loading...
مسائل زناشویی
محسن بازدید : 364 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

علت تغییر رفتار طبیعی زن و شوهر در سال اول زندگی

تغییر رفتار طبیعی زن و شوهر در سال اول زندگی

تغییر رفتار زوجین در سال اول زندگی مشترک

گاهی وقتها بعد از ازدواج متوجه می شوید که اوضاع آنگونه که فکر میکردید و پیش بینی میکردید  نیست، و ممکن است با چالش هایی روبرو شوید حتما درباره انتظاراتي که از همسرتان داريد با او صحبت کنيد و البته هر دو نفرتان هم تفريحات و سرگرمي هاي منحصر به فردي براي خودتان داشته باشيد و گاهي اوقات اجازه دهيد طرف مقابل وقتش را با دوستانش بگذراند.

چرا آن قدر که فکر مي کردم خوب نيستي؟

آن ويژگي همسرتان که در اولين ديدار به آهن ربايي براي جذب شما به او تبديل شده، معمولا جزو اولين خصوصيات اخلاقي اوست که در سال اول ازدواج براي تان آزاردهنده مي شود. علتش هم اين است که ما معمولا جذب آن خصوصيت يا ويژگي طرف مقابل مان مي شويم که خودمان آن ويژگي را نداريم. اين مسئله خيلي هم طبيعي است و در واقع يکي از مراحلي است که بايد براي تطبيق دادن خودتان با هم طي کنيد.

پس سعي کنيد به جاي نشان دادن واکنش منفي تلاش خود را بکنيد تا با همسرتان همراه شويد و کم کم مي بينيد علاقه تان به اين ويژگي خاص از همسرتان سرجاي خودش بر مي گردد.

چرا هميشه طرف من را نمي گيري؟

يکي از مسائلي که زوج هاي جوان در سال اول ازدواج خود با آن رو به رو مي شوند و واقعاً نمي دانند چه واکنشي بايد نسبت به آن نشان دهند، توقع طرف مقابل از آن هاست تا در همه مسائل خانوادگي طرف همسرشان را بگيرند و از او دفاع کنند. خوب است اين طور وقت ها درباره مسائل خانوادگي با هم صحبت کنيد و به اين نتيجه برسيد که چطور مي توانيد اين موقعيت ها را بدون دشمن تراشي مديريت کنيد.

چرا علاقه ات هر روز کمتر مي شود؟

خيلي از نوعروس ها مي گويند چه اتفاقي افتاده که شوهرشان ديگر شور و حرارت دوران عقد را ندارد! خيلي ها به اشتباه شروع به سرزنش کردن خودشان مي کنند و مدام دنبال يافتن عيب و ايرادي در خودشان مي گردند که باعث کمتر شدن ابراز علاقه هاي شوهرشان شده است، اما آيا اين فکرها واقعيت دارد؟ اين مسئله تا حدي طبيعي است.

چرا اين قدر اختلاف نظر داريم؟

دختر و پسري که با هم ازدواج مي کنند، لزوماً در همه زمينه ها، با هم اتفاق نظر ندارند و اگر براي يافتن زمينه هاي مشترک بيش از حد تلاش کنند، فقط خودشان را خسته مي کنند. يادتان باشد ازدواج شما لزوما بر پايه علاقه مندي هاي مشترک بنا نشده است؛ بنابراين به جاي اختلاف نظرها، بيشتر به نکاتي توجه کنيد که در آن ها با همسرتان اتفاق نظر داريد. فراموش نکنيد هيچ فردي کامل نيست و مناسب بودن همسرتان موضوعي نسبي است و شما نبايد توقع داشته باشيد تفاهمي کامل با هم داشته باشيد يا از تمام حرکات و افکار همسرتان راضي باشيد. گاهي درباره موضوعاتي پيش پا افتاده بايد کوتاه بياييد.

چرا مشکلات مان را به خانواده ات گفتي؟

بعد از ازدواج، همسرتان مهم ترين شخص در زندگي و مهم ترين دغدغه ذهني تان است. شما بايد کمي مرزهايتان را با خانواده، دوستان و همکارانتان پر رنگ کنيد تا در آن ميان يک سرزمين با مرزهاي مشخص براي خودتان و همسرتان داشته باشيد و براي تحکيم ارتباط و استقلال تان تلاش کنيد. از اين به بعد بايد در مراحل زندگي با هم باشيد و خوشي هاي مشترکي را تجربه کنيد و در سختي ها کنار هم باشيد. يکي ديگر از جنبه هاي وفاداري اين است که با ديگران درباره کمبودها و مشکلات و بدي هاي همسرتان صحبت نکنيد. اگر در زندگي مشترکتان دچار مشکلي شديد درباره آن، تنها با همسرتان صحبت کنيد نه با دوستان يا خانواده تان.

چرا طبق نظر من عمل نمي کني؟

در زندگي مشترک نبايد احساسات تان را پنهان کنيد و بدتر از آن، توقع داشته باشيد که همسرتان بدون دانستن نظر شما، ذهن خواني کند و مطابق تمايلات شما رفتار کند. ياد بگيريد چگونه به بهترين وجه به همسرتان بفهمانيد که در يک لحظه حوصله ادامه بحث را نداريد يا موضوعي براي شما جالب نيست. ابراز احساسات کنيد و گاهي از او تشکر يا معذرت خواهي کنيد. سعي کنيد مکالمات تان تا آن جا که ممکن است پر از شوق و مثبت انديشي باشد.

چرا مدام از من انتقاد مي کني؟

سخنان حمايتي شيرين تر از انتقاد است بنابراين سعي کنيد انتقاد را با محبت و يادآوري نقاط مثبت طرف مقابل همراه کنيد. بايد تلاش کنيد هر چند اندک زندگي روزمره همسرتان را ساده و شيرين تر کنيد. در طول روز، زماني هر چند کوتاه را براي توجه به هم و گفت وگو باهم در نظر بگيريد. با اين کار احساس بهتري نسبت به هم خواهيد داشت. سعي کنيد هر وقت برايتان ممکن است در کارها به هم کمک کنيد. گاهي شما ظرف ها را جمع کنيد يا حمام را بشوييد. هيچ گاه منتظر نباشيد کاري را که به طور مشخص وظيفه هيچکدام تان نيست همسرتان انجام دهد و سعي کنيد پيش دستي کنيد.

چرا با خانواده من کمتر ارتباط داري؟

يکي از دغدغه هاي ذهني زوج هاي جوان، چگونگي و ميزان ارتباط شان با دوستان و خانواده هايشان بعد از ازدواج است و معمولاً هر کدامشان تصور مي کند همسرشان بيشتر تمايل دارد با خانواده خودش باشد. ازدواج هيچ گاه نبايد باعث شود شما با خانواده و دوستان قطع رابطه کنيد بلکه بايد با يک برنامه ريزي صحيح به ديدار خانواده هر دو طرف برويد. اين در مورد علاقه ها و فعاليت هاي شخصي تان نيز صدق مي کند. نيازي نيست شما تمام سرگرمي هاي تان را کنار بگذاريد بلکه بايد توجه کنيد با ازدواج نسبت به رابطه تان مسئوليد و بايد مسئولانه زندگي تان را برنامه ريزي کنيد و در مورد آن ها بايد همراه همسرتان تصميم بگيريد و با برنامه ريزي تلاش کنيد به فعاليت هاي مورد علاقه تان برسيد.

