ژل تاخیری رو هم امتحان کردیم و باز هم ...
روش استفاده از کاندوم + عکس - Furla
momtazonline-rzb.appyfinder.com/page-633977.html
۴ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس نحوه صحیح استفاده از کاندوم مردانه با تصویر روش درست پوشیدن کاندوم مردانه کاندوم زدن به الت.
زناشویی : کاندوم چیست نحوه استفاده از کاندوم زنانه و مردانه ...
3pide.ir/زناشویی-کاندوم-چیست-نحوه-استفاده-از-کا/
۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه و مردانه, آموزش عملی استفاده از کاندوم, آموزش قدم به قدم نحوه استفاده از کاندوم زنانه و مردانه, استفاده از کاندوم در ...
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم - درباره مسائل زناشویی ...
jtigh.ga/tag/آموزش-تصویری-روش-استفاده-از-کاندوم-درب/
آموزش کاندوم زدن آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم | کیبرد آزاد آموزش کاندوم | مجله اینترنتی فارسی گذر آموزش و اصول استفاده از کاندوم – جوان ایرانی آموزش استفاده ...
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم | کیبرد آزاد
iranimag.com/detail/1588493/article/4
8کافه پرشیا | کاندوم زنانه و نحوه استفاده + عکس اگر همسر شما حاضر به استفاده از کاندوم مردانه نیست، شما به عنوان شریک ... استفاده از پلی اورتان در کاندوم زنانه باعث ...
نحوه استفاده از اسپری های تاخیــری - انجمن تخصصی مشاور ...
forum.moshaver.co/f110/نحوه-استفاده-از-اسپری-های-تاخیــری-447/
۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 5پست
شما می توانید پس از استفاده از اسپری های تاخیری از کاندوم نیز استفاده ... روش استفاده ازاسپری تاخیری, طریقه استفاده ازاسپری تاخیری, اموزش ...
سلامت جنسی - روش استفاده از کاندوم زنانه برای جلوگیری از ...
salamatejensy.blogfa.com/post/230
سلامت جنسی - روش استفاده از کاندوم زنانه برای جلوگیری از حاملگی - این درگاه مطابق با ... آموزش نزدیکی کردن و آمیزش جنسی با کاندوم زنانه برای جلوگیری از حاملگی.
آموزش استفاده از کاندوم های زنانه و مردانه
www.lovebanoo.ir/marriage/sex/use-of-condoms.html
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همه چیز در مورد کاندوم ها,اطلاعاتی در مورد کاندوم ها,کاندوم کیر,لباس کیر,شنل کیر,طرز استفاده از کاندوم خاردار,کاندوم خاردار,کاندوم مردانه,کاندوم زنانه.
طرز استفاده صحیح از کاندوم « انجمن سکسی نیکو چت
forum.sody.ir/?p=957
۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استفاده از کاندوم و انزال منقطع بهترین روش برای جلوگیری از بارداری در زوج‌های ..... برچسب ها : آموزش استفاده درست از کاندوم, آموزش استفاده صحیح از ...
سه وئدیو آموزشی از نصب صحیح کاندوم... - Transgender FTM ...
https://www.facebook.com/helpts/posts/503809836369564?stream_ref...
کاندوم : بهترین راه پیشگیری از ایدز و سایر بیماریهای مقاربتی و همچنین آسانترین راه جلوگیری از بارداری ناخواسته است در این ویدئو روش صحیح استفاده از کاندوم ...
روش استفاده کاندوم تاخیری
art.vestidosdenoviachile.com/روش-استفاده-کاندوم-تاخیری/
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم. کاندوم بهترین راه پیشگیری از ناخواسته است در این ویدئو روش صحیح استفاده از. بیشتر.
دلایل استفاده از کاندوم + آموزش استفاده از کاندوم مردانه و زنانه
arka135.blogfa.com/post-40.aspx
آرکا ساعات خوشی را برای شما آرزو می کند - دلایل استفاده از کاندوم + آموزش استفاده از کاندوم مردانه و زنانه - نام آرکا برگرفته از یک کلمه ی اصیل ترکی به مفهوم ...
آموزش روش استفاده از کاندوم - درباره ی ما
birha.ir/آموزش-روش-استفاده-از-کاندوم-/t_3185dbffd4a787ab45f989453f...
آموزش روش استفاده از كاندوم مردانه برای جلوگیری از حاملگی آموزش جنسی - مطالب هفته چهارم خرداد 1390آموزش ... استفاده از کاندوم های مردانه ... روش استفاده از كاندوم مردانه ...
مزایای استفاده از کاندوم - فراسا
www.farasa.net/.../demo_content.php?...مزایای%20استفاده%20از%20کا...
بعنوان یک روش موقت پیشگیری از بارداری و یا بعنوان روش کمکی برای سایر روش ها مورد استفاده قرار می گیرد. از سرایت بیماری های مقاربتی و ایدز جلوگیری می کند و ...
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم - دکتر فا
www.doctorfa.lol/tag/آموزش-روش-صحیح-استفاده-از-کاندوم.html
یکی از دوستان سوال کرده اند: اگه خانومی 6 سال با کاندوم جلوگیری کنه احتمال اینکه بعد 6 سال بچه دار نشه هست؟ در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم کاندوم بعنوان ...