منبع : روزنامه خراسان

بازنشر : سلامت نیوز

گرداوری از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

تغییر رفتار زوجین در سال اول زندگی مشترک
www.tanzimekhanevadeh.com/.../2571-تغییر-رفتار-زوجین-زندگی
تغییر رفتار طبیعی زن و شوهر در سال اول زندگی ... اين مسئله خيلي هم طبيعي است و در واقع يکي از مراحلي است که بايد براي تطبيق دادن خودتان با هم طي کنيد.
رفتار صحیح مرد و رفتار صحیح زن | روابط زناشویی ...
idownloadnew.ir/2015/.../رفتار-صحیح-مرد-و-رفتار-صحیح-زن-روابط-...
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هنگام بازگشت همسر به خانه،بهترین روش رفتار زن و مرد چیست؟, خانم ها برخورد ... را از سوی همسر خود مشاهده این چنین نیست که فقط چند ماه اول زندگی برای ... به همین شکل اگر زن و شوهر خواهان زندگی زناشویی با طراوت هستند باید رشد و تغییر کنند. ... جنسی را رفتاری طبیعی در نظر می‌گرفتند که قابل یادگیری نبوده، .
راه حل های موثر در دعواهای زن و شوهری - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/tafahom/effective2-solutions-disputes.html
روابط زناشویی راه حل های موثر در دعواهای زن و شوهری جروبحث های زناشویی,همسر عصبانی ... بسیار زیاد شاهد هستیم که سردرگمی بین سنت و مدرنیته، محل اختلاف در زندگی ... یکی دیگر از علل مشاجره و دعوا بین همسران، تلاش برای تغییر دادن رفتارهای .... مثلا عید امسال اول به منزل خانواده تو می رویم و عید سال آینده به دیدن خانواده من می رویم.
چرا مردان به همسران خود خیانت می کنند؟ - فرارو
fararu.com/fa/news/218945/چرا-مردان-به-همسران-خود-خیانت-می-کنند
۱۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رفتارهای همسر تغییر می کند؛ یعنی زن با دلایلی وارد زندگی می شود که از .... مگه میشه 60 سال آزگار به یکزن بسنده کرد و همش بگیم عجب طعمی چه سری چه دمی عجب پایی؟ .... بیشتر این مردهایی که فیلشون یاد هندوستان می کنه، اول زندگی و موقع ...... مردها با زنها دیگر ارتباط برقرار میکنن چون یک مرد طبیعی و سالم باید ...
همسر آزاری؛ رفتار شناسی آزار علیه شوهر
www.hawzah.net/fa/Article/View/89172
کلمات کلیدی ماشینی : شوهرش، همسر، آزار، زن، خانواده، رفتار، شوهرآزاری، زوجین، مرد، ازدواج، ... وحدت و صمیمیت واقعی میان زن و شوهر، به تفاوت های غریزی و طبیعی آنها توجه شده .... خصوصاً در سال های اول زندگی مشترک، در مرد نسبت به زن قوی تر احساس می شود. ... اخلاق و رفتار خود را بر اساس خواست و رضایت خداوند تغییر داده و اخلاقیات دینی ...
رفتار اشتباه مردان با زنان در زندگی زناشویی
www.tanzimkhanevadeh.ir/.../رفتار-اشتباه-مردان-با-زنان-در-زندگی-زنا...
۱۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رفتار اشتباه مردان با زنان در زندگی زناشویی. ... در زنان اهمیت هیجان در ارگاسم نگرانی های دختران مجرد تغییر رفتار زوجین در سال اول زندگی ... آنها باید بدانند که این رفتار نشانه بی تفاوتی نیست بلکه جزوی از طبیعت مردان است.
مردان چگونه تحریک میشوند-چگونه شوهرم را تحریک کنم
tanzimkhanevadeh.ir/.../مردان-چگونه-تحریک-میشوند-چگونه-شوهرم-را-ت...
۲۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مردان چگونه تحریک میشوند-چگونه شوهرم را تحریک کنم. ... در زنان اهمیت هیجان در ارگاسم نگرانی های دختران مجرد تغییر رفتار زوجین در سال اول زندگی مشترک رابطه زناشویی ... اين مسئله اي كاملاً نرمال و طبيعي است و بايد آن را بپذيريد.
تصاویر برای تغییر رفتار طبیعی زن و شوهر در سال اول زندگیگزارش تصاویر

    نتیجه تصویری برای تغییر رفتار طبیعی زن و شوهر در سال اول زندگی
    3 روز پیش
    نتیجه تصویری برای تغییر رفتار طبیعی زن و شوهر در سال اول زندگی
    نتیجه تصویری برای تغییر رفتار طبیعی زن و شوهر در سال اول زندگی
    نتیجه تصویری برای تغییر رفتار طبیعی زن و شوهر در سال اول زندگی

تصاویر بیشتر برای تغییر رفتار طبیعی زن و شوهر در سال اول زندگی
شناخت تفاوت ویژگی روحیه زن و مرد
ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article...
این حالت ها ، برای زوج های جوان عقد کرده ، کاملاً طبیعی است و خانم محترم ، یادتان باشد ... علت این رفتار دو گانه این است که خانم ها و آقایان با هم تفاوت هایی دارند . .... شناخت زوایا ی روحی همسر و زوایای خاص او ، تا چه حد می تواند در زندگی اثر گذار باشد ؟ .... با این فرض که شوهر شما سرد و بی عاطفه است ، آن گروه اول نیستند و اگر جنابعالی دخیل ...
۱۱ نکته برای نـگاه داشـتـن یک زن جهت ابراز مهر و محبت به شما
vista.ir/.../۱۱-نکته-برای-نـگاه-داشـتـن-یک-زن-جهت-ابراز-مهر-و-محبت-به-...
صحبت کردن با هم ، تغییر زاویه دخول ،یواش کردن عقب و جلو رفتن ها از راه حل های این ... اما نسل جدید که به قولی، نظم طبیعت را به هم ریخت، مثل هرچیز دیگر قواعد این امر را هم ... زن و مرد هر جور که بود سال ها کنار یکدیگر زندگی می کردند و دست آخر مرگ آنها را از ... ۵۰ درصد طلاق ها مربوط به زوج هایی است که ۵ سال اول زندگی شان را سپری می کنند.
نحوه رفتار با همسر بدبین - سلامت
www.akairan.com/marriage/dardesar1/201292522331.html
۳ روز پیش - همسرم بدبین است,همسر بدبین,با همسر بدبین,همسران بدبین,درمان بدبینی همسر,بدبینی همسر ... اما پس از مدتی یکدفعه رفتار میثم به یلی تغییر یرد. ... زوج های جوان شباهت زیادی به دانشجوهای سال اول دانشگاه دارند. آنها تازه مشغول یادگیری خم وچم زندگی مشتری‌اند و این خیلی طبیعی است که در روزهای اول نامزدی یا عقد دچار ...
با صبر برنده بازی شوید/ چگونه با همسر عصبانی رفتار کنیم؟
mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی
دنیای زنانه و مردانه به خاطر تفاوت های طبیعی که دارد، ممکن است برای هر کدام از زن و مرد، ... وقتی همسرتان از عشق شما مطلع شود، سعی بیشتری برای تغییر رفتار خواهد داشت؛ ..... اول به خودتون کمک کنید با روانشناس صحبت کنید بخاطر اینکه اول بتونید .... بعد از 10 سال از زندگی مشترکم متوجه شدم همسرم به دلیل رابطه با یک زن معتاد شده ...
تغییر ارتباط زن و شوهر پس از تولد فرزند تا چه حد طبیعی ...
www.akairan.com/koodak/bimari/201532484711.html
تغییر ارتباط زن و شوهر پس از تولد فرزند تا چه حد طبیعی است؟ ... قبل از تولد، رابطه در خانه یک رابطه دو نفره بوده و هر حرف و رفتار و تصمیمی را این دو نفر اخذ می‌کردند. .... والدین هر کودک در سال اول زندگی، باید پنج بار کودک خود را برای واکسیناسیون ...
همه چیز در مورد فرزندان اول و رفتار والدین با آنها-پرشین پرشیا
www.persianpersia.com/lifestyle/ldetails.php?articleid=15996...54...
۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ۵ اصل طلایی زندگی مشترک زن و شوهر .... تغییر خلقش را درک کنید: حتی این که شما به فرزند اول درباره تولد نوزادتان اطلاع می دهید، احتمال تغییر رفتار او ... می گویید طبیعی است که زوج ها در سال های اول زندگی گاهی با هم بگو مگو ...
ღ کلیـــد زندگـــی ღ
miss-lover-mr.blogfa.com/
در اين مقاله مبحث اصلی ، كمك به ارضای طبيعی در حين رابطه جنسی برای زنان است. .... داده شود که تغییرات جسمی او پس از زایمان طبیعی بوده و به مرور زمان به حالت اول باز می گردد. .... سعی کنید با کلام، نگاه، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید. ..... به گزارش ایونا ، براساس آمار هاى اخیر در ده سال گذشته مسیحیان نیز با ختنه ...
همسرداری و ازدواج
www.parsnaz.ir/news_cats_10.html
همسرداری و ازدواج,طلاق,پرده بکارت,زندگی زناشویی,رابطه جنسی,شب زفاف,خواستگاری,دانستنی های ازدواج ... روش های افزایش محبت بین زن و شوهر -بخش اول · آزمایشات قبل از ازدواج را می دانید؟ مشکلی به نام رفتارهای پرخطر جنسی! .... 45 سال تفاوت سنی این زوج خوشبخت (+عکس) ... تغییر جنسیت این پدر به خاطره دختر 16 ساله اش + عکس.
مشكلات زن و شوهر‌ها بعد از بچه‌دار شدن! - خانواده - سلامت نیوز
www.salamatnews.com › خانواده
۳۰ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - افسردگی طبیعی است با تولد فرزند اول یك تغییر بزرگ در زندگی زن و شوهر به وجود می‌آید و بیشترین بار آن بر دوش‌ مادر ... تا وقتی زن و شوهر، خود بچه هستند، قسمت‌های كودك وجود آنها قوی است، رفتارهای بالغ از خود بروز نمی‌دهند و مهم‌تر از ... روان‌شناسان توصیه می‌كنند تا دو سال پس از ازدواج افراد اقدام به بچه‌دار شدن نكنند.
زن /مرد/عشق.تنفر.جوانی.تفاوتها.طلاق.شانس.خانواده. روابط و ...
robabnaz7.persianblog.ir/
۲۹ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از زندگی جنسی خود لذت نمیرید؟ ... مطالعات در سال ۲۰۰۸ نشان دهنده این است که افرادیکه در این مورد با همسر خود صحبت میکنند کمتر دچار ... غیرممکن نیست اما اول باید طرزفکرتان را تغییر دهید و نکات زیر را دنبال کنید. ..... تغییر رفتار طبیعی در اثر سلطه‌ی فرهنگ (قدیمی یا جد(۱)
قوانین جالب رفتار با همسر - سایت رسمی و تخصصی روانشناسی
www.razeneshat.blogsky.com/category/cat-31
پس این درسی آموزنده است ، اول افراد نزدیک به خود را راضی کن یعنی افراد محیط منزل ، بعد ... در این مدت 50 سال که زندگی زناشویی دارید ، همسر خود را خوشبخت کنید ، و از او یک .... به عنوان مثال اجازه دهید تا دفتر شما را با تغییر دکوراسیون بازسازی نماید . ... های آن شرکت کند ، با این تمهیدات او به طبیعت کار شما پی می برد و توجیه می شود .
عترت - زندگینامه - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=42771&BiogId=1
دو سال بعد که " آمنه " برای ديدار پدر و مادر و آرامگاه شوهرش عبد الله به مدينه رفت ... سپس زنی به نام ام ايمن اين کودک يتيم ، اين نوگل پژمرده باغ زندگی را همراه خود به مکه برد . ... کيست که سيره و رفتار او را از کودکی تا جوانی و از جوانی تا پيری بخواند و در ..... در دو غزوه اول پيروزی با مسلمانان بود، اما در غزوه تبوک ، اگر چه پيامبر (ص ) با ...
خیانت ،آخر رابطه با همسر؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=118444
۲۲ اسفند ۱۳۸۸ ه‍.ش. - شاید خیلی از افرادی که با موضوع خیانت همسر مواجه می شوند، تصور کنند ... پيتمن- يکي از روان شناساني که سال ها روي موضوع خيانت کار کرده است- ... و با تغيير رفتار همسر، همه چيز درست خواهد شد اما معمولا اين تغيير چيزي را عوض نمي کند. ... قهر به زندگي با او ادامه دهد ، در حالي که حالت هاي ديگري نيز وجود دارد: اول از همه ...
بلوغ پسران - مجله زندگی و سلامتی و سرگرمی
magazine.a222.org › سبک زندگی › خانواده
۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بلوغ بیشتر اشاره به تغییرات جسمانی در بدن مرد و زن دارد. .... های مردانه در یک پسر کم سن و سال به ۲ دلیل اهمیت دارد؛ اول این که تغییرات بلوغ اگر ... که سن شروع بلوغ طبیعی در دخترها ۱۶-۹ سالگی و در پسرها ۱۷-۱۰ سالگی است و در ... نوجوان در اوایل بلوغ دچار منفی بافی می شود و نگرش و رفتاری منفی در پیش می گیرد .
الف - چرا مردان به همسران خود خیانت می کنند؟
alef.ir/vdchxkni623nm6d.tft2.html?254838
۲۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به ۱۷ سال عمر تباه شده ام فکر کردم، از این که جوانی ام را در این زندگی تباه ... رفتارهای همسر تغییر می کند؛ یعنی زن با دلایلی وارد زندگی می شود که از نظر مرد ... اگر زن با مشکل سرد مزاجی مواجه است، برای بهبود رابطه با شوهر به درمان ... دوما همسر دوم داشتن مجاز است، مخفی کاری و عدم عدالت نسبت به همسر اول که مجاز نیست.
تحلیل و بازشناسی رفتارهای زیست محیطی شهری (مطالعه موردی ...
jupm.miau.ac.ir/article_537_75.html
توسط مختاری ملک آبادی - ‏2014