جام‌جم سرا | انواع کاندوم و روش استفاده درست از آن
sara.jamejamonline.ir/NewsPreview/1776612323081973686
۱۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قبل از استفاده از کاندوم باید دقت شود که کاندوم پارگی یا خراشیدگی ... این اموزش ها باید از رسانه ها منتشر شوند تا اموزش های صحیح به نوجوانان و ...
پایگاه جامع آموزش و فرهنگ‌سازی سلامت - اخبار > آشنایی با ...
salamat.gov.ir/?siteid=326&pageid=51656&newsview=112022
۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در صورت تاکید پزشک معالج مبنی بر استفاده از روشهای پیشگیری از ... انواع روشهای پیشگیری از بارداری: . قرصهای خوراکی . کاندوم . دیافراگم / ...
کاندوم زنانه و نحوه استفاده + عکس
itplusplus.ir › ازدواج › آموزش مسائل جنسی
کاندوم زنانه و نحوه استفاده + عکس. ... آموزش روابط زناشویی در خانواده · گاهی بهتر است زنان برای رابطه جنسی پیشقدم شوند · رابطه ... اگر همسر شما حاضر به استفاده از کاندوم مردانه نيست، شما به عنوان شريک جنسي مي ... روش صحيح استفاده از کاندوم زنانه.
روش استفاده از کاندوم
nedakhavajib.weblogco.ir/article/روش+استفاده+از+کاندوم.html
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس. وقتی بحث مسائل جنسی مطرح میشه، همیشه پیشگیری بهتر از درمانه.اگر شما برای مدتی از مسائل جنسی دور بودید( ...
عکس روش استفاده کاندوم - لیست مطالب
getinsurlist.com/عکس-روش-استفاده-کاندوم.html
انواع کاندوم زنانه و مردانه و روش صحیح استفاده از آن تصاویر ... 37 نظر مربوط به آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم محمد هادی دسامبر 30 2015 در t 10 49 ق ظ.
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم - Iranian Online TV Network
www.iranianonline.net/watch.php?vid=ceea8b06a
۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کاندوم بهترین راه پیشگیری از ایدز و سایر بیماریهای مقاربتی و همچنین آسانترین راه جلوگیری از بارداری ناخواسته است در این ویدئو روش صحیح ...
سونداژ مثانه - آموزش مجازی پرستاری
esfahannursing.persianblog.ir/post/6/
به طور معمول، هرچه مدت زمان لازم برای استفاده از سوند بیشتر باشد، احساس ناراحتی در ... در این روش کاندومی که دارای خروجی تخلیه ادرار هست بر روی آلت تناسلی مردان ...
آموزش
basir.tums.ac.ir/Default.aspx?tabid=82
این مبحث جهت ارایه برخی مطالب آموزشی بخصوص برای افراد مبتلا به ضایعات نخاعی ... استفاده از سوند دائمی‌(فولی و كاندوم شیت و پوشك) به مدت طولانی سبب عفونت‌های ...
BeFa - استفاده از كاندوم
www.befa.blogfa.com/page/kandom
آنچه که امروزه نیاز به شناخت و آموزش استفاده صحیح از کاندوم را ضروری می کند ... روش درست استفاده از كاندوم این است كه در هنگام نعوظ و قبل از نزدیكی ، كاندوم را به آرامی ...
آموزش تصویری گذاشتن کاندوم
persian.iranian-enmarket.com/+آموزش+تصویری+گذاشتن+کاندوم/
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم | کیبرد آزاد اموزش تصویری گذاشتن کاندوم مردانه آموزش روش صحیح استفاده از ...
طریقه استفاده از کاندوم - آموزش تصویری روش استفاده از ...
www.justsearching.ir/qycftjtnynrcqcsvdmvndnsdcacyctdqnjrctdnqt.html
24 ژانويه 2014 ... آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس نحوه صحیح استفاده از کاندوم مردانه با تصویر روش درست پوشیدن کاندوم مردانه کاندوم زدن به الت.
آموزش تصویری استفاده از کاندوم - صفحه اصلی
kandom1.wikipediia.ir/page-498140.html
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس. نحوه صحیح استفاده از کاندوم مردانه با تصویر. روش درست پوشیدن کاندوم مردانه. وقتی بحث مسائل جنسی مطرح میشه، ...
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم | کیبرد آزاد
lebas.iranian-enmarket.net/آموزش+تصویری+روش+استفاده+از+کاندوم+%...
Not Found. آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم - 98 آموزش کاندوم زنانه و نحوه استفاده از آن + عکس کاندوم - … (آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم | کیبرد آزاد) ...
آموزش سریع استفاده از کاندوم - ناورز پورتال جامع در زمینه ...
www.navarz.com/lifestyle/marital.../آموزش-سریع-استفاده-از-کاندوم.html
۲۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش سریع استفاده از کاندوم. از استفاده همزمان مواد چرب کننده، روغن، مواد ضد عفونی کننده پزشکی (لوسیون) و مواد دیگر مانند وازلین برای چرب تر ...
انواع کاندوم مردانه و کاندوم زنانه (18+) +عکس و آموزش
www.parsi1.com/archive/35585/male-female-condoms9/
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - انواع کاندوم مردانه و کاندوم زنانه (18+) +عکس و آموزش ... طرز استفاده: کافیه این کاندوم رو ۳۰ ثانیه زیر نور بگیرید و بعدش بزنید به تاریکی.
کاندوم زنانه و اموزش نحوه استفاده +عکس | عصر بهار
www.mag.asrbahar.com/.../کاندوم-زنانه-و-اموزش-نحوه-استفاده-عکس.htm...
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کاندوم زنانه (Female Condom) به صورت لوله اي پلاستيکي، نازک و قابل انعطاف از جنس پلي اورتان (polyurethane) ساخته شده است که طول آن در حدود ...
دانلود فیلم آموزش استفاده از کاندوم زنانه
music.authentic-louisvuittonbag.com/دانلود-فیلم-آموزش-استفاده-از-کاند...
دانلود فیلم آموزش استفاده از کاندوم زنانه. ... آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم کیبرد آزاد. تو چند تا پست من آموزش استفاده از کاندوم رو دیدم این یکم غیر طبیعیه.
کاندوم - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/کاندوم
۱ تاریخچه; ۲ گونه‌ها; ۳ روش استفاده از کاندوم مردانه; ۴ انتخاب کاندوم; ۵ تهیهٔ کاندوم. ۵.۱ انواع ... اختراع لاتکس در دهه ۱۹۲۰ تحول جدیدی در استفاده از کاندوم را به وجود آورد.
آموزش اصول زناشویی - ۱ ( ک ا ن د و م زنانه و مردانه ) - کلینیک ...
fitness1.blogfa.com/post-109.aspx
کلینیک تخصصی حركات درماني و تناسب اندام - آموزش اصول زناشویی - ۱ ( ک ا ن د و م ... بنابراین یکی از وظایف خانم ها ترغیب و تشویق آقایان به استفاده از کاندوم می ...
اموزش تصويري استفاده از كاندوم | نازدونه | فال , مدل لباس ,مدل مو ...
www.nazdoone.com/tag/اموزش-تصويري-استفاده-از-كاندوم/
۲% احتمال بارداری با استفاده از کاندوم وجود دارد و همچنین باید مطمئن شد قبل از استفاده ... از یک کاندوم فقط برای یک رابطه جنسی استفاده ککنید و از استفاده دوباره ان ...
نحوه استفاده از کاندوم زنانه - خرید کریو
sansha.asia/tag/نحوه-استفاده-از-کاندوم-زنانه
کاندوم زنانه چیست آموزش استفاده از کاندوم زنانه مزایای کاندوم زنانه قیمت کاندوم زنانه. اطلاعات ... آموزش كامل مسائل جنسي و روابط زناشويي روش صحیح استفاده. کاندوم ...
آموزش استفاده درست از کاندوم
www.persiantafrih.ir/sview/آموزش-استفاده-درست-از-کاندوم
کلمه جستجو شده : آموزش استفاده درست از کاندوم. اصول استفاده از کاندوم. کاندوم یکی از روشهای موثری است که به نحو مناسبی باعث پیشگیری از بیماریهای مقاربتی ...
چرا مردان تمایلی به استفاده از کاندوم ندارند؟ - آموزش مسائل ...
jensi1389.blogfa.com/post-28.aspx
1- با استفاده از کاندوم بعضی از مردان فکر می کنند مانعی بین آنها و شریک زن ایجاد شده و اون احساس لذت همیشگی خودشو ندارن 2- بعضی از مردان خجالت میکشن که از ...
دانلود انواع عکس کاندوم/کاندوم خاردار/کاندوم زنانه | جدید دانلود
3newdownload2015.com › جدید
۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روش صحیح استفاده از کاندوم انواع کاندوم ایران مادام عکس کاندوم زنانه چيست وچگونه استفاده ميشود مطلب کده آموزش استفاده از کاندوم مردانه و زنانه ...
آموزش استفاده از کاندوم - فان روز پورتال خبری، سرگرمی
funrooz.com/موزش-استفاده-از-کاندوم.html
بر اساس آخرین نتایج نظرسنجی سلامت نیوز ،از بین ۵۶۶۰ نظر ثبت شده تا این لحظه بیش از ۵۴ درصد از هموطنانمان در روابط جنسیشان از کاندوم استفاده می کنند.
عکس های کاندوم خاردار زنانه مردانه | جدید دانلود 94
3downloadnew2015.com/2015/01/.../عکس-های-کاندوم-خاردار-زنانه-مردانه/
۲۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عکس انواع کاندوم زنانه ومردانه, عکس کاندوم درحال استفاده, عکس کاندوم مرد, تصوير ... چیست+عکس عکس کاندوم درحال استفاده کاندوم زنانه و روش استفاده طرز ... زنانه و نحوه استفاده یک ماما خانواده برتر کاندوم مردان کاندوم خاردار عکس اموزش ...
آموزش استفاده از کاندوم | مسائل جنسی - berroz.ir
berroz.ir › خانواده › مسائل زناشویی
۹ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آنچه که امروزه نياز به شناخت و آموزش استفاده صحيح از کاندوم را ضروری می کند، نقش موثر و اثبات شده آن در جلوگيری از بيماری های آميزشی و از جمله ...