افراد نمونه به شیوه ی سهمیه ای از جامعه آماری شهروندان بالای پانزده سال شهر اصفهان انتخاب شدند. ... ارتباط افراد با طبیعت مهمترین عامل پیش بینی کننده رفتار زیست محیطی از ... و نقل دوستدار محیط زیست و خرید زیست محیطی است که البته رابطه اول منفی است ... به عبارتی دیگر ارتباط با طبیعت، زن بودن و سن 13 از تغییرات رفتار ...
چگونه زن و شوهري صميمي باشيم؟! | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/2360
۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - مسلما در روابط زناشویی مهم‌ترین مساله رابطه زن و شوهر با یکدیگر است. ... به او بفهمانید که با گذشت زمان و بالا رفتن سن و سال زیباتر و جذاب‌تر شده است، باعث خوشحالی ... انسان با تغییر اساسی رفتار و باورهایش صرفا برای ایجاد یک رابطه خوب با طرف مقابلش ... و به این ترتیب زندگی را از روال طبیعی خارج می‌کنید.
نوسانات میل جنسی در زندگی زناشوئی - فراطب مرجع طب سنتی
www.farateb.com/article.php?id=282&action=fullContent
برای دسته ای از افراد تنها چند سال اول زندگی مشترک زیبا و پر احساس است و به مرور ... که اتفاق می افتد طبیعی هستند اما اینکه در اثر این تغییرات زن و شوهر از هم جدا شده و ... مهم ترین مساله در این مرحله این است که زوجین باید به گونه ای رفتار کنند که ...
در مقابل شوهرم و بداخلاقیهاش چطور باید رفتار کنم - تالار ...
www.hamdardi.net/thread-31307.html
۶ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 1/5هست که عروسی کردیم و قبلش هم 1 سال عقد بودیم. ... فقط تا چند درصد می تونید اخلاق اش رو تغییر بدید اونم با کلی تلاش و .... خانمی شما تازه اول ازدواجتون هست و این اختلاف ها خیلی طبیعی هست ، 5 سال اول زندگی ، تا زن و شوهر همدیگه ...
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی - بارداري و حاملگي
masaelejensihot.blogfa.com/cat-4.aspx
پس اگر زایمانی کاملاً طبیعی داشته اید و خونریزیتان هم دیگر قرمز نیست و به رنگ صورتی ... شما شرعا همسر هستید و اگر یک رابطه کامل با هم داشته باشید که حتی منجر به ... نوروزی در ادامه می گوید: از آنجا که نیاز بدن به آهن در چهار ماه اول بارداری کم است، .... ویژگی‌های فرهنگی زوج‌ها، نحوه برخورد آنها به تغییرات فیزیکی زنان طی حاملگی و در ...
آموزش(٥۱) - تفکر مثبت راهی به سوی زندگی بهتر و آرامتر...
psych.persianblog.ir/tag/آموزش
اگر می خواهی زندگی ات را تغییر دهی و به چیزهایی که می خواهی برسی باید خیال پردازی کنی. نوشته شده در ... اجرای راهکارهای تقویت مثبت هیچ هزینه‌ای ندارند و به سن و سال افراد نیز مربوط نمی‌شوند. .... گاهی زنان با همسران خود مثل کودکان برخورد می‌کنند. ... «مادرت را خیلی دوست دارم ولی بهتر بود قبل از آنکه بیان حداقل اول زنگ می‌زدند.».
پورتال پرشین وی
www.persianv.com/
محمود پاک نیت و همسرش ، مهوش صبرکن از زندگی مشترک 36 ساله شان می گویند · محمود پاک نیت و ... اعترافات مردی که همسر و دختر خردسالش را در خانه جنگلی کشت ... بازبینی یک قتل مشکوک پس از سه سال / پيكرهاي زخم خورده سه عضو خانواده در خانه ... کاهش وزن،سایز و حذف چربی های موضعی اندام،افزایش حجم باسن به روشهای طبیعی و ماندگار ...
میگنا - مردها را بهتر بشناسید (روان شناسی مردان)
www.migna.ir/vdcipuaz.t1apr2bcct.html
۱۳ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اول اینكه قسمت نیمكره راست مغز مردان كه اعمالی نظیر كسب مهارت های ... در عصری كه ما در آن زندگی می كنیم، زنان می خواهند پا به پای مردان از زندگی ... زنان به راحتی قادرند احساسات و عواطف خود را تغییر دهند. ... بنا بر این به هنگام بروز مشكلات، طبیعی است كه، مردان در فكر فرو میروند و زنان رفتار احساسی از خود بروز می دهند.
12 نشانه اصلی برای پایان یک رابطه - دگرش
degaresh.com › خانه › کامیابی
۱۴ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شاید در ابتدا طبیعی به نظر برسد اما کم کم همیشگی می شود! .... چون روانشناسا خودشون میگن میشه با تغییر رفتار زندگی خوبی داشت. ..... حدود ۱سال پیش در اوج تنهایی با یه دختر خانومی آشنا شدم و در همان ۲ ماه اول رابطه .... نامزدی بهم خورد ویک سال رابطه نبود ونشستم فکرکردم وبه اشتباهات رسیدم وبه این نتیجه رسیدم که
رازی كه مردها در مورد زن‌ها نمی‌دانند - ایران اکونومیست
iraneconomist.com/fa/news/43817/رازی-كه-مردها-در-مورد-زن‌ها-نمی‌دانند
۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سردي ها در زندگي مشترك عواقب جبران ناپذيري بر جاي مي گذارند و حتي ... بسياري از سرد مزاجي ها مربوط به سال هاي اول ازدواج است. زن و شوهر در اوج گرمي اول ازدواج هستند كه به تدريج احساس مي كنند سردي ... در نتيجه زماني كه مطلبي در مغزشان ذخيره شده، در آرامش هستند و با آن موضوع كاري ندارند اما طبيعت زن ها اين گونه نيست.
لطفاً این 50 راز را در مورد مردان بدانید | آسمونی
www.asemooni.com/culture/.../please-know-these-50-secrets-about-the-...
4 – مرا همین طور که هستم بپذیر و سعی نکن مرا تغییر دهی. 5 – طوری با من ... 6 – اگر می خواهی با من حرف بزنی، اول از من بپرس که در حال و هوای گفت و گو هستم یا نه. ... این بدان معنا نیست که مرا سرزنش و در موردم قضاوت کنی، من زن زندگی می خواهم نه زن ایرادگیر. .... تجربه این شش سال زندگی بنده اینه که مردها آیینه رفتارهای ما زنها هستند.
ایسنا - آزار جنسی دخترک 6ساله توسط راننده آژانس
isna.ir/fa/news/.../آزار-جنسی-دخترک-6ساله-توسط-راننده-آژانس
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با بیان اینکه در وهله اول مدیریت آژانس مسافربری ... وی با بیان اینکه تغییر رفتارهای فرشته هر روز بیشتر مشهود بود گفت: تا این که در 18 بهمن‌ماه سال گذشته در حالی که ساعتی از مراجعه فرشته ... به حدی بود که همسر متهم پیشنهاد داد که در ازای دریافت مبلغ 40 میلیون تومان از شکایت ...
تقدیم با عشق - همشهری آنلاین
www.hamshahrionline.ir/details/298560/Lifeskills/famillyaffairs
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ابراز توجه و محبت به همسر پايه و اساس زندگي مشترك و عاملي نيرومند براي ... علاقه قابل توجه نمي‌دانند درحالي‌كه خانم‌ها رفتارهاي كوچك و ريز همسرشان را ... طول روز و هفته و‌ ماه و سال يكسري كارها را براي ابراز علاقه به همسرتان انجام دهيد. .... درگيري و اختلاف به‌خصوص در سال‌هاي اول زندگي يك اتفاق طبيعي است چون زن و شوهر دو ...
ازدواج مرد با زن بزرگترتا زیر 5سال آسیب محسوب نمی شود ...
www.khabaronline.ir/detail/306007/society/1533
۹ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شما هم مانند آقای دکتر دهقانی معتقدید که ازدواج مرد با زنی که زیر 5 سال .... پسران نیاز به یک فرد پخته دارند شاید در فامیل دیدند که دختران کم سن چگونه رفتار می کنند. ... یک شور و هیچانی اول ازدواج وجود دارد که بعدا تبدیل به صمیمت می شود اما گاهی میان زن ... این ازدواج آسیب نیست بلکه یک تغییر در سبک زندگی است.
اين پسران هرگز با شما ازدواج نخواهند كرد - صفحه 3 - تالار ...
forum.hammihan.com › ... › نکات و مطالب مفید خانواده و ازدواج
۳۱ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 16پست - ‏3 نویسنده
دﺧﺘﺮان ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺗﺼﻮر ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺮای ﯾﺎﻓﺘﻦ ﻫﻤﺴﺮ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎﯾﺪ در ﯾﮏ راﺑﻄﻪ اﺣﺴﺎﺳﯽ ﺑﺎ ﭘﺴﺮان دﺧﯿﻞ ﺷﻮﻧﺪ. ... 2 - ﺑﻬﺘﺮ اﺳﺖ ﻋﻠﻨﯽ ﺷﺪن راﺑﻄﻪ در روزﻫﺎی اول آﺷﻨﺎﯾﯽ ﺑﺎﺷﺪ در ﻏﯿﺮ اﯾﻦ ﺻﻮرت ﺣﺪاﻗﻞ ﯾﮏ ﻣﺎﻩ ﺑﻌﺪ از آﺷﻨﺎﯾﯽ .... اگر رفتاری از فردی که برای ازدواج انتخاب کرده اید به چشم شما .... که از زندگی چه می خواهند و در سال های بعد اولویت هایشان تغییرات زیادی پیدا می کند.
نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/.../نیاز-جنسی-مرد-کی-تموم-میشه-شرش-کنده-بشه
۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ولی از یه خانوم که هفده سال از ازدواجش میگذره بعیده این رفتار و به این آقا حق میدم .... حرف از زن دوم که میارم براحتی میگه اول منو طلاق بده بعد برو زن بگیر. ..... مقداره زیادی تغییر کرد که هنوز هستند مردانی که بشه با همه وجود توی زندگی براشون ...... اگرم محبت و تمایلی داشتین بهش، طبیعت شما بوده نه چیز دیگه، همونطور که ...
(( کلینیک ترک خود ارضائی ))
tarkekhoderzaei.blogfa.com/
در زنان مایعی به نام مایع منی وجود ندارد، ولی موقع تحریک جنسی مایع بی رنگ لزجی ... آیا تشخیص خود ارضایی دختران بعد از ازدواج توسط شوهر امکان پذیر است؟ ... قوی است که به صورت روزمره وارد زندگی شما می شود ولی آنچه مهم است برخورد شما با این ...... اول از همه باید بگم من خودم چندین سال به این عمل زشت معتاد شده بودم و الان بیشتر از ۳ ...
(* ‿ )عاشق يك لحظه نگاهت (* ‿ )
rahmat14.blogfa.com/
عکس طبیعت (148) ... همه یاد می گیرند زندگی کنند اما همه نمی توانند زیبا زندگی کنند ... كودك در ١٤ ماه اول زندگي بايد خواسته هايش بلافاصله انجام شود. ... در اين سال ها دريافته ام که عمده ي ناراحتي ها و رنجش هاي ما ناشي از رفتار ديگرانه. در واقع گاهي اطرافيان ما ،از پدر و مادر، همسر، خواهر و برادر و فاميل گرفته تا دوستان و همکارانمون رفتارهايي ...
رفتارهای شوهرم مرا از زندگی بیزار کرده دیگه طاقت ندارم.. - کلوب
www.cloob.com/timeline/answer_224408_2005585
۵ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - رفتارهای شوهرم مرا از زندگی بیزار کرده دیگه طاقت ندارم. ... اطلاعات بیشتر : یک سال و نیمه که ازدواج کردم شوهرم یه مرد شدیداً بهانه گیر، .... خواهر و مادرش در ضمن خودت بله بهش گفتی از اول باید خوب تحقیق میکردی ... با این شوهرت تا آخر عمر به خوبی ادامه بدی، باید خودت هم كمی تغییر كنی. ... ممكنه با زن دیگه ای ارتباط داره.
چگونه همسر دلخواهم را بیابم؟
hamsaremankist.blogfa.com/
من این تعهدنامه را امروز، اول آبان سال 1391 امضا می کنم تا نامم در این وبلاگ برای ... و حتی باعث میشه تا حدودی دید دیگران نسبت به شما تغییر کنه و فکر کنن اخلاقتون هم تغییر کرده. .... واقعیت اینه که جنبه مادونای زن از طریق زندگی در بین همسر و فرزندان و سایر ... امر و نهی کردن و دستور دادن به مرد، نصیحت کردن مرد، انتقاد از رفتار یا ...
باشگاه اندیشه › 5 مرحله در زندگی مشترک
www.bashgah.net/fa/content/print_version/42022
اگر زن و شوهری بتوانند این تغییرات فطری را درک و لمس کننده روابط‌شان پایدار و ... چندماه یا حتی یک سال پس از ازدواج، هورمون‌ها و فعل و انفعالات مغز شروع به تغییر می‌کند. ... این مسئله زمانی به وجود می‌آید که زن و شوهر به سادگی از رفتار همسرشان آزرده‌خاطر ... که این مرحله طبیعی است و این نومیدی به دلیل تغییرات شیمیایی در بدن است.
رفتار با زن باردار،مردان چه رفتاری با همسر باردارشان باید ...
www.delgarm.com/marriage/pregnancy-and.../54813-رفتار-با-زن-باردا...
رفتار با زن باردار-چگونگی رفتار با زن باردار-نحوه ی رفتار با زن باردار-راه های رفتار با ... شاید تنها چیزی که طی سالهای اخیر تغییر کرده است، مشغول شدن بیش از حد مردان در ... شدن همسرش یا زایمان وی، باز هم نسبت به زندگی بی تعهد باشد، چه میتوان کرد؟ ... بسیار اتفاق میافتد که مرد نگران زایمان همسرش است و یا نگران طبیعی بودن ...
ایمان - رازهای جذب دیگران,چگونه جذاب باشیم
bose-va-eshgh2.blogfa.com/author-bose-va-eshgh2.aspx
قبل از تعیین مورد، خیلی مهم است که طبیعت و ذات فرد مقابلتان را بفهمید. ... مردم خود به خود در مقابل افرادی که می خواهند نظراتشان را تغییر دهند هشیارانه رفتار می کنند. ...... جذابیت دو لایه دارد: لایه اول سطحی تر است و به خصوصیات ظاهری شما برمی گردد، و لایه دوم عمیق ..... فاصله سنی مناسب میان زن و شوهر را می توان 4- 3 سال در نظر گرفت.
روانشناسی خانواده
www.khoshbakhti20.blogfa.com/
روانشناسی خانواده - دانستنیهای زندگی مشترک. ... هنگامی که زن نامه می نویسد ، به شوهرش اعتماد بیشتری پیدا کرده ، او را می پذیرد و از او قدر دانی می کند. ..... را مورد توجه قرار دهید و به وی یادآوری کنید ، مثلا اگر مدل ابروی همسر شما تغییر کرده ، حتما به محض او نظر خود را به ... در جمله اول شما به صورت امری برخورد کردید و در جمله دوم درخواستی.
مطالب خواندنی و جالب - نازوب
www.nazweb.ir/news_cats_3.html
رفتار عجیب این دختر با زندانی ها ! ماهی بسیار ... زندگی عجیب دوبرادر عنکبوتی از کمر به هم چسبیده! + عکس ... باورنکردنی از پیدا شدن حلقه ازدواج در دریا پس از 6 سال (عکس) ... متفاوت ترین زن و شوهر دنیا در لباس پوشیدن! .... رژیم غذایی و لاغری بر اساس ماه تولد (قسمت اول) .... جذاب و معروف ترین ستاره هایی که تغییر نام دادند (عکس).
ازدواج مجدد براي زنان مطلقه - اخبار سلامتی ، بهداشت و طب سنتی
fa.parsiteb.com/news.php?nid=11518
زنان مطلقه هم نهايتا چهار تا پنج سال تمام نيازهاي عاطفي و جنسي خود را سركوب ... كه قوم و خويش او را كنار گذاشته و در زندگي هم شكست خورده، نيازي طبيعي نيز دارد. ... با تغيير شرايط اجتماعي و فرهنگي ميتوان اين موضوع بد را تا حدودي امري طبيعي ساخت! ... است میفرمایدکه اگردرزندگی زن وشوهر نتوانستندباهم زندگی کنندازهم به درستی ...
mhaji/slm - Pasargad
pasargad.cse.shirazu.ac.ir/~mhaji/slm/41k_dic.txt
... اما باشد دارد تاريخ بر چه سال ديگر شركت كرده اند كنند گفت سريال تر بايد دست دو اگر ... فقط يكي جستجو چون پخش خيلي همين بيش نه جوان تو پيش مورد زندگي پس ولي ... كردند ترين بچه نشريات اول صورت البته مجوز مجاز شوند كتبي قسمت خوب بزرگ ... ررم دارم قبل مهم چيز زنان هميشه ساخته آمد تياتر سي بودم آيد مرد اولين زير گرفت ...
پرتال جامع علوم انسانی - تفاوتهای بیولوژیک زن و مرد (بدن ...
www.ensani.ir/fa/content/68144/default.aspx
رفتار جنسی‌ زن‌ و مرد و نوع‌ تمایلاتشان، تفاوتهای‌ اساسی‌ دارد و منشأ تفاوت‌ در احکام‌ ... اینک‌ برای‌ روشن‌ شدن‌ اختلافهای‌ تکوینی‌ و طبیعی‌ میان‌ زن‌ و مرد، به‌ شمه‌ای‌ از این‌ .... بافت‌ مختلف‌ بدن‌ زن‌ برای‌ آن‌ گیره‌ دارد و کمبود آن‌ با تغییرات‌ فیزیکی‌ شدیدی‌ همراه‌ است. ... براساس‌ آمارها به‌ طور متوسط‌ زنان‌ 7 سال‌ بیشتر از مردان‌ زندگی‌ می‌کنند،() و در ...
دانستنيهای بهداشتي - بهداشت خانواده Family_Health
shc1.sums.ac.ir/family.htm
زناني كه شوهر آنها قبلاً همسر مبتلا به سرطان دهانه رحم داشته است. ... در آزمايش پاپ اسمير نمونه‌اي از سلولهاي دهانه رحم جهت بررسي تغييرات خوش خيم و يا بد خيم برداشته مي‌شود. ... بدهند و در صورت طبيعي بودن نتيجه آزمايشات، آزمايش هر سه سال يكبار تكرار گردد. .... در 6 ماه اول تولد فرزند شيردهي كامل با شير مادر همراه با استفاده از قرص‌هاي ...
میل به کتک خوردن از شوهر - مشاوره ازدواج و زندگی زناشویی
moshavereshoma.persianblog.ir/tag/میل_به_کتک_خوردن_از_شوهر
ظ روز ۱۳٩٢/۱٠/٢۳ کلمات کلیدی: میل جنسی عجیب ،میل به کتک خوردن از همسر ،میل به ... اما غالبا فکر میکنند که نمیتوانند شرایط را تغییر دهند و یا این عادت خود را ترک کنند. ... یا رفتارهای جنسی که با یک کودک نابالغ (بطور معمول زیر ۱۳ سال) انجام می شود. .... او در سال اول ازدواجش به سبب آشوبی که در فاحشه خانه ایجاد کرد ، دستگیر و در ...
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و ...
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/
۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اول این که چرا فکر میکنید شرایط ازدواج رو ندارید؟ ... من واقعا نمیدونم که چنین رفتاری طبیعی هست یا نه؟ ... یه روز گوشیم زنگ خورد متجه شدم یه زن شوهر دار دوسم داره گول خوردم باهاش ... لازم نیست به شوهرتان چیزی بگید و به زندگی پاک ادامه دهید. ..... اختلاف سنی یک مسئله سلیقه ای است اما اکثر مشاوران بین ۰ تا ۵ سال را ...
آمیزش جنسی در انسان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/آمیزش_جنسی_در_انسان
لزوم بازبینی برای تغییرات صورت گرفته در این صفحه. ... آمیزش جنسی در انسان یا سکس و یا خفت‌وخیز معمولاً به ورود اندام تناسلی مرد در اندام ..... آنها رابطه جنسی را رفتاری طبیعی در نظر می‌گرفتند که قابل یادگیری نبوده، بلکه ...... زنان زیر ۴۴ سال گفته‌اند در دوران زندگی خود ۷٫۷ شریک جنسی داشته‌اند در حالیکه ... ناحیه اول, ۱۰ شهر اول.
7 روش جادویی برای درمان شوهر بد اخلاق - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/.../7-روش-جادویی-برای-درمان-شوهر-بد-اخلاق
حتما تا امروز دست كم دو تا سه بار در هفته ميزبان همسر بداخلاق خود در عصر يك روز ... در ميان شيوه‌هاي طب سنتي و روش‌هاي طبيعي درمان در جهان، راهكارهايي مي‌توان يافت كه با ... روز اول حمام ولرم با عرق بهارنارنج را فراموش نكنيد گاهي بد نيست به رسم و ..... بچه ها منم شوهرم مثل زنها رفتار میکنه بعضی وقتا فکر میکنم دارم با یه زن زندگی میکنم ...
روانشناسی رفتار با آقایان - که
www.irannaz.com/news_detail_19144.html
چیزهای جدید در زندگی برای هر کسی جالب است، سعی کنید علائق او را بشناسید و با رعایت این ... این مسئله از قدیم تا کنون باعث اختلافات بین زن و شوهر بوده، بدون شک هر مردی دوست دارد .... ممكن است شما به انتظار این‌كه همسرتان روزی تغییر می‌كند با او ازدواج كرده باشید و بعد از ... قویترین محصولات لاغری و تناسب اندام در 10 سال گذشته.
مشاوره نشان خرد - رابطه جنسی
lovely1360.blogfa.com/category/24
مشاوره نشان خرد - رابطه جنسی - زندگی بی دغدغه - مشاوره نشان خرد. ... بنابراین برای پیشگیری از HIV و ایدز در جامعه باید رفتارهای جنسی سالم را به افراد به .... در اين خصوص بايد گفت تقريبا هيچ محدوديتي در روابط جنسي بين زن و شوهر وجود ..... بنابراین حتی اگر پرده بكارت او به یک علت طبیعی و بدون دخول آلت ، مانند وارد شدن یک شی ...
مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
www.bartarinha.ir/
پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک می باشد. ... bolet چند سال دیگر انسان روی مریخ قدم می گذارد؟
وبلاگ روانشناسی شفای درون - روانشناسی زناشوئی
www.mbabakhani.blogfa.com/cat-6.aspx
آنها با یکدیگر رفتار خوبی دارند و به هم احترام می‌گذارند و زندگی مالی مستحکمی‌ بنا نهاده‌اند. ... روان‌شناسان تنها راه‌حل اینمسأله را داشتن هوش عاطفی زن و شوهر در خانواده می‌دانند و می‌گویند: «هوش ... 6 – اگر می خواهی با من حرف بزنی، اول از من بپرس که در حال و هوای گفت و گو هستم یا نه. ..... نباید مشاجره به یک عادت طبیعی برای زوج ها تبدیل شود.
هنر رابطه زن و مرد
anyasha.blogfa.com/90063.aspx
۲۰ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - [۲] امام صادق(ع) فرمود: “خود ارضایی (یا دفع شهوت از غیر مسیر طبیعی) از گناهان بزرگ است”. ..... 1- مردانی که قبل از ازدواج خود اقدام به خودارضایی کرده و این رفتار برای آنها ..... و سپس این کار را متوقف کند، خودش متوجه تغییرات بوجود آمده در زندگی اش ...... چون همسرت باردار شد ،از آمیزش بپرهیز،تنها در ماه های اول (با مشورت ...
طالع بینی خصوصیات کامل اخلاقی و رفتاری مردان و زنان متولد ...
www.shegeftiha.com › علوم غريبه
۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خصوصیات کامل و جامع اخلاقی، رفتاری و شخصیتی مردان و زنان متولد فروردین ... به احتمال قوی هیچ یک از متولدین برج دوازده گانه سال به اندازه متولد برج فروردین ... صداقت او مانع از گمراهی شما می گردد و طبیعت ایده آل او عشق را همیشه شکوفا و ... طالع بینی ماه تولد می گوید که مرد متولد فروردین در زندگی زناشویی پایبند ...
زندگی انسانهای مظلوم به نام ترنس
yarab-chera.persianblog.ir/
می خواهم اینجا زندگی کنم و این جامعه به من می گوید: یا باید مرد باشی یا زن. ... در قوانین اسلامی ما آشکارا آمده است که چنین رفتاری مجاز نیست زیرا نظم اجتماعی را مختل می ... وی ادعا می کند ظرف 12 سال بیش از 450 عمل تغییر جنسیت به روی بیماران انجام داده است. ... اگر شما مردی با تمایلات زنانه باشید، مردم این را طبیعی یا ژنتیک نمی دانند.
شانزده سال زندگی در آمریکا - انسان شناسی و فرهنگ ...
anthropology.ir/node/13130
آناهیتا : در سال 1996 همراه با شوهر و دخترم به آمریکا مهاجرت کردم و مدت 16 سال در آن ... آیا هیچگاه با پرسش‌هایی برخورد داشتید که موجب رنجش شما یا همسر و فرزندتان بشود؟ .... آناهیتا: چون من به طبیعت بسیار علاقه دارم تا زمانیکه دخترم کوچک بود بیشتر ... از همان سال اول بخاطر تازه بودن محیط ونا آشنا بودن با همه چیز ؛ از آب وهوا و بو و مزه غذا ها ...
.: Porseman.org :. - ابراز محبت دختر به پسر - پرسمان
porseman.org › روانشناسی و مشاوره
گرچه ممكن است هر فردي سال هاي اول زندگي و نسبت به برخي از دستورالعمل هاي اطلاع ... است و توان حركت به سوي اصلاح و تغيير رفتار و مسير زندگي را از دست مي دهد. .... براساس تسلّط طبیعی غرایز، نگاه و سخن و رفتارشان رنگ و بویی دیگر گرفته و چه ...
پایگاه خبری تحلیلی خرداد
khordadnews.ir/
چهل و هشت سال پیش در چنین روزهایی یکی از بزرگ‌ترین تجمعات اعتراضی علیه جنگ ... آرایش دردسرساز همسر رییس جمهوری چین در بریتانیا + تصویر ... روزنامه "دیلی میل" با انتشار تصاویری از بانوی اول چین به صورت سفید شده او به دلیل ... امیدی به بهبود روابط ایران و عربستان سعودی بستگی به تغییر رفتار حاکمان ریاض دارد.
اگر قصد داشتن فرزند دوم را دارید پس بخوانید - ایران ویج
www.iranvij.ir › خانه و خانواده
۱۶ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - در حالی که متخصصان زنان و زایمان می گویند برای بارداری دوم دست کم ۲ تا ۳ سال باید صبر ... بعضی ها از داشتن دو فرزند با فاصله زیاد راضی اند:« ۲ پسر من ۵ سال فاصله سنی دارند. ... فرزند دیگر چطور زندگی شما را تغییر خواهد داد؟ ... ممکن است با تولد فرزند دوم، رفتارهای فرزند اول تان هم عوض شود (کمی لجبازی و یک ...
داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد [آرشیو] - ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-22486.html
۳۱ مرداد ۱۳۸۶ ه‍.ش. - گروهي از فارغ التحصيلان پس از گذشت چند سال و تشكيل زندگي و رسيدن به ... البته اين امر براي شما طبيعي و بديهي است. ..... در راه به مسافری برخورد که از شدت گرسنگی با حالت ضعف افتاده بود. .... بعدها انگلستان را هم بزرگ ديدم و تصميم گرفتم شهرم را تغيير دهم . ... مرد اول دست به دعا برداشت و از خدا طلب همسر كرد.
خانه امید - پیش نیازهای زندگی عاشقانه - عشق پس از ازدواج در ...
www.khaneyeomid.blogfa.com/cat-2.aspx
4 سال که زمان کمی است، با یک جستجو روی اینترنت می توانید زوج هایی بیابید ... پیش نیاز چهارم برای ورود به یک زندگی عاشقانه و موفق این است که زن و شوهر ... 3) تغییر فرهنگ گفتاری در روابط طرفین برای جلوگیری از ورود فرهنگ غلط . ... گاهی در زندگی مسائلی هست که باید به مرور زمان به صورت یک فرهنگ و رفتار دائمی در بیاید .
رازهایی که از زندگی خصوصی امین حیایی و نیلوفر خوش خلق ...
saten.ir/45174/رازهایی-که-از-زندگی-خصوصی-امین-حیایی-و/
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از زن شدن تا رقصیدن ، وقتی وظایف یک مرد تغییر می‌کند + تصاویر ... البته در کافه وانیل، تنها نیلوفر خوش خلق همسر مهربان امین حیایی سهامدار است و .... عصبانیت یک امر طبیعی است ولی اگر زن و شوهر سعی کنند به‌نوبت عصبانی ... بود + عکس · سحر ولدبیگی و نیما فلاح و راز ۱۲ سال زندگی عاشقانه و موفق + عکس ...