۵ اشتباه متداول در هنگام استفاده از کاندوم - آبی روز
www.abirooz.com/.../1459-۵-اشتباه-متداول-در-هنگام-استفاده-از-کاندوم....
۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برای اطمینان از اینکه به درستی از کاندوم استفاده می کنید این ۵ اشتباه متداول را همواره به یاد داشته باشید. ... از ۲ روش (کاندوم بهمراه روش هورمونی) برای پیشگیری از بارداری استفاده ... آموزش زبان به صورت آنلاین در اسکای لرن skylearn ...
نحوه استفاده از کاندوم های زنانه و مردانه +عکس
hot.vistablog.ir/.../+++++نحوه+استفاده+از+کاندوم+های+زنانه+و+مردانه+%2...
۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - توضیحات ادکلن های زنانه و مردانه با رایحه 212 س. ... آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس نحوه صحیح استفاده از کاندوم مردانه با تصویر ...
آموزش طریقه استفاده از کاندوم - تفریحی و سرگرمی نیونت
www.newnet.ir/1390/07/25/آموزش-طریقه-استفاده-از-کاندوم.html
بر اساس آخرین نتایج نظرسنجی سلامت نیوز ،از بین ۵۶۶۰ نظر ثبت شده تا این لحظه بیش از ۵۴ درصد از هموطنانمان در روابط جنسیشان از کاندوم استفاده می کنند . در همین.
روشهای چینی برای استفاده از کاندوم - روزنه
www.rozanehonline.com/.../روشهای-چینی-برای-استفاده-از-کاندوم.html
کلیپ خنده دار در مورد روشهای مختلف استفاده از کاندوم.
اموزش استفاده از کاندوم ویدیو آپارات - بلاگ ریدر
blogreader.ir/search/اموزش+استفاده+از+کاندوم+ویدیو+آپارات
اموزش استفاده از کاندوم ویدیو آپارات. بزرگترین سایت آپارات موزیک, نمایش آپارات موزیک, افتتاح آپارات موزیک, افتتاح سایت آپارات موزیک, دانلود مستقیم با آپارات ...
آموزش استفاده از کاندوم زنانه یا FC بصورت تصویری | مزایا و ...
www.upersian.pw/99/آموزش-استفاده-کاندوم-زنانه.html
۵ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مزایا معایب استفاده از کاندوم زنانه و آموزش استفاده از کاندوم زنانه ,کاندوم زنانه,انواع کاندوم زنانه,کاندوم های زنانه,عکس کاندوم زنانه,قیمت کاندوم زنانه.
آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه - اس ام اس جوکز
www.smsjoks.ir/tag/آموزش-تصویری-استفاده-از-کاندوم-زنانه
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به ...
کاندوم زنانه و آموزش رابطه جنسی | دانلود رایگان
azarpayam-w.ir/کاندوم-زنانه-و-آموزش-رابطه-جنسی/
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از روش های پیشگیری از بارداری و کنترل خانواده، استفاده از کاندوم ها در رابطه جنسی می باشد. کاندوم ها هم برای مردان و هم برای زنان وجود دارند. کاندوم ...
معرفی و روش استفاده انواع کاندوم های مردانه - مارشال
biomarshal.ir/post/500/the-introduction-and-use-of-male-condoms.html
۲۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معرفی و عکس انواع کاندوم مردانه + روش استفاده کاندوم ... بهترین کاندوم مردانه , اموزش بستن کاندوم مردانه , کاندوم مردانه با عکس , کاندوم مردانه باتصویر ...
آموزش استفاده از کاندوم - فان بگ
funbag.ir/tag/آموزش-استفاده-از-کاندوم
اطلاعات مفید درباره کاندوم آموزش استفاده از کاندوم, آموزش مسائل زناشویی, اطلاعات درباره کاندوم, اطلاعات کاندوم, دانستنی های زناشویی, دلایل استفاده از کاندوم, ,آموزش ...
آموزش طرز استفاده از کاندوم 2015 - دانلود رمان های جدید یاس رمان
www.yasroman.ir/post/114
۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اصول استفاده از کاندوم. کاندوم یکی از روشهای موثری است که به نحو مناسبی باعث پیشگیری از بیماریهای مقاربتی , همینطور جلوگیری از حاملگی ...
نحوه استفاده از کاندوم| - صفحه اصلی
sh2012.mallfa.biz/370/نحوه-استفاده-از-کاندوم.xhtml
نام محصول: حلقه یا کاندوم ویبراتور. ویبرا حلقه ... از کاندوم. برچسب ها:نحوه استفاده از کاندوم چگونه از کاندوم استفاده کنید آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه ...
آموزش تصویری کشیدن کاندوم روی آلت مردانه
javony.com/1392/12/19/39483/
۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ابتدا کاندوم رو به روش زیر باز کنید . دقت داشته باشید که نیازی به استفاده از قیچی یا شی تیز و برنده ی دیگه ای نیست . مثل پاره کردن کاغذ، گوشه ...
روش اضطراری جلوگیری از بارداری - دانلود فیلم و سریال
www.doostiha.ir/1391/03/19/روش-اضطراری-جلوگیری-از-بارداری.html
۱۹ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ما در این متن به شما راهکاری اموزش میدیم برای مواقع اضطراری. روش ... زمانی که علیرغم استفاده از کاندوم مردانه، در زمان نامناسبی خارج شود یا پاره شود.
آموزش تصویری کاندوم مردانه و زنانه | دانلود فیلم آهنگ جدید 94 ...
gobi.ir/2015/03/13/آموزش-آسان-و-تصویری-جدید-برای-خانم-ها-وآ/
۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اس ام اس رایگیری برای استفاده از کاندوم در فیلمهای پورنوگرافی in آموزش آموزش دخول تصویری دانلود کلیپ رایگان آموزش تصویری گذاشتن کاندوم ...
فیلم نحوه استفاده کاندوم زنانهجدید
1newdownload.com/tag/فیلم-نحوه-استفاده-کاندوم-زنانه
کاندوم زنانه یا FC چیست؟ , همه چیز درباره کاندوم | 2daylink , بهترین اخبار از دنیا :: اموزش طریقه ی استفاده از کاندوم زنانه , طرز استفاده کاندوم مردانه | روش های بزرگ کردن ...
کارخانه کاندوم و آموزش سکس در ایران - YouTube
www.zamoone.com/.../کارخانه-کاندوم-و-آموزش-سکس-در-ایران‬‎-YouTube
اين کارخانه سالانه 45 ميليون کاندوم در 30 شکل، رنگ و ...ا. ... کارخانه کاندوم و آموزش سکس در ایران - YouTube ... کاندوم، انواع کاندوم، نحوه استفاده از کاندوم. کاندوم ...
آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه و مردانه | چت معروف چت روم
maroofchat.ir/آموزش-تصویری-استفاده-از-کاندوم-زنانه-و/
۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه و مردانه با کیفیت بالا, آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه و مردانه به طور رایگان, آموزش تصویری استفاده ...
چگونه باید از کاندوم استفاده کرد؟ - آموزش - سلامت نیوز
www.salamatnews.com › آموزش
۲۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سلامت نیوز : برای تسهیل، کارایی و دلپذیرشدن ارتباط جنسی همراه با کاندوم هر دو شریک جنسی باید نحوه استفاده از...
آموزش استفاده از کاندوم زنانه و مردانه - صفحه اصلی
a2gallery.3cb.ir/tag/آموزش+استفاده+از+کاندوم+زنانه+و+مردانه
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود رایگان کتاب آموزش مسائل جنسی تصویری. اين کتاب آموزشی مخصوص افراد بالای 18 سال بويژه زوج های جوان است . ويژگی های منحصر به فرد اين ...
آموزش های لازم جهت استفاده کاندوم زنانه - عکس
www.wikijavan.com › دانستنی ها
۲۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نحوه استفاده از کاندومهای زنانه کاندوم های زنانه به غیر از بارداری، از انتقال بیماریهای عفونی مقاربتی مثل ایدز نیز جلوگیری میکند.کاندوم های زنانه ...
چگونه باید از کاندوم استفاده کرد؟ - مرکز ملی پیشگیری از ...
aids.ir/news-356-چگونه-باید-از-کاندوم-استفاده-کرد؟.html
۲۳ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ٤- سعی کنید در حین پوشاندن کاندوم حباب های هوا را از کیسه کاندوم خارج کنید. ٥- خارج کاندوم ... برچسب ها رابطه جنسیکاندومروش استفاده از کاندوم.
روش استفاده از کاندم مردانه - آموزشی - کامپیوتر- موبایل ...
khadamatarian.persianblog.ir/post/785/
۲۲ فروردین ۱۳۸۸ ه‍.ش. - روش استفاده از کاندم مردانه - آموزشی - کامپیوتر- موبایل- روانشناسی - پزشکی- مذهبی- اطلاعات عمومی- جوک و لطیفه- همه چیز اینجا پیدا میشه ...
[آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه][انواع کاندوم][استفاده ...
boogar.ir/tag/آموزش-تصویری-استفاده-از-کاندوم-زنانها/
[آموزش تصویری استفاده از کاندوم زنانه][انواع کاندوم][استفاده از کاندوم][کاندوم ... زنانه][آموزش استفاده از کاندوم زنانه][کاندوم][فیلم استفاده از کاندوم زنانه][کاندوم مردانه][.
روش صحیح استفاده از کاندوم مردانه | Human Reflection
humanreflection.square7.ch/tag/روش-صحیح-استفاده-از-کاندوم-مردانه/
بخش بنیادی آن، جهت آموزش برای پیشگیری و درمان بیماریهای آمیزشی و اعتیاد به مواد ... استفاده از کاندوم مردانه باید پیش از شروع نزدیکی آغاز شود زیرا ترشحاتی که ...
استفاده از کاندوم و انزال منقطع بهترین روش برای جلوگیری از ...
tosiye.ir/tag/استفاده-از-کاندوم-و-انزال-منقطع-بهترین/
تازه های توصیه. آموزش تهیه ماهی قزل آلا کبابی · خانه / بایگانی ... استفاده از کاندوم و انزال منقطع بهترین روش برای جلوگیری از بارداری در زوج‌های جوان · Abtin ۳۰/۰۱/۱۳۹۳ ...