تفاوت زن و مرد از منظر روان شناسي و متون ديني
www.maarefquran.org › صفحه اصلی موضوعات (11589) › معارف قرآن
تاريخچه اين مسئله دست كم 2400 سال سابقه دارد و در نقطه نظرات افلاطون و ارسطو و ... افلاطون در كتاب جمهوريت درباره تفاوت زن و مرد با كمال صراحت، ادعا مي كند كه زنان و .... ترين و صريح ترين آيه اي كه بتوان به آن استناد كرد آيه اول سوره نساء باشد كه مي ..... بر رفتار انسان و به تفسير تفاوت هاي رفتار عاطفي و شناختي زن و مرد پرداخته اند.
بهترین راه برای فراموش کردن یک مقطع زمانی از زندگی با همه ...
www.soalcity.ir/node/318
۲۳ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ما انسان ها به صورت طبیعی چیزهایی را به دست می آوریم و چیزهایی را هم از ... این تغییرات گذشته باشد تا مطمئن شویم شخص به ثبات هیجانی و رفتاری رسیده است. ... شوهرم چند سال اول زندگیمان مرا خیلی آزار داد اون معتاد به شیشه بود و هر ...
چگونه در دل همسرمان رخنه کنیم - زنان موفق
zananemovafagh.com/چگونه-در-دل-همسرمان-رخنه-کنیم.html
خیلی از خانوم ها بعد از 20 سال 30 سال خانه داری باز هم نمیدونن که چطور می‌تونند رگ خواب همسرشون. ... اولین کار: هیچگاه بدون مشورت با همسرتان تصمیم مهمی را در زندگی نگیرید. ... عاطفه ندارن و یا عاطفشون کمه نه همه مرد ها نیاز دارن که باهاشون به خوبی رفتار بشه. ... اوپرا وینفری مشهورترین ومحبوبترین زن جهان · جهان همیشه در حال تغییر است ...
اصول رفتار با شوهر بداخلاق
www.fardanews.com/fa/news/148708/اصول-رفتار-با-شوهر-بداخلاق
۳ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - فارس: چگونگي برخورد با يك شوهر عصباني، به ميزان شكيبايي شما و ميزان آسيبي كه به ... خشم برخورد مي كند، باعث مي گردد احساس فرومايگي كنيد و اين امري كاملاً طبيعي است. ... در درجه اول، ممكن است همسر خشمگين شما در خانواده اي رشد كرده باشد كه اينگونه ..... چهارده سال بامادرشوهرم تویه اتاق زندگی کردم مادرشوهرم وشوهرم ...
سایت تفریحی و سرگرمی* همه چی از همه جا *
alborz-pic.mihanblog.com/
۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زمانی که فاصله بین زن و مردی در زندگی مشترک زیاد شود، آن ها حرف یکدیگر ... برچسب ها : اشتباهات زوج های جوان در ابتدای زندگی مشترک، .... برای ایجاد یک تغییر خوب از تی‌شرت‌های رنگی استفاده کنید. ... البته بهتر است طوری رفتار کنید که در ذهن آن‌ها رنگی و متناسب بودن بر برند ... ۱۰ ترفند ساده برای سال اول ازدواج.
بارداری و زایمان - روانشناسی در بارداری وزایمان
bardary.blogfa.com/cat-11.aspx
۲۳ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - روش های زیر ممکن است برای غالب آمدن بر افکار، رفتار و احساسات افسرده کننده موثر باشند. ..... وجود افسردگي‌ پس‌ از زايمان‌ و در كنار آن‌ رخداد تغييرات‌ ديگر در زندگي‌ نظير ... از آنجــا كه حاملگي از شايع ترين حوادث رشد و نمو طبيعــــي در خانواده است، ... زن، شوهر و اطرافيان گردد و مرتباً سؤال كنند كه چرا هنوز زايمان انجام نشده؛ ...
نکته های کوچک زندگی - جملات زیبا گیله مرد
foshtom.persianblog.ir/tag/نکته_های_کوچک_زندگی
[بسیاری از] ما مذهب را در زیارت و عزاداری خلاصه کردیم و خارج از آن مذهب در زندگی اجتماعی ما حضور ندارد ، چنانکه اگر .... خدا عبادت وعده بعد را نخواسته است ؛ ولی ما روزی سال های بعد را هم می خواهیم ... این شما هستید که با پذیرش رفتار آدمها به آنها ارزشتان را گوشزد می کنید. .... شاید در نگاه اول مرگ قطع کننده رابطه برادری و خواهری بنظر برسه .
کاربرد نظریهٔ یونگ در تحلیل روابط زن و مرد - روان تحلیل
ravantahlil.com/Home.aspx/886
ولی نکته اول این است که یونگ حرف‌هایش تغییر می‌کرده. ... وقتی آقای احمدی کارش را شروع کرد ما ۳۰ سال تفکر اروپا را و تحولات از دهه‌ی ۶۰ به این ور مخصوصا فرانسه چیزی ازشان نمی‌دانستیم. ... بنابراین بخش عمده‌ای از تفاوت‌ها در سال‌های اولیه زندگی و در خانواده شکل می‌گیرد. ... تغییر رفتار طبیعی در اثر سلطه‌ی فرهنگ (قدیمی یا جدید؟).
چگونه مردان را به بيان احساس واداريم | موفقیت در زندگی ...
www.persianfal.com › روانشناسی › موفقیت در زندگی
۲۰ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - قابل توجه خانمها:چگونه مردان را به بيان احساس واداري موفقیت در زندگی روانشناسی. ... براي اكثر زنان واداشتن شـوهـرشـان بـراي ايـنكه احـساسات دروني خود را با آنها در ... اگر بـه ايـن نـحو رفـتـار نـماييد، شـوهر شما احساس خواهد كرد كه كسي وجود دارد كه ... اگر ميخواهيد اين وضعيت تاسف بار زندگي زناشويي را تغيـيـر داده و يـا از ...
سایت تخصصی بانوان
banoo1.com/
بانو وان ، سایتی مخصوص بانوان ، خانم ها ، زنان ، دختران ، همسران ، همسر داری ، آشپزی و... ... تاریخ در یک‌صد سال اخیر زوج‌های مشهور جالب و عجیبی به خود دیده است. زوج‌هایی ...
آیا سرد شدن جنسی بعد از گذشت سال های اول ازدواج عادی است؟
www.hidoctor.ir/14227_آیا-سرد-شدن-جنسی-بعد-از-گذشت-سال-های-اول.ht...
۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آیا سرد شدن جنسی بعد از گذشت سال های اول ازدواج عادی است؟ ... چنانچه از بدنتان مراقبت کنید میتوانید سالها بدون سکته زندگی کنید. . کم شدن جاذبه جنسی میان زن و شوهر؛ گرچه رایج است ولی هرگز به این معنی نیست که طبیعی است؛ بستگی ... این الگوها و عادتهای رفتاری ناسالم باعث میشوند زن و شوهر پس از چند سال به ...
مشکل اصلی در روابط دختر و پسر - عصر ایران
www.asriran.com › عصرايران دو › پیامک
اما هر زمان که طرفشان از رابطه جنسی خودداری کند یا اخلاق و رفتار پسر تغییر می‌کند یا ... زرنگی هم به دختر قبولانده که او را زن آینده‌اش می‌داند و به‌عنوان شریک زندگی دوستش دارد، ... آنها گمان می‌کنند هر‌کاری که غریزه‌شان بخواهد، می‌توانند بکنند و می‌گویند: شوهر ... پس هر عقل سالمی تأیید می‌کند که این حرف برخلاف طبیعت و کذب محض است.
مشاوره
sedeh.farsedu.ir/Portal/Show.aspx?Page=27961
طبیعی ترین شکل خانواده ، این است که هیچ عاملی جز مرگ نتواند پیوند زناشویی را بگسلد ... 16 – علاقه، عشق، محبت، صفا و یکدلی خود را هم در رفتار و هم در گفتار به یکدیگر ابراز می کنند. ... 20 – زن و شوهر به خاطر همدیگر زندگی می کنند : اول خود بعد دیگران. .... همچنين تغيير د‌ر نگرش‌هاي آموزشي معلمان، تغيير د‌ر سبك‌هاي مد‌يريت مد‌ارس، ...
روابط جنسی در زندگی زناشویی چند بار در هفته باید باشد ...
www.dustaan.com/روابط-جنسی-در-زندگی-زناشویی-چند-بار-در-ه/
۸ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مجله انلاین دوستان : «مردی ۲۹ ساله و متاهل هستم که ۲ سال است ازدواج کرده ام. ... عده ای سوال می کنند که مثلا در دهه چهارم زندگی چند بار روابط زناشویی در هفته لازم ... هیچ وجه در مورد دفعات برقراری رابطه طبیعی در سنین مختلف عدد و رقم وجود ندارد و ... تعادل می رسند و زن و شوهر بدون مشکل در کنار هم زندگی و نیازهای جنسی همدیگر ...
طاها پخش پورتال جامع شامل مد, خبر, روانشناسی, سرگرمی ...
www.tahapakhsh.ir/
به گزارش طاها پخش: تنگی کانال نخاعی جزئی از روند طبیعی زندگی است. ... با ایستادن سرپا تغییری در این حالت به وجود نمی آید و حتما باید بنشیند. ... مردان توانایی برخورد یا کنار آمدن با مشکلات را ندارند و توانایی روانی زنان در این گونه ... مردان در مقابله با تمامی مراحل مختلف قطع رابطه از زنان ضعیف تر هستند و طی چند سال اول پس از ...
دکتر فرناز عطائی - متخصص روانپزشکی -
www.drataie.ir/index.php?ToDo=MemberQuestions&Page=11