آموزش استفاده از کاندوم زنانه + آموزش تصویری | پایگاه اطلاع ...
hamsarjavan.org › آموزش های تصویری
۲۰ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - کاندوم های زنانه به غیر از بارداری، از انتقال بیماریهای عفونی مقاربتی مثل ایدز نیز جلوگیری میکند.کاندوم های زنانه تنهاروشی است که خانمها می توانند ...
کلیپ استفاده از کاندوم در آپارات - آخرین مطالب
yazahrajan-sky.tehranblogs.ir/.../کلیپ+استفاده+از+کاندوم+در+آپارات.ht...
اصول استفاده از کاندوم کاندوم یکی از روشهای موثری است که به نحو مناسبی باعث پیشگیری از بیماریهای مقاربتی , همینطور جلوگیری از حاملگی میگردد. معمولا جنس ...
آموزش استفاده از کاندوم - فان خونه
www.funkhoone.com/tag/آموزش-استفاده-از-کاندوم
از روش‌های دائمی می‌توان به بستن لوله‌ها در زنان یا بستن لوله‌ها در مردان (وازکتومی) ... برچسب : آشنایی با کاندوم های زنانه و مردانه , آموزش استفاده از کاندوم , بستن لوله ها در ...
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم - عکس های زیبا
pic.faslesms.ir/آموزش-روش-صحیح-استفاده-از-کاندوم.html
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Vidéo incorporée · کاندوم بهترین راه پیشگیری از ایدز و سایر بیماریهای مقاربتی و همچنین آسانترین راه ...
کاندوم مردانه - دانلود رایگان جدید
downloadnewfree1.com/tag/کاندوم-مردانه/
کاندوم چیست و انواع آن و آموزش استفاده صحیح + توضیحات. دانلود فیلم عکس کلیپ سکس با کاندوم زنانه مردانه خاردار طعم دار ویبره دار. دانلود فیلم سکس با کاندوم ناچ ...
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم - لذت شاپ
amozeshi.lezzatshop.ir/آموزش-روش-صحیح-استفاده-از-کاندوم.html
Vidéo incorporée · کاندوم بهترین راه پیشگیری از ایدز و سایر بیماریهای مقاربتی و همچنین آسانترین راه ...
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم |استفاده از کاندوم
doctor.parspa.com/27002-‫آموزش+روش+صحیح+استفاده+از+کاندوم‬‎+-+Yo...
سلام . من 4 ماه است که عقد کردم و جواب این سوال ها رو توی مطالبتون نیافتم اگه امکانش هست آن ها را در صفحه اصلی جواب بدید : 1. آیا بدون کاندوم برای پاره کردن پرده ...
آموزش استفاده صحیح از کاندوم 18
news.zakersoft.ir/آموزش-استفاده-صحیح-از-کاندوم-18/
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم. کاندوم بهترین راه پیشگیری از ایدز و سایر بیماریهای مقاربتی و همچنین آسانترین. بیشتر.
آموزش تصویری روش استفاده از
hipost.ir/news/a4ac580c973f1fb14ae7532ffe92e567_9/
آموزش تصویری روش استفاده از. آموزش استفاده از کاندوم های زنانه فهرست رفتن به محتوا جستجو برای: آموزش استفاده از ... آموزش تصویری گذاشتن کاندوم زنانه. این صفحه ...
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس
www.justperfect.ir/ftcmcetqnrcqcsvdmdfnvcnmndadrmctcjfm.html
۴ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس نحوه صحیح استفاده از ... با همسرتون بیشتر نزدیکی جنسی داشته باشید تا باهوش تر بشید.
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم | shervareh
shervareh.marsdownload.ir/آموزش-تصویری-روش-استفاده-از-کاندوم.html
یادگیری استفاده از کاندوم واقعا پیچیده نیست ولی چون در لحظه حساس باهاش روبرو می شیم، آدم ...
آموزش استفاده از کاندوم زنانه همراه با تصویر سکسی - دانلود ...
downloadnewfree.com/tag/آموزش-استفاده-از-کاندوم-زنانه-همراه-با/
آموزش استفاده از اینستاگرام instagram با کامپیوتر برای اندرویدی ها. آموزش استفاده از وایبر viber لاین اسپری تاخیری توالت فرنگی اسکایپ کاندوم زنانه.
آموزش روش استفاده از کاندوم - تنظیم خانواده - ست فا وب
setfaweb.ir/آموزش-روش-استفاده-از-کاندوم/
آموزش روش استفاده از کاندوم - آموزش استفاده از کاندوم.
روش استفاده کاندوم مردانه تصويرى - اینترنت سنتر
internetbuying.ir/روش-استفاده-کاندوم-مردانه-تصويرى.html
... از کاندوم مردانه. آموزش استفاده از کاندوم مردانه آموزش تصويري استفاده از کاندوم روش استفاده از کاندوم ... چشم های زیبای آهو آموزش تصویری استفاده از کاندوم مردانه.
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم - Vuclip
www.vm.vuclip.com/w?cid=324980488&frm=null&bu...nvt...
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم YouTube | (03:18). آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم Videos. Watch on YouTube. Play Video Play Hi(2.6MB) | Reg(1.7MB).
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم - مجله اینترنتی یاری ...
www.helpforlife.ir/tag/آموزش-روش-صحیح-استفاده-از-کاندوم-81677
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم. مذهبی · زندگینامه بزرگان دینی · اصول و فروع ... آخرین مطالب; پربیینده ترین مطالب. کودکان و آموزش استفاده صحیح از کامپیوتر.
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم
www.siamanswer.com/.../آموزش-روش...استفاده-از-کاندوم/4c5DzQ4CGPk
استفاده از کاندوم لازم است. طرز روش طریقه نحوه چگونه کاندم بگذاریم استفاده کنیم تصویری فیلم ویدیو ดูคลิป ดู movie หนังออนไลน آموزش روش صحیح استفاده از ...
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس - یک مدیر
www.modin.ir/page-76697.html
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس. 6 فروردين 1394. وقتی بحث مسائل جنسی مطرح میشه، همیشه پیشگیری بهتر از درمانه. اگر شما برای مدتی از مسائل ...
آموزش روش استفاده از کاندوم - درباره ی ما
rssdanz.ir/آموزش-روش-استفاده-از-کاندوم-/t_0a3ff4a8bc52800650ef71b0...
آموزش استفاده از کاندوم طرز استفاده از کاندوم این مطلب مخصوص اعضا میباشد لطفا وارد سایت شوید و ادامه مطلب را بخوانید اگر عضو نیستید برای عضویت سریع کلیک ...
روش استفاده از کاندوم زنانه تصویری
cookery.bestnfljerseys2u.com/روش-استفاده-از-کاندوم-زنانه-تصویری/
روش استفاده از کاندوم زنانه تصویری. آموزش تصویری روش استفاده از. آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم زنانه. بیشتر.
آموزش روش استفاده از کاندوم - درباره ی ما
biryabs.ir/آموزش-روش-استفاده-از-کاندوم-/t_f9fb2331f9d32874ddb66251...
آموزش دانلود ویدئوها از سایت با استفاد از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر IDM منبع : oldtv[dot]rozblog[dot]com[slash]post[slash]4 ...
آموزش روش هاي پيشگيري از بارداري ( انواع و شرح ) [آرشیو] - ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-26747.html
۱۵ آبان ۱۳۸۶ ه‍.ش. - PDA. مشاهده نسخه کامل : آموزش روش هاي پيشگيري از بارداري ( انواع و شرح ) ... برای این منظور همواره استفاده از کاندوم در کنار IUD لازم است.
روش تصویری استفاده از کاندوم - زن پارسی
www.zaneparsi.ir/rview/روش+تصویری+استفاده+از+کاندوم.html
روش تصویری استفاده از کاندوم > NikSalehi com ::: شناخت و آموزش استفاده صحيح ... کاندوم چیست روش استفاده از کاندوم راهنمای کامل آموزش تصویری استفاده از .
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس| آهنگ ... - چت
downloadamoon-samenb.startak.ir/page-480719.html
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس. وقتی بحث مسائل جنسی مطرح میشه، همیشه پیشگیری بهتر از درمانه. اگر شما برای مدتی از مسائل جنسی دور بودید( ...
روش تصویری استفاده از کاندوم زنانه - کلیپ شیعه شدن وهابی
1.abyas.ir/wp/tag/روش-تصویری-استفاده-از-کاندوم-زنانه/
بایگانی برچسب‌ها : روش تصویری استفاده از کاندوم زنانه ... روش استفاده از دانلود مننجر روش استفاده از اینترنت دانلود منیجر روش استفاده از یوتیوب دانلودر آموزش روش ...
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم کیبرد - جالب
jaleb.diacoweb.ir/.../ZiNmFLw==&title=آموزش-تصویری-روش-استفاده-از-ک...
۲۷ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 88 تا 97 در صد می باشد روش استفاده از کاندوم آموزش تصویری استفاده از ... آموزش استفاده از کاندوم مردانه کاندوم را پيش از روش تصویری استفاده از ...
طریقه استفاده صحیح از ("include("filename.php - آموزش كامل ...
www.justaction.ir/msdtpcsrrcqcsvdmnsadmctdsdqrctdfmn.html
آموزش كامل مسائل جنسي و روابط زناشويي - » روش صحیح استفاده از کاندوم - مطالب اين وب قطعا خواندني و جذاب است فقط کافی است آرشیو را بخوانید.. - آموزش كامل مسائل .
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم - اجتماعی
ejtemaye.funon.ir/آموزش-روش-صحیح-استفاده-از-کاندوم.html
۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Vidéo incorporée · کاندوم بهترین راه پیشگیری از ایدز و سایر بیماریهای مقاربتی و همچنین آسانترین راه ...
استفاده از کاندوم 16 - خرید وی پی ان
deluc.asia/tag/استفاده-از-کاندوم-16
استفاده از کاندوم 16, فروش وی پی ان,فروش socks,خرید فوری vpn,وی پی ان قوی برای ... آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم YouTube و سوء استفاده جنسی از کودکان ...