سوال : باسلام لطفا کمکم کنید من 27 سالمه و پنج سال هست که ازدواج کردم و شوهرم را ... همسر احساس درستي نيست و بيشتر نمايانگر يك رابطه والد و كودكي است تا زن و شوهري . ... شايد لازم باشد زندگي خود را با تغييرات كوچكي از روند تكراري دور كنيد:يك شام ... عصبانيت من غير طبيعي بوده و واقيت اينكه به پزشك نيز مراجعه ننمودم تا اينكه ...
جامعه باز » شهر زاد
dailyopensociety.com/fa/category/city/
سال سوم / شماره : 573 / سه شنبه / ۲۸م میزان ۱۳۹۴ Vol No 03, Issue 573, Tuesday, ... آدمی همیشه و بر اساس میل و طبیعت خود رفتار کرده است و در تمام آن‌ها منافع نقش اول را دارند. منافع نه فقط در گفتار، که در رفتار انسان بهتر جلوه می‌کند و به همین دلیل انسان مرد ... بوتو در زندگینامۀ خودنوشتش می‌نویسد: من این زندگی را انتخاب نکرده‌ام، بلکه ...
مبانی و معیارهای رفتار با زن در قرآن (2) - راسخون
https://rasekhoon.net/article/.../مبانی-و-معیارهای-رفتار-با-زن-در-قرآن-(2...
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از منظر قرآن، اساسی‌ترین اصل در رفتار و تعامل میان زن و شوهر، معاشرت به معروف ... آنچه گذشت، نمونه‌ای است از آیات بسیاری که در حوزه‌ها‌ی‌ مختلف زندگی ... دچار دگرگونی و تغییر می‌شود. .... ب) هر یک از مرد و زن به فراخور توان و استعدادهای طبیعی و ساختاری ... جوادی آملی، زن در کلام امام، مجله ندا، سال اول، بهار 60، 1369 و 66.
افزایش میل جنسی و شعله ور کردن آتش روابط جنسی (بخش اول)
movafaghbashi.com › توسعه شخصی › روابط زناشویی
یکی دیگر از روش های افزایش میل جنسی در روابط جنسی تغییر مکان و زمان به موقع و ... با این کارها نه تنها روابط جنسی خود را در زندگی زناشویی بهبود می بخشید، بلکه ... از جمله محصولات دیگر می توان به ویبراتورهای مخصوص مردان یا زنان، کوسن های خاص و .... جنسی بین خانم و آقا با مشکل مواجه شود کاملا طبیعی است چرا که در دو سال اول به ...
تفاوت ها زن و مرد - ویکی فقه
www.wikifeqh.ir/تفاوت_ها_زن_و_مرد
با نگاهي به طبیعت و ويژگي‌هاي تكويني زن و مرد، با اندكي تأمل مي‌توان به اشتراكات ... كاربردي و مؤثر در شئون روزمرۀ زندگي باشد و حتي المقدور از استدلالات نظری و مباحث فاقد ... چنين شده است كه تعاريف زنان از زن بودنو مردان از مرد بودن خويش، دچار تغيير جدي ... در قرن نوزدهم، فمينيست‌هاي موج اول، قد علم كردند كه بر تفاوت‌هاي زن و مرد صحه ...
انتظارات زنان و مردان از یکدیگر بعد از رابطه جنسی! - اخبار ...
www.momtaznews.com/انتظارات-زنان-و-مردان-از-یکدیگر-بعد-از-ر/
صفحه اول · سیاسی · اقتصادی · ورزشی · جامعه .... عجيب ترين خطاي ديد سال 2015 ... پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده: یکی از مشکلات عمده بین زوج ها تغییر رفتار آنها و ... رفتارهای طبیعی و انتظارات مردان و زنان پس از رابطه جنسی و مقاربت گردآوری توسط ... یکی از مسائلی که می ‌تواند زندگی زناشویی را کسالت‌‌ آور کند و زن و شوهر دیگر ...
عکس پرده بکارت - شمسه
shamsehplus.ir/tag/عکس-پرده-بکارت/
افسردگی موقتی پس از ازدواج در آغاز زندگی مشترك نیز امری است طبیعی ، صبر و شكیبائی در این .... چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟ ... به‌طور کلی، با بالا رفتن سن، پرده بکارت دچار تغییرات مختلفی می‌شود. .... تنها 50% از زنان و دختران جوان در اثر دخول دچار خونريزي (آنهم ناچيز و براي بار اوّل) مي‌شوند.
خودتحلیل گری در رابطه زن و مرد - روان تحلیلگری
soheil-rezaee.persianblog.ir/tag/خودتحلیل_گری_در_رابطه_زن_و_مرد
3-به شدت علاقه مند کنترل رفتار وسبک زندگی دیگری هستید 4-زندگی فردی شما ..... این اتفاق در روابط افرا زیر سی سال شدت شیوع بیشتری دارد. . . . .مطالب مربوط ... 6-در سالیان اول زندگی مشترک چه درگیریهایی طبیعی وسالم وبلوغ افرین است؟ 7-چه انتظاراتی .... چه چیزهایی در زندگی را نباید تغییر داد و دست کاری کرد . نابود کردن چه ...
اصول تربیتی کودک زیر 7 سال | مركز ملي پاسخگويي به ... - ...
www.pasokhgoo.ir/node/82649
در هفت سال اول زندگی، بچه باید آقایی کند، یعنی هر کار خواست برایش انجام بدهد (صبرکن نوبت تو هم می‌شود.) ... زیرا کودکان هنوز به چیزی و کسی جز طبیعت و مادر وابسته نیستند! .... به این ترتیب فرزند شما در آینده تبدیل به یک جوان متوقع، همسر ناراضی و والد زورگو می ... ۸ تنبیه بدنی، هرگز رفتار درست را به کودک آموزش نخواهد داد.
روانشناسی - انواع اختلالات روانی جنسی
sarajahani.blogfa.com/post-160.aspx
رفتارها در حدی نیستند که شما را نگران کنند، در زندگی روزمره تان اختلال ایجاد .... او در سال اول ازدواجش به سبب آشوبی که در فاحشه خانه ایجاد کرد ، دستگیر و در ... درزندگی هر فرد، زمانی فرا می رسد که بدنش از حالت کودکی به بزرگسالی تغییر شکل می یابد. .... تمایلات و رفتارهای جنسی طبیعی و غیر طبیعی انسان / تالیف بهنام اوحدی ...
۱۴ رفتاری که نشان می‌دهد مردی به شما علاقه ندارد - مردمان
www.mardoman.net/family/heisnotintoyou/
۱۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - باید از مردانی که در همان قدم اول قصد و نیت‌شان را می‌گویند تشکر کنیم. .... وقتی ی مرد زنی رو واقعا دوس داشته باشه,از هیچ کاری واسش دریغ نمیکنه! ..... سلام منم دلم گرفته 5ساله با شوهرم زندگی کردم ولی متا سفانه روز به روز بیشتر ازش بدم میاد تا مجرد بودم .... منی که بعد از ۶ سال علاقه ی شدید ۲ طرفه ی عشقی ازدواج کردم.
خصوصیات شخصیتی متولدین ماه های سال زن متولد آذر - رابطه ...
robabnaz6.persianblog.ir/.../خصوصیات_شخصیتی_متولدین_ماه_های_سا...
زن متولد آذر احتمالا تنها زندگی خواهد کرد چون بسیار مستقل است. ... که با دوستان خود به تفریح یا سینما می روند دائم در اضطراب هستند که تغییر مکان بدهند. ... احساس و تفکر او دقیقا با رفتار و گفتارش یکی است و بدیهی است که صراحت لهجه او ... را صمیمانه دوست داشته است ولی وحشت طبیعی متولد آذر از این است که اعضای خانواده شوهرش ...
این رفتارها به شما می گوید که همسرتان خیانت می کند یا نه !!
seemorgh.com › سبک زندگی › روابط عاطفی › آیین همسرداری
۷ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - معمولا زوجین بعد از چند سال زندگی مشترک می توانند به تفاوت های رفتاری ... همسر شما به دنبال به دست آوردن لذت جدیدی در رابطه جنسی، عشق، زندگی ، فضای خانه، ... تغییرات کاملا محسوس در رفتار همسرتان می تواند دلیلی برای بی تفاوتی او ... من به شوهرم مشکوکم مدتی است که رفتار او تغییر کرده لباسای که قبلا فک ...
تغییر رفتار شوهرم بعد از زایمان صفحه 1 نی نی سایت
voluptuous.rozblog.com/.../تغییر-رفتار-شوهرم-بعد-از-زایمان-صفحه-1...
تغییر ارتباط زن و شوهر پس از تولد فرزند تا چه حد طبیعی است؟,تأثیر تولد فرزند بر ... با تولد فرزند اول یك تغییر بزرگ در زندگی زن و شوهر به وجود می‌آید و . .... شرح مسئله: با سلام من و شوهرم 5 سال است که ازدواج کرده ایم و یک فرزند 2.5 ساله داریم.
رفتارهای درست با شوهر (2) | مجله آنلاین عروس
www.arosvip.com/رفتارهای-درست-با-شوهر-2/
۲۱ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - او یک انسان رشد یافته است درست مثل شما. ... زندگی مشترک شما در صورتی که با تغییرات کنار بیایید، ارتباط صحیحتان را ... هر چقدر هم عاشق هم دیگر باشید نباید انتظار داشته باشید شوهرتان همانند روزهای اول مدام به ناز و نوازش شما بپردازد. ... سالگی شما همانند بیست و پنج سالگی شما نخواهد بود و کاملا هم طبیعی است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 776
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 310
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 646
  • باردید دیروز : 641
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,589
  • بازدید ماه : 1,589
  • بازدید سال : 30,680
  • بازدید کلی : 363,508