بیشتر...
cloopfun.ir/آموزش-روش-صحیح-استفاده-از-کاندوم/
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم. آموزش تصویری روش استفاده از. آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس نحوه صحیح استفاده از کاندوم مردانه با تصویر.
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم.mp3 - Free Mp3 Downloads
freemp3downloads.download/.../آموزش-روش-صحیح-استفاده-از-کاندوم/
۲۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم ... 1 اموزش چگونگی استفاده از کاندوم توسط ناشناس ... 2 Candom Factory Iran,sex کارخانه کاندوم,آموزش سکس.
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با ع | داورنیوز
matlab2ne-rzb.web.davernews.in/.../آموزش+تصویری+روش+استفاده+از+کان...
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس. وقتی بحث مسائل جنسی مطرح میشه، همیشه پیشگیری بهتر از درمانه.اگر شما برای مدتی از مسائل جنسی دور بودید( ...
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم- درج آگهی در گوگل
www.iran-google.ir/key/آموزش-تصویری-روش-استفاده-از-کاندوم.html
نتایج جستجو در اخبار مربوط به "آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم" در " ایران گوگل" به شرح ذیل نمایش داده می شود اما در حال حاضر آگهی برای این قسمت ثبت نشده ...
آموزش استفاده کاندوم - مرجع تخصصی مسنجر لاین
www.line2.ir/post/87/آموزش-استفاده-کاندوم.html
Jan 24, 2014 - آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس نحوه صحیح استفاده از کاندوم مردانه با تصویر روش درست پوشیدن کاندوم مردانه کاندوم زدن به الت.
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم - زیباترین عکس ها
zibatarin.fm-music.ir/آموزش-تصویری-روش-استفاده-از-کاندوم.html
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس نحوه صحیح استفاده از کاندوم مردانه با تصویر روش درست پوشیدن کاندوم مردانه کاندوم زدن به الت.
آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم - You - مقدار استفاده از کرم
shemrooni.ir/banavan/damod/26.html
کاندوم بهترین راه پیشگیری از ایدز و سایر بیماریهای مقاربتی و همچنین آسانترین راه جلوگیری از بارداری ناخواسته است در این ویدئو روش صحیح استفاده از کاندوم ...
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس
fzblog.gamermag.ir/آموزش+تصویری+روش+استفاده+از+کاندوم+همراه+با+...
... از کاندوم آموزش تصویری استفاده از کاندوم|پرتال جامع زنگان … نحوه ی قرار دادن کاندوم روی الت اموزش عکس (آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس) ...
کاندوم، مزایا، معایب و روش استفاده - فایلود
test.com/product/12077/کاندوم-مزایا-معایب-و-روش-استفاده
پمفلت پیشگیری از بارداری با کاندوم، بخشی از متن: یکی از نکاتی که مصرف کنندگان باید به آن دقت کنند آموزش در مورد روش های اورژانسی پیشگیری از بارداری می ...
اطلاعاتی در مورد کاندوم زنانه + عکس روش استفاده - آموزش - رز ...
familyplanning.rzb.ir/post/7/the-female-condom.html
کاندوم زنانه,قیمت کاندوم زنانه, روش استفاده از کاندوم زنانه, خرید کاندوم,کاندوم, روش استفاده ی کاندوم, معایب کاندوم زنانه,نحوه استفاده کاندوم زنانه,عکس کاندوم,کاندوم ...
تکست - آموزش روش صحیح استفاده از کاندوم
www.textarchive.net/archive/o97scxnvk0q
آموزش روش صحیح ... را بخوبی یاد بگیرند و پس از معاشقه و راست شدن آلت مرد و پیش از دخول.
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم - وبلاگ
webblog.tezah.ir/آموزش-تصویری-روش-استفاده-از-کاندوم.html
۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش تصویری استفاده از کاندوم ... آموزش تصویری استفاده از کاندوم ... با این روش ها از ...
برنامه هک تلگرام+آموزش کامل هک کردن تلگرام اندروید و ...
4newdownload2015.com › برنامه موبایل
۳ روز پیش - آموزش کامل هک کردن تلگرام اندروید و کامپیوتر ..... عکس انواع کاندوم خاردار زنانه و مردانه و نحوه استفاده به صورت تصویری · دانلود موزیک ویدیو کره ای ...
آموزش استفاده از کاندوم برای پیشگیری از بارداری - تکناز
www.taknaz.ir/news_detail_36703.html
استفاده از کاندوم تنها روشی است که هم از بارداری ناخواسته جلوگیری می‌کند و هم مانع انتقال عفونت‌های مقاربتی می‌ش.
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس
downloadamoona.4weblog.ir/index.php?id=599112
آموزش تصویری روش استفاده از کاندوم همراه با عکس. شنبه 30 خرداد 1394. وقتی بحث مسائل جنسی مطرح میشه، همیشه پیشگیری بهتر از درمانه. اگر شما برای مدتی از ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 456
  • باردید دیروز : 641
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,399
  • بازدید ماه : 1,399
  • بازدید سال : 30,490
  • بازدید کلی : 363,